Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
logo Job Impulse Polska

Opinie o Job Impulse Polska

Pracowałeś w firmie Job Impulse Polska i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
ojc - 2015-03-11 17:47:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja polecała, zachęcałam, nagabywałam by ludzie, którzy nie mieli kasy sobie dorobili. Wszystko w miarę było ok. Człowiek wracał do swojej normalnej codziennej pracy półprzytomny, ale dawał z siebie wszystko. Byłam brana do "najcięższych' i "najdziwniejszych" liczeń tj. alkohol, jakieś ciężkie rzeczy, słoiczki i inne rzeczy gdzie trzeba byc uważnym. Miałam jedno z niewielu skanerów na krótym były 5-co cyfowe ilości w totalu ze skanowania. Pracowałam dość długo i nigdy nie bylo skarg czy pretencji. Aż ostatnio zablokowali mi konto, bo UWAGA.. popełniłam błąd. Moje zdziwienie ogromne... "proszę wskażcie mi, gdzie popełnilam, mogło się zdarzyć, nikt nie jest nieomylny" zwłaszcza jak sie pracuje 11 godzin bez jakiejkolwiek przerwy.. na co usłyszalam, ze pani koordynator nie ma takich danych. Wygląda na to, że sobie ludzi blokują jako widzimisię! fakt - ludzi poganiają jak bydło, zero szacunku, zero pomocy przy przekładaniu zbyt dużych i ciężkich kartonów. Wyjazdówki dramat, bo podczas gdy inni już siedzą w busach i czekają to koordynatorzy potrafia zatrzymać jedna osobę z ekipy, trzymać ją dość długo, by reszta sie denerwowała. Nie dość, że nie ma dodatku za pracę w nocy czy w weekendy, za godziny powyżej 6-ciu nie ma przerwy i jej nie doliczają, to jeszcze są złośliwi. NIE POLECAM!!!!
zdjecie uzytkownika
beata - 2015-03-13 17:30:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
na serio są tutaj te niektóre komentarze prawdą że firma nie płaci pensji? wiem że do takich komentarzy trzeba w internecie z dużym dystansem podchodzić ale tez się jednoczesnie trochę niepokoiłam bo chciałam do nich wysłać cv... nie chcę też być lekceważona jak to opisujecie w komentach, na serio złe traktowanie?
zdjecie uzytkownika
Mmmmm - 2015-03-26 11:38:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W związku z zarzutami wobec jakości wykonywanej przeze mnie pracy w czasie ostatniej inwentaryzacji na której byłam, chciałabym poruszyć kilka istotnych kwestii, które moim zdaniem nie zostały ujęte w argumentacji job impulse.
Byłam w oddziale Bydgoszcz, miałam przepracowanych wiele inwentaryzacji, nikt się nie skarżył – przynajmniej ja nic nie słyszałam. Praca, moim zdaniem nie należała do najłatwiejszych, zależało to w dużej mierze od koordynatorów. Na ostatniej inwentaryzacji liczyłam na magazynie. Według przepisów BHP powinna tam panować tem. 14 stopni. Było o wiele mniej (9-12). Dłonie miałam całe skostniałe, ponieważ nie dostałam nawet głupich rękawiczek. Kiedy wreszcie poprosiłam o nie koordynatora, ten odpowiedział, że jak je zgubię to odliczy mi godzinę pracy... Strasznie zdarłam sobie paznokcie, bo nie było choćby nożyka dla każdego (były razem ze mną tylko 4 osoby) do otwierania kartonów (!). Na następny dzień zadzwoniła do mnie Pani z job impulse, mówiąc że są zmuszeni zakończyć ze mną współpracę, ponieważ moje zaangażowanie, liczenie i tempo pracy na ostatniej inwentaryzacji było poniżej oczekiwań. Na samej inwentaryzacji żadnych skarg na temat tempa i zaangażowania pod swoim adresem nie usłyszałam, żadnego poprawiania ani komentarzy. Sama Pani nie była w stanie podać dokładnej przyczyny. Moja koleżanka też została wyrzucona praktycznie bez powodu, wszystko liczyłyśmy tak jak powinnyśmy. Moim zdaniem jest to wina gburowatego i nieuprzejmego koordynatora, któremu chyba radość sprawia wyżywanie się na pracownikach. Dało się odczuć z jego strony strasznie negatywne nastawienie i niesprawiedliwe traktowanie. Właściwie nie jest on wyjątkiem wśród koordynatorów z tego oddziału, bardzo niewielu jest w porządku. Dwa razy podczas przepracowanych inwentaryzacji popsuł się nam autokar, raz praktycznie by się spalił gdybyśmy się nie zatrzymali. Musieliśmy czekać 2 godziny na nowy transport. Oczywiście dla nich to normalne, przemilczeli sprawę choć ludzie składali reklamację (w tym ja). Niektórzy kierowcy potrafili spóźniać się pół godziny na zbiórkę, gdzie w zimę bywało to bardzo upierdliwe, zero szacunku dla cudzego czasu. Praktycznie 2/3 razy na inwentaryzacjach wyjazdowych krążyli po miastach 30 minut, bo nie mogli znaleźć sklepu, zero gps, zero kompetencji, choćby pobieżnej znajomości miasta. Często zmieniają godziny inwentaryzacji, nawet w sam dzień inwentaryzacji (!), mężczyzna zadzwonił do mnie o 9 rano kiedy jeszcze spałam pytając czy mogę jednak być na 12, choć inwentaryzacja miała być dopiero o 17. Mojej koleżance, której nowy termin nie nie pasował „z łachy“ nie wlepili kary, gdzie to była tylko i wyłącznie ich wina i ich niezdecydowanie. Ale najgorszym chyba minusem, który w dodatku kłóci się z przepisami BHP jest bardzo częsty brak przerwy po przepracowanych 6 godzinach. Raz liczyłam 12 godzin bez żadnej przerwy, swojego picia - rzecz jasna na sklep też nie było można wnieść. Przecież to jest nieludzkie! Traktują ludzi jak bydło, nie szanują pracownika i jego zdrowia. Człowiekowi w ciągu takiego 12 godzinnego liczenia naprawdę może się zlasować mózg. Wymieniłam chyba te podstawowe wady, które naprawdę da się odczuć pracując tam choć mogłabym znaleźć jeszcze kilka minusów (np. zwalnianie ludzi z inwentaryzacji, bo nie ma już skanerów... a potem koordynator śmiał się do drugiego, że zwolnił osobę, bo zapomniał, że jeden z nich ma przecież skaner – bardzo zabawne). Ja osobiście nie polecam tej firmy – atmosfera nie jest najlepsza i to z groźbą „zakończenia współpracy“ zależną od widzimisie koordynatora, niezależnie od rzeczywistych umiejętności. Porażka.



zdjecie uzytkownika
Adaaasko8D - 2015-03-30 17:27:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Ej a czy jest możliwość żeby zakończyć zlecenie jeszcze na stronie, bo np. termin nie odpowiada cy coś, a jest się dodanym do listy rezerwowej i jak tak t w jaki sposób? :(
zdjecie uzytkownika
Nowak - 2015-04-02 14:48:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odradzam ta firmę a szczególnie COCO WERK obiecają Bóg wie co a po 3 miesiącach Cie zwalniają najlepiej zamknąć to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
zdjecie uzytkownika
Elli - 2015-04-03 17:33:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Byłam na pierwszej inwentaryzacji z Job Impulse. Pierwszej i ostatniej.
Zdecydowałam się na tę pracę,bo znajomi z innych województw zachwalali.
Koordynatorzy zupełnie różni. Jeden miły, wytłumaczył z grubsza na czym to polega, drugi gburowaty raz miał pretensje, że pytam którą strefę liczyć po ukończeniu jednej, skoro obok jest niepoliczona, po czym oberwałam za rozpoczęcie liczenia strefy obok w innym sektorze. Skaner co chwilę wskazywał błąd, okazało się, że koordynatorzy zapomnieli powiedzieć o paru szczegółach. Był problem z eksportem danych. Najpierw zostałam wysłana na liczenie szklanych i porcelanowych ozdób, potem na mrożonki gdzie nawet nie dostałam rękawiczek. Do tego przyprawy, których było tak dużo, że leżały za półkami... Masakra ogólnie. Praca 7 godzin. Rano dostałam informację, że blokują konto za tempo pracy.
zdjecie uzytkownika
jola - 2015-04-08 22:49:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Elli - 2015-04-03 17:33:33]:
Nie przejmuj się.. mi zablokowali konto, bo niby przedłużyłam sobie przerwę. Fakt był taki, że czekałam, aż mi skaner oddadzą. Dzień późnej byłam na inwentaryzacji i było wszystko ok. Rano po dowiedziałam się, że mi blokują konto, za "zbyt dużą ilość popełnianych błędów". Po mojej interwencji u kierownictwa w siedzibie głównej okazało się, że niby za to przedłużenie przerwy miałam już "żółtą kartkę". W jednej strefie gdzies popełniłam błąd i to już była "czerwona" kartka.. dziwne metody ma ta firma. Obserwują Cię nic Ci nie mówiąc, a później jep..ehh szkoda nerwów. Pracuję normalnie na umowę o pracę i nigdy takich cyrków i durnych zasad nie było. Jak ktoś popełnił błąd (co sie zdarza) to się to mówi pracownikowi, by wiedzial, czego ma nie robić. A nie czeka się na kolejne potknięcie by go wywalić..
zdjecie uzytkownika
kasia - 2015-04-08 22:54:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Mmmmm - 2015-03-26 11:38:06]:
Widzę, że załatwili Ciebie tak jak mnie we Wrocławiu. Żal..
zdjecie uzytkownika
major - 2015-04-12 13:37:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma krzak. Zdecydowanie nie polecam.
zdjecie uzytkownika
sekwoj - 2015-04-12 20:46:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mógłbyś @major jakoś to uzasadnić, żeby inni użytkownicy wiedzieli na co mają uważać gdy będą chcieli się zatrudnić w Job Impulse Polska. Ja nie wiem np co mam o nich myśleć.
zdjecie uzytkownika
Roxi - 2015-04-16 17:50:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie dostałam pieniedzy
zdjecie uzytkownika
paweł - 2015-04-27 16:21:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Roxi, a możesz napisać coś więcej, bo może to jedynie niewielkie opóźnienie. O jaką pracę w ogóle chodziło, bo może to wina klienta job impulse i im tez nie zapłacili.
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-04-30 12:05:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Ja - 2015-01-22 14:04:36]:
Jesli sie nie przyznasz , zostaniesz szoku , jak idąc z dzieckiem do lekarza i okaże sie ze jest nie ubezpieczone . walka z zusem i firmą
zdjecie uzytkownika
ANKA - 2015-05-15 16:20:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ta firma to tragedia. Nie dosc ze po 8 h pracy jestes skrajnie wyczerpany to nie zapewniaja zadnej przerwy.TRAGEDIA
zdjecie uzytkownika
radek - 2015-05-17 09:56:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Byłem na jednej inwentaryzacji, nie było źle, pieniądze dostałem na czas.
Zapisałem się na drugą. Po kilku dniach dostałem smsa, że zmniejszyła się ilość miejsc i jeśli ktoś chce zrezygnować to może to zrobić, a że za bardzo mi nie pasował termin, to chciałem zrezygnować. I tak od czwartku próbuję się dodzwonić i nikt nie odbiera, na maila też nie dostałem odpowiedzi. W dodatku na stronie nie ma żadnych namiarów kontaktowych, mam tylko namiary do jednego konsultanta, który zlewa sprawę.
Jutro inwentura i nadal nie wiem co dalej, będę musiał iść, pomimo tego, że mi nie pasuje, a teoretycznie miałem możliwość rezygnacji.
zdjecie uzytkownika
młody - 2015-05-28 17:32:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dzięki, że piszecie tu te komentarze, bo widzę że wpakowałbym się w niezły szajs
zdjecie uzytkownika
lublin - 2015-06-01 17:21:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam
Na swoim koncie mam juz 34 inwentaryzacje nigdy nie było żadnych problemow pieniądze zawsze na czas w miarę wzrostu odbytych inwentaryzacji podnoszą stawkę w tym momencie mam 10,04 zł za godzinę nie jest źle ale jak na noce mogło by być więcej :) jedyny minus który mi przeszkadza zakaz wnoszenia wody na sklep, można tylko w tesco, bez problemu można pójść się napić po poinformowaniu koordynatora ale nieraz trzeba sporo przejść. co do koordynatorów nasi z Lublina są idealni można pożartować, pośmiać się, oczywiście za gadanie zwracają uwagę ale w końcu jesteśmy w pracy:) wszystkich traktują równo świetny skład, trafiałam też na paru innych w Rzeszowie był nieprzyjemny, podobno jeśli kogoś przyłapie na rozmowie odrazu zostaje usuniety z platformy, na starcie kazał założyć kamizelki osobom które mu podpadły przykład koleżanka szturchnęła druga skrzynką ta odpowiedziała jej przepraszam oczywiście po cichu ja nawet tego nie usłyszałam, kazał powtórzyć na forum o czym rozmawiały po czym kazał zało0żyć kamizelki i za karę na mrożonki był chyba z oddziału z warszawy.
zdjecie uzytkownika
jolkov - 2015-06-05 20:39:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie miałem przyjemności pracować przez tą agencję pracy ale z tego co mi wiadomo, co mi mówili znajomi i przeczytałem w internetach :) to chyba nie ma większych problemów z nimi. Można zarobić a przede wszystkim pieniądze są wypłacane na czas. Nie pozostaje nic innego jak tylko ogarnąć sobie coś na wakacje.
zdjecie uzytkownika
Zadowolony - 2015-06-15 14:20:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pierwszą pracą jaka dostałem była wlasnie inwentaryzacja prowadzona przez JobImpulse Polska. Troche się bałem i niewiele potrafiłem (nie wiedziałem ze trzeba wszystkie testy przejsc przed praca) ale zdecydowałem sie tego samego dnia isc na inwentaryzacje. Praca trudna, bo nie tylko fizyczne przenoszenie towarow i wielkich puszek po 15kg na opakowanie ale tez liczenie tego wszystkiego uwazajac aby sie nie pomylic po 6 godzinach. U mnie to akurat wygladało tak ze im dluzej przepracowałem tym lepiej liczyłem (na 1 stanowisku niestety pomylilem sie o 2 szt produktu ale zmiana zostala wprowadzona). Z poczatku myslalem tak jak wiele osób tutaj piszących [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i wgl i ze uwierz e jak zobacze pieniądze na koncie. Dzisiaj jest 15, ja mam pieniądze na koncie ok 65zł za 7.5h i jestem szczerze zadowolony. Nie dam celujacej bo kontakt maja straszny, raz ktoś odpowiada a potem juz nigdy sie z nim nie mozna sie skontaktowac (konsultant)
Pozdrawiam i życze czytającym odrobiny zaufania dla tej firmy.
zdjecie uzytkownika
ol - 2015-06-16 18:12:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
i jestem zaskoczona..nie chcą ludzie pracować z Job, skoro korzystają z usług innych agencji m.in happinate. Porażka, nie trzeba było ludziom robić pod górkę
zdjecie uzytkownika
XXX - 2015-06-18 22:01:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zachorowałam i nie jestem w stanie pojsc na inwentaryzacje, nikogo tez nie moge znalezc na zastepstwo. Czy stanie mi się coś, ukaraja mnie w jakis sposob, jesli po prostu sie nie zjawie?
zdjecie uzytkownika
anett - 2015-06-20 00:17:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
byłam kiedyś na inwentaryzacji i dostałam mniej pieniędzy, niż powinnam.. a teraz roznosiłam ulotni i byłam zatrudniona w ich firmie w okresie 16-30 kwietnia i w dalszym ciągnu nie dostalam wynagrodzenia.. mimo, ze tam dzwonilam tyle razy i obiecywali najpierw, ze beda za kilka dni, pozniej, ze jednak 15 czerwca i dalej nie ma .. NIE POLECAM ZDECYDOWANIE
zdjecie uzytkownika
Lena - 2015-06-26 04:33:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Moim zdaniem firma jest w porządku. Fajne jest to, że żeby iść na inwentaryzacje po prostu wchodzi się na stronkę i zapisuje, nigdzie nie trzeba dzwonić, wysyłać CV itp. Szybko, minuta i masz plany na noc.
Jak na inwentaryzacje - dają sporą godzinówkę, bo ponad 8 zł netto (konkurencyjne firmy zwykle oferują 6,5-7 zł). Przez jedną noc w ogromnym Tesco można zarobić sporo kasy. Kasę zawsze dostaję 15tego kolejnego miesiąca, nigdy nie było poślizgu. Dodatkowo nigdy nie obcięli mi godzin - zwykle zaokrąglają do 15 minut W GÓRĘ.
Jedyny problem to kontakt z koordynatorami, ale ogólnie jest w porządku i (moim zdaniem) warto.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Rejestracja na platformie zapoznanie sie z filmikami imstruktazowymi

Pytania: Wypelnienie testow wyboru sprawdzajacych co zapamietales z filmikow instruktazowych

Test z liczenia.

W okreslonym czasie trzeba wypelnic wszystkie zadania polegakace na policzeniu namalowanych figor.Czas ok 2 min zadanie nieskomplikowane ale trzeba je wykonac szybko.

Nic skomplikowanego
zdjecie uzytkownika
micho370 - 2015-07-02 13:41:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jola - 2015-04-08 22:49:21]:
A jak to jest z tym zablokowaniem konta?
Da się w ogóle jakoś uzyskać jego odblokowanie?
Ewentualnie,? czy ze zblokowaną platformą można chodzić na zastępstwa
zdjecie uzytkownika
aneczka - 2015-07-06 11:50:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hmm, firma ma bardzo dużo ofert pracy, na stałe i na sezon wakacyjny. Widziałam, że szukają na staż wakacyjny, zatrudnienie do końca sierpnia. Więc jeśli ktoś szuka pracy na chwilę, to całkiem spoko. Wymagają tylko języka angielskiego, a płacą 13 zł brutto, nie tak źle jak na dorywczą pracę. Ciekawa jestem jak wygląda u nich zatrudnienie na stałe.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Job Impulse Polska

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Job Impulse Polska ?
Zadaj pytanie
alert