brak logo

La Bema

Zawiercie

Opinie o La Bema

zbulwersowany_klient 2010-08-23 09:23
Pracodawca źle odnosi się do pracowników oraz klienta. Pracownicy muszą się wstydzić za szefa i świecić za niego oczami. Muszą z nieczystym sumieniem wykonywać jego polecenia. Szef każe pracownikom zakładać używane krany do zlewów i inne powystawowe produkty (bez wiedzy klienta!! klient płaci za nowe). Szef wybiera co najtańsze z różnych hurtowni a sprzedaje jako drogie). Wydziera się na klienta w jego domu. W takiej atmosferze nie pracuje się dobrze. Byłem świadkiem jak klient musiał siłą usunąć szefa firmy ponieważ mało co doszłoby do znieważenia klienta i pracownicy musieli powstrzymywać szefa od pobicia klienta. Podczas projektowania kuchni jest wszystko ok, ale gdy przyjdzie montaż liczy się tylko zysk firmy a zadowolenie klienta jest po prostu nie istotne.
1
moje_wrazenia 2010-08-23 09:47
Klient chciał mieć blaty w tym samym kolorze co fronty. Mój szef celowo zrobił awanturę w domu klienta. Część tych blatów specjalnie zostało źle zrobione. Gdy klient to zauważył i prosił o poprawkę spotkał się z krytyką jaki to klient jest beszczelny i nienormalny(za to że chce mieć w kuchni jednolity blat.) Po godzinie kłótni szef zgodził się a klient zapłacił dodatkowo 3 zł za metr. Przy kosztach żędu ponad 10 000 zł zachowanie szefa i oszczędność o 10 zł na kosztach poniesionych podczas produkcji kuchni wydaję się być absurdalna. Bezradność klienta w takiej sytuacji gdzie dominuje bez skrupulatny szef. Ma on taką przewagę że spokojni ludzie nie chcą mieć problemów a jego zysk opiera się głownie na wykorzystaniu tego że klient chce mieć już spokój i nie chce użerać się z firmą o źle wykonane usługi.
1
zawiasy_i_lampki 2010-08-23 09:55
Klient zamawia lampki nad kuchni o jakimś wzorze i płaci za nie, szef kupuje te co w hurtowni są w promocji najtańsze i montuje u klienta. Klient jest zaskoczony bo chciał inne. Klient chce listwy w kolorze frontów i gdy nie wpisze tego do umowy, to w dniu montażu klient na swoje oczy widzi listwy w kolorze który był aktualnie w promocji w hurtowni która aktualnie miała najtaniej. Lakier z takich listew schodzi po około 1,5 roku. Dlatego szef zaszczega sobie 12 miesięcy gwarancji i informuje że nie przestrzega prawa międzynarodowego o niezgodności produktu i posiadania w dniu zakupu ukrytych wad. Klient musi sam sobie je wymienić.
2
listwy 2010-08-25 18:24
Ja kupiłem u nich cała kuchnię i teraz żałuję że nie dołożyłem 500 zł i gdzie indziej nie zamówiłem. Listwy po 8 miesiącach odpadają i zastanawiam się czy nie skarżyć szefa firmy za szkody moralne !!!
1
xx 2011-02-17 19:34
partacze jakich mało.tyle mogę napisać."szef" to(usunięte przez administratora)
1
anonim 2011-07-14 23:36
FIRMA LA BEMA PROWADZONA PRZEZ (usunięte przez administratora) TO FIRMA KTÓRA POWINNA ZNIKNĄĆ !!! MONTAŻ WYKONYWANY NA RATY - NAWET PONAD TYDZIEŃ! CAŁY CZAS O CZYMŚ ZAPOMINAJĄ, CZEGOŚ IM BRAKUJE A JEDYNE CZEGO CHCĘ TO ŻEBY PODPISAĆ PROTOKÓŁ ODBIORU. OCZYWIŚCIE JAK SIE TO ZROBI JUŻ ZAPOMINAJĄ O CZLOWIEKU ZATEM NIC NIE PODPISUJCIE PUKI WSZYSTKO NIE BEDZIE GOTOWE!!! NAWET JESLI MIAŁOBY TO TRAWAĆ MIESIĄĆ...
1
anonim 2011-09-23 10:24
Pragnę ostrzec klientów przed zawieraniem usług w Firmie :La Berma. Ci ludzie wcale nieznają sie na swojej pracy. Mało tegowłaściciele są nieuprzejmi i opryskliwi. Lepiej udać sie do(usunięte przez administratora) w Porębie!!! Pozdrawiam remontujących kuchnie
2
klient 2011-10-25 23:15
ja jestem zadowolony z usługi i nie mam żadnych uwag co do ich wykonania. Prawda jest jedna że za darmo niema nic a ci co piszą takie rzeczy niech się podpiszą pod tym co? bo właśnie taka jest ta prawda :)
anonim 2011-11-07 18:49
Z imienia i nazwiska podpisywać się nie będę. Jestem z Pilicy i moim zdaniem firma i jej usługi pozostawiają wiele do życzenia. Super, że Tobie się udało jak widać jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. Ja czuję się oszukany...
3
klient 2012-04-20 11:42
Ja jestem bardzo zadowolona omówiłam wszystko przy podpisaniu umowy i przy montażu nie było żadnych problemów wykonanie bardzo dobre pracownicy uprzejmi Polecam wszystkim
Marta 2012-05-23 22:53
A ja WCALE zadowolona nie jestem. Nic nie jest tak jak być powinno! Dla mnie dno.
2
kaya 2012-12-19 11:42
Za cenę która sobie życzy firma lA BEMA otrzymać można ładne ale przeciętnej jakosci meble. Niestety opinie o arogancji właścicieli sa zasadne w 100%
1
Były pracownik 2013-07-07 15:35
Jako były pracownik La Bemy absolutnie nie polecam ze względu na stosunek pracodawcy do pracownika. Oczywiście na początku jest ok jednak po kilku miesiącach zaczyna sie b.nieprzyjemna atmosfera i obwinianie pracownika o błędy szefostwa (...) Zostawanie po godzinach (oczywiście nieodpłatnie) jest standardem ale o wdzięczności za to zapomnieć można. Przykładów jest wiele ale szkoda czasu na przytaczanie. Pozdrawiam :)
1
Ktoś 2014-08-15 21:35
A po co tam się chcesz pchać? Lepiej chodniki zamiatać niż u tych ludzi pracować!!!
1
Mary 2014-08-29 11:10
Kuchnia zamontowana w kwietniu 2014, krzywo zamieszczone uchwyty, które po dwóch miesiącach odpadły. Na początku czerwca złożyłam reklamację i zamówiłam dodatkowo blat, niestety pracownicy dziwnym trafem, na umówione terminy nie przyjeżdżali, tłumacząc za każdym razem, że zapomnieli. Do połowy sierpnia zamówienie jak i reklamacja nie zostały zrealizowane. Nie można umówić się na termin w dogodnym dla klienta terminie, pracownicy niekompetentni w na swoich swoich stanowiskach, zarówno w biurze jak i panowie od montażu. NIE POLECAM!!!!!
2
ex-pracownik 2014-09-13 06:01
Jako były pracownik tej firmy zdecydowanie odradzam jakąkolwiek współprace z nimi, czy to na linii wykonawca-klient czy też szef-pracownik. Potwierdzam powyższe wątki iż szef to cham i prostak, typowy prywaciarz dorobkiewicz. W zasadzie firma należy do jego małżonki, która jako tako jest jeszcze na poziomie i można się z nią dogadać w niektórych sprawach. Atmosfera w pracy bardzo napięta i nerwowa, wymagania z kosmosu w ogóle nieproporcjonalne do zarobków, które i tak dalekie są od proponowanych na rozmowie, gdyż na ręke jest im przyjmowanie ludzi na czarno i wykorzystywanie ich do imentu, darmowe nadgodziny to tutaj norma. Co do samej jakości wyrobów, jest ona bardzo słaba, ale nie z winy pracowników lecz z powodu oszczędzania na materiale i produkcji jak najtańszym kosztem. Nie polecam, tylko dla ludzi o mocnych nerwach.
3
Szef 2014-09-17 01:44
Zgadzam się całkowicie ale niestety firmę i atmosferę tworzą ludzie którzy w niej pracują a nie tylko do niej przychodzą, jeśli któryś z was pisze takie rzeczy to bądź profesjonalistą i podpisz się imieniem i nazwiskiem bo jak piszesz to chyba prawdę :) pisać może każdy mamy wolności słowa ale jak można traktować taki wpis typu były pracownik albo nie zadowolony klient trzeba pamietać ze pisząc o firmie piszemy o sobie pozdrawiam szef były ex :)
klient 2014-10-15 15:32
Pomiar, projekt, czy transport i bezpłatny montaż to standard w każdej Firmie i nie ma w tym nic specjalnego-szkoda ze projekt jest amatorski a "doradztwo" marne
a panowie "montażyści " mogą montować ale na pewno nie meble
2
Anna 2014-11-14 22:02
Myślałam o skorzystaniu z oferty La Bema ale po zapoznaniu się z powyższymi opiniami i tzw. pocztą pantoflową obawiam się o wygląd swojego mieszkania i chyba zrezygnuję:)ale ciekawi mnie obsługa:)
Ala 2014-12-28 20:53
Zamawiałam w sierpniu b.r. w firmie La Bema kuchnie, sypialnie i szafę w przedpokoju. Bardzo miło wspominamy z narzeczonym i tatą rozmowę z paniami właścicielką i projektantką. Każda nasza sugestia była brana pod uwagę. Kontakt mejlowy był na dobrym poziomie, gorzej z telefonicznym, bo czasami co dzwoniłam, to odbierał ktoś z glazury, a czasem nikt. Specjalistką nie jestem, ale meble wyglądają ładnie, są funkcjonalne i nic się z nimi nie dzieje. Co więcej, sypialnia zachwyca praktycznie każdego, kto nas odwiedza. Podobnie jest z kuchnią. Jedynie do czego mogę się doczepić, to termin montowania kuchni - panom zajęło to aż 5 dni. Umawiałam się na godzinę 9, a przychodzili na 11 (raz nawet na 13). Po każdym telefonie dostawałam wiadomość, że "już jadą"... Dla osoby pracującej jest to wkurzające, bo musiałam angażować pół rodziny do siedzenia w mieszkaniu. Dodatkowo za każdym razem narzekali na krzywość ścian w mieszkaniu (no co ja poradzę na to jak budowali w latach 70.; zresztą brali wymiary to powinni wiedzieć, co ich czeka). W trakcie montażu okazało się, że kilka rzeczy musi być zmienione (np. uchwyty kuchenne, które mogłyby się ze sobą zderzać, czy drzwi od szafy w sypialni nachodzące na parapet). Panowie w mig się zorientowali i zaczęli działać. Ich rozwiązania są jak najbardziej na plus (np. tip-ony kuchenne, które sprawdzają się bardzo fajnie).

Jeśli chodzi o postać Pana szefa - spotkałam faceta 2 razy. Na nikogo się nie wydzierał, w sumie to dzięki jego propozycji mamy fajny design sypialni.

Moja babcia kilka lat temu (7 lub 8) zamawiała z tej firmy meble kuchenne. Tylko raz musiała reklamować listwę. Panowie przyjechali, wymienili i do dzisiaj nic się nie dzieje. Meble wyglądają dalej ładnie, nic nie odpryskuje a babcia zadowolona.

Dodam, że zarówno ja jak i moja babcia mieszkamy w blokach, a proszę mi wierzyć, że zrobienie fajnej kuchni w takich kicimentach o dziwnych kształtach i krzywych ścianach aż takie proste nie jest.

Moja ocena: silna czwórka (z małym plusikiem dla Panów montażystów, którzy byli bardzo mili i fajnie rozwiązali kilka problemów konstrukcyjnych).

Co firma powinna zmienić:
1) czas montowania mebli - nie czarować, że w 2 dni zrobią 2 pomieszczenia z szafą, tylko szczerze powiedzieć co i jak. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi.
2) być uważnym podczas wykonywania pomiarów - a nie narzekać mi potem na krzywe ściany i tłumaczyć się, że dlatego tyle trwa montaż.
3) kontakt telefoniczny - żyjemy w XXI wieku, można mieć dwie linie telefoniczne w jednym budynku, albo coś w tym stylu.

Pozdrawiam!
1
maryla 2015-03-27 12:07
no ciekawi mnie czy do tego projektowania mebli się można jakoś u nich załapać, czuję w sobie artystytczną duszą i ogólnie znam się na takich sprawach, nawet sama sobie zrobiłam meble do domku - napiszcie szczerze proszę czy takie stanowiska kreatywne są do wzięcia dla ogółuw tyej firmie czy dla wybranej kasty
qwerty 2016-06-02 16:31
Firma zlikwidowana.
1
bajgiel 2016-07-07 10:14
a skąd masz takie infiormacje przyjacielu? napisz bo jednak chciałabym to samodzielne sobie i oficjalnie zweryfikować, w internecie różne ploty krążą.
Antoni 2017-01-26 12:06
To firma jest beznadziejna. Omijajcie z daleka. Tu nie chodzi tylko jakość prac czy wygląd kuchni. Możecie być pewni na 1000% że to co ustalicie i nawet będziecie mieć w umowie wypisane będzie inaczej zrobione niż sobie ustaliliście z wykonawcą. Kwestia czasu jak to zauważycie i pewnie będzie to po podpisaniu protokołu odbioru i rozliczeniu się. Pan szef specjalnie wymyśli sztucznie jakiś problem. Coś musi się nie zgadzać abo być nie tak wtedy nie zaważycie większej części niedoróbek w tej kuchni - to taka strategia. A to dopiero początek problemów. Z czasem użytkowania kuchnia będzie się psuła i będą z nią problemy. Trzeba mieć techniczną wiedzę żeby to zauważyć podczas odbioru kuchni. Ale nie trzeba mieć tej wiedzy żeby to widzieć podczas użytkowania. Uchwyty, fronty pękają i się odkręcają. Okleina odłazi a fornil się łuszczy itp.. Po roku kuchnia do wymiany. A jak chcecie skorzystać z gwarancji to odradzam chyba że lubicie mieć nieprzespane i nerwowe dni po kontakcie z panem szefem. NIE POLECAM I NIE ŻYCZĘ NIKOMU MIEĆ Z NIMI NIC WSPÓLNEGO!!!
Zostaw swoją opinię o La Bema - Zawiercie
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie La Bema