brak logo

Unilever

Poznań

Opinie o Unilever

Karmazynowy odplyw sedesu 2016-11-16 08:45:29
No to nic tylko zwolnic sie z unilevera i isc do amazona :) skoro jest tam tak lepiej :) brawo
3
onn 2016-11-16 12:38:21
eeee karmazynowy gamoniu pod jakim biurkiem kleczysz przez 8h ;) blahahaha obronca unilevera ktory tu zgnije !!!!! ludzie pisza ze sa firmy ktore lepiej placa na start niz tu sie zarabia po 20latach pracy , ale Tobie micha ryżu wystarczy i miłe slowo dyrektora !!!! BRAWO
1
On 2016-11-16 14:06:21
Karmazynowy, jak jesteś pseudo koordynatorem co ch.uja robi to się nie dziwię że jesteś zadowolony. Jeden z nielicznych ;) a tak nawiasem, są blokowane niektóre posty...dyrektorem działa ;)
1
onn 2016-11-16 21:25:05
racja BRAWO :) niech kazdy pracownik wejdzie tu i sie wypowie na temat unilever !!! ludzie przekazujcie sobie info, ze jast taka strona .... wezmy sie w garsc i przed zaklad niech widzi ze jest cos nie takkkk.... w oponach ludzie wyszli rok temu i dostali 400brutto dopieli swego bo w grupie sila !!!!!!
2
Karmazynowy odplyw sedesu 2016-11-17 11:31:15
A gdzie napisalem ze tu jest dobrze ? Napisalem tylko ze jak tam lepiej to idzcie :) brawo
3
basia 2016-11-22 11:03:31
To jak tak narzekacie to się zwolnijcie zatrudnij się w takim kimbalu stamtąd się zatrudnili u was pare osób albo idzcie do amazonu ciekawe ile popracujecie i na dojazd stracicie czasu .
xxx 2016-11-22 17:40:21
tobie widze wystarczy micha ryzu i jazda do roboty !!!!
1
PracownikWII 2016-11-23 22:52:38
Male podsumowanie warunkow pracy w "naszej" firmie:
Pozytywy:
Wyplata na czas
Wi-Fi
Darmowa kawa (jak ktos lubi)

Minusy:
Brak szacunku dla ludzi
Kierownictwo "głuche i ślepe"
Brak poważnych podwyżek od wielu lat
Zła organizacja pracy
Nierówne traktowanie załogi
Wprowadzanie nerwowej atmosfery
Tolerowanie donosicielstwa
Służby techniczne niedouczone (te z kierownictwa)
Oszczedzanie na bierzacych naprawach przez to liczne awarie i brak premi dla załogi za niewykonanie planu
Brak dialogu załoga-dyrekcja
Brak motywacji finansowej (brak uczciwej premi,bonusów itp)
6
Ogoniasta ropucha 2016-11-24 19:23:53
Unilever to jeden z najlepszych firm w wielkopolsce , nie ma co wiele marudzić tylko brać sie do roboty
5
Nikt 2016-11-24 20:30:33
Brak slów
2
tnk 2016-11-27 14:13:02
A ja uważam ze jeśli pracuje i stwierdzam ze za mało zarabiam to zmieniam prace na lepsza płatna jeśli jest tak zle jak to opisuje ktoś bo jakos nie widze żeby dziewczyny masowo składały wypowiedzenia i odchodziły stamtąd te które maja umowy na stałe bo pracują .
1
onn 2016-12-02 12:31:18
brawo w 100% racja!!!!! widze , ze ktos nareszcie sie odważył napisać cos madrego i tej firmie BRAWO!!!!!
1
onn 2016-12-02 12:35:01
moze po prostu im ta praca i zarobki odpowoadaja dlatego siedza w tej firmie( micha ryzu i jazda)!!!! wiadomo ze ciężko zmienić prace jak np. sie pracuje 15lat w tej firmie albo juz sie ma z 45lat na karku!!!!
1
xxx 2016-12-02 12:36:43
idz do lekarza bo chyba za mocno sie uderzylas w glowe i sie tobie cos przestawilo ropucho!!!!!!
1
ja 2016-12-05 04:35:39
Witam, od dłuższego czasu obserwuję Waszą gorącą wymianę zdań i mam pytanie;
Dlaczego się poprostu stamtąd nie zwolnicie??? bo nic nie umiecie - tylko siedzieć i narzekać??? bo w każdej innej pracy padniecie na twarz po 12 godzinach zap...???bo się boicie??? czy poprostu nie jest tak źle???
Kiedyś złożyłem tam papiery i teraz się odzywają, ale jaka jest prawda o tym miejscu??? ciągle czytam jak macie źle i mało zarabiacie, ile się napracujecie, ale wszyscy tam nadal siedzicie na d... Niech w końcu się wypowie ktoś normalny a nie same niedojdy które mają dwie lewe do roboty.
5
Karmazynowy odplyw sedesu 2016-12-05 12:41:14
Popieram , same lewusy tylko marudzą i nic ze swoim zyciem nie robią bo sie boją zmian i tak cale zycie az bedzie za puzno
3
W2 2016-12-07 22:41:33
nikt nikomu nie kaze pracowac nie pasuje zwolnji sie wiekszosc pracuje bo nigdzie wczesniej nie pracowało tylko słyszało jak tam gdzies tam jest social dobry zarobki nie najgorsze zawsze mozna isc na kase do marketu ale po co jak marudzic mozna wiekszosc skonczyło ZSZ tam tez miało praktyki I tak zostali innych pracodawcóc nie widzieli a oczekuja wrecz hołdu ze zostali WIEM zaraz bedzie wrzawa nie jestem lizusem poprostu pracuje i jestem zadowolona jak bedzie mi zle sie zwolnie i nie mam ZSZ TYLKO licencjat
4
on 2016-12-07 23:14:04
noo w tej firmie pracuja takie lewusy jak Ty co nie umieja pisac!!!!! puzno pisze sie tak PÒZNO :) blahaha gamon i wlasnie takim gamoniom sie tu podoba w tej firmie bo nigdzie indziej pracy nie znajda!!!!!! zenada
1
On 2016-12-08 10:49:03
Ludzie chca odejsc i odchodza, ale dyrektorek robi problemy bo nie chce isc na reke i dac miesiecznego wypowiedzenia tylko 3mc. A kto bedzie czekal za kims 3miechy? Tak to juz dawno pol zalogi by nie bylo i oni o tym dobrze wiedza. Ciekawe ile dal na swieta czy moze te zeszloroczne pierniki...
1
Karmazynowy odplyw sedesu 2016-12-08 13:21:02
Hehe tylko ze nie ja tu marudze jak mi zle i nie dobrze , jestescie wolnymi ludzmi , ogarnijcie te swoje frustracje i niepowodzenia życiowe i do dzieła a nie tylko dyrektor zly , firma nie dobra i tak w kołko , mi jest gdzieś zle to tam nie chodze prosta sprawa . no i na koniec powiem ci ze mozesz teraz ubrac gacie (byle nie osrane) na spodnie i poczuć sie jak supermen , jestes wielki ze wytknołeś mi błąd , jestes super super
3
pracownik 2016-12-11 22:21:56
w 100%racja ja chcialem odejsc i bylem na rozmowie z tym dyrektorkiem to mi powiedzial ze mam wypowiedzenia 3mies na miesiac sie nie zgodzil pajac jeden za dlugo tu oracuje zeby porzucic prace .... smiec jeden !!!!!!
1
Torbacz pospolity 2016-12-15 03:33:04
No to teraz będziesz musiał pracować w UNILEVER do samego końca! Twojego lub jego :)

3
Torbacz pospolity 2016-12-15 04:04:53
Kolego zapomniałeś dodać po stronie pozytywów:

- pikniku (niestety w tym roku pracownicy nie chcieli pikniku).
- pakietu medicover
- funduszu emerytalnym
- multisport
- darmowy dentysta na terenie zakładu
- dofinansowania do wczasów (grucha)
- bony świąteczne na dzieci

Po stronie minusów hmmm ???

- Brak szacunku dla ludzi (zacznij szanować innych może i Ciebie zaczną szanować)
- Kierownictwo "głuche i ślepe" (tu po części się zgodzę)
- Brak poważnych podwyżek od wielu lat (prawda, ale na tle innych zakładów wychodzimy podobnie, więc po co mają podnosić wynagrodzenie?)
- Zła organizacja pracy (u mnie na dziale jest dobra, co jest nie tak u Ciebie?)
- Nierówne traktowanie załogi (znów u mnie coś takiego nie występuje, opisz dokładniej co masz na myśli, podaj jakieś przykłady)
- Wprowadzanie nerwowej atmosfery (atmosferę głównie tworzymy my sami - pracownicy)
- Tolerowanie donosicielstwa (pewnie że tolerują donosicielstwo, dobrze mieć swojego agenta wśród pracowników) :D
- Służby techniczne niedouczone (te z kierownictwa) (NIE MAM ZDANIA)
- Oszczędzanie na bierząch naprawach przez to liczne awarie i brak premii dla załogi za niewykonanie planu (zgadzam się!)
Brak dialogu załoga-dyrekcja (PRAWDA)
Brak motywacji finansowej (brak uczciwej premi,bonusów itp) (są nagrody uznaniowe)
4
Odbyciak 2016-12-16 04:13:06
Widze ze podjołeś ważną męską decyzje :) takich ludzi nam trzeba
3
Adam 2016-12-17 22:34:55
Mocne słowa.
1
Karmazynowy odplyw sedesu 2016-12-19 11:24:48
Trzeba było nie podpisywać takiej umowy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzienia , ale mądry polak po szkodzie :D
1
onn 2016-12-19 15:20:17
tej karmazynowy sedesie .... chetnie sie z Toba spotkam za brama firmy i zobaczymy wtedy kto bedzie mial osrane gacie !!!!!! idz juz sie ustaw w kolejce na barszczyk i uszka od dyrektora tylko sie grubo ubierz po to na dworze przed firma jest jak dla bezdomnych .... zenada !!!!!!
1
Chickita 2016-12-19 18:07:53
Będzie barszczyk? Super! To mi się podoba!

onn a to na bramie co tam robisz??? Jak Cię można rozpoznać??? Może czekaj jutro o 6:00 z czerwoną różą w zębach ----- tak Cię znajdę.
2
onn 2016-12-19 19:42:05
bede czekal z czerwona roza nawet i w zebach a potem Ci ja wsadze w tylek !!!!
1
smiech!!!! 2016-12-19 20:52:59
przez takich jak ty w tej firmie jest tak jak jest .... w tamtym roku pierniczki a w tym barszcz na dworze jak dla bezdomnych a tobie sie to podoba hmmm.... smiech !!!! ty bys robil.za miche ryżu by ci sie podobalo !!!!!! wszystko w sklepach coraz droższe a wyplaty w miejscu nawet na swieta ten sknerus dyrektor nie umie dac ludziom .... niech dyrektorek sibie wezmie te 350zl i zrobi swieta !!!!!! znajomy w vw robi 2miesiace i dostal 1000zl a teszta po co ja sie produkuje przeciez wy byscie oddali zycie za ta firme dziadoska !!!!! tyle.....
1
Chickita 2016-12-20 14:30:39
Słuchaj, nie chce się kłócić, w głębi duszy myślę że możemy znaleźć wspólny dialog bez wkładania czegokolwiek komukolwiek w pupę.

Zdaje się że masz złe mniemanie o mnie. Pracuje 8h dziennie nic więcej, nie zabieram pracy do domu, staram się wykonywać ją sumiennie i rzetelnie. Nigdy na nikogo nie donosiłem, nie podkładałem nóg. Teraz mniej więcej masz jakiś obraz o mojej osobie, chyba nie jestem taki zły, co?

Za miskę ryżu to nikt nie pracowałby przy zdrowych zmysłach. Myślę że w obecnych czasach w Wielkopolsce można znaleźć dobrze płatną pracę. Uważam też że nikt nie przystawia nam do skroni rewolweru i nie zmusza do pracy w firmie, każdy może odejść jeżeli jest mu źle.

Dwa i pół koła na rękę to nie są wymarzone pieniądze, ale za pracę na wózku albo układaniu pudełek na palecie nikt nie zapłaci Ci więcej, bo po co ma płacić jak wie że na Twoje miejsce znajdzie się inny chętny... A jeżeli zapłaci to się nie zastanawiaj i idź tam!

Trochę naiwnie piszesz "wszystko w sklepach coraz droższe a wyplaty w miejscu nawet na swieta ten sknerus dyrektor nie umie dac ludziom ...." ciekaw jestem jak z tym jest naprawdę, pewnie nigdy się nie dowiemy. Ogólnie prawda jest taka że pracujemy dla KORPORACJI, to korporacja ma być silna i bogata, Panowie z rady nadzorczej oraz udziałowcy Oni mają zarabiać, a nie zwykli ludzie z jakiejś małej fabryki w Polsce. Jesteśmy jedynie trybikami wielkiej maszyny na najniższych stawkach, co więcej nie potrafimy się zorganizować - Małe mrówki wykrzykujące na Dyrektora pod nosem na stołówce firmy i na forach.

Masz jakiś plan aby zmienić coś w firmie na lepsze? Jakieś pomysły?
Tylko bez głupich tekstów proszę.

Pozdrowionka dla wszystkich.

4
onn 2016-12-20 17:34:11
MAM tylko ludzie w tej firmie sa za duze cykory ;) powiem tak 2lata temu w firmie obok naszej OPONY ludzie wzieli sprawe w swoje rece i wyszli przed zaklad jak wielka jedna rodzina stali tam 3h iiii hmmm.... wyszlo kilku wspanialych i powiedzieli wprost dostaniecoe 400zl podwyzki ale prosze wrocic do pracy MOZNA MOZNA !!!! w innych duzych korporacjak podobnych do naszych jak opony , gumy , nivea o vw juz nie wspomne sa bardziej doceniani przez swojego szefuncia .....no powiedz sam co to jest 350zl na swieta barszczyk dla bezdomnych albo pierniczki smiech w tych firmach co wymienil wyżej dostali owiele wiecej np. pracuje tu sporo lat jestem operatorem nie pamietam kiedy byla tu podwyzka hmm przepraszam co roku jest 30zl brutto zenada mlodzi zarabiaja tyle samo co my po tylu latach , nadgodziny dzien wolny co to ma byc ja pracuje dla pieniedzy nie dla wolnego moglbym tak pisac i pisac .... za poprzedniego dyrektora bylo lepiej !!!!!!! aaaa byly ankiety do wypisania i co co drugi nasmarowal w nich i co zmienilo sie cos niccccc i sie nie zmieni dopóki nie zmienia sie zwiazki zakladowe oplacane przez dyrektorka i ludzie nie wezma sie w garsc i wyjda przed zaklad!!!!!!!!
1
Chickita 2016-12-20 17:55:47
To prawda że ludzie są tchórzami, ale zorganizowanie strajku (bo chyba o tym mówisz) to nie jest takie hop siup jak się Tobie wydaje z całym szacunkiem.

Strajk to ostateczne narzędzie używane po to, aby rozwiązać spór zbiorowy między pracodawcą a związkiem zawodowym. Dlatego pracownicy mogą go ogłosić i przeprowadzić tylko wtedy, gdy wcześniej dochowają odpowiedniej procedury. Najpierw muszą więc podjąć próbę dojścia do kompromisu za pomocą rokowań lub mediacji. Dopiero gdy te zabiegi nie przyniosą rezultatów, wolno im ogłosić strajk. Niepowodzenie tych etapów musi zostać zaprotokołowane i podpisane przez obie strony sporu.
Związek zawodowy może ogłosić strajk bez rokowań i mediacji tylko wtedy, gdy bezprawne działanie pracodawcy uniemożliwiło mu przeprowadzenie tej procedury.

Wiec ogólnie mówiąc nie wolno Ci wyjść z kolegami przed zakład bo będzie to nielegalne.

Moim zdaniem jedyne co możesz zrobić ze swoją złością i chęciami poprawy swojej sytuacji to:
1). Zmienić miejsce pracy - odejść z Unilever.
2). Pogodzić się z tym ile zarabiasz i jakie bonusy dostajesz od Szefa.
3). Założyć związek zawodowy, zwerbować jak najwięcej członków i rozpocząć strajk w walce o podwyżki, lepsze bonusy i godną pracę!

JAK ZAŁOŻYĆ ZWIĄZKI ZAWODOWE?

Przede wszystkim trzeba dokonać rejestracji w sądzie takiego związku oraz sporządzić jego statutu. Jest to procedura czasochłonna, a sąd może odmówić rejestracji z powodów niedociągnięć formalnych.
Potrzebna jest zgoda co najmniej 10 osób

Jeżeli uważasz że dasz radę i masz 10 zaufanych osób z którymi zaczniesz tę drogę to bierz się do pracy!
Werbuj kolegów i koleżanki stwórz silną organizację i stan po właściwej stronie barykady!

Mam nadzieje że Ci się uda i zmienisz nie tylko swoje życie!
Bo pisząc i wyzywając tu na forum Dyrektora oraz mówiąc jak mało zarabiamy i że jest źle nic nie zmienisz...

Takie jest moje zdanie.
1
onn 2016-12-20 19:04:09
kilka osob z w2 powiedzialo dyrektorkowi swoje i co dyrektorek ma to w d..... ;) kilka razy byl.proszony zeby porozmawiac z ludzmi to stwierdzil ze nie ma czasu to jaki z niego dyrektor jak od dluzszego czasu nie ma checi z nami rozmawiac zaden .... wiesz ja bym sie nie osmieszal na jego miejscu bardziej np. tym barszczykiem dla bezdomnych itp. kpina ..... piszesz ze nie moge opuscic miejsca pracy i wyjsc za zaklad to jak ludzie z biurowca wychodza w czasie swojej pracy na cmika za zaklad chodz jest zakaz na calym zakladzie i dyrektorek o tym wie a jak robol by tak zrobil to by zostal zwolniony !!!! po czesci masz racje tylko jak czliwiek tu pracuje sporo lat i ma swoje ma karku to mu ciezko z nowa praco i chcialby sobie polepszyc w obecnej .... ok koncze ta dyskusje bo prawda zawsze jest po srodku.pozdrawiqm
Chickita 2016-12-20 19:41:17
Wiesz nigdy nie pracowałem na kierowniczym stanowisku, taki Dyrektor na pewno ma dużo spraw na głowie o których nie mamy pojęcia i zwyczajnie nie ma na nas czasu. Wystarczy że kierownicy pokażą mu słupki co miesiąc i tyle go to interesuje... A to że 5, 10, 15 osób przyjdzie najodważniejszych porozmawia z szefem :) On się uśmiechnie powie że pomyśli bo te 10 osób które do niego przyszły to maleńka garstka... reszta owiec grzecznie pracuje i nic nie mówi.

Jeżeli idzie o wszelkie gratisy, czy to przenośne pamięci (pendrive), pierniki, piknik, paczki lodów czy kartony Domestosów oraz siatki z chemią które dostawaliśmy to należy brać!
Jak to mówią - darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.
Szczerze mówiąc ja też wolę 400zł od pierniczków i lodów, ale jeżeli w perspektywie jest 0zł lub pierniczki to wybieram pierniczki.

Dyrektor i Kierownictwo nie spostrzega sprawy tak jak my, prości pracownicy... Mianowicie jak zamówią już te pierniki czy barszcz czy cokolwiek innego a my pracownicy olejemy ten podarunek, pomyślą:
-Nie było chętnych na ciastka, w przyszłym roku nie będzie pierników.
(nie będzie tych pierników ale też nie dostaniemy nic więcej, to że odmówimy im tego barszczu zmienia tylko tyle że w przyszłym roku nie zrobią nic dla Nas, ich to nie boli nic a nic).

Nie piszę że nie możesz wyjść przed bramę, bo możesz jesteś wolnym człowiekiem. Piszę tylko że nikt nie uzna twojego protestu, obawiam się że nikt się do tego nie przyłączy i wierz mi że jeżeli masz jakiś kolegów lepszych czy gorszych to pozostaniesz sam na bramie.


Podsumowanie:

Choć polscy pracownicy na tle europejskich kolegów nie są rozpieszczani – pracują dłużej, a zarabiają mniej – nie garną się do związków zawodowych. Należy do nich zaledwie co dziesiąty pracownik. Polacy zrzeszać się nie lubią, a jeśli już zdecydują się założyć związek, piętrzą się przed nimi przeszkody prawne.

2
onn 2016-12-20 20:13:40
widze gramy w innych druzynach ja uwazam ze ten barszczyk to jest zenada dla tak wielkiej firmy !!!
3
Chickita 2016-12-20 20:45:54
;) oby to nie był barszczyk od nas...

Wszyscy i tak jedziemy na tym samym wózku.
onn 2016-12-20 23:06:12
mialem możliwość byc w tamtym roku na wigili pracowniczej i pikniku w VW .... hmmm... powiem tak to byla klasa i takiej firmie nie jest zal cos takiego zrobic chodz tam pracuje w antoninku z 3tys osob jak nie lepiej a na pikniku konkursy dla dziedxi i doroslych mozna bylo wygrac wiele super rzeczy a u nas cooo nie dziwie sie ludxiom ze nie chcieli tego smiesznego pikniku co rok to samo a z atrakci dla dzieci NIC ciekawego ZENADA .... ja porównuje nasza firme do innych firm to jestesmy na szarym koncu avten barszczyk niech seeee dyrektorek wezmie do chaty i postawi na stole rodzinnym !!!!wielki koncern fucking lever dla ktorego tylko sie licza slupki nie ludzie nooo i ma co chce ze ludzie maja w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i nie przykladaja sie do roboty bo po co !!!! ze starych maszyn bo taniej chca wielce cos osiągnąć i potem majonezy i sos tatarski trzeba sciagac ze sklepow hmmm.... albo dyrektorek sie dziwi dlaczego tyle ludzi choruje znam.przepis zeby przestali dac dodatek za nie chorowanie i ludzie ozdrowieja hahaha:) i slupik pójdą w gore !!!!!
2
Karmazynowy odplyw sedesu 2016-12-21 04:49:37
:D to ze w sklepach ceny idą w góre to nie wina dyrektora :D
Chickita 2016-12-21 07:03:55
albo dyrektorek sie dziwi dlaczego tyle ludzi choruje znam.przepis zeby przestali dac dodatek za nie chorowanie i ludzie ozdrowieja hahaha:) i slupik pójdą w gore !!!!!

Ciekawa koncepcja :) uważam że masz racje.
onn 2016-12-21 08:58:06
z toba gamoniu nie dyskutuje wiec idz pod biurko tam twoje miejsce!!!!
onn 2016-12-21 09:02:08
pracowalem w pewnej firmie ludzie chorowali raczej to byly lewe L4 dyrektor dal dodatek za nie chorowanie 250zl miesiecznie i ludzie szybko ozdrowieli ..... ale ok nie wdaje sie dalej w dyskusje bo tak jak pisalem wczesniej nie gramy w tej samej druzynie!! ZYCZE WAM PYSZNEGO BARSZCZYKU I SPOKOJNYCH SWIAT :)
2
Karmazynowy odplyw sedesu 2016-12-21 13:29:54
Ale naprawde to nie jego wina ze ceny idą w gòre :D
Chickita 2016-12-21 14:19:52
Również wesołych świąt ONN :)
2
onn 2016-12-21 19:03:09
Tobie rowniez bananku;)
Karmazynowy odplyw sedesu 2016-12-21 23:13:36
Wesołych świąt :D
3
Randstad 2016-12-31 11:59:42
Bestio!!..co kusisz i rozpalasz moje żądze uśpione,przez Ciebie staje się niegrzecznym chłopakiem,moje myśli owładnięte Tobą,moje ciało rozpalone czeka...byś zawładnął nim,ustami,językiem co spragniony w pot i nektar.Niech utonę w Twych silnych ramionach,niech poczuje Twój kobiecy zapach,wilgotna skórę...chce usłyszeć Twój szybki urywany oddech! Chce słyszeć Twój krzyk ekstazy ,wykrzyczane moje imię! Moje ciało nadal rozpalone,czeka...
4
Farcio 2017-01-14 07:12:52
Prosze o odpowiedz na maila jakie sa naprawde zarobki pracownik transprtowy przystojniak79@gmail.com
Głos ulicy 2017-01-16 11:39:26
A ja jako młody pracownik z 3 letnim stażem w obozie zwanym Unilever. Najmniejsza wypłata jaką otrzymałem to 2200 przy czym pracowalismy na 3zmianach mialem 10 dni L4 i jeden urlop bezplatny. Stosując sie do grafiku i nie chorując mam najmnjej 2500miesięcznie na 3 zmianch. Jak dojda brygady moja wypłata kreci sie zawsze kolo 3 i więcej. Raz dostalem 4200 ale to chyba z premią roczną. Nie wiem nie rozumiem systyemu premiowego (co za co) i wkurwia mnie ze nikt konkretnie nie potrafi tego określić, ale powiem wam jedno . Atmosfera ? Sami sie podpierdalacie i sami na siebie baty krecicie , tam gdzie pracuje ja nie ma sprzedawania i mamy zgrane ekipy. Nadgodziny? Nikt wam nie każe chodzić i nie musicie brać za to wolnego . Ja z nadgodzin teraz dstalem 1500 ale to dlatego ze wiem ze mi wypłaca bo jest koniec okresu. Ludzie trzeba myslec. Odpowiedzialność? Kurwa jaka tam jest odpowiedzialność? Skoro nikt niczego nie pilnuje i maja w dupie jednostki to jednostki mają mega pole do tego by pracować jak chcą. Ja nie mam zadnej presji i jak chce to na papierosa tez wychodzę 15 min mi sie nalezy i nikt mnie siła nie zatrzyma. Ja nigdy nie pracowalem mniej niz tam a co do odpowiedzialności to większą miałem pracując w Wrigley'u ale podkreslam przez RANDSTAD . A tu jestem cieniem cienia chodze udaje jak kierownictwo ze jest dobrze i dostaje za to standardowo srednio 2800 po odciagnieciu multisporta dwoch polis kasy zapomogowopozyczkowej podatku medicovera itp. Ja wam powiem tak jako stary (zazwyczaj ustawiony) pracownik siedzialbym i robil swoje i powalczyl z kolegami ze zwiazkow i większą rzeszą starszych pracowników. Jako mlody zyciowo i stażem w firmie mam to w chuju. Wynik idzie ja głównie siedze i szukam sobie sam zajec zeby mi czas lecoal czasem poukladam kartoniki i po pracy mam sily zeby ogarnąć dodatkowy zarobek . Powiem wam tak miesięcznie osiagam dorabiajac 4000-5000 tysięcy majac ledwo ponad 20 lat , leb na karku i trochę chęci. A znajdzcie mi innego nie bogatego z domu 20 latka po gimnazjum zarabiajacego takie siano? Zycie jest piekne tylko trzeba to.dojrzec a nie siedzieć i narzekać na stołówce. Pozdrawiam:)
1
ANDRE 2017-01-17 10:28:31
Bardzo ciekawa wypowiedź, ciesze się że to forum tak prężnie się rozwija oraz tętni życiem.
Zapraszam wszystkich do dyskusji!

Zostaw swoją opinię o Unilever - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Unilever