logo MAnuli Hydraulics Polska S.A.

MAnuli Hydraulics Polska S.A.

Mysłowice

Opinie o MAnuli Hydraulics Polska S.A.

dawis 2016-10-15 16:39
Rzeczywiście trochę dziwne bo nie wymagają nie wiadomo jakich rzeczy np. wykształcenie zawodowe i dodatkowo znajomość rysunku technicznego więc to chyba nie są wygórowane wymagania jak na taką pracę?
1
AQUA 2016-11-03 09:36
Więcej kierownictwa i liderków ..będzie super...
9
blocked 2016-11-05 16:38
Racja a wszyscy po zawodóweczkach....
9
slawek_z_mysłowic 2016-12-08 20:22
spróbować każdy może, ja przez ten zaklad popadłem w depresje i nerwice no ale moze tobie sie uda
1
Michał 2016-12-11 13:07
Witam zastanawiałem się nad pracą w tym zakładze bo miał bym blisko
i podobno firma wypłacalna na czas i jak nadgodziny są to można zarobić troche wiecej
znajomi stanowczo odradzali prace w tym zakładzie jeden z nich pracował na automatach tokarskich 1,5 roku
a zwolnił się z powodów zdrowotnych
uwarza że w tym zakładzie truje sie ludzi za przyzwoleniem osób odpowiedzialnych za bhp
chodziło mu mianowicie o to że do oleju dolewany jest jakiś rozpuszczalnik z myjni jakis czterochloroetylen czy cos takiego
i że pracownicy na produkcji podobno mają podbisane z zakładem jakies ugody że podejmują ryzyko zachorowania na nowotworyi i nie będą domagać się z tego tytułu odszkodowań
chciałem zapytac czy ktoś to potwierdza bo on to usłyszał od jakiegoś pracownika biurowego lub laboratorium a sam mówił że nic takiego nie podpisywał?
więć o co chodzi ?
8
Kiecka 2016-12-11 21:48
dolewają czegoś do obiegu oleju żeby ludziom nie wdawały sie zakażenia był problem z tym w roku 2012 olej śmierdzi jakąś chemią , czasem było ludziom słabo z tego powodu ale ten zaklad jest wyjety spod przepisów BHp i PIP też maja ustawiony ...
6
ziomal 2016-12-12 13:19
Hodzi o pana Zbigniewa N
5
Paweł lubiany w całym zakładzie 2016-12-12 19:55
Tak dolewaja środek który nazywa się GROTAN można poczytać na necie jest dostępna ulotka
To powinno być robione pod ścisłym nadzorem jesteście państwo TRUCI bóle głowy mdłości plamy na skórze
Popatrzcie sobie jakie macie czerwone plamy na skórze po kąpieli lub jak lekko się podrapiecie
Co się wtedy dzieje?
Przemyslcie to bo kiedyś może być za późno
8
JamTamBył 2016-12-15 18:28
Byłem tam kilka dni jako "przejściówka" czekając na decyzję w sprawie innej pracy. Powiem tak: to było kilka najgorszych dni lecz wspominam je jako ciekawe doświadczenie. Kierownik zmiany to starszy zarozumiały cwaniak który z racji tego, że jest Twoim szefem to wprowadza zament bo ma długi staż pracy. Problemem jest to, że tacy jak ten Pan mają zero wiedzy oraz szkoleń jak powinno się rozwijać firmę =D Przykład - miałem mały pomysł żeby usprawnić jedną rzecz to usłyszałem "tyle lat robimy w ten sposób więc Ty nie będziesz nam tego zmieniał" - trąci profesjonalizmem na kilometr, przecież nie pochwali Cię ani nie zaniesie pomysłu gdzieś wyżej bo nie może go wygryźć szczyl :) z takimi ludźmi na wysokich stanowiskach firma się zapewne rozwinie =D Rozmawiając z paroma osobami usłyszałem, że "to nie ma sensu bo tutaj nigdzie wyżej nie zajdziesz - każdy próbował się wyróżnić." Więc jak można mieć chęci do pracy skoro z góry jesteś skazany na porażkę? Duży procent pracowników to ludzie młodzi i na prawdę bardzo wartościowi, inteligentni i znający języki obce. Powiem Wam jedno - jako żywy przykład - nie bójcie się szukać. Możecie mieć pracę za biurkiem z genialnym kierownikiem działu oraz za godziwe pieniądze z możliwością rozwoju, gdzie każdy nawet najmniejszy pomysł jest na wagę złota!! POWODZENIA ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM!!! szukajcie cierpliwie innej pracy bo na prawdę warto. Pozdrawiam.
13
Pp 2016-12-27 10:46
Uwaga kierownik produkcji Paweł B rozdaje nagany za braki pilnować się ludziska to chyba taki chwyt na zatrzymanie pracowników
firma chyba się zorientowala że wszyscy będą uciekać na Tychy do pracy na lepszych warunkach płacowych
2
sds 2016-12-31 19:48
pozdrowienia dla brakorobów z tacn i tapl i oczywiście Pp (Produkcja pomocnicza) - oni braków nie robią :)
2
idzie lepsze 2017-01-04 18:08
Uwaga! Zbieramy zgłoszenia chętnych do pracy w niedzielę. Lista dostępna w Boxie nr 1.
3
automat 2017-01-04 19:28
Jak tam "mick" praca w święta to też zwyczajne nadgodziny?
Czyli pozostały jeszcze tylko niedziele i mój komentarz z przed roku nabiera sensu.
A może jeszcze urlopy będziemy odpracowywać?
Pozdrowienia dla normalnych.
Ktos 2017-01-05 22:03
Boze dobrze ze juz tam nie robie
2
Raf 2017-01-08 22:55
Witam i pozdrawiam Wszystkich z Tapla . Pracowałem tam 6,5 roku jako operator na 3 maszynach . Bywały dniowki że kończyło się na 12 do rozpisanie na koniec . praca czy ja wiem czy ciężka , zależy jaki zestaw dostaniesz bo ja to co dzień otrzymywalem w prezencie inny na 2 halach także bywało lepiej i gorzej . Praca jak praca , ale co do warunków to się zgodzę że lekko nie było . Kasa nie była zła pod koniec miałem ok 2700 bez nd . Jeżeli o atmosferę chodzi to ludzie super , nad Toba są kierownicy i majstrzy z tym że głównie 90 % kontaktu ma się z majstrami których pozdrawiam . Słyszałem i gratuluję nowemu majstrowi super gość . No to chyba tyle , a ps jeszcze raz pozdrawiam Wszystkich z Tapla trzymajcie się Ludzie
7
Cg 2017-01-10 12:53
A jak w brembo Rafałem?
ron 2017-01-11 17:49
najlepsza jest oszczalnia .przyjsc i wyspac sie na nockach
R..... 2017-01-12 20:08
R...
zna kto laske z mhpo2 fajna pracuje podobno na szczelnosci
Jorg Tapl 2 2017-01-16 01:12
to juz pewnie szczelności dawno nie ma jak tam pracuje!
5
Nikt 2017-01-20 18:09
Żałosny jesteś panie Długinski."fajna atmosfera"jak tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ci się pracowało i tyle zarabiało to po cholerę się zwolniles.a może chcesz wrócić ,to nie musisz w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wlazic bo teraz przyjmą każdego kto będzie nabijal pręty.
... 2017-01-21 09:10
No to wypad do lidla zamiast się tu żalić skoro widocznie jesteś nieudacznikiem i nikt Ci nie chce dać podwyżki!
1
aaaaaaaaa 2017-01-22 01:14
idź i usiądź w boxie nr 1.....cwaniaku bez szkoły.....a nie wylewaj swoje żale na forum...albo sp......aj do lidla..........aha....ale tam trzeba mieć min....maturę...hehehe
5
Aaaa 2017-01-22 07:50
Taa...maturę,wielki mi wyczyn,ale ty pewnie ja masz i dlatego tam siedzisz.Ale skoro juz tam siedzisz to przynajmniej zrob cos pożytecznego,rozejrzyj sie w kolo i zobacz jak to wygląda bo zaraz sam bedziesz kije nabijal...
2
Klop 2017-01-22 08:11
Wy chyba nie macie ciekawego zycia.......jeden pisze w nocy drugi nad ranem.?...i to samo na okrąglo....mierne tematy miernych ludzi.....dramat
5
mimi 2017-01-22 20:46
jaka firma tacy ludzie .... jedna wielka tragedia...
1
Jurgen 2017-01-22 21:06
Klop zamknij ryj
4
Mechanior 2017-01-23 19:25
Mam opinie o Manuli że to dobra firma i nawet złożyłem CV na elektromechanika. Czy rozmowa jest trudna? Jakie moga być zarobki?
4
Ja 2017-02-01 19:30
Pracowałam w Manuli kilka lat. Ostatni rok to była tragedia. Poniżanie i gnebienie pracowników. Mam dzieje ze w końcu kierownik się w końcu za to wszystko weźmie.
Ja 2017-02-01 19:31
Pracowałam w Manuli kilka lat. Ostatni rok to była tragedia. Poniżanie i gnebienie pracowników. Mam dzieje ze w końcu kierownik się w końcu za to wszystko weźmie.
2
nadzieja 2017-02-01 22:54
Kierownik się za to weźnie ? Chyba sobie żartujesz. Jeżeli pracowałaś u góry to raczej zapomnij. On poklepuje po ramieniu swoją ulubienice.
3
Ja 2017-02-02 11:02
Nie długo to sama będzie zakasac rękawy i pakować detal bo nikt z nią nie wytrzyma
Mentor 2017-02-19 13:23
Praca w Manuli jest fajna. Zapraszam do nas a przekonacie się .
2
Joanna 2017-03-01 08:34
@Mentor jak długo pracujesz już w firmie? Mógłbyś powiedzieć więcej co wyróżnia MAnuli Hydraulics Polska S.A. jako pracodawcę?
sprawiedliwy 2017-03-01 20:44
Co wyróżnia ? hmm..... Jak się starasz o zwykłą prace czyli nie jesteś jakimś super fachowcem to raczej zapomnij o dobrym wynagrodzeniu. Mówimy tu tak z przedziału od minimalnej krajowej do powiedzmy 2200 brutto. Traktowanie ludzi przez przełożonych( głównie majstrów, kierowników) lekko mówiąc pozostawia wiele do życzenia. Wystarczy popytać o naszą firmę znajomych jest szansa że ktoś ci opowie co się tu wyrabia. Jeżeli jesteś w potrzebie i szukasz pracy to możesz spróbować swoich sił.
Joanna 2017-03-02 08:44
@sprawiedliwy długo już pracujesz w firmie? Według Ciebie kto dobrze odnajdzie się w pracy w firmie?
sprawiedliwy 2017-03-02 23:15
Na pewno osoby nie mające życia osobistego. Lubiących tak po prostu donosić na innych. Nie stwarzające żadnych problemów i bycie uległym. Nie mające własnego zdania również będą docenione. Osoby o słabej psychice raczej długo tutaj miejsca nie zagrzeją.
1
Joanna 2017-03-06 09:54
@sprawiedliwy rozumiem, że praca i atmosfera bywa stresująca. Długo już pracujesz w firmie?
2
Nowy 2017-03-29 19:09
Mają wprowadzic grafik ,czy ktos cos slyszal na ten temat na produkcjii?
2
Ciekawy 2017-03-31 21:56
Mam pytanie ?
Co możecie powiedzieć o pani HR Manager ? Podobno się zwalnia ?
Chciałbym wiedzieć co to za osoba ?
Dziękuje za informację zwrotną
4
Anka 2017-04-02 23:36
ciekawośc to 1 stopień do piekła, jeśli cie tak interesuje to zapytaj ja osobiście.
Joanna 2017-04-03 08:53
@Nowy rozumiem, że jesteś nowym pracownikiem w firmie. Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak nowi pracownicy są wdrażani do zespołu oraz jak przebiega proces rekrutacji.
ede 2017-04-05 08:35
nic nie rozumiesz ,idź już z tym mikrofonem ;-)
4
Ona82 2017-04-10 18:16
Wybieram sie tam na rozmowe skladac jakies części (praca siedzaca) nw czy isc na ta rozmowe czy nie roznie mówią....
Dariusz 2017-04-11 21:09
MAnuli Hydraulics Polska to bardzo fajna firma i jestem zadowolony a pracy.
4
tren 2017-04-19 19:51
czy ktos wie jakie tam są godziny pracy?
tren 2017-04-19 19:52
czy ktos wie jakie tam są godziny pracy?
Joanna 2017-04-20 08:45
@Dariusz co takiego sprawia, że jesteś zadowolony ze swojej pracy? Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tego jakim pracodawcą jest dla Ciebie firma?
Darek 2017-04-20 18:09
Lubię tą robotę bo można przyjść do pracy trzeźwym a wyjść w takim stanie że ledwo pion utrzymuje mało jest teraz takich zakładów pracy w których toleruje się patologiczne zachowania a to dla mnie ogromny plus
3
D. 2017-04-21 00:19
Pracowalem kilka lat w tej firmie i to jest patologia .Niema co sie pchac tam Wlosi robia co chca [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] muzg na zero i ogien
1
Roberto 2017-04-23 21:08
Żal
Zostaw swoją opinię o MAnuli Hydraulics Polska S.A. - Mysłowice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MAnuli Hydraulics Polska S.A.