coś mało na tej karcie jak nigdy .
Ty to chyba z administracji ,ze tak głupio gadasz ?Z kartami cyrk zrobili ,żeby od razu ludzie nie wiedzieli ile dostali. A tak zawsze każdy choć przez chwilę poczuł się jak "Panisko" ,jeszcze w dodatku z tymi kuponami rabatowymi .A tu po sprawdzeniu( z bijącym sercem)- ZONK.Obsługa tej karty chyba więcej kosztowała niż saldo na niej.Ale na mamrota starczy!!!
Pomyśl gołąbku chwile, tylko pomalutku, tak żebyś sobie szkód w głowie nie narobił... Pokaż mi na rynku drugą taką kartę obsługiwaną na tak korzystnych warunkach na dzień dzisiejszy jak ta, a słowo daję, masz Paulanera z przeprosinami. A co do wartości na karcie, każdy kierownik chyba posiadał równolegle z listą do podpisu równiaż listę z wartoscią doładowania karty więc o jakiej tajemnicy ty tam szemrasz ? Koszt obsługa karty cie boli ? To z twoich pieniędzy była finansowana ? Jak znam rynek kart kredytowych i przedpłatowych to banki i organizacje finansowe upychają je za darmo gdzie tylko można i zapewne DB również dostała za free wraz z darmową obsługą dla użytkownika... No więc o co ho...? Ciut dobrej woli a uznasz że życie jest piękniejsze.
Dlaczego DB Schenker na siłe "uszczęśliwia" nas pseudo kartami na święta.Na kilometr czuć że to jakiś przekręt.
Nie wiem czemu narzekacie zarobki sa dobre prznajmniej u nas nast, co do premii nie wiem kiedy placa
Polecam Wam wszystkim zmianę pracy. Nigdzie nie będziecie mieć gorzej niż w DB. Ja się zdecydowałem niedawno i nie żałuję tego. Pracowników stricte kolejowych jest na rynku mało. Przestańcie narzekać i zadbajcie o swoją szansę. A DB dalej niech się ksi we własnym sosie. Ta republika kolesiów dożywa swoich dni... Pozdrawiam wszystkich myślących i trzymam za Was kciuki!
Jak komuś nie pasuje to niech robi wypad. Może znajdzie szczęście w biedronce lub zamiatając ulice. Sami stękacie jak związkowcy, też potraficie tylko ujadać i nic nie robić. Może problem jest po waszej stronie? Potraficie coś? Jesteście odważni? Banda nieudaczników, miernoty życiowe. Współczuje wam i rodzinom za wasze puste ł_b_y. Jeszcze trochę i firma was zostawi, wtedy zobaczycie realia życia. Żal mi was...
To dostaje sie ta premię czy nie?
Ile dostaje sie tej premii za 4?
Jęzor przejmuje CTL Logistics.
Cztery mają kapusie i (usunięte przez administratora) przynajmniej na jastrzębskich oddziałach.
Pytam bo mam bo ci co maja 4 mowia ze nie ma premii
Wieczorkowcy są nie do ruszenia , takie układy mają, zmiany mają po staremu nikogo z nich nie zwolnili kiedy zwolnienia były . Swój sztygar ich broni i z kierownikiem pakt trzeba mieć. Święte krowy, pora z tym skończyć!
Pytanie czy to prawda ze za ocene pracownika dostaje sie premię roczną?
Dostaje się:). Za ocenianie co niektórych faktycznie powinni płacić ci oceniani, bo czasami brak dolnej skali na jednego z drugim. Całe ich szczęście że brakuje ludzi. A premie to rozdają kierownikom nawet za ilość wyjść do ubikacji, po 25zeta za wyjście, już nie wspominając że za każde "dzień dobry dyrektorze" dają po 50zł. NIe wiedziałeś ??? Skandal !!! Aż sie pcha na usta "zjedz coś bo głodno gadasz".
He, he, co wy wiecie o świecie. Piszcie ile chcecie jak za trzy lata was nie będzie... Nikogo!!!
spokojnie,pewnie ktoś to przejmie lub odkupi i będziecie sobie pracować dalej.Przecież raczej tego nie zwalą.Jedyna rada jakoś to przetrzymać.I nie kablować na siebie,to się nie będą mieli za bardzo do kogo przyczepić,a przynajmniej będzie im trudniej,a wiadomo to jest gra na czas.
To co się dzieje obecnie na Oddziele Lekkiego Utrzymania Sosnowiec Jęzor to jest jakaś paranoja, Elektrowoziarze pracują od 6:00 do 18:00, Spalinowcy wieczorkowcy (w kupie siła) od 6:00 do 14:00 Spalinowcy I zmiana od 6:00 do 18:00 a II zmiana od 10:00 do 22:00. Teoretycznie AW pokrył zapotrzebowanie w 66,6% na dobę (PRL-ka Propaganda). Co do składu zmian to na przykład na jednej ze zmian Elektrowoziarzy jest mnóstwo elektryków a mechaników jak na lekarstwo, i u Spalinowców jest tak samo jedna ze zmian elektryków mam bez liku a mechaników szukają ze świecą żarową. Kto to układał, a sorki powinno byk jaka perfekcyjna znajomość ludzi na warsztacie, kto co umie, kto kim jest, kto ma uprawnienia po prostu ...... Na Jęzorze pozostało 29 pracowników fizycznych i 4 białe kaski jako mistrzowie + 2 białe kaski wyższego tytułu. Obserwując to co się dzieje pionie kolejowym firmy przypomina Szpital na Peryferiach lub Modę na Sukces, albo inne badziewie. Szkoda tylko załogi (fizycznych) która pozostała, oni mają jeszcze ikrę aby pchać ten wózek ale jak długo????????????
Pracowniom z Jęzora zmieniono grafik na miesiąc grudzień , teraz na oddziale tym pracować będzie się już bez zmian nocnych .Zmiana wprowadzona nie wiadomo przez kogo i w jakim celu . Od grudnia wydłuży się znacząco czas przeglądów i dostępność lokomotyw zdatnych do ruchu . Decyzja o zlikwidowaniu zmian nocnych będzie miała ciekawe następstwa i konsekwencje o których pewnie dowiemy się niebawem.
nie dziwię się kierownikom że obcieli zmianę nocną skoro na Jęzorze zawsze była niska wydajność, może teraz wzrośnie
Całkiem nie dawno temu na jęzorze były tablice z słupkami określającymi wydajność , jeśli pracownicy wyrobili by 100% normy to miały być pieniążki w postaci premii , taka była obietnica kierownictwa itd . Okazało się że ludzie wyrabiają norme , niestety obiecanych pieniążków już nie było. Tablice z wykresami zniknęły bardzo szybko a ludziom wciska się kit że są nie wydajni.Taka jest polityka DB względem pracownika, wciskanie kitu, kantowanie na wyliczaniu godzin nadliczbowych, zastraszenie pracownika i żerowanie na niewiedzy. Oszczędności niech prezes poszuka u siebie w kieszeni , spasionym biurowcu w Zabrzu i Rybniku no i może w nieszczęsnym rybnickim magazynie w którym utopiono tyle kasy . Tak to wygląda na Jęzorze.
Już tu kiedyś pisałem. Niemcy połowy rzeczy jakie tu mają miejsce, nie wiedzą. A ktoś celowo działa na szkodę firmy DB. Dobrze to opisał Mark. Już nie ma czego sprzedawać. Wszystko sprzedano, w większości za bezcen i w "odpowiednie" ręce.. Nie wierzę, że to przypadek...
DB SCHENKER to firma która umiera od długiego czasu. Prezesi firmy powoli aczkolwiek skutecznie sprzedają majątek zakładowy. Do sprzedaży poszło wiele lokomotyw , część z nich została zezłomowana , tłumaczono to nie opłacalnością remontów itp rzeczami , dziś lokomotywy te jeżdżą i zarabiają pieniądze dla konkurencji. Znaczna część wagonów sprzedana została za bezcen i teraz jeździ z logiem PROTORU , domyślać się można że ktoś robi na tym interes,wystarczy powiązać odpowiednie nazwiska z zarządu DB i Protoru. Lider rynku kolejowego jakim jest DB(oczywiście wg zakładowego pisemka) pozwolił sobie na odejście znacznej ilości maszynistów ! Dziś pracują dla konkurencji .O tym oczywiście nie napisali w zakładowym szmatławcu. Firma sprzedaje także swoje nieruchomości , na dzień dzisiejszy w ramach oszczędności planowana jest sprzedaż lekkiego oddziału utrzymania lokomotyw Sosnowiec Jęzor , ostatniego własnego(nie dzierżawionego gdzieś na bocznicy kopalnianej) miejsca gdzie można było szybko wykonywać przeglądy kontrolne lokomotyw, PK i wyższe, z prawdziwego zdarzenia tzn z kanałem , całym zapleczem technicznym. Do niedawna do lokalizacji tej dochodziła sieć trakcyjna która również została zlikwidowana w ramach oszczędności . Jak dowiedziałem się od kolegów z Jęzora po sprzedaży(likwidacji) oddziału wszystkie przeglądy, naprawy mają być realizowane przez serwisy mobilne na torach (czytaj pod chmurką). Niebawem rychły koniec tej agonii .
Zapomniałeś dodać o redukcji etatów wśród fizycznych na Jęzorze , z samego tylko warsztatu została zwolniona lub odeszła ok połowa pracowników. Część z nich pracuje już na Spedkoksie i Protorze. Teraz została już tylko garstka ludzi
AAAAAAAAAAA więc pooooooora już naaaaaaaaa!!!!! skup czego? Na to i na wiele kontrowersyjnych dziwnych,aczkolwiek nieporęcznych pytań odpowiedzmy sobie sami.Proszę państwa o głos.Skup czegoooo???
Kto Cię tak skrzywdził w tej firmie,że piszesz te swoje bzdury i nic nie wnoszące komentarze. Po przeczytaniu kilku Twoich wpisów nie ma najmniejszej wątpliwości, że maksyma Marka Twaina pasuje do tego obrazu idealnie. "Lepiej siedzieć cicho i wyglądać jak idiota. Niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości." Pozdrawiam piszących merytorycznie o stanie DB.
Brawo,brawo,brawo sam to wymyśliłeś,musisz mieć pewnie mnóstwo wolnego czasu.Nikt mnie nie skrzywdził,ale lubię sprawdzić kto się odezwie,a tak między nami to pasował by do ciebie taki mały kameralny skupik.Z twoim zaangażowaniem i filozofią pewnie miał byś niemały utarg ,no i posłuch wśród skupowanych kolegów .A tak na poważnie,wiesz że to może nastąpić.
Zarząd Db Schenker to czyste dziady ,bez honoru.
Nasi "koledzy" z Niemiec biorą premie kwartalne ( ok. 1,5 pensji) dla niewolników z Polski jest 75 euro na Święta Bożego Narodzenia .....
"Nie jesteśmy gorsi od kolegów z niemiec"? Ernest nie wiem co bierzesz ale bierz pół....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DB Schenker?
Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?
Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.