brak logo

Centrostal Wroclaw

Wrocław

Opinie o Centrostal Wroclaw

nikt 2013-03-19 11:07:20
czuć frustrację. ale firma chyba faktycznie chyli się ku upadkowi, cięcie kosztów kosztem ludzi- dramat. utrzymywanie bezwartościowych "przyjezdnych" -tragedia. a zostało tam jeszcze kilka kumatych osób, szkoda tylko że się tam marnują.powodzenia dla tych którzy jeszcze zostali
Marian 2013-03-20 16:21:11
(usunięte przez administratora), ludzie źli umieraja biedni i samotni - szkoda czasu nawet o nich myśleć. Jak masz możliwość to zmień pracę i omijaj takie typy. Kiedyś dinozaury wymrą. Uwierz mi, że jak ktoś ma coś na sumieniu to teraz się dopiero boi nie czy tylko kiedy to wyjdzie.
1
ichacha 2013-07-15 21:05:43
Boją się odezwać. Terror działa.
Betti 2013-11-23 20:32:10
(usunięte przez administratora) Zależy im tylko na czymś co nie istnieje... Kierownicy z9 co niektórzy) maja gdzieś zarówno pracowników jak i ich zdanie... ciesze sie ze już tam nie pracuje...
analityk 2013-11-27 15:42:42
firma nieuchronnie zmierza ku końcowi
1
kachoo 2013-12-03 11:40:50
Szukam kontaktu do handlowców z Centrostalu Wrocław, ktoś może pomóc? (usunięte przez administratora)
były 2013-12-13 13:21:51
a o co chodzi?
1
znawca tematu 2013-12-13 14:27:28
pewnie o gotowe bazy klientów dla konkurencji haha
były 2013-12-16 11:09:36
Jesli za tym idzie zatrudnienie, to dlaczego nie?
Nie mam sentymentu dla firmy CW,a baze klientów i kontaktów mam w głowie.
1
fachowiec 2014-01-14 18:40:09
znowu szukają handlowców na kilka miesięcy, ludzie nie dajcie się nabrać!
1
Ricky 2014-01-17 10:48:18
handlowiec- 1500 zł netto super ale wypłata na czas to jest nic najlepsze to jest to jakie tony stali blachy itp wyjeżdzaja na lewo i tego nikt nie widzi.W zeszłym roku pewna ekipa magazynier syn znanego przewoznika na centrostalu i piekna wagowa zostali złapani na gorącym uczynku i co i temat [poszedł pod dywan.A jeżeli chcesz pociąć materiał za pół darmo wbijaj na centrstal magazynierzy czekają jak głodne wilki na usługę temat rzeka ja jeszcze musze się trochę pomęczyc do marca.Anajlepsza to jest para czarownica ze zbrojeń i lalus pzn dyrektor z handlowego ci walą wały na całego co się nie robi żeby zachowac stanowisko.
znawca rynku 2014-01-17 12:49:55
to juz chyba końcówka
sdsdsdsds 2014-01-22 16:15:00
to trwa już od dawna. Wały tych co poniżej są akceptowane, bo sama góra też to robi tylko na inną (wiekszą) skalę.
sdsdsdsdsd 2014-01-22 16:23:43
poza tym, miska z pierogami robią to na zlecenie tego co siedzi na samej górze...
analityk 2014-02-06 11:50:58
stal jakościowa ma świetne wyniki, idą ostro do przodu
kompresor 2014-02-25 15:56:36
Dziś chciałem kupić pręt ciągniony precyzyjny ze stali C45E+C długości 2mb i średnicy 50mm.Proszę sobie wyobrazić, że nie mogłem! Kazano mi kupić trzy metry! Dla czego mam kupować tyle skoro nie potrzebuję. To nie jest pręcik dziesiątka, który mogę wykorzystać wszędzie a nawet bez skrupułów wyrzucić na złom tylko pręt ze stali gatunkowej śr.5cm. Tłumaczą się, że są hurtownią. Ja to rozumiem tylko proszę wskazać mi gdzie mogę kupić w detalu skoro ktoś kupuje to hurtowo to pewnie mi odsprzeda. Niestety Panie mnie chciały mi powiedzieć, kto od nich kupuje hurtowo zasłaniając się tajemnicą. Jaka to tajemnica skoro ten ktoś może na mnie zarobić a oni mi nie chcą sprzedać? I teraz mały warsztat ślusarski, który potrzebuje metr takiego pręta musi kupić tylko 3mb, bo inaczej nie kupi. Normalne chamstwo i monopolistyczne zagrywki. Tłumaczyłem Pani ze jak idzie do sklepu to nie kupuje 3kg szynki tylko 10 deko. Dla czego ja nie mogę kupić pod zamówienie tyle ile potrzebuje?
Szanowni klienci miejcie, zatem na uwadze, od kogo kupujecie i czy warto stosować się do ich zasad. Ja nie jestem zadowolony z takiego traktowania klienta.
3
maras 2014-03-17 14:03:32
Witam jak z pracą na zbrojarni bo ukazało się ogłoszenie jaka kasa 3500 tys da rade sie wyciągnąc jakie kierownictwo jakie zmiany proszę o info
znawca 2014-03-18 12:09:23
zarty sie Ciebie chłopie trzymają hehe
1
omijać z daleka 2014-03-25 19:55:13
znowu szukają na pracuj.pl nowych kandydatów na handlowców, zarobki 1500 netto, więc ludzie pchają się drzwiami i oknami hehe
Byla 2014-03-26 07:22:53
TAK OMIJAĆ Z DALEKA LUDZIE ZWALNIAJĄ SIĘ LAWINOWO,NA ZBROJARNI TO PODOBNO PANI KIEROWNIK I PAN DYREKTOR PRACUJĄ NA MASZYNACH TAK SŁYSZAŁAM TO JUZ MUSI BYC ZLE ALE KTO W TAKIEJ ATMOSFERZE IKASA 1500 ZŁ BEDZIE PRACOWAŁ,KLIENCI RÓWNIEŻ ODCHODZĄ
były 2014-03-27 19:56:21
czyli tomaszek zakończy dzieło góra w przyszłym roku hehe
obserwator 2014-04-01 19:50:10
Masakra...a miało być tak pięknie...
nagrzany robek 2014-05-11 16:45:54
kasiuniaaa jestes jeszcze chętna aaa?
3
byćmoże 2014-09-09 14:11:17
a jak tam w biurach się pracuje?? w księgowości??
zorientowany 2014-09-29 09:24:47
Najniższa krajowa, śmieciówka, mobbing, inwigilacja.
4
były 2014-11-03 14:24:10
jakieś 5 lat temu Centro to jeszcze był dobry pracodawca, a potem poszło po równi pochyłej prosto na sam dół, dzisiaj to już lepiej omijać z daleka tę firmę
normalny 2014-11-19 17:04:18
widze ze duzo jadu na forum o tej firmie. Ale praktycznie zero konkretow. Moze ktos napisac jakie sa zarobki na stanowisku magazyniera we Wroclawiu, i pomijajac kwestie intryg,jak sie ogolnie tam pracuje. Bardzo Was prosze o odpowiedz poniewaz mam noz na gardle i potrzebuje szybko pracy, a tam dostalem propozycje...
dupa blada 2014-11-24 09:00:36
Zmiana Pack - donat
Moje zarobki:
Październik 1300 netto = 130h
Listopad przewidywane/po przeliczeniu około 1400 netto = 140h
Grudzień przewidywane/po przeliczeniu około 1800-2000zł = 200h


Nocki po 2 miesiące, dodatek za nocki 2zł brutto do każdej godziny, liczone od 22-4rano w moim przypadku nocka/popołudniówka zaczyna się od 18:00 do 4 czyli te 4 godziny pracuję się bez dodatku nocnego. - taki celowy zakres żeby zaoszczędzili :D

Godziny różne,ponieważ jest nędzny 3 msc. system rozliczeniowy, ale jak masz nóż na gardle to idź, do tej kwoty podobno mają być dodane premie 15% ja nie dostałem bo dopiero za październik być może dostanę z listopadową wypłatą, czyli w grudniu dziesiątego premia za październik. Jak masz nóż na gardle to ok, ale praca ciężka, dojazd długi, dostaję się mniej niż na innych "normalnych magazynach" pracodawca wymagający, wchodzą powoli normy, nie można się spóźnić nawet 30sekund bo zaczynają skanować. Trzeba chodzić jak to jeden z managerów z packu stwierdził i pokazywał 9km na godzinę - takie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie praca, ale na chwilę może być ! :)
on 2014-11-24 09:03:39
Widzieliście - w kategorii "Rozmowy Kwalifikacyjne" zniknęły wszystkie wpisy/komentarze! a przecież były prawdziwe i nic złego nie było tam napisane. Ale jaja ... Amazon sponsoruję artykuły, amazon płaci go-workowi za wymazywanie komentarzy ... :/
edzio 2014-11-30 23:36:30
Podobno likwiduja oddzial plock.
1
lukasz 2014-12-10 15:31:19
To nie tak
1
ciekawy janek 2015-01-13 14:17:59
a okrąglutka kasiunia jeszcze robi?
2
wrocławianin 2015-02-26 22:28:30
świeta racja
NI 2015-03-23 19:30:12
a jak tam nasza solara-lodziara ? rozdaje nadal lody na lewo i prawo ?
2
znawca firm 2015-04-28 14:51:46
ta firma to klasyczny, wręcz idealny przykład jak można w zaledwie kilka lat totalnie rozłożyć bardzo dobrą i mocną firmę!!!
przygnębiona 2015-06-23 11:49:30
co tam ,popracuj w centrostalu w żarach ,pani kierownik poniża ludzi ,na dzień donry są wyzwiska uciekajcie,ludzi ma za nic. aż żal że taki ktoś niszczy opinię dla centrostalu.
4
przygnębiona 2015-06-23 12:03:08
ludzie poradzcie co zrobić z taka babą, w Żarach w centrostalu straciłam przez nią zdrowie. To co ona wyprawia z ludzmi to nic innego jak mobing.
1
były pracownik 2015-09-06 20:11:44
kaja dziwie się że chcesz pracować w takiej firmie jak Centrostal...po pierwsze bardzo niska płaca (średnio 1400-1700 zł na rękę) po roku max 1900 - handlowiec na całą Polskę - mobilny, pod drugie brak szacunku do pracownika - nie ty to ktoś inny hehe wymagają bardzo dużo a od siebie nie dają nic, pełna inwigilacja twojej pracy - brak zaufania do pracownika no i to co najgorsze: kolesiostwo. Jedyny plus to to że jest umowa o pracę...ocena ogólna - nie polecam...
1
ania 2015-09-14 08:27:58
Proszę o informację jak wygląda proces rekrutacji do oddziału we Wrocławiu. Ile osób zasiada w komisji i czy rekrutacją sprowadza się do jednej rozmowy czy trzeba przejść kilka etapów zanim wybiorą właśnie ciebie.
1
Paweł _ lca 2015-09-29 21:37:55
Jakie zarobki są na stanowisku magazyniera bo właśnie rozglądam się za lepszą pracą
1
znawca firm 2015-10-05 20:28:13
w tej firmie teraz z zarobkami jest dramat, raczej 2 tys. netto nie zarobisz, poszukaj lepiej gdzies indziej
wks 2015-10-11 14:16:07
nie polecam tej firmy naprawdę za nei długo ja wam opisze swoją sytuacje
klient 2015-11-11 17:52:48
Dziadowska obsługa,mam wrażenie że pracują za karę.
xcom 2015-12-07 22:05:43
Witam
Mam pytanko dotyczące stanowiska informatyka, czy ktoś się orientuje mniej więcej jakie zarobki i jaki czas pracy jest na tym stanowisku. Jeśli macie jakieś informacje na temat tego stanowiska to bardzo proszę o opnie
szymon25 2016-01-05 11:47:58
Witam

O ogólnie to nie polecam firmy bo jest straszna lipa małe zarobki maxymalnie 1700 zł na reke dziwię się że tam pracują powinni się zwolnić ja wytrzymałem tam dwa tygodnie jak zobaczyłem jaki tam wyzysk jest to ręce opadają nie polecam i nie przyjmować się tam do pracy!!!
Nicki man 2016-02-02 08:57:35
Social ? Jaki social za karty benefit odciągają z pensji za lepszy pakiet a ośrodek wypoczynkowy to jedna wielka rudera. Śmierdzi grzybem i wilgocią i jest brudno. Cuchnące łóżka ba których nie ma jak sie położyć. Cos okropnego.... Nie polecam tam jechać ! Byłam raz i nigdy więcej. Najgorszy pobyt nad jeziorem.
Pawelo 2016-02-10 15:08:44
Daleko Centrostalowi do pozostałych firm a nawet bardzo daleko. Cos takiego jak kultura w organizacji tam nie istnieje. Niestety kumolostwo i podpieprzanie to w tej firmie norma. Ale większość juz przywykła do tego i trzyma sie na baczności :)
4
Hai 2016-05-13 12:34:42
no ale to oczywiste, że żeby pracować na magazynie trzeba mieć chociażby uprawnienia na operatora wózka widłowego, bez tego teraz ani rusz, a warto się postarać, bo zatrudniają na umowę o pracę :) pozdro
klient 2016-10-25 18:07:27
Teraz to jest jazda bez trzymanki, bo robią remont. Mają burdel na kołkach, wszędzie syf i kurz, wszyscy pracownicy z handlu gnieżdżą się na kupie, hałas, brak organizacji - jeden wielki pierdolnik. Powinien tam wpaść ktoś z PIPu i zobaczyć jak się pracuje w spółce akcyjnej... A wałki jakie robią nadają się do kontroli UKSu... DRAMAT !!!!
klient 2016-10-25 18:08:10
Teraz to jest jazda bez trzymanki, bo robią remont. Mają burdel na kołkach, wszędzie syf i kurz, wszyscy pracownicy z handlu gnieżdżą się na kupie, hałas, brak organizacji - jeden wielki pierdolnik. Powinien tam wpaść ktoś z PIPu i zobaczyć jak się pracuje w spółce akcyjnej... A wałki jakie robią nadają się do kontroli UKSu... DRAMAT !!!!
1
Zostaw swoją opinię o Centrostal Wroclaw - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrostal Wroclaw