Opinie o HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Katowice

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce w Katowice

roem Nowy wpis

no własnie teraz dopiero zaczęło się u nich ruszać z praca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kamil Nowy wpis

w tym banku to zatrudniaja studentów na staże czy nie za bardzo? bo mój znajmy teraz koneicznie musi ogarnąc jakieś praktyki, a jest na sgh na bankowości i na pewno by się do nich nadał, bo spokojnie ogarnia wszytsko co z finansami jest związane i szybko sie uczy, więc mam andzieje, ze by się dostał do nich.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ogórek stefan Nowy wpis

mam nadzieję że jest tak jak piszesz Arek i nie stojąc w miejscu robią jak najcześciej rekrutacje. akurat się zastanawiam nad podjęciem pracy w HSBC Bank Polska S.A. i zastanawiam się jak ten temat rekrutacyjny uryźć, tak oczywiście żeby zwyciężyć. podobno bardzo ciężko się tam dostać, takie słyszałem plotki, prawda to?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
arek Nowy wpis

Witam, czemu tak duży bank jak HSBC ma tutaj tak mało aktualnych komentarzy? Czy aby przypadkiem nie powinno być ich trochę więcej, bo raczej nie stoją chyba w miejscu i co jakiś czas robią rekrutacje prawda? Możecie przybliżyć jak tutaj wyglądają rozmowy rekrutacyjne? W sensie ile jest etapów i o co pytają?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w HSBC Bank Polska S.A.? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Patryk

No co Ty mówisz, przecież HSBC to poważny bank, chyba muszą mieć konkretne powodu do zwolnień, a nie jakies widzi mi się. Jesli sa to zaplanowane akcje, to może to restrukturyzacje, zastąpienie wypalonych pracowników świeżym i zmotywowanym narybkiem. W końcu piszą, że dla nich ważne jest wspieranie pracy zespołowej i pogłębianie integracji. Jak dla mnie to tez nie opłaca im sie zwlaniać wyszkolonych pracowników..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dociekliwy

Hej, Mam pytanie - orientuje się ktoś czy to prawda, że centrala HSBC w Warszawie kurczy się w oczach - masowe zwolnienia grupowe? Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
falla

jeżeli dasz sobie wejść na głowę i nie będziesz wystarczająco asertywna to tak to się może skończyć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mati

Tej niekompetentenej osoby o której tutaj ostro pisano ,już w tym banku nie ma.Może przyjęli osoby z wykształceniem i doświadczeniem,choć znając polski grajdołek(usunięte przez administratora)

Andzia

Hejka, jak wygląda rekutacja na stanowisko customer support associate? ile można zarobić? jak wygląda praca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Trener - 2011-09-22 19:38:02 Oto lista grzechów ,jakich dopuściła się . 1. Zgubienie prawdziwego celu pracy 2. Utrata realizmu 3. Nierówne traktowanie i złe motywowanie 4. Zaniedbywanie obowiązków wzgl.wszystkich podwładnych 5. Utrata kontaktu z podwładnymi i rynkiem 6. Grzech lenistwa 7. Zaniechanie własnego rozwoju 8.Dawanie złego przykładu na szkoleniach [usunięte przez administratora]. Przełożony powinien znać na tyle swoich podopiecznych, by umieć dobrać właściwe motywatory dla każdego pracownika. Znalezienie i zastosowanie bodźców odpowiadających każdemu sprzedawcy wydatnie poprawia jakość ich pracy, nie załatwia jednak wszystkiego. Kierownik zespołu nie może w tym momencie spocząć na laurach. Powinien nadal poszukiwać nowych pomysłów, ponieważ stałe powtarzanie tych samych zachęt z czasem traci swoją moc.Wyróżnianie tylko poszczególnych pracowników ,demotywuję pozostałych ,gdy widzą nierówną walkę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasztan

Cóż zrobić jeżeli menadżer nie ma cech przywódcy, za to cechy outsidera. Ogólnie rzecz ujmując, życzę [usunięte przez administratora] żeby została doradcą, chętnie zmierzyłabym się z nią na wyniki :) Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
spoko

To korporacja a nie instytucja charytatywna.Choć tak pięknie mówili o możliwościach kariery w tym banku ,ale co by tu nie mówić ,sami podcięliście gałąź na której siedzieliście.Nie było takich klientów w takiej ilości pozyskanych ,jakich HSBC chciał mieć w swoim banku.Przecież ludzie myślący wiedzą ,ze kombinacje mają swój koniec.Kiedy Team Leader zorganizowała jakieś zebranie,promocję aby bardziej ludzi zapoznać z tym bankiem?Hmmmm,słyszałeś tylko słowa "Ile umów masz?Jak bank miał więcej takich ,kierowników to tak właśnie się kończy.Prezesi to nie idioci ,choć teraz tak możesz o nich myśleć.Jak chcesz być prezesem Seba to załóż firmę ,nikt Cię nie wywali.Masz potencjał.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ironia losu 999

Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada i Team Leder [usunięte przez administratora] z banku wywalona.Opinia z nią poszła w świat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
www

Bo to taki kierownik,najlepiej jakbyś za nią wszystko załatwił ,bo ona ciągle rozmarzona,nie panowała nad niczym.Kompletnie nieporadna życiowo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maciej

Jestem byłym pracownikiem tego oddziału i sporo z wytaczanych dział jest prawdą, przynajmniej zgadza się z moimi doświadczeniami z zeszłego roku. Presja na wynik jest w każdej firmie, w szczególności w branży finansowej. Menager, w HSBC zwanym Team Leaderem powinien być wsparciem, inspiracją i czasem batem. W przypadku [usunięte przez administratora] była tylko batem, choć często wynikało to z faktu zajmowania się pierdołami narzuconymi przez Centralę (przykładowo kilka raportów dziennie, które należy uruchamiać na dysku wspólnym, a czas otwarcia potrafił dochodzić do 60 minut), problemów osobistych, które przekładały się na specyficzne zachowanie (stresowe obgryzanie paznokci, [usunięte przez administratora]) . Nie będę wchodził w ocenę personalną bo nie ma to najmniejszego sensu, nie utrzymywałem poza zawodowych relacji z Team Leaderem, więc nie będę wiarygodny. Moje najbardziej "dziwne" doświadczenie w HSBC to zbiór kilku faktów: na działającą kartę SIM do telefonu czekałem 3 tygodnie, podobnie na laptopa. Otrzymany laptop nie był przygotowany do użytkowania i "próby" jego uruchomienia trwały kolejne 3 tygodnie, tokena nie otrzymałem do ostatniego dnia, pieczątkę odebrałem w dniu oddania sprzętu. Nadmieniam, że po 2 miesiącach nie wytrzymałem i złożyłem wypowiedzenie umowy o pracę, cóż wypadło to w dniu urodzin [usunięte przez administratora], więc oficjalnie dokument otrzymała następnego dnia. Po rozwiązaniu umowy, kontakt z [usunięte przez administratora] nie należał do "miłych" w trakcie rozmowy telefonicznej potraktowała mnie lekko mówiąc bardzo zimno. Po 2 ostatnie RMUA miałem sobie sam przyjechać, umawiając się wcześniej na "audiencję". W związku z tym, że ja siebie szanuję to również tego oczekuję od innych. Listy z zaległymi dokumentami otrzymałem (jak dobrze pamiętam) pod koniec roku 2010, 5 miesięcy po opuszczeniu firmy. Nadmieniam, że mieszkam 1 km od [usunięte przez administratora] więc mogła mi to nawet przywieść. Odnosząc się do braku działającego telefonu. Mogłem korzystać z prywatnego lub czasem z telefonu Team Leadera, jak na największy bank na świecie (już nie) to żenujące. Podsumowując praca jak praca, limity wyssane z palca więc prowadzące do nadużyć, płaca przeciętna jak na tego typu pracę. Premie zadowalające, to się zmieniło, ale nie wiem jak bardzo. Relacje międzyludzkie zależne od ludzi nie miejsca pracy, do dzisiaj utrzymuję kontakty z byłymi współpracownikami (przynajmniej z częścią) Celowo też nie ukrywam imienia, ponieważ opisuję własne doświadczenia, a nie zasłyszane opowieści. Nie zamierzam też kolorować rzeczywistości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eLAAAs

Niedługo ją wywalą ,HSBC oficjalne info ma zwolnić 700 doradców więc Team Leader też poleci .Na każdego przyjdzie czas ,a gdy spotka się z tymi którym zalazła za skóre ,będzie w opałach .Zła opinia idzie w świat

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lizus

To musi być strasznie smutne i upokarzające siedzieć w weekend w sobotę o 21 i jedyne co mieć do roboty to wpisywanie na forum. No ale cóż niektórzy tak wyglądają że muszą siedzieć w domu, nie?;) Więcej sportu polecam. Tobie może się przydać. Kup sobie książkę jakąś będzie Ci weselej może ta żółć nawet zniknie. Poszukaj nowej pracy a jeśli ją już masz to pracuj i Spokoju ducha życzę:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sesese

Spox nie rozsmieszaj mnie. Po pierwsze każdy kto dostał się do HSBC (oczywiscie nie poznajomosci jak co niektorzy) umie sprzedawać, każdy z nas miał duże doświadczenie wcześniej i za sobą sukcesy mniejsze bądź większe. Nie da się pracować z osobą która nie traktuje Cię poważnie, poniża na forum, traktuje jak powietrze. Niestety praca Team Leadera nie polega na tym, że siedzi za biurkiem ,ALBO NA NIM LEŻY i ma wszystko w .... tak jak ona. Team Leader tak jak sama nazwa niesie ma ciągnąć za sobą zespół, ma być "koniem zaprzęgowym" zespołu. (usunięte przez administratora)potrafi tylko zrzędzić jaki świat jest chory, jak strasznie chce być już w domu, jak nie może na nas patrzeć, jak to jest nieszcześliwa bo nie ma wyników, jest beznadziejnie bo jest gorąco, jest bezsensu bo jest zimno. Cech lidera tu nie dostrzegam. Pozdrawiam wszystkich lizusów i dobrych sprzedawców.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eee

Konstruktywna dyskusja na poważny temat,ale nie wszysktim to pasuje,a nawet dla niektórych jest to bardzo niekorzystne,bo w końcu prawda wyszła na jaw.Trzeba być człowiekiem a nie tyranem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zadowolona Klientka

Drodzy Państwo, Chcę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona zarówno z usług Banku HSBC jak również z pracowników, zarówno doradców mobilnych jak ich kierownika, których miałam przyjemność poznać. Jestem Klientką tego Banku od przeszło roku, w swoim życiu korzystałam z usług wielu instytucji finansowych natomiast z tak kompetentnymi i sympatycznymi osobami rzadko miałam możliwość obcować. Mam wielką nadzieję, że dane mi będzie współpracować z Państwa Bankiem oraz z tymi miłymi ludźmi jak najdłużej. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
2.5/5 Na podstawie 38 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
Przejdź do nowych opinii