Opinie o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Mikołaj
Były pracownik

Jako były pracownik w sklepu Rumia napiszę tak: Za poprzedniego dyrektora K. było świetnie, po zmianie na M. jest dramat. Chodzą słuchy, że gdy odchodził z centrali firmy strzelały korki od szampana, gdy odejdzie z Rumii będzie pewnie tak samo.(usunięte przez administratora), robienie zdjęć, przeglądanie kamer pod okiem ochrony, ciągłe straszenie i ogromne pogorszenie wyników EXI. O premii można pomarzyć a gdy macie jakiś problem to kadrowa K. odsyła Was z oburzoną miną na Orbitę bo jej prywatne sprawy w pracy są ważniejsze niż wasze. Nie polecam nikomu pracy w LM Rumia.

Handlarz
Pracownik
 Pytanie
@Mikołaj

A co się stało że się od długiego czasu nie można skontaktować z waszym przedstawicielem handlowym KK ? Znakomity fachowiec to był, świetny pracownik, co się dzieje, że od dłuższego czasu go nie można namierzyć? Też się zwolnił, bo miał dość?

IT rekrutacje IT
Kandydat
 Pytanie

czy ktos orientuje sie gdzie na forum mozna znalezc opinie o pracy w dziale IT Leroy merlin?

Zzzzzz
Pracownik
@IT rekrutacje IT

Ta firma jest niesłowna. Na interview powiedza ci wszystko co chcesz uslyszec a potem i tak slowa nie dotrzymaja. Firma bazuje na plotkach z social mediow zamiast na rzetelnej ocenie umiejetnosci. Aha jeszcze ma swietne kontakty z rosja

Górnik z Bełchatowa
Pracownik
@Zzzzzz

z kontaktami z rosją bym nie przesadzał. co by nie powiedziec, w wielu sklepach w Polsce są akcje pomocowe dla Ukraińców, remonty mieszkań dla uchodźców, zbiórki kasy dla nich i tak dalej. LM Polska spółka z oo to firma dziadowski zarządzana i bezsensowna, ale nie ma co jej mieszać w wielka polityke. Tu pracuje kilkanaście tysięcy Polaków i wielu z Ukrainy, więc nie ma co gadać głupot o ruskich, zwłaszcza, że chyba LM rosja już sprzedana. A jedynym problemem jest pan derektor arek, co to z Rosji przyjechał i zapomniał, że już w Rosji nie jest, tylko w Polsce i dalej stosuje w zarządzaniu (usunięte przez administratora)

Vlad
Kandydat
 Pytanie

O co chodzi z tymi rekrutacjami? LM w Bełchatowie 4 miesiąc to samo ogłoszenie na pracownika obsługi klienta. Przez taki czas to już by kogoś znaleźli, czy te rekrutacje to fikcja?

Marianek
Kandydat
 Pytanie
@Vlad

Naprawdę myślisz, że jest tak dużo osób które chcą w niemal każdą sobotę i często do 22;00 użerać się z klientami i pracować fizycznie za 3200 zł na rękę? A pewnie jeszcze szukają kogoś z doświadczeniem ;)

Górnik z Bełchatowa
Były pracownik
@Vlad

Z tej foirmy cały czas mądrzy ludzie odchodza. Co chwile ktoś sie zwalnia, zwłaszcza doświadczeni sprzedawcy z praktyką, dobrzy pracownicy.; Mają dość tego matrixa i odchodza do normalniejszych firm za lepsze pieniadze, więc wspaniałe LM cały czas szuka bezmózgich frajerów, którzy przyjdą tyrać za grosze. A jak oni zmądrzeją i się chcą zwolnić, to zatrudniają następnych. Przynajmniej dział HR jma robote i udowadnia, że jest konieczny.

Kandydattttt
Kandydat
 Pytanie

Jak się teraz pracuje w e-commerce i marketingu?

Jozin z Bazin
Pracownik
@Kandydattttt

W marketingu na pewno świetnie! Poza reklamami w tv i radiu, które są cały czas takie same to trzeba jedynie wymyślić co dwa tygodnie jakąś promocję typu: kup kibli za tysiac złoty a my ci oddamy 200 na kartę. Super robota - rozdawanie marży. I jeszcze "świetnie" napisane regulaminy promocji..... Takl że super robota. Tylko trzeba wyłączyć kreatywność jak się ja ma i dopasować się do rzeczywistości korpo. Nie podskakiwać za wysoko, bo trzeba dorównać do poziomu...

Kandydattttt
Kandydat
 Pytanie
@Jozin z Bazin

A jak wygląda kwestia kierownictwa? Czy managerowie Marketingu/eCommerce są spoko?

Jozin z Bazin
Pracownik
@Kandydattttt

Tu nie ma spoko menadżerów. Ta firma jest fatalnie zarządzana i oni w centrali to czynią świadomie. Wchodzisz tu i się musisz dopasować, bo jak nie to cie zadeptają. To nie jest tak., że przyjdziesz z ambicją, nowymi pomysłami, krewatywnością, i ktoś to doceni, albo że będziesz widział, że jakaś durna promocja polegająca na rozdawaniu marzy klientom, jest bez sensu i neii działa i zwrócisz na to uwagę proponując inne rozwiązanie. To wtedy już cie zagryzą. W tej firmie dobrze sie czują ludzie co tu pracują po 20 lat i świata poza leroy nie widzieli. Każdy, kto tu przyjdzie z zewnątrz i ma jakieś doswiadczenie z pracy w innych firmach ma przechlapane. No chyba że nie masz ambicji i umiesz się dopasować, znosić najgłupsze decyzje dyrektorów i udawać, że się z nimi zgadzasz, choć wiesz, że są złe - to jest praca doa ciebie.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo miła rozmowa z Panem Kierownikiem (Mielec) Na poziomie, konkretna, padło dużo szczegółów. Cała rozmowa trwała ok 40 min. Choć nie na dawałamam się akurat do jego działu. Jedna z najlepszych rozmów na jakich byłam.

Pytania

Było ich dużo, typowe i standardowe, niekiedy szczegółowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(33 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kamil
Pracownik

Praca w LM - jak każda - ma swoje plusy i minusy. Na pewno jest to praca dla ludzi ambitnych, którzy chcą się czegoś nauczyć. A możliwości jest dużo - ambasadorzy - można się realizować jeśli masz pomysły - na Tiktoku, Instagramie, FB, Li; można się nauczyć pracy na wielu systemach - robią szkolenia, także jak masz chociaż trochę smykałki, to się szybko nauczysz. Pracy jest bardzo dużo, też tej fizycznej - także praca nie jest dla leniwych. Ogólnie polecam.

Juro
Inne
 Pytanie
@Kamil

Czy jeśli ma się fajne pomysły na insta facebook itd. To czy można bez problemów wykorzystywać logo LM? Czy praca na tych systemach przyda się gdzie kolwiek indziej w przyszłości przyda?

Kala
Były pracownik
@Kamil

Praca jest ale nie dla ambitnych, czy dla tych co chcą iść wyżej. Ale zwyczajnie dla (usunięte przez administratora)i dla starych ludzi bez perspektywy innej pracy.

Bogdan_z_Gwadelupy
Pracownik
 Pytanie

A jakie możesz pomysły realizować?????? Umarłem ze śmiechu :o). W LM nie ma miejsca na pomysły, masz zasuwać, przekładać towar, szukać go na półkach, przeklejać cenówki i robić masę innych głupich rzeczy, które każe neikompetentny kierownik albo derektor sklepu, a handel, pomysłowość, inicjatywa sa na ostatnim miejscu. Nie po to są procedury wymyślane przez mędrców z centrali, żeby pracownicy mieli miejsce na pomysłowość :o). Chociaż nie, ja dziś jechałem do roboty i sobie myślałem, że zjem na śniadanie byłkę z serem, a potem wpadłem na pomysł, że może bym zjadł naleśniki z Żabki. I ZREALIZOWAŁEM TEN POMYSŁ. Wszedłem do Żabkli, kupiłem naleśniki i POTEM JE ZJADŁEM :o)

Juzio
Pracownik

Z którego sklepu bym nie był, to sytuacja wygląda podobnie w wielu sklepach. Każdy trochę narzeka, nie każdy chce cokolwiek z tym zrobić, bo nadzieja, że to wszystko stanie jednak na nogi i będzie lepiej. Hurtownie na wolnym rynku jakiś czas temu poczuły lekkie zaniepokojenie, bo rynek trochę zaczął być odwiedzany gostkami z księżyca w biało zielonych pięknych samochodach ( o ile ktoś miał szczęście uzyskać forda a nie toyotę). Na szczęście dla hurtowników to właśnie tym ludziom z biało zielonych samochodów zabroniono obsługiwać osoby fizyczne IIBN (indywidualnych inwestorów bez NIPU) Bo IIBN to jest dla zarządu Panie Juzio, a dla Pana to jest rynek PRO, developerzy, GW deweloperów, wielkie inwestycje, które do tej pory musiały na parkingu w kolejce ustawiać się i czekać aż LM splunie w ich kierunku (co będzie oznaczało zainteresowanie) . A teraz tą kolejkę oczekujących może Pan zaspokoić swoimi ofertami ( mało czytelnymi jeżeli wychodzą z PIXA), ale rynek tego oczekiwał. Rynek tego chciał. Rynek na to czekał. Ale za chwilę jak ludzie dojdą po rozum do głowy i zaczną dochodzić do różnych wniosków(albo i nie) szukać roboty (albo i nie) i odchodzić to hurtownie dopiero swoje ugrają. Tym bardziej, że w sklepach nikt nie ma takich możliwości udzielania rabatów jak PH, ludzie obiją się o ścianę i pewna część odejdzie ( a może i nie). Można powiedzieć, że wszelkiej maści konkurencja na rynku nie mogła dostać lepszego prezentu niż Pan Kielnia na tym stanowisku, wraz ze swoimi zdolnościami do wypierania z ludzi zaangażowania. Z komedii które dzieją się tym całym programie PRO, kiedyś chyba napiszę książkę. (albo i nie) Tak na marginesie to jestem ciekaw co stanie się jak casto zrobi PH. To czy nasza oferta na przykład od YTONG ( która wedle oficjalnych informacji jest najlepsza na świecie, jedyna w swoim rodzaju, ustalana indywidualnie) będzie : A - o wiele lepsza B- taka sama C - gorsza wtedy wyjdzie jak dostawcy nas faktycznie traktują. Bo moim małym krzywym szpiczastym nosem czuję, że oni w duchu myślą sobie i się cieszą, że podłapali sobie takich naiwniaków. ( Albo i nie)

Juzio
Pracownik
 Pytanie

Leroy: podbijemy rynek pro!! Rynek pro: zróbcie to, tylko porządnie, żebym został profesjonalnie podbity. Leroy: to jak profesjonalnie, to nie... Fajny pomysł na ten rynek pro, gdyby nie to, że robią to sposobami ze sprzedaży detalicznej. Szybki (tygodniowy) czas na odpowiedź z kosztorysem, bo tak dostawcy traktują poważnie PH w leroy. Profesionalna obsługa i zakupy przez telefon, pan tylko przychodzi i odbiera. Klienci Pro to nasz priorytet. Tylko trzeba wyczekać się aż magazyn łaskawie wyda towar i jako klient pro wyczeka w kolejce że wszystkimi. No faktycznie, można było wziąć dostawę, trochę droga w niektórych przypadkach ,ale jest. Na całe szczęście są doświadczeni ludzie na działach, zawsze chętnie wyręczają PH w tworzeniu kosztorysów aby ten mogl podbijac rynek pro... a nie, przepraszam tam wiecznie każdy jest tak zarobiony, że nikt nie będzie za PH roboty robił. Przecież on i tak tylko kilometrówkę rozlicza i premie bierze. Ta bańka z rynkiem pro jest nieźle nadmuchana, kolejny mądry pomysł, poklask jaki to super pomysł i kolejny dobry pomysł, a brak wiedzy jak działają hurtownie którym tych klientów mamy odbierać. A Pan z "moskwy"... z którego miasta na świecie by nie pochodził, byłby takim samym małym czlowieczkiem pokazującym innym, jaki to nie jest świetny. Najlepiej jak objedzie z Tobą Twoich klientów. Później nie wiesz jak wywiązać się z jego pustych obietnic, bo nikt Ci tyle nie da co on Twoim klientom naobiecuje.. Za chwilę ( bo w styczniu prawdopodobnie) casto też ma zrobić PH. Wtedy to już żaden PH z LM nie nadąży spełniać planów. Ale co tam, piękna korporacja... taka ludzka i pro pracownicza, ale tylko oficjalnie i tak nie do końca pracownicza. Chcesz aplikować?? Jeśli lubisz być kierowany przez całą rzeszę ludzi którzy nie konsultują między sobą swoich pomysłów, jeżeli lubisz być ciśnięty, że nie masz wyników bo zabrakło Ci do planu, ponieważ klient zapomnial podać kartę pro, jeżeli lubisz świecić własną aparycją, za błędy i olewatorskie podejście innych ludzi ze sklepu. ( aczkolwiek szkoleń trochę porobią, nie wszystkie sensowne ale zawsze to doswiadczenie) , jeżeli lubisz to wszystko, to jest to praca dla Ciebie. Jeżeli często logika to dla Ciebie zwykła kurtyzana, to jest to praca dla Ciebie.

Didżej_bobo
Pracownik
 Pytanie
@Juzio

Do sklepów w Tarnowie, Andrychowie, Puławach nie mogą od dłuższego czasu znaleźć przedstawicieli. Ciekawe dlaczego się kolejka chętnych nie ustawia do tak wspaniałego pracodawcy... W Andrychowie był bardzo dobry pracownik na tym stanowisku, starał się i kombinował jak mało kto. A "pan z Rosji" go zwolnił.... Ciekawe, dlaczego w rekrutacji wewnętrznej nikt się nie zgadza. Przecież PH w LM to taki prestiż. Fura, praca w dni powszednie do 15.00.... Ciekawe. Może dlatego, że ludzie widza, jak to nie działa i nikt nie chce popełnić zawodowego samobójstwa i woli wykładać cenówki na półkach?

Tokio
Pracownik

W normalnej firmie, nikt by łysego nie zatrudnił na takie stanowisko. Gdzieś go musieli wcisnąć jak wrócił z Rosji i już. Dla mnie gorsze jest to, że jego kompetencje są na bardzo niskim poziomie. Na okresowych (usunięte przez administratora)często można odnieść wrażenie, że jemu się tam wcale nie chce być. Wpada nieprzygotowany, nie wie o czym ma mówić. Jak się do niego dzwoni to tylko dobra dobra i masz 10 sekund. Jak on dzwoni to najczęściej z pytaniami z (usunięte przez administratora) Dużo by tu można jeszcze pisać, ale szkoda na niego strzępić (usunięte przez administratora).

Didżej_bobo
Pracownik
@Tokio

Najgorsze jest fakt, że ten ruski spadochroniarz pięknie odebrał motywację do roboty i ochotę w ogóle do pracy kilkudziesięciu ludziom świerzo zatrudnionym. Nikt na to nie patrzy.... Pół ludzi już szuka roboty innej. A jak słucham na tych synergiach tych ich bredni i widzę kretyńskie pomysły to witki opadają. Zajmują sie pierdołami i wymyślają jakieś "segmentacje klientów"... Kto to widział. Straszny szkodnik. Zresztą pan Paweł w okularach nie lepszy. A najbardziej mnie śmieszy to ich ciśnienie na deweloperke. Raz że deweloperka siadła, dwa, że z naszą ofertą to nie ma szans tak naprawde, pojedyncze strzały. Nie ma ani oferty dobrej, ani serwisu, ani cen, ani warunków. Ale wszyscy bredza jak to bedziemy sprzedawać deweloperom.... Szkoda czasu. Ech.

Syn
Były pracownik

@Pracodawca Sklep w Kutnie, dyrektor przyjechał z Rosji, zwykły (usunięte przez administratora) jak i wszystki(usunięte przez administratora) Facet nie ma szacunku do ludzi, śmieje się prosto w twarz gdy nie umie odpowiedzieć. Że tacy ludzie jeszcze są dyrektorami to masakra... Co w ogóle sklep reprezentuje ściągając faceta z Rosji i daje go na dyrektora a facet nie ma w ogóle pojęcia co robi, jak zarządza i jak współpracować z ludźmi... Śmiech na sali

Kaszub
Były pracownik
@Syn

No, to tak jak jaśnie pan derektor rynku PRO, ten co ściga przedstawicieli handlowych. Typ siedział 10 lat w Moskwie i nie ma pojęcia o tym, jak hula rynek inwestycji i hurtu w Polsce. Straszny typ. Bez pojęcia. Gość, który w dwa miesiące odebrał motywacje 80 nowym pracownikom. Totalny przykład niekompetencji i braku umiejętności zarządzania tak trudną struktyurą sprzedaży. No ale pewnie lata po birze w centrali i opowiada jaki to jest wspaniały. Ciekawe, że nikogo to nie interesuje, tak naprawde to jest działanie na szkode spółki. W normalnej firmie facet by był zwolniony od razu, a jego przełożony by dostał nagane za to, że taki typ tak długo działał na szkode firmy w której pracuje.

Juras
Były pracownik
@Syn

W Rumii też po zmianie dyrektora jest jedno wielkie rozgoryczenie. Metody pracy rodem z początku lat '90. Gdzieś trzeba leczyć kompleksy.

klientka Anna L
Pracownik

Podziękowanie i uznanie dla Pana Mateusza Adamkiewicza z dzialu drzewnego, Pelny profesionalizm w obsłudze. Załatwienie zamówienia i pokonanie wszelkich trudności w celu zrealizowania w szybkim czasie zasługują na najwyższa ocena. Dziękuje Panie Mateuszu po raz kolejny. Bardzo Pan mi pomógł!

Monika
Inne

W ofercie na logistyka napisali wprost, że cenią pracowników chętnych, żeby się rozwijać. A jakie opcje rozwoju właściwie oferują? Czy ktoś mógłby szczerze o tym opowiedzieć? Ciekawa jestem, jak to w praktyce jest.

Ktoś tam
Kandydat
@Monika

Powiedzieli, że masz (usunięte przez administratora) na tym samym stanowisku przez 20 lat i nie prosić o żaden awans czy podwyżkę. Jak na firmę zagraniczną to szok, że panuje taki Januszex ;)

Joasia
Były pracownik
@Monika

żadne możliwosci rozwoju. masz sie przycuczyc i zasuwać jak mały parowóz zgodnie z procedurami zero premii i opieprz od kierownika. 20 lat na tym samym stanowisku i zero rozwoju bo na kierownikow biorą ludzi po znajomiści albo nowych spoza LM przyjmują. Zero awansu wewnętrznego. Zero rozwoju. Masz się przystosować i nie podskakiwać

Zofia
Inne
@Joasia

Myślisz, że to dotyczy każdego stanowiska? To na lidera technologicznego platformy, na którego jest oferta, prędzej się dostanę twoim zdaniem z zewnątrz, tak jak planuje? Skoro mówisz, że awansów nie ma. A o co chodzi z tymi wspomnianymi tam programami rozwojowymi, co to jest?

anonim
Inne
@Joasia

Na prawdę nie macie żadnej premii, chociażby od wielkości sprzedaży? A nowych pracowników szkolą jeśli ktoś przyjmowany jest bez doświadczenia?

Paulina
Inne

Witam ogromne podziękowania dla sklepu leroy merlin Głogów i dla pracownika dekoracji Pana Roberta- miły sympatyczny, pomocny człowiek.za każdym razem fachowi doradzi. Duży wybór na dziale. Na pewno tam wrócę !

Zaciekawiony
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy może się podzielić ktoś informacją, na jakie zarobki może liczyć koordynator ds. logistyki sklepu? Płaca podstawowa + jakie dodatki/premie. Z góry dziękuję

A 444
Pracownik

Niestety wszystko to prawda . Nie liczą się umiejętności i zaangażowanie pracownika ale kto z kim się zna i kto z kim pije. Pracowników szeregowych traktuje się jak niepełnosprawnych umysłowo i każdy przejaw własnej inicjatywy bądz własnego zdania tłamszony jest już w zarodku. Ty nie masz myśleć Ty masz za.....lać . Obsługa klienta . . . to niestety jest na samym końcu . Najpierw trzeba zrobić tzw; braki , aiflesch , przebudowy , itp rzeczy . A nie daj Boże jak ma przyjechać region , wtedy nawet trawę maluje się na zielono. Kierownictwo zupełnie oderwane od rzeczywistości , jedyne ważne zadanie to jak się podlizać górze i którego kolegę z biura pod kablować. Pensja a raczej jałmużna po 10 latach pracy ok. 4100 . Premia to fikcja . A tzw; integracje tylko dla kierownictwa .

Ania
Pracownik
 Pytanie
@A 444

Dlaczego piszesz takie negatywne opinie? Ja pracuję w jednym z warszawskich sklepów i jak napisał ktoś wyżej, też mi tu dobrze. Jestem na ogrodzie, pracuję już kilka lat i mam stanowisko eksperta - moja szefowa jest zainteresowana naszymi pomysłami, pozwala nam testować i realizować swoje koncepcje. Zespół jest świetny, mam bardzo dużo pracy, ale też wsparcie ekipy ludzi i wiem, że mogę na nich liczyć. Praca dość ciężka, ale nie zamieniłabym na żadną inną. Polecam.

A 444
Pracownik
@Ania

Piszę to czego doświadczyłem na własnej skórze a nie zasłyszane od kogoś innego . Jeśli u Was w Warszawie jest tak landrynkowo , w co szczerze wątpię , to tylko pozazdrościć . Moja opinia nie jest z dwóch , trzech lat pracy to doświadczenia z ponad 10-cio letniego stażu w tej firmie .

Maria
Były pracownik
@A 444

Nie jestem już pracownikiem.LM Wroclaw Krakowska odeszlam.przez kierowniczkę Asie . Teraz kolejna osoba odeszła przez ta sama kierowniczkę Asię na porządku dziennym.jest stosowany m o b b i n g wobec pracownikow . Dyrektor udaje nieświadomego tego co dzieje się na sklepie dział kas , twierdząc ze to najlepsza kierowniczka jaka ma ????. Teraz byly podwyżki wiem bo z paczka LM działu kas się spotykamy prywatnie i co super chlopak kasjer ktory zalozyl najwiecej kart pro dostaje 125 zl brutto szkoda go ???????????? a ci co nic nie robia zieloni jak szczypiorek na wiosne (usunięte przez administratora) kierowniczki 300zl brutto oczywiscie . I tak właśnie jest na Krakowskiej we Wrocławiu . Dla kierowniczkę Asi nie liczy się pracownik.ktory cos potrafi tylko liczy się ten co donosi i jest potulny jak.baranek.

1
Centrala
Pracownik
@A 444

Niestety to prawda. Premii nie widziałam dwa lata, a na integrację to jeździ tylko i wyłącznie góra centrali.

Odchodzę z LM :)
Pracownik
@Maria

To prawda, u nas w jednym sklepie w krakowie jest duzo odejsc i to odchodzą dobrzy doradcy, wyszkoleni, którzy od paru lat w sklepie pracowali. Ale maja dośc bo nie ma podwyżek tak naprawde, od roku nie ma premii a jeszcze ostatnio nas pieknie nakłamali z premią za NPSa, miała być przez 3 miesiace nas (usunięte przez administratora)zeby ściemniać klientom tylko "zapomnieli" niby powiedziec, ze jeszcze trzeba zwiekszyc koszyk, brakło nam jakos 0,1 procenta :) nie ma jak taka motywacja ludzi. Fajni pracownicy odchodza, nikt ich nie zatrzymuje i nie patrzy ile bedzie kosztowac przeszkolenie i przyjecie do roboty nowychj

Paweł
 Pytanie

Kierownik sektora- na jakie zarobki można liczyć? Podstawa i czy są jakieś premie? Ilu ludzi pod sobą?

3
Kierownik sektora
@Paweł

Od 4300 brutto zależy od regionu, Warszawa ok 4800 brutto, np Katowice od 4300 brutto, jak się sprzedaż ja jestem s jednym ze sklepów warszawskich i mam 4750 brutto.

1
nowy
@Kierownik sektora

naprawde tak mało?

u
@nowy

Mało prawie 5 tysięcy brutto???????????? Załóż firme i zarabiaj 30-40 tysięcy jak jesteś taki mądry.

1
Kate
@Paweł

Nie słuchaj tych bzdur. Kierownik sektor moze wyciagnać nawet 9 tyś. Średnio 7 Zadko poniżej.

Sektor
@Kate

Tak, może jak pracuje w Warszawie ja jestem zatrudniony jako kierownik sektora stazysta od grudnia 2019 roku i mam 5800 brutto, taka podpisałem umowę. Więc te 9 to raczej tylko z długim stażem a nie na początek.

?
@Kate

A jak wygląda ścieżka kariery dla absolwentów/osób z wyższym wykształceniem? Czy "KUŹNIA TALENTÓW" to jest właśnie forma rozwoju tego typu rozwoju? Może ktoś ocenić realne szanse na rozwój?

były
@Sektor

W Warszawie W Giga markecie projektant zarabia 4500 zł brutto.

Były pracownik
@?

Według mnie, a wiem z doświadczenia. Wykształcenie się nie liczy. Będziesz miał chwile słabości i słupki nie będą rosły to twoja wiedza okaże się zbędna....

Były pracownik
@były

Czyli ledwo ponad 3tys na rękę, nawet z wykształceniem w tym kierunku. Liczą się słupki....

AKA
Były pracownik
 Pytanie
@Kate

@ Kate, a dla kogo to jest wywiad? Jeśli dla TV Narodowej to bez ogródek powiem, że 30 tyś.

Lala
Były pracownik
@Paweł

Ok 8 tysięcy brutto w zależności od sklepu - nie mniej jednak nie polecam pracy - praca po godzinach jest norma - jak dobrze trafisz to nikt nie będzie krzyczał i cię obrażał jak trafisz złe to dyrekcja przejawia mibbing

tak to ja
Pracownik
 Pytanie
@Paweł

ilość osób - od kilkanaście/kilkadziesiąt w zależności od sektora Musisz mieć dobrą gadane a nie umiejętności. Jak patrze na niektórych kierowników to aż dziwię się że ktoś ich na tym stanowisku zatrudnił. Bo ładne wykresy w excelu robią? Bo nie mają własnego zdania? Bo jak coś się sypie to od razu zwalą na pracownika? Bo lubią sprawdzać wytrzymałość pracownika?

Pol
Inne
 Pytanie
@Paweł

Czy płacą w rublach ? Po jakim kursie?

1
Magda
Pracownik
@Pol

Uważam, że takie żarty są poniżej pasa. W tej sieci w Polsce pracują ludzie, którzy uczciwie płacą podatki, mają na utrzymaniu rodziny a nie mają wpływu na decyzję centrali po za krajem.

wlam
Pracownik
@Paweł

uwazaj, jak teraz sie prszyjmiesz do kolaborantow, zniszczysz sobie cv na cale zycie

1
Cyz
Były pracownik
@u

Nie wiem jak sytuacja z pensjami wyglada teraz ale obstawiam ze kierownik ma jakieś Ok 7 brutto (ostatnio jakieś podwyżki wjechały) wiec za ten zakres obowiązków, za zarządzanie kilkoma działami, całkiem sporym personelem oraz towarem to żałosne pieniądze - szczególnie przy marżach które ma LM ;)

Dinozaur
Pracownik
@Kate

Pracuje kilkanaście lat jako kierownik sektora . Nie mam 9 000 brutto ,od początku na tym stanowisku w jednym z dużych miast

Ola
Pracownik
@Paweł

Niższe niż u konkurencji

Naiwna
Pracownik
@były

Teraz to już jest ok 6 brutto plus miesieczne premie ok 10%

Brico
Pracownik
@Paweł

Leroy Merlin to sponsor inwazji i (usunięte przez administratora)na Ukrainie . Klimat pracy jak w typowej (usunięte przez administratora)korporacji . Niestety jakiś jeszcze czas życie zmusi mnie bym tu pracował.

1
Adaś
Pracownik
@Brico

Nie wiesz co mówisz więc nie wygaduj głupot. LM Polska jako pierwsza sieć w Polsce utworzyła zbiórkę na rzecz ofiar wojny.. A LM Polska ma własny zarząd który natychmiast przestał sprowadzać i wycofał Produkty które posiadał z Rosji! Widze że jesteś kolejnym bezmózgiem wierzącym w plotkę puszczoną w internecie a skoro dziś mamy społeczeństwo które nie potrafi niczego zweryfikować to tak wychodzi :)

Monika
Inne

Cześć, sporo tutaj o pracy w centrali, a czy można pracować z domu po prostu jako doradca klienta? Wiem, że kiedyś było takie ogłoszenie. Niemniej jednak lokalizacja mi kompletnie nie pasuje, a pracy potrzebuje. Wolałabym pracować zdalnie.

Centrala
Pracownik
@Monika

3 dni pracy stacjonarnej, 2 dni pracy w domu.

Inia
Inne
@Centrala

Czy te dni pracy w domu to można samemu wybierać czy to jakoś odgórnie jest narzucone? Z pracy całkiem zdalnej to udało mi się znaleźć ogłoszenie na analityka biznesowego - orientujesz się może czy wdrożenie jest zdalnie czy stacjonarnie? W wymaganiach jest angielski - jego się używa raczej w piśmie czy trzeba też w pracy rozmawiać w nim?

Centrala
Pracownik
@Inia

W przypadku mojego działu to manager narzuca w jakim dniu mam przyjechać do biura, a kiedy mogę pracować zdalnie. Niestety nie potrafię odpowiedzieć na pozostałe pytania.

Grażyna
Inne
@Centrala

Czyli z tygodnia na tydzień może być inaczej? Nie przeszkadza to w organizacji pracy i prywatnych spraw? W ogóle przy pracy zdalnej dorzucają jakiś ekwiwalent jak się ze swojego neta i prądu korzysta?

Centrala_2
Pracownik
@Grażyna

W przypadku pracy zdalnej obowiązują przepisy które weszły z dniem 07.04.2023.

Centrala
Pracownik
@Grażyna

Tak, ten grafik dotyczący przyjazdów do biura ulega co miesiąc zmianie. Czasem w ogóle potrafi się coś zmienić z dnia na dzień.

xXx
Pracownik

Telefony, które wylogowują Cię z systemu jak tylko pójdziesz do toalety, więc po każdym powrocie musisz się znowu logować i jeśli klientowi się śpieszy, to i tak korzystasz z komputera lub wszystko robisz na kartce. Telefony służbowe, które każą Ci odbierać po pracy, w razie jakby ktoś chciał się zamienić albo kierownik zdecydował, że "jednak tutaj nie ma obstawy" i przyjdź na 6 zamiast na 11, bo jest rotacja i ludzie się zwalniają. DALEJ. Nie ma już dekoratorów od cenówek, wprowadzono też tzw. flashe, czyli inwentaryzacje dzienne, które musisz zrobić i to najlepiej od razu po otwarciu sklepu, kiedy przychodzi pierwsza fala podpitych budowlańców. Musisz więc robić wszystko: cenówki, TG, dzienne inwentaryzacje, wysyłać cesje, bo ostatnio naprawdę krucho z zaopatrzeniem warszawskich sklepów, ale doradcy klienta pomagają sobie nawzajem jak tylko mogą. Do tego wszystkiego obsługa klienta, robienie zamówień, podawanie glazury, ucinanie przewodów, łańcuchów, zależy co masz na swoim dziale. I najczęściej jesteś sam, bo, jak napisałem wyżej, jest rotacja. Klient się wścieka, że od 15 minut czeka na obsługę, bo Ty już obsługujesz kogoś, kto od kwadransu nie może się zdecydować na wybór produktu i potrzebuje Twojej pomocy. Przez to Ty się wściekasz, potem okazuje się, że wściekły klient nie może znaleźć towaru, wyciągasz telefon, który dostajesz od firmy i który już Cię wylogował z systemu, musisz więc od nowa się logować i sprawdzać czy towar jest albo w którym markecie można go dostać. Ty się wkurzasz, Twój klient się wkurza, kolejni w kolejce się wkurzają, potem jeszcze przychodzi mail z góry i masz do zrobienia TG albo musisz przygotować towar do kolejnej TG, która była zmieniana tydzień lub dwa tygodnie temu. Gdyby nie rozdzielenie podrzędnych pracowników na KASJERÓW, SERWIS SPRZĄTAJĄCY, LOGISTYKĘ I DORADCÓW, to byłbyś od dosłownie wszystkiego na hali sprzedaży. Pomijam już to, że przy upałach 30+ stopni wchodzisz do sklepu, a tam awaria klimatyzacji albo po prostu ustawiona jest na 16 stopni i się przeziębiasz albo dostajesz anginy, więc idziesz na L4, co oczywiście nie spotyka się z aprobatą zespołu, bo masz dymać jak (usunięte przez administratora)nawet z gorączką i na antybiotyku. JEDYNYM plusem może być załoga z działu albo sektora, ale to za mało, bo na fajnej atmosferze nie zrobię rosołu, a śmiechem nie opłacę rachunków. Nie polecam.

Jacek
Kandydat
 Pytanie

Cześć, ktoś z Was orientuje się na jakie zarobki mogę liczyć na stanowisku Sourcing Specialist? Oraz w którym miejscu znajduje się biuro?

henrucz
Inne
 Pytanie

Witam - Niestety dzisiaj antyreklama sklepu w Świdnicy. Zakupiłem u was pilarkę spalinową firmy Garden, Niestety w trakcie użytkowania zepsuł się naciąg sprężyny , normalna sprawa pilarka idzie do serwisu. I tu zaczynają się schody. Towar oddany 23 maja do dzisiaj jest niesprawny - dlaczego ? serwis po naprawie przysyła pilarkę bez prowadnicy, Po interwencji twierdzi że niekompetentny pracownik zapomniał włożyć do paczki , jednak po dwóch dniach i przepychankach twierdzi , że to sklep nie dostarczył prowadnicy. Sprawdziliśmy na monitoringu pilarka była oddana w całości. Po wielu trudnych przepychankach i kompletnego braku empatii , odbierania tel, oraz chęci załatwienia problemy ze strony działu reklamacji sklepu w Świdnicy dostajemy wyczekaną prowadnicę !!!??? niestety od piły elektrycznej. Ponowny przyjazd do sklepu już po raz 6 po 64 km. Sklep nie chce przyjąć towaru , nie ma prowadnicy , nie chce oddać kasy, serwis nie poczuwa się do winy, i jeszcze obraża klienta. Zostawiam towar w sklepie i wymagam skompletowania i sprawdzenia. Nie jestem w stanie pojąć dlaczego nie ma tak jak w Castoramie czy OBI tam problemy załatwiane są w 5 min. Ogólnie nie polecam tej sieci, a tym bardziej zakupów urządzeń mechanicznych szczególnie z GARDEN bo w trakcie reklamacji nie doczekacie się wymiany albo naprawy , nie liczę kilometrów dojazdu oraz czasu i nerwów z niekompetentnymi ludźmi. pozdrawiam Henryk Macanko

Aldik
Pracownik
 Pytanie

Jesli lubisz prace w godzinach od 6 do 22.... najnowszy pomysł centrali praca do godziny 22!!! tzn ze masz auto by wrocić spokojnie do domu. Co to za pomysł z 22? Juz kiedys próbowano i klientów po 21 było kilku oglądających... Firma nie dba o wizerunek. Nie dba o swoich pracownikow. w miesiacach urlopowych czy przy l4 czesto obsada jest 1na 1. I co wtedy? jeden zaczyna o 6 drugi drugi 13.45. Co z przerwami? Klienci są niecierpliwi i po 3 minutach stania robią awantury że nie ma obsługi... a kolega z sektora obsługuje akurat 3 klientow na swoim dziale. ktoś z centrali o tym pomyslał? Czy zalezy im na tym by NPS spadł bo premii nie bedą musieli wypłacać pracownikom, a klienci odejdą do konkurencji gdzie w normalnych godzinach bedą mogli być obsłużeni.??

Lili
Były pracownik
 Pytanie
@Aldik

Dokładnie tak jak mówisz. Nikt nie ma swojego życia, że może pracować do 22. Powrót? Wez ubera w końcu tak dobrze się zarabia ze stać. Centrala to jest jakieś nieporozumienie. Pracują tam dosłownie chyba z jakiejś łapanki. Ich pomysły są momentami tak beznadziejne ze szkoda komentować, bo i słów na to brak.

Irena
Inne
@Aldik

Od kiedy mają wejść te godziny pracy do 22? pracownik musi być wielozadaniowy i praca sprzedawcy nie polega na obsłudze samej kasy? Możesz podać stawki godzinowe? Premie od czego są zależne i co ile przyznawane, co msc?

Cieta
Pracownik
 Pytanie
@Irena

Od czerwca wprowadzili te godziny. Premia? Ha nie bądźmy śmieszni. Co chwile, coś nowego wymyślają, byle tej premi nie dać. A jak już jest to taka marchewka na kiju. Rzucona byle było. Nie szanują człowieka, traktują cie jak osobę chora umyslowa. A jak powiesz ze coś nie pasuje to zaraz zaczną wygrazac itp

Lili
Były pracownik
@Cieta

O tak, wygrazac lubią i potrafią. Też to przerabiałam i dlatego mnie tam już nie ma. Masz być doradca, osoba do rozkładania towaru, segregacji (usunięte przez administratora) po tym wszystkim, osoba która co trochę biega na reklamacje i zwroty No przecież same nie przyjdą i się nie rozłożą. Najlepsze były ceny, codziennie zmiana o 5gr wiec musisz biegać i skanować kazda żeby się zgadzało. Kierownictwo i koordynatorzy są śmiechu warci. Nie wiem za kogo się mają traktując ludzi jak gorszych od siebie.

@smart
Pracownik
 Pytanie

Jeżeli jesteś urodzonym handlowcem i lubisz pracę z klientem i produktem to zapewne nie można narzekać, kontakt jest, produkty są, szkoleń od groma. W mojej ocenie dobre warunki do zdobycia wiedzy, dodatkowego doświadczenia itd. Wiadomo nie tylko tym człowiek żyje w pracy. Jak to przekłada się na codzienne działanie i efekty? Tutaj wypada to zdecydowanie gorzej. Cele i warunki do spełnienia korporacyjne, nie spełnisz efektów nie ma premii, mnóstwo barier nie do przeskoczenia, warunków do wypracowania etc. Jeśli już zaciśniesz zęby, że obsłużysz tych klientów, zakładasz entą kartę PRO bo inaczej klient nie jest Twój (kto dzisiaj nie ma karty? Klient z potencjałem który kupił śrubkę na firmę i ma kartę PRO nie jest nowym klientem i nie możesz się nim zająć choć wiesz, że zakupy robi gdzieś indziej i zrobisz duży deal), wytrwasz z nastawieniem, że premii nie będzie bo oczekiwania rosną, cele się zwiększają, jako pośrednik nie sprzedaż wszystkiego bo konkurujesz z handlowcami producentów, robisz setną tabelkę na widzimisię "kierowników", prognozy, statystyki, plany, harmonogramy aby coś było to jest to praca dla Ciebie. Jeśli się nie odzywasz, nie wychylasz, najlepiej jeszcze jeśli nie masz swojego zdania, nie pokazujesz wiedzy, którą masz na poziomie wyższym niż nie jeden dyrektor, kierownik itd. to faktycznie w korporacji jak znalazł. Moje doświadczenie, rób co masz zrobić nie myśl za dużo i się dostosuj. Pytanie czy warto być kolejnym chomikiem w kołowrotu? Procesy działają tak wolno, że na odpowiedź możesz czekać tygodniami co w B2B jest niedopuszczalne, jeśli w ogóle otrzymasz jakieś informacje zwrotne. System nie przygotowany, ludzie i kierownicy z łapanki, potrafiący sprzedawać towar w sklepie i dbać aby go nie zabrakło ale w B2B bez doświadczenia, wiedzy i zrozumienia. Ten brak wiedzy osób, które zarządzają przekłada się na sytuacje mobbingowe, bo jak nie mają wiedzy to jedyne co mogą zrobić to pokazać wyższość względem swojej pozycji. Najgorsza jest władza w rękach głupich ludzi. Podsumowując, jeśli jesteś nastawiony na efekty, wykorzystanie własnego potencjału, chcesz mieć możliwość rozwoju i czerpać satysfakcję, działać swobodnie i niezależnie jak przystało na PH to lepiej sobie odpuść. Ogólnie pracy nie żałuję, poznałem wielu ciekawych ludzi, współpracowników, kolegów, klientów, dostawców ale też wielu prostaków, którzy dla utrzymania stołka zrobię wszystko. Jak to w korpo, dzisiaj jesteś jutro Ciebie nie ma. Kolejna lekcja i do przodu.

Zostaw merytoryczną opinię o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 239.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 138, z czego 16 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 39 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 586 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii