logo Job Impulse Polska

Job Impulse Polska

Poznań

Opinie o Job Impulse Polska

Marcepan 2017-03-17 15:20
@Katowice
Powiem tak. Firma to jest parodia jakaś!
Pracowałem u nich od lipca do stycznia! Robota fajna, spoko fajnych ludzi i koordynatorzy nie tacy wredni.
Wywalili mnie! Czemu? Nie wiem. Podobno liczyłem za wolno LUB było za dużo błędów mimo sprawdzania 3-krotnie strefy! Jak pisałem o odwołanie dostałem tylko odpowiedź: Nie odblokujemy pana. Zero powodów, ani nic! Powiedzieli, że nie! Ja do dziś nie wiem za co zostałem wylany dokładnie!
Wiecie co jest najlepsze?! Nie sprawdzał stref koordynator tylko jakaś lalunia ze sklepu odzieżowego! Ona decydowała czy się zgadza czy nie! Ja wypełniłem dobrze swoją pracę, wiem, że dobrze liczyłem, a ona pewnie na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się, że błędy są tylko nie zwracała uwagi, że może był tam jakiś jeden wieszak który był pusty lub na jednym wieszaku było więcej rzeczy! Jechała, a jak jej nie pasowało to błąd, błąd, błąd. Druga rzecz jaka mogła spowodować, że mnie wylali to ilość inwentaryzacji jaką wziąłem! Wiadomo ferie to wolne, a to można popracować to wziąłem 7 czy 8 inwentaryzacji na cały miesiąc by zarobić na samochód, a tu przepracowałem 1-2 inwentaryzacje i panu dziękujemy!
Sami mówią, że trzeba dokładnie sprawdzać to sprawdzałem, a to nie moja wina, że dali czytnik jakieś paniusi która robiła robotę na odwal się i znajdowała błędy których nie było. To chyba na tyle. Pracowało mi się tam bardzo dobrze, ale jak chciałem już coś zrobić więcej to dali kopa.
Taka praca dla białych kołnierzyków. On nie sprawdzi jak ktoś liczy, ale ktoś mu powie, że źle to on słucha. Witamy w STREFA:JOB!

Nie pozdrawiam
3
Magda 2017-03-18 08:47
Przypominam Wam, że osoby które przeprowadzają inwentaryzację (koordynują) jest to inna firma a nie Job Impulse - JI zatrudnia i rozlicza, a tu piszecie opinie o JI.
Kate 2017-03-19 01:46
Mam różne doświadczenia we współpracy z tą agencją. Część niedociągnięć wynika zapewne z konieczności kooperacji pracowników z Warszawy z pracownikami z Poznania.

Jeśli chodzi o inwentury, to jest to szeroki temat. Agencja powinna bardziej zainteresować się jakością pracy koordynatorów swojego Klienta - Inventory Solutions. Popełniany jest w tej firmie (IS) podstawowy błąd, tj. awansowane są osoby, które nie mają kompetencji, a stawka podwyższana jest im o symboliczną kwotę. 20-letni studenci na stanowiskach koordynatorskich zachowują się jak gdyby brzydzili się plebsem. Te wykrzywione w grymasie twarze, darcie mordy, brak dystansu do siebie, brak jakiejkolwiek wiedzy na temat zarządzania ludźmi, utrudnianie pracy (uwagi na temat tempa liczenia bez względu na asortyment, czasem fizyczne przeszkadzanie - stanie za plecami i patrzenie na ręce, szantaż emocjonalny). Ci ludzie nie mają pojęcia, że mogą rozmawiać z doświadczonym pracownikiem innej firmy, który ma przejściowe problemy finansowe, kredyt hipoteczny, z doktorantem, z osobą, ma na wychowaniu dzieci, z osobą, która zajmowała się w swoim życiu zarządzaniem zespołem... itp. itd. To jest praca dorywcza, więc spotkać można różnych ludzi.

Jeśli chodzi o konsultantów JI, są to ludzie dość kulturalni, cierpliwi, czasem są problemy z dodzwonieniem się, ale jeśli próbujesz kilka razy plus wyślesz maila z konkretną treścią, to nikt cię nie zignoruje.

Miałam nieprzyjemną sytuację podczas współpracy z pewnym klientem, sprawa została wyjaśniona, usłyszałam kilkakrotnie przepraszam, wszystko zostało bardzo uczciwie wyjaśnione w oddziale w Warszawie.

Czasy są takie jakie są, choć bywały gorsze, outsourcing jest powszechny nawet w prestiżowych zawodach, można wziąć z tego coś na swoją korzyść, nie pozwalając łamać nikomu prawa i domagając się traktowania z godnością. Wielu ludziom nawet 50 zł zarobione w ten sposób pomogło przetrwać trudny czas, z drugiej strony jest wielu młodych ludzi, którzy mają zupełnie oderwane od rzeczywistości wyobrażenie o życiu plus brak kompetencji = frustracja.

Pozdrawiam.
5
wici 2017-03-22 08:32
nierozumiem hmm...oferty pracy niby oglaszaja a nie ma mozliwosci tej pracy podjac nikt z rekrutorow nie odbiera tel ..automatycznie wlaczone wyslij sms .z kolei nikt nie odpisuje na te esm....czy to fikcja?
wici 2017-03-22 08:34
nierozumiem hmm...oferty pracy niby oglaszaja a nie ma mozliwosci tej pracy podjac nikt z rekrutorow nie odbiera tel ..automatycznie wlaczone wyslij sms .z kolei nikt nie odpisuje na te esm....czy to fikcja?
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-03-23 13:25
W odpowiedzi na ostatnie opinie dotyczące koordynatorów informujemy, że zatrudniani są przez naszego klienta Inventory Solutions. Oficjalną reklamację można przesłać na adres: pelnomocnik@grupajob.pl . Wszystkie skargi i uwagi będą przekazywane klientowi, który będzie wyciągał konsekwencję wewnątrz własnej organizacji.
Odnośnie blokad również można się odwołać, jednak odblokowanie jest decyzją klienta i firma Job Impulse nie ma na nie wpływu.
1
Marcepan 2017-03-23 18:20
Czyli rozumiem, że to działa tak. IS decyduje kogo zablokuje i ma czyste rączki, a potem sklep w którym robiliśmy decyduje czy nas odblokuje czy nie?
Według mnie to jest to chore, bo skoro Job Impulse zajmuje się zatrudnianiem, to jest ich system to oni powinni rozpatrzyć decyzje, bo równie dobrze mogę być Zosią której nawet 1 błąd przeszkadza i ona powie nie i koniec. Jest to według mnie niesprawiedliwy system. Skoro Job Impulse zarządza, wypłaca kasę itd. audytorom to oni powinni decydować.
1
Monika 2017-03-23 18:28
Nie sklep a IS decyduje, oni są klientem Job Impulse, oni koordynują naszą pracę.
1
Klaudia 2017-03-24 08:55
Na inwentaryzacjach bywało różnie. Zależy od koordynatora lub kierownika. Lubiłam prace z Tomkiem.M(Gdańsk). Ale podobno już nie pracuje to prawda?
Pieniądze zawsze przychodziły na czas ale wiecznie jakieś 15min w tył.
Polecam jeśli się chce dorobić i zależy na kogo się trafi.
Praca nie jest na stałe.
1
A.F 2017-03-27 12:15
Koordynatorzy to kółko wzajemnej adoracji. Zwracają się do wszystkich na "ty". Ze względu na płeć męską dostałem najcięższą robotę na sklepie, by później zostać wyrzuconym z powodu rzekomej ilości popełnionych błędów. Ludzi się powinno upominać a nie wyrzucać. Konsultanci telefonoczni bardzo mili i pomocni. Krytykować należy nie całą firmę a poszczególne jednostki. Przerwa po 6h pracy to absurd, nie dają do podpisania żadnej papierowej umowy na miejscu tłumacząc się elektronicznym uzupełnianiem godzin pracy. Mieszane uczucia, pozdrawiam
4
abcd 2017-03-29 21:36
Największym absurdem jest kara 80 złotych za nie przybycie w dane miejsce,jeśli chodzi o zastępstwo tutaj też nie jest kolorowo,ktoś kogo poręczasz i mimo że nie ma cie na miejscu,coś się dzieje ty dostajesz po głowie....Można pewnych rzeczy no niestety nie przewidzieć,jeśli z osobą na twe miejsce nie wypali,musisz płacić,to jest k.....a śmieszne.Masz gorączkę,dziecko chore ich to nie interesuje.
Kolejną nie przyjemną rzeczą jest,właściwie są wyjazdy,zapisuje się i ludzie potrafią zmieniać godziny podawając je 3 tygodnie wcześniej np..przychodzi co do czego to odwołują.
Dla mnie zawracanie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] co prawda praca na wolny czas,by dorobić ale w ch..j nie pewna...
jeśli coś organizują,to po czasie lub od razu odwołują...
Za samo takie zawracanie gitary powinni coś odpalać,no ale gdzie...no nie jest to do końca fair i raczej każdy mi przyzna racje,wymagają tego tamtego a później...
Kordynatorzy w większości jakich napotkałem są ok,ale natrafiłem na takiego buca któremu chyba kija za bardzo wsadzili..
Premie wyjazdowe,zawsze coś ale te pieniądze nie są warte kiszenia w autokarze,kibel był zamknięty nawet,a co jeśli ktoś by się wk.....ł?
2
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-03-30 14:32
Inventory Solutions jest naszym klientem i mogą decydować z kim nie chcą dalej współpracować. Niestety na te decyzje Job Impulse nie ma wpływu. Istnieje możliwość odwołania się od blokady, którą przesyłamy do przełożonych kierowników obecnych na inwentaryzacji.

abcd
Jeżeli zgłasza się za siebie osobę, która się nie pojawia na zleceniu to odpowiedzialność spada na osobę zatrudnioną do wykonania zlecenia.
Rozumiemy, że różne rzeczy mogą się zdarzyć i w takich sytuacjach, jeżeli konsultantki mają osoby na liście rezerwowej starają się państwa wypisać.
Projekty wyjazdowe odwoływane są z dwóch powodów, zbyt mała liczba zapisanych osób na wyjazd lub zmniejszenie zamówienia przez klienta. W obu przypadkach konsultanci nie są w stanie tego przewidzieć.
2
Nie polecam 2017-04-03 22:54
Radom
Nie polecam inwentaryzacji. W ogłoszeniu jest napisane 3-6 H. Na miejscu 1h 20 min i do domu. Ludzie jadą, tracą więcej na paliwo. Oszustwo !!!!!! Ludzi za dużo ściągają, a pracy za mało. Żenada. .....
2
Anonim 2017-04-10 16:15
Jeżeli zgłasza się za siebie osobę, która się nie pojawia na zleceniu to odpowiedzialność spada na osobę zatrudnioną do wykonania zlecenia.
Rozumiemy, że różne rzeczy mogą się zdarzyć i w takich sytuacjach, jeżeli konsultantki mają osoby na liście rezerwowej starają się państwa wypisać:
Ok..To można jeszcze zrozumieć,natomiast jeżeli osoba zastępująca coś odwali,to niby z jakiej paki ktoś ma obrywać po głowie? Tak niestety zrozumiałem...
Troszeczkę wydaje mi się że ludzi macie za nic,no przykro mi to mówić...;/
Z drugiej strony też słyszałem jakie problemy wychodziły z osobami na zastępstwo,wyjaśnianie czegoś po 30 razy byle by....nie dostać kary.

Projekty wyjazdowe odwoływane są z dwóch powodów, zbyt mała liczba zapisanych osób na wyjazd lub zmniejszenie zamówienia przez klienta. W obu przypadkach konsultanci nie są w stanie tego przewidzieć:
Dobra...to teraz w takim bądź razie,jak mi wytłumaczycie że jest jakiś wyjazd,wysyłacie komuś sms a że wyjazdu nie ma,ze względu na niską frekfencję,a później się dowiaduje ktoś że wyjazd się odbył i to potwierdza nie jedna osoba?
Przecież to jest jawna kpina...
Blokowanie osób bez podawania jakiś konkretnych powodów..
Ja się za specjalnie nie zastanawiam i podejżewam że większość ludzi też,co sobie klient za życzy,wydaje mi się że wam nie bardzo od tak se mówić że przykładowo więcej osób z warszawy będzie,a sklep przykładowo nie duży.
To samo gonicie ludzi do roboty,przypominacie o niej a tak jak ktoś tu wspomniał 2 h pracy?
Wiem że łatwiej jest narzekać,nie uważam że praca jest zła,ale ktoś tu mnie poprostu i innych robi w wała.

2
Sponiewierana 2017-04-10 16:37
NIGDY WIĘCEJ !!!!
Byłam na inwentaryzacji na magazynie. To był jeden wielki koszmar. W zleceniu nie było napisane że to jest magazyn. Określenie miejsca pracy pojawiło sie po podpisaniu umowy. Na miejscu banda "oszołomów, który mają w d ....e ludzi. Gówniarze nie mający pojęcia o prawdziwej pracy a traktujący wszystkich jak śmieci. Praca cholernie ciężka jak dla kobiety. Koordynatorka notabene tytułująca się kierowniczką z zemstą przydzielała zadania. Kobiety przerzucały palety z 4 kg opakowaniami proszków do prania bądź 5 litrowymi płynami do płukania a mężczyźni przekładali małe rzeczy i liczyli papier toaletowy i ręczniki papierowe. W chwili gdy mąż chciał pomóc mi w liczeniu tej nieszczęsnej palety kierowniczka gówniara przepędziła go w chamski sposób. Tego nie da się opisać co tam się działo. My musieliśmy mieć identyfikatory a oni nie musieli by nie znać ich personaliów. Nie wolno było też skończyć wcześniej pracy gdyż szczeniara nie wyraziła na to zgody a kierownik "rzekomy" tesco nie chciał otworzyć drzwi by wypuścić ludzi. Bylśmy przetrzymywani wbrew naszej woli. TO KOSZMAR> NIGDY WIĘCEJ !!!!!
5
mary 2017-04-10 16:40
Niestety nie da się tego anulować. Masz w umowie że albo załatwiasz sobie zastępstwo albo płacisz im 80 zł których nawet nie zarobisz na tej inwentaryzacji.
Sfrustrowany 2017-04-10 20:42
Czemu ciśniesz Joba skoro JI tylko zatrudnia i załatwia papierki, a pracujesz dla Inventory ;/
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-04-14 12:53
Jeżeli zgłasza się Pan do pracy i zgłosił Pan kogoś na zastępstwo, osoba zgłoszona się nie pojawia z czego wynika, że zlecenie nie jest wykonane. Jeżeli zdarzy się coś poważnego jesteśmy w stanie anulować karę, jednak w sytuacji gdy nie ma kontaktu z osobą zastępującą odpowiedzialność spada na tę osobę, która pierwotnie zobowiązała się do wykonania zlecenia. Mieliśmy już różne przypadki i jest to jedyny sposób na ich rozwiązanie.

Wyjazdy też uzależnione są od klienta i od ilości pracowników. Nie ma jednej uniwersalnej odpowiedzi, ponieważ każdy projekt jest inny. Jeżeli zbieramy 2 busy i jeden się uzbiera, a drugi nie to niestety ale ludzi też trzeba odwołać. Wielkość busów tez jest niestety ograniczona.
Blokady są decyzją klienta. Czasami nie mamy szczegółowych informacji ale zapraszamy do kontaktu z konsultantem, który może spróbować dowiedzieć się od klienta o co chodziło.

Poruszaliśmy już temat z klientem o długości pracy. Oczywiście nie wszystko są w stanie przewidzieć ale takie sytuacje nie powinny się powtarzać.

@Sponiewierana

W momencie zapisu decyduje Pani czy zapisze się na magazyn, na którym jest więcej godzin, czy na sklep. Po podpisaniu umowy nic się nie zmienia. Jeżeli wprowadzamy zmiany od razu dostają Państwo powiadomienie sms.
Co do zachowania kierowników i koordynatorów ISP proszę o przesłanie opisu do konsultantki z Pani regionu.
Iwcia 2017-04-18 19:30
Witaj, możesz zdradzić jak nazywa się firma w której pracujesz i jesteś zadowolona.
Gość 2017-04-25 15:31
Czy ktos by chcialby isc na zastepstwo w bialej podlaskiej? Osoby lokalne. 24 maj Carrefour. Proszę o wiadomosc.
Kobieta 2017-04-26 17:10
Czy praca na magazynie jest ciezka dla kobiet?
Nie polecam 2017-04-28 13:58
Nie polecam
Taktak 2017-05-02 01:01
Kiedy indziej potrącacie karę umowną tylko dlatego, że powiadomienie o absencji i prośba o anulowanie zatwierdzonego zlecenia jest odkładana bezterminowo. Nie było odpowiedzi na drodze korespondencji elektronicznej, telefon do koordynatora milczał jak zaklęty. I powiadomiono o nieobecności z ponad siedmiodniowym wyprzedzeniem jak ustalono ustnie. Wszystko okazało się być w mniemaniu Job Impulse, absencją nieusprawiedliwioną.
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-05-04 14:32
Nie zawsze konsultant może usunąć pracownika ze zlecenia. Wszystko zależy od tego czy ktoś zapisał się na listę rezerwową. W momencie braku możliwości stawienia się na zleceniu należy znaleźć za siebie zastępstwo. Konsultanci nie zawsze mają szanse odebrać telefon, więc musza Państwo próbować do skutku.
Ja 2017-05-07 19:28
Odradzam zero kontaktu z firma
Gość 2017-05-09 03:08
Jak mozna straszyc sadem, ze nie poszlo sie na inwentaryzacje a nie podpisalo sie zadnej umowy?! To karalne i zasluguje na rozglos w mrdiach oraz sad pracy!
Gość 2017-05-09 03:13
Ta firma to jakas kpina! 2,5 roku temu zapisalam sie na inwentaryzacje. Nie poszlam, bo moja mama zachorowala na raka. Do tej pory jestem zablokowana. Pisalamw tej sprawie. Pytalam do kiedy bede miec blokade - zero odpowiedzi! Tak traktuja ludzi. Nie polecam nikomu. Sa rizne syyuacje zyciowe i nie kazdy olewa prace. Widac sa niewyrozumiali i nie zalexy im na pracownikach. Nic dziwnego, ze ciezko im znalezc jeleni na inwentaryzacje
ewalena 2017-05-09 15:42
Witam, subiektywnie...odniosłam wrażenie że jestem w obozie pracy, mało sympatycznie, atmosfera napięta, koordynator mało sympatyczny na dzień dobry informuje za co kara i wywalenie z inwentaryzacji , o możliwości zablokowania, o normach i tempie pracy...widać że chłopcy idą na ilość a nie jakość, nie wiem czy tędy droga, no cóż umowy śmieciowe i traktowanie ludzi podobne.
1
Valdemarr 2017-05-10 21:39
Byłem na inwentaryzacji ze strefyjob po raz pierwszy i ostatni (ogólnie odpuszczam sobie jakiekolwiek inwenty , nie tylko ze strefy).
Niestety z inwentaryzacji wyleciałem bo nie wyrobiłem jakiegoś firmowego targetu.
Przy wypisywaniu dowiedziałem się od jednego z kontrolujących że średnia na inwentaryzację to chyba o ile dobrze pamiętam 380 artykułów na godzinę (ja po 5 godzinach miałem średnią 135 , palety które liczyłem były totalnie rozpaprane ,totalny miszmasz [2 palety z książkami zrzuconymi jak na skupie makulatury do tego jakieś kleje ,taśmy itp] ).
Nie pytałem już ile wynosi firmowe minimum.
Szczegół że towar z palet do liczenia trzeba było sobie rozpakować a po zakończonym liczeniu należało paletę znowu złożyć.
Na stronie dostałem oczywiście blokadę chyba nawet na całe Inventory Solutions :-)
Ogólnie nie polecam.
3
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-05-12 15:38
W odpowiedzi na powyższe opinie dotyczące kontaktu proszę o informację na adres pelnomocnik@grupajob.pl - z kim Państwo próbowali się skontaktować.
Blokady konta z tempo pracy są decyzjami klienta. Od każdej decyzji można się odwołać.
Umowy wystawiane są tak, aby można było łatwo sobie dorobić.
Koordynatorzy i kierownicy inwentaryzacji zatrudniani są przez firmę klienta.
Wszelkie reklamację można składać na adres: pelnomocnik@grupajob.pl
Karolina T z Poznania 2017-05-15 17:11
Witam. Ja byłam dwa razy na inventurze ze strefy job. I jakby nie było, niesmak pozostał. Na pierwszej wyjazdowej inwenturze, koordynatorka pokazała jak obsługiwać skaner w dość lakoniczny sposób. Nie powiedziała nic o eksporcie danych, nie pokazała innych możliwych opcji w skanerze. Ale skanowałam dość szybko i pretensji nie było. Za drugim razem było trzech koordynatorów na wyjeździe w tesco Bolechowo. Dostałam taką dużą paletę metalową, wyglądającą jak box składający się z dwóch poziomów. W środku były różne ogrodowe artykuły, wymieszane i porozrzucane, jakieś kosze ogrodowe też z różnymi kodami, akcesoria łazienkowe, kosmetyki, akcesoria kosmetyczne i zabawki. Pamiętam że było trzeba to sobie jakoś poukładać no i wpierw wszystko powykładałam, porozdzielałam sobie i zaczęłam liczyć. Miałam jakieś z 700 produktów, na skanerze. Wiele razy musiałam podejść do koordynatora i się o coś spytać, ponieważ wcześniej nie miałam doświadczenia na inwentaryzacjach. Duża ilość produktów to były nieskany, a także kody, które trzeba było przepisywać, obcinającileś tam liczb z początku i końca. Za każdym razem jak podchodziłam do koordynatora to widziałam jego obruszenie, bo mu przeszkadzałam w siedzeniu i takie śmieszne poruszenie, dlaczego ja tego nie wiem, gdzie mimika twarzy wskazywała na znudzenie i totalną pogardę :-). Ten box mi trochę zajął czasu, ale miałam sporo przeskanowanych produktów na totalu i wiem, że nie popełniłam błędów. Potem koordynator mnie wysłał na karmy gdzie w dość szybkim tempie zrobiłam 3 strefy, przerzucając dość cięźkie karmy dla psów, ale dałam radę i też błędów nie popełniłam. Potem wysłali mnie na mięsne artykuły, gdzie musiałam potwierdzać wartości w kg. Z tego co zauważyłam do koordynatorzy nie byli za bardzo zoorganizowani, wiele razy dało się zauważyć niechęc w jakiejkokwiek pomocy. Inwentaryzacja trwała ze 4 godziny, podróż kolejne dwie. Tak więc nocka stracona, a tylko 4 godziny wliczone. Rano budzę się, a tutaj komunikat, że koordynator stwierdził że zbyt dużo błędów popełniłam i za wolno liczyłam tak więc nie będą ze mną współpracować, biorąc pod uwagę że miałam kilka tysięcy produktów na skanerze. W błędy nie wierzę, ponieważ jestem dokładna i umniem liczyć ( jestem inżynierem informatyki, natomiast średnie kończyłam geodezję - projektowanie dróg i mostów kołowych, tak więc z matematyką mam doczynienia od dłuższego czasu i to na o wiele wyższym poziomie niż jakikolwiek koordynator z tego marketu - w tej chwili prowadzę własną działalność i prowadzę księgowość). Może chodziło o to że się nie spodobałam panom, ponieważ prosiłam o pomoc w wytłumaczeniu mi rzeczy, których jako osoba, która była drugi raz na inwentaryzacji nie miała zielonego pojęcia.

Ten typ zajęcia jako pracy dodatkowej poleciła mi siostra, która jeździła na inwentaryzacje przez dwa lata, tak więc chciałam tego spróbować, jako zajęcia dodatkowego. Ale współpraca ze strefą, a także z I.S okazała się bezowocna.

Kiedy opowiedziałam o wszystkim siostrze, to ona stwierdziła, że nie powinnam się przejmować, że jest wiele firm, które organizują inventaryzację i mam się rozejrzeć.
4
Pracownica 2017-05-18 10:33
Witam. Zapisałam się na zlecenie i podałam numer konta bankowego, który już nie jest aktualny. Pieniądze jeszcze nie zostały rozliczone, czy wobec tego po zmianie nr konta w kwestionariuszu osobowym trafią one na te aktualne?
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-05-18 15:22
Dzień dobry,
Jeżeli podała Pani prawdziwe imię to po tej inwentaryzacji w Bolechowie nie widzę blokady na Pani koncie. Od decyzji o blokadzie można się odwołać u konsultantów. Jeżeli powodem blokady było tempo to szansa na odblokowanie jest duża. Proszę skontaktować się z konsultantem z oddziału Poznań.


@Pracownica
Jeżeli zmieniła Pani nr konta po rozliczeniu należy skontaktować się z konsultantem, w celu sprawdzenia czy pieniądze do nas wróciły. Jeżeli nr konta zmieniony był na strefie w trakcie miesiąca pieniądze trafią na aktualne konto.
2
Każdy ma prawo do swej opinii 2017-05-29 04:43
Nie chciałbym nikogo z nie zniechęcać do zapisywania się na kolejne inwentaryzacje.
Zrażać czy buntować ludzi do pracy nie zamierzam,wiadome jest że zawsze będzie tak że ktoś może potrzebować pieniądze na jakiś wydatek i będzie się tym kierował,
jest to tylko moja opinia i każdy ma swój rozum,ja tylko chce się podzielić własnym zdaniem.Skoro posiadam uwagi,od razu mówię że nie są one wymyślone,więc..
Spora część ludzi jak dane było mi zauważyć idzie wam strasznie na rękę,nic nie mówią i robią swoje ponieważ zdają sobie sprawę
jak bardzo mogą sobie zamknąć drogę do dodatkowego zarobku...
Zauważyłem takie rzeczy jak ktoś próbuje zareagować tzn : "nie dać się oszukać",lub jest nie wygodny dla was
próbujecie go uciszyć,dajecie mu bana,tłumacząc później że źle liczył,traktujecie ludzi jak idiotów tłumacząc się w podobny sposób do tego z liczeniem
albo zwyczajnie ignorujecie człowieka.
Powodów zresztą podejrzewam znajdziecie wiele,ale po co blokować kogoś po 2 razie np,dajcie tym ludziom szanse..
Macie nie za ciekawą opinie:Biuro jak i wasi ludzie od inwentaryzacji..Żeby coś załatwić wiąże się z tym że za wami trzeba latać.
W biurze bałagan a macie listę z ludźmi na każdy wyjazd i dzwonicie po ludziach pytając się ilu nas jedzie..POD CZAS DROGI W DANE MIEJSCE!
Z tego co raz słyszałem od kogoś to wy w tym czasie listę dopiero robiliście pod czas telefonowania.Przepraszam że tak za pytam:CO WY W TEJ PRACY ROBICIE?
Próbujecie odbijać argumentami na to co jeszcze się da jak ludzie zwracają wam uwagę anonimowo tu na tej stronie,
a na większe babole nawet nie odpowiadacie,zdarzyło się że karę ktoś dostał a był,
albo jeszcze lepiej tłumaczenia Koordynatorów na miejscu typu: noście wydrukowane pesele ponieważ my zapisujemy
tego pełno i możemy się pomylić,pomyłki mogą się zdarzyć ale k-rwa mać nam już niestety nie..i tych pieniędzy pewnie też nikt sobie nie zobaczy.
Widać że koordynatorzy mają gdzieś ludzi i to że ktoś zap--rdalał na te pieniądze.
Jest taki Koordynator w kitku który krzywo się spojrzy na ciebie jak mu się zameldujesz
o pójściu do toalety,najlepiej zasuwaj z pełnym pęcherzem.
Koordynatorzy pozornie są ok,jak im nie podpadniesz,zależnie też pewnie od kaprysów...
Przerwy no właśnie jakie przerwy,gdzieś na tych umowach podane jest że przerwę robi się powyżej 6 godziny pracy,
przerwy niestety nie ma i raczej ludzie nie będą jej mieli,no chyba że zaczniesz zlecenie od przyjścia na magazyn,lecz też nie zawsze ze względu na 5 godzin pracy
ponieważ tyle może trwać całe zlecenie,ok to jestem wstanie zrozumieć,
lecz jak zlecenie trwa 7,8plus to czemu ludzie nie mogą z niej skorzystać czy tylko tłumaczycie tym:
Przerwy nie robimy bo zostało 30 minut do końca,i żeby zdążyć skończyć przed otwarciem? A z 30 minut robi się półtorej godziny..no śmiechu warte.
Komuś naprawdę kiedyś się coś stanie,zasłabnie czy coś innego może się przydarzyć,a doskonale zdajecie sobie z tego sprawę że ludzie na wyjazdach są w różnym wieku..
Ludzie wodą się nie najedzą również nie są to roboty,chociaż ostatnio nawet wody ludzie nie mogli wnieść,słyszałem wiele absurdów,
we wszystko nie trzeba wierzyć,ale też o wielu rzeczach sam się przekonywałem tym bardziej jak wy macie nas GDZIEŚ..
Nie bierzecie pod uwagę że ktoś jedzie z ponad 200 km,jak ktoś tu wcześniej napisał ilość nie jakość..
Jak już tak przypominacie o zleceniach ludziom to sprawdzajcie kto ma być a kto nie,bo karę 80zł by wlepić która jest no mega tragedią jesteście pierwsi.
1
REZOLUTNY, WYMAGAJĄCY PRACOWNIK 2017-05-31 02:10
TERAZ JEST RYNEK PRACOWNIKA. JOB IMPULSE MUSI TO PRZEMYŚLEĆ. 13 ZŁOTYCH NA GODZINĘ TO STANOWCZO ZA MAŁO. OBOWIĄZUJĘ TU TARYFA NOCNA, A NIE UKRAIŃSKA. PRACOWNICY PRZESTAJĄ BYĆ NA ŁASCE PRACODAWCÓW. IDĄ NOWE CZASY. SZYKANY I BLOKADY DLA PRACOWNIKÓW SIĘ KOŃCZĄ, BO TO JUŻ NIE TE CZASY, GDY BEZROBOTNYCH CHĘTNYCH DO PRACY JEST MNÓSTWO. TERAZ BĘDĄ MASOWO ODBLOKOWYWAĆ LUDZI, BO BĘDĄ POTRZEBOWALI KOGOKOLWIEK DO PRACY. NO I STAWKI ZACZNĄ PODNOSIĆ LUDZIOM. BO NAJNIŻSZA STAWKA GODZINOWA (I TO W PORZE NOCNEJ!!!!!!) NIKOGO NIE PRZYCIĄGNIE DO ROBOTY. CZAS SŁODKIEGO ZATRUDNIANIA ZA GROSZE DOBIEGA KOŃCA. EMIGRACJA Z POLSKI, PROGRAM "RODZINA 500+", NAJNIŻSZE W HISTORII PO 1989 ROKU BEZROBOCIE, NIŻ DEMOGRAFICZNY, WYŻ DEMOGRAFICZNY POWOJENNY PRZECHODZĄCY NA EMERYTURY SPRAWIA, ŻE JAKIKOLWIEK PRACOWNIK STAJE SIĘ DLA FIRMY CIĘZKO OSIĄGLANYM "RARYTASEM", KTÓREGO TRZEBA DO SIEBIE ZWABIĆ DOBRYM WYROZUMIAŁYM TRAKTOWANIEM I WYSOKĄ STAWKĄ GODZINOWĄ, BY ZECHCIAŁ PRACOWAĆ W TEJ FIRMIE, A NIE U KONKURENCJI, ALBO ŻYĆ Z ZASIŁKU. MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIANIA UKRAIŃCÓW TEŻ SIĘ OKAZUJĄ STANOWCZO ZA SKROMNE W PORÓWNANIU Z ZAPOTRZEBOWANIEM W POLSCE NA PRACOWNIKÓW. NIE MA INNEJ OPCJI - FIRMY MUSZA BYĆ OSTROŻNIEJSZE WOBEC PRACOWNKÓW I LEPIEJ ICH TRAKTOWAĆ ZARÓWNO LEPIEJ SIĘ DO NICH ODNOSZĄC, TRAKTUJĄC ICH BARDZIEJ POWAŻNIE, JAK I PŁACOWO PROPONUJĄC IM PODWYŻKI I PREMIE I ZACHĘTY. TAK SIĘ ŻYJĘ NA ZACHODZIE. A DO NAS WSZYSTKO STAMTĄD PRZYCHODZI Z OPÓŹNIENIEM. DOBRZE ŻE TA LUDZKA TWARZ KAPITALIZMU DOCIERO I DO POLSKI, PO LATACH NIELUDZKIEJ ULTRALIBERLANEJ, PROPRACODAWCZEJ POLITYKI I GOSPODARKI NADCHODZI W KOŃCU CZAS GDY ZWYKŁY CZŁOWIEK ZACZYNA SIĘ WRESZCIE LICZYĆ I JEST DOCENIANY, A NIE POMIATANY.
ODNOŚNIE JOB IMPULSE NIE MAM JESZCZE ŻADNYCH DOŚWIADCZEŃ, ALE MYŚLĘ, ŻE IM PÓŹNIEJ ZACZNĘ Z NIMI WSPÓŁPRACĘ TYM LEPSZE WARUNKI MI ZAPROPONUJĄ, BO DO KOŃCA ROKU 2017 BEZROBOCIE MA SPAŚĆ W POLSCE PONIŻEJ 5 PROCENT. TERAZ JESZCZE LATEM PRACE SEZONOWE NAPĘDZĄ SPADEK BEZROBOCIA. PRACODAWCY BĘDĄ DZWONILI PO DOMACH I BŁAGALNIE WYWLEKALI LUDZI DO PRACY PRZEŚCIGAJĄC SIĘ W CO LEPSZYCH PROPOZYCJACH. LADA CHWILA BEZROBOCIE MA SPAŚĆ DO 4 PROCENT, A ZAROBKI WYSTRZELĄ!!!
W KOŃCU RYNEK PRACY OCZYŚCI SIĘ ZE ZŁYCH PRACODAWCÓW, CO NIE MOGŁO SIĘ DOKONAĆ DOPÓKI BYŁO WYSOKIE BEZROBOCIE. TERAZ TO MY PRACOWNICY BĘDZIEMY BLOKOWAĆ ZŁYCH PRACODAWCÓW NIE PODEJMUJĄC U NICH PRACY, A NIE BĘDĘ ONI NAS BLOKOWALI. TO JUŻ NIE TE CZASY, KIEDY CZŁOWIEK SIĘ BAŁ.
TEN KTO CHCE LUDZIOM DOBRZE PŁACIĆ CZYLI NIE 13 ZŁ BRUTTO NA GODZINĘ, TYLKO NP. 17-20 ZŁ BRUTTO NA GODZINĘ I ŁAGODNIE TRAKTUJE LUDZI TO ZOSTANIE, A KTO WYZYSKUJE LUDZI PŁACĄC ŚMIESZNE 13 ZŁ NA GODZINĘ I ROBI IM ZŁOŚLIWOŚCI, BLOKADY ITP. KOMBINUJE PRZY EWIDENCJI GODZIN PRACY, CZY WLEPIA NIEZASADNE KARY ITP. TEN KU MOJEJ WIELKIEJ RADOŚCI UPADNIE, BO U NIEGO NIE BĘDZIE CHĘTNYCH DO PRACY. OSTRA WERYFIKACJA RYNKOWA PRACODAWCÓW UZDROWI SYTUACJĘ I NIE TRZEBA BĘDZIE SZUKAĆ W INTERNECIE OPINII O PRACODAWCACH, BO WIĘKSZOŚĆ ZDECYDOWANA BĘDZIE W PORZĄDKU, A CI GORSI BĘDĄ CHYLIĆ SIĘ KU ROZWIĄZANIU SWEJ NIKCZEMNEJ DZIAŁALNOŚCI GODPODARCZEJ. I WTEDY ZACZNIEMY WRESZCIE ODCZUWAĆ TO ROSNĄCY PRODUKT KRAJOWY BRUTTO POLSKI WE WŁASNYCH KIESZENIACH I POZIOMIE ŻYCIA I ZADOWOLENIA Z ŻYCIA, BO TO CO DO TEJ PORY ZALICZLIŚMY W POLSCE TO BYŁ SYF. UŻERANIE SIĘ Z PRACODAWCAMI, KTÓRZY KŁAMLIWIE NIGDY NIE MIELI NA PODWYŻKI DLA PRACOWNIKÓW, ROSNĄCE WYMAGANIA, CORAZ WIĘKSZY NACISK NA WYDAJNOŚĆ, NIE LICZENIE SIĘ Z PRACOWNIKAMI, TO NA SZCZĘŚCIE SIĘ JUŻ KOŃCZY.
ZAUWAŻCIE, ZE JUŻ TERAZ JOB IMPULSE JEST ZMUSZANE SYTUACJĄ BRAKU LUDZI DO PRACY, BY ZWOZIĆ DO PRACY DO HIPERMARKETU CARREFOUR W BOLESŁAWCU LUDZI AŻ Z BARDZO ODLEGŁYCH KATOWIC KARMIĄC ICH PREMIĄ DO PENSJI 30 ZŁOTYCH. PÓKI JESZCZE BEZROBOCIE NIE JEST NA 4 -ECH PROCENTACH, TO KOMBINUJĄ, BY ZWOZIĆ LUDZI Z DALEKA AŻ INNEGO WOJEWÓDZTWA, BY ZALEPIĆ DZIURĘ, ZAMIAST GŁĘBIEJ SIĘGNĄĆ DO KIESZENI I SKUSIĆ LUDZI Z BOLESŁAWCA, CZY LEGNICY WYSOKIM ZAROBKIEM, ZNACZNIE POWYŻEJ 13-TU ZŁOTYCH ZA GODZINĘ. PRAWIE 30 LAT TRANSFORMACJI MÓWI SAMO ZA SIEBIE, ZE LUDZIE TERAZ MUSZĄ ZARABIAĆ BLIŻEJ ZACHODNICH STAWEK, GDYZ GROZI NAM NARASTAJĄCY EKSODUS Z OBSZARU WYZYSKU. TERAZ TO PRACOWNIK STAJE SIĘ TOWAREM DEFICYTOWYM, A NIE MOŻLIWOŚĆ ZNALEZIENIA PRACY. JESLI JEST NAM GDZIEŚ ŹLE, TO TRZEBA ROBIĆ BOJKOT TAKIEGO PRACODAWCY, NIECH GINIE, ALBO SIE ZMIENI, ZMĄDRZEJE I LUDZI TRAKTUJE JAK LUDZI, A NIE JAK BYDŁO ROBOCZE, KTÓRE SOBIE BLOKUJE I NIMI ŻONGLUJE I SIĘ NIMI BAWI.
MAM OCZYWIŚCIE NADZIEJĘ, BO JESTEM POZYTYWNIE NASTAWIONY DO NOWYCH WYZWAŃ, ŻE TEN CAŁY "JOB IMPULSE" Z POZNANIA JEST W CAŁKIEM W PORZĄDKU, DAJĘ MU NA RAZIE KREDYT ZAUFANIA I ZAKŁADAM, ŻE NIE JEST U NIEGO AŻ TAK TRAGICZNIE JAK BARDZO WIELU LUDZI OPISUJE SWE PERYPETIE Z TĄ FIRMĄ W POWYŻSZYCH OPINIACH TU NA FORUM. A NAWET JEŚLI MAJĄ ONI JAKIEŚ NIEDOCIĄGNIĘCIA, TO ROZWÓJ BIEŻĄCEJ SYTUACJI W POLSCE WYMUSI INNE PODEJŚCIE DO LUDZI, DLATEGO MI SIĘ NIE ŚPIESZY, BY U NICH ZACZĄĆ PRACOWAĆ.
NA RAZ
5
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-06-01 13:51
@ Każdy ma prawo do swej opinii
Wszystkie blokady kont nakładane są przez naszego klienta, który zatrudnia kierowników. Job Impulse dostaje tylko informację o konieczności blokady. Od każdej można się odwołać.

Konsultanci dzwonią z pytaniem o ilość osób w transporcie, aby sprawdzić ile osób z tych które się zapisały faktycznie jedzie. Listy są wysyłane do sklepów dużo wcześniej.

Kary i błędne pesele można wyjaśnić z konsultantami mailowo lub telefonicznie. Można też napisać na adres pelnomocnik@grupajob.pl

Przerwy są ustalane przez kierowników z Inventory Solutions. Pracownicy Job Impulse nie mają na to żadnego wpływu.

Konsultanci potwierdzają obecność by wypełnić w miarę możliwości braki, nie by wlepiać kary.

@REZOLUTNY, WYMAGAJĄCY PRACOWNIK

Tak jak Informowaliśmy Pana w mailu, przekażemy informację osobom decyzyjnym.
xxx 2017-06-01 19:53
Witam, czytając te opinie, waham się, czy warto składać CV, mam 19 lat i poszukuję pracy na okres 3-4 miesięcy, czy ta praca to jest dobry pomysł? Proszę o opinie.
Anna 2017-06-01 23:20
Pracowałam przez firmę Job i nie moge złego słowa powiedzieć
1
Monika 2017-06-02 11:30
Warto. Nie wszytsko co piszą w necie to prawda
Anonim 2017-06-02 18:47
Wszystkie blokady kont nakładane są przez naszego klienta, który zatrudnia kierowników. Job Impulse dostaje tylko informację o konieczności blokady. Od każdej można się odwołać.
Można można tylko dlaczego ludzie mają problemy by do państwa się dzwonić?
Czemu nie jedna osoba tak uważa?

Konsultanci dzwonią z pytaniem o ilość osób w transporcie, aby sprawdzić ile osób z tych które się zapisały faktycznie jedzie. Listy są wysyłane do sklepów dużo wcześniej.
Skoro wysyłacie listy do sklepów dużo wcześniej z naszymi danymi to później macie czarno na białym kto a był a kogo nie było,więc śmiem twierdzić że jest to całkowicie bez sensu,zrozumiał bym jeszcze z tym telefonowaniem dzień wcześniej.

Przerwy są ustalane przez kierowników z Inventory Solutions. Pracownicy Job Impulse nie mają na to żadnego wpływu.
Czyli pracownicy lub jak pani pisze kierownik od inwentaryzacji (Inventory Solutions) może/mogą nas traktować jak FRA--RÓWakaNIEWOLNIKÓW??



julka 2017-06-12 11:48
Witam, zapisalam się na inwentaryzacje w Warszawie. Zapisy przez internet-bardzo fajny i szybki sposób. Jesli chodzi o samą pracę ż dośc ok,choć na 10h przypada 15 min.przerwy-jednak to mi nie przeszkadzalo. Natomiast co do Pani kierownik...(pseudokierownik) zupełny brak podejścia do pracowników,osoba ordynarna i wyniosła. W umowie bylo napisane "przewidywany czas pracy od 2do 6h" - z racji tego,ze pracuje zawodowo(byla to dla mnie praca dodatkowa,tak jak pewnie dla wiekszosci) stwierdzilam,ze 6h jestem w stanie wytrzymac. Po 6h ,kolo 1:15 poszlam sie dowiedziec czy to konoec inwentaryzacji gdyz w umowie bylo (do 6h) na co usłyszalam,ze bedzie wtedy kiedy P.kierownik o tym zadecyduje i ze sobie zartuje, chce teraz wyjsc.. Moje pytanie...po co jest nspisane w umowie (od 2-6h) gdy wiecoe,ze sie nie wyrobicie w tym czasie? Nabijacie ludzi w ,gdyz co niektorzy tal jak zapisuja sie,bo widza ze przewidywany czas to do 6h (gdzie jest to zapisane zleceniu)-nie zadnego zapisu,ze czas sie moze wydluzyc... Poza tym jak osoba dorosla (pseuokierowniczka) moze rozmawiac w taki sposob z druga osoba dorosłą!? Czekam oczywiscie na wypłatę za przepracowane inwentaryzacje,w innym przypadku sprawa trafi na droge sadową. Nie bedę się tutaj patyczkowała. Pozdrawiam i lepiej zastanówcie wybierając taka prace dodatkową . Nie chodzi mi tutaj o ta platforme ,ale o ludzi ktorzy podają się kierowników ,a traktują pracowników....
Ona' 2017-06-14 21:55
Pracowałam przy liczeniu towaru w Aptece. Koordynator super, świetna atmosfera i wypłata na czas. Tylko polecać, gdyby nie to że od tego czasu nie mam kontaktu z firmą. Potrzebne mi zaświadczenie o tym, że byłam tam zatrudniona. Wysłałam parę e-mail, dzwoniłam i zero rezultatów. Inni pracodawcy wylali mi je szybko i bezproblemowo. Bez tego dokumentu nie otrzymałam pracy i jestem nadal bezrobotna ale nie mogę się zarejestrować w naszym Polskim, ukochanym PUP. :(
Fajny 2017-06-15 12:06
Powiem ci tak. Ja mimo, że jestem zablokowany od stycznia to i tak dostaje od zawalenia wiadomości, smsy, że po 3-5 intentaryzacji! Nie ma komu robić tam! Ja robiłem, nie narzekałem, było spoko to oni mieli problem. To nie moja wina, że znalazła się jakaś paniusia ze sklepu która nie potrafiła dobrze produktów policzyć po mnie.
Rob42 2017-06-18 22:22
Witaj w klubie miałem taki sam przypadek, pracowałem tam ok 6 miesięcy, jeździłem na wszystkie inwentaryzacje, domowe i wyjazdowe, bo nie miałem wtedy innej pracy i nagle po 33 inwentaryzacji ...out dostałem zbiorczy mail 2 dni po inwentaryzacji, że niby źle wykonałem swoja pracę, na miejscu nikt mi nie zwrócił uwagi, że jest coś źle (mail był ogólny nie indywidualny z podaniem dokładnego powodu zakończenia współpracy jak w cywilizowanym kraju się należy). To była jedna z moich lepszych inwentaryzacji, policzone 9 stref w tym 2 z magazynu palety naładowane rozsypującymi się kartonami po sufit liczyłem sam mimo, że takie palety powinny liczyć 2 osoby, bo jest ogrom towaru na nich i po prostu można się pomylić po rozebraniu jej. Jakiś młody kierownik 20+ był, którego widziałem 1 raz, podobno na magazynie ludzie dali ciała dlatego musieli znaleźć kozłów ofiarnych, kazał mi na sam koniec policzyć jeszcze jedną paletę z magazynu choć byłem zapisany tylko na sklep(oczywiście samemu) powiedziałem, że owszem ale tylko z kimś do pomocy, bo samemu to zajmuje zbyt dużo czasu. Kazał oddać skaner i iść do szatni gdzie już były dwie osoby, pewnie "szczyl" mieniący się kierownikiem wtedy podjął decyzje o podziękowaniu mi za kilkumiesięczną współpracę, zresztą on mógł nawet myśleć, ze to byłą moja 1 inwa, bo 1 raz go wdziałem na oczy, a job po prostu jak dostaje info o niby "złej" pracy pracownika blokuje konto i tyle. Najśmieszniejsze jest to, że teraz po kilku latach widzę, że mam odblokowane konto i mogę się zapisywać, ale ja dziękuje, po takim potraktowaniu i rozwiązaniu współpracy zaocznie bez pokazania dowodów na zła pracę, ludzi i tak mają ciągle skąd brać, bo niskie bezrobocie to fikcja, mnóstwo osób w ogóle nie rejestruje się w PUP, bo będąc bezrobotnym nie można nawet zarobić 1 zł, a sporo ludzie dorabia też na zwolnieniach lekarskich, no i mnóstwo dziennych studentów, którzy kosztem wykładów dorabiają sobie na imprezy czy nowe ciuszki.
gosc 2017-06-20 10:22
Dziwne jest to ze na inwentaryzacji nikt nie ma zastrzeżeń a po kilku dniach dostajesz mail ze masz konto zablokowane. Niby możesz się odwołać jednak odpowiedzi nie ma.
2
ja 2017-06-21 17:09
Witam,
zgłosiłam się na inwentaryzację jednak nie wypełniłam jeszcze nic internetowo. Nie zostałam poinformowana, że będę musiała podać konto bankowe a jestem osobą uczącą się i nie posiadam takiego konta. Czy mogę teraz tak po prostu nic nie wypełniać i nie pójść? Pani przez telefon podała mi godzinę i datę inwentaryzacji i przekierowała na stronę(gdzie nic nie wypełniałam)
Proszę o odpowiedź :)
20 2017-06-21 17:28
Czy jak nie wypełniłam kwestionariusza i się nie zapisałam moge po prostu nie iść? Czytam Wasze opinie i zaczynam się stresować, bo założyłam tylko konto potem trafiłam tutaj i chcę jak najszybciej z tego zrezygnować, a podałam numer pesel telefonicznie :/
Rzecznik Pracownika Strefa Job 2017-06-22 12:23
W odpowiedzi na powyższe komentarze.
Po raz kolejny informujemy iż blokady to decyzja klienta. Nie zawsze błędy wyłapywane są podczas zlecenia, bardzo często po zakończeniu inwentaryzacji okazuje się, że strefy są źle policzone.
Liczenie pracowników w transporcie jest dla nas informacją ile osób jedzie w transporcie, a ile powinno.
Zachowanie kierowników podlega tylko i wyłącznie przełożonym z Inventory Solutions. Job Impulse może tylko zgłaszać takie zachowania.
Konsultanci mają dużo pracy dlatego nie zawsze są dostępni. W razie konieczności można zgłaszać się na adres mailowy pelnomocnik@grupajob.pl
@ja @20
Jeżeli zgłaszacie się do pracy to mimo opinii osób, które są niezadowolone powinnyście stawić się w pracy i przekonać się same czy tak rzeczywiście jest. Zatrudniamy bardzo dużą liczbę osób.
Vaderr 2017-06-23 15:19
Ja byłem na jednym inwencie od nich, do rejestracji w PUP dostarczyłem im tylko tą jednorazową umowę którą wydrukowałem sobie z ich strony , dalej z rejestracją nie było problemów...
(W PUP dostałem info że na razie to wystarczy a jak mi przyślą z SJ papiery to mogę im później je dostarczyć)
Adrianna 2017-06-25 07:37
Zapisałam się na magazyn w odzieżówce, czy jest jakaś możliwość z magazyny przepisania się na sklep??
bo z tego co wnioskuje to praca na magazynie dla kobiety jest za ciężka.
Zostaw swoją opinię o Job Impulse Polska - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Job Impulse Polska