Czy w firmie pracują osoby poniżej 18 roku życia ?
I tak o to życie w w-support dobiegło końca firma się zamknęła no cóż każdy myślał że nigdy do tego nie dojdzie a tu proszę doczekaliśmy się.
Jak to nikt nie myślał, że nigdy nie nastąpi? Zawsze śpiewaliśmy "nic nie może przecież wiecznie trwać..." :DDDDD
Mam kilka pytań odnośnie kilku rzeczy w związku z zamknięciem firmy proszę cię o kontakt z moim adresem e-mail pat.kru.1993@gmail.com Moje sugestie dla w-Support.Pl Sp. z o.o.: Nic więcej nie dodam Lubię atmosferę w w-Support.Pl Sp. z o.o. za: brak kontaktu
Telefon wrócił z rzekomej naprawy ... jak nie działał tak dalej nie działa ... zrobili aktualizację oprogramowania i to miało naprawić nie działający dotyk i wieszanie się telefonu . teraz po dziesięciu minutach się włączy ale dotyk w ogóle nie reaguje , i po prawie po miesiącu oczekiwania na telefon mam dalej nie sprawny telefon ..
Bardzo przyjemny kontakt. Zadzwonili, zaprosili. Rozmowa w miłej atmosferze z Panią z kadr i jakimś specjalistą z serwisu. Najpierw zwykłe pytania, później zadanie praktyczne. Dostalem telefon do naprawy :-) Na początku stres, że nie podałam. Potem okazało się że mam do dyspozycji instrukcję. Każdy kto choć trochę umie posługiwać się narzędziami takimi jak śrubokręt da sobie radę. Najważniejsze to sie nie denerwować i czytać to co napisali. Reszta jakoś idzie. Wiem, łatwo się mówi, ale naprawdę to nie jest trudne.
Standardowe pytania o doświadczenie, zadania w poprzedniej pracy, powód zmiany pracy, wykształcenie. Poten praktyczne zadanie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
zostalam dzisiaj potraktowana przez telefonistke Firmy jak najgorsza !!! Chcialam zglosic reklamacje telefonu bo przed chwila prowadzilam Bardzo Wazna rozmowe a telefon mi sie wylaczyl !!! powiedzialam !!! telefonistce ze jestem zdenerwowana i wzbuzona a ONA NA TO NIE POZWOLILA MI SKONCZYC ZDANIA ZE TAK NIE BEDZIEMY ROZMAWIAC !!!I I TRZASNELA SLUCHAWKA !!!! ponawiajac polaczenie slychac bylo ze wylacza je ???? sorry ale kto tam pracuje ???? to nie te czasy ?????? jak sie pani nie nadaje to sa etaty na kasie w Biedronce - pierwszy kontakt z firma fatalny dopiero serwis w Warszawie w tym samym czasie i tak zamo wzburzona zalatwilam sprawe naprawy telefonu-- kozyra jolanta
A kogo to obchodzi? Nie Wrzeszcz na ludzi kobieto bo to nie przez nich ci się telefon wyłączył. Trzeba było kupić jakiś porządny, a nie oszczędzać. Wielka pani z telefonem za tysiąc złotych. No trzymajcie mnie.
Czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Jakieś wskazówki dla kandydata przed rozmową?
jeśli chcesz zmarnować czas w swoim życiu i być traktowany jak niewolnik to aplikuj, lecz myślę, że fakt, że zwolnił się kierownik klientów kluczowych, dyrektorka i całe rzesze pracowników da Ci do myślenia, aby nie pakować się w to g*** ,pewnie kwestia roku lub 2 gdy ta firma całkowicie padnie
i się stało, serwis zamykają na początku przyszłego roku :D Firma Sony wypowiedziała im umowę.
No i po co tak kolorujesz? Firma dostała informację o przegranym przetargu Sony'ego. Nie było żadnej wzmianki o zamykaniu firmy. Tak szybko tego nie zamkną. Aczkolwiek na pewno przez bardzo długo raczej nie będą prowadzone żadne rekrutacje.
Jeżeli główna dojna krowa (Sony) odchodzi, to nie ma opcji żeby cielaki (mniejsi producenci) utrzymały tę firmę. Z czego oni się mają utrzymywać? Proszę Cię, zakończenie współpracy z tym producentem równa się zamknięciu firmy.
Nie? A to ciekawe, bo zamykają z końcem stycznia. Widać przespałeś info ogłoszone przez szefa Niemca.
Najgorszy serwis z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Brak kompetencji i fachu w rękach. Dno totalne Moje sugestie dla w-Support.Pl Sp. z o.o.: Zlikwidujcie serwis.
W systemie magazynowym nadal można zamówić cukierki ? :)
Zwykli naciągacze moim zdaniem. Miałem telefon Sony Z3 Compact. Przed końcem gwarancji telefon uległ zalaniu. Po odesłaniu do niech na serwis stwierdzili ingerencje osób 3 i nie uznali gwarancji, ale zaproponowali kupno nowego urządzania o podobnych parametrach. Jeżeli sony nie zrobi czegoś z tym serwisem to ludzie się od niech odwrócą. Moje sugestie dla w-Support.Pl Sp. z o.o.: Ogarnijcie się.
Już zamykają serwis, więc Twoje rady im się na nic zdadzą. Ciesz się z serwisu starego. Możesz trafić na gorszy :-)
Oczywiście! Dobrze, to już było. Teraz będzie już tylko gorzej :D A było w supporcie kiedyś dobrze.... (tu powinna być emotikonka z łezką;))
Dokładnie, nakradną na koniec telefony klientów, wciskając im jakiś kit i na tym się wszystko zakończy.
Skąd posiadasz tego typu informacje? Czy masz jakiekolwiek dowody na to, że serwis w-Support.pl z Wrocławia zostanie zamknięty? Uprzedzam Cię, że za podawanie fałszywych informacji grożą sankcje, a na tym forum liczą się tylko rzetelne, zgodne z prawdą wypowiedzi.
Prosto od źródła. Firma zostaje zamknięta z końcem stycznia 2019 roku. Po co ta agresja i straszenie sankcjami? Akurat opinie o wsp są zgodne z prawdą.
Telefon emporia wysłany do serwisu support wymieniono na nowy niestety w menu aparatu wymienionego brak w ustawieniach języka polskiego, odesłany ponownie do serwisu, który po kilku dniach odesłał mi go z powrotem z informacją, że nie da się go naprawić i dalszych roszczeń powinienem dochodzić u sprzedawcy. Jak mogę dochodzić czegokolwiek od sprzedawcy skoro serwis wymienił telefon będący na gwarancji na nowy z nowym numerem imei, posiadam zgłoszenia napraw z numerami imei telefonów, wiem że w sytuacji kiedy nie da się telefonu naprawić wymienia się go na nowy o co najmniej takich samych parametrach lub wyższych czego serwis nie spełnił ponieważ jak wcześniej napisałem w aparacie brak jest języka polskiego, który był w telefonie pierwotnie oddanym do naprawy, dlatego uważam że tacy (usunięte przez administratora) jak ten serwis powinni zniknąć z rynku i aby tak się mogło stać nie można im darować takiego postępowania. Moje sugestie dla w-Support.Pl Sp. z o.o.: Z takimi ludźmi nie mam już o czym rozmawiać.
Poszli na dno przez własną niekompetencję
Cieszy mnie, że po moich 2 pytaniach z tamtego roku tak ładnie się nam wszystko rozrosło:) Dziękuję za zaangażowanie!
Tego posta napisałem 8 lat temu. Były jeszcze wcześniejsze ale je usunięto. W tej firmie było super do momentu gdy zabrano pracownikom 40% premii. Od tego czasu zaczął się jej upadek, a było to w 2011 roku. Wszystko ma swój początek i koniec. Cieszę się, że w końcu nastał koniec. Było naprawdę super. Dziękuję za to doświadczenie za lata 2009-20014. Pozdrawiam. Złomek;)
mam pytanie odnośnie naprawy telefonu--jeżeli support Wrocław nie naprawia tel.to kto-gdzie -adres ??????
banda oszustów obiecuja zrobic tele w trzy dni a jak sie człowiek o to upomni to sie zaslaniaja prawem ze maja dwa tygodnie -nie naprawiajcie u nich...
pracowałem, wiec wiem, ze nikt nie obiecuje naprawic tel w 3 dni, wiec nie koloryzuj, a dwa faktem jest, ze naciagaja na naprawy platne, a diagnozy stawiane sa na opier*** l i czesto sa bledne, zeby tylko klient musial placic, jesli tak jest w twoim przypadku skontaktuj sie bezposrednio z producentem, pomoglo w wielu przypadkach
Nie ma ludzi niezastąpionych. Z doświadczenia wiem, że czasami takie wietrzenie kadr przynosi bardzo dobre efekty.
@Bylapracownica Dziękuję za odpowiedź. A czy możesz jeszcze jasno powiedzieć, czy te sytuacje były zgłaszane do odpowiednich instytucji? Możesz coś na ten temat jeszcze powiedzieć? Byłabym wdzięczna. @BaGo A czy mógłbyś w takim wypadku przedstawić warunki, jakie firma w-support.pl oferuje swoim nowozatrudnionym pracownikom? Na co osoba bez doświadczenia może tu liczyć? Pytam dlatego, że wspomniałeś iż polecasz pracę właśnie jako pierwszą. Zatem gdybyś mógł powiedzieć jeszcze o tym, to będzie świetnie.
Czy były zgłaszane - ciężko powiedzieć, kierownictwo nigdy się nie chwaliło, czy mieli kontrolę i czy dostali karę. Co do warunków - zazwyczaj jako technik pierwsza umowa 3 miesięczna, potem na rok. Ale równie dobrze możesz dostać zlecenie na niewiadomo jak długo i może się doprosisz umowy o pracę, zależy od działu. Zresztą przejrzyj sobie stare wpisy, mimo upływu lat się nie zdeaktualizowały.
Praca ok dla kogoś, kto lubi robić, robić i jeszcze raz robić, najlepiej więcej niż da radę. Większośc ludzi, która tam pracuje niestety jest nic nie warta i będą szukali okazji by na Ciebie nagadac. Ale jeśli jesteś młody, szukasz pierwszej pracy związanej z elektronika i naprawa to mogę polecić, jak nauczycie się kombinować to nawet można z pensji wyżyć. Zawsze to jakieś doświadczenie zawodowe. Ja odszedlem, bo skończyłem niedawno studia zaoczne i dostałem lepsza ofertę. Aha i pozdrowienia dla Pani desperatki Marleny z hali, która przychodzi do pracy odpicowana i szuka chłopaka zamiast skupić się na pracy :D
@Bylapracownica Skoro w firmie w-support.pl są takie sytuacje, które tutaj opisujesz, to powiedz mi, proszę, czy zostało to gdzieś zgłoszone? Jeśli tak, to z jakim rezultatem? Ponadto, gdybyś mogła opisać atmosferę, która panuje stricte pomiędzy pracownikami w firmie, to będę wdzięczna.
Nic nie byłam w stanie zrobić, ja jako zwykły szaraczek po rozmowach ze swoim liderem na ten temat usłyszałam, że lepiej siedzieć cicho, robić co do Ciebie należy i się nie wychylac. Pamiętam taka sytuacje, gdy team lider z hali został zwolniony, bo powiedział pracownikom, że nie będzie premii i oni zaczęli pisać maile do kierownika i pytać o co chodzi. Teamlidera oczywiście zwolniono, po czym puszczono maila na całą firmę, że jaki to on niedobry i najgorszy, że przedstawia firmę w niekorzystnym świetle. Naprawdę to co się tam dzieje to jeden wielki (usunięte przez administratora) Co do atmosfery między pracownikami - zależy. Tworzą się grupki i jak do niej nie należysz to za najmniejsze byle co leci mail na Twój temat - np za zbyt częste chodzenie do toalety....żalezy gdzie i jaka zmiana, ale mnie się udało trafić na kilkoro naprawdę w porządku ludzi, których wspominam z uśmiechem.
Szkoda czasu, chyba że chcesz się przekonać na własnej skórze jak nie powinno się traktować pracowników. Z tej firmy ciągle ludzie uciekają, więc to chyba najlepiej obrazuje sytuację.
Niestety nie mam dobrej opinii o swojej byłej pracy, w której spędziłam 2 lata. To co się tam dzieje, to jakaś kpina. Szczególnie kierownicy. Typowe korposzczury, szczególnie pan Adam C. z biura. Myśli, że poskradal wszystkie rozumy, robi zdjęcia pracownikom, którzy piją wodę w przerwie, bo pić można tylko na kuchni. Szkoda, że aby się tam dostać, trzeba przejść cała firmę i spada Ci wydajność, za co zostaniesz zbesztany przy wszystkich przez przełożonego. Masz robić jak najwięcej na godzinę, a normy są tak wygorowane, że sie zrobić nie da. Pracowalam przy toalecie, która jest jedna i non stop zajeta, gdzie zapachy nie były zbyt piękne. Polecam tą pracę osobom, które potrafią kombinować i wynoszą telefony przez magazyn na dole, albo kradną części z telefonów klientów, bo tylko tak da się tam z tej pensji wyżyć. (usunięte przez administratora), kołchoz - to słowa, które najlepiej opisują tę firmę. Ludzie, którzy mają dobrze poukladane w głowie nigdy by tam nie pracowali, no chyba, że zostali do tego zmuszeni przez sytuację życiową. Człowiek mgr po studiach na stanowisku team lidera, który zarabia 2100 zł brutto. Kpina.
Zapomniałam dodać, że osoba ze statusem studenta nie ma co liczyć na podwyżkę - czy zwykły pracownik czy student, nadal masz 10zł na godzinę, mimo, że przy statusie studenta pracodawca nie płaci ZUS, czyli musi podnieść Ci pensje za godzinę do ok 12 zł. Niestety nie w supporcie. Dlatego moja przyjaciółka odeszła z tej firmy, bo to nieźli (usunięte przez administratora) Pracodawca Twoje każde 2 zł za godzinę bierze dla siebie, a Ty pracujesz na Panią Małgorzate. Która siedzi w biurze raz na tydzień, zarabia 10k i wysyła pracowników, by jej umyli auto i po drodze kupili kawę. Pozdrawiam:)
@Bolo oraz @Optymista Z tego co udało mi się zrozumieć, to jesteście pracownikami firmy w-support.pl. Czy moglibyście napisać, na jakich warunkach firma zatrudnia swoich pracowników? Ponadto, jeśli moglibyście napisać, czy firma jest otwarta na nowe osoby, to byłabym bardzo Wam wdzięczna.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy w-Support.Pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w w-Support.Pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.