logo Euro RTV AGD

Euro RTV AGD

Warszawa

Opinie o Euro RTV AGD

lll 2012-06-09 21:49
Syf wielki. Jeśli chcesz pracować za 1000zł i wypełniać za innych obowiązki , to nie ma przeszkód. Kołchoz w polskiej firmie. Człowiek dla nich jest śmieciem, liczy się tylko co pracownik może dać firmie. W drugą stronę to nie działa. A ludzie którzy tam pracują to przede wszystkim tchórze a w dużej mierze wazeliniarze. I tak siedzą tam latami mimo braku szacunku do nich ze strony kierownictwa i tłustej, pustej pani dyrektor Strabag Sp. z o.o.
9
tentego 2014-07-28 11:00
Umowa dla sprzedawcy jest na 1200 brutto!!! do tego prowizja, w teorii to niezgodne z przepisami ale przelew na ror jeśli nie wypracuje się prowizji wynosi najniższą krajową netto bo wyrównują do tego poziomu na dwie raty oczywiście natomiast 3-4 m-ce bez robienia planów i cwaniakowata kadrowa przywozi wypowiedzenie. Ogromny nacisk na parametry i sprzedaż drogich ubezpieczeń na sprzęty oraz usług typu montaż itp. no i akcesoriów. Sprzedajesz ubezpieczenie do laptopa za 500 złotych a nic z tego nie masz. Dodatkowo sprzedawca musi sprzedawać wszystko od suszarki przez miksery kuchnie, telewizory, komputery i elektronikę jak smartfony i na wszystkim się znać. Nie ma magazynierów!!! Sprzedawcy przychodzą na 7.00 rano!!! przyjmują towar, zabezpieczają i wystawiają. Po 2-3h spocony i brudny przebierasz się z prywatnych ciuchów w służbową koszulę i ciemne spodnie i idziesz sprzedawać na 5 kolejnych godzin. Nikt nie patrzy na to, że tyrasz jako magazynier przez kilka h dziennie masz mieć plan, sprzedawcy na drugą zmianę maja lepiej bo odpada magazyn i całe 8h mają na sprzedaż. Tylko nieliczni robią plany bo każdy nie jest w stanie, co bardziej cwani i obrotni lub ci co maja układy z kierownikami sprzedaży lub klepu. Praca bardzo stresująca tylko na początku przełożeni są mili potem nękają każdego o sprzedaż ubezpieczeń itd. nie ważne, że robi się zwroty czy ora na magazynie. Praca 7 dni w tygodniu na 2 zmiany za psie pieniądze, szanse na awans minimalne. 2 tys. netto zarabiają największe "szczury" które wręcz "wyrywają" innym klientów lub migają się od roboty w magazynie czy przy przesunięciach żeby nabijać punkty. Premia jest naliczana od tzw. struktury czyli przy danej wartości punktowej trzeba mieć odpowiedni % ubezpieczeń i usług i akc - akcesorii, pod koniec miesiąca jak się ma odpowiednią strukturę to sprzedawcy uciekają żeby nie obsłużyć klienta bo firma zyska na sprzedaży ale sprzedawca który sprzeda "goły" sprzęt popsuje sobie strukturę i straci premię paranoja firma zyskała a sprzedawca stracił i uciekaja i chowają się sprzedawcy a klienci sie wściekają. Gorzej niż w Biedronce 15 lat temu...
14
amnietogrzeje 2014-07-28 17:59
najlepsza jest pani dyrektor, świnka Pigi z fryzem a la Magda Gesler, jak przyjeżdża na wizytację sklepu to wszyscy robią pod siebie, ciśnienie jak przed wizytą prezydenta, z tym swoim marudzeniem o wciskaniu klientom pakietów BN do zakupionych urządzeń jest wręcz obrzydliwa, 100 kilo żywej wagi, wali od niej fajami i wcina zupki chińskie jak by to najlepiej ująć jaki pan taki kram... OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TĘ FIRMĘ STRATA CZASU no chyba, że ktoś lubi być poniżany w pracy
9
ChceszDorobić? 2014-10-15 21:21
Zapraszam do współpracy osoby pracujące w sieciach agd/rtv. Nie potrzebne są żadne CV ani dane. Szczegóły na maila agd@10g.pl
Lara 2014-11-16 10:37
Potwierdzam te opinie. Pracowałam tam dawno temu jako Sprzedawca Produktów Finansowych. Wiszę iż do tej pory nic się nie zmieniło. Nawet podstawa wynagrodzenia. A i kasę już trzeba przyjąć. Za moich czasów kasjer był oddzielnym stanowiskiem.
Radzę omijać. jest tam h....a i patatajnia
5
mrs tosters 2015-08-14 19:31
System premiowy w tej firmie jest najgorszą i demotywującą kwestią, która oprócz napędzania do chorej walki o klienta i wciskania mu na siłę dodatków do podstawowego zakupu, wprowadza fatalną atmosferę między pracownikami. I zamiast łączyć - dzieli. Nie ma mowy o współpracy grupowej, a pozorne lubienie się, tak naprawdę sprawia, że tylko węszy się na odebraniu Ci klienta.
Podobne praktyki mają sens, tylko wówczas, gdy mówimy o konkretnych pieniądzach i naprawdę fachowym doradztwie. Tymczasem przeciętny pracownik sklepu tej sieci, próbuje walczyć o punkty (premię), która oscyluje wokół najniższej krajowej. Smutne to. Zważywszy również na fakt, iż wymóg tego fachowego doradztwa, co niektórzy pracownicy mają opanowane do naprawdę perfekcji. Nie są tylko świadomi, że takie umiejętności w innych firmach są naprawdę cenione i godziwie opłacane.
Reasumując - uważam, że to jeden z tych korporacyjnych molochów, odpowiedni dla osób rozpoczynających swoją karierę zawodową, studentów, w celu nabycia doświadczenia i nieświadomych jeszcze jak taka sama praca jest naprawdę wynagradzana.
3
nn 2015-09-22 14:49
Chciałbym coś mądrego napisać i tak przychodzi mi tylko, to że tak naprawdę wszędzie jest coś nie tak. W jednej firmie będzie kiepski system płacowy w innej warunki ogólne, jeszcze w innej grafik, a i tak wszystko sprowadzi się finalnie do stwierdzenia, że wszędzie lepiej tam gdzie nas nie ma :)
3
Buli 2015-10-20 11:29
Dziwię się Wam spędziłem w tej firmie aż 10 lat,takiego cyrku to nie widziałem, zrobiłem sobie z czasem kurs na raty i się zaczęło . Byłem Pan i władca hehe

Ktoś chciał raty to tylko z ubezpieczeniem,zamiast ubezpieczenia gwarancja rozszerzona,ktoś się uparł i chciał raty bez % to było odrzucone przez bank.
Zgodzę się tu z Wami, wypłata śmieszna średnio 900 zł netto podstawy + niby jakaś prowizja aby była najniższa krajowa.Ale będąc na ratach szybko się nadganiało do fajnej wypłaty. Pracowałem w Śląskim sklepie, te wizyty z warszawy,czy co jakiś czas wizyty Regionalnego kierownika ,śmiesznej Danuty , co myślała ,że postawi kupki z jakimiś gratami to będzie od razu więcej klientów , tak było tylko zamiast klientów to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w, a przy odpowiedzialności wspólnej kolejny żart w tej firmie to same straty,będąc na urlopie musiałem płacić za coś co ukradli . Śmieszny kierownik sklepu z dwiema lewymi rękami .
2
ONAA 2016-01-05 07:16
NAJGORSZA SIECIÓWKA Z DOSTĘPNYCH NA RYNKU JEŚLI CHCECIE IŚĆ TAM DO PRACY ODRADZAM WAM PRZEPRACOWAŁAM TAM SPORO CZASU I ODRADZAM BĘDZIECIE ZAWIEDZENI I TO BARDZO O DOBRYCH ZAROBKACH ZAPOMNIJCIE OSIĄGAJĄ JE 3 MAX 4 OSOBY, KTÓRE MAJĄ UKŁAD Z PRACOWNIKAMI RAT CAŁA RESZTA ZARABIA GROSZE
5
fbn 2016-01-07 21:28
nie polecam nikomu pomijając śmieszne głodowe wynagrodzenie opowieści na rozmowie kwalifikacyjnej mają się nijak do rzeczywistości do tego ciągłe uwagi nawet jak się starasz i robisz wszystko dobrze zawsze o coś się czepiają a do tego non stop pytanie dlaczego tak mało gwarancji sprzedane ich bardziej interesuje sprzedaż gwarancji niż towarów !!! do tego dochodzą ciągłe nadgodziny powiedzmy masz 12 godzin w grafiku wymyślą sobie promocje musisz siedzieć do 13-14 godzin a jeszcze na 2 dzień każą ci przyjść na 8 zamiast na 9 kpina kpina kpina inspekcja pracy powinna się za nich zabrać to tyle w skrócie o tej firmie chcesz dzień w dzień mieć nerwy stresy idź do nich do pracy gwarantowane emocje
6
ONAA 2016-01-13 23:20
na starcie z gwarantowaną premią przez 3 miesiące dostaniesz za pełny miesiąc 1500 zł potem 1000 + to co wypracujesz ale nie licz na to, że uda Ci się zarobić wiele ponad 1000 ponieważ 2000 wyciągają góra 2 osoby ze sklepu które mają układy na kasie i ratach stosunki między pracownikami ? większość utopi Cię w łyżce wody pod koniec miesiąca jak im punktów brakuje normalna sytuacja to zabieranie klientów miedzy sprzedawcami jak nie jesteś świnią i bydlakiem bez zasad moralnych będzie Ci tam ciężko wytrzymać
5
Płock 2016-02-01 11:05
dziadostwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
mariusz_strzalkowski@vp.pl 2016-03-20 17:36
Poszukuję osób które aktualnie pracują w sieciach agd rtv do współpracy.
Praca zdalna. Umowa o dzieło. Proszę pisać na maila podanego w nicku.
Mirek 2016-04-06 13:06
Powiedzcie proszę - jaka jest struktura organizacyjna sieci sprzedaży w Euro RTV AGD? Kto jest przełożonym Kierownika sklepu itd. w hierarchii zarządzania.

z góry dziękuję za informacje
5
wa 2016-04-10 16:00
Ostatnio doszło jeszcze wyciąganie danych osobowych od klientów. Sprzedawca POD GROŹBĄ KARY musi pobrać od klienta dane osobowe od imienia i nazwiska po mail.Niby dla jakichś niejasnych zniżek w przyszłości.Dlaczego nie zajmie się tym jakaś kontrola państwowa?
18
Justyna 2016-08-03 14:45
Praca typowa korporacyjna. Głupie wymysły zadań. Codzienne cenówki do zmian i robienie głupa z ludzi i praciwników. Coraz większe normy sprzedażowe do zrobienia by wynagrodzenie nie wzrosło za mocno. Awans to rzecz nie do zbadania, niby są a jednak rotacja duza. Kierownicy to często ludzie bez wizji, ładnie gadają i tyle. A [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na sklepie i atmosfera różna bo ludzie jak widzą ze wszystko zalezy od kasy potrafią różne rzeczy robic - nie ma skrupółów. Dziw ze wytrzymałam tam kilka miesiecy. Wiekszość kolezanek nie wyciąga 2000 na reke, preferuje sie tych najlepszych sprzedajacych mimo ze etyki tam wiele nie ma. Do tego jeszcze rozgrywki miedzy ratkami a sprzedawcami bo kazdy oraz na swoje i co najbardziej mnie obrzydza jeden drugiemu w tym towarzystwie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] obrabia. Takze jako epizod w zyciu moze, docelowo zabija umysł i serce. NIe polecam.
11
warsaw 2016-09-20 17:05
Ile zarabia kierownik salonu w Warszawie?
Niepewny 2016-09-29 14:21
Witajcie, otrzymałem zaproszenie na rozmowę, po aplikacji na stanowisko doradcy klienta.
Możecie powiedzieć ile wynoszą średnie miesięczne zarobki ?
Paweł 2016-10-03 11:20
Ja również dostałem czy może ktoś nie co więcej powiedzieć o rekrutacji oraz pensji w Lublinie
8
ja 2016-11-29 12:35
Na słuchawce w CC w Lublinie rekrutują często...
3
Kasia 2016-11-30 18:10
Nie polecam pracy w CC w Lublinie w tym badziewiu. Rekrutacje są non-stop szkolą non -stop, samo szkolenie chaotyczne, po łebkach i po trupach do celu...i tak wymieniają ciągle ludzi...na odchodne każą oddać wszystkie swoje notatki...rano pracujesz, a wieczorem już nie, mydlą oczy nie podając powodu dlaczego. Krótko mówiąc jeden wielki chaos...rozmowy odsłuchują.Na koniec szantażując Cie albo kończysz umowę za porozumieniem stron albo z wypowiedzeniem 14 dniowym. Jako epizod może, ale jako stała pracę odradzam,.
15
btv 2016-11-30 21:12
Firma krzak. ..i nie zmieni nic nawet darmowa kawa w ich jadalnii oni tacy milusinscy wszyscy są po imieniu po chamsku milutko wypierdalaja ludzi na okraglo widocznie opłaca im się na okraglo szkolić i szkolić i udawać profesjonalistów
11
czyścioch 2016-12-01 13:05
^^W Contact Center w Lublinie ciągła wymiana pracowników niczym brudnej odzieży w pralni.
14
Ole Ole 2016-12-01 14:09
do Czyścioch: do CC w Lublinie powinina wkroczyć Inspekcja Pracy...zobaczyć jak działają i jak traktują ludzi
15
Fallen 126 2016-12-30 20:45
upierdliwa menda prowadząca szkolenie na SI w CC w Lublinie
6
Ktoś kogo nie poznasz 2017-01-10 21:56
W CC w Lublinie ciągła wymiana pracowników niczym podróżnych w poczekalni PKP, w styczniu kolejna rekrutacja
10
Kam. 2017-01-11 20:17
Praca w contact center w Lublinie to dno. Ciągła wymiana pracowników. Jeżeli sam nie odejdziesz, to cię zwolnią. Zapraszają cie do pokoju zwierzeń, dają dokument do podpisania i juz nie możesz wrócić do swojego stanowiska. Nie możesz pożegnać się z ludźmi. Wyprowadzają, jak złodzieja. Atmosfera beznadziejna. A szanowni Kierownicy... Brak słów. Masz wolny dzień to dzwonią czy nie przyjdziesz do pracy. Jesteś na zwolnieniu, to dzwonią bo może juz wyzdrowiałeś. Zmiany ustalają sami, właściwie bez żadnego porozumienia. O premiach możesz zapomnieć. Rozmowy obcinaja za bzdury. Jak ktoś chce zepsuć sobie nerwy, to niech spróbuję. Reszcie ODRADZAM!!
12
Mariola 2017-01-11 22:08
Dodam, że praca jest tez w nadgodzinach, dostajesz mejla na pocztę bo coś tam coś tam i musisz zostać w pracy nawet i do 22-23, o czym nie raczą wspomnieć na rozmowie rekrutacyjnej, lista obecności w sekretariacie ..jak za PRL po pracy czeka się na nią z godzinę jak sto osób obok poda sobie wzajemnie długopis i wpiszę się na listę...w szczycie gdy wszyscy wychodzą...Przerwy, nie zawsze można w ogóle na nią wyjść. Na zwolnienie ciężko pojść, zachorować nie możesz, potraktują to jako unik od pracy, szkolenie po łebkach, nierówne traktowanie i poniżanie niektórych osób, SAMEMU się musisz ogarnąć i dojść do pewnych rzeczy jak praca w Systemie MG.
12
Kam. 2017-01-19 19:07
Jorg, prawdę mówiąc to nie jestem zaskoczona, że tak postąpili. To normalna praktyka w tej "porządnej" firmie. Traktują, jak zlodzieja. Ja odeszłam dobre kilka miesięcy temu i odetchnęłam. Nie mogłam patrzeć jak kierownik faworyzuje starszych stażem pracowników, ktòrzy wiedzac, że maja plecy nie robili NIC. Na dobre Ci to wyjdzie. Powodzenia :)
8
nigdy RTV EURO AGD 2017-01-25 09:33
Jestem kolejna osoba która RTV EURO AGD załatwiło na szaro, wciskając uszkodzony towar. Po sprawdzeniu ze sprzedawcą zaznaczyłem ze chcę wymianę na nowy towar lub zwrot gotówki. Serwis naprawił żelazko i odesłał z uwaga że żelazko było sprawne.
Nie liczą się z klientem ani nie liczą się z prawem ...
Moje zdanie jest takie : RTV EURO AGD kupuje towar z outletów.... oczywiście nie cały
Odradzam Wam jakiekolwiek zakupy,
W Saturnie ludzi obsługują o niebo lepiej i nie ma żadnych problemów. Teraz żałuje że nie posłuchałem swojej żony ... człowiek zyłby spokojniej
1
Nana 2017-02-05 14:31
Masz doradce potem kierownika zmiany potem kierownika sklepu dyrektora regionalnego i dyrektora calego tego bajzlu
xxx 2017-02-17 12:16
Witam
Proszę o informacje o pracy w Euro RTV AGD na stanowisku Specjalista ds. likwidacji szkód ubezpieczeniowych i reklamacji. Czy ktoś z Was pracował, pracuje?. Jakie warunki oferuje firma?Z góry dziękuje za informacje.
Pozdrawiam
ex pracownik 2017-02-18 17:26
@Anka - zadna nowość, oni ciagle tak robia i srednio co 3 miechy zatrudniaja kolejna partię "jeleni", W kilku turach. 90% osób odpada po kilku/kilkunasu tygodniach. zwróć uwagę, ze w pazdzierniku przyjeli mnóstwo osob do pracy, wiekszość nawet nie dotrwala do stycznia 2017. Kumpel który nadal tam pracuje mowil ze z tych nowych pracownikow dzialu ole ole i SI polecieli prawie wszyscy póżniej powtorka z rozyrwki, robia tak od dwóch lat w Lublinie, rotacja jest NON STOP!przyjemuja NON stop , zwalaniaja non stop, zazwyczaj po 3 miechach bez powodu a pozniej daja znow oglosznia na to samo stanowisko. Welcome to Lublin.
@xxx- pewnie taka sama kijoza jak contact center w Lublinie, gdzie chyba tez swego czasu oblugiwali rekalamcje i zamówania -pewnie dostaniesz wieksza pensje ale ogolnie nie polecam poczytaj komentarze wyzej na temat ich oddzialu w Lublinie.
14
srik 2017-02-22 12:22
jedna wielka pomyłka. zakres obowiązków odbiegał od obowiązków zawartych w ogłoszeniu. pięknie kolorują, a rzeczywistość okazuje się inna. wskazuje na to również duża rotacja pracowników, którzy szybko zawijają się z tego miejsca pracy. firma dobra dla dziadków, nie dla młodych ludzi.
3
xxx 2017-02-27 11:18
Każdy widzi jakie rzeczy się dzieją w CC w Lublinie to czysty bandytyzm trzeba by pojsc do TVN do Uwagi czy do jakies gazety opisac co oni wyczyniają...
12
Bogusław 2017-02-28 07:29
Witam! Kupiłem w sklepie internetowym zmywarkę Candy, która jest reklamowana jako zużywająca 185kWh rocznie. Niestety w domu po odczytaniu etykiety energetycznej ma zużycie 227kWh. Oszustwo jakich mało. Sprawą zajął się już PIH. Czekam na wyjaśnienia ze strony sprzedawcy.
2
Xiaomi 2017-03-12 21:30
Piszę w sprawię telefonu Xiaomi.
Kupiłem telefon w Zamościu przy ul. Lwowskiej. Sprzedali mi telefon z ustawionym wzorem na ustawieniach. Przy kupnie włączyłem, wszystko było w miarę dobrze. W domu okazało się, że ktoś ustawił mi kod-wzór na ustawienia.
W Zamościu niemiły, wręcz wulgarny szef pan Andrzej A. wmawiał mi, że to ja sam ustawiłem ten kod. Nie chciał mi wymienić tego telefonu, nawet nie zaproponował załatwienia tej sprawy, chodź wina leżała po stronie sklepu RTV Euro AGD. Obraził mnie, a sam nie jest bez winy jako szef, gdyż on odpowiada za to co sklep sprzedaje. Następnego dnia pojechałem na studia i reklamowałem ten telefon w Pruszkowie. Zgłosiłem to wszystko i czekalem na telefon 14 dni. Gdy z serwisu sklepu w Polsce przyjechał, to nie dość, że nie zdjęli mi tego wzoru z ustawień, to kazali mi to samemu zrobić (napisali mi to na kartce A4 jak mam sam to zrobić) lub oni za odpłatą by mi to zrobili. Dostałem jeszcze odpowiedź, że jest to telefon DEMO, czyli przeznaczony na wystawę.
Sprzedali mi telefon przeznaczony na wystawę, wersję DEMO, kpią z klientów!!!!!!!!!!!!
UWAGA!!!!!! Oglądajcie dogłębnie telefony przed kupnem, a tak poza tym to nie chodźcie do sklepu RTV Euro AGD, bo to OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!
W Zamościu w sklepie przy ul. Lwowskiej oszukują, a szczególnie szef pan Andrzej A. Nie polecam natrafić na tego okropnego pana!!!!!!!!!!!!
1
Nick 2017-03-19 08:37
Czy ty naprawde w takim wątku rozpisujesz się o problemie z telefonem? Nie wiesz, do czegokolwiek służy ta strona? Źale i reklamacje to nie tutaj. Ogarnij się człowieka.
3
msk777 2017-03-21 11:37
Jestem na dość trudnym etapie szukania pracy; . Zostałam zaproszona po pierwszej części którą była rozmowa na Skypie na spotkanie z moją przyszłą przełożoną . Drugi etap kwalifikacyjny miał się odbyć w centrali firmy w Warszawie z Panią Kasią. Pojechałam więc na kolejną turę, siedząc już w biurze Euro RTV AGD okazało się ze Pani Kasia zapomniała o umówionym spotkaniu i termin rozmowy został przełożony.
Jadąc kolejny raz na to samo spotkanie otrzymałam godzinę przed umówioną rozmową informacje iż Pani Kasia jest na L4. Trzeci raz już nawet nie pojechałam i stwierdziłam ze nie będę o tym fakcie nawet informować Pani Kasi. Na moje szczęście, gdyż wyznaczonego dnia po 8 rano otrzymałam telefon o przesunięciu spotkania na za tydzień. Chciałam tylko dodać ze do Warszawy mam ponad 300 km.
Śmiać się czy płakać? Bardzo nieprofesjonalne podejście, brak szacunku do ludzi i ich czasu ale czego się można spodziewać po osobie która z działu HR została awansowana na dział VM.
Zapewne zdolności i kwalifikacje aranżacji przestrzeni handlowej są u Pani Kasi na większym poziomie niż umiejętności przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych.
5
betina 2017-03-25 12:18
Witam mam pytanie może ktoś mi pomoże w uzyskaniu odpowiedzi-zaproponowano mi stanowisko kierownika sklepu niestety sklep jest ok 55 km od mojego miejsca zamieszkania -jakie są zarobki na tym stanowisku czy będzie to opłacalne nie chciałabym wydawać całej pensji na dojazdy.Będę wdzięczna za pomoc.
3
stary 2017-04-05 10:49
Witam,

naprawdę nie można narzekać na CC w Lublinie, kto chce pracować to będzie pracować, a malkontenci i lenie będą zawsze narzekać i szukać powodów żeby nie pracować.
bylypracownikPCC 2017-04-23 13:49
Jeśli ktoś chce pracować w Lublinie w PCC to radzę lepiej iść rozdawać ulotki. Firma ma tyt. Pracodawca roku itp. tylko za co? Za co 3 miesięczne rotacje pracowników? Za blokowanie pracownikom możliwości wyjścia na przerwę? Skorzystania z urlopu, L4? Łamanie przepisów prawa pracy to codzienność w lubelskim PCC - systemy premiowe wyssane z palca bo najniższa krajowa zatrzymała się u nich na poziomie z 2005 r, do najniższej krajowej musisz sobie dorobić premią a i tak weźmiesz 1700 zł ze wszystkim za 200 godzin pracy miesięcznie i zmiany po 10 - 12 godzin.
8
byłyzaładunkowy 2017-05-11 21:51
Praca w Jankach na magazynie Rtv Euro Agd to jakieś nieporozumienie.
Pracujący tam ludzie w sekcji załadunku to chyba jakieś maszyny nie ludzie.
12 osób przez noc ma za zadanie załadować towar na wszystkie sklepy w całej Polsce.
Samochody są upychane do granic możliwości co odbija się na stanie ładowanego towaru.
Ze sklepów przychodzą zdjęcia że towar uszkodzony, jak ma być nie uszkodzony skoro liczy się ilość a nie jakość, dyspozytor żałuje przyczep i chłopaki upychają ile się da.
Nowi pracownicy przychodzący na załadunek nie wytrzymują i rezygnują.
A teraz jeżeli chodzi o wynagrodzenie, jak się siedzi po 14 lub więcej godzin to jeszcze jakoś można wyjść na swoim ale chyba nie o to chodzi. Nie dość że się siedzi po naście godzin to następnego dnia do pracy trzeba przyjść, nie przyjdziesz to utną premię, zachorujeszz utną premie, na urlop idziesz też nie licz na premię.
Najlepiej nie chorować, nie urlopować, nie spać, tylko pracować. Grafiki robione są tak że w lżejsze dni (takie bywają) jest osób za dużo a w ciężkie dni jest osób za mało.
Możliwość awansu na tym stanowisku jest znikoma, jest pare osób co dostało starszego magazyniera ale z tego co wiem ich pensje w porównaniu ze zwykłymi magazynierami są niewiele większe a różnica na podstawie brutto jest znaczna.
BHP w pracy istnieje tylko na paierze, praca po naście godzin, całonocne piętrowanie 60 kilogramowych lub cięższych pralek samemu.
I to chyba tyle na temat pracy na magazynie euro. Jak ktoś jest harpaganem jak chłopaki z załadunku to zapraszam i życzę miłego łamania kręgosłupa. Ja na szczęście juz jakiś czas temu zrezygnowałem. Żałuję tylko zajefajnej atmosfery którą chłopaki potrafią stworzyć nie wszyscy oczywiście (Irek i Nazar to jakieś nieporozumienie, pan Irek to ma dziwny stan umusłu jakby był niepełnosprawny, pan Nazar to obcokrajowiec któremu wszystko nie pasuje i tylko patrzy jakby tu uniknąć pracy, jest jeszczze krzykliwy kudłaty Waldek ale jego to można znieść jako tako)
Pozdrawiam całą sekcje załadunku i życzę im wszystkiego najlepszego.
2
Aleksandra 2017-07-01 15:54
NAJGORSZY SKLEP NA ZIEMI Zamówiłam laptopa w sklepie internetowym, w sklepie dokonałam formalności 27 marca br. LAPTOP MA WADE, RAMKA OD MATRYCY ODCHODZI (moge tam zmieścić palce). Zapytałam czy instalacja systemu operacyjnego niesie za sobą późniejsze odmowy zwrotu towaru. Dostałam następująca odpowiedz "MOZE PANI BEZ PROBLEMU INSTALOWAĆ". zaprowadzono mnie do miejsca gdzie mogłam go sprawdzić. Stwierdziłam że wezmę go do domu i spotkam się z ekspertem, który w tym samym dniu potwierdził wadę tego laptopa marki Asus. Na drugi dzien, czyli 28 marca br udałam się do sklepu w celu oddania zakupionego laptopa i odzyskaniu pieniędzy za bubel, który mi sprzedano. Kierownik z początku elegancko zaczął rozmowę a potem zaczęły się krzyki itp itd. Pani, która sprzedawała mi tegoż laptopa uciekała przede mną na drugi koniec sklepu (no żenada). Reklamacja, odstąpienie od umowy z tytułu niezgodnosci towaru z umowa..myślicie że pomogło? NIE udowodniłam że tak niepowinno być na tym samym modelu laptopa, tylko w sklepie firmy konkurencyjnej, nie to nadal nie pomogło. Sprawa oparła się o rzecznika, a dziś jest 01.07 br i nadal otrzymuje przeczące odpowiedzi na pisma moje jak i rzecznika. CO DALEJ? 2 tysiące na ulicy nie leży, a na te pieniądze pracowałam bardzo ciężko i udało mi się dostać stypendium i zakupić laptopa, aby móc rozwijać swoje pasje...i nie, nie moge ich rozwijać, natomiast pogłębiam dopadającą mnie nerwice, bo pracownicy są na tyle niekompetentni, że w ciągu jednego dnia zmieniają zdanie i wypierają się swoich słów. Ż E N A D A NIE POLECAM TEGO SKLEPU KIEROWNIK ROZMAWIAJAC ZE MNA O LAPTOPIE NAGLE PRZECHODZI NA TEMATY LODOWEK-że co? w sklepie konkurencyjnej firmy dosłownie was wyśmiali i macie bardzo negatywna opinie do producenta nic nie mam, Bogu ducha winien Sklep: Jarosław, ul. Traugutta 13
głupiutka ola 2017-07-20 20:40
To jest portal z opiniami PRACOWNIKÓW o PRACODAWCACH, a nie do wylewania swoich żalów o niesprawnym sprzęcie!
1
Były współpracownik 2017-07-25 08:48
Do kolegów z branży IT: Strzeżcie się firmy Euro Net Sp z o.o. (Euro RTV AGD). Firma jest zepsuta od góry do dołu. Miałem nieprzyjemność pracy w tej firmie poprzez zatrudnienie w ramach tzw. outsourcingu. Byłem tam traktowany jak niewolnik. Dosłownie. Wszystkie ryzykowne zadania jakie bał się wykonać niejaki "knot" (przydupas “Janusza Zarządzania”) a także zadania, które trzeba było wykonać po godzinach pracy przerzucał na firmy zewnętrzne lub zlecał innym pracownikom zatrudnionym bezpośrednio. Wybiórcza wiedza teoretyczna tego człowieka robiła z niego pseudo architekta w oczach kierownictwa. Doprowadzał do sytuacji (najprawdopodobnie na zlecenie "Janusza zarządzania"), gdzie krzykliwy pracownik, mówiący wprost co mu się nie podoba, wylatywał z pracy. Atmosfery pracy brak. Dyrektorem IT jest "Janusz Zarządzania", który optymalizuje koszta nie tam, gdzie trzeba. Wiedze na temat procesów biznesowych ma pewnie zerową bo według mnie dział administrowania systemami nie funkcjonował jak powinien. Dziwi mnie, dlaczego firma uzyskuje certyfikat “Pracodawcy roku”, skoro traktuje pracowników jak wyrobników. Nie polecam tej firmy zarówno jako pracownik oraz jako klient.
2
omen 2017-07-25 18:00
Hej, czy orientuje się ktoś może, kiedy zazwyczaj są wypłaty jeśli chodzi o umowę zlecenie? Warszawa, Muszkieterów 15, pomoc biurowa
To dość ważne 2017-07-26 17:09
NOWY TOMYŚL. Straszna dyskryminacja ze strony kierownictwa na początku rekrutacji. Mianowicie zadzwoniono do mnie z ofertą pracy (było słychać duże zainteresowanie - pewnie przez wzgląd na doświadczenie i kompetencje). Ale cóż oznacza chęć podjęcia pracy w obliczu posiadania dziecka. Pani, która do mnie zadzwoniła, usłyszawszy, że kończy mi się macierzyński, poszła powiedzieć przełożonej o tym fakcie bardzo łagodnie (że już kończę i chcę podjąć pracę itd blablabla). A te babsko (bo tylko takie słowo nasuwa mi się do ust) wykrzyczała coś w stylu " NIEE. NIE CHCE. IDŹ MI. ZARAZ TAM BĘDZIE NASTEPNE!!!" Myślę, że tak zaściankowe podejście i to w tych czasach (przypominam: XXI wiek) , świetnie pokazuje dno zarządzających w tych sieciach. Odradzam. Z tą kobietą współpraca musi być twardym orzechem do zgryzienia.
P.S. oczywiście zwróciłam uwagę niczemu winnej dziewczynie, że słyszałam to, co powiedziała przełożona (dodałam zgryźliwie, że zaraz nie będzie następnego, a takie komentarze są nie na miejscu). Dziewczynie głupio, ja zszokowana i zażenowana, a kierowniczka.. no właśnie. Życzę powodzenia w zarządzaniu obiektem. Pozdrawiam.
3
Naiwny pracownik 2017-08-04 18:39
Odradzam wszystkim pracę na magazynie w sokołowie... obowiązków miliard płacą niską.. . Wszystkie weekendy pracujące typu niedzielę 14-22 lub 21-6:30... chodzą za Tobą psychopaci z wynikami obniżają i niszczą psychicznie... jeżeli nie masz rodziny jesteś singlem to śmiało z nimi na pewno nie będziesz mieć życia...
Klientka 2017-08-14 13:22
Sklep RTV AGD Puławska 427 14 sierpnia. Obsługa 2 panów pozostawia wiele do życzenia, Ignorancja i nie zwracanie uwagi na czekających na zakupy klientów. Jeden nich Robert W. zachowywał się jakby był na spacerze a nie w pracy. Totalna porazka i olewanie wielu osób. Na zwróconą przez klienta uwagę że oczekuje 40 minut- wzruszenie ramionami. Wziął jakies pudełko i uciekł na zaplecze. Chyba nie tak powinna wyglądać obsługa w renomowanym sklepie. Jedynie Pani z obsługi starała się ratować sytuację, za co należy jej się podziękowanie.
Na pewno długo nie wejdę do żadnego z Waszych sklepów. To porażka
Zostaw swoją opinię o Euro RTV AGD - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Euro RTV AGD