Nadal w tej firmie jest tak, że nie można liczyć na żadne benefity oraz premie? Nadal zdarzają się nadgodziny w tej firmie? Wypłacają za nie wynagrodzenie? Jak to jest? Jakieś podwyżki od nowego roku były? :) Dajcie znać, jak to wygląda wszystko w tym nowym roku.. :)
Czy pracodawca Drukpolska.pl motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
nie i ze bardzo zły system doceniania pracowników , zero benefitów , premii uznaniowych dla najlepszych pracowników, nie mówiąc już o tym ze nadgodziny tez nie są dodatkowo płatne. Wypłata tez stoi w miejscu a ceny żywności cały czas w górę.Myśle ze kierownictwo musiało by na maksa przemyśleć dalsze kroki jeśli chce zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników.
Najgorsza firma na rynku poligraficznym z jaką kiedy kolwiek miałem do czynienia!!! Nie dotrzymują terminów, wydłużają je znajdując jakieś z kosmosu powody po czym kiedy już zmęczeni telefonami od klientów, którzy próbują otrzymać swoje zamówienia odłączają telefon firmowy, wykluczając możliwość opcji kontaktu z działem obslugi klienta bo Panie: Angelika Przybylak oraz o ile pamietam Judyta są tak ultra niekompetentne, że nie wiedzą co mają powiedzieć i zwyczajnie ściemniają. Kiedy już dochodzi do kontaktu jest odpowiedź, klasyczne: ODDZWONIMY i tak dalej i tak dalej. Zamówienie kalendarzy, gotowego projektu opłaciłem 2 grudnia. Zaznaczam 2 grudnia 2021. Żeby przyspieszyć cały proces wyslalem potwierdzenie przelewu pełnej kwoty faktury pro forma. Kiedy trzeba było oplacic fakturke w pelnej kwocie to pani Angelika wyslala ja w 5 minut na maila a kiedy chcialem zalatwic jakas inna sprawe to mi pisala lub mowila, ze jest kolejka maili, na ktore musze odpisywać. Żart! Faktura oplacona i czekam. Wedlug zamowienia mialo byc 7 dni roboczych od oplaty faktury czyli miala byc paczka dajmy na to 11.12. Dopiero po oplaceniu faktury otrzymalem informacje, ze maja problem z surowcem, pozniej kolejno, ze duzo zamowien etc etc. W trakcie tego okresu otrzymalem informacje,ze zamowienie zostanie wyslane dopiero 13.12 i sie zaczelo. natomiast 13.12 dostalem informację - sam wykonalem telefon bo gdyby nie to, to by palili dalej głupa - ze paczka bedzie 17.12 !!! Uwaga! 17.12 grudnia otrzymalem informacje, ze 17.12 rozpoczeli pakowanie i bedzie 20.12 czyli dzisiaj. Po naprawde wielu nerwach i mając na uwadze, że tyle nas to kosztowało zachodu, klienci naszej firmy dla ktorej mielismy dystrybuowac kalendarze nie otrzymali ich przed swietami. Kiedy przyszły kalendarze nie dostarczyli co bylo również opłacone kopert do kalendarzy! a szanowny pan Andrzej Besz oraz reszta ludzi z tej firmy udają, że są niedostepni i nie odbierają telefonów. ŻART! Powiem tak. Niekompetentni ludzie, którzy nie mają za grosz szacunku do klienta. Boją się odpowiedzialności zamrażając cudze pieniądze w szczególności pan Andrzej Besz. NIE POLCEAM!
Traktują sąsiadów jak (usunięte przez administratora) Hałasują przez 24 godziny, śmiecą ,wyrzucają niedopałki papierosów , maseczki, ogryzki, butelki na moją posesję. zastawiają posesję. Co dwie godziny około 20 pracowników wychodzi na zewnątrz na przerwę wrzeszcząc , używając wulgaryzmów. Za nic nie mają szacunku do drugiego człowieka a zwłaszcza do jego mienia. Jeszcze nigdy w życiu nie spotkałam ludzi o takiej " kulturze".
Droga sąsiadko, bardzo trudno zgodzić się z Pani opinią - Pani podobno również posiada firmę a nie formalnie zamieszkuje Pani w tym domu jest to strono przemysłowa gdzie budują się firmy. Ciężko aby w sezonie nie było hałasu gdy tiry, samochody dostawcze przywożą zabierają towar. Niedopałki - ogryzki proszę o zdjęcia bo z tego co mi wiadomo nie ma żadnych takich rzeczy a tym bardziej na posesji u sąsiadki. Zgłaszanie na policję do straży miejskiej itp itd pokazuje o braku tolerancji i braku własnego życia osobistego - żyje Pani cudzym życiem i karmi się Pani goryczą i pychą.
Przestrzegam przed drukarnią Drukpolska!!!!!!! W sytuacji gdy nie dotrzymują terminu realizacji po prostu wyłączają telefony i maile i nie ma z nimi żadnego kontaktu. Czarna dziura, czarna (usunięte przez administratora) a nie Drukpolska. Żałuję każdego powierzonego im zlecenia.
Terminy i kontakt z drukarnią TRAGEDIA! Pierwsze i ostatnie zlecenie wykonali dla mnie
Terminy tragedia. Kalendarze miały być wydrukowane 22.11. Natomiast dopiero dziś dojechały.
jakoś druków dobra, ceny ok ale terminy klęska! Zero kontaktu. Sztuczne przedłużanie zleceń - 4 dni po akceptacji projektu mail - oczywiście 5 minut przed godz. 16 - że graficy zgłaszają jakiś problem do projektu. Oczywiście nie wiadomo jaki bo trzeba znowu czekać 24 godziny na odpowiedź... dodzwonienie się odpada a nawet jeśli to nikt nic nie wie - proszę czekać na maila.... Tak że kilka ostatnich zleceń realizowali nam 2-3 tygodnie zamiast 3 dni. PORAŻKA zawodzą na całego proszę bardzo uważać!
@maga aż tak zle? A między pracownikami jak, lepsza atmosfera?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Drukpolska.pl?
Czy premie są uzależnione od zaangażowania?
@MACIEJ DYSON nawet z 1 roku studiów?
Pracuję w tej firmie od 2 miesięcy i zastanawiam się, czy to zarządzanie się tu zmieniło, czy o co chodzi. Nie mam żadnych problemów z szefostwem. Są wyrozumiali, postępowi. Firma mocno się zmienia i ewoluuje, tym samym rozwija. Ekipa pracowników jest mega spoko, dział graficzny momentami czyni cuda.
Jestem po pierwszym zrealizowanym zamówieniu i jestem zadowolona, nawet bardzo. W piątek złożyłam zamówienie, poprosiłam telefonicznie o szybką realizację i we wtorek zamówienie miałam już u siebie. Wszystko się zgadza, kontakt cały czas.
Taka firma nie powinna istnieć. nie dotrzymuje termin, wysyła po miesiącu tylko cześć, telefony i maile na nic, nie odpisują i po odebraniu telefonu się rozłączają
Jesteś już tu kolejną osobą, która ma niemal ten sam problem, jeśli chodzi o firmę Drukpolska.pl. A to już daje trochę do myślenia. Pisałeś o tym ponad dwa miesiące temu. Może do tej poru udało się wyjaśnić tę sprawę? Jestem bardzo ciekawa.
Potwierdzam. 3 tygodnie czekałem na realizację zlecenia i ciągle jakieś wymówki. Straciłem pieniądze, czas i co najbardziej boli stałego, dobrego Klienta, dla którego tam zamawiałem druk. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
a ja z czystym sumienie polecam współpracuję z firmą juz 4 rok mega zadowolona bardzo wysokość druku ,wysoki standard obsługi szybka realizacja .POLECAM POLECAM RZETELNA FIRMA I SOLIDNA
Chyba wypowiedź na zlecenie szefa. Niestety obsuwa na całego, zlecenie zrobione po 3 tygodniach i ciągłe ściemnienie i opóźnianie.
Porażka pracy tam P. Kierownik A.pomylona zero pojęcia i jak traktuje ludzi porażka nie polecam nie porozumienie ta firma
Witam, Jak wygląda praca w tej firmie? Mam rozmowę o pracę ale widzę same złe opinie? Dajcie jakieś info proszę...
Firma porażka ! zlecenie nie w terminie, nadające się do kosza. Klient nie odebrał, zero kontaktu i jakiegoś porozumienia. Kilka tyś w koszu
Oczywiście masz prawo do swojej opinii, ale jeśli nie jesteś zadowolony z wykonanej usługi powinieneś ją reklamować. Czy mimo wszytko próbowałeś kontaktować się ze zleceniobiorcą i prosić o poprawienie zlecenia?
@Maga przypominam, że forum posiada regulamin i nie służy do obrażania poszczególnych pracowników, tylko do merytorycznej opinii o pracy w firmie. Polecam przeczytanie: http://www.gowork.pl/regulamin. @ddd czy to było gdzieś zgłaszane? Warto walczyć o swoje pieniądze. czy ktoś miał podobną sytuację z firmą Drukpolska.pl, czy może jednak to jednorazowa przypadłość?
Od 2015 nie zapłacili za usługę która zamówili zero kontaktu .Odradzam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Drukpolska.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Drukpolska.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Drukpolska.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!