logo Toshiba

Toshiba

Biskupice Podgórne

Opinie o Toshiba

anonim 2017-04-27 21:53
O ile znalazla ta nowa prace bo podejrzewam ze polowa pewnie siedzi w domu a u nas robota bedzie i plan tez jest nowe modele w drodze ja tam sie ciesze ze tu jestem i zycze tej firmie wlasnie tych kolejnych 10 lat istnienia niewazne pod jaka nazwa!
2
Dawny kolega 2017-05-02 10:42
Nie pracuje już w tym zakładzie od 10 lat ale lubię tu zaglądać. Poziom nienawiści i frustracji jaką mogę tu znaleźć jest fenomenalna.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich z którymi miałem okazję współpracować.
1
Ta08 2017-05-02 13:25
Nie przeginaj . 10 lat temu dopiero zaczynali przyjmować . Ja pracowałem od 1.06.2007 do marca 2015 .
1
xxx 2017-05-02 15:11
Pracowałem zanim ruszyła produkcja. W 2007 roku odchodziłem z pracy.
anonim 2017-05-02 18:22
I co dalej jestes bezrobotny od tamtej pory ze tu masz czas zagladac i pisac jeszcze hahaha
2
Ta08 2017-05-02 21:31
Pracuję 5 minut od domu jako elektryk w utrzymaniu ruchu . Na forum zaglądam z sentymentu do 8 przepracowanych lat , choć tacy ludzie jak ty modą do tego zniechęcić . Czas na poczytanie forum mam zaoszczędzony na dojazdach - tam i z powrotem 10 min , a nie 3,5 godziny .
Długo myślący 2017-05-03 13:51
I chyba nie odeszłeś do tej chwili skoro wiesz co teraz się dzieje i czy ktoś złożył po PDO podanie o zwolnienie czy nie.Tym nadal pracującym miłego wypoczynku , do zobaczenia w poniedziałek.
2
Pytanie 2017-05-03 21:20
Mam pytanie-czy ktoś się orientuje kiedy ruszy u nas w firmie punkt serwisowy i kto tam będzie robił?Tzn.ludzie z linek czy tylko technicy?Pozdrawiam
2
anonim 2017-05-03 21:41
Serwis w czerwcu to to co ja wiem
jaa 2017-05-04 11:01
Spokojnie, będą się zwalniać przecież nie wszyscy zostali z miłości do firmy oraz z warunków jakie oferuje !
Xyz 2017-05-04 12:19
Wole siedziec tu i pracowac na 1 zmiane niz za takie same lub niewiele wieksze pieniadze i na 4 zmiany albo po 12 h i nie wiedziec jak domownicy wygladaja wszedzie dobrze tam gdzie nas nie ma !
3
? 2017-05-04 12:51
A skąd wiesz jak będzie w tej firmie ? Tak naprawdę to nie wiadomo nawet kiedy i co przyjedzie ... a i wolne się skończy , a jakie ma plany pracodawca ???
Xyz 2017-05-04 13:46
Te pytania ktore wypisales powyzej moze sobie zadawac codziennie pracownik w kazdej innej firmie niezaleznie od zajmowanego stanowiska zarobkow i nazwy firmy moga to byc czolowe nazwy najlepszych firm na swiecie nigdzie nie wiadomo co bedzie jutro a wolne sie skonczy?oczywiscie ze sie skonczy i tylko nam sie cieszyc z tego by praca byla i plany
2
tak gadają 2017-05-04 17:59
Powiadają że linka tylko do końca czerwca będzie szła a później zwolnienia będą,że Turcy nie przewidują dalszej produkcji telewizorów w tym zakładzie
2
anonim 2017-05-04 19:00
Tak logicznie mowiac myslac nachlopski rozum bo mi przyszlo do glowy chociazby z fartuszkami i kamizelkami po co braliby do przeszycia skoro mielibysmy jeszcze tylko miesiac pracowac. A nawet gdyby jak piszesz chcieli zwalniac to poczekaliby jeszcze miesiac. Zeby wziac mniejsza ilosc do przeszycia bo mniejsze koszta :)mysle ze to jedna wielka bujda
1
Buzzastral 2017-05-04 19:18
Nie będzie zwolnień, nie nakręcaj się zbytnio...
Nie po to robią pod serwis miejsce, żeby ot tak sobie zwalniać.
Zakład będzie do końca przyszłego roku i tego się trzymajmy !
2
anonim 2017-05-04 19:27
Powinienes sie podpisac PDO-wiec a nie tak gadaja to jest stek bzdur o tych zwolnieniach. I produkcji do konca czerwca jakby tak mialo byc nie zatrzymywaliby niektorych kurczowo na dwa miesiace a ci co zostali to juz powinni dawno dostac 3 miesieczne wypowiedzenia dla mnie jest to smieszne co napisales
1
anonim 2017-05-04 20:41
Pożyjemy zobaczymy...A to że firma ma istnieć TYLKO do końca przyszłego roku pocieszające nie jest...
1
anonimus 2017-05-05 13:47
W poniedziałek postój hehehe
1
anonim 2017-05-05 15:41
A co czesci nie dojechaly????
1
anonim 2017-05-05 16:28
W poniedzialek magazyn do pracy na rozladunki we wtorek normalnie produkcja
1
anonim 2017-05-05 17:20
Dobrze że na tym forum czasami można się dowiedzieć prawdziwych i konkretnych informacji :)
a o tym że to i owo gadają toteż dobrze wiedzieć bo jak nas nauczyło w tej firmie nie jedno już miało być a i wszystko jest możliwe ...
1
anonim 2017-05-05 18:54
Prawdziwych i konkretnych sorki ale smiesznie to brzmi :)prawdziwa to jest napewno ta ze poniedzialek postoj:)
anonim 2017-05-05 20:40
Dokładnie o to mi chodziło oraz że magazyn do pracy... :)
anonim 2017-05-05 21:16
Tak to fakt to jest pewne:)
anonim 2017-05-08 10:57
To też fakt !obszywanie fartuszków ,to jest poważny argument i poważna inwestycja.... :)
4
10lat zakladu 2017-05-16 19:16
Ja też czuje ze cos śmierdzi w tej firmie,co drugi dzień postój,plan rozkładają na 2miesiace zeby nie wyrobić całości w jeden miesiąc,opozniaja rozmowy o podwyżki,serwis miał być w kwietniu-teraz jest wersja ze moze w czerwcu.Dziwne to wszystko
2
anonim 2017-05-16 23:11
Narazie z planem i z czesciami tak jest ale trwac to wiecznosc nie bedzie jeszcze sie TU narobisz a reszta juz niebawem sie wyjasni nie martw sie nic a nic odpoczywaj poki daja placa sto procent wiec czym sie martwisz :)spij spokojnie nie masz powodu do stresu
1
anonim 2017-05-17 09:58
Ze co niby się wyjaśni ? To już ponad rok się tak trwa i się wyjaśnia... :)
4
Re 2017-05-18 22:51
Jeśli się ziemia nie zatrzęsie to nic się nie zmieni w tym roku. ... nie da się ukryć że oszczędności na każdym kroku. .... wiecej to juz podcieranie d..... szkłem. ... przykre ale prawdziwe. ...... jedynym planem są oszczędności. ..... wszystko inne to bujdy dla mas..... serwis niebawem ruszy, ale to będzie tylko dla ściemy.
2
l.k. 2017-05-23 18:25
Zgadza się,oszczędzają już nawet na środkach czystości-nigdy jeszcze toalety nie były tak śmierdzące i niedomyte jak teraz,gorzej niż na dworcach.Czy biuro może coś z tym zrobić?Sprzątaczki spacerują po hali jak modelki na wybiegu,ale polać klozet domestosem już nie ma kto,za dużo ich chyba że tak się nudzą
4
anonim 2017-05-24 16:10
Nie zwalaj wszystkiego na sprzataczki jakby kazdy pracownik korzystajacy z toalety zachowal po sobie porzadek taki jak sie nalezy to kazdemu bylo by milej tam wejsc a wiemy ze niestety zdarzaja sie w wc czasem "zaskakujace"niemile sprawy az wstyd za niektorych dobrze wiemy ze nie raz byly incydenty jeden zachowuje sie z kultura a drugi po chamsku bo to nue jego i ktos posprzata

2
miki 2017-05-24 17:38
Nawet jak nie ma żadnych ,,niespodzianek,, to toalety są nieposprzatane,śmierdzące, z koszów wysypuja się nieczystości, brakuje mydła do rąk, zlewy czarne od osadu-niech firma zastanowi się kogo zatrudnia do sprzątania,jeśli nikt nic złego nie widzi w tym ze impel oszczędza na środkach czystości to jestem zdziwiona,w toalecie koło c1 smrodem można się zatruć-wam z biura naprawdę to nie przeszkadza?Fajnie by było jakby ktoś mądry tu zaglądnął od czasu do czasu i zareagował na opinie pracowników
3
anonim 2017-05-24 22:52
Nie róbcie sobie jaj , jak jest tak źle to zgłoście do przełożonego powinien interweniować bo na biuro to nie liczcie , a i na hali nie ma już osób żeby coś działać...
Bławatkowa 2017-05-29 08:59
Co wy chcecie od sprzątaczek ?
Na polecenie vestela impel pozwalniał ludzi i nie ma już komu robić.
Polityka oszczędności się kłania.
Jaka firma - taki kibel !
anonim 2017-05-30 17:54
No chyba te wpisy cos pomogły bo toalety zaczęły być względnie czyste i pachnące,może i warto tu od czasu do czasu opisać problem, może ktoś mądry to czyta i działa
4
anonim 2017-06-07 16:51
??? czy że części dzisiaj dojechały ?
anonim 2017-06-07 17:29
Skoro nikt nie dzwonil do 15 stej to znaczy ze jutro do pracy i dojechaly
1
anonim 2017-06-07 18:02
też mi odpowiedź tyle to każdy się DOMYŚLA...
1
ciiiiii 2017-06-07 18:54
Tak,części dojechały i to dużo,na postój nie ma co już liczyć,przynajmniej do końca czerwca. A później....
anonim 2017-06-07 21:09
hahaha ! akurat !!!?
anonim 2017-06-07 21:36
A pozniej co???
1
anonim 2017-06-08 22:08
A później powtórka z tamtego roku-znów kilkumiesięczne postoje
anonim 2017-06-08 22:45
hahahahaha chcielibyście ....
1
anonim 2017-06-08 22:48
No napewno .....tak jak napisales ze duzo czesci dojechalo a to byla wogole !!!!!nieprawda !!!!co moglismy zaobserwowac dzis rano ze czesci nie bylo wcale i trzeba bylo czekac az dojada byly tylko same kartony !
1
anonim 2017-06-13 19:26
Czy kucharki już całkowicie oszalały na tej stołówce?Nie dość że znajomym nakładają jedzenie za darmo albo porcję całą za połowę ceny,a na dodatek wszystko jest tak przesalane że jeść się nie da.Co dzień to gorsze jedzenie i większy foch na ich twarzach,jak się nie podoba to paszoł won!
1
anonim 2017-06-13 20:40
dlatego jem w domu :)
1
Jajec 2017-06-23 02:11
Masakra. Ledwo z robotą ruszyliśmy a już planowany jest kolejny postój.
1
anonim 2017-06-23 10:24
Co ty za bzdury wypisujesz zadnego postoju juz nie bedzie owszem planowany jest tylko urlop dwutygodniowy i to na tyle nie masz co robic chyba ze piszesz sobie takie pierdoly chyba siedzisz za dlugo w domu:)
2
hahaha 2017-06-23 12:07
Piszesz komentarz na forum pracowniczym o 2 w nocy? Na pewno nie jesteś pracownikiem vestela, tylko kolejnym bezrobotnym po PDO który chce plotki rozwiać po zakładzie. Żal mi takich jak ty.
3
Zostaw swoją opinię o Toshiba - Biskupice Podgórne
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Toshiba