brak logo

Śląska Wytwórnia Wódek Gatunkowych Polmos S.A.

Bielsko-Biała

Opinie o Śląska Wytwórnia Wódek Gatunkowych Polmos S.A.

ja 2016-09-25 17:51:05
Czytam po krótce i stwierdzam :
Żadnych opinii w zasadzie o pracodawcy!!
Za to wpisy zakompleksionych ludzi którzy lecząc swoje kompleksy wypisują jakieś bzdury na innych.
Więcej szacunku dla drugiego człowieka życzę wszystkim hejterom !!!!
4
BoCiAn 2016-09-25 18:34:06
ZATEM WIĘCEJ CZASU POŚWIĘĆ NA CZYTANIE ...ZE ZROZUMIENIEM...
5
Ty 2016-09-25 21:21:19
To wczytaj się I znajdz szacunek do pracownikow zarowno poprzedniej ekipy z Sobieski ego, aktualnie zwolnionej ze Stocka i tych co pewnie jeszcze wyleca. I masz pelen obraz. Jaki on jest pozostawiam bez komentarza.
1
tomasz 2016-09-25 22:32:45
blahahahahahaha hurtownie to jak wy przyszliście to już zamawiały mało od was, wiec gorzej być już nie może.
5
bmw 2016-09-25 22:40:15
a takie ładne BMW zima sobie wyżebrał...takie białe...i takie duuuże...a on taki mały...ech, te kompleksy;
12
Mimi 2016-09-25 23:07:34
Co zrobią jutro nasi koledzy w pierwszy poniedziałek po czarnym czwartku i ostatnim piątku.......
Pewnie będą sprzedawać .........ale siebie po kolei. ......
7
TomaszŻ 2016-09-26 07:48:54
Pracownik do dyrektora:
- Jestem zmuszony prosić pana o podwyżkę, ponieważ intersują się mną trzy firmy.
- A moge wiedzieć jakie? - pyta dyrektor.
- Elektrownia, gazownia i wodociągi.
3
Bb 2016-09-26 07:55:47
mimi , pojedziemy posprzątać po sobie , ale najpierw się wyśpimy ;)))
3
Bb 2016-09-26 08:37:29
Tomaszu ż to powiem Ci ze Ci się udało , pewnie jesteś z ekipy która została zwolniona wiosną - w gównie rękę trzymałeś to teraz czemu gównem się nie pobawić ;)
Ty to jesteś ale szczęściarz , w handlu nie masz czego szukać to korzystaj ;)))
2
BL 2016-09-26 10:48:12
Pilnuj, żeby szef szefa nie dobierał się szefowi do tyłka
1
ramzes 2016-09-26 15:04:35
Blokować nie będziecie , bo i jak macie 14 dni wypowiedzenia i koniec . Wypowiedzenie już dostaliście więc za 14 dni pozamiatane .Polecam poczytać kodeks pracy
3
zlota rybka 2016-09-26 15:54:40
z nowymi ph współpraca w ogóle się nie ukladała!!
5
king 2016-09-26 15:57:58
Miałeś, chamie, złoty róg,
miałeś, chamie, czapkę z piór,
miałeś, chamie, białe BMW
10
Uzdrowiciel 2016-09-26 18:13:20
Miłość i szacunek w rodzinie ....tylko to sie liczy.Życzę Wszystkim obecnym pojednania .
5
jkjji 2016-09-26 19:07:59
Ale Tu jadu jak u żmiji...zacznijcie lepiej roboty szukać a nie od wiosny na forum siedzicie ......
Ogólnie to firma wydymaĺa wcześniejszą ekipe jak i obecną.
8
woda 2016-09-26 20:57:50
he he he ubaw po pachy czytając wasze wypowiedzi jak również kto i jakim komentarzom daje lajka nie trzeba być geniuszem aby wywnioskować że większość ludzi tu obecnych to zwolniona z BB ekipa z Sobie... . Dajcie spokój weźcie się do pracy zamiast wypisywać takie bzdury.... :-) Wyraźnie wam się nudzi :-)
8
Gbur Kaszubski 2016-09-26 23:20:54
Chłopcze , problem to Ty masz skoro nie chciany włazisz na te forum i udajesz kogoś innego niz jesteś . Podsycasz , buntujesz i przy okazji dolewasz oliwy do ognia Czytam te hejty utwierdzając sie w przekonaniu że pisze je max dwie, trzy osoby. Raz sa za raz przeciw . Laik by to rozszyfrował . Dlatego odpuść sobie i jak to mówi mój kolo szkoda prądu ... Nieudacznicy którzy do tej pory nie znależli pracy lub tacy którzy ją znależli lecz w tej nowej trzeba coś robić nie potrafią zapomniec o firmie w której czy sie leżało czy stało to sie zarabiało .
3
TomaszŻ 2016-09-26 23:22:40
WIEDZIAŁ CO POWIEDZIAŁ A ŻE GÓW.O WIEDZIAŁ TO NIC NIE POWIEDZIAŁ
3
SZACH MAT 2016-09-27 15:59:12
Płaczcie, płaczcie i tak wam to nic nie da. Tak to jest jak się idzie za kimś ślepo nie patrząc na innych! WCALE NIE JEST MI WAS SZKODA!!!! BO WCHODZILIŚCIE NA NASZE MIEJSCA DUMNI JAK PAWIE!!!! OPOWIADAJĄC BREDNIE NA NASZ TEMAT!!!!


SZACH MATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
6
Peszek 2016-09-27 20:13:03
Co teraz powiesz?? Powiesz?? Hahaha w końcu pokazali gdzie jest wasze miejsce! Woźna i konserwator w szkole to i tak byloby już luksus :)
2
Darek Szupieńko 2016-09-28 16:30:01
Jedni i drudzy załóżcie sobie grupę "wydymani przez BB". Zamiast zrobić porządek z nieuczciwym pracodawcą nawalacie się miedzy sobą.
13
Jack 2016-09-28 17:11:29
Na temat pracodawcy - jedna wielka ściema . Obiecują premie , podwyżki i nic z tego nie jest ! Ford fiesta jako samochód - mozna korzystać , ja nim prywatnie korzystałem . W tablecie lokalizator który musi byc włączony z telefonu mozna korzystać , wypłata jak na te czasy średnia ok 2500 na rękę , praca 8 h , produkty niektóre to cegła ! Ogolnie wszystko na + poza obiecankami i nie dotrzymywaniem obietnic ! Wydymanym tez musze sie czuć przez pracodawcę bo troche pracowałem dla nich i mi podziękowano i przyszła nowa miotła ktora wszystkich zmiotła ;))) a teraz sie słyszy ze tez ich zwolnili . Ponoć maja sie sprzedać i wala wszystko , a watpię ze rozliczają sumiennie klientów , bo ponoć firma ma zarabiać a nie dokładać - czyli obiecują pakiety i sie z nich nie wywiązują !!
2
Andrzej Szklarek 2016-09-28 18:20:00
Nie sprzedadzą sie bowiem 70 % wódy w dyskonterach no name to ich prodykty. Zarabiaja na tym krocie więc uważam że znajdą jakąś inną drogę. Na tatrzei i eż świata nie zwojują . Dziś są czwartym graczem a marzyło sie co niektórym aby być drugim stąd róznego rodzaju ,,pomysły''
1
Zdzisław Muller 2016-09-28 22:29:52
Czwartym graczem w co? W cymbergaja chyba. Nie pisz bzdur, gdy nie masz pojęcia o rynku.
8
Celny 2016-09-28 23:17:20
Chyba nie poważny jestes!! Ze producenci zarabiają na sprzedaży do dyskontów, a tym bardziej jeszcze w alkoholach gdzie koszty z podatkami sa tak wysokie. To ze 4 gracz to nawet nic nie bede juz komentował....
3
jj 2016-09-29 16:04:25
Akurat to prawda, tzn. w sieciach w zakresie marek własnych rządzą niepodzielnie. I zarabiają na tym całkiem nieźle. Chrobry i Advocat w Biedronce, Moniuszko w Tesco. To są konkretne produkty i konkretne pieniądze dla nich.
2
kamil 2016-09-29 16:10:31
No straszny ten POLMOS - PH pracuje 8 godz., ma do celów prywatnych auto i telefon i 2,5 tys. na rękę. Naprawdę dramat...
2
Jack 2016-09-30 10:43:56
Jak dla mnie to dramat bo aspiracje na 2,5 k nie posiadam a za taka wypłatę można klepać biedę tylko w tych czasach .
2
ZiobroLGFT 2016-09-30 20:39:52
Kocham Was
ZiobroLGFT 2016-09-30 20:52:28
Pozdrawiamy z Gdańska najpiękniejsze kobiety ze starego Bielska z kresów Kasię i Agnieszkę. Sylwek zazdrościliśmy , że Miałeś tak zajebistą ekipę. Odezwij się. Kiedyś się jeszcze spotkamy. Maciej nie Black.
9
normalny 2016-10-02 19:07:25
Jak słyszę, że nowi/byli mówią stawiali BB na nogi i tak sie wynoszą z tym a pracowali 3 miesiące. To jeszcze bardziej utwierdzam się że info z ostatnich dni była to słuszna decyzja!!!
2
Stary Ziom 2016-10-02 21:10:08
A mi tu coś nie gra .Przychodzi GOŚĆ ze Stock wcześniej "Zaliczył" Jantoń notabene w taki sam sposób "załatwia " POLMOS LUBLIN ,czy to kogoś nie zastanawia?.. jak można w ciągu roku "zaliczyć" 2 firmy i NIC nie zrobić oprócz KOSZTÓW ??? To jest pytanie.
1
Listopad 2016-10-02 21:31:32
A co maja mówić. bez urazy ale to tylko "pionki" w tej grze ... na poziomie PH no może kierowników wszyscy są pokrzywdzeni, każdy chce zarabiać i czasami ufa nie tym co trzeba. Może i była to słuszna decyzja ale nie winił bym PH, oni pewnie nie wiedzą co się tak naprawdę dzieje...ba zostali wyr.. podwójnie.
Teraz są takie czasy że konkurencja jest na wyższym poziomie niż się komuś wydaje , jak ktoś myśli jak 2 czy 5 lat temu to się rozczaruje. Poczytajcie trochę prasy i wyciągnijcie wnioski.
Pozdrawiam z całym szacunkiem dla WSZYSTKICH PH (niezależnie od miejsca pracy).
1
gość 2016-10-03 09:26:36
jak widać kolego za leżenie to tylko kwit można dostać i to po 3 miesiącach w nowej pracy- A nie zarobić. obstawialiśmy, że cudotwórcy zostaną chociaż do grudnia ;) ups. zamiast czarować to swoje wyimaginowane długi spłacali (w swoich garażach).
2
Pbb 2016-10-04 11:06:17
Wasze długi Wasze .... ;))))
1
Gbur Kaszubski 2016-10-05 20:20:05
Proponował bym nie wrzucac wszystkich do jednego wora . sa ludzie i parapety.... Swoją drogą znam wielu i z byłych BB i Stockowców i z MBWS o CEDC nie wpomne gdzie mimo ,,kiepskiego'' uposarzenia dorobili sie domów ( pałacy) w dwa lata pospłacali kredyty na M . Juma nie dotyka każdą kategorie od alko po gumy orbit .
2
Ed 2016-10-06 19:01:20
A ja kredyt na budę do psa muszę brać :(
cristal 2016-10-06 20:32:03
Zatem kundel bury z Ciebie a nie cfaniak
sedzia sprawiedliwy 2016-10-11 09:41:46
gdzie ten gościu od "pstryczka"? chcesz może przeprosić? czy nadal tak uważasz jak pisałeś?? :D he
2
ryś 2016-10-13 12:54:51
Ej, byłe Stocki, byłe Jantonie, byłe...itd. gdzieście wyparowali??? Tacy fachowcy i taka cisza...
6
Bogdan 2016-10-14 22:19:30
Cześć. Mam ofertę na ph na warszawe. Chciałem zapytać jaki jest ten nowy regionalny na tym rejonie? Mówią na niego Kowal i podobno jest wysoko notowany u prezesa i można z nim daleko zajść. To prawda?
2
Tomek 2016-10-15 12:35:52
Mocni w gębie byli od czerwca do połowy września, a teraz to cicho jak mysz pod miotłą. Jak to życie potrafi zaskakiwać i odwrócić koleje losu! Teraz to byście chcieli się przykumać! I robicie to przez znajomych znajomego PODPYTUJECIE co to teraz z wami będzie! Nie jest mi was szkoda bo szczekaliście nowi na starych a starych trzeba szanować tak głosi księga ulicy! Myślę że macie nauczkę!
8
mat 2016-10-20 18:57:23
Regionalny??? Jeśli już to dyrektor ds. kluczowych klientów. A w ogóle "Kowal" to były dyrektor generalny Sobieskiego...
1
halloween 2016-10-27 22:48:56
ostatni już się zbliża, już puka........
8
Max 2016-11-02 10:34:43
Jaki tu spokój na na na na...
2
Tomek krupnik 2016-11-02 14:15:57
Lecą lecą lecą wszyscy.... piękne zagranie
2
Sara 2016-11-02 16:53:19
Nie wszyscy polecieli kolego. Tylko czesc. A druga czesc dalej pracuje wedlug zapewnien Rudego i Chojiny.
1
kwaśna cytryna 2016-11-02 21:13:00
jak można być takim bucem, zadufaną i zarozumiałą osoba bo chyba w stłooooku to była podstawa podczas zatrudniania osob
3
grześ 2016-11-14 16:11:50
gdzie te cwaniaki co w 3 miesiące tyle dobrego zrobili?? Co tak krzyczeli na sklepach i na goworku :)
1
NIKOL 2016-12-02 19:51:56
Tomek z Krupnika już rozpoczął swój teatrzyk. Informuję klientów że ureguluję należności jakie ma polmos wobec swoich klientów oraz został św Mikołajem rozdając 500 zł na mc za półę!!!

500 + mode i na czasie, ciekawe ile osób przekonasz na te banały?!!!

nie mój cyrk nie moje małpy ale granie konkurencją To już poniżej krytyki. Informuję że konkurencja ma się dobrze i powodzenia w rynku !!!
Zostaw swoją opinię o Śląska Wytwórnia Wódek Gatunkowych Polmos S.A. - Bielsko-Biała
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Śląska Wytwórnia Wódek Gatunkowych Polmos S.A.