Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoła Policealna
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Jamar

Pracowałeś w firmie Jamar i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
anonim - 2012-07-23 13:49:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
wita,

chce sie zatrudnic w Jamar - prosze o opinie - jak sie tam pracuje, jaka jest atmosfera, zarobki

dzieki
zdjecie uzytkownika
seba - 2012-09-29 14:20:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
czy ktoś pracujący w Jamarze może napisać, jak wygląda tam zatrudnienie? jakie wynagrodzenie, czy wypłaty na czas?
zdjecie uzytkownika
wlodzimierz44 - 2012-10-10 13:10:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (7)
Prosze o informacje jak wyglada praca w firmie jamar czy kierownik produkcji jest ok? czy dostane umowe ?i pensje dostane na czas i czy warto ????
zdjecie uzytkownika
wlodzimierz44 - 2012-10-22 15:40:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
to przez 4 miesiace mam pracowac bez umowy ??? ile moge tam zarobic ? stawka jest godzinowa czy pelna miesieczna ? o jakich opoznieniach mowisz czy oni sa wyplacalni wogole ?
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2013-01-02 08:33:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
anonim - 2012-07-23 13:49:18

wita,



chce sie zatrudnic w Jamar - prosze o opinie - jak sie tam pracuje, jaka jest atmosfera, zarobki



dzieki
nie polecam ( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
xxxxxxx - 2013-01-29 12:39:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a przedstawicielka niech się pochwali ile pracowała i jak pracowała
zdjecie uzytkownika
Alan - 2013-01-29 15:55:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Uważam że powyższe opinie są bardzo krzywdzące
Ja pracuję w firmie Jamar i nie mogę się zgodzić z poprzednikami, przy czym chcę dodać że nie jestem spokrewniony z żadnym z właścicieli ani nie jestem jego sąsiadem ani nawet kolegą ze szkoły ani z boiska itd…
lubie i bardzo szanuję ludzi którzy pracują w Jamarze – znam ich i oni mnie i wiem że mogę na nich liczyć i ja tez staram się nie zawieść

I mam nadzieję że jeszcze długo będę tu pracował
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2013-02-01 14:59:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
chodzi mi o to ze mnie nikt nie zmusza, a z reszta to jest tak że jak sobie pozwola wejsc na glowe to juz ich sprawa
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2013-02-02 15:59:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
niech ci bedzie nie mam zamiaru sie tu kłócić ja na swoja wyplate nie moge narzekać i tyle na temat
zdjecie uzytkownika
q2 - 2013-02-02 21:08:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
"automatyk haha"- rzeczywiście haha, niech się też pochwali co potrafił.
zdjecie uzytkownika
DOMA - 2013-02-06 15:10:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Aby móc do(usunięte przez administratora) wstawiać towar trzeba gdzieś oszczędzać i już wiemy gdzie.
zdjecie uzytkownika
,..//// - 2013-02-12 19:22:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kadra kierownicza jest spoko parę lat temu było lepiej ale teraz da się wytrzymać nie przesadzejcie ludzie pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
,,,,,, - 2013-02-12 19:34:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma jamar jest całkiem fajnym zakładem da się zarobić tylko szczere chęci. Wiadomo są różne dni jak wszędzie ale ogólnie jest spoko. Ja osobiście wspominam mile prace z Panem ( usunięte przez administratora )fajny kierownik był z niego umiał rozmawiać z pracownikami i był za nimi a to jest chyba najważniejsze!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
xyz - 2013-02-13 15:54:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tez dobrze mi sie tu pracuje, do kierownikow nic nie mam, ogolnie jest ok. Z reguly najwiecej narzekaja osoby, ktorym sie robic nie chce...taka prawda
zdjecie uzytkownika
zzzzzzzzzzzz - 2013-04-09 21:28:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
szkoda ze za kasę wszystko się da nawet usunąć częściowa prawdę a to co piszą tu ze jest tak spaniela to nie jest prawda tak do końca
zdjecie uzytkownika
P - 2013-05-06 18:46:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Skoro jest Ci tak zle dlaczego sie nie zwolnisz ?
zdjecie uzytkownika
p - 2013-05-08 16:25:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie zwolni się z tego zakładu ponieważ tam gdzie jest lepsza praca i kasa nie ma takiej rotacji pracowników i ciężej jest się wcisnąć do lepszej pracy
zdjecie uzytkownika
Zainteresowany - 2013-06-08 13:15:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
orientuje się ktoś może czy sa planowane jakieś przyjęcia do firmy Jamar? Na jakie wynagrodzenie można liczyć na poczatek?
zdjecie uzytkownika
ania - 2013-06-11 12:32:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Czy juz wszystko zostało napisane o tej firmie? Wydaje mi sie ze jeszcze duzo powinno byc powiedziane o ludziach tam pracujacych, atmosferze i sposobie jakim traktowaniu sa tu pracownicy przez "szefostwo"...
zdjecie uzytkownika
rora - 2013-07-02 12:43:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ania, Ty szukasz opinii, czy zachęcasz do odpowiedzi innych, bo sama pracujesz w Jamar i się boisz? O co chodzi z tym traktowaniem przez "szefostwo"?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-01 18:48:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
ile miesięcznie mozna zarobić w Jamarze? na rękę :) i czy zatrudniają na umowy śmieciowe? czy jest szansa na ubezpieczenie?
zdjecie uzytkownika
JA - 2013-12-18 18:49:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Witam, ile zarabiają przedstawiciele handlowi (jaka podstawa etc.)? Jakie auta (z gps?), jakie inne narzędzia pracy? Jakie są zarobki kierowników regionalnych (czy w ogóle są takowi)?
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jamar
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x