ERONTRANS SP. Z O.O

Pruszcz Gdański

Opinie o ERONTRANS SP. Z O.O

Waldi 2009-11-20 21:09:34
witam, to jakie w koncu sa zarobki? 2500zł sie wyciagnie bez problemu?, chodzi oczywiście o prace spedytora.
8
PRACOWNIK.... 2009-11-27 20:03:14
UWAZAM ZE WSZEDZIE JEST TAK SAMO - PRAWDA JEST TAKA ZE CIEZKO JEST ZNALESC TERAZ PRACE I TO TAKA ZEBY WSZYSTKO PASOWALO ..... NIKT NAS DO NICZEGO NIE ZMUSZA CHCEMY TO ZMIENIAMY JAK JEST NAM ZLE WIDOCZNIE NIE JEST AZ TAK ZLE SKORO PRACUEMY TU ...NIEWIADOMO JAK TO WYGLADA Z DRUGIEJ STR ...NIEMA CO SIE WYPOWIADAC ....

BYLEM PRZY SYTUACJACH GDZIE DUZO OS DOSTALO SZANSE MIMO ZE JA BYM JEJ NIE DAL ...A Z DRUGIEJ STR PILNUJE SIE TAM ZASAD ....CHYBA NORMALNE ... NIE WIEM CZY BYM CHCIAL MIEC TAKI INTERES MYSLE ZE TO DUZY STRESS I RYZYKO .... SAMO TO WSZYSTKO SIE NIE ZROBILO TAKA JEST PRAWDA - I MYSLE ZE TO NIE ZASLUGA TYLKO KIEROWCOW ,ANI TYLKO SPEDYTOROW KTOS TO MUSIAL WYMYSLEC PRZYPILNOWAC I WZIASC TE RYZYKO .... SKORO TAK PISZECIE CZEMU SAMI NIE ZARYZYKOWALISCIE TE 15 CZY 20 LAT TEMU .....NIE MA CO BYC ZAWISTNYM I NIESPRAWIEDLIWYM ......JAK MI NIE BEDZIE PASOWALO TO ODEJDE ...ALE JAK NARAZIE NIE MAM TAKIEGO ZAMIARU ...
miler 2009-12-22 13:05:40
obserwator - 2009-12-13 21:03:33

skąd w Was taka agresja koledzy..??

ja tam pracuje w eronie na magazynie i jest zajebiscie bynajmniej my na magazynie mamy zajebista kadre kierownikow i zawsze jak sie o cos poprosi to jest. trzeba tez wykazaac troche swojej inicjatywy w pracy... ja tam sobie chwale
lud 2010-03-17 10:28:04
(usunięte przez administratora)Panowie jak się lepiej opłaca na działalnosci;za kilometr czy od fraktu
i ile za co powinno byc,Kto mi podpowie?
Gall 2010-09-07 22:37:12
Chcialem tam zlozyc papier ale widze ze chyba sie wstrzymam
6
brodaty 2010-11-01 00:51:11
Czemu nie składasz podania. Złóż. Powiem tak, nie pracowałem w tej firmie i nie znam nikogo, kto pracował i tylko z ciekawości tu jestem na forum. Natomiast przejrzałem fora mojego obecnego i poprzedniego pracodawcy i powiem ci tak: najcześciej opinie wstawiają ci, którzy zostali zwolnieni bo byli słabi, alebo ci, których niedługo zwollnią. Ja tam nie pisałem na swoich pracodawców. Mogłoby sie coś zmienić, ale kurcze to ich firma oni decydują a mi jak źle to bez urazy odchodzę. Zadowoleni ludzie zazwyczaj nie maja czasu na takie pisanie bo mają rodziny i oprócz udanego życia zawodowego jeszcze osobiste, a to b. często idzie w parze.
1
nowy 2014-03-13 07:44:53
Jakie sa zarobki w erontrans na magazynie w woli bykowej ktos wie?
6
trans jak 2014-07-08 17:54:22
Witam.
Jak jeździ sie u erona ze swoim sprzętem?
BRUMBRUM 2014-07-24 23:20:35
u erona jeździ się, ale tylko tyle.(usunięte przez administratora) Jeździłem..... ale u innych też nie wiele lepiej. eron to poziom cenowy waltera.
7
jaś 2014-10-22 19:45:44
pozdrawiam i odradzam pracy, co to jest za wpis. miałeś złe doświadczenia chłopie i tyle. pracuję dość długo w Erontrans żeby zdementować Twą opinię. kto chce pracować to zawsze się dogada. ja jestem zadowolony i polecam. spoko firma
księgowa 2014-10-29 19:44:13
hej, właśnie dzisiaj otrzymałam zaproszenie na rozmowę w sprawie pracy w dziale księgowości w Erontransie. Czy ktoś mógłby napisać mi jak wygląda praca w tym dziale w tej firmie i czego można spodziewać się na rozmowie o pracę. Serdecznie pozdrawiam
11
yaga 2014-10-30 11:27:25
większość z tych wpisów mija się z prawdą. ludzie, którzy szukają łatwej i przyjemnej pracy za nielką kasę. JAK TO MÓWIĄ DUŻO ZAROBIĆ I SIĘ NIE NAROBIĆ.
1
byly 2014-11-04 09:39:52
Wszystkie negatywne opinie to prawda sam jeździłem u nich 2 lata z początku ok a później masz sody itd a oni obniżają za paliwo nie pojedziesz obciążenia dosłownie za wszystko jeśli nie Chcesz robić za darmo to nie idź tam a osoby które chwala to te co zaglądają i jeżdżą na Anglię
3
Yogas 2014-11-29 15:25:41
Czytam te wasze opinie i mam polewkę z was! Jerzdzę pod Eronem 4mc szczeże kto chce zarobić to zarobi! a to wasze narzekanie to za przeproszeniem wiecie co,,,wszadcie sobie głęboko!!!!!Spedytor jak wszędzie nieraz daje du.y. Są nieraz przestoje fakt ale nie takie aż dokuczliwe jeżdzę u siebie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się i to nie ra raz... Dostaje 10000zł mc +-1000zł po op[łatach lissengu wszystkiego 4000+-500zł na czysto nie wiem jak wy jeżdzicie ERON JEST OK JAK DLA MNIE!!!! tyg najmniej 2430km zrobie najmniej!
Pele 2014-12-19 20:41:51
Jeżdzę dla Erona prawie 9lat, jeśli komuś zależy na pracy i CHCE PRACOWAC to bedzie zadoolony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pele 2014-12-19 20:42:32
Jeżdzę dla Erona prawie 9lat, jeśli komuś zależy na pracy i CHCE PRACOWAC to bedzie zadoolony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
spedytor 2015-01-28 12:57:44
Składam papiery na spedytora. Czy ktoś wie ile spedytor zarabia i jakie są warunki?
Dziękuję z góry
6
bohdan 2015-02-09 13:31:44
Ja pracowałem u nich prawie 6 lat, czasem było bardzo ciężko ale jak się chce to można sobie poradzić i nie zwolniłem się bo mnie oszukiwali ale z powodów zdrowotnych czyli zaniedbanej sprawy. I obecnie prawdopodobnie bym do nich wrócił.
1
xxxxxxxxxxxxxxx 2015-02-12 10:56:49
w erontransie nie jesteście kierowcami na papierze . operator sprzetu powiezonego to co innego nie kierowca.tam było tylu naiwnych ze stu mnij lub wiecej nie gra dla nich roli. no przynajmniej nie musicie o urlopie i wielu innych przyziemnych sprawach.
ja też w sądzie 2015-02-16 17:43:03
Też jestem na drodze sądowej z Eronem. Oszukana ale cwana odezwij się katarina255@wp.pl
Janek 2015-02-17 15:08:29
witam,
rozważam propozycję pracy u nich jako przewoźnik.
po tym co czytam mam watpliwosci czy podjąć tą pracę.
czy ktoś w Was pracowal u nich w podobnym charakterze ( przewoźnik krajowy z własnym autem).
prosze o Wasze opinie.
leo 2015-02-22 23:01:16
praca ok kasa na czas
yaga 2015-02-23 09:58:52
w 100% wypłacalna firma, kasa zawsze na czas. zarobki na miarę obecnych czasów
1
stefan 2015-03-02 13:03:43
oj xxx, miałeś złe doświadczenie niestety, natomiast ciekawi mnie z czego to wynikało?
może kulałeś jako pracownik, hm....?
ja zawsze mam pensję na czas
zyga 2015-03-09 19:26:46
A jak jest z dyspozytorami w Erontrans, ile zarabiają?
7
bogdan 2015-06-06 07:58:13
stworzyc liste kto tam juz pracował to długość od gdańska do zakopanego
1
kermi 2015-06-21 12:15:21
masz facet rację!!!!!!!!!11
yaga 2015-06-23 08:11:09
powiem tak - jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził. więc kto chce pracować to tak właśnie będzie. znam całą masę ludzi po prostu nie zadowolonych z życia, a to chyba tylko dlatego, że zapominają co w życiu ważne.
zorro 2015-10-22 22:49:34
jezu pelle to z jakiego powodu ty jestes zadowolony
anioł ciemności 2016-04-09 23:08:11
powiem jedno szefa mam dobrego a erontranc są ludzie mili i tez h.... warci ale spedytorów bym wyrzucił na zbity pysk ale jaka płaca taki spedytor niestety
Anonim 2016-04-20 15:20:18
Dynamiczna firma z bardzo dużym potencjałem, stawiająca na stabilne zatrudnienie i rozwój pracowników. Uczciwe wynagrodzenia i możliwość zdobycia dużego doświadczenia w branży TSL. Dużym atutem jest rodzinna, niekorporacyjna atmosfera pracy. Moim zdaniem dopracowania wymaga tylko socjal i benefity.
7
Andy 2016-11-24 15:43:43
(usunięte przez administratora) chcesz pracować, pracujesz i zarabiasz, jak wydziwiasz, że tego zlecenia nie wieżmiesz, bo to, tamtego bo tamto - to masz tak, że nie jeździsz i nie zarabiasz. PROSTE! chyba masz jakis problem z tym, że masz pracować - za leżenie to tylko w filmach Bareji płacili!
Zostaw swoją opinię o ERONTRANS SP. Z O.O - Pruszcz Gdański
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ERONTRANS SP. Z O.O