brak logo

w-support.pl

Wrocław

Opinie o w-support.pl

swapowicz 2015-12-10 15:51
buhahahaha ja chyba pracowałem w innej firmie średnia krajowa to powyżej 3 netto, nie wiem ile lat pracujesz i po jakich podwyżkach jesteś ale na starcie w ostatecznym rozrachunku srednia za rok gora 2500 (chyba ze w gaciach wyświetlacze wynosisz) o ile faktycznie robisz jak oszalały i nie masz zwrotow reklamacji itp... Natomiast jest cala masa ludzi którzy zarabiają tyle co w bierdonce
1
Pracownik 2015-12-12 17:54
Jak na pierwszą pracę i bez doświadczenia, to 2500 netto to i tak jest nieźle. Nikt Ci nie broni iść do biedronki. Powodzenia!
swapowicz 2015-12-14 09:06
Kolego widzę, że horyzonty u Ciebie nie ogarniają nic oprócz kilku modelów i pulpitu ESD. Nie zrozumiałeś o co chodziło z biedronkową analogią. Nie chodzi o to, że w biedronce lepiej bo na starcie w biedronie masz 1500, a tu o te kilka stówek więcej. Chodziło mi o to, że ktoś gotowy pomyśleć z Waszych wypowiedzi, że dostanie 3k. Nie mydl ludziom oczu, że jak będą sumienni itp... będą mieli ponad 3k bo tak nie jest i doskonale o tym wszyscy wiemy. Jeżeli jesteś sumienny ogarnięty to zastanawia mnie co robisz dalej w tej firmie bo poza 3 stanowiskami to powinieneś już w tej chwili nie widzieć tam dla siebie miejsca. Jak zrobili liczni już nieobecni, którzy dawno na prawdę się ogarnęli, a nie zastanawiali się czy 2k czy 2,5k bo to poniżej godności mężczyzny mającego urządzić święta rodzinie
swapowicz 2015-12-14 12:11
Nic dodać nic ująć. Zawsze można zmienić pracę, jednym dana praca pasuje drugim nie. Jeszcze inni chcieli by zmienić ale nic nie potrafią albo nie chcą się uczyć ich wybór.
W supporcie umowa o prace jest, karta benefit jest, wypłacają na czas wynagrodzenie
ale zarobki są na poziomie serwisanta 2,5k bez możliwości znaczącego awansu Zaklinanie rzeczywistości nic tu nie pomoże., prawdą też jest, że jak siedzisz cicho i robisz swoje to jest ok.
Gosc 2015-12-19 04:22

To w końcu początkowy pracownik na stanowisku serwisant techniczny ile może zarobić średnio, miesięcznie netto bo już się w tym wszystkim pogubiłem ?
bylyPracownik 2015-12-22 07:39
2 lata temu na starcie bylo okolo 1900 na poczatku, na wiecej nie licz (prosze o sprostowanie jezeli cos sie zmienilo). Potem kiedy nauczysz sie kombinować mozesz liczyc na wiecej o okolo 400 zl
xxxxxxxxxxxxxxxx 2016-01-06 21:05
Nie polecam pracę na Reginie totalna masakra.....wieczne afery....non stop nowe dziewczyny przychodzą i odchodzą .........wiadomo przez kogo atmosfera do bani brak kultury.....
zapytaj 2016-01-08 01:56
chyba zapominasz o tym że taki serwis u Heńka na rogu nie da Ci oryginalnego wyświetlacza i nie zapewni wodoszczelności.
dicklack 2016-01-11 14:34
Oj pozmieniało się tam słyszałam, na lepsze. A tu taki komentarz? W szoku jestem.. Ale cóż. Może znowu ktoś sra wyżej ni [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ma. Skoro jest ktoś taki, nic się nie poradzi. Jak to się mówi "Gdyby głupota miała skrzydła, większość ludzi nigdy nie dotknęłaby stopą ziemi". Może kiedyś zobaczysz ją latająca :D.
ktos 2016-01-16 00:20
A przez kogo tak sie zmieniła?
tomo 2016-01-20 19:55
Tak
Gwiazdor 2016-01-22 21:59
Pytanko jak naprawiają telefony w tym serwisie? Xperia po naprawie będzie nadal wodoodporna????
5
nick anonim 2016-01-27 20:51
Nie tak dawno technicy na okresie próbnym - 2400 brutto, później 2600 brutto, były podwyżki nie dla wszystkich do 3000 brutto, po 2 latach +200 brutto, reszta z dziesiątek nadgodzin. Kilkaset zł brutto w bonach na święta. Tani benefit i lekarz. Praca dla ludzi, którzy nic nie potrafią, bez ambicji, monotonna, hałas, prostactwo. Firma uważa się za nie wiadomo co, naczytali się książek, ciągle zmieniają coś, a w praktyce słabo, brak kultury. Jeśli ktoś nie wie co ze sobą zrobić i chce, może pracować w soboty - ok, reszta niech się nauczy czegoś, praca lepsza jest. Nabywa się umiejętności kompletnie nieprzydatnych w jakiejkolwiek innej pracy, angielski nie jest potrzebny. Dostajesz stanowisko ESD, wkrętaki, plastikowe otwieracze, komputer do raportowania i poczty, skrzynkę telefonów do naprawy co dzień, z czego jesteś ciągle rozliczany (wydajność kontra jakość). Organizacja pracy jak na produkcji, kilkadziesiąt osób w ciasnej hali ESD, klimatyzacja jest, ale zimą duszno. Trochę fajnych osób, trochę wariatów, reszty można unikać. W pracy odcięcie od świata, nie można mieć tel prywatnych, brak dostępu do internetu. Dział obsługi klienta to nic innego jak odbieranie telefonów i e-maili od wściekłych klientów, specjalista do spraw przyjęć dziennie nie robi nic poza wklepywaniem do systemu danych 100 klientów, modelu telefonu, wyposażenia, usterek i stanu, dla ludzi bez wykształcenia i doświadczenia. Kontrola jakości - wciskanie przycisków i oglądanie telefonów. Można tam pracować na chwilę bo to strata czasu, ale nie ma stresu, jeśli ktoś lubi wyłączyć myślenie na 8h.
8
byly robol 2016-01-29 12:38
Potwierdzam w 100%
3
szczery 2016-02-18 09:32
Faktycznie małe wymagania jak na płacę za 430 euro anonim ma racje jak komuś to pasuje to ok. P.S. niedługo Święta a potem wakacje powodzenia w organizowaniu takowych rodzinie dużego skila życzę :)
kpina 2016-02-22 17:22
ta firma to kpina , nie polecam nikomu tego miejsca pracy , atmosfera do dupy , hajs sie niby zgadza ale wiecie kto chce pracować jako uposledzony przez 8h dziennie i nie używać mózgu by odkręcać śrubki. Jak dla mnie jest to słaba firma na naszym rynku zajmująca się dobrym producentem jego słabymi zabawkami . Ode mnie słowo na dziś NIE POLECAM!
2
zły użytkownik 2016-03-09 15:46
Opiszę moje doświadczenie z tym serwisem, co prawda jako klient, ale myślę, że oszuści traktują wszystkich tak samo...

Minusy w skrócie:
-bardzo długi czas oczekiwania (przy obecnym telefonie oczekuję już ponad miesiąc);
-kompletny brak profesjonalizmu;
-dopóki sam nie napisałem maila, nikt nie miał ochoty ze mną się kontaktować przy wspomnianym już czasie oczekiwania;
-kilkukrotne "naprawianie" urządzenia (10! razy wysyłane) wymienione dopiero po kontakcie z producentem (Sony Mobile);
-wyszukiwanie byle jakich powodów do odstąpienia od gwarancji.

Teraz trochę dłużej:
W tamtym roku byłem (nie)szczęśliwym użytkownikiem Sony Xperii J. Zaczęły się problemy, których nie będę tu opisywał (ktoś zainteresowany może poszukać opinii w serwsie mgsm.pl) i w ten oto sposób wysłałem telefon do w-support.pl koło stycznia 2015.
1. naprawa - nic
2. naprawa - znów nic
3. wymienione urządzenie na nowe... i tak aż do 10 razy (łącznie ponad pół roku męczenia się, a najlepsze jest to, że w tym czasie 3 razy dostałem nową Xperię J) kiedy to w końcu efekt dało kontaktowanie się w tej sprawie z Sony Mobile. I tak udało mi się otrzymać nową Xperię E3.
Tu pojawia się nowy problem.
Po dość niedługim czasie, bo po około 4-5 miesiącach postanawiam wysłać telefon do naprawy, jako że to Sony, to idzie on do "autoryzowanego" serwisu, czyli tego nieszczęsnego w-support.pl.
Z góry wiem, że łatwo nie będzie. Nie mylę się, ponieważ na chwilę obecną czekam już 1,5 miesiąca na telefon i dopiero dziś dowiedziałem się, że nie uznali mi gwarancji, a naprawę wycenili na 260 zł (śmiech na sali, telefon używany warty może 300-400zł). Powód? Pęknięte szkło hartowane na ekranie, które można w każdej chwili zdjąć, zostało uznane za uszkodzenie mechaniczne powstałe z mojej winy. Telefon od nowości używany był w silikonowym pokrowcu i ze szkłem hartowanym na ekranie, aby tych właśnie uszkodzeń mechanicznych uniknąć. Jak widać jednak serwis w-support.pl wie lepiej co użytkownik robił z telefonem i wykorzysta każdą możliwą okazję, by zmusić kogoś do płącenia. Osobiście oczywiście nie zgodziłem się na naprawę, ponieważ jest ona nieopłacalna w tym telefonie. Ale na pewno nie odpuszczę serwisowi tego niekompetentnego zachowania i braku profesjonalizmu.
Podsumowując nie polecam serwisu, nie polecam żadnych produktów marki Sony i mam nadzieję, że nikt nie da się im nabrać na tą "autoryzację".
2
normalny 2016-03-10 11:22
rozumiem rozgoryczenie ale to jest forum dla pracowników, byłych pracowników i potencjalnych pracowników, a Twój telefon to dla nas sztuka którą trzeba jak najszybciej przepuścić przez system żeby mieć "sztukę" do normy, żeby dostać na koniec jałmużną to cała prawda
1
mimik 2016-03-22 21:53
Nie polecam! Oszuści, tylko kasę od ludzi umieją wyciągać i nic więcej. Technicy to kompletne cymbały. Więcej szkodzą niż pomagają. Uważajcie.
Zwykły człowiek 2016-03-23 20:23
Jesteś jakimś problematycznym człowiekiem, idź wylewać swoje żale na jakieś inne forum, gdzie wszyscy będą się użalać nad twoim losem - skoro miałeś wymieniony tyle razy telefon na nowy, to logiczne jest, że nie problem w serwisie, tylko w użytkowniku lub w produkcie.
Skoro zbiłeś szkło w telefonie, płać.
1
telewizor 2016-03-24 11:51
Ludzie to jest forum dla pracowników nie opisujcie swoich smutnych przygód z marką Sony tylko przygodę z tym pracodwacą
teksciarz 2016-04-11 11:56
Jak ja byłem to wszystko było normalnie najpierw umowa okres próbny 3 miesiące potem umowa o pracę chyba na rok (już nie pamiętam), tylko nie zatrudniaj się przez jakąś agencje tam bo dadzą Ci numerek zamiast loginu i jak numerek do odsiania potraktują w październiku - tak było kiedyś nie wiem jak teraz

Pod tym wzgledem support jest ok cala reszta to juz kwestia dyskusji jak lubisz pracowac poniezej 2k chyba ze Cie przycisnelo
Anonim 2016-04-15 11:28
Dla osób, którzy chcą się zatrudnić w firmie w-support.pl
Pracowałem w tej firmie przez pewien czas. Zatrudniają od razu na umowę o pracę - najpierw na okres próbny (3mc), potem na czas określony (1rok) i jak się sprawdzisz to ten okres jest przedłużany. Odprowadzają wszystkie składki, pieniądze są zawsze na czas. Jak na start pieniądze nie są złe. Wszystkie sprawy formalne realizowane są na czas. Bony na święta również są wypłacane, gdzie w innych miejscach to nie takie normalne. Bądź co bądź KOMSA to korporacja.
Co do pracy na "hali" naprawczej. W zależności do jakiego zespołu się trafi, trafiają się różni ludzie. Akurat ja miałem do czynienia z fajnymi ludźmi i
atmosfera była w porządku. Minusem na pewno jest to że jak powiedział ktoś wyżej, liczy się "sztuka". Im więcej telefonów naprawisz tym lepiej bo masz większą wydajność i efektywność. Jednak tą pracę, jak każdą inną, można polubić. Zależy od człowieka.
Ja dostałem pracę w zawodzie i stamtąd odszedłem, ale raczej mam bardziej pozytywne skojarzenia niż negatywne.

Mam nadzieję że pomogłem komuś tam w podjęciu decyzji czy iść czy nie na rozmowę kwalifikacyjną.

Pozdrawiam
1
klient 2016-04-18 13:06
Witam
Szukam osoby pracującej na stanowisku technika w serwisie w-support. Proszę ko kontakt na maila ps3lukas@wp.pl
1
AREKLOPTATA 2016-06-16 15:57
Praca tak to DRAMAT. Każa naciągac ludzi na naprawy, których nie ma.. Ludzie chodzą na policję zgłaszają, że sa oszukani, a firma na pierwszy front wystawia jeleni (czyli pracownika).

NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!
SIDY 2016-06-16 16:00
PRACA TECHNIKA = Specjalista ds oszukiwania i naciągania ludzi
prawdomówny 2016-06-17 08:23
Nie jest to prawda z tym naciąganiem do końca. Firma otrzymuje kasę za naprawy od sony, a liczy się ilość. Nie jest to fundacja charytatywna ale naciąganiem ludzi bym tego nie nazwał patrząc na pozostałe serwisy. Byłem widziałem, pracowałem to technicy oszukują bo są pazerni na sztuki przez to, że system płacowy premiuje murzyńskość, a nie profesjonalizm. Płaca mała premia za sztuki liczy się ilość (dlatego chałturzą i naciągają). Pracownicy wieloletni będący kapitałem firmy nie są doceniani pozdrowienia dla SeOka :) Ogólnie nie polecam na więcej niż rok niskpołatna praca bez szans rozwoju bo raczej awansem nie jest reklamator, kosztorysnat czy team lider bo dalej robisz to samo czyli nic co Ciebie rozwija ewnetualnie poganiasz innych
2
jklo 2016-06-29 17:49
Same bzdury, jestem technikiem -jklo- pracuje w firmie osiem lat. Jeśli mówimy o niskich zarobkach to się do tego tematu przyłączam. Zarobki są żenująco niski to fakt. Jeśli chodzi o naprawy telefonów to załoga robi wszystko co można aby klienci byli zadowoleni. Szkoda że nie prowadzona jest statystyka zadowolonych klientów, na pewno 80% klientów jest zadowolonych. Telefony przychodzą w tak opłakanym stanie że nieraz zastanawiam się jaki to musi być właściciel tego urządzenia że doprowadził swój telefon do takiego upadku, stanu. Osobiście podchodzę do każdego przypadku tak jak by to był mój własny telefon. Wiem że moi koledzy, to również świetni fachowcy, oczywiście zdarzają się małe wpadki, najczęściej są one spowodowane pośpiechem, każdy chce więcej zarobić , premie są nieprzyzwoicie wygórowane. Powodem niezadowolenia klientów są również powtarzające się usterki, spowodowane są one nie z winy serwisu ale wadliwych nowych części. Części są oryginalne dostarczane przez firmę SONY więc nie można mieć do serwisu pretensji. I tyle mam do powiedzenia , mówię jak jest. Koto chce niech wierzy a kto nie chce niech nie wierzy.
jklo 2016-06-29 17:59
Same bzdury, jestem technikiem -jklo- pracuje w firmie osiem lat. Jeśli mówimy o niskich zarobkach to się do tego tematu przyłączam. Zarobki są żenująco niski to fakt. Jeśli chodzi o naprawy telefonów to załoga robi wszystko co można aby klienci byli zadowoleni. Szkoda że nie prowadzona jest statystyka zadowolonych klientów, na pewno 80% klientów jest zadowolonych. Telefony przychodzą w tak opłakanym stanie że nieraz zastanawiam się jaki to musi być właściciel tego urządzenia że doprowadził swój telefon do takiego upadku, stanu. Osobiście podchodzę do każdego przypadku tak jak by to był mój własny telefon. Wiem że moi koledzy, to również świetni fachowcy, oczywiście zdarzają się małe wpadki, najczęściej są one spowodowane pośpiechem, każdy chce więcej zarobić , normy są nieprzyzwoicie wygórowane. Powodem niezadowolenia klientów są również powtarzające się usterki, spowodowane są one nie z winy serwisu ale wadliwych nowych części. Części są oryginalne dostarczane przez firmę SONY więc nie można mieć do serwisu pretensji. I tyle mam do powiedzenia , mówię jak jest. Koto chce niech wierzy a kto nie chce niech nie wierzy.
5
maaaa 2016-07-09 18:15
ciekawe kto i co zglasza na policje? moze jakies konkrety,zamiast wymyslac i trollowac?
maaaa 2016-07-09 18:15
ciekawe kto i co zglasza na policje? moze jakies konkrety,zamiast wymyslac i trollowac?
Ktoś 2016-07-10 15:12
A gdzie jest Małgorzata? Ona tam jeszcze pracuje?
1
damcioos 2016-07-27 14:15
Nie polecam usług tego serwisu. Wysłałem tam Xperię, której nie byli w stanie naprawić, ale odesłali mi nową. Niestety ta nowa przyszła niesprawna dlatego wróciła na serwis w celu naprawy. Z serwisu wróciła nadal uszkodzona. Wysłałem ją kolejny raz i kolejny raz odesłali niesprawną twierdząc, że usterkę usunięto. I tak jeszcze cztery razy. Obecnie wysłałem ją jeszcze raz. Jak kolejny raz odeślą taką "naprawianą" jak wcześniej to rzucę ją o ziemię i wymienię z ubezpieczenia bo z tym serwisem się nie da !!
2
elsa90 2016-08-02 13:51
hej, znalazlam ogloszenie na olx do tej firmy we Wroclawiu - Operator urządzeń testujących, Dział Kontroli Jakości moze mi ktos napisac ile mozna dostac na reke(ale na 100% a nie ze jak zrobisz tyle to tyle itd) i jak to w ogole wyglada itd? bo nie wiem czy wysylac CV. pozdrawiam ;)
elsa90 2016-08-04 12:19
maja tez to ogloszenie u siebie na oficjalnej stronie, ja wyslalam cv bezposrednio na meila ktorego podaja w ogloszeniu na stronie swojej. mam nadzieje ze zadzwonia i zaprosza na rozmowe ;)
korzo 2016-10-10 18:22
kto pracuje w support wrocław bo mam pytanie proszę o kontakt gg 116754 z góry dzięki
korzo 2016-10-10 18:25
kto pracuje w support wrocław bo mam pytanie proszę o kontakt gg 116754 z góry dzięki
szzz 2016-10-10 22:45
Ważne jest to, że pewnie można liczyć na zarobki adekwatne do posiadanych kwalifikacji. A atmosfera jaka?
robi 2016-12-06 23:27
masakra karzą niszczyć i zeby tylko nie uwzglednic gwarancji. dno i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
1
K. 2017-01-02 15:09
Oddałem im telefon do naprawy gwarancyjnej. Telefon był w stanie idealnym, a przestał działać dotyk na panelu. Odrzucili mi naprawę gwarancyjną i wycenili naprawę drożej niż kosztuję nowy telefon. Naprawę odrzucili bo " stwierdzili " mechaniczne uszkodzenie urwania taśmy łączącej panel z płytą główną. W głowie się nie mieści. Po co miałbym otwierać telefon w trakcie gwarancji i odrywać taśmę. Mój zarzut wobec nich jest taki, że technik urwał taśmę podczas otwierania przez brak kompetencji lub specjalnie bo naprawa była za droga. Czy możliwa jest taka praktyka u nich ?
kszyyy 2017-01-02 19:56
Absolutnie nie polecam Sony mimo, że lubię używać Zetek.
Od samego początku, tzn od momentu kupna miałam lekkie problemy z zasięgiem w telefonie, ale wiadomo, że nigdy nie jest dobry moment na odesłanie telefonu na gwarancję na cholera wie ile czasu, a nie było to też niewiadomo jak doskwierające. Mam nauczkę z jednej strony, ponieważ może gdybym go odesłała od razu, nie byłoby problemu.. Ale.. Niestety odesłałam go dopiero po roku jak miałam możliwość używania telefonu zastępczego nie odbiegającego zbytnio jakością od Zetki. No i się przejechałam. Telefon był w stanie prawie idealnym, pomijając dosłownie minimalne ryski, jak to przy normalnym użytkowaniu, i to nawet nie na ekranie a na obudowie. Wiecznie w szklanej folii, wiecznie w dodatkowej obudowie, silikonie czy bumperze. Zawsze noszony w torebce, w oddzielnej kieszeni, a jednak! Od Serwisu otrzymałam informację że telefon jest wygięty i tracę gwarancję, mogę ją sobie przywrócić i naprawić uszkodzenie za 650 zł (wymiana wyświetlacza) - oczywiście telefon wygięty nie opuścił moich rąk a taki wrócił - widać to gołym okiem. W między czasie korespondowania w absolutnie bezsensowny sposób z pracownikiem Pomocy Sony dowiedziałam się, że telefon do Serwisu trafiał dwa razy (co?!), ale nikt nie wie dlaczego. Jedyny dowód na to, że telefon dotarł w stanie nienaruszonym do Serwisu to zdjęcie jak ktoś tam anonimowy rozpakowuje jakiś kartonik z czarnym telefonem, ani nr IMEI, ani nawet nie wiadomo czy to Z3 (bo takie telefon odsyłałam) czy może cokolwiek innego.Tak na prawdę zamiast odpowiadać na pytania tłumaczą, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych w kółko. Co, oczywiście, nie ma znaczenia, bo ja nie o gwarancję się ubiegam tylko o choćby informację, kto zniszczył mi telefon, a co dopiero reakcję producenta i wzięcie odpowiedzialności za swoich podwykonawców. Z czasem odpowiedzi się zmieniały w zależności od ich położenia, najpierw wmawiali mi, że tylko pracownik Autoryzowanego Serwisu może stwierdzić taką wadę, gdy mówiłam, że pracownik Salonu Play, w którym go zostawiałam opisał stan telefonu i wygięcia nie zauważył. Później jak telefon odesłali i przeżyłam szok, bo wygięcie jest spore i widać je gołym okiem to nagle zero argumentu i w znowu w kółko tłumaczenie zasad gwarancji. Szczerze mówiąc, od tej pory nawet nie wiem, czy opłaca mi się kupować nowy sprzęt z gwarancją, bo chyba i tak nigdy już z niej nie skorzystam. Tragedia nie obsługa, i trwa to wszystko ogrom czasu. Jedno wielkie oszustwo, to również widać gołym okiem, podejrzewam, że dużo ludzi nabrało się na wyłudzanie pieniędzy "po za gwarancją" przez uszkodzenie telefonu, który wyjechał do nich nieuszkodzony... Także Sony traktuje swoich klientów jak frajerów. Inaczej się tego ująć nie da.
telewizor 2017-01-24 10:02
czlowieku Ty umiesz czytać ???!!! to jest forum gdybyś szukał roboty, a Ciebie jak i
Twój marny telefon mamy gdzieś
nowy 2017-03-01 18:36
hej wysłałem CV do tej firmy i czytając te komentarze zastanawiam sie czy iść na ewentualną rozmowe... czy ma ktoś jakieś aktualne informacje o firmie? kwestia zarobków atmosfery??
nie wazne 2017-03-14 00:26
To nie firma, tylko zamknięty zakład, w oknach nawet nie ma klamek :D ciągle ciśnienie na słupek w excelu, a kierownictwo nie rozumie tego że nie ma z telefonów to nie ma wyniku. Nie warto tam składać cv bo nim sie dostaniesz to zamkną ten psychiatryk :D
10
EEEE 2017-03-20 21:55
Takiej dziadowskiej firmy to nie spotkałem od dawna.
Zamknąć to g......o!!!!!
3
Marcin Stagrowski 2017-05-17 13:16
Osobiście przyniosłem smartwacha do naprawy i nie zostałem poinformowany że zostanę obciążony opłatą za sprawdzenie usterki. W rezultacie musiałem zostawić smartwatcha w serwisie, bo nie opłacało mi się go odbierać. Złodzieje.

I personally brought a smartphone to repair and was not informed that I would be charged for a defect check. As a result, I had to leave a smartwatch on the site because it wasn't worth to pay for it. Thieves
telewizor 2017-05-17 15:08
A kogo to tu obchodzi idź na ulicę z transparentem możesz nawet po angielsku napisać, tu jest forum o pracodawcy a Twój smartwatch nikogo nie interesuje
poszkodowany 2017-05-17 18:54
zapraszam wszystkich poszkodowanych prze W-support do kontaktu jest nas juz kilkanascie osob. powstala nowa recezja o tym jak wyludzaja pieniadze za rzekome naprawy lub znuszaja do naprawp po gwarancyjnych .
kontakt :
serwisant82@gmail.com lub
fb : Mihal Arab
1
Paweł 2017-07-20 20:37
Firma śmieć naciągająca klientów .
Edyta 2017-07-21 12:48
@nowy warto iść na rozmowę i samemu się dowiedzieć o warunkach pracy. Aktualnie nie ma żadnych ofert ale w przyszłości jak będą warto się wybrać.
Zostaw swoją opinię o w-support.pl - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie w-support.pl