Opinie o DB Schenker w Zabrze

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie DB Schenker. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie DB Schenker o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DB Schenker w Zabrze

bea

Panie Olku robi, Pan dokladnie to samo, a nawet wiecej bez urazy ale taka jest prawda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
---

W tej firmie jaja ma tylko moze 3% pracowników reszta to wystraszone dzieciaki co tylko na necie piszą,bo ich nie widać,a w real-u to słychać w szatni bunt,a jak władza wchodzi to tylko "tak panie kierowniku,oczywiście zostanę 12h panie kierowniku,już idę,tak zrobimy".Jesteście totalnie bez jaj fizole także do roboty i koniec biadolenia musicie zarobić na premie dla ludzi typu:Czopek i reszta Przydupasów,a wy raz na rok za to dostaniecie 300zeta.Brawo!!!DO ROBOTY!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Realista

W tej firmie tylko maszyniści są doceniani a reszta stanowisk to chyba ten gorszy sort.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kloc

Klnie pod nosem? To frajery straszne są! Albo ma się J.aj.a albo nie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
bea

Pracuje tu i nikt nie narzeka, no chyba ze nie wiedza ile zarabiaja na innych odzialach zapaszam na zof.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obiektywny
@bea

Panie kierowniku...niech pan tu nie mydli oczu ludziom,z zofiówki to są zadowoleni tylko maszyniści a reszta stanowisk klnie pod nosem ile wlezie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
j23

Z kąd tyś się kurna urwoł.U kierownika jastrzębskich to tu się preędzej garbu dorobisz niż pieniędzy.Zarabiają,. ale zabrzańskie oddziąły

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
quest

Panowie maszyniści, a jak Wam się pracuje w DB Schenker - Rail Polska?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bea

Ma jastrzebskich bocznicach jest b.dobrze płacą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Incubus
@bea

zapomniałeś dodać ,że bardzo dobrze płacą kierownikowi i kierownikom zmian....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
odpowiedzialny
@Incubus

Chcesz sie zamienić z kierownikiem ? Dostaniesz jego wypłate i resztę, czyli odpowiedzialność za 170 ludzi, prowadzenie dokumentacji, negocjacje z klientami, wszelkie jęki wieloletnich pracowników typu"jo nie wiedzioł", "jo nie umia", "jo zapomnioł", dopilnowanie badań, szkoleń, pouczeń, kwalifikacje na egzaminy, dopilnowanie utylizacji odpadów, tankowania lokomotyw, zamówień materiałowych, sortów odzieżowych, obłożenia, realizację zarządzeń, wdrażanie nowych przepisów i zaleceń, przeprowadzania kontroli i spełniania kaprysów jęczałów oddziałowych. Naprawdę zazdrościsz mu wypłaty ??? Znam takiego co już trzy lata chodzi po sądach bo jakis gamoń nie zrobił tego co powinien. Jedynie co ciebie dotyczy to ubierz się jak trzeba i zrób co trzeba zgodnie z obowiązującymi przepisami i kompetencjami jakie posiadasz... Acha, i posprzataj po sobie żeby ktoś nie musiał oglądać tego co po sobie zostawiasz. Tyle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obiektywny
@odpowiedzialny

Jak masz za duzo odpowiedzialności i nie dajesz rady to się zwolnij,ktoś cię tu trzyma na siłę??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
odpowiedzialny
@Obiektywny

Gdzie jest napisane, pajacyku że ktoś tu nie daje rady ? Masz trudności ze zrozumieniem treści pisanej ? Akurat ty sprawiasz wrażenie przybitego gwoździem do DB. Jak na razie to tobie i tobie podobnym frustratom codzienność jest ponad siły, bo to wy jęczycie i wylewacie żale publicznie...:)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dddooo
@odpowiedzialny

Nie czarujmy się,jak by było tak strasznie,to by się tam tak wszyscy swoi nie pchali.Ja rozumiem że pan to robi z pobudek niesienia pomocy i troski o bliżniego swego.Tak trzymać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cytrus
@Incubus

Zgadzam się z tobą ale czy ty potrafisz swoją rację wypowiedzieć publicznie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Incubus
@cytrus

tak -potrafię i to robię !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zwykły pracownik(niewolnik)

Krótko i na temat koleżanki i koledzy stajemy tym pociągiem czy ciśniemy ten wózek dalej żeby zarząd miał wypłaty z kierownikami jak talala,a my marne resztki.Proste pytanie czekam na odpowiedzi do piątku.Bierzemy w końcu sprawy w swoje ręce i dość wyzysku i gadki,że dla innych pracowników nie ma pieniędzy.Pomyślcie w końcu logicznie nie ma Nas nie ich,a jak chcą zastraszać Nas dalej do proszę bardzo.Dajcie znać ludziska i od poniedziałku działamy tylko z żadnymi sprzedawczykami-związkami!!! Dajcie swoje propozycje co do kwot na danym stanowisku pracy pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
///

Minimalna płaca w Niemczech 1360 euro.Nawet konserwator powierzchni płaskich. I o czym mu tu rozmawiamy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
///

Minimalna płaca w Niemczech 1360 euro.Nawet konserwator powierzchni płaskich. I o czym mu tu rozmawiamy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lolita
@///

A może przedłóż koszty życia, czynszu, paliwa, papierosów, ceny usług... (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gladiator

maszynisci dostali a pozostali pracownicy nic to sie nazywa rownosc po co maszynistom dawac i tak maja najwyzsze stawki a i gowno robia wiecznie maja malo paranoja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Już_nie_DB

Za tą prywatną opiekę medyczną i kartę multisportu musisz sobie sama dodatkowo zapłacić ;-) Ot, propaganda rekrutacyjna DB sobie a życie sobie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jeszcze Pracownik

Witam Wszystkich serdecznie po przeczytaniu powyższych postów dotyczących warsztatu lekkiego utrzymania lokomotyw w Sosnowcu-Jęzorze, dochodzę do wniosku iż zespół który to wymyślił ma nierówno pod kopułką. Dewastację ludzką zainicjował pan kierownik Ryszard P., następnie przejął pałeczkę likwidatora pan kierownik Arkadiusz W. wraz z panem z-ca Korneliuszem P. Do całości należy dołączyć pana Michała S. specjalistę, który to zasłynął stwierdzeniem iż nowe lokomotywy elektryczne ”Vectron” są tak zaawansowane technicznie iż do przeglądu ów lokomotyw niepotrzebna jest trakcja elektryczna. Brawo panie dyrektorze oby tak dalej. Prawdopodobnie wypowiedz tą podchwycił zarząd ”Infra-Silesia” czy jakoś tak i zlikwidował aa przepraszam zdewastował trakcję w stacji Sosnowiec-Jęzor . Pracownikom i innym zainteresowanym sprzedano bajeczkę o hi per kosztach naprawy zerwanej trakcji przez instruktora. Zawsze łatwiej zlikwidować niż naprawić, bo przy likwidacji to ktoś jakiś obryw zarobi. Inną bajeczką były gigantyczne koszty obsługi wszystkiego z ”DB Chenker Rail Polska” przez ”Infra-Silesia” czy jakoś tak, Tylko nie rozumiem jak Zarząd pozwala na takie koszty jeżeli ”Infra-Silesia” czy jakoś tak jest spółką córką ”DB Chenker Rail Polska” no chyba że pierzemy kasę. Zespół od sławetnych zespołów mobilnych to z koleją miał do czynienia jak jeździł na kolonie albo podczas zabawy kolejką TT lib HO. Niejaki pan Marcin K. od procesów czy jakoś tak powinien się głęboko zastanowić zanim podejmie jaką kol wiek rozmowę z pracownikami, na tematy utrzymania taboru kolejowego a nie poprawiać coś pod dyktando innych przełożonych bo wychodzi z tego śmiech pracowników. Jak po wszystkich to po wszystkich pan Korneliusz P. jako były maszynista pojazdów trakcyjnych albo wydawca rękawiczek ostatnio też zaliczył wpadkę ”To ty uruchamiacie elektrowóz jak robicie przegląd P1 w torach” nie proszę pana siedzimy w autku i podpisujemy w ciemno wszystko co pan karze, albo ”Ruchamy Se Luft”. Zaczynam się zastanawiać czy UTK wie iż ”DB Chenker Rail Polska” robi przeglądy lokomotyw na torach stacyjnych nie przeznaczonych do tego celu. Wydawca baterii pan kierownik Arkadiusz W. to z całym szacunkiem nie czai tematu przeglądów lokomotyw jako menager do zarządzania pracownikami fizycznymi też się nie sprawdza, ale do karania to jak najbardziej w końcu szkoła pana Ryszarda P. ZARZĄDZIE z jakiego rękawa ty wyciągasz tych ludzi. Już nie ogarniam zasad jakimi rządzi się ta firma, tu każdy para koni ciągnie w swoją stronę, tu każdy z przełożonych myśli jak uprzykrzyć fizycznym życie, tu każdy z menagerów teoretycznie dba o swoją działkę. ZARZĄDZIE ja jako pracownik fizyczny chciałbym prowadzić dialog z tobą a nie wysłuchiwać twojego monologu. ZARZĄDZIE ocknij się zanim nie będzie za późno my chcemy jeszcze pracować. ZARZĄDZIE ZARZĄDZIE.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Józek

Patrząc wstecz to DB udało się rozwalić konkurencję dla Cargo.Mam na myśli Rybnik i Zabrze.Teraz Pucek próbuje reaktywacji w PROTORZE,ale nie wiadomo co z tego wyjdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...

W styczniu przedstawiciele pracowników fizycznych wybierają się do Niemiec bezpośrednio do zarządu DB razem z tłumaczem zaufanym i prawnikiem przedstawić całą sytuację w InfraSilesia oraz DB Schenker R.P.Na tyle nas stać jeszce ponieważ do niemiec nie dociera żadna informacja od pracowników więc sami się tym zajmiemy i dość pracy za marne 500euro i zero podwyżek od 5lat cyrk!!!Po tym spotkaniu z pewnością polecą głowy w Zabrzu,a związki niech sobie dalej robią wycieczki już nie długo na zieloną trawkę.Powodzenia całe kierownictwo i zarząd DBSRP jak również InfraSilesia!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dooood
@...

oni wszysko wiedzą,co się dzieje na ich podwórku,tak jest poprostu pewnie wygodniej,trudno żeby nie wiedzieli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dddooo
@dooood

dodam ci jeszcze że co by o nich nie mówić,można ich lubić albo nie,są u siebie dobrymi gospodarzami i ich stać,to zresztą widać.Pozostaje się więc cieszyć że w ogóle jeszcze płacą.Pamiętaj, nie ważne kto płaci,ale płaci w terminie. Przykre,ale prawdziwe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
\\\
@dddooo

Dziękujemy za trafne uwagi panie kierowniku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
??
@...

Był ale nie dla wszystkich.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Incubus
@dddooo

nie są dobrymi gospodarzami to po pierwsze a drugie to ...czy ktoś mi robi łaskę ,że płaci mi za pracę ?!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dddooo
@Incubus

U siebie na pewno są,nie pozwolili by sobie na pasztet.U nas pewnie mają to głęboko.Czy robią łaskę?Hmmm,jak nie oni to ktoś inny,byle płacił i niech sobie weżmie to na garb.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wiesiek

A co z programem dobrowolnych odejść?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
knefel

Niemcowi jakimś cudem tabelki pasują i może borok ani nie wie że Zabrze je zarzino.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nikita

Oszczędności w DB SCHENKER. Może ktoś mi wyjaśni dlaczego tak bardzo uwzięto się na hale warsztatową Sosnowiec Jęzor? Kierownictwo DB tłumacząc się oszczędnościami chce za wszelką cenę zlikwidować tą lokalizacje . Robi się wszystko żeby pokazać że hala nie jest potrzebna i że generuje ona koszty .Nie tak dawno zlikwidowano sieć trakcyjną ,została jedna linia trakcyjna za szopą która jest specjalnie wyłączana w weekendy mimo że na jęzorze oczekują elektrowozy na przeglądy P1 i inne do których przepisowego wykonania niezbędna jest sieć. Dodam jeszcze że w chwili obecnej to jedyna lokalizacja firmy DB z bezpośrednim dostępem do sieci trakcyjnej . Dyrektorzyna ,modnie uczesany na niemieckiego żołnierza odpowiedzialny za oszczędności wraz ze swoim podopiecznym jednym z dwóch kierowników (a tak bo w ramach oszczędności na oddziale mamy dwóch kierowników , jeden zajmuje się wydawaniem baterii do latarek , drugi wydawaniem rękawiczek żeby ktoś przypadkiem dwóch par nie dostał)na spotkaniach obiecują jak to dobrze będzie jednak na razie efekty ich działań są opłakane o czym napisze dalej .Od jakiegoś czasu maszyny są odsyłane do innych lokalizacji , tzn. Katowice i Ruda Śląska kopalnia bielszowice .Absolutnym hitem był przegląd elektrowozu który to początkowo miał miejsce najpierw w katowicach , poźniej został od przeciągnięty na bielszowice gdzie stał i czekał na dalszą naprawe (DB musiało by płacić za dalsze korzystanie z hali w katowicach ), suma sumarum przegląd i usterki które na jęzorze były by wykonane w ciągu góra 4 dni po fantastycznych decyzjach oszczędnościowych trwał ponad 2 tygodnie . Nie jest to odosobniony przypadek , w każdej normalnej firmie ludzie którzy podjeli by takie decyzje zostali by poprostu zwolnieni. Dodam że lokalizacja Bielszowice nie jest zadowalająca o czym każdy kto tam pracował wie , każde sprawdzenie elektrowozu wiąże się z faktem że spalinówka musi wyciągnąć elektrowóz poza teren kopalni w miejsce gdzie jest trakcja , cała taka operacja jest czasochłonna i kosztowna .Dziwny traf bo taka sama operacja na bielszowicach jest ok i nikt nie ma ale do tego ,a na jęzorze była jedną z przyczyn którą podpierano się przy decyzji o zamknięciu lokalizacji . Podobnie jest z lokomotywami spalinowymi Class 66 , grubsze przeglądy są celowo odsyłane do Rybnika , przegląd który powinien trwać góra tydzień , trwa w Rybniku dwa tygodnie albo i dłużej. Jest jedna prosta zasada której kierownictwo widocznie nie zna , jeżeli lokomotywa stoi to wtedy nie zarabia. Wróćmy do jęzora i jego kierowników . Końcem listopada zapadła decyzja o likwidacji zmian nocnych na oddziale ,decyzja tłumaczona była wyssaną z palca teorią o słabej wydajności zmian nocnych . W praktyce wygląda to tak że jeżeli np.o godzinie 21 zostaje zgłoszona maszyna na przegląd P1 , to stoi i czeka ona do godziny 6 rano , wtedy do pracy przychodzi zmiana ranna i wyjeżdża na taki przegląd . Po zsumowaniu czasów oczekiwania , dojazdu serwisu i czasu wykonania przeglądu wychodzi że lokomotywa była wyłączona z ruchu ponad 12h. Jeżeli pracowała by zmiana nocna i pojechała na ten wyjazd to czas wyłączenia lokomotywy z ruchu byłby o połowę krótszy. Matematyka prosta , logiczna , oszczędności oczywiste a jednak kadra zarządzająca sama sobie robi pod górke . Warto wspomnieć parę słów o tzw wyjazdach mobilnych. DB, firma międzynarodowa o globalnym zasięgu chce zlikwidować swój jedyny warsztat (mający sieć , zaplecze techniczne w postaci podnośników kolejowych , suwnicy , tokarni, spawalni itd)i wzorem pseudofiremek wszystkie naprawy , przeglądy P1 wykonywać w torach. Cały czas mowa o oszczędnościach w firmie , pytanie co z jakością ? Czy też mamy iść śladem pseudofirm kolejowych które to biją w książke pokładową maszyny pieczątki przeglądowe bez sprawdzania stanu techniczngo maszyny , bez uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych ? Już teraz przeglądy dla DB wykonują obce firmy , jakość z jaką to robią jest rażąca o czym władze DB dobrze wiedzą(no ale oszczędności) , wiedzą też ludzie , pracownicy DB którzy muszą później robić poprawki po takich firmach i maszyniści którzy muszą takimi złomami jeździć. Wykonywanie przeglądów cały czas w torach jest nie tyle nie rzetelne co nie bezpieczne. Pomijając fakt maszyny , samo bieganie ludzi z serwisu przez torowisko ( nieraz po 10 torów )z 20 litrowymi baniami oleju albo workami piasku na ramieniu jest niebezpieczne dla życia , tak samo jak wykonywanie czynności przeglądowych gdzie na torze obok jeżdzą pociągi z prędkością przelotową , sprawdzanie lokomotywy gdzie nad głową masz sieć 3 kV . Sytuacje można by mnożyć ,w DB musi się komuś coś stać , ktoś musi być pociągnięty do odpowiedzialności , bo tak nie zmieni się nic .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vectron
@Nikita

Sama prawda !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poldek
@vectron

Maszyniści dostali co niektórzy to nawet po 550zł do brutta....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
///

Daj sobie spokój z tą firmą.Firma która nie szanuje pracownika to ci będę mówił nie jest firmą którą bym ci polecał.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DB Schenker - Zabrze

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DB Schenker?

    Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?

    Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DB Schenker
Przejdź do nowych opinii