Panie Olku robi, Pan dokladnie to samo, a nawet wiecej bez urazy ale taka jest prawda
W tej firmie jaja ma tylko moze 3% pracowników reszta to wystraszone dzieciaki co tylko na necie piszą,bo ich nie widać,a w real-u to słychać w szatni bunt,a jak władza wchodzi to tylko "tak panie kierowniku,oczywiście zostanę 12h panie kierowniku,już idę,tak zrobimy".Jesteście totalnie bez jaj fizole także do roboty i koniec biadolenia musicie zarobić na premie dla ludzi typu:Czopek i reszta Przydupasów,a wy raz na rok za to dostaniecie 300zeta.Brawo!!!DO ROBOTY!!!
W tej firmie tylko maszyniści są doceniani a reszta stanowisk to chyba ten gorszy sort.....
Klnie pod nosem? To frajery straszne są! Albo ma się J.aj.a albo nie...
Pracuje tu i nikt nie narzeka, no chyba ze nie wiedza ile zarabiaja na innych odzialach zapaszam na zof.
Panie kierowniku...niech pan tu nie mydli oczu ludziom,z zofiówki to są zadowoleni tylko maszyniści a reszta stanowisk klnie pod nosem ile wlezie.
(usunięte przez administratora)
Z kąd tyś się kurna urwoł.U kierownika jastrzębskich to tu się preędzej garbu dorobisz niż pieniędzy.Zarabiają,. ale zabrzańskie oddziąły
Panowie maszyniści, a jak Wam się pracuje w DB Schenker - Rail Polska?
Ma jastrzebskich bocznicach jest b.dobrze płacą
Chcesz sie zamienić z kierownikiem ? Dostaniesz jego wypłate i resztę, czyli odpowiedzialność za 170 ludzi, prowadzenie dokumentacji, negocjacje z klientami, wszelkie jęki wieloletnich pracowników typu"jo nie wiedzioł", "jo nie umia", "jo zapomnioł", dopilnowanie badań, szkoleń, pouczeń, kwalifikacje na egzaminy, dopilnowanie utylizacji odpadów, tankowania lokomotyw, zamówień materiałowych, sortów odzieżowych, obłożenia, realizację zarządzeń, wdrażanie nowych przepisów i zaleceń, przeprowadzania kontroli i spełniania kaprysów jęczałów oddziałowych. Naprawdę zazdrościsz mu wypłaty ??? Znam takiego co już trzy lata chodzi po sądach bo jakis gamoń nie zrobił tego co powinien. Jedynie co ciebie dotyczy to ubierz się jak trzeba i zrób co trzeba zgodnie z obowiązującymi przepisami i kompetencjami jakie posiadasz... Acha, i posprzataj po sobie żeby ktoś nie musiał oglądać tego co po sobie zostawiasz. Tyle.
Jak masz za duzo odpowiedzialności i nie dajesz rady to się zwolnij,ktoś cię tu trzyma na siłę??
Gdzie jest napisane, pajacyku że ktoś tu nie daje rady ? Masz trudności ze zrozumieniem treści pisanej ? Akurat ty sprawiasz wrażenie przybitego gwoździem do DB. Jak na razie to tobie i tobie podobnym frustratom codzienność jest ponad siły, bo to wy jęczycie i wylewacie żale publicznie...:)))
Nie czarujmy się,jak by było tak strasznie,to by się tam tak wszyscy swoi nie pchali.Ja rozumiem że pan to robi z pobudek niesienia pomocy i troski o bliżniego swego.Tak trzymać.
Krótko i na temat koleżanki i koledzy stajemy tym pociągiem czy ciśniemy ten wózek dalej żeby zarząd miał wypłaty z kierownikami jak talala,a my marne resztki.Proste pytanie czekam na odpowiedzi do piątku.Bierzemy w końcu sprawy w swoje ręce i dość wyzysku i gadki,że dla innych pracowników nie ma pieniędzy.Pomyślcie w końcu logicznie nie ma Nas nie ich,a jak chcą zastraszać Nas dalej do proszę bardzo.Dajcie znać ludziska i od poniedziałku działamy tylko z żadnymi sprzedawczykami-związkami!!! Dajcie swoje propozycje co do kwot na danym stanowisku pracy pozdro
Minimalna płaca w Niemczech 1360 euro.Nawet konserwator powierzchni płaskich. I o czym mu tu rozmawiamy.
Minimalna płaca w Niemczech 1360 euro.Nawet konserwator powierzchni płaskich. I o czym mu tu rozmawiamy.
A może przedłóż koszty życia, czynszu, paliwa, papierosów, ceny usług... (usunięte przez administratora)
maszynisci dostali a pozostali pracownicy nic to sie nazywa rownosc po co maszynistom dawac i tak maja najwyzsze stawki a i gowno robia wiecznie maja malo paranoja
(usunięte przez administratora)
Za tą prywatną opiekę medyczną i kartę multisportu musisz sobie sama dodatkowo zapłacić ;-) Ot, propaganda rekrutacyjna DB sobie a życie sobie...
Witam Wszystkich serdecznie po przeczytaniu powyższych postów dotyczących warsztatu lekkiego utrzymania lokomotyw w Sosnowcu-Jęzorze, dochodzę do wniosku iż zespół który to wymyślił ma nierówno pod kopułką. Dewastację ludzką zainicjował pan kierownik Ryszard P., następnie przejął pałeczkę likwidatora pan kierownik Arkadiusz W. wraz z panem z-ca Korneliuszem P. Do całości należy dołączyć pana Michała S. specjalistę, który to zasłynął stwierdzeniem iż nowe lokomotywy elektryczne ”Vectron” są tak zaawansowane technicznie iż do przeglądu ów lokomotyw niepotrzebna jest trakcja elektryczna. Brawo panie dyrektorze oby tak dalej. Prawdopodobnie wypowiedz tą podchwycił zarząd ”Infra-Silesia” czy jakoś tak i zlikwidował aa przepraszam zdewastował trakcję w stacji Sosnowiec-Jęzor . Pracownikom i innym zainteresowanym sprzedano bajeczkę o hi per kosztach naprawy zerwanej trakcji przez instruktora. Zawsze łatwiej zlikwidować niż naprawić, bo przy likwidacji to ktoś jakiś obryw zarobi. Inną bajeczką były gigantyczne koszty obsługi wszystkiego z ”DB Chenker Rail Polska” przez ”Infra-Silesia” czy jakoś tak, Tylko nie rozumiem jak Zarząd pozwala na takie koszty jeżeli ”Infra-Silesia” czy jakoś tak jest spółką córką ”DB Chenker Rail Polska” no chyba że pierzemy kasę. Zespół od sławetnych zespołów mobilnych to z koleją miał do czynienia jak jeździł na kolonie albo podczas zabawy kolejką TT lib HO. Niejaki pan Marcin K. od procesów czy jakoś tak powinien się głęboko zastanowić zanim podejmie jaką kol wiek rozmowę z pracownikami, na tematy utrzymania taboru kolejowego a nie poprawiać coś pod dyktando innych przełożonych bo wychodzi z tego śmiech pracowników. Jak po wszystkich to po wszystkich pan Korneliusz P. jako były maszynista pojazdów trakcyjnych albo wydawca rękawiczek ostatnio też zaliczył wpadkę ”To ty uruchamiacie elektrowóz jak robicie przegląd P1 w torach” nie proszę pana siedzimy w autku i podpisujemy w ciemno wszystko co pan karze, albo ”Ruchamy Se Luft”. Zaczynam się zastanawiać czy UTK wie iż ”DB Chenker Rail Polska” robi przeglądy lokomotyw na torach stacyjnych nie przeznaczonych do tego celu. Wydawca baterii pan kierownik Arkadiusz W. to z całym szacunkiem nie czai tematu przeglądów lokomotyw jako menager do zarządzania pracownikami fizycznymi też się nie sprawdza, ale do karania to jak najbardziej w końcu szkoła pana Ryszarda P. ZARZĄDZIE z jakiego rękawa ty wyciągasz tych ludzi. Już nie ogarniam zasad jakimi rządzi się ta firma, tu każdy para koni ciągnie w swoją stronę, tu każdy z przełożonych myśli jak uprzykrzyć fizycznym życie, tu każdy z menagerów teoretycznie dba o swoją działkę. ZARZĄDZIE ja jako pracownik fizyczny chciałbym prowadzić dialog z tobą a nie wysłuchiwać twojego monologu. ZARZĄDZIE ocknij się zanim nie będzie za późno my chcemy jeszcze pracować. ZARZĄDZIE ZARZĄDZIE.
Patrząc wstecz to DB udało się rozwalić konkurencję dla Cargo.Mam na myśli Rybnik i Zabrze.Teraz Pucek próbuje reaktywacji w PROTORZE,ale nie wiadomo co z tego wyjdzie.
W styczniu przedstawiciele pracowników fizycznych wybierają się do Niemiec bezpośrednio do zarządu DB razem z tłumaczem zaufanym i prawnikiem przedstawić całą sytuację w InfraSilesia oraz DB Schenker R.P.Na tyle nas stać jeszce ponieważ do niemiec nie dociera żadna informacja od pracowników więc sami się tym zajmiemy i dość pracy za marne 500euro i zero podwyżek od 5lat cyrk!!!Po tym spotkaniu z pewnością polecą głowy w Zabrzu,a związki niech sobie dalej robią wycieczki już nie długo na zieloną trawkę.Powodzenia całe kierownictwo i zarząd DBSRP jak również InfraSilesia!!!
oni wszysko wiedzą,co się dzieje na ich podwórku,tak jest poprostu pewnie wygodniej,trudno żeby nie wiedzieli.
dodam ci jeszcze że co by o nich nie mówić,można ich lubić albo nie,są u siebie dobrymi gospodarzami i ich stać,to zresztą widać.Pozostaje się więc cieszyć że w ogóle jeszcze płacą.Pamiętaj, nie ważne kto płaci,ale płaci w terminie. Przykre,ale prawdziwe.
nie są dobrymi gospodarzami to po pierwsze a drugie to ...czy ktoś mi robi łaskę ,że płaci mi za pracę ?!
U siebie na pewno są,nie pozwolili by sobie na pasztet.U nas pewnie mają to głęboko.Czy robią łaskę?Hmmm,jak nie oni to ktoś inny,byle płacił i niech sobie weżmie to na garb.
A co z programem dobrowolnych odejść?
Niemcowi jakimś cudem tabelki pasują i może borok ani nie wie że Zabrze je zarzino.
Oszczędności w DB SCHENKER. Może ktoś mi wyjaśni dlaczego tak bardzo uwzięto się na hale warsztatową Sosnowiec Jęzor? Kierownictwo DB tłumacząc się oszczędnościami chce za wszelką cenę zlikwidować tą lokalizacje . Robi się wszystko żeby pokazać że hala nie jest potrzebna i że generuje ona koszty .Nie tak dawno zlikwidowano sieć trakcyjną ,została jedna linia trakcyjna za szopą która jest specjalnie wyłączana w weekendy mimo że na jęzorze oczekują elektrowozy na przeglądy P1 i inne do których przepisowego wykonania niezbędna jest sieć. Dodam jeszcze że w chwili obecnej to jedyna lokalizacja firmy DB z bezpośrednim dostępem do sieci trakcyjnej . Dyrektorzyna ,modnie uczesany na niemieckiego żołnierza odpowiedzialny za oszczędności wraz ze swoim podopiecznym jednym z dwóch kierowników (a tak bo w ramach oszczędności na oddziale mamy dwóch kierowników , jeden zajmuje się wydawaniem baterii do latarek , drugi wydawaniem rękawiczek żeby ktoś przypadkiem dwóch par nie dostał)na spotkaniach obiecują jak to dobrze będzie jednak na razie efekty ich działań są opłakane o czym napisze dalej .Od jakiegoś czasu maszyny są odsyłane do innych lokalizacji , tzn. Katowice i Ruda Śląska kopalnia bielszowice .Absolutnym hitem był przegląd elektrowozu który to początkowo miał miejsce najpierw w katowicach , poźniej został od przeciągnięty na bielszowice gdzie stał i czekał na dalszą naprawe (DB musiało by płacić za dalsze korzystanie z hali w katowicach ), suma sumarum przegląd i usterki które na jęzorze były by wykonane w ciągu góra 4 dni po fantastycznych decyzjach oszczędnościowych trwał ponad 2 tygodnie . Nie jest to odosobniony przypadek , w każdej normalnej firmie ludzie którzy podjeli by takie decyzje zostali by poprostu zwolnieni. Dodam że lokalizacja Bielszowice nie jest zadowalająca o czym każdy kto tam pracował wie , każde sprawdzenie elektrowozu wiąże się z faktem że spalinówka musi wyciągnąć elektrowóz poza teren kopalni w miejsce gdzie jest trakcja , cała taka operacja jest czasochłonna i kosztowna .Dziwny traf bo taka sama operacja na bielszowicach jest ok i nikt nie ma ale do tego ,a na jęzorze była jedną z przyczyn którą podpierano się przy decyzji o zamknięciu lokalizacji . Podobnie jest z lokomotywami spalinowymi Class 66 , grubsze przeglądy są celowo odsyłane do Rybnika , przegląd który powinien trwać góra tydzień , trwa w Rybniku dwa tygodnie albo i dłużej. Jest jedna prosta zasada której kierownictwo widocznie nie zna , jeżeli lokomotywa stoi to wtedy nie zarabia. Wróćmy do jęzora i jego kierowników . Końcem listopada zapadła decyzja o likwidacji zmian nocnych na oddziale ,decyzja tłumaczona była wyssaną z palca teorią o słabej wydajności zmian nocnych . W praktyce wygląda to tak że jeżeli np.o godzinie 21 zostaje zgłoszona maszyna na przegląd P1 , to stoi i czeka ona do godziny 6 rano , wtedy do pracy przychodzi zmiana ranna i wyjeżdża na taki przegląd . Po zsumowaniu czasów oczekiwania , dojazdu serwisu i czasu wykonania przeglądu wychodzi że lokomotywa była wyłączona z ruchu ponad 12h. Jeżeli pracowała by zmiana nocna i pojechała na ten wyjazd to czas wyłączenia lokomotywy z ruchu byłby o połowę krótszy. Matematyka prosta , logiczna , oszczędności oczywiste a jednak kadra zarządzająca sama sobie robi pod górke . Warto wspomnieć parę słów o tzw wyjazdach mobilnych. DB, firma międzynarodowa o globalnym zasięgu chce zlikwidować swój jedyny warsztat (mający sieć , zaplecze techniczne w postaci podnośników kolejowych , suwnicy , tokarni, spawalni itd)i wzorem pseudofiremek wszystkie naprawy , przeglądy P1 wykonywać w torach. Cały czas mowa o oszczędnościach w firmie , pytanie co z jakością ? Czy też mamy iść śladem pseudofirm kolejowych które to biją w książke pokładową maszyny pieczątki przeglądowe bez sprawdzania stanu techniczngo maszyny , bez uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych ? Już teraz przeglądy dla DB wykonują obce firmy , jakość z jaką to robią jest rażąca o czym władze DB dobrze wiedzą(no ale oszczędności) , wiedzą też ludzie , pracownicy DB którzy muszą później robić poprawki po takich firmach i maszyniści którzy muszą takimi złomami jeździć. Wykonywanie przeglądów cały czas w torach jest nie tyle nie rzetelne co nie bezpieczne. Pomijając fakt maszyny , samo bieganie ludzi z serwisu przez torowisko ( nieraz po 10 torów )z 20 litrowymi baniami oleju albo workami piasku na ramieniu jest niebezpieczne dla życia , tak samo jak wykonywanie czynności przeglądowych gdzie na torze obok jeżdzą pociągi z prędkością przelotową , sprawdzanie lokomotywy gdzie nad głową masz sieć 3 kV . Sytuacje można by mnożyć ,w DB musi się komuś coś stać , ktoś musi być pociągnięty do odpowiedzialności , bo tak nie zmieni się nic .
Daj sobie spokój z tą firmą.Firma która nie szanuje pracownika to ci będę mówił nie jest firmą którą bym ci polecał.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DB Schenker?
Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?
Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.