DANEX

Rosko

Opinie o DANEX

pracownik 2012-01-04 10:13:56
Z tego co pamiętam kazdy dostał parę stówek na swięta i paczkę ze słodkim więc chyba nie tak źle.
2
Młoda 2012-01-31 08:16:08
Najlepsze w tej firmie jest to że latem można sobie dorobić - tu w okolicy to jedyna taka firma. Ja przez wakacje uzbierałam sobie na nowego laptopa i jeszcze trochę zostało. A jeśli chodzi o ludzi to czasem gorsze niż te brygadzistki i kierownicy są panie po drugiej stronie stołu ale ogólnie da się wytrzymać.
1
jam 2012-02-06 12:06:21
a czy np teraz przyjęliby mnie do pracy?
gość 2012-03-12 16:01:42
Może Cię przyjmą! O ile masz znajomości u brygadzistek, to będziesz chodzić na godzinówki. A jak nie masz znajomości, to pracujesz w akordzie za bardzo (usunięte przez administratora)wynagrodzenie.
pracownik 2012-03-20 13:55:57
Nie narzekajcie mało który zakład pracy dowozi pracowników .Jeśli chodzi o płace to (usunięte przez administratora)zl to jest mało w takich zimnych warunkach .,ale wypłata zawsze na czas nigdy nie zdarzyło się aby była później .Każda praca ma swoje plusy i minusy ,kto chce pracować nie będzie narzekać i doszukiwać sie tylko wad . A szefostwo nie jest złe trzeba tylko na wszystko patrzeć z przymrużeniem oka . Ogólnie jest ok.
Anonimowa 2012-03-21 13:16:30
Zgadzam się z powyższą wypowiedzią, lecz z małą poprawką: (usunięte przez administratora)złoty na godzinę tj. już wyplata na rękę, gdyż podatek w tek stwace nie jest uwzględniony.
7+2=??? 2012-05-10 16:41:52
Kolego nie oceniaj ludzi po wykształceniu, to że skończył szkołę zawodową niczego złego nie świadczy, co powiesz o ludziach którzy są po zawodówce i rozkręcili własny interes??? Znam takich, mało tego dostają ich firmy dużo nagród, wystawiają się na targach związanych z branżą w której działają!!! Więc uważaj z tymi ocenami po wykształceniu na szybko, postaraj się bliżej poznać tych wykształconych czy odbiegają sprytem i umiejętnościami od tego co ma zawodówkę, nie wykształcenie kształci umysł, pewne sprawy i umiejętności już się ma jak się rodzi i nie można ich uzyskać na żadnej uczelni!!!!
timothy 2012-05-11 13:12:12
Tu sie zgodze z uzytkownikiem ktory napisal post nademna. Prawda jest taka ze ludzie po podstawowce maja firmy i sa imporeterami swoich wyrobow na caly swiat. Jednak mam tez male pytanko. To po co w takim razie jest wyzsze wyksztalcenie? Ja skoncze studia i co mam robic w biedronce? Nie po to wydaje 5tys rocznie zeby pozniej zarabiac 900zl. Wiec chyba bedzie trzeba pomyslec o wlasnej dzialalnosci bo inaczej w zyciu sie nic nie osiagnie. Pozdrawiam
but 2012-06-07 14:36:55
Pracuję w innej firmie, ale u mnie też nikt się nie odważy powedzieć tego co myśli. Mam wrażenie, że żadne z was nigdy nie pracowało nigdzie indziej, bo \"standardy\" panujące w Danex-ie nie odbiegają w ogóle od powszechnie panujących.
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
były prac 2012-06-13 11:36:07
Wiesz co ja pracuje w innej firmie, powiem tak firma jako firma jest świetnym pracodawcą, ludzie powinni się cieszyć ze jeszcze tak płacą. Bo mało firm jest takich co pracownika dowozi do miejsca pracy. A to że praca jest w akordzie, no niestety, to są warunki rynkowe. Narzekać to można tylko na ludzi kierujących tym wszystkich, ale nie na wszystkich. Bo nie ukrywam, że współpraca z co niektórymi jest naprawdę świetna. A wracając do tematu akordu. Nie ukrywajmy, że ktoś nie wprawiony faktycznie nie zarobi na początku wiele, bo nie ogarnia tego tempa. Ale po jakimś czasie potrafi ładne kilkadziesiąt kilogramów zrobić, i dniówkę ma już normalną. A narzekają osoby które zamiast robić wolą biadolić... no za gadanie to na razie w sejmie płacą :) więc wszystkim życzę miłej pracy w firmie
PHU DANEX SP. Z o.o. Sp. K. :)
Timothy 2012-11-27 15:35:01
A co tu taka cisza się od dłuższego czasu zrobiła? Widać wszyscy zadowoleni, nikt nikogo nie wyzywa ani na nikogo się nie skarży.
1
pod 2013-04-01 16:36:00
[usunięte przez moderatora] tak dobrze firma zaczęła płacić
prod 2013-04-01 17:37:55
tak dobrze płacom ze coraz mniej ludzi pracuje takiej atmosfery nie było jak jest teraz brygadzistki same niewiedzom czego chcą ja tak dalej bedzie same bedą pracowały
bgpod 2013-04-01 17:46:49
pracowałam tam odeszłam do samsunga na przywitanie dostałam odzież nikt mi nad głowom się niedże każdy ze spokojem tłumaczy na szkołę do samsunga szczególnie brygadzistki
syl 2013-04-07 18:08:40
zgadzam się z tym co piszecie mam nadzieje tylko że rynek pracy ruszy i wtedy danex zacznie dbać o pracowników i nie będzie dzielić na gorszych i lepszych i równo bedzie wynagradzał .
kole 2013-04-22 09:57:19
pracowałam w wielu zakładach ale takiej atmoswery jak jest w danexie nie spotkałam jak przyszłam kilka lat temu to aż miło było pracować a teraz wcale nie chce się iść do pracy i jak tak dalej będzie dalej to odejdę
gość 2013-10-30 10:55:03
Moim zdaniem we wszystkich firmach jest tak samo, po prostu trzeba pracować i nie zajmować się "pierdołami" i nie narzekajcie, jesteście tylko 8h i idziecie do domu, nic was nie interesuje. Pozdrawiam
6
kama pracująca 2013-11-22 20:35:54
Mi się podoba ja pracuję w Jasieniu.. Fakt faktem nie jest źle. Wiadomo godzinówki były by lepsze, ale atmosfera jest w porządku dziewczyny z którymi pracuję też. WIĘC ZOSTAJĄ CHĘCI..... K.Ś
MINI 2013-11-28 16:30:40
Wtej firmie praca nie jest taka zla... place tez sa ok... osoba ktora pracuje i ma umowe o dzielo jest traktowana jak smiec...Ci co sa na stale uazaja sie za lepszych a tak naprawde to taki sam pracownik jak ten co pracuje o(usunięte przez administratora)... jedna z brygadzistek tez nie szanuje ludzi bardzo brzydko sie do nich odnosi.. w firmie powinno sie pracowac zgranie a nie jedna przesciga drugą ... ja jestem w szoku patrzac na klimat w tej firmie... kierownictwo jest ok lecz jeden z nich to chodzi wiecznie naburmuszony... jak dla mnie to powina tam byc zrobiona przez prezesa ankieta i wszyscy powinni sie anonimowo wypowiedziec co im sie nie podoba....aha jeszcze jedno... nie powinnoo byc takiego czegos ze brygadzistka jednych traktuje lepiej a drugich gorzej.. bo z jednymi ma znajomosci to ich bierze jak jest gorsza robota na hali to ida na godzinówkę a jak jest robota na hali dobra na ktorej mozna zarobic to bierze tych ktorych nie lubi... powoli robi sie tam jak w (usunięte przez administratora) !!!! takie jest moje zdanie
2
as 2014-03-13 14:22:19
Firma danex zajmuje się skupem i sprzedażą grzybów, w takim razie, czy aby praca nie jest sezonowa lub na akord, wie ktoś?
Basia. 2014-03-15 13:48:48
Z tego co wiem to nie tylko zajmują się grzybami ale i owocami leśnymi, co do owoców niedługo będzie sezon, to może coś wiecie o pracy?
Mara 2014-03-16 11:29:06
Danex powinien się cieszyć i doceniać ludzi! że chcą pracować u nich! mają szczęście że nie ma zakładu większego bądź nie otwiera się gdzieś coś w okolicy.
Aaa szefostwo jak by się dowiedziało co naprawdę się dzieje u nich w firmie to by połowę kierownictwa poszło na bruk....
4
nikoil 2014-03-24 16:18:17
witam do danexu nie warto isc bo na akord bardzo malo sie zarabia musisz miec znajomosci
1
ian 2014-04-05 13:55:05
@tipser, ja wiem co to znaczy praca na akord, ale przeważnie to cel do zrobienia na dzień, także pytam ile to zajmuje oraz jak za to płaca w danex.
mano 2014-04-13 20:47:49
jak na akordzie to znaczy, że umowa o dzieło? szukam pracy, w której mógłbym dostać ubezpieczenie zdrowotne dla siebie i rodziny..
pikapika 2014-04-19 14:55:28
Tak , jeśli się pracuje na akord to tylko umowa o dzieło . Z tego co pamiętam to było 50groszy za kilogram przerobionego towaru , ile się go zrobi zależy od tego jaki ten towar jest , bo często był taki syf że się zarabiało 20 zł na dzień ...
Pracownik 2014-07-22 16:01:10
Są dni że zarobek akordowy jest niski ale innym razem jest wyższy - wszystko zależy od towaru jaki się przerabia . Znam wiele osób które tu na akordzie zarobią ponad dwa tysiące miesięcznie - i to jest powód który ich trzyma w firmie.
Byly 2014-08-05 15:16:34
Pracowniku czemu nie zaznaczysz ze tych osób wcale tak duzo nie ma,a jeśli są to tylko wtedy gdy ciężko pracuja cały miesiąc bez jednego dnia odpoczynku,a pozostali sa zadowoleni gdy zarobią 1000.Sar jesli masz ochotę i np,brak pracy zmusi cię do jej podjęcia to spróbuj szczęściawDanexie.Powodzenia
dag 2014-10-16 14:02:50
Witam.Widzę, że na tym forum jest obecnych trochę pracowników z firmy Danex, w związku z tym mam pytanie o możliwość podjęcia pracy, na stronie internetowej brak informacji w zakładce "kariera"?Może ktoś z Państwa orientuje się czy nie prowadzą rekrutacji do np. laboratorium, czy pracownika administracyjno-biurowego? Za info z góry dziękuję.
cisza 2014-12-01 23:47:22
no widzicie totalna cisza neistety. tak generalnie to stwaka 1800 brutto to chyba jest na prawde bardzo blisko minimalanej placy krajowej. nie chcialbym za takie stawki robic. zrobilbym cos takiego co przyniesie mi znacznie wiecej niz 1800 brutto moze jakies propozycje innych miejsc stanowisk. nie mowie o stanowisku prezesa... ale wiecie
karolu 2015-02-02 19:18:13
1800 brutto to raczej normalna stawka jak dla magazyniera, myślę że nie ma co narzekać, w dzisiejszych czasach i tak jest ciężko o pracę, jeśli jest się bardziej ambitnym to proponuje zrobić jakieś dodatkowe kursy i pójść w innym kierunku. Zależy też czego szukasz "cisza". Ale proponował bym zrobić jakiś kurs i pójść w kierunku budowlanym na jakąś maszynę.
Tatar 2015-02-19 02:27:05
Danex zajmuje się skupem grzybów ich sprzedażą, obrotem owoców leśnych i tego typu rzeczy. Mimo wszystko zawsze udało się wylosować osoby z większym stażem, które mogłypr i syndrom noeizypału połapać. Przyznajcie się czy w ogóle warto z nimi nawiązywać w współpracę czy dają najniższe rynkowe wynagrodzenia
1
pebels 2015-03-28 23:06:51
dodać można jeszcze , że firma DANEX istnieje od 1995 roku , a swoją siedzibę ma w Wieleniu. Jednak jeśli chodzi o sprawy związane z pracą tutaj to na ich stronie brakuje mi zakładki o pracy. Piszecie tutaj o stanowisku Magazynier, jednak powiedzcie gdzie własciwie znaleźliście te oferte pracy do Danexa?
xzy 2015-04-22 11:51:59
o jej usunięto taki rzetelny wpis ,a może prawda zabolała oby wyciągnieto z tego wnioski
1
były pracownik 2015-04-30 19:15:28
Na pracodawcach ciąży obowiązek nieodpłatnego zapewnienia pracownikom zatrudnionym w warunkach szczególnie uciążliwych odpowiednich posiłków i napoi, jeżeli jest to niezbędne ze względów profilaktycznych.

Szczegółowo określa to rozporządzenie ministra pracy i polityki socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn. DzU z 2003 r. nr 169, poz. 1650 ze zm., dalej rozporządzenie w sprawie bhp). Zgodnie z jego § 112 szef powinien zadbać o to, aby wszyscy pracownicy mieli wodę zdatną do picia lub inne napoje, a zatrudnieni stale lub okresowo przy szczególnie uciążliwych zadaniach także inne napoje.
bla bla 2015-06-24 22:13:54
Witam chcialbym opisac pewna sytuacje ktora wydarzyla sie w ubieglym tygodniu gdzie pewnej pani ktora pracuje w firmie Danex w Rosku ktorej o maly wlos nie spalil sie dom wiem ze jej rodzinie nie przelewa sie. I teraz chcialbym porownac inna sytuacje gdzie tez pracujaca pani w Danexie ale na stanowisku niby kierownik uderzyl podczas burzy piorun w dom to firma wyslala wszystkich elektrykow aby pomagali a tutaj nie i gdzie moral pomagaja bogatym a biednych maja w nosie i apeluje do ludzi dobrego serca aby pomogli chodzi glownie o ubrania i obowie bo wszystko splonelo i z tego co wiem to najmlodszy syn nie chodzi nawet do szkoly bo nie ma w czym i dlatego zawiodlem sie na tej firmie
3
Pracownik 2015-07-06 16:11:51
Nieprawdą jest jakoby nasza firma nie pomogła tej poszkodowanej. Krótko po zdarzeniu została jej udzielona wymierna pomoc , a o szczegóły proszę zapytać tą Panią.

pozdrawiam
2
bezimienna12 2015-09-06 19:02:52
czy do Danexu przyjmuja na weekendy i od ilu lat?
czy jest możliwośc ,żeby osoba mająca poniżej 16 lat pracowała na kogoś? :D
xyz 2015-11-04 11:45:27
jaki tu spokój przed wielkimi zmianami
1
xyz 2016-01-07 21:02:22
o jakim oswiadczeniu mowisz
QZY 2016-01-29 13:23:41
super zakład placi na czas praca nie najgorsza a że kierownictwo szaleje nie ma co sie przejmowac jak traktują ludzi to zaraz sami bedą pracowac kamery widzą wszysko tylko nie to co oni robia i jak traktuj ludzi WSTYT TYLKO PSUJECIE OPINIE FIRMIE PROSZE NIE USUWAC OPINI
łolik 2016-04-28 18:29:21
mamy w pracy jednego konfidenta biega do kierowniczki i brygadzistki a sam ma problemy z zachowaniem sfoim i jak z takim wtszymac wzywa i skacze do bicia a poza zakładem niejest juz taki cwaniaczek tylko psz kolegach w szatni to jest skandal jak takiemu uwiezom a człowiekowi niewinemu jeszcze dołoza co zrobic pomuzcie
5
xyz 2016-05-08 16:20:55
zarąbiscie 7zlna godzine najnisza krajowa
sese 2016-05-17 22:04:52
Witam, czy ktos się orientuje czy Danex przyjmuje osoby nieletnie (17lat) na okres wakacji? Jak wyglada zatrudnienie, praca na dzien czy nocki? Jak się tam zatrudnić?
toam 2016-06-16 23:25:06
Może wiadomo czy można znaleźć u nich zatrudnienie chociażby na kierownika sprzedaży? Dobrze, że dają tutaj dość urozmaicone zarobki, ale że wypłata jest na czas to super sie jeszcze składa. Pozdrawiam
Zostaw swoją opinię o DANEX - Rosko
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DANEX