Learning Systems Poland S.A.

Warszawa

Wszystkich pracowników zatrudniamy na podstawie umowy o pracę i staramy się aby byli szkoleni systematycznie, zarówno przez nas wewnętrznie jak i w przypadku stanowisk managerskich przez firmy zewnętrzne.
Wywiadu udzieliła:
Dorota Żuchowicz HR Director Learning Systems Poland S.A.
Proszę pokrótce opisać działalność Learning System Poland?
Zajmujemy się szkołami językowymi. W Celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji zapraszamy na strony interntowe www.empikschool.com oraz www.speak-up.com
 
Na jakie stanowiska prowadzicie Państwo obecnie rekrutację?
Polecam śledzenie na bieżąco odpowiednich zakładek na wspomnianych stronach, gdzie takie informacje i stosowne ogłoszenia się pojawiają. Nieustannie poszukujemy osób na stanowisko konsultanta, czyli osób, które lubią sprzedawać usługi, lubią osiągać cele sprzedażowe a potem dbać o klienta w ramach obsługi tzw. posprzedażowej.
Niektóre szkoły szukają tzw specjalistów ds. obsługi klienta, a więc osoby które zajmują się mniej sprzedażą a więcej obsługą klienta. Ich miejsce to tzw front desk.
Na naszych stronach w zakładce praca pojawiają się również potrzeby na stanowiska Menedżerskie jak i lektorskie.
 
Czy rekrutując pracowników oczekujecie Państwo od nich jakiegoś konkretnego wykształcenia lub ukończonych kursów?
Szukamy przede wszystkim pracowników z doświadczeniem w branży sprzedażowej, bezpośredniej albo w call center. Najważniejszy jest po prostu potencjał i chęć do pracy w każdym przypadku, czy jest to pracownik recepcji czy konsultant. W przypadku stanowisk managerskich dodatkowo jednak konkretne doświadczenie sprzedażowe jest priorytetem.
 
Jakie benefity otrzymują zatrudnione przez Państwa osoby?
Jesteśmy szkołą językową, więc swoim pracownikom proponujemy znacznie łatwiejszy dostęp do szkoleń językowych. Z racji tego że należymy do grupy kapitałowej Empik Media & Fashion, oferujemy naszym pracownikom wszystkie profity związane z zatrudnieniem dla tej właśnie grupy kapitałowej.
 
Czy dla początkujących pracowników jest możliwa ścieżka awansu?
Jak najbardziej można u nas awansować. Jeżeli pracownik zaczyna na stanowisku w recepcji lub jako konsultant może w przyszłości zostać managerem placówki. Bardzo często zależy to też od jego mobilności. Wiąże się to z tym, że działamy w ponad trzydziestu miastach w Polsce, a nie zawsze wolny wakat jest dostępny w miejscu zamieszkania danego pracownika. Czasem aby się rozwijać konieczna jest zmiana miasta.
 
 
W ramach i podnoszenia kwalifikacji oferujecie Państwo dodatkowe szkolenia oraz wyjazdy?
Wszystkich pracowników zatrudniamy na podstawie umowy o pracę i staramy się aby byli szkoleni systematycznie, zarówno przez nas wewnętrznie jak i w przypadku stanowisk managerskich przez firmy zewnętrzne. Cały czas systematycznie dokonywane są oceny pracownicze aby szkolone osoby miały informację zwrotną, w którym momencie rozwoju się znajdują i co mają poprawić, a w czym radzą sobie dobrze.
 
Co wyróżnia Państwa na rynku jako pracodawcę?
Jesteśmy jedyni w swoim rodzaju w przypadku szkół językowych. Jeżeli człowiek ma ochotę pracować, angażować się, uczyć się języków obcych i obsługiwać klienta, to umiemy to docenić. Zazwyczaj zgłasza się do nas klient, który sam poszukuje czegoś w swoim życiu aby spełniać swoje marzenia hobbystycznie, marzenia o lepszej pracy i przyszłości. Grupa ludzi 
z którymi codziennie się spotykamy jest po prostu bardzo interesująca, a atmosfera w której pracujemy jest unikatowa. Poza tym, jesteśmy największą tego typu siecią w Polsce.