Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Na jakie wsparcie w XLINE Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Czyli ogólnie jest to wymagająca firma tak?
Pracuję w firmie od kilku lat i zupełnie nie zgadzam się z komentarzami. Niestety w dzisiejszych czasach trudniej jest pochwalić, łatwiej jest anonimowo oskarżyć, zaatakować. Jest to przykre w przypadku niesprawiedliwych komentarzy. W firmie XLINE widać duże zaangażowanie wszystkich. Często problemy rozwiązuje się wspólnie angażując cały zespół. Atmosfera jest z jednej strony ciepła, a z drugiej czuć wymagania dotyczące wykonywania pracy. Być może to jest problemem dla ludzi, którzy odeszli z firmy i próbują zepsuć reputację firmy. Pracują tu oprócz szefów jednak inni ludzie, którzy nie zasługują na to, by niszczyć ich miejsca pracy tylko z powodu jakichś indywidualnych złych pobudek. Przykry jest poziom wypowiedzi i niesłuszne oskarżenia. Nie ma w dzisiejszych czasach idealnych pracodawców, tak i tu szefowie czasem bywają niesprawiedliwi i popełniają błędy, ale potrafią się do nich przyznać i próbować zrekompensować jeśli zrobili coś z krzywdą dla innych. Niestety niewiele osób tą samą miarą mierzy swoich pracodawców i siebie. Niejednokrotnie w firmie zawodzą pracownicy i mają problem z szczerością, czy z przyjęciem odpowiedzialności, co obciąża nie tyle samą firmę, ale ludzi w niej pracujących. I własnie o tym się dziś zapomina, ale odejść z klasą nie każdy potrafi. Przemyśl dwa razy co napiszesz, bo swoim niesprawiedliwym komentarzem robisz krzywdę nie tylko byłym szefom czy firmie, ale też pracownikom, którzy postanowili zostać i pracować dalej, bo wierzą, że jest to fajne miejsce do pracy.
Widocznie pracowaliśmy w innych firmach bo to co się w tej firmie działo kiedy byłem pracownikiem przekraczało wszelkie granice.
Jestem byłym pracownikiem i negatywne opinie wg mnie są mocno naciągane. Pracowałem w Xline pół roku i pieniądze zawsze na czas, całość zawsze szła na konto. W moim przypadku nie ta branża i nie ten czas. O byłym szefostwie mogę mówić tylko pozytywnie.
Bardzo kiepska firma, nie płacą na czas, najniższa krajowa reszta do ręki. Kompletny brak szacunku dla pracowników.
Nie polecam, firma fatalnie zarządzana, udająca wielką korporacje. W praktyce to tylko ciągle szukanie afery i straszenie konsekwencjami.
Firma, w której wyznaje się zasadę że wina leży zawsze po stronie pracownika a nie szefostwa.
Kiedyś szukali do pracy serwisanta. Poszedłem na rozmowę i szybko wyszedłem. Najniższa krajowa reszte do ręki. Poszedłem na rozmowę do konkurencyjnej firmy , propozycja. 3500 na ręke plus premia na umowie tak samo. Wybór był oczywisty. Teraz oczywiście więcej zarbiam. Teraz widzę ,że to był dobry wybór. Chcesz idź na rozmowę , ale nie myśl o kokosach.
Niestety nie znamy takich przypadków. Żaden z serwisantów pracujących nie pracuje na takich warunkach. A na rozmowie kwalifikacyjnych nigdy nie podajemy finansowych warunków współpracy. Skąd ta błędna informacja ?
Widzę w odpowiedziach że nie macie w ogóle problemów. Nie podajecie na rozmowie o pracę warunków współpracy? To kiedy? Przy podpisywaniu umowy?
Dziwne skoro ostatnio wszyscy serwisanci się zwolnili. Gdyby rzeczywiście warunki były takie jakie podobno macie to by nikt nie uciekał.
Kolejna błędna informacja :) Obsługujemy obecnie wszystkie nasze kontrakty za pośrednictwem naszych serwisantów. Najstarszy z serwisantów pracuje u nas 13 lat :)
Problemy są, tak jak w każdej firmie, ale innej natury niż te opisywane na tym portalu. Warunki współpracy podajemy po wyborze danego kandydata do pracy. Nigdy wcześniej :) Stąd informacje uważam za nieprawdziwe.
A tak duża i prężnie rozwijająca się firma ilu posiada serwisantów do obsługi maszyn?? Pytam z ciekawości, bo czekałem ponad tydzień i się nie doczekałem więc wezwałem inny serwis. Dodzwonić się faktycznie było ciężko, ale najgorsza byłą rozmowa z Panią, traktowanie z góry, tak się klienta który chce zostawić pieniądze w firmie nie traktuje.
Pracuje chaytatywnie. Człowieku zastanów się co piszesz. KIedy ustalasz warunki płacowe po podpisaniu umowy ? Szukają jeleni do pracy!!!
Warunki podajemy przed podpisaniem umowy. Jeśli druga strona jest zainteresowana to podpisujemy umowę. Nigdy nie podajemy warunków współpracy przed wyborem kandydata do praca. Wynika to z tego, że warunki płacowe są uzależnione od wielu czynników, jak np. doświadczenie. Stąd nie znam takiej sytuacji, by ktoś wyszedł podczas rozmowy kwalifikacyjnej niezadowolony z warunków płacowych.
Proszę o szczegóły na maila. Średni czas oczekiwania na serwis to następny dzień roboczy. Od lat utrzymujemy takie standardy. Jednak pracują u nas tylko ludzie i oni popełniają błędy. W tej chwili zgłoszenia przyjmują 2 osoby, stąd jeśli pojawił się problem to proszę o więcej szczegółów na naszego maila firmowego. Chętnie zweryfikujemy problem.
Jaka firma taka strona czyli jej brak. Firma z branży IT a strony internetowej nie mają. Naprawdę gratulacje Panowie. Problem z komunikacją nawet jej brak. Telefony zajęte. Obsługa beznadziejna bardzo nie miła. Serwis hmm lepiej nie pisać. Zamówiłem inny serwis z Wrocławia, przyjechał naprawił jeszcze podpisałem dużą umowę serwisową na inne odziały. Panowie takim postępowaniem szczególnie do klientów nie ma bytu dla takiej firmy. Pierwszy raz coś takiego widziałem. Nie polecam takiego serwisu wręcz odradzam.
skąd te opinie pytam się ?
Słaby serwis naprawiający drukarki. Przyjechał serwisant nie podołał zadaniu. Inny serwis przyjechał naprawił urządzenie. Próby kontaktu z obsługą klienta beznadziejny wręcz to jest wyzwanie. Szkoda kasy i czasu na taką usługę serwisową. Nigdy więcej takiego serwisu.
Proszę o informację w jaki sposób kontaktował się Pan z biurem obsługi i czy wykorzystał Pan kanał mailowy ? jeśli tak to kiedy i z jakiego adresu - wyjaśnimy sprawę. Proszę o więcej informacji na temat usługi - chętnie poprawimy ewentualne błędy, jeśli nam je ktoś wskaże. Systematycznie szkolimy naszych serwisantów technicznie wysyłając ich na szkolenia także za granicę. Mamy certyfikaty i poświadczenia autoryzacyjne, ale jesteśmy tylko ludźmi, a ludzie się uczą całe życie. Łatwiej jednak gdy możemy podejść do tego merytorycznie, a nie czytać o tym w anonimowych postach.
Nie zapłacili za wykonaną prace i za zaległy urlop.Otrzymanie tylko najniższej krajowej. Gdzie są moje pieniądze pytam się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Witam serdecznie, Nie rozumiem wpisu. Pensje są co miesiąc 10-tego. Są ustawowym obowiązkiem każdego przedsiębiorcy i w razie braku wypłaty podlegają urzędowej karze. Nie znam przypadku braku wypłaty wynagrodzenia, a także nie mamy żadnej toczącej się sprawy w Sądzie (można to sprawdzić). Wpis uznaję za bezzasadny.
Możliwe... cokolwiek to znaczy, ale wolę rozmawiać merytorycznie, a nie zdawkowo i w sposób niekulturalny.
Na początku niby wszystko było super. Współpraca w zasadzie wydawała się bezproblemowa. Jednak po pewnym czasie dało się zaobserwować wyraźny spadek jakości obsługi a w zasadzie jej brak. Już sam telefon do firmy to było wyzwanie. Wielokrotnie nie można było się dodzwonić, a e-maile na pocztę nie dochodziły. W końcu uznałem, że dalsza współpraca z tą firmą nie ma sensu. Sądząc po opiniach to szefowie nie szanują swoich pracowników a teraz się okazuję, że przestają również szanować klientów. Wezwałem inny serwis, który przybył na następny dzień i usterkę naprawił od ręki. Panowie z xline w ten sposób rynku nie zwojujecie.
Witam serdecznie, Proszę o szczegóły - sprawdzimy z czego wynikał problem. Na obsłudze jest kilka osób do dyspozycji. Oprócz telefonu stacjonarnego są dostępne również komórkowe, a poczta działa bez zarzutu. Jeśli wyniknął jakiś problem chętnie sprawdzimy jaka była jego przyczyna.
Gdzie są moje pieniądze!
Niestety nie wiem :/ I nie bardzo chcę wiedzieć :) Nasi pracownicy obecni i już niepracujący otrzymali wszystkie swoje uposażenia na czas.
Skąd te opinie ?
Prezesi dbają tylko o siebie o swoich i o swoje kieszenie
Bardzo dobrze robią. Masz wybór albo pracować za grosze jakie tam płacą, albo rozwijać się dalej ale w innej firmie. To jest twój wybór. Bardzo dobrze,że dbają o siebie i o swoich. Pozdrawiam
To idź tam do pracy, zobaczymy czy tak będziesz się mieć dobrze. no chyba że jesteś kolegą / koleżanką to wtedy tak.
Witam, Oczywiście, że dbamy o swoich najlepszych najbardziej, a z najgorszymi się rozstajemy. Aby firma mogła dobrze funkcjonować to trzeba dbać o tych, którzy na to zasługują, a z pozostałymi, którzy nie odnajdują się w sprawach codziennych spraw firmy po prostu unikamy współpracy. Dlaczego dobrzy pracownicy mają cierpieć z powodu złej pracy pozostałych ? Ci co się nie sprawdzili oczywiście mają pretensje, ale nie jesteśmy instytucją charytatywną. Dlatego, by u nas pracować trzeba wykazać się zaangażowaniem i chęcią poprawy procesów w firmie w celu podnoszenia jej standardów, minimalizowania marnotrastw i zwiększania jej rentowności. Tego oczekujemy od naszych pracowników :)
Nie szanują pracowników.
Słabo płacą. Szkoda czasu
Każdy nawiązując stosunek pracy decyduje czy warunki współpracy są dla niego akceptowalne. Jeśli oferowany poziom zarobków nie jest atrakcyjny to trudno. Proponujemy warunki płacy, które według nas są adekwatne do stanowiska. Nie wszystkim to oczywiście odpowiada, ale wiele osób nawiązuje z nami współpracę otrzymując systematycznie zwiększenie pensji.
A co powiecie na temat dawania kasy do łapy drogi Xline? No i nawiązując do starego powiedzonka "Tylko winny się tłumaczy". Pozdrawiam
Nie bardzo rozumiem argument "Tylko winny się tłumaczy". Idea rozwiązania ,sporu np. przed Sądem, to wytłumaczenie swoich argumentów przez obie strony. Czyli ten który się nie tłumaczy jest winny... trochę dziecinne rozumowanie.
Ma Pan/Pani prawo tak sądzić :) jednak nie wyobrażam się nie wytłumaczyć gdy ktoś stawia poważne i nieuzasadnione oskarżenia.
Nieuzasadnione ? Jeżeli co drugi komentarz jest o tym, że dajecie pracownikom marne wypłaty pod stołem? Tą sprawą powinien zainteresować się urząd skarbowy i inne odpowiednie instytucje państwowe.
Mieliśmy w tym roku inspekcję PIP i nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Urząd Skarbowy i ZUS też już nas kontrolował i przeszliśmy kontrolę bez zarzutu. Nie mamy żadnej sprawy w Sądzie Pracy. Mamy pracowników z kilkuletnim stażem, część pracuje ponad rok, część już kilka miesięcy i może nie wszyscy są szczęśliwi z warunków współpracy - zawsze mogłoby być lepiej, jednak nie mamy doniesień o tym by warunki były złe. Świadczy o tym również niska ilość rezygnacji z pracy, a stanowczo nas przybywa - firma bardzo się rozwija :)
Mój na szczęście były pracodawca. Złożyłam wypowiedzenie się po czym nie została mi wypłacona druga część wkasy (ta do "ręki"). Prezesi firmy nie odbierają telefonów i nie odpisują smsów. Widać nie widzą w tym nic dziwnego. Zdecydowania odradzam. Szkoda marnować czas pracować w firmie w której nie szanuje się pracowników.
Też tak miałem. Zdecydowanie odradzam. Radzę zadać pytanie czy jest sens pracy w tej firmie.
Niestety nie znane są nam przypadki braku rozliczeń z naszymi byłymi pracownikami. Natomiast nie każdy pracownik musi być zadowolony ze współpracy z nami. Dokładamy jednak starań by atmosfera w firmie była przyjazna, a naszą dewizą jest odpowiedzialność w biznesie, także w współpracy z naszymi byłymi pracownikami. Wiele osób jest to w stanie potwierdzić.
Niestety nie znamy takich procederów w naszej firmie. Brak realizacji ustawowo przewidzianych przywilejów pracowniczych powinien się każdorazowo wiązać ze zgłoszeniem tego faktu do Sądu Pracy. Obecnie nie posiadamy żadnych sporów w ww. Sądzie. Może nie piszesz o właściwej firmie...
Na tym forum wypowiada się bardzo dużo byłych pracowników, choć na przestrzeni 14 lat nie odeszło z naszej firmy, aż tak dużo pracowników, a na palcach jednej ręki policzyć można tych, których mieli swoje czasem uzasadnione rozczarowania z współpracy z firmą. To jest jednak normalne. W firmach pracują tylko ludzie i czasem nie potrafią się dogadać między sobą. Na szczęście jest to układ wzajemny i można go w prosty sposób rozwiązać. Jednak ostatni poziom aktywności "byłych pracowników" wskazuje bardziej na celowe działanie jednej osoby. Przykre, bo uznajemy zasadę, że wszystkie spory można rozwiązać poprzez rozmowę i taki model zarządzania promujemy w firmie. Dojrzałość człowieka określa się jednak po jego czynach :) Przykro nam, że nie udało się tego załatwić w dojrzały sposób... Hejt w internecie jest prostszy, bo anonimowy :/
Żegnamy się zawsze z klasą, podając rękę i dziękując za współpracę. Szkoda, że nie każdy to docenia.
Nie znamy przypadku braku rozliczenia się z byłym pracownikiem - każdy otrzymał od nas stosowne wynagrodzenie. W innym przypadku mielibyśmy problemy z inspekcją pracy.
Marna kasa. Już mam coś innego nagrane. Więc chwila moment i mnie nie będzie. Nie polecam
Co prawda nie płacimy jak dobra korporacja, ale każdy ma możliwość negocjacji. Wszystko zależy od umiejętności, doświadczenia i zaangażowania. Poza tym jest możliwa ścieżka rozwoju - chętnie doszkalamy pracowników. Niestety nie każdy to docenia, szczególnie ten kto ma duże roszczenia, a mało od siebie daje. Dlatego praca u nas nie jest dla każdego :) Wolimy pracować z silnym i dobrze zmotywowanym i zaangażowanym zespołem. Dla takiego zespołu warto przychodzić do pracy :)
Bzdury piszesz człowieku. Śmiać mi się chce. Silny zmotywowany zespół za marne grosze. Człowieku zastanów się co ty piszesz. Płacicie marne psie pieniądze. Pod stołem dajecie pieniądze. Jesteście tacy wspaniali a opinie na forum negatywne. Bzdury bzdury bzdury piszesz. Najgorsza firma w jakiej pracuję . Trzeba to zmienić.
W dzisiejszych czasach mamy rynek pracownika, więc każdy z nas ma wybór. Jeśli warunki są nieatrakcyjne to uważam, że należy podjąć decyzję o rozstaniu. Nie ma co się męczyć nawzajem :) Wolimy gdy nasz zespół będzie składał się z osób zadowolonych z pracy :) Stąd Ci, którzy akceptują warunki współpracy i są z pracy z nami zadowoleni pracują z nami latami. Najstarszy pracownik pracuje z nami od 2005 roku, kiedy firma jeszcze miała inną osobowość prawną :) Cenimy sobie zaangażowanie wobec firmy i odpowiednio to wynagradzamy :)