brak logo

Unilever

Poznań

Opinie o Unilever

colders 2017-03-28 14:12
czy Uniliver zatrudnia bezpośrednio swoich pracowników czy korzysta z agencji pracy tymczasowej ? Chciałabym tam podjąc pracę np na produkcji.
Proszę o informację .
3
Tarira 2017-03-30 01:07
Obecnie trwa rekrutacja na pracownika transportowego na W1 . Tu nie ma spokojnej pracy :) ale korzystaja tez z agencji randstadt
1
Stefan 2017-03-30 16:51
Pojawiło się ogłoszenie na operatora, operatora linii pakujących, technicznego. Powie mi ktoś czy każdy z nich ma takie same zarobki a jeśli nie to który z nich ma największe wynagrodzenie?
1
Paweł 2017-04-06 20:06
Chciałbym się dowiedzieć czy będąc pracownikiem transportowym można później spróbować szkolić się na operatora?
1
Twarogowy gość 2017-04-08 07:15
Oczywiście
1
Zuzanna 2017-04-10 11:59
@Twarogowy gość rozumiem, że pracujesz w firmie. Co więcej możesz powiedzieć na temat swojej codziennej pracy?
1
tarira 2017-04-11 16:22
Awanse z wózkowego na operatora sa bardzo rzadko a nawet juz nie spotykane .
3
w2 2017-04-13 13:48
ludzie dajcie seeee spokój z ta firma !!!!! tyle mam do powiedzenia .......
7
iza 2017-04-22 17:42
Jeśli jest tak zle jak tutaj opisują ludzie to dlaczego jeszcze tam pracują ludzie mam tam koleżanki i nie słyszałam żeby az tak narzekały powiedzmy nie ma już idealnego zakładu produkcyjnego bo sama pracuje tylko ze w nivei iles lat i tez nie jest super ok na socjal mogę nie narzekac ale zarobki tez nie sa niewiadomo jakie bo ja mam koło 3 tys na reke tak mniej więcej ale tez jest zapiepsz i czasem nie wyjde sobie na kawe itp.
Rudy lis 2017-04-25 04:53
Ojojoj nie wyjdziesz na kawe ? Masakra jak mozna pracować w takich zakladach pracy , wole isc na bezrobocie niz robić za marne 3000 na reke , tragedia
4
ala 2017-04-25 15:24
A sa zakłady pracy produkcyjne gdzie się zarabia 5 tys zł na reke jako normalny pracownik ja o takich nie słyszałam w większości zarabia się 2 tys wyżej lub poniżej nawet bo płace minimalne tez sa ze ktoś na 3 zm ma 1500zł na reke.
4
kura 2017-05-08 12:32
Na W 1 będą zwolnienia 1 poleci przydupas Sroki Wojciech M a następnie Michał S i tak trzymać za kablowanie
4
Kondrad 2017-05-12 03:03
Hej, chciałbym podjąć pracę w unileverze przez randstad jakie są stanowiska system(wiem że 4 brygady ale jak chodzi się do pracy) i wynagrodzenie netto za miesiąc pracy ? Może ktos rzetelnie napisać ?
1
kura 2017-05-12 05:25

UWAGA
Na psełdo koordynatora zmiany Grzegorza G pseudo "burak"
Śmieje się z ludzi a sam ma dwie lewe.
Na zasypie wymięka
9
Kogut 2017-05-12 14:36
Do Kura.
Pracuje w Unilever ze 20 lat i większych ściem nie widzialem...Wojciech nie pali, a Grzegorz pracował na Mieszarni nie na zasypie...beka z ciebie psycholu wogóle wiesz co to "ip"???
2
ewa 2017-05-12 21:43
A ja się spytam czy pracownicy unilevera posiadaja akcje zakładowe bo sobie wykupili przez zakład bo niektóre zakłady pracy maja ze pracownicy mogą sobie wykupić i zarabiać na akcjach jak dobrze stoja ,
1
Kogut 2017-05-13 00:47
( usunięte przez administratora ). Wiem kim jestes
8
kura 2017-05-13 13:36
to odpowiedz kto jestem daj inicjały
1
gg 2017-05-13 16:18
Slepy?
1
kura 2017-05-14 11:50
nie J Ć
2
Bocian 2017-05-21 14:30
Czytając te komentarze doszłam do wniosku że W1 schodzi na psy.Totalny chaos.Kiedyś pracowali tam ludzie którym zależało.Jeden przełożony RP potrafił ogarnąć wszystko i wszystkich .A teraz ???? Co się tam dzieje?Szok Brak słów.
2
2017-05-22 11:48
masz racje RP ogarnął wszystko
2
aga 2017-05-23 14:49
Czy jest jakaś odpowiedz po I etapie rekrutacji?
1
2017-05-25 11:49
za RP na W1 nie było można siedzeć w internecie a zaTS można ekspedycja zamiast pracować to tyiko
internet im w głowie siedzi można to sprawdzić w histori przeglądania filmy też ściągają
4
Ryszard K 2017-05-26 04:08
Masz racje
2
Policja 2017-05-26 06:39
Drogi Panie czy wiesz co to wogóle jest numer IP ? (Każdy komputer posiada swój numer tak zwany IP. Po tym numerze można dojść kto wysyła obraźliwe wiadomości i kto jest właśćicielem komputera.
Jeszcze trochę to drogi Panie a jednostka GROM zapuka do pana do drzwi.
4
oko 2017-05-28 15:44
MASZ INICJAŁY GG
3
Bocian 2017-05-28 16:57
Cóż to za zastraszanie. ? Prawda boli? JĆ stwierdza fakty.
3
Zbychu 2017-05-30 00:06
Napiszę w końcu ktos normalny ile się zarabia jako sezon przez agencję ?
ja++ 2017-05-30 13:00
również przez agencje progres?
Zbychu 2017-05-30 23:38
Nie, jestem po prostu ciekawy na ile można liczyć... może niedługo podejmę pracę w Unilever ! A ty wiesz ile randstad daje na początek ?
Jestem pracownikiem i nie mam czasu na gdybanie co 2017-05-30 23:53
Tak wiem ile ranstad daje 2000 brutto , ponieważ jestem Liderem.
Zbychu 2017-05-31 21:14
Żartujesz ? Za pracę na 4 brygadach 2tys. Brutto !? A może netto ?
Jestem pracownikiem i nie mam czasu na gdybanie . 2017-06-01 11:11
Ja nie żartuję poważnie to co piszę jest na czasie, 2000 złotych brutto , a na rękę otrzymasz 1600 złotych netto po otrąceniach składek.
2017-06-02 05:42
Grzegorz G. pseudo ^ Burak^
Śmieje się z ludzi a sam jest do niczego.
9
Zbychu 2017-06-03 02:43
O [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dzieki za info ! Chciałem się nie długo u Was zatrudnić przez agencję ale za tak glodowe pieniądze zostanę gdzie jestem...... pozdrooo
Bartek kocha Beate 2017-06-05 17:11
w1
11
pracownica produkcji 2017-06-07 20:09
Ja jestem pracownica z długoletnim starzem i nie narzekam bo mam 2500zł na reke i jakos nie widze żeby dziewczyny masowo składały wypowiedzenia
Bill 2017-06-07 20:51
A gdzie za nic nie robienie dziewczyna dostanie 2500? Tylko narzekacie "to za ciezkie" "tego ja robic nie bede" a chlopow z transportu i ekspedycji zajedziecie na smierc.
4
PIX 2017-06-08 16:04
TE 2500ZŁ TO CHYBA W 4 BRYGADOWCE BO NIE NAPEWNO NA 3 ZMIANY.
1
Zuzanna 2017-06-09 08:40
@pracownica produkcji rozumiem, że odpowiada Ci praca w Unilever. A co możesz powiedzieć na temat tego jak wygląda praca na produkcji? Jak wygląda typowy dzień, w jakich godzinach odbywa się praca? Czy jest to tryb zmianowy?
JC 2017-06-12 12:30
ma
2
michi 2017-06-23 16:58
Jakie są stawki na produkcji w UN w poznaniu? Ile sie zarabia jako operator wozkow widlowych??
nick 2017-06-23 18:20
2tys
Tiki 2017-06-23 22:39
1800zl na rękę
1
Bubu 2017-07-02 19:40
Ile zarabia multas i co z tą premią co 3 mies . Warto starac sie o te stanowisko ale łobuzy szczerze piszcie
bill 2017-07-02 19:49
Zalezy czy multas I czy II. zapewne teraz oszczesdnosci to dostaniesz multasa I wiec cos kolo 3tys na reke. premia raz jest a raz jej nie ma. a jak jest to jakies 600zl zalezy od wynikow.
Bubu 2017-07-18 16:23
Nadgodzinki są dla Multasów i jak rozliczane
Kolo 2017-07-25 01:30
ile można zarobić jako pracownik produkcyjny Ale zatrudnionym przez Agencje pracy Opiszecie :) :*
ola 2017-07-25 15:21
Przeciez złych pieniazkow się nie zarabia w unileverku bo mechanicy operatorzy maja i zwykłe pracownice tez dodaj ze co 4 msce macie dodatkowe siano bo premie kwartalne 13 pensja na koniec roku i inne benifity moja znajoma tam pracuje z 15 lat i nienarzeka nie wiem skad wyżej podane ten zarobek bo mój kolega teraz był na rozmowie na multioperatora i zaproponowali mu 3tys zł 400 na reke na 4 bryg a wyżej napisane ze 2600zł a premii kwartalnej co msc 600zł wiec nie wiem czemu ludzie pisza ze nie maja bądź 100 zł lub 200zł.
Zostaw swoją opinię o Unilever - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Unilever