brak logo

BEDNARZ WALDPFLEGE s.c.

Sulików

Opinie o BEDNARZ WALDPFLEGE s.c.

pilarz 2011-03-09 22:02:06
Firma solidna i godna polecenia. Wypłata pensji zawsze na czas. Oby więcej takich pracodawców było.
Anonimek 2013-10-28 19:39:00
Jest tu bardzo fajnie i pieniąszki sa na czac pracuje tutaj
pilarz2 2014-05-04 21:47:08
Niewiem kto dodam te opinie, są nieprawdziwe ja tez tu dość dlugo pracowalem. Ciągle przychodza nowi pracownicy i pracuja do czasu aż sie niedowiedza co jest grane ( 1 max 2 miesiące). Nie polecam
artek 2014-12-04 20:35:08
nie polecam nawet wrogowi to obóz a nie praca liczy się dla nich forsa oszustwa kłamstwa pracowałem tam nie ma żadnej wypłaty na czas jedynie ochłapy
pilarz 5 2014-12-05 13:18:42
nie polecam tej firmy bo okłamują ludzi, nie wypłacają to co się należy tylko dają jakieś marne zaliczki albo w cale. oszukują ludzi na każdym metrze,i pielęgnacji
pilarz 2014-12-05 21:00:42
tak to prawda tam tak jest.tam by mogli pracować bezdomńi gdzie nie mają gdzie mieszkać a kasy im nie trzeba. ta firma jest gorsza jak lamtrade francuska firma co też bierze do lasów do pracy
lasowiec 2014-12-06 19:02:50
jak ktoś chce jechać do pracy i chce się dowiedzieć co tam się dzieje w tej firmie proszę o kontakt telefoniczny, z chęcią opowiem jak tam jest.Bo byłem tam i to doświadczyłem i nie życzę najgorszemu wrogowi tam jechać. Bo byłem nie w jednym miejscu i tam jest najgorzej. (usunięte przez administratora) Andrzej.
pericz 2014-12-06 20:02:48
dowiedziałem się o opiniach i zobaczyłem kolega który napisał to to prawda byłem z nim niedawno wróciliśmy razem pani bednarz chyba nie wie co się dzieje po za jej plecami rządzi kto inny niech się pani domyśli on jest niski i wprowadził tam reżim nie wolno z nikim rozmawiać gdyby nie on ludzie by pracowali nadal mówię prawdę g
pericz 2014-12-06 20:04:48
dowiedziałem się o opiniach i zobaczyłem kolega który napisał to to prawda byłem z nim niedawno wróciliśmy razem pani bednarz chyba nie wie co się dzieje po za jej plecami rządzi kto inny niech się pani domyśli on jest niski i wprowadził tam reżim nie wolno z nikim rozmawiać gdyby nie on ludzie by pracowali nadal mówię prawdę
niuniek 2014-12-06 23:47:00
Witam.Właśnie siedzę przy kompie i czytam opinie na temat tej firmy, bardzo byłem zainteresowany wyjazdem do pracy po nowym roku do tej firmy bo kolega dał mi nr. tel. właśnie do tego pana BEDNARZA ale dzwoniłem do niego i on mi zaproponował bardzo dobre warunki pracy. Ale jestem zdziwiony bo są takie opinie na temat tej firmy że zrezygnowałem z wyjazdu, jak tam tak jest jak tu niektórzy opisali to wolę pracować w Polsce za mniejsze wynagrodzenie niż tylko tam dostawać zaliczki. Mam nadzieję że nie wszystkie firmy są takie co oszukują ludzi. niuniek!!!!
rubi 2014-12-25 09:35:06
siema.właśnie widzę ze ktoś pisze jak tam naprawdę jest.nie dawno chłopak sobie po haratał twarz piłą i aż mu wyrwało 6 zębów i nos ma 20 szwów i pracował już długo na czarno dopiero jak to się to stało to w ten dzień go ubezpieczył bednarz i to ma takich jak on idą za światków jedno dodam to banda tylko polak tak potrafi robić z ludzi.
1
faja 2015-01-08 19:47:49
racja bylem tam to jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] niewolnictwo i powaleni ludzie nic nie dodac nic nie ujac tylko kubiki i metry

jelonek 2015-01-15 14:48:05
Jelonek-witam uważa pAN ZE NIE MA CO ZGŁASZAĆ SIĘ TAM DO PRACY????To szefuje tam kobieta ,którą ktoś oszukuje??-szkoda gadać....chciałem się przyjąć na jakich terenach się tam pracuje??-Polska??Niemcy???
pracownik lesny 2015-02-25 18:25:27
witam,nie polecam tej firmy same oszustwa i,machloje.Kloca sie o,jedzenie chowaja po szafach a o 1 euro by w lozce wody utopil,.Stara smietanka sie wozi i ubliza innym a jezeli chdzi o wyplate to smiechu warte w pl wiecej zarabiam a nue wspomne o rezimie nihdzie mozesz wyjsc na miasto o zaliczke trzeba sie prosic pare dni ,ludzie syfiasze i gamonie podpier... na kazdym,kroku ludzie co miesiac inni chyba to o czyms swiadczy pozdro
Sławomir 2015-10-17 16:28:16
Firma powinna być zlikwidowana za te oszustwa, na czarno ludzi przyjmuje i się dorabia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Kiedyś się przekona że nie można tak ludzi oszukiwać i nie wypłacać pieniędzy za miesiąc orania zagranicą w ciężkich warunkach! Liczę na to, że ktoś kiedyś to zgłosi do PIP i wezmą się za niego! Już tam nie pracuje, ale szkoda mi , którzy tam zostali i współczuje im rodziną że co miesiąc muszą się prosić o swoje pieniądze! Uważajcie na Adama.K on jest oszustem nr 2 i podlizuje się do Bednarza!
anty bednarz 2015-12-12 00:25:53
Dobry z niego oszust i ma dobry dar przekonywania. Ciekawe gdzie się podziała moja ostatnia opinia. Chyba za dużo prawdy napisałem.
Niepolecamw 2016-02-22 12:53:02
Powiem tak... Ludzie nie dajcie sie omamic temu facetowi... Naobiecuje wam nie wiadomo co a pozniej bedziecie blagac o swoje ciezko zarobione pieniadze... Wiem co mowie... Brak ubezpieczenia brak jedzenia... Brak normalmych warunkow mieszkalnych... Jak ktos sie ludzi ze jest inaczej to niech sprawdzi... Szybko ucieknie
2
antybednarz 2016-07-08 23:18:30
Ha ha pokarało Bednarza za krzywdy na pracownikach.
4
edzio 2016-07-09 12:43:44
ciekawa sprawa, pierwszy raz się z takim poszukiwaniem pracowników spotykam - na waszej stronie internetowej są wymagania dla potencjalnego pracownika, można wysłać aplikację... ale na jakie stanowisko/ brakuje tej infiormacji
Pracownik 2016-10-31 20:23:58
Najgorszemu wrogowi nie życzę współpracy z tą firmą. Same oszustwa.
Zostaw swoją opinię o BEDNARZ WALDPFLEGE s.c. - Sulików
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BEDNARZ WALDPFLEGE s.c.