4 miesiące temu szukaliście wielu kandydatów na stanowisko utrzymania ruchu, więc może jest szansa, że teraz też kogoś weźmiecie? W grę wchodzi 3 zmianówka, w tym nocki. ciekaw jestem czy za nocki można spodziewać się większej stawki i o ile więcej....
Witam serdecznie, w pierwszej kolejności potwierdzamy, że nadal szukamy pracowników. Jeśli chodzi o zarobki jest to kwestia indywidualna zależna od umiejętności, kompetencji i jeszcze wielu innych aspektów. Zachęcamy do przesłania CV na adres e-mail: kadry@maxtop.pl jeśli jest Pan nadal zainteresowany współpracą. Z pewnością oddzwonimy.
4 miesiące temu szukaliście wielu kandydatów na stanowisko utrzymania ruchu, więc może jest szansa, że teraz też kogoś weźmiecie? W grę wchodzi 3 zmianówka, w tym nocki. ciekaw jestem czy za nocki można spodziewać się większej stawki i o ile więcej....
Dzień dobry, tak oferta jest nadal aktualna. W systemie 3 zmianowym mamy nadgodziny i "nocki" - są oczywiście rozliczane. Jesteśmy zawsze otwarci na osoby, które chcą pracować i szukają stałego miejsca. Forma zatrudnienia to umowa o pracę. Bardzo proszę o kontakt na numer telefonu podany poniżej - zapraszamy na rozmowę.
Dzień dobry, dziękuję za informację. A jak ma się sprawa wynagrodzenia? Wg oferty pensja zaczyna się od 4000 zł netto, czy doświadczenie ma jakikolwiek wpływ na to? Bo widziałem, że mile widziane są też osoby bez jakiegokolwiek stażu pracy, a może jak mam juz kilka lat za sobą to warunki byłyby lepsze.
Hej anonim! Może powinieneś złożyć dokumenty zanim Ci ktoś sprzątnie robotę sprzed nosa zamiast pisać na GoWork. Wtedy wszystko się szybko wyjaśni
Ja widzę, że oferta w sieci jest nieaktualna. Ale dobrze rozumiem, że mimo to, poszukujecie Państwo pracownika? Ja się też odniosę do zarobków, bo pisane było o 4k, a w tym ogłoszeniu, które mam przed oczami podany jest przedział 6-7k. Czyli jaka jest kwota pewna na start?
Witam serdecznie, w pierwszej kolejności potwierdzamy, że nadal szukamy pracowników. Jeśli chodzi o zarobki jest to kwestia indywidualna zależna od umiejętności, kompetencji i jeszcze wielu innych aspektów. Zachęcamy do przesłania CV na adres e-mail: kadry@maxtop.pl jeśli jest Pan nadal zainteresowany współpracą. Z pewnością oddzwonimy.
Hej, szukają pracowników piekarni i produkcji spożywczej i pracownika utrzymania ruchu. Macie jakieś doświadczenia w temacie?
Jaki jest wkład kierownictwa Maxtop w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Żaden. Dosłownie. Proponuję trzymać się z daleka od tej firmy, ja sama mam zamiar odejść z firmy najpóźniej pod koniec czerwca. Wszyscy którzy mają jakiekolwiek perspektywy odchodzą. Wykruszają się doświadczeni pracownicy a na ich miejsce wskakują nowi na miesiąc czy dwa ale i oni odchodzą widząc co się u nas dzieje. Jeśli nie masz innych perspektyw i absolutnie żadnego innego miejsca do pracy to możesz spróbować, ale nie pałaj nadzieją że zwiążesz się z tą firmą na dłużej a już w ogóle że na stałe - to nierealne, to ostatnia firma w której chcesz pracować. P.S. Myślisz że jak pizza z linii upadnie na podłogę to trafia do kosza? Nie, trafia na półkę sklepową. W życiu nie jadłam i nie zjem pizzy którą produkuję - nawet nie nakarmiłabym nią psa.
Jaka jest umowa w firmie Maxtop? Wiecie, czy jako Magazynier zatrudniają na umowę zlecenie?
Złożyłam tam papiery i byłam na rozmowie kwalifikacyjnej. Atmosfera Ok, ludzie też. Szybko dostałam odpowiedź i chociaż mnie nie zatrudnili będę jeszcze próbować.
Oooo to szkoda, ale co do samej rozmowy, to chętnie dowiem się więcej. Ile taka rozmowa kwalifikacyjna trwa i kto jest osobą ze strony firmy, która jest na tej rozmowie? Wiecie, czy jest opcja, aby rozmowa odbywał się online, jak tak, to napiszcie.
U mnie akurat rozmowa trwała około 30 minut, w komisji był Pan Właściciel i Pani Kierownik. Nie mam pojęcia, czy jest opcja rozmowy zdalnej, bo szczerze nawet o to nie pytałam. Zresztą mieszkam w okolicy, więc nie miałoby to sensu.
Jestem zadowolona ze współpracy z tą firmą. Pełen profesjonalizm w podejściu do klienta
Mają pyszne produkty, dobra jakość i dobra cena
Wynagrodzenia na czas, praca legalna, ludzie spox. Przyjdziesz, popracujesz, sam zobaczysz
W ostatnich latach dużo się zmieniło w firmie na plus. Cały czas są wprowadzane nowe usprawnienia. Ogólnie Ok
Pracuję w tej firmie od 5 lat. Nie narzekam. Pracować trzeba wszędzie, a tutaj wynagrodzenie na czas, płatne nadgodziny. Jak tylko się chce pracować można całkiem nieźle zarobić. Najlepiej samemu to sprawdzić.
Fajnie, że nadgodziny są płatne, ale ja nie zawsze dyspozycyjna bym była. One są obowiązkowe czy dobrowolne? Często się zdarzają? I czy pracując tyle lat można zarabiać coraz lepiej poprzez regularne podwyżki?
Wiesz co, to chyba zależy od potrzeb i stanowiska. Ja zgłosiłem, że chcę tak pracować, bo zależy mi na kasie. Są też podwyżki, ale to już musisz pytać na rozmowie.
Niespełna półtorej roku temu przedstawiono tu sytuację z dniem próbnym w biurze, na który trafiła pisząca. Zauważyła stare programy sprzedażowo-fakturowe, wieszające się komputery oraz narzekanie na pracę ze strony pozostałych osób z biura. I choć stwierdziła, że umówiła się na zapłatę za ten dzień, to składając rezygnację z pracy nie otrzymała już tych pieniędzy. Czy ten opis ma coś wspólnego z aktualnymi warunkami pracy w biurze? Nadal przyjmuje się tu na dzień próbny? I co z motywacją oraz zadowoleniem z pracy u zatrudnionych tu osób?
Jestem pracodawcą, nie pracownikiem, ale pozwolę sobie odpowiedzieć na Pana pytanie, bo opisywana sytuacja dotyczy mnie bezpośrednio. Z racji zaangażowania w opisywane zdarzenie, nie jestem obiektywna, ale postaram się ograniczyć do faktów - mam nadzieję, że to Panu pomoże. Po pierwsze, program sprzedażowo-fakturowy, jak i cała reszta systemu, była wymieniana ponad 10 lat temu. Pracujemy na oprogramowaniu Streamsof - jedno z lepszych z tzw. „górnej-średniej półki”, aktualizacje są robione na bieżąco. Po drugie, komputery są wymieniane cały czas, a szczególnie w sytuacjach, kiedy zaczynają pracować wolniej. Przyczyna jest banalnie prosta: jeśli pracownik wykona tylko część swojej pracy przez to, że „wiesza” się sprzęt, który ma, to przecież i tak zapłacę mu całą wypłatę. Po trzecie, to ja umawiałam się na „dni próbne” w administracji - zawsze są to trzy dni w terminie dogodnym dla nas i dla osoby starającej się o pracę. Dlaczego? Jeśli szukamy osoby do pracy, to nie na chwilę, tylko na stałe. Zdaję sobie sprawę, że trzy dni to niewiele, żeby ktoś poznał naszą firmę, a my jego, ale na pewno wiemy o sobie o niebo więcej niż po samej rozmowie kwalifikacyjnej, więc jest dużo większa szansa, że jeśli nadal obie strony są „na tak” to będzie się dobrze pracowało - a przecież o to chodzi. Zasada zapłaty jest prosta: ustalamy stawkę za te trzy dni. Jeśli ktoś rezygnuje po pierwszym dniu - do czego ma jak najbardziej prawo, właśnie po to są te dni - zgłasza się do kadr i zawsze ma wypłacone pieniądze. Taka procedura obowiązuje od około 1,5 roku, bo faktycznie zdarzały się stacje, kiedy nie mogłam odebrać telefonu, bo mam sporo spotkań w ciągu dnia. Natomiast nie pamiętam, żebym nie odpisała na sms. Niemniej jednak, zakładam, że mogło się tak zdarzyć, nie ze złej woli, ale najzwyczajniej w świecie z powodu mojej nieuwagi. Zmieniliśmy procedurę, żeby wyeliminować takie sytuacje. Natomiast na pewno nie ma opcji, że księgowość nie odbiera telefonu w godzinach pracy. Tu pojawia się: po czwarte - dla mnie najważniejsze - mogę nie być pewna czy uciekło mi nieodebrane połączenie telefoniczne, ale jestem pewna, że mamy fajny zespół. Nie jest idealnie: zdarzają się tarcia, niedociągnięcia, nieprzyjemne sytuacje, ale… możemy na siebie liczyć, staramy się poprawiać to co nie działa właściwie, idziemy do przodu i RAZEM tworzymy firmę, która całkiem nieźle sobie radzi na rynku od ponad trzydziestu lat. Bez tych konkretnych ludzi, którzy z nami pracują nie byłoby Maxtopu. Nie mnie pisać o poziomie zadowolenia i motywacji. Fakty są takie, że nierzadko pracują u nas dzieci naszych pracowników. Przyczyny mogą być dwie - albo rodzice dobrze życząc własnym dzieciom, mówią im, że to jest fajna praca albo mówią im, żeby nigdy do nas nie przychodziły, a zbuntowane dzieci robią im na złość. Regularnie, co jakiś czas żegnamy pracowników odchodzących na emeryturę po dwudziestu latach pracach u nas. I znowu: albo mamy szczęście do ludzi dobrowolnie wybierających spędzanie 8 godzin dziennie przez 20 lat w miejscu, którego nie znoszą albo jest im z nami po prostu dobrze. Ocenę pozostawiam każdemu czytającemu. Marzena Szewczyk - członek zarządu
W sieci DINO kupiłem FAMILY PIZZA MAX szynka pieczarka 1kg, mrożona. Niestety polecane zalety nie sprawdziły się: chrupiące ciasto -> twarde jak drewno, pozostałe składniki niesmaczne ; pyszny pomidorowy sos -> ślad po wysuszonym sosie ; dobra cena - czy ja wiem ? tak słaby produkt powinien kosztować przysłowiową złotówkę. Cała rodzina była "zniesmaczona" tak jak ta pizza. A szkoda bo to polski produkt, a głównie takie kupuję. Pozdrawiam
Byłam na rozmowie na stanowisko biurowe. Oczywiście na rozmowie obiecywali gruszki na wierzbie. Byłam na dniu próbnym, niestety pracownicy wypowiadali się bardzo źle o firmie, być może przez to, aby "obrzydzić" pracę nowym osobom i nie wpuszczać nikogo nowego z zewnątrz. Po dniu próbnym byłam bardzo zniesmaczona. Stare programy sprzedażowo-fakturowe. Wieszające się komputery. Oczywiście na rozmowie miałam obiecane zapłacenie za dzień próbny. Zadzwoniłam więc z decyzją o rezygnacji z pracy tego samego dnia. Jedna Pani z grona właścicieli kazała kontaktować się na drugi dzień z Panią z księgowości. Oczywiście dodzwonić się tam graniczyło z cudem. Dzwoniłam później oczywiście do Pani "właścicielki", pisałam sms bez odzewu. Nie zostało mi zapłacone. Nie chcę się z nimi już bawić w kotka i myszkę. Skoro tak traktujecie potencjalnych pracowników, to aż strach myśleć co dzieje się za zamkniętymi drzwiami.
czyli wszystko słownie bez papieru? a aa kwota była deklarowana jeśli o ten dzień próbny chodzi? teraz to jestem ciekawa czy oni faktyczne tak o tej firmie myślą czy jest tak jak piszesz, że nie chcą osób nowych... to w takim razie wiadomo kto jako ostatni tam dołączył i się jakoś utrzymał?
Dzień dobry, nie jestem wprawdzie pracownikiem, ale byłam na rozmowie kwalifikacyjnej i nie do końca rozumiem, skąd tak negatywne opinie o firmie. Inna sprawa, że oceny w internecie piszą z reguły ci, którzy chcą ponarzekać i się wyżyć. Osobiście odniosłam pozytywne wrażenie co do kierownictwa, rozmowa była rzeczowa i konkretna, bez owijania w bawełnę. Pani M. bardzo sympatyczna. Pracy nie podejmę, ale uważam, że negatywne opinie, które pewnie dotyczą wyłącznie pracy na produkcji czy magazynie, są krzywdzące. Osobiście pracowałam w firmie, gdzie przez lata nie wypłacano pracownikom pensji. Wtedy naprawdę moglibyście Państwo narzekać.
Witam , pojawiła się teraz nowa oferta pracy w Maxtopie magazynier, dają ok.3000 netto . Czy to prawda, czy opłaca się iść?
Popracowalem tam kilka dni i powiedzialem im Do widzenia! Nie dosc ze to magazyny typu mroznia to jeszcze jest tam jeden WIELKI bajzel
Czy rozmowa rekrutacyjna w Maxtop odbywa się również w języku angielskim?
Proszę o informację dlaczego ludzie ciągle odchodza z firmy,zwalniają sie
Jakiś miesiąc temu podjęłam pracę w firmie i muszę przyznać , że dobrze się pracuje . Można dogadać się ze wszystkim tylko trzeba mieć dobre podejście .
Czy praca na produkcji jest na akord? Wydajność? Uzależniona wypłata od ilości?
Jakie zarobki na produkcji?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Maxtop?
Zobacz opinie na temat firmy Maxtop tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Maxtop?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 4 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!