AP Uniapol Development Sp. z o.o.

Poznań

Opinie o AP Uniapol Development Sp. z o.o.

Tchiborozczarowany 2016-04-25 19:51:06
I ja rownież wypowiem sie o tej przecudnej firmie :
Zaczynajac od kilki mitów i prawd :
pracuje się do 10 h a nie po 7h czy 8 h jak jest na umowie
umowa jest polska a nie niemiecka
opieka koordynatora i osob : hmmm daje duzo do zyczenie , osoby po 3 miesiacach pracy nie maja kart ubezpieczenia , gdy kogos cos boli : ząb , choroba niestety musi liczyc sam na siebie albo idzie do pierwszego lepszego lekarza i płaci z swojej kieszeni albo zjezdza do polski bo jest taniej i tak kazdy robił
co do koordynatora jest to Pan nie odpowiedzialny : przykład kolezanka z pracy poparzyła sobie reke ( 2 stopien poparzenia ) zadzwoniła do Pana K. a ten jej powiedział ze nie ma czasu bo sam pol nocy spedził w toalecie i jest chory , kolezanka sama musiała sobie poroadzić jadać do polski - miesiac zwolnienia lekarskiego i ostatecznie zwolnienie z pracy
Kart AOK nie ma wogole
Co do mieszkan : sam na swojej skórze doswiadczyłem wielkiego roczarowanie bylismy w kilku domach przenoszeni : jeden z nich był zadłuzony na ponad 6 tys euro poniewaz Firma nie zaplaciła - własciciel mieszkania aby odzyskac swoje pieniadze jezdził do firmy Tchibo i szukał koordynatora , kolnejy fajny przykład znajomi którzy nprzyjechali na samym poczatku otrzymali mieszkanie na 4 dni za które musili sami zaplacic 66 euro ( własciciel chciał wzywac policje ) poniewaz firma zapomniała zrobic przelew ,pieniadze zostały zwrocone po tygodniowym dzwonieniu i proszeniu się
Co do Pensji ok 900 euro do 1000 euro , premie są ale dla rodziny i znjaomych koordynatora , normali pracownicy wyrabiajacy normy po 100%- 150% otrzymuja po 0.89euro do 10 euro lub wcale ( mam paski z wypłat mogę
wstawic zdjecie )
Dodatkowo gdy nie ma pracy ( we wtorki sa nowe fazy ) ludzie czesto maja wolne to firma za te dni nie płaci chyba , ze bez niczyjej wiedzy wpisza urlop płatny ( po miesiacu pracy nalezą sie dwa dni urlopy płatnego , który firma zabiera bez naszej swiadomosci )
Godziny sie nie zgadzają wraz z pieniedzmi

Co do wyplat : gdy wyplata przypada w weekend , powinna byc w pt tak jak jest napisane w umowie do 10 dnia kazdego miesiaca i tu kolejne rozczarowanie wyplaty sa 12 lub 13

Teraz opisze puste karteczki które przynosi do pracy Pan koordynator : przychodzi do Ciebie masz to podpisać a on sam wypelnia kiedy miałes urlop co jest karalne

Kolejny minus dla firmy to mieszkania obecnie w jednym domu mieszka 16 osób : przez co są libacje , wieczne kłotnie a mialy takowe miejsce , pokoje małe klitki , dlatego pracownicy sami sobie zoorganizowywali meble na wystawkach stół krzesła czajnik internet jest płątny

Na koniec dodam ze Pani która zajmuje sie rekrutacją opowiada niestrzowone rzeczy o bonach , premiach ; co wiecej jednej z pracownic która miała zaczac prace w tchibo powiedziała ze bedzie dzielic pokoj z dziewczyna ktora na nia czeka i tu kolejne zdziwienie nikt nic nie wiedział o nowej dziewczynie

Naprawde nie polecam !!!!! Rozczarowany
Nick 2016-04-27 11:31:54
Warunki mieszkaniowe są dobre, własny pokój, kuchnia i łazienka, wyposażone, pościel, garnki. Ludzie chcieliby od razu wille i to najlepiej z basenem... Nie ma co narzekać, tylko pracować jak jest taka możliwość, bo można zarobić i odłożyć.
1
on 2016-04-28 09:36:43
Potwierdzam z mieszkaniami nawet na terenie Francji mają problem. Jak można wybierać takie mieszkania kuchnia bez okna opary idą do pokoju, mieszkania wielo.... koordynatorka ma gdzieś pracowników.
Z kartą ubezpieczenia europejską to samo jest jak powyżej zdonżyłem zakończyć kontrakt i nadal nie było.
Realny 2016-04-28 11:18:18
Witam,ja także jestem pracownikiem tej firmy miejscowści Neumarkt i nie moge uwierzyć co tutaj ludzie wypisują .Firma zapewnia nam pełen nominał godzinowy ,a to ze mamy czasem wolne w tyg.to nie jest uzależnione od firmy UniaPol tylko od Tchibo.Oczywiscie jest kilka osob ktore zostaly z firmy zwolnione lub same odeszly i pracuja juz na niemieckich umowach w firmie konkurencyjnej ,gdzie pensja ich rozni sie znacznie od naszych wyplat a dodatkowo oplacaja sami mieszkania dokladnie te same na ,ktore tak narzekaly pracujac dla Uniapol-u.co do koordynatora to opowiesci o nim nakrecane przez bylych pracowników firmy nijak sie maja do rzeczywistości ,ja nie mam zadnych ale .Jedna osoba nigdy nie dogodzi czterdziestu.Wyplaty sa zawsze na czas,a Pani Ewa z Wroclawia zawsze po wyplatach dzwoni i pyta czy wszystko w porzadku .Ludzie jesli praca wam nie odpowiada zawsze mozna sie zwolnić .Polecam bo pracowalem juz dla kilku innych agencji i widze róznice ,nawet w samym zakwaterowaniu .
doświadczony 2016-04-29 12:14:07
Słysząc ile się dzieje na tym portalu postanowiłem sam zobaczyć ale prawda jest taka, że ilu ludzi tyle opinii.Ja narzekać nie mogę myślę że większość ludzi którzy tu narzekają to smarkacze którzy nigdy wcześniej nie pracowali na innych zagranicznych projektach nie wiedzą jakie są realia. Odniosę się może do godzin, jeśli jest nominał tych 140 to można naprawdę dobrze zarobić ale czasem zdarza się że puszczają nas do domu. Mieszkania darmowe w naprawdę dobrych warunkach przy czym w innych agencjach trzeba sobie samemu mieszkanie opłacić gdzie kwoty to 200-300 euro. Kontakt z biurem moim zdaniem jest dobry bo jeśli brakuje ci info lub potrzebnych dokumentów a biuro przesyła ci to w ciągu 2 dni to chyba nie jest źle przynajmniej w moim przypadku a jeśli chodzi o współpracę z koordynatorem to też narzekać nie mogę bo jeśli przyjmujesz się na niemiecki magazyn bez języka a koordynator pomaga ci się zameldować w urzędzie lub pomaga załatwić wolne to moim zdaniem jest ok. tym bardziej że na innych projektach na których się pracowało takiej osoby jak koordynator nie było w ogóle i trzeba było sobie radzić samemu bądź pomagał ci np. kolega... Jeśli chcesz pracować i odłożyć kasę to spokojnie mogę polecić ten projekt
Messi 2016-04-29 12:40:57
Pracuje z żoną w Tchibo przez firme Uniapol i chyba wiem kto te wpisy poprzednie umieszczał jak np. "Tchiborozczarowany". Ci ludzie nie przyjechali tu do pracy tylko chyba chcieli wczasy. Ja na wielu magazynach juz pracowałem ale na Tchibo jest naprawde inaczej. Moge tutaj pierwszy raz z żoną pracować bo praca lekka a i Tchibo i Uniapol dbają o nas by było nam dobrze. Sama firma Tchibo przyjezdza do nas co 2 miesiące i sprawdza czy na mieszkaniach wszystko ok. 1 x w miesiącu Pani z Polski dzwoni do nas czy wszystko ok. Kawa,herbata na zakładzie za darmo. Piekne okolice. Czego chce się więcej? Szału z zarobkami nie ma ale jest tak jak na każdym magazynie jesli chodzi o zarobki. A w dodatku tutaj nie płacimy za mieszkanie. jakie 10h dziennie??? fajnie by było, chciałbym tyle pracować by więcej zarobić natomiast tutaj średnia to 8h dziennie i nigdy nie było więcej, a jestem już 8 miesiąc tutaj. Polecam i oby nas tutaj było więcej, bedzie polskie Tchibo hehe
zawiedziona 2016-04-29 19:20:19
szerokim łukiem radzę omijać firmę Tchibo ! najgorsza z możliwych w jakich pracowałam- drugi Auschwitz inaczej się tego nazwać nie da.
Istny wyzysk z ludzi,a Polacy durni i pokazują,aby się podlizać.
Pani w biurze mówiła co innego,radze jej aby najpierw pojechała sprawdzić co się dzieje w tym obozie i jak sie pracuje,a dopiero później niech zachęca ludzi i opowiada im bajki.Zaś "inteligentny" p.Kuna tak oczernia PL biuro Uniapol i kpi z niego zwalając całą winę na p.Ewę,twierdząc,iż jest osobą niedoinformowana.
Wracając do Tchibo firma nie zapewnia min 35h tygodniowo jak jest w umowie.Przepracowane są śmieszne godziny 28-32 tygodniowo w realiach.Dla osób,które przyjechały tu na wczasy taka sytuacja odpowiada,ale nie dla normalnych osób chcących zarobić-nie poimprezować i przeżyć z dnia na dzień.
Zapewniana jest stawka godzinowa-buahahahah dobre,nie nabierajcie się na to,jest to wyścig szczurów,a szefostwo cię jeszcze tylko pogania szybciej,szybciej bo mało i mało.Na akord człowiek więcej by zarobił.
Ogólnie nie jest to pakowanie jak zapewniają,a komisjonowanie.Większą płace na komisjonowaniu można wyciągnąć w Kauflandzie,Netto czy Lidlu i sie tyle nie nadziwgasz,bo tam wózki są elektryczne,a nie jak w Tchibo z wielkimi akumulatorami jak za dziadka Hitlera-zacofany zakład.Dla kobiet chcących pożyć i być zdrową osobą odradzam,bo tu przepracujesz parę dni,tygodni,miesięcy i będziesz jak wielbłąd! p.Kuna to koordynator,który się urwał z choinki i na żaden temat nic nie wie,a co najlepsze po 5dniach przychodzi i się pyta czy masz buty i sprzęt do pracy ha ha,no bo co do przyjazdu na miejsce kwaterunku i wyjaśnienia wszelkich spraw,jak to robią porządni koordynatorzy a nie osoby niekompetentne i bezczelne,która wiecznie ma sraczkę,jeśli ktoś ma jakiś problem i dzwoni do niego.A no i jest taki wyuczony,że każe sobie mówić przez Pan,nie zwracając uwagi,że co do niektórych osób jest gówniarzem i nie dorasta do pięt!!! Sama nie wierzyłam w te opowieści i chciałam się przekonać jak to jest-więc jest tak jak opisałam a może i gorzej.Bo wszędzie są plusy i minusy,ale tu to worek minusów bez dostrzeżenia plusów!!Opinie pozytywne piszą tylko lizusy i kapusie,które wchodzą w d... paniczkowi łASCE,KUNIE czy jak to go tam zwał.Jeśli Uniapol chce istnieć to niech zmienią koordynatora i się wycofają z Tchibo,bo od nich uciekło już hooo firm.Kłamstwo nad kłamstwem.Nie polecam!Chcesz sie przekonać jak jest na prawdę-przyjedź a długo nie pobędziesz tylko stracisz na droge,więc to przemyśl.

ARBEIT MACHT FREI!!
józek 2016-04-29 21:39:00
jedna wielka porażka! omijajcie wielkim łukiem rudą panią,a tym bardziej ta zakłamana i bezczelną łasice czy kune nie mającą o niczym pojęcia.Kurdupel niech się zajmie przepychaniem kibli a nie koordynowaniem,bo się do tego nie nadaje.Do Tchibo mżna się wybrać na wczasy,pracujesz 4dni w tygodniu po 6h,i to jest te ich multi godziny uhaha,A koń ze szreka podpisuje umowy na kartonie-co za poniżenie,widać że wieśniak chodzący w trampko-marynarce.Szkoda kasy,nerwów i bycia stratnym na Uniapole i Tchibole ze spartańskimi warunkami pracy.Pracuja tam tylko ludzie biedy z małymi oczekiwaniami i liżące d..pe końskiej kunie.
4 lata w Niemczech 2016-04-29 22:17:30
Praca w Tchibo Neumarkt. Witam napisze cos o tym wszystkim krótko (Nie Nie Polecam ) Pierwsze 2-3 dni chodzisz za gosciem jak piesek i sie uczysz potem dostajesz wózek pracujesz jeden dien i konczy sie tydzien bo tam tyle sie pracuje hehe , cicho zaczyna sie nastepny tydzien oczywiscie inna zmiana i co odrazu drom mordy tempo tempo a wszyscy rura i ryjom jek te dziki w kartonach i tak 4-5 h i do domu nastepny dzien wolny
1
Prawda 2016-04-29 22:52:23
To sa kłamstwa wcale tak nie jest 3 albo 4 dni w tygodniu po 3lub8 h wiem bo jestem. W pl sie tyle zarabia co w tchibo . ludzi z uniapolu co chwile zwalniaje bo nie ma pracy kilka osób tygodniowo czlowiek widzi co sie dzieje na magazynie jeszcze troche i uciekamy z partnerką bo tu przyszłosci nie ma bynajmiej na magazynie tchibo .
Prawda 2016-04-29 22:55:33
To sa kłamstwa wcale tak nie jest 3 albo 4 dni w tygodniu po 3lub8 h wiem bo jestem. W pl sie tyle zarabia co w tchibo . ludzi z uniapolu co chwile zwalniaje bo nie ma pracy kilka osób tygodniowo czlowiek widzi co sie dzieje na magazynie jeszcze troche i uciekamy z partnerką bo tu przyszłosci nie ma bynajmiej na magazynie tchibo .
Ola 2016-05-02 12:35:10
Witam, pozdrawiam wszystkich na majówce w Polsce, my tutaj stety, niestety pracujemy dziś, za to w czwartek w niemczech jest święto, więc majówka dla nas troche przesunieta:)
Czytam sobie tutaj niektóre opinie i odnoszę wrażenie ze chyba jestem na innym projekcie. Jak tutaj moze być ciężka praca jak tutaj prawie połowa z nas to kobiety i sobie dajemy świetnie rade. Jest to tez pierwsze miejsce gdzie moge wspólnie z moim partnerem pracować, zazwyczaj byliśmy zmuszeni pracować osobno.
Warunki mieszkaniowe tez nie mogły być lepsze. Mieszkamy własnie w tym domku gdzie jest nas w sumie 16 osób i nie wiem o jakich libacjach alkoholowych tutaj wczesniej osoba pisała, chyba że grill w sobote w ogrodzie to dla niektórych od razu libacja alkoholowa. Mieszkają tutaj same pary, mamy pokoje 2 osobowe i jest bardzo spokojnie i kameralnie, fajna ekipa którą oczywiście pozdrawiam:)))
Koordynator może nie jest najmilszy ale robi to co do niego należy, my tutaj przyjechaliśmy pracować a nie by się kumplować z koordynatorem. A po drugie jest tutaj tez bardzo fajne kierownictwo Tchibo, i zawsze tez można do nich podejść jeśli się ma jakiś problem, szczególnie do Pani Kerstin:) Co do wolnego, to owszem zdarzają się niektóre dni wolne w tygodniu ale nam to akurat odpowiada, nie przepracujemy się, można częściej odwiedzać polske lub tereny w pobliżu. A na te minimum 1000EUR w miesiącu na osobę zawsze wyjdziemy. Nie wiem gdzie na magazynie w Polsce bym zarobiła 4-5tyś PLN???? Niech mi to osoba o nicku "prawda" powie, to chętnie wtedy wrócę do Polski. Ogólnie polecam wszystkim, szczególnie parom które chcą razem wyjechać, zarobić i doszlifować język. Osobom które nastawione są tylko na zarobek i chcą pracować po 200 godzin w miesiącu by tylko jak najwięcej zarobić i nie mieć życia prywatnego, odradzam!!! Tyle z mojej strony, lecę się szykować na drugą zmianę, Pozdrawiam
haha 2016-05-02 21:55:43
Do Ola
haha jesteś zabawna to chyba nigdy nigdzie nie pracowałaś,skoro jest tu dla ciebie lekka praca,albo masz małe oczekiwania i nie znasz słowa lekka praca.A ja wiem pracuje sporo lat za granica i wiem i nie praca w biegu za 1000e bo to śmiech na sali...po roku pracy tam wyjdziesz z garbem lub obolałym kregosłupem,chyba że wspomagają cie latające diabełki to masz wieksza energie.Ludzie tam pracuja z musu i wiekszości osobą się to nie podoba,ale nie moga znaleźć nic innego. Mieszkania to nie wszystko,w Tchibo to się przyjeżdza tylko tak do dorobku a nie na zarobek,bo się nie da.Ludzie którzy uwielbiają wiecej wolnego i wystarcza im maximum 30h tygodniowo tam mogą pracować,bo tym co zależy na zarobku i normalnej pracy nie.
Prawda 2016-05-02 22:01:59
Ja i kilka osob wlasnie tak pracujemy po kilka godz. Moze dlatego ze nie wslizguja sie koordynatorom w kakao bez mydla . i nie bede rył w kartonach jak dzika locha szukajac zoledzi
Ola 2016-05-04 14:43:01
To chyba ty nigdy gdzie indziej nie pracowałeś. To co piszesz nie ma sensu. Pracowałam w Polsce w Amazonie i biedronce na magazynach, mój partner w kauflandzie w Niemczech i w porównaniu do tych wczesniejszych prac to tutaj w Tchibo naprawde jest sielanka. Tak jak pisałam wczesniej, jesli ktoś chce się zaorać i pracować po 200h w miesiącu, to to nie jest praca dla niego w Tchibo, niech idzie do Kauflandu. Ja sobie cenie w Tchibo to, że mogę po pierwsze z moim partnerem razem pracować a dwa że mamy tez czas dla siebie, troche wolnego co nam daje możliwość normalnie żyć. Zycie nie polega na tym by po 10h siedzieć w pracy, przyjść do domu i od razu spać bo już nie ma sił na nic. Pod tym względem Tchibo jest naprawde super i nie ma co narzekać. Ale tak jak pisałam, kto co woli. 1000EUR dla ciebie mało przy takim nakładzie godzin????? Powiedz mi gdzie w Polsce tyle zarobisz na magazynie??? Pracowaliśmy w polsce razem z partnerem na magazynach i mieliśmy razem 4500PLN i musielismy za to jeszcze mieszkanie opłacić. Tutaj w Tchibo teraz, wychodzi nam razem ok. 8300-9000PLN i mieszkanie mamy za darmo. To zle??? jakie ty masz wymagania???
Pracownik Tchibo 2016-05-04 19:25:41
współpracowałem z Uniapolem przez dłuższy czas, uważam, że wpisy które tutaj można przeczytać są sporym nadużyciem. Niestety prawdą jest ,że czasem nie było godzin ale to ze względu na brak pracy na magazynie a nie przez Uniapol czy prez pana Kune. Ja jak i wielu ludzi którzy tam pracowali mieliśmy sporo godzin ludzie po ostatniej wypłacie byli bardzo zadowoleni, ale jasne o tym się nie pisze. Najbardziej śmieszy mnie wpis, że do koordynatora trzeba zwracać sie na Pan heh w polsce nie spotkałem sie ,zeby do szefa mowic "marek chce k*rwa jutro wolne" etc jeśli przeszkadza wam zwracanie się do mlodszego od siebei szefa na Pan trzeba przemyslec swoje dotychczasowe zycie czy aby na pewno wszystko poszło po waszej myśli. A jak doskonale wiemy na terenie DE to on jest naszym szefem.Co do jego pracy coż każdy ma swoje zdanie ale nei spotkałem się z sytuacją w której nowy pracownik ma problem, a PAN KUNA mowi to nei moja sprawa. Czasem ludzie idą do niego w sytuacji gdzie bardziej samodzielne powinno być dziecko w podstawówce no ale jasne nie każdy musi być samodzielny. Na koniec napisze jak to jest jescze w porownaniu z innymi agencjami pracy bo chyba nikt normalny nie chce porownywac warunków pracy przez agencje do tych ktore zapewnia bezpsorednio firma. Ludzie bez wzgledu czy to Uniapol , Work Tuja Ratisbona czy Randstad muszą sie starać żeby mieć godziny i nei jest tak ,ze tylko Polscy pracowncy są odsyłani do domu wielu ludzi którzy pracują widzą czy pracownicy np z ratisbony nie sa odsylani. A co do premii nie bądzcie smieszni premie sa za wyniki a nie za znajomości i jesli ktos nie mialby odpowiedniego leistungu i ilosci bledow bylaby przekroczona zadna znajomosc by nie pomogla.
melon 2016-05-05 11:56:48
@pracownik tchibo w końcu jakiś głos rozsądku. Trzeba mieć dla szefa szacunek :)
josh 2016-05-05 21:54:13
Ola to życze ci przepracowania w tym zakładzie 5 czy 10 lat wtedy będziesz sie mogła wypowiedzieć...bo widocznie h...trafiałaś na inne zakłady...mam na myśli Tchibo nie Uniapol-bo widze nie wszyscy umieją tu czytać do jakiej firmy się to odnosi.Mieszkanie za darmo-dobre,z tych norm i takiej stawki masz tyle odjęte,że mieszkanie masz za darmo co zachęca pracowników i sie na to łapią. Ale sa takie zakłady w których przy 160h możesz zarobić 1500-1700e na czysto(jak obecnie ja) wiec dla mnie Tchibo to dno.Nie na darmo inne agencje zakończyły współpracę z Tchibo dla dobra renomy.Bo Uniapol samo w sobie to norma,nie ma się do nich zastrzeżeń,ale psują sobie opinie zakładem Tchibo.
Pracownik Tchibo koordynato to nie szef zaznaczmy i współpracowałem z wieloma innymi i starszymi i kazali mówić sobie po imieniu-ale to nie w tym problem,bo każdy ma inna obsesje na swoim punkcie.Jedziesz do pracy to po to,aby mieć minimum te 151 godz na miesiac,które są zagwarantowane i wiekszośc zakładów tak ma,a Tchibo gonią po to by za mniej godzin zapłacić,bo zamiast za 5h głupiego latania mogliby rozłożyć na 8h normalnej pracy i ludzie mieliby godziny.Bo jeśli pracować za granicą i zarabiać 900-1000e miesięcznie to wielka porażka!To juz lepiej pracować w PL za 2500-3000zł bo i na miejscu a mała róznica.Dla ludzi niemających wyboru to tam jest jedynie praca,bo nie zasmakowali innej-lepszej,w której się nie narobisz a zarobisz.
Szkoda jedynie pani E w biurze we Wrocławiu, bo jest miłą osobą ale właśnie przez zakład Tchibo wszyscy po niej jadą.
tchibo 2016-05-06 00:33:26
i JA rówznież skometuje komentarze dotyczacę wspaniałej firmy TCHIBO ludzie którzy piszą te wszystkie cudne komentarze i tak bronią koordynatora i firmy Uniapol to zwykle lizi dupy ... ( rodzinka i ci co mieszkaja w srodku jakże cudownego domku ) . Wyplaty przychodzą na czas tlyko wtedy gdy jest srodek tygodnia , gdy wyplaty przypadaja w weekend niestety sa z opoznieniem , premii brak lub smieszne euro centy , opieki koordynatora brak , godziny w umowie nie zgadzaja sie z realiami i co wiecej nie jest to praca lekka bo nie raz kobiety musza wynosic palety , pchac 30kg wozek i pakowac ciezkie rzeczy w zaleznosci od fazy ( poczynajac od patelni , garnków , sprzetów do cwiczenia ) , rywalizacja jest miedzy zmianami kto ma lepszy normy ( dodam 900 sztuk na godzine albo i wiecej , bo jak nie to przyjdzie do ciebie ktos i ci powie rob szybciej ) , brak ubezpieczenia , burdel w papierach , kunka mowi co inne ewka co innego niestworzone bajki . Co do komentarza OLi zgadzam sie fajnie ze mozna pracowac parami ale co z tego jak jestescie na innych zonnach i nie wolno gadac oboz pracy .Pozdrawiam tych którym udało sie wyrwać z tego obozu :) bo ofert pracy za granica jest masa i mozna znalezc duzo lepsze i to z mieszkaniami o niebo lepsze :) i to na niemieckich umowach a nie smiesznych polskich jak w Uniapol
Pracownik Tchibo 2016-05-09 22:17:16
Pisząc "szef" dodałem na terenie Niemiec, wątpię żebyś miał kontakt z prezesem Uniapolu, . To on ma kontakt z "szefostwem" w tym przypadku Tchibo i nie mam na mysli Szefa z Hamburga czy chociażby dyrektora z Neumarkt ;) którzy to nie specjalnie przejmują się sytuacją Polaków w DE. To sprawa pierwsza druga to wypowiedz Oli to nie jest częsty przypadek żeby para mogła razem pracować i mieszkać w domku nie hotelu robotniczym i zarabiać nawet po ten 1000 eur, więc dla mnie to naprawdę duży atut, 5 czy 10 lat> ... to tylko AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ więc wątpię zeby ktos tam tyle chciał pracowac:) I nie opowiadaj bajek ,że w De bez języka łatwo jest o prace za 1500- 1700 euro bo pamiętajmy ,że polscy pracownicy tchibo nie mówią zbytnio po niemiecku:)
josh 2016-05-10 23:27:12
to uwierz ,że można tyle zarobić i to w normalnych warunkach, a te 7euro na czysto w przeliczeniu co opowiadają ludzie m.in.Rafał to bajka,jak dostaniecie 5,60e netto to się cieszcie,jedni wielcy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie dość ,że na polskiej umowie,co jest porażką to jeszcze zdzierają z pracownika.Ale ludzie co tam pozostali sa mało wymagający i im odpowiadaja takie godziny i warunki,bo nie zaznali życia prawdziwego i godnej roboty,a nie zapier....za marne grosze i poniżania czy popędu,bądź jak kto tam zwał przez szwabów i głupich pytań koordynatora.Firma porażka,dla ludzi z pierwszą praca,bo dla chcących coś zarobić to jest to firma "Krzak"!Pracownik Tchibo przeważnie każdy na początku dostaje się przez agencję pracy tymczasowej,ale warunki,stawki i praca jest zupełnie inna.Nie od razu zbudowano Rzym,krok po kroku i się osiąga cel,a w Tchibo to osiągniecie garba na plecach lub skróconego życia.Pomijając lizusów,napaleńców którzy nie mają czasu się wysmarkać,tylko głowa w monitorze-bo przez wciaganie i inne wspomagacze,działają,Powodzenia takim ,a młodym i nowym osobom,które chcą zarobić nie mydlcie oczów...Bo chcąc udowodnić agencji to co zapewniają a jak jest można się sądzić i mieć wygraną z ładną kasą,ale szkoda nerwów na takie krzaki...Miłego zapier....w kołchozie z rękoma po kostki :)
ikaoa 2016-05-31 11:17:32
sama teraz szukam pracy sezonowej własnie i widze, że jest oferta jako Pracownik sezonowy/Koordynator - sortowanie ziemniaków i cebuli i mam pytanie co o tym myślici, ktoś wyjezdzał do takiej pracy z Was?
gggg40 2016-06-01 07:44:30
tez sie dowiadywalem,podobno od kazdej godziny firma zabiera 1euro netto i mieszkanie po 6-7 osob.1euro podobno dla firmy podatkowej. wie ktos jaki podatek placi pracownik sezonowy na 3 miesiace we francji i jakie ma ulgi?
1
maksio 2016-06-02 21:09:03
to jednak nie dla mnie, ale widzę że oferowana jest u nich Praca biurowa dla studentów - możecie napisac jak to jest płatne? z góry wielkie dzięki za odpisanie
zaneta 2016-06-14 15:21:16
Witam,może się ktoś wypowiedzieć na temat pracy w okolicy norymbergi przy pakowaniu kawy? chodzi mi o prace,mieszkanie
ikaoa 2016-06-14 15:36:01
wydaje mi się, że u nich są też dobre oferty pracy, bo widziałem ostatnio taką jako Monter Instalacji Sanitarnych i Grzewczych z samochodem(Pracownik tymczasowy) no i fakt, że umowa na zastępstwo, ale to zawsze coś jest i można zarobić sobie dodatkową kase.
Kasia 2016-06-15 12:58:06
Pracowałam tam mieszkanie spoko praca spoko ale nie tylko kawa bo tchibo ma wszystko ciuchy itp itp .polecam
wiola 2016-06-15 17:01:55
nic ci nie zaszkodzi aplikować a przy pakowaniu kawy ciezko nie jest.
ktos 2016-06-21 06:37:21
JAK KTOS MADRY TO NIECH CZYTA TO DALEJ OFERUJA ROBOTE JAKO SPAWACZ NA BAWARI MIG LUB TIG NIE NAPISZE ZE SZUKAJA JUZ OD PAZDZIERNIKA ZESZLEGO ROKU A TO DLACZEGO 1 WYSYLAJA LUDZI DO 2 GLUPICCH RUSKICH [EDYY I MAX] U KTÓRYCH JESTES NIKIM ROTACJE ILU PRZYJEDZIE TYLU WYJEDZIE[WSRÓD NICH JA] ROBOTA OD 7 DO 19 NA NOGACH 14 GODZ Z HOTELU DO ROBOTY 38 KM W JEDNA STRONE A NO I ZAROBKI NIEDOSC ZE MNIE OKRADLI Z GODZ TO MI WYSZLO NA GODZ 7.20 CHLOPACZEK MIAL 280 TO WZIOL 1800 LUB 1900 NIEWIEM DOKLADNIE A NO I ZJAZDY DO POLSKI ZAPOMNIJCIE JAK KTOS NIEWIERZY NIECH SAM JEDZIE MOZE BEDZIE CHOCIARZ JEDNA OSOBA CO NIE POJEDZIE NIE STRACI NERWÓW CZASU ZDROWIA A TAK NA KONIEC TO W OSWIECIMIU MIELI LEPIEJ NIZ TAM
2
ania 2016-06-21 08:29:38
Jak piszecie, że jest tak spoko i praca nie jest męcząca to może ktoś wie czy będą kogoś szukali jakoś teraz najlepiej? Potrzebuje desperacko pracy na wakacje!
Max 2016-06-22 00:23:48
Witam, ktos mógłby sie wypowiedzieć jak teraz wygląda praca i zarobki w Norymbergi jako Magazynier? Chcemy z dziewczyna pojechać jako para tam pracować. Czy w pracy można pracować obok siebie, jak daleko do pracy, trzeba miec własne auto?
mango 2016-06-22 08:31:27
To wszystko zależy gdzie trafisz @Max agencja często nie ma wpływu na wiele rzeczy ale jeszcze nie spotkałam się z tym żeby nie można było koło siebie pracować :)
byłem 2016-06-28 12:44:12
hej predzej dostaniesz garba na plecach niż zarobisz tam pracują tlyko desperaci , mieszkania sa od 15 km do 40 km nawet od pracy , pracujesz 9h dziennie plus 45 min przerwy , zarobki to ok 1000e w tym ze nie masz ubezpieczenia karty ekus lub czekasz na nia pol roku chyba ze zwolnia cie wczesniej . teraz jest sezon i potrzebują a po dwoch tygodniach moga zwolnic jak nie bedzie potrzeba ludzi . byłam w takim sezonie co po tygodniu zwalniali ludzi bo juz pracy nie było . opieka koordynatora jest znikoma jak jestes chory albo idziesz sam do lekarza i placisz prywatnie albo jedziesz do polski i leczysz sie sam ;/ pracowac w parach mozesz ale jak koordynator niemeicki zobaczy ze gadać z dziewczyna chłopakiem to za kare przerzuci cie gdzie inniej . i jak nie bedziesz wyrabial normy to przyjdzie i powie ze masz robisz szybciej albo i moze cie zwolnic .nie polecam
wiola 2016-06-28 12:46:53
wiec nastpenym razem jak bedzie propozycja wyjazdu to nie musisz sie godzić na niego i podejmowac z nimi dalszej wspolpracy. Niektorym z tego co widze praca odpowiada, bo i zarobki sa wieksze niz u nas i raz na jakis czas jadac tam zarobisz wiecej niz w polsce
tchibo 2016-06-28 12:51:47
zalezy gdzie trafisz mieszkania sa od 15km do 40 km w jedna strone , pracowac w parach mozecie jednak jak bedziecie gadac z soba to koordynator za kare was przeniesie i bedziecie pracowac osobno , jesli chcecie tam pracowac radze wykupic swoje ubezpieczenia bo firma nie wywiazuje sie z tego , za kartami ubezpieczenia czeka sie pol roku albo wcale sie jej nie dostaje i w razie choroby lekarza nie ma co liczyc na polskiego koordynatora tylko na siebie i pozostaje isc do lekarza na wlasna reke lub zjechac do polski . mieszkania sa 6 osobowe pokoje dwu osobowe z mała lazienka na 3 pary . w mieszkaniu mieszkaja ludzie z dwoch przeciwnych zmian wiec sa konflikty itp . nie polecam
bartek 2016-06-28 13:52:00
No ja się spotkałem z dziwnymi rzeczami do @mango czasem warto zapytać o coś na czym Ci naprawdę zależy bo później może się okazać, że na miejscu tego nie ma. A czy ktoś wybiera się do Francji niedługo? (składałem cv na spawacza)
kwiecień 2016-07-10 14:24:29
firma krzak,jeśli przy takich godzinach dla was max 1000euro,które można tam zarobić to jest dużo,a właściwie to i nie,bo wychodzi na czysto 5,50euro więc powodzenia. A kolejna sprawa to jeśli cię zwolnią lub sama zakończysz z nimi współpracę to po paru miesiącach obciążają cie podatkiem który musisz dla nich zapłacić!! żadna firma tak nie robi tylko te barany!! a do p.Ewy mozna pisac ,a ona i tak g...wie a nawet nie odpisuje,bo się nie ma czym już bronić i nie wie jak opisywać dalej bajki. radzę uważać na taką firmę.
melon 2016-07-10 14:28:13
Ale jednak @kwiecień sporo ludzi z nimi wyjeżdża i nie narzeka na godziny raczej jak ktoś pisał na ubezpieczenie czy coś w tym stylu może to ty tak akurat trafiłaś
Zenek 2016-07-14 15:00:16
Firma krzak od ponad 10 lat na rynku? To powiem ci ze calkiem dorodny krzak. Tak się sklada ze byłem z nimi na kilku kontraktach i nie mialem takich problemów o jakich ty piszesz. Przede wszystkim pewnie wiesz ze w niemczech jest min. stawka godzinowa która jest mniej więcej 2x wieksza od kwoty, która podajesz. I żadna agencja nie moze placic mniej. uniapol także nie plac mniej, wiec glupoty piszesz
czaro 2016-07-14 15:04:56
nie żadenkrzak bo jest transparentna dość moim zdaniem i do tego mnóstwo atrakcyjnych i rzetelnych ofert pracy. a jak jeszcze można zostać asystentem dyrektora to otwierają się możliwości.
Tiririri 2016-07-16 17:28:00
Hmmm... ludzie ktorzy wypowiadaja sie na tym forum o pracy w Tchibo maja po czesci racje, nieslusznie jednak oskarzaja Uniapol, bo ta agencja nie jest odpowiedzialna za to co dzieje sie w tym burdelu. Praca nie bylaby zla, gdyby nie te normy, ktore sa tam kosmicznie wysokie a jak sie nie wyrobi to przychodzi kierowniczka i schneller bo 2 sztuki brakuje. A niemcy sie z polakow smieja bo Ty masz 98% a oni 50 a im nic nie powie. No ale co polak potrafi... ludzie malo sie tam nie zabija tak sie rozpychaja zeby tylko miec jeden procent wiecej niz drugi... smiech na sali hahaha... a co do osob pracujacych tam to bylo kilka fajnych osob z ktorymi mozna bylo pogadac a reszta to same lizusy i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ktorzy kierowniczce by nawet [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] podtarli, zeby miec tylko lepsze zamowienia lub zeby sie opier***ac jak to robi tam ten super ekstra sznycer :D to juz naprawde jest ponizenie czlowieka, jezeli dla kilku sztuk wiecej  jeden typek tam podrzuca kierowniczce cukierki, jakby jej nie bylo na nie stac :D a wracajac do uniapolu i koordynatora to nigdy nie bylo problemu z zalatwieniu czegos. Pan koordynator byl w porzadku, zadnych zastrzeżeń, zawsze podszedl do procownika i zapytal jak jest i co slychac.
e7 2016-07-16 20:05:24
zaskoczyli mnie bo widze szukają konsultantów telefonicznych i wreszcie będę mogła wykorzystać moją znajomość czeskiego. ale jak nie ma targetów to nie ma premii?
Napalona 2016-07-18 00:18:38
A jak tam dalej robi ten wielki siłacz ? Nie pamiętam jak ma na imię co udaje wielkiego co chodzi w koszulkach pit bull itp he ??? Zapomniałam ale wiecie o kogo chodzi pozdro z Polski
abc 2016-07-18 08:58:04
Pewnie, że zarobki są większe niż u nas @wiola, ale czy wypłata jest terminowa? Pewnie tak, bo wszystko odbywa się u nich na czas, zwłaszcza, że oprócz benefitów dorzucają jeszcze jakieś socjale. Taka dbałość jest dość istotna, bo przyczynia się do sukcesu.
dawcio 2016-07-19 15:24:18
Jak chce sobie poprawic humor to wchodze poczytac opinie na temat Tchibo :D odrazu lepiej :D
dodam tyle ze przepracowalem tam sporo czasu od 2013 r do konca czerwca 2016 :D sporo osob sie przewinelo :D Praca spoczko , załoga na plus :) mieszkanie na plus :)
melon 2016-07-19 19:01:21
@abc potwierdzam - z terminowością wypłat w ogóle nie ma problemu.
nie polecam 2016-07-21 12:24:11
masakryczna firma pod karzdym wzgledem, nie ma co nawet dzwonic. Zostaniecie oklamani i oszukani. obiecuja prace, ktorej nie maja, wyludzaja od was mnostwo dokumentow, dowod osobisty, umowy o prace, ubezpieczenie tylko po to by pozniej powiedziec, ze z pracy nic nie bedzie, bo cos tam. zawsze maja jakis powod. a sie czlowiek musi nameczyc, nawysylac, pojechac na rozmowe i nic z tego nie ma. pare razy tak z nimi mialem, rzadaja mnostwo a od siebie nic, nawet herbaty. do tego sa niemili. totalni oszusci. pewnie handluja danymi. uwarzajcie na nich
Fuzk 2016-07-21 12:46:21
Zastanawia mnie opinia na temat Konsultant telefoniczny z j. czeskim lub z j. słowackim (bez targetów sprzedażowych) zwłaszcza ta końcówka na temat braku targetów sprzedażowych, to znaczy w jaki sposób są rozliczenia, naprawdę jest jakaś pensja miesięczna?
Tchibo 2016-07-22 16:16:24
A mi sie dobrze z nimi pracowało. Nie znałam jezyka niemieckiego wiec cudow nie oczekiwalam. Z organizacja bylo roznie, koordynator raz na miesiac , na dokumenty z uniapolu zawsze trzeba bylo czekac ale wyplata byla na czas i jak sie potem dowiedziałam i tak wyzsza niz od niemieckiej Ratyzbony. Zakwaterowani bylismy w domku a warunki byly ok. Praca sama w sobie nie jest dla kazdego. Normy trzeba wyrabiac i swoje robic. Jak ktos nie potrafil sie zebrac to dlugo nie pracowal.
Teraz pracuje na innym magazynie i tu tez sa normy. Za siedzenie i gadanie kasy nie ma wszedzie trzeba zasuwac. Wole to robic za euro niz za 1500 zl na reke.
Danek 2016-07-22 18:34:28
@Fuzk a to źle, że te wynagrodzenie jest stałe? Mnie to się wydaje nawet kuszące, bo target nie zawsze udaje się zrealizować ;)
Zostaw swoją opinię o AP Uniapol Development Sp. z o.o. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AP Uniapol Development Sp. z o.o.