Opinie o Zibi S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Zibi S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Zibi S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Zibi S.A. w Warszawa

Obserwatorka ZIBI
Pracownik
 Pytanie

O tej firmie można rozpisywać się godzinami, jedno jest pewne, nie jest to firma, która dba o pracownika. Od kiedy mam okazję pracować w tej firmie jedyne o czym słyszę jako pracownik to cięcia, oszczędności, kryzys. Wymagania względem DK czy KS są bardzo duże, jednak kiedy to KS ma oczekiwania wobec swojego RKS'a tu zaczynają się schody. Pracując z kilkoma RKS'ami w tej firmie mam wrażenie, że są to osoby kurczowo trzymające się swoich pozycji, osoby które zbyt mocno wierzą w to co się dzieje w firmie, bo osiągnęli w niej swój szczyt możliwości kariery zawodowej - nie widać tu ambicji. Jedni mniej drudzy bardziej biorą odpowiedzialność za swoje czyny, a jeszcze inni przerzucają winę na pracowników niższego szczebla. Firma jak na standardy rynkowe płaci bardzo mało, nie mówiąc już o tym, że podwyżka jest możliwa jedynie, gdy najniższa krajowa idzie do góry nie myśl że twoja wypłata wzrośnie, utną na czymś innym - nie jest ważne czy jesteś ambitnym, wydajnym pracownikiem, czy osobą wykonującą swoje podstawowe obowiązki - wypłata jedna dla wszystkich, bo mamy równość. Lean to bardzo fajna sprawa, jednak nie w handlu... dlaczego tak mało firm handlowych opiera się na Leanie? Bo to nie wydajny sposób pracy, gdzie liczy się sprzedaż. Pracownicy mają zbyt wiele raportów wszelkiego rodzaju, czy założonych planów na co zużywają zbyt wiele energii, którą można byłoby poświęcić na klienta. Ze względu na wzrost najniższej krajowej spadł ekwiwalent z 330zł do 209zł, program sugestii również przestał się opłacać, dlatego jak najbardziej można zgłaszać sugestię, ale za darmo. Tyle elementów się nie opłaca, konieczne są takie cięcia, wciąż otrzymujemy od szefa komunikat 'Walka z kryzysem' - jest wysyłany od początku pandemii, bo ktoś zakładając nierealny 'plan pogodny' uznał to jako wyznacznik dobrobytu swoich pracowników. Firmy starają się dawać podwyżki inflacyjne, dbać o poprawę standardu życia, a ZIBI zabierze, żeby im się w tabelce pogodnej zgadzało. Premie grudniowe to jakiś pieprzony dramat, ludzie poświęcają swój czas, energie, czas rodzinny aby ok 9 dni po rząd spędzić w pracy, za co dostają 300zł premii lub nie dostają bo próg się nie zgadza premiowy. W tej firmie brakuję człowieczeństwa, wielki statek idzie na dno, a co poniektórzy próbują go ratować dmuchanym kółkiem.

Będę?
Kandydat
@Byłam

Ciężko porównywać taśmową pracę na kasie ze zmienną ilością towaru, który klienci nakładają do koszyka ile chcą a pracą z luksusową marka, gdzie przekonywanie klienta do zegarka to sztuka wymagająca cierpliwości i metodyczności. Nie wystarczy że przymierzy, trzeba jeszcze dać dobry storytelling, aby udowodnić, że spełnia wszystkie wymagania. W końcu klient musi wyjść z salonu z przeświadczeniem że właśnie nabył idealny dla siebie produkt i się nie rozmyśli po jednym dniu. Tymczasem w biedrze takie dylematy rozstrzygają się przy półce przeważnie, jak przy kasie to sorry, to zawsze opóźni pracę. A co do nieodpowiednich osób, chyba okres próbny powinien wyselekcjonować osoby, które naprawdę chcemy zatrudnić bo trzymają poziom. A jeśli nie da rady zatrudnić kogoś innego to trzeba porządnego przeszkolenia lub poważnej reorganizacji pracy danego salonu. Rozkojarzony przebodźcowaniem pracownik nigdy nie będzie skuteczny. Pytanie jak wyglądają wobec tego obowiązki, skoro w nie każdym salonie jest dobrze.

Mało pozytywna
Pracownik
 Pytanie

Napisze jedna rzecz o tej firmie : robią sobie jaja z ludzi pracujących , co zaszło teraz to już szczyt (usunięte przez administratora)- podwyżka wynagrodzeń równa się zabranie dodatków (pomniejszenie za strój służbowy co miesiąc , laski nie robicie że dajecie bo to wasz obowiązek ) ,rozumiem inflacja wydatki ale (usunięte przez administratora)pracowników ? Nie zarabiamy nie wiadomo ile wręcz czasem to śmieszne jest porównując inne prestiżowe salony , robią konkursy ,dają niższe plany by każdy siedział cicho by uwalić co się da . Zero motywacji do pracy ,jestem pracownikiem kilkuletnim zero gratulacji za wieloletnią pracę ,wiem że zaraz ruszy lawina L4 i wypowiedzeń bo coraz gorzej się dzieje ,nikt sobie nie pozwoli na takie (usunięte przez administratora),(usunięte przez administratora). Panie Z(usunięte przez administratora), Panie M(usunięte przez administratora) , Pani K(usunięte przez administratora) może w końcu zaczniecie dbać o pracowników chociaż wątpię bo wy sumienia nie macie ,komuś zabierzecie by sobie wziąsc . Gdyby nie by Doradcy nie było by tej firmy ale lepiej nam zabrać głupie 100 zł ale dla kogoś aż 100 zł . WSTYD że taki jest pracodawca ! Pozamykajcie nierentowne salony a nas zostawcie w spokoju !

dawid
Inne
@Mało pozytywna

Lean nie jest prowadzony przez odpowiednie osoby od tego trzba zaczac z cala sympatia ale nie nadaja sie tu one juz wiecej nic nie wniosa . Firma sie sypie p. Zbyszku czas oddac ja komus innemu komus kto idzie z duchem czasu a nie stoi w miejscu. To ze doszedl Pan tak daleko zawdziecza Pan tym ludziom co siedza w pracy po godzinach , co daja z siebie wszystko a nawet wiecej a Pan ich nie szanuje i nie sznowal nigdy

tygrys sprzedaży
Pracownik

W TT pracuje ponad pół roku i po tym czasie myślę że mogę już opisać plusy i minusy precy tutaj. Zacznę od plusów żeby było miło ????Praca w Time Trend jest bardzo ciekawa. Kontakt z klientem, masa różnych zegarków z bogatymi funkcjami, szkolenia, do tego miła i kulturalna kierowniczka. Praktycznie każdy dzień jest inny a co klient to nowe pozytywne wyzwanie. Możliwość ustawienia grafiki precy dogodnie dla siebie. Wiadomo że oprócz tego że jesteśmy pracownikami jesteśmy też ludźmi i mamy swoje ludzkie sprawy do załatwienia. Z tym nie ma problemu. Co do minusów to zarobki o których pisano wcześniej, za dużo raportów i całego lean - wolałabym szkolenie branżowe np. Okrojona kadra. Czasem ciężko jest pilnować zegarków i klientów gdy jest się samej na zmianie a każdy z nich coś sobie życzy w tym samym momencie. Akcje promocyjne. Byłam niedawno w siedzibie firmy w Sochaczewie. Bardzo ciekawe szkolenie z którego wyciągnęłam masę wniosków - Marcin prowadził je jasno i klarownie. Dużo zadań do pomyślenia samemu. Naprawdę na plus takie szkolenie. Trochę szkoda że nie on line bo jednak podróż bardzo męczy. W marketingu brakuje chyba zaangażowania w promocje naszej sieci a przecież jesteśmy liderem w każdym segmencie w którym działamy. Dodatkowo byłyśmy oprowadzone po całej firmie i od zaplecza mogłysmy zobaczyć jak pracują inne działy. Super sprawa. W tym miejscu chce na plus docenić dziewczyny z BOK. Bez was byłoby ciężko. Zawsze nam chętnie pomagacie. Koleżanki z serwisu zegarków powinny brać z Was przykład. Szczególnie pani Aneta, której zawsze ciężko sprawdzić status danej reklamacji. Niski poziom kultury osobistej i arogancja w głosie też są wyczuwalne. Niestety jest to zdanie również klientów i koleżanek z innych salonów..... Do poprawy. Pani Annie też pod tym względem nie brakuje. Niestety drogie panie ale słychać jak dźwięk się niesie do telefonu a wy mówicie ehm nie ładne słowa pod adresem przeciwników TT czy klientów. Klienci dają nam źródło utrzymania i powinniśmy ich szanować. My naprawdę nie dzwonimy do Was w ramach dużej ilości wolnego czasu a dlatego że klient tego od nas prosi. To wszystko co mam do napisania. Ogólnie praca na plus ????

tonący okręt Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Wszystko wskazuje na to że tak jak wszystko kiedyś się kończy tak też zbliża się koniec firmy. Zamykanie salonu za salonem jak nigdy wcześniej, dział kadr którego praktycznie już nie ma, brak radcy prawnego i dyrektor finansowej bo odeszli - przypadek?, a no i A z zarządu też odeszła, redukcje etatów, zwolnienia, brak pieniędzy na opłacenie podstawowych zobowiązań, galopująca fluktuacja a teraz przeniesienie informatyków do pozostałych pracowników bo tyle tu wolnych biurek których raczej nikt nigdy nie użyje. Wizerunkowo wygląda to tragicznie. Czekam tylko kiedy padnie Warszawa i pracownicy dostaną propozycję "nie do odrzucenia". Albo dojazdy do Sochaczew albo proszę szukać innej pracy. Taki jest finał gdy w zarządzie są osoby które powinny być dalej handlowcami lub magazynierami a jedyne co im dobrze wychodzi to nawijanie prezesowi makaronu na uszy żeby tylko przetrwać kolejny miesiąc na ciepłej posadce. Oby tylko orkiestra grała do końca....

Ogon Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@tonący okręt

No, ale jak to jest, że tacy osobnicy wręcz doprowadzają firmę do takiego stanu? Właściciel ignorował głosy innych przez tyle lat? To znaczy tyle, że ogon wywija tu zwierzęciem. A powinno być na odwrót. No, ale taki wybór.

zawiedziona Nowy wpis
Pracownik

Ta firma to juz chyba wyczerpuje limit zaskoczen na ten rok : z dnia na dzien ucinaja etat ,nie przedłuzaja umów nie informujac pracownika o tym , dla mnie to brak szacuku ale cos dziwić bo zarzadzie tej firmy dla nich liczy sie tylko pieniądz i cyfra a nie pracownik ktory robi wyniki , ktory sie poswieca co z tego jak i tak zostaje potraktowany jak byle co . Brak słow . Krótko zwieźle i na temat bo szkoda wiecej pisać . Skandal !!!

hmm Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@zawiedziona

W jakim wymiarze etatu pracuje się w Zibi?

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Zibi S.A.?

Super
Inne

????????????No motywujące, na zasadzie utopionych kosztów czekasz. Nie ważne jakie masz wyniki.

Obserwatorka ZIBI
Pracownik
 Pytanie

O tej firmie można rozpisywać się godzinami, jedno jest pewne, nie jest to firma, która dba o pracownika. Od kiedy mam okazję pracować w tej firmie jedyne o czym słyszę jako pracownik to cięcia, oszczędności, kryzys. Wymagania względem DK czy KS są bardzo duże, jednak kiedy to KS ma oczekiwania wobec swojego RKS'a tu zaczynają się schody. Pracując z kilkoma RKS'ami w tej firmie mam wrażenie, że są to osoby kurczowo trzymające się swoich pozycji, osoby które zbyt mocno wierzą w to co się dzieje w firmie, bo osiągnęli w niej swój szczyt możliwości kariery zawodowej - nie widać tu ambicji. Jedni mniej drudzy bardziej biorą odpowiedzialność za swoje czyny, a jeszcze inni przerzucają winę na pracowników niższego szczebla. Firma jak na standardy rynkowe płaci bardzo mało, nie mówiąc już o tym, że podwyżka jest możliwa jedynie, gdy najniższa krajowa idzie do góry nie myśl że twoja wypłata wzrośnie, utną na czymś innym - nie jest ważne czy jesteś ambitnym, wydajnym pracownikiem, czy osobą wykonującą swoje podstawowe obowiązki - wypłata jedna dla wszystkich, bo mamy równość. Lean to bardzo fajna sprawa, jednak nie w handlu... dlaczego tak mało firm handlowych opiera się na Leanie? Bo to nie wydajny sposób pracy, gdzie liczy się sprzedaż. Pracownicy mają zbyt wiele raportów wszelkiego rodzaju, czy założonych planów na co zużywają zbyt wiele energii, którą można byłoby poświęcić na klienta. Ze względu na wzrost najniższej krajowej spadł ekwiwalent z 330zł do 209zł, program sugestii również przestał się opłacać, dlatego jak najbardziej można zgłaszać sugestię, ale za darmo. Tyle elementów się nie opłaca, konieczne są takie cięcia, wciąż otrzymujemy od szefa komunikat 'Walka z kryzysem' - jest wysyłany od początku pandemii, bo ktoś zakładając nierealny 'plan pogodny' uznał to jako wyznacznik dobrobytu swoich pracowników. Firmy starają się dawać podwyżki inflacyjne, dbać o poprawę standardu życia, a ZIBI zabierze, żeby im się w tabelce pogodnej zgadzało. Premie grudniowe to jakiś pieprzony dramat, ludzie poświęcają swój czas, energie, czas rodzinny aby ok 9 dni po rząd spędzić w pracy, za co dostają 300zł premii lub nie dostają bo próg się nie zgadza premiowy. W tej firmie brakuję człowieczeństwa, wielki statek idzie na dno, a co poniektórzy próbują go ratować dmuchanym kółkiem.

Wyślijcie to do prezesa
Były pracownik
@Obserwatorka ZIBI

Chyba prezes nie czyta tego albo nie chce czytać. Wyślijcie to ktoś do niego bezpośrednio . Niech usiądzie przeanalizuje i pójdzie wkoncu po rozum do głowy cotu się nie wyrabia. Ale po co lepiej zabrać każdemu po stówce i powiedzieć że się zwolnił bo był słaby. Tak chłopie u ciebie w snach to chyba wizja i misja ci zaszkodziła. To by takie menagery się nie zwalniały jak by było tak fajnie jak mówisz. Zmień wkoncu prowizje i zacznij doceniać ludzi

KTOŚ
Pracownik
@Obserwatorka ZIBI

Pracuje juz jakis czas i niestety tak jest coraz gorzej,była podwyzka płacy min.to zabrali o ta kwote dodatek odzieżowy teraz też tak bedzie.Totalny bezmyslny okres urlopowy od 1 czerwca do 15 wrzesnia dla DK.i 15 czerwc do 15.sierpnia dla KS,tak jakby w inne miesiace klienci szturmowali sklepy bezsens .Brak osoby na zastepstwa w razie choroby radż sobie człowieku dam RKS ma wyrąbane .Ciagle wyniki tabeli fikcyjne plany naprawcze gdy brak klienta,na siłe łapanie klientow stojacych przed witryną.Prawie jak w Egipcie lub Tunezji naganiacze.Ciagłe ciecie kosztów ,proszenie sie zgode na zakup baterii lub innej pierdoły gdy potrzeba.Japonski system zarzadzania nijak sie ma do rzeczywistosci.Rks cisnie nas bo góra cisnie ich.Plany sprzedazowe oderwane od rzeczywistosci tak jak i Prezes.

Nikt
Inne
@KTOŚ

Ta firma to szambo.Wyprują z pracownika co sie da i wyplują.Nie szanuja ludzi ktorzy ram pracuja dlugo .Problem ze znalezieniem dobrego pracownika .Maja wywalone na to ze brakuje ludzi a ci co zostali pracuja po 6 dni w tyg bez wolnego.Pani KS Dorota w to w(usunięte przez administratora)Dba tylko o swoj tylek.Nie polecam jeden wielki (usunięte przez administratora)

1
Również ktoś
Pracownik
@Nikt

Takie rzeczy należy omawiać między sobą a nie tu ,dodatkowo jeżeli ks jest taki zły to zgłoś to RKS . Moim zdaniem słaba macie komunikacje jak wypisujesz tu takie rzeczy i słabe to jest do całego zespołu jak i ks .

Nikt
Inne

No tak Doroti S.Nie polecam tam pracy ,non stop mailing wiecznie za mało,nie ma tłumaczenia ze brak klientów,szczegolnie w gorszych Galeriach,co tydzien pisanie raportow ,problemow ,nie zrobisz planu to pisanie planów naprawczych,zrobisz plan to na nastepny miesiac ci podniosa ze nie zrobis, a jak nie zrobisz to od nowa plany naprawcze to jest chore.Atmosfera tez kiepska.Za te pieniadze nie wartoCiagła rotacja niektorzy nawet te 3 miesiace nie chca pracować.Mloda kadra kierownicza brak doswiadczenia i zdolnosci kierowania personelem .OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM TT

5
Była
Były pracownik
@Nikt

Pracowałam kilka dobrych lat ,odeszłam bo w nowej firmie pracuje od pon-pt ale czas spędzony w TT wspominam bardzo dobrze. Jak wszędzie będą plusy i minusy ,jednym będzie odpowiadać a innym nie więc wiadomo nie dogodzi się wszystkim, ale jak to w handlu wszystko opiera się o sprzedaż więc jak wszędzie są plany ,wszędzie jest rozliczanie ze sprzedaży .Robisz sprzedaż wszyscy zadowoleni nie robisz sprzedaży to pochwał raczej nie będzie i to jest oczywiste .Wiadomo że każdy by chciał aby klienci wchodzili i tylko płacili za wybrany towar lecz teraz to trzeba się postarać i tu jest problem bo nie każdemu się chce . Plus dla TT to zawsze wynagrodzenie wypłacane w terminie co u poprzedniego pracodawcy nie miałam ,umowa o pracę a nie śmieciowa zleceniowa ,chcesz iść na urlop też pójdziesz i Ja potwierdzę że mogłam skorzystać mimo że nie był to okres urlopów ,ekwiwalent na odzież co miesiąc wypłacany w innych firmach nic nie otrzymują dostajesz mundurek i czy Ci się podoba czy nie masz chodzić ,możliwość rozwoju i awansu jak jesteś ambitny to wykorzystasz możliwości jak nie to będziesz narzekać .Atmosfera Na salonach jest rożna ale to zależy od kierownika ,z moją kierowniczką miałam bardzo dobrze .

Będę?
Kandydat
 Pytanie
@Była

Ta wypowiedź choć obszerna nic nie wnosi. To, że przy kliencie trzeba się starać i że nie każdy przychodzi od razu na transakcję to każdy rozgarnięty wie. Taka jest specyfika pracy z klientem wszędzie i to nic odkrywczego ani uświadamiającego. To samo dotyczy awansu, ale w tym wypadku trzeba samemu dokumentować swoje wyniki i na ich podstawie napisać wniosek o awans/ podwyżkę. A atmosfera? Wolałbym żeby nie było "różnie" i w zależności od przełożonego. Wydaje mi się, że przełożony który nie dokłada stresu , jest życzliwy sprzedawcom i wspierający w podbramkowych sytuacjach jest jakimś elementarnym warunkiem spajającym zespół i zapewniającym dobrostan psychiczny o którym jest co druga publikacja z zarządzania. Więc niepokoi mnie to "różnie" i to, że niektórym tylko jest "dobrze".

Byłam
Były pracownik
@Będę?

Niestety ale często ludzie idą doborach gdzie się nie nadają i tak jest wszędzie .Do biedronki jak przyjdzie paniusia to będzie Cię kasować pół godziny i tak samo jest w TT jak przyjdzie osoba która chce tylko siedzieć i nic nie robić to niestety kasy nie będzie a szef tez nie będzie zadowolony .Wielu ludzi ma problem z podporządkowaniem się i większym zaangażowaniem i tu zaczyna się robić problem i wielkie pretensje do pracodawcy ze wymaga i oczekuje ! Chyba pracownikom się w głowach poprzewracało .

1
Będę?
Kandydat
@Byłam

Ciężko porównywać taśmową pracę na kasie ze zmienną ilością towaru, który klienci nakładają do koszyka ile chcą a pracą z luksusową marka, gdzie przekonywanie klienta do zegarka to sztuka wymagająca cierpliwości i metodyczności. Nie wystarczy że przymierzy, trzeba jeszcze dać dobry storytelling, aby udowodnić, że spełnia wszystkie wymagania. W końcu klient musi wyjść z salonu z przeświadczeniem że właśnie nabył idealny dla siebie produkt i się nie rozmyśli po jednym dniu. Tymczasem w biedrze takie dylematy rozstrzygają się przy półce przeważnie, jak przy kasie to sorry, to zawsze opóźni pracę. A co do nieodpowiednich osób, chyba okres próbny powinien wyselekcjonować osoby, które naprawdę chcemy zatrudnić bo trzymają poziom. A jeśli nie da rady zatrudnić kogoś innego to trzeba porządnego przeszkolenia lub poważnej reorganizacji pracy danego salonu. Rozkojarzony przebodźcowaniem pracownik nigdy nie będzie skuteczny. Pytanie jak wyglądają wobec tego obowiązki, skoro w nie każdym salonie jest dobrze.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani rekruter nawet nie stawiła się na umówioną rozmowę, rozmowa miała odbyć się w kawiarni, brak jakiejkolwiek wiadomości o możliwym spóźnieniu czy też ustalenia innego terminu rozmowy, NIE POLECAM!

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Łódź - jak zwykle
Pracownik
 Pytanie

Nowy system premiowania... I co? I znowu jeden salon w Łodzi ma lepsze warunki... I znowu jeden salon zwiększa dysproporcje płacowe nad innymi. Bardzo nie w porządku, że nowi pracownicy tego salonu, ( za chwilę będzie tam 1 doświadczony KS i 3 nowych) którzy nie posiadają kompleksowej wiedzy na temat zegarków dostają lepsze warunki finansowe niż starzy pracownicy z wieloletnim stażem i odpowiednią wiedzą... Tylko dlatego że trafili do innych salonów

Obecny
Pracownik
 Pytanie
@Łódź - jak zwykle

To może warto pomyśleć o przejściu na ten salon ? Jeżeli są wolne etaty i lepsze warunki to warto spróbować z takim doświadczeniem myśle ze nie byłoby problemu .

Taki sobie 2
Pracownik
 Pytanie

Uważasz że jest to sprawiedliwe jak nowo zatrudniony pracownik zarobi sporo więcej niż kierownik w innym salonie? No to gratuluję logiki.

tygrys sprzedaży
Pracownik

W TT pracuje ponad pół roku i po tym czasie myślę że mogę już opisać plusy i minusy precy tutaj. Zacznę od plusów żeby było miło ????Praca w Time Trend jest bardzo ciekawa. Kontakt z klientem, masa różnych zegarków z bogatymi funkcjami, szkolenia, do tego miła i kulturalna kierowniczka. Praktycznie każdy dzień jest inny a co klient to nowe pozytywne wyzwanie. Możliwość ustawienia grafiki precy dogodnie dla siebie. Wiadomo że oprócz tego że jesteśmy pracownikami jesteśmy też ludźmi i mamy swoje ludzkie sprawy do załatwienia. Z tym nie ma problemu. Co do minusów to zarobki o których pisano wcześniej, za dużo raportów i całego lean - wolałabym szkolenie branżowe np. Okrojona kadra. Czasem ciężko jest pilnować zegarków i klientów gdy jest się samej na zmianie a każdy z nich coś sobie życzy w tym samym momencie. Akcje promocyjne. Byłam niedawno w siedzibie firmy w Sochaczewie. Bardzo ciekawe szkolenie z którego wyciągnęłam masę wniosków - Marcin prowadził je jasno i klarownie. Dużo zadań do pomyślenia samemu. Naprawdę na plus takie szkolenie. Trochę szkoda że nie on line bo jednak podróż bardzo męczy. W marketingu brakuje chyba zaangażowania w promocje naszej sieci a przecież jesteśmy liderem w każdym segmencie w którym działamy. Dodatkowo byłyśmy oprowadzone po całej firmie i od zaplecza mogłysmy zobaczyć jak pracują inne działy. Super sprawa. W tym miejscu chce na plus docenić dziewczyny z BOK. Bez was byłoby ciężko. Zawsze nam chętnie pomagacie. Koleżanki z serwisu zegarków powinny brać z Was przykład. Szczególnie pani Aneta, której zawsze ciężko sprawdzić status danej reklamacji. Niski poziom kultury osobistej i arogancja w głosie też są wyczuwalne. Niestety jest to zdanie również klientów i koleżanek z innych salonów..... Do poprawy. Pani Annie też pod tym względem nie brakuje. Niestety drogie panie ale słychać jak dźwięk się niesie do telefonu a wy mówicie ehm nie ładne słowa pod adresem przeciwników TT czy klientów. Klienci dają nam źródło utrzymania i powinniśmy ich szanować. My naprawdę nie dzwonimy do Was w ramach dużej ilości wolnego czasu a dlatego że klient tego od nas prosi. To wszystko co mam do napisania. Ogólnie praca na plus ????

ŁM to on
Inne

Dla nowych pracowników mam ostrzeżenie: firma nie jest w porządku i się radykalizuje w tej strategii. Zatrudnienie dostał w niej osobnik, który przeszedł do niej z konkurencji i obecnie objął stanowisko managera/konsultanta e-commerce. Radzę na niego uważać. Typ jest pasywno - agresywny z naciskiem na kłamliwy/ bezwartościowy feedback. Ma bardzo płytką komunikację, polecenia przekazuje face to face o lakonicznym charakterze, nawet jak wysyła maila to na zasadzie: zrób to i to a zapytania ignoruje lub odpowiada niestosowanie późno (nawet na drugi dzień). Nie powie w szczegółach o co mu chodzi, tylko po to aby mieć do Ciebie pretensje że czegoś nie zrobiłeś. Manipuluje, dawkuje istotne informacje, metodycznie robi z Ciebie głupka przez niedopowiedzenia, łganie w żywe oczy, ignorowanie gdy pytasz o rzeczy ważne przy wykonywaniu obowiązków. Gaslighting to jego narzędzie osiągania interesów. Niedoświadczonym radzę robić screeny dokumentujące pracę i robienie kopii zapasowych raportów i innych rzeczy. Gdy zorientujecie się kto zarzuca wam, że coś robicie źle nie wdawajcie się w dyskusję tylko odejdźcie. Zarząd zgodził się na obecność tej osoby w firmie i będzie mu chronił (usunięte przez administratora) a was zgnoi pokazując że jest po JEGO stronie jak pójdziecie na skargę aby zgłosić nieprawidłowości. Jaki przełożony taki właściciel. Nie wierzcie mi tylko sami sprawdźcie czy ktoś nie robi was w konia i sami podejmijcie decyzję.

Zenek
Były pracownik

Jeśli chodzi o miejsce pracy Time Trend Blue City. Nie ma tam lodówki żeby można było sobie chować jedzenie bo technicznie nie jest to możliwe z powodu małej powierzchni to samo tyczy się deski do prasowania również jej nie mają z tego powodu tylko parownice ale ona nie uprasuje ci dobrze.Jak jesteś sam żeby iść do łazienki musisz zamknąć wszystkie szyby wejściowe (bramę) a to trochę z tym schodzi ,ciekawe co w przypadku jak kogoś pogoni to nie zdarzy i będzie musiał robić do zlewu. No zlew tam chociaż mają.Oczywiście toaleta nie jest w środku salonu tylko w galerii dla wszystkich. Na rozmowie rekrutacyjnej dopiero powiedzą ci o pensji na 3 etapie rekrutacji co jest trochę słabe bo kwestie finansowe są priorytetem a dopiero później profity jakie niesie praca. RKS podczas rozmowy telefonicznej (rekrutacyjnej ) potrafi pytać się o prywatne sprawy. Co do ciuchów pracownicze musisz sobie sam kupić za swoje koszule,spodnie i buty i ci za to nie zwracają. Jeśli chodzi o wiedze zegarkową nikt tam takiej nie posiadał tylko świeża zatrudniony pracownik z którym miałem przyjemność pracować. Co do pensji to wychodzi minimalna krajowa plus to co uda ci się sprzedać.Ruch klientów jest niestety słaby bo salon znajduje się na samym dole kompleksu.Kasa nie zarobi się tam chociaż 3500 netto z premią.Ja na firmę która ma siedzibę w Warszawie szkolenie produktowe są prowadzone poza Warszawą. W moim przypadku było tak że zatrudnili mnie bo nie mieli kogo a proces rekrutacji do tego salonu trwał nadal i podmienili mnie na kogoś kto był wcześniej kierownikiem i miał doświadczenie w zegarkach bo ja się jeszcze uczyłem :-) co dla mnie było trochę słabe bo już można było sobie jeszcze posiedzieć na bezrobociu i znaleźć bardziej odpowiedniego pracodawce.

Nikt
Inne
 Pytanie

Ile zarabia Kiero w TT?

Mało pozytywna
Pracownik
 Pytanie

Napisze jedna rzecz o tej firmie : robią sobie jaja z ludzi pracujących , co zaszło teraz to już szczyt (usunięte przez administratora)- podwyżka wynagrodzeń równa się zabranie dodatków (pomniejszenie za strój służbowy co miesiąc , laski nie robicie że dajecie bo to wasz obowiązek ) ,rozumiem inflacja wydatki ale (usunięte przez administratora)pracowników ? Nie zarabiamy nie wiadomo ile wręcz czasem to śmieszne jest porównując inne prestiżowe salony , robią konkursy ,dają niższe plany by każdy siedział cicho by uwalić co się da . Zero motywacji do pracy ,jestem pracownikiem kilkuletnim zero gratulacji za wieloletnią pracę ,wiem że zaraz ruszy lawina L4 i wypowiedzeń bo coraz gorzej się dzieje ,nikt sobie nie pozwoli na takie (usunięte przez administratora),(usunięte przez administratora). Panie Z(usunięte przez administratora), Panie M(usunięte przez administratora) , Pani K(usunięte przez administratora) może w końcu zaczniecie dbać o pracowników chociaż wątpię bo wy sumienia nie macie ,komuś zabierzecie by sobie wziąsc . Gdyby nie by Doradcy nie było by tej firmy ale lepiej nam zabrać głupie 100 zł ale dla kogoś aż 100 zł . WSTYD że taki jest pracodawca ! Pozamykajcie nierentowne salony a nas zostawcie w spokoju !

Oliwa do ognia
Były pracownik
@Mało pozytywna

Żeby dodać trochę oliwy do ognia to na pocieszenie wam dodam, że student zaoczny otrzymuje teraz 22,80 netto czyli na rękę za godzinę pracy. Proste obliczenie mamy 22,80 x 8godzin x 20dni = ponad 3600netto . Dobre co ????. Czyli stary wyjadacz kilkuletni kilka stówek mniej a co tam sprawiedliwość do potęgi entej. Przykład z innych firm żeby było jasne . Nie wiem jak w Zibi jest może cudowniej

Pan pareto
Były pracownik
@Mało pozytywna

Wiesz kochana jak sobie policzysz orientacyjnie 90salonow x 2osoby =180 x 100zl = 18tysiecy złoty na miesiąc i razy cały rok to masz fajne szczupłe zarządzanie kosztem pracownika. Ewidentne zwalenie kosztów na pracownika. Tą firmę lean rozwali od środka. Lepiej zróbcie reengineering porządny, a tego leana i kaizeny zostawcie na produkcję .

paula
Pracownik
 Pytanie
@Oliwa do ognia

Ale jak Ci tak strasznie źle to sie zwolnij. A to co Student juz nie moze dobrze zarabiac ? Ciekawe jakie ty masz wykształcenie ? Studetom też nie jest łatwo kształcić sie , wynajmować mieszkaniw itd . Czasami taki Student jest sam a ty moze masz jeszcze meza/ żone a taki student jest sam . To od nas pozniej zalezy tez dalsza przyszlosc . Jak Ci tak zle i uwazasz ze nalezy Ci sie wiecej to idz z kims porozmawiaj

Lol
Pracownik
 Pytanie
@paula

Ale dlaczego student ma wyższą stawkę godzinową a nie taką samą jak starszy pracownik? Uważasz że to sprawiedliwe? Idąc twoim tokiem myślenia to np. studentowi często pomagają rodzice...

dawid
Inne
@Mało pozytywna

Lean nie jest prowadzony przez odpowiednie osoby od tego trzba zaczac z cala sympatia ale nie nadaja sie tu one juz wiecej nic nie wniosa . Firma sie sypie p. Zbyszku czas oddac ja komus innemu komus kto idzie z duchem czasu a nie stoi w miejscu. To ze doszedl Pan tak daleko zawdziecza Pan tym ludziom co siedza w pracy po godzinach , co daja z siebie wszystko a nawet wiecej a Pan ich nie szanuje i nie sznowal nigdy

Najlepsza firma ever
Inne

Widzę że już wszystko co najlepsze o firmie zostało powiedziane. Właściciel może być dumny. Gdyby było normalnie to nie było by tych opinie w takiej znakomitej formie. Czy ktoś mógłby dodać coś jeszcze pozytywnego o firmie . Bo to że nie szanują pracy pracownika i jest wyzysk człowieka przez człowieka to już wiemy. Wychodzi 1 procent od sprzedaży dla doradcy to jest januszeks bis. Miejmy nadzieję że to się zmieni niedługo. Na chwilę obecną praca tutaj jest na poziomie płacowym takim jak wszędzie, więc niczym się nie wyróżnia specjalnym. W osiedlowym odido masz podobnie.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Zibi S.A. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

X
Były pracownik
@Pytanie

W Zibi to tylko w czesciach xd Najniższa krajowa plus premia miesieczna plus premia kwartalna xd

Jacek
Inne

Szybka wymana baterii i sprawdzenie szczelność.

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Ja chciałbym tylko zapytać w jaki sposób nowy pracownik ma czuć się zmotywowany do pracy skoro przez pierwszy trzy miesiące nie otrzymuje żadnej premii? Rozumiałbym jeśli przez te trzy miesiące nie zostaje sam na salonie itd Ale w praktyce wyglada to tak że zostaje się samemu na zmianach po około dwóch tygodniach Jeśli sprzedaje i jestem sam na zmianie to jest to tylko i wyłącznie moja zasługa ze towar się sprzedał … A co za to dostaje? Nic :)

Starszy doradca
Pracownik
 Pytanie
@Nowy

Może zostajesz sam lecz wszystkich obowiązków nie wykonujesz wiec dlaczego masz być rozliczany tak jak starszy pracownik ? U mnie na salonie mam nowego dk i Ok jest jakaś sprzedaż na jego zmianie lecz nie wszystkie zadania wykonuje z racji doświadczenia wiec muszę ja z ks sprawdzić lub wykonać . Wiec po koleżeńsku sam powinneś zrozumieć dlaczego jest tak.

1
Pomyśl zanim
Pracownik
@Starszy doradca

Skoro zostaje sam to wszyscy w tej firmie wzięli odpowiedzialność za pełnowartościowego pracownika i należy się takiej osobie taki sam system wynagrodzenia za pracę. Skoro nie jest pełnowartościowym doradcom to nie zostawia się takiej osoby samej z czysto teoretycznej sprawy jaką jest poszanowanie klienta, który w tym momencie jest obsługiwany przez tegoż doradcę.

Jestem tu
Pracownik
@Pomyśl zanim

Jeżeli warunki zatrudnienia zostały przyjęte to dlaczego teraz oczekuje innego wynagrodzenia przecież wiedział na co się decyduje . To tak jak zgadzasz się na prace w weekend a później marudzisz ze musisz pracować w weekend . Zanim podejmie się decyzje należy dokładnie przemyśleć .

Do rady pedagogicznej Zibi
Kandydat
 Pytanie

droga rado pedagogiczna kasjer sprzedawca zarabia 4 brutto poniżej film z wywiadu z pracownikiem. Zapraszam do oglądania i wyciągania wniosków.jak to się ma do prestiżu pracy doradców analityków krajowców z Zibi. (usunięte przez administratora)

Ooooo
Inne
@Do rady pedagogicznej Zibi

Prześlij jeszcze raz link do filmu lub jego nazwę

Monia
Inne
 Pytanie

Czy ktoś może napisać jakie godziny pracy są bo chyba piszecie po 8 godzin jakie zmiany ? ile pracuje się weekendów ?

Była pracowniczka
Były pracownik
@Monia

Zależy od kierownika i jego widzimisię, i jak ułoży grafik lub jak się dogadacie. Ja pracowałam po 12.45h czasem 2 dni pod rząd, potem 1 dzień wolny, czasem 10/12h,czasem 8 jak już trzeba było gdzies dopisać albo były urlopy i by wyszly nadgodziny.

Trzykropki
Były pracownik
@Monia

Aaaa to zależy. Z dnia na dzień w salonie potrafią Ci zabrać jedną osobę z etatu i zdecydować, że zostajesz salonem dwuosobowym. Nie daj Boże dostajesz kogoś na zlecenie na 'wsparcie' poczym pracujesz łamiąc wszelkie prawa pracy bo regionalny ma Cię głęboko i nie pomaga znaleźć kogoś kto Cię wesprze w trudnym czasie. Raz pracujesz 12 i pół h raz 10 h w grudniu to już armagedon.

Anonim
Były pracownik

W firmie zibi pracowałam od 1997 do 2002 roku to było bardzo dawno temu , pamiętam , że za grudzień otrzymałam wypłatę 2 tys , 600 zł to była podstawa i 1400 zł premii , prace wspominam dobrze niestety po 5 latach zwolnili Nas bo sklepy tzw od ulicy pozamykały się z różnych powodów i nie było tylu miejsc pracy , napewno zmieniło się dużo po ponad 20 latach ...do dziś mam kontakt z ludżmi którzy wtedy pracowali.

ofvmountain
Były pracownik

Firma Zibi. Praca po 8h dziennie w systemie dwu- zmianowym. Jak trafisz na normalnych ludzi, możesz cieszyć się fajną atmosferą. Ja miałam to szczęście że każdy zespół z 3 city był bardzo pomocny i życzliwy. Począwszy od pierwszego RKS, po kierowniczkę i DK. Jak trafisz na ludzi którzy mają spraną głowę filozofią, codziennie na porannym będziesz tłukł jakąś żałosną formułkę w kołnierzyku zapiętym na ostatni guzik respektując każde słowo Prezesa. Finansowo bywa różnie. Tam gdzie dodadzą, tam zabiorą. Praca lekka, sporo biurokracji, tabelek, serwisu ale sama specyfika jest jak najbardziej okej. Zero reżimu, stania nad kimś z batem nad głową bo siedzi czy stoi nie tak jak powinien. Szkolenia też bywały, ciekawostki zegarkowe wrzucane co tydzień na maila. Można polegać też na Brand Managerach, czy ludzi z serwisu, centrali. Można śmiało poprosić o pomoc i tak samo było na Pomorzu wśród salonów. Było, dopóki nie zjawiła się RKS po macierzyńskim. Najbardziej nierzetelna, niekompetentna osoba z całej firmy. Potrafi swoje własne obiekcje odnośnie innego pracownika, mówić publicznie do innych. Podważa wiarygodność L4, bardzo dużo plotkuje, zadaje bardzo prywatne pytania. Jak to sama nazwała lubi eksperymentować. Był taki czas gdzie, szastała ludźmi od salonu do salonu bo miała jakiś kaprys. Połowa z tych ''delegacji'' nie była odpowiednio udokumentowana. Awansuje ludzi, którzy w firmie pracują po 2-3 miesiące, którzy nie są przeszkoleni z zegarków ani VM przez naszego szkoleniowca. Ma zaburzenia maniakalno-depresyjne. Od stanu euforii i proponowania Ci stanowiska, tydzień później dzwoni i twierdzi że ''Jednak nic z tego''. Daje (usunięte przez administratora)swoim ulubieńcom w postaci, klaskania i przychylnego nastawienia na bród i smród. Całej reszty nie szanuje. Jeśli umiesz trzymać równo palca w (usunięte przez administratora) i strzelać z ucha, możesz śmiało z Panią Anią się zaprzyjaźnić. Zdegraduje wszystkich żebyś tylko usiadł wygodnie na stanowisku KS. Usiadł i krok po kroku, rozwalał salon.

2
Run
Były pracownik
 Pytanie
@ofvmountain

Jeśli chcesz zmieniać świat Zibi to proponuje zacząć od siebie. Tylko jeden pracownik zmieniał dwa razy miejsce miejsce pracy.Dlaczego? Bo nikt nie chciał z nią współpracować ? Bo była nie fer co do swoich współpracowników.? bo plotkowała i przekazywała informacje których nie powinna? Jedna Pani nie otrzymała awansu na Ks w równych rozmowach rekrutacyjnych, obraziła się , tego samego dnia polożyla wypowiedzenie i L4 , następnie wróciła do pracy i prosiła RKS aby mogła pracować .... Oczywiście nie otrzymała już oferty pracy na wysokoobrotowym sklepie i stanowiska Ks na nisko obrotowych jak wczesniej... I potem wielkie zdziwienie dlaczego ktoś zmienia swoje decyzje...Skoro tak było źle w Zibi mogłaś nie wracać z L4....Dlaczego nie otrzymałaś możliwości pracy w dobrym sklepie..do zastanowienia się ...ale z taką podstawa nie wiem czy ktoś chciałby mieć takiego pracownika w Zespole.No i z perspektywy czasu cieszę się iż nie dostałaś kolejnej szansy i RKS zakończyła z Tę Panią współpracę

ofvmontain
Były pracownik
@Run

Przyjmij obiektywna krytykę z godnością że Twoja ulubiona RKS, nie przeniosła tylko jedna osobę a dwie (!). W przeszłości taka sytuacja również się zdarzyła w Noble Place. I (usunięte przez administratora)TĄ PANIĄ a nie TĘ, (usunięte przez administratora).

Run
Były pracownik
@Run

Przyjmij obiektywna krytykę z godnością że Twoja ulubiona RKS, nie przeniosła tylko jedna osobę a dwie (!). W przeszłości taka sytuacja również się zdarzyła w Noble Place. (usunięte przez administratora)

Były.
Były pracownik
 Pytanie

Cześć. Podzielę się swoimi doświadczeniami. Zacznijmy od początku - rozmowa kwalifikacyjna - bardzo w porządku, na luzie, zostały mi przedstawione plusy oraz minusy mojego stanowiska (doradca klienta), bez zbędnego lania wody. Atmosfera w pracy, jeśli chodzi o ludzi naprawdę udana. Tworzyliśmy zgrany zespół, pomagaliśmy sobie wzajemnie, bez obgadywania itp. Co do samej pracy... no i tu się zaczynają schody. Niestety, zarobki nie były w jakimkolwiek stopniu adekwatne do liczby obowiązków. Pracowaliśmy 9 godzin dziennie, a czasami było to zbyt mało, żeby wszystko ogarnąć (na salonie było 2-4 pracowników). Zlecenia internetowe (nabij w programie, wydrukuj paragon, wydrukuj list przewozowy, znajdź, spakuj), dostawy (czasami były małe, a czasami 4-8 palet). Musisz wszystko wnieść do salonu, rozpakować, zliczyć, sprawdzić czy się zgadza (te z centrali rzadko kiedy się zgadzały, co rodziło kolejne problemy), rozpakować, wystawić, pochować, wyrzucić kartony, wprowadzić pozycje do systemu. W międzyczasie wchodzili klienci, którymi oczywiście trzeba było się zająć. Towar zostawał na salonie, nie było miejsca, łatwo było coś ukraść. Każdy kto zetknął się z ZIBI ma bekę z japońskich filozofii, leanów, kaizenów i innych głupot, które kompletnie do niczego się nie przydają, a rodzą tylko zażenowanie. W naszym zespole na szczęście mieliśmy na tyle rozumu, żeby nie recytować codziennie rano misji i wizji firmy, ale możliwe, że trafisz do zespołu, gdzie trzeba to robić. Uzupełnianie raportów tygodniowych, problemów, sugestii - po co? Praktycznie zawsze wiązało się to z wymyślaniem wszystkiego na siłę. Nikt Cię nie pochwali jeśli będziesz miał świetny sprzedażowo dzień, ale za to kiedy nadejdzie kilka gorszych dni to dostaniesz maila od RKS z rozkazem wymyślenia planów naprawczych. Kiedy zaczął się covid Prezes nakazał nam o nim nie rozmawiać w pracy. Artykuły sanitarne? Przyjadą, ale nie wiadomo kiedy. Szkolenia są, ale niezbyt dużo dają. Chyba, że lubisz odgrywać "scenki", w których bawisz się w sprzedawcę i klienta. W Grudniu musisz się przygotować do pracy fizycznie i psychicznie - pracowanie kilkunastu dni z rzędu jest normalne. Premia jest liczona podwójnie, ale jeśli jej nie wyrobisz, to nic nie dostaniesz. Prezesowi natomiast podziękuj za kosz "słodyczy". Jeden na kilka osób. No i nie zapominajmy o liście, w którym niby doceniają Ciebie i Twoją ciężką pracę. Klienci? Jak to w handlu - różni. Bywają bardzo mili, ale też jest sporo nieprzyjemnych. Kult rabatu, zawracania głowy przez godzinę, po czym padają słowa "kupię u konkurencji, bo mają taniej". W sobotę mnóstwo rodzin z dziećmi albo gimbusów, którzy chętnie Cię wykorzystają, żebyś podłączył im najdroższą gitarę, bo chcą sobie po prostu na niej pograć. No cóż, takie uroki handlu. Rozwój? Nie w tej firmie. Wyżynami awansu może być pozycja kierownika, która kompetnie się nie opłaca. Masz kilka stów więcej, a o wiele więcej obowiązków i odpowiedzialności. Firmę polecam młodym osobom, którzy chcą zdobyć jakiekolwiek doświadczenie i którym nie zależy na dobrych zarobkach. Jeśli masz ambicje, nie chcesz psuć sobie nerwów, albo myślisz o rozwoju - omijaj szerokim łukiem.

Witek
Inne

Chciałem podzielić się swoimi uwagami na temat obsługi reklamacji mojego zegarka. Nie dziwi mnie to że na części do mojego Casio GWG czekałem 6 tygodni. Z naprawy zegarmistrza również jestem zadowolony ale sposób w jaki panie z serwisu kontaktują się z klientem pozostawia wiele do życzenia....chamstwo i arogancja jakbym dzwonił do przychodni na NFZ. Śmiechy i zabawy słyszane w tle ewidentnie świadczą o tym że brak tam kierownictwa z głową. Zostawiam ocenę neutralną. Ogólnie ok tylko niewłaściwe osoby na nieodpowiednich stanowiskach.

Zostaw merytoryczną opinię o Zibi S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zibi S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Zibi S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 119.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zibi S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 8 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Zibi S.A.?

    Kandydaci do pracy w Zibi S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Zibi S.A.
Przejdź do nowych opinii