brak logo

Direct Dystrybucja

Bydgoszcz

Opinie o Direct Dystrybucja

anonim 2009-03-19 14:07:19
Direct Dystrybucja to firma rozwojowa, wyczerpująca .
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako wysoką ze względu na tyg. szkolenie które odbyło się profesjonalnie .
Atmosfera i ludzie tam pracujący są w porządku .
Od jakiej stawki można negocjować pensję?
Najbardziej podobało mi się w Direct Dystrybucja :atmosfera panująca w pracy.
Najbardziej nie podobało mi się w Direct Dystrybucja :nie określone godz.pracy umowa o dzieło .
szczera 2010-02-21 16:32:51
Poprzednia opinia wpisana była chyba przez przedstawiciela firmy. Direct Dystrybucja to (usunięte przez administratora) ! oferują pracę polegająca na łażeniu po domach i (dosłownie) wciskaniu ludziom Cyfry +. Praca od 10 do 20 (czyli 10 h codziennie) za 1100 zł plus ewentualna premia za dobrą sprzedaż. A oferowane szkolenie polega na odgrywaniu scenek sprzedażowych. Dodatkowo szef wmawia pracownikom, że nie mogą narzekać, bo pracując tylko 4-5 godzin dziennie(bo tylko tyle spędza się w domu klienta),resztę zajmuje dojazd, tzw. szkolenie i raportowanie. Ogłaszają, że szukają doradcy klienta,a oferują zwykłą akwizycję!! nie polecam! trochę szacunku dla ludzi i ich czasu!
pracownik 2010-02-28 12:54:41
witam zgadzam sie, sam pracowalem w tej "firmie"(powiedzmy firmie)dokładnie to w direct opole,przez 2,5miesiaca,praca polega na wciskaniu cyfry,chodzeniu po 10godz dziennie po jakiś (usunięte przez administratora) , bo tam mieszkaja (usunięte przez administratora) , którzy może to kupią....(tak przynajmniej oni mysla)sama oferta ktora sie wciska jest teoretycznie korzystna....(bo nie mowi sie calej prawdy)wszystko jest pieknie przez kilka miesiecy a pozniej wiadomo....lepiej nie spotkac tych ludzi.Choc ja osobiscie staralem sie mowic cala prawde,ale oczywiscie to wiazalo sie z duzo gorsza sprzedarza, bo byli tacy ktorzy kłamali masakrycznie i dzieki temu faktycznie dobrze zarabiali,2-3 tys. miesiecznie.,ja zarabialem tam srednio kolo 1600zł/m-c,ale za tyle godz to i tak beznadzieja,caly czas co ci tam mowia to ze bedziesz zarabial juz niedlugo po kilkanascie tys, otworzysz wlasne biuro itd,krótko jedna wielka sciema,wykorzystywanie mlodych ludzi do zarabiania dla nich kasy.......nie polecam!!!!!
anonim 2010-03-02 01:24:08
pracownik - 2010-02-28 12:54:41

witam zgadzam sie, sam pracowalem w tej
dzieki za informacje a mialam tam isc na rozmowe haha nie bede nikomu wciskac kitu
anonim 2010-06-08 12:50:36
masz racje(usunięte przez administratora) , jest niedouczony, chodzi w garniturze i myśli że jest cool, udaje bogacza, a widać, że na nic go nie stać a ma juz ze 30 lat, hehehe. Ja jednak na zarobki w direct nie mogłem narzekać.
anonim 2010-11-18 23:42:42
Witam, ja pracowalem w Direct Opole od kwietnia do grudnia 2010:) i jestem bardzo bardzo zadowolony! Po pierwsze jezeli chodzi o techniki sprzedazybardzo bardzo duzo mnie nauczono. Nigdy nie oddawalem za paliwo ( faktycznie jak sie ktos nie nadawal do sprzedazy d2d to oddawal ale o ttym jasno wiedzial) Byly awanse sam bylem szkoleniowce( mialem kase z ludzi ktorych przyjmowalem do pracy) bylem swiadkiem jak ludzie sie rozwijali i otwieali swoje biura (z powodzeniem do dzis je prowadza:) Nigdy nei zarobilem mnie niz 2tys a rekord 4,5;d;d plus swieta atmosfera (usunięte przez administratora) ludzie tylko powaznym minusem byly godziny pracy bo faktycznie od rana do noy zero czasu dla siebie;/ ale ogolnie polecam ja bardzo milo wspominam i gdybym znow zamieszkal w opolu napewno chcialbym wrocic:) pozdrawiam (usunięte przez administratora) :)
eayhahh 2010-12-12 19:10:28
ktos jest nieudacznikiem zyciowym zawsze bedzie narzekal ja juz nie pracuje ale zarabialem dobvry hajs i nie jestem negatem do dzis a takie farmazony ze kity trzeba ludziom mowic to chyba normalne w hyandlu bo tu chodzi zeby sprzedac a nie robic ludziom dobrze
były pracownik 2013-06-24 11:58:41
Ale firmy Direct Dystrybucja już nie istnieje. Teraz działa pod nazwą Direct sp. z o. o. k. Z tego co wiem w Chorzowie tylko mają biuro, a w nim dwóch byłych menedżerów (jeden z Gliwice, a drugi z Katowic)
Wg mnie firma już nie ma perspektyw, kiedyś miała najlepszych ludzi, ale tak naprawdę to ludzie już nie pracują. Ci co byli słabi, na tyle słabi aby odejść zostali
dawidek 2015-01-31 23:39:39
staszek powiem tobie ze przyszalales z ta opinia :D szukampracy w dystrybucji jkiejs w okolicy myslalem ze trafilem idealny temat a to sie okazalo ze pusto tutaj niczym w hali targowej po targach :D ale coz szukam pracy dalej i zycze wszystkim powodzenia w dalszym szukaniu mam ndzieje ze nam sie uda
Stano 2016-05-14 12:32:57
No chyba za bardzo nie ma się co denerwować, bo jak się zaniesie CV bezpośrednio do firmy to jest największa szansa
Zostaw swoją opinię o Direct Dystrybucja - Bydgoszcz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Direct Dystrybucja