logo HSBC Bank Polska S.A.

HSBC Bank Polska S.A.

Katowice

Opinie o HSBC Bank Polska S.A.

xxx 2010-10-29 15:57:01
Nie dajcie się zwieść na te cudowne slowa o tym jak mówią że ważny jest pracownik. Najważniejszy jest wynik jeśli wyników nie ma z powodu, że przepływ informacji jest zerowy, możecie się pożegnać z tak obiecującą pracą. Przykro się robi na samą myśl co z tak ciekawym pomysłem na pracę zrobiły osoby na stanowiskach kierowniczych przenoszące swoje frustracje z poprzednich banków.
lik 2010-12-18 13:40:03
Mowa o niejakiej Lady o imieniu na [usunięte przez moderatora].Oj strasznie ,że ktoś taki przewodzi grupie.Faktycznie pomocy z jej strony nie ma ale za to potrafi straszyć utratą pracy.Czy to są te standardy HSBC?Dużo można by opowiedzieć ,pikantnych szczegółów,ale ta pani psuje opinię tej firmie.Czy góra tego nie widzi/
twój idol 2010-12-18 14:05:56
Bo tak jest gdy kobieta w życiu nie szczęśliwa w pracy bywa kąśliwa.
HSBCak 2010-12-20 00:14:21
twój idol - 2010-12-18 14:05:56Bo tak jest gdy kobieta w życiu nie szczęśliwa w pracy bywa kąśliwa.O tak ( usunięte przez administratora )( usunięte przez administratora ):)Jedyne motywacyjne słowa to "Nie bedziesz miec umowy", "nie ma planu, nie ma rozmowy" i to osmieszanie pracownika na forum całego team'u, baaaa nawet całego oddziału. Takie słowa padają po tygodniu pracy. Na prawdę szkoda ze tak ciekawy bank, starajacy sie dbac o pracowników jak najlepiej, zatrudnil taka osobe. I jej wiecznie nie zadowolona mina... Ponizanie, traktowanie czlowieka jak powietrze, brak adaptacji na stanowisko pracy, na prosby odpowiada ze nie jest od tego badz w ogole nie odpowiada. Ciesze sie jak male dziecko ze juz nie musze jej ogladac. Ogólnie polecam prace w HSBC tylko nie( usunięte przez administratora )
słony 2010-12-20 00:50:01
Niestety musze tam jutro jechać. Na "prośbę" Pani[usunięte przez moderatora]spisani są już wszyscy moi znajomi i rodzina. Więc pewnie pracy nie będzie po świętach. Czas poszukać czegoś nowego.
Twój IDOL 2010-12-20 06:46:59
Spoko ,nawet nie wie ale sama się Lady [usunięte przez moderatora]nicestwi.To kwestia czasu ,bank już analizuje dlaczego tyle kont jest otwieranych i zamykanych .
sprzedawca 2010-12-20 12:22:57
Namawiając pracowników do otwierania kont znajomym oraz rodzinie nie tworzy dobrej marki firmy wśród samych pracowników.
Po za tym te konta są zamykane na przełomie 3 następnych miesięcy. Bank jest narażany na koszta przez Lady[usunięte przez moderatora] Dodatkowo zatrudnianie co jakiś czas nowych pracowników, tylko po to by zapełnić lukę w szeregach, a żeby potem umowy im nie przedłużyć jest już żartem. Przecież to jest jawne [usunięte przez moderatora]banku. Same szkolenia jednego pracownika są dość kosztowne dodatkowo samochody, telefony, komputery itd. Na prawdę jest to osoba na najbardziej nie odpowiednim miejscu. Pracując od wielu lat w bankach, wierze wciąż że HSBC ma szanse zostać liderem na Polskim rynku, ale nie z taką kadrą kierowniczą, bynajmniej taką jaką reprezentuję[usunięte przez moderatora]
saneczkarz 2010-12-20 14:26:46
Nie jest tak zle, jak masz z nia dobre relacje to przynajmniej nie siedzi ci na glowie gdzie jestes i co robisz. :D masz czas na polezenie w domu czy tez zalatwienie swoich prywatnyh spraw. To ze nie pale papierosow babrdzo oddala mnie od niej poniewaz ni emoge sobie z nia poplotkowac hahahaha
xxx 2010-12-21 16:50:08
Nie dostrzegasz bo ich nie ma :)
sshsh 2010-12-22 18:35:05
Dobre tzn. takie ze nie prowokujesz i pomagasz w rozlozeniu obowiazkow.
x 2011-01-07 16:19:04
wow ale wypowiedź ,ale niestety prawdziwa.
anonim 2011-01-20 12:31:21
Jaka baza klientów?? nie ma czegos takiego, sam sobie robisz i nigdy nie masz pewnosci czy juz ktos nie dzwonil do tego klienta
anonim 2011-02-03 21:14:22
HSBC to nic innego jak wampir energetyczny... Który wysysa z Ciebie wszystko co najlepsze. Na szczęście uczy życia, na przyszłość się przyda.


Pozdrawiam

anonim 2011-02-05 09:42:06
Wampirem są niektóre osoby tam pracujące ,tu tkwi problem.Gdy sadysta i frustrat ,zarząda ludźmi.Gdy brak mu empatii ,wiedzy ,gdy widać gołym okiem że nie lubi ludzi albo się ich boi.Reasumując ma problemy sam/sama ze sobą.
ooooooooooo 2011-02-22 07:07:16
Zmieni się zmieni.Każdy z nas wcześniej lub później prace zmieni.Ilość umów wzięta z księżyca,taka jest okrutna prawda.Pozyskać klienta przy tak skromnej ofercie nie jest łatwo.
wasz welbiciel 2011-03-22 08:56:46
A teraz do startu ,start.Wyścig szczurów nastąpił.Oficjalna wersja ,jeden zespół ,no to noże ostrzyć .
twój idol 2011-04-13 07:49:17
Viola - 2011-04-12 20:28:43

Jak dla mnie jesteście tchórzami...podpisać się nie umiecie? Wasz konkurs na jeden zespół ogłaszam za zamknięty:) Witam w moim zespole gdzie dowodzi jak Ją nazywacie Lady [usunięte przez moderatora] Sprzedawco odnośnie okradania banku to heh zostawię to bez komentarza bo w tym tygodniu sprawiedliwości stało się za dość :):):) Wypisywanych przez was bzdur nawet nie chce mi się komentować bo szkoda czasu oraz zniżania się do waszego poziomu...

[usunięte przez moderatora] gratulacje ,że awansowałaś na stanowisko prezesa banku.
BRRRRRRRRRRRRR 2011-04-13 23:16:57
Ja sobie jestem na BD i na szczęście jestem zdala od tego całego zamieszania.
Pozdrawiam wszystkich i radzę nabrać dystansu do pewnych spraw.
jej obserwator 2011-05-11 12:18:32
Kto ją przyjmie albo kto będzie chciał z nią pracować,skoro ma tak fatalną opinię w kręgach finansów.Osoba która do celu zmierza po trupach ,raczej przyjaciół nie ma.
HAHA 2011-05-11 12:31:24
TO CO ONA TERAZ ZROBI ,MÓWIŁA NA JEDNYM Z NIELICZYCH ZEBRAŃ ,ŻE ZROBI WSZYTSTKO,ABSOLUTNIE WSZYSTKO ABY TĘ PRACĘ ZACHOWAĆ.KURCZE JEDNAK JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ NA TYM ŚWIECIE
anonim 2011-05-11 19:39:08
To że cytujecie zwykłe spekulacje świadczy tylko o tym że dobrze zrobiła że już tu nie pracujecie. Zresztą te mściwe bzdury też świadczą o waszym poziomie. Ja jestem zadowolona z szefowej i nic złego nie powiem :)
1
jfk 2011-05-12 10:02:38
To nie są spekulacje.HSBC nie będzie dokładać do [usunięte przez moderatora] metod niektórych kierowników i sprzedawców.Bo czym jest zakładanie i zamykanie kont dla znajomych rodziny itd,aby tylko zrobić plan.Czy takie namawianie swoich pracowników jest etyczne,a kto nie uległ jej namowom był nieposłuszny to był niewygodny.Ma w swoim gronie kilka piesków ,które jej donoszą,bo sama jest zbyt tchórzliwa aby otwarcie rozmawiać z ludźmi.Nie potrafi zmotywować zespołu,brak jej wizji działania ,a sprzedawać też nie potrafi ,bo gdy zaistniała sytuacja aby uczestniczyła w spotkaniu sprzedażowym to najzwyczajniej uciekała .[usunięte przez moderatora] się wyręczała .Nikt z zespołu nigdy nie widział jak ona rozmawia z Klientem.
anonim 2011-05-12 13:30:02
Bo ona nie umie sprzedawać i ot tak masz odpowiedź dlaczego uciekała. Co do tego, że dobrze zrobiła, że kogoś zwolniła. Hello ! Jak bym chciała tam pracować to bym Ci i nawet [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] sprzedała, a co dopiero te konta które są totalną żenadą :D
brrrr 2011-05-13 11:22:55
Wiesz kilka razy przeczytałam regulamin pracy w hsbc i generalnie rzecz biorąc chyba tylko strój jest tam przestrzegany :)
[usunięte przez moderatora]
PPbe 2011-05-15 21:53:18
Do brrr ,przynajmniej umiesz sprzedawać ,a ona jak miała jechać ze swoim podwładnym do klienta to najzwyczajniej uciekała i [usunięte przez moderatora] za nią odwoływała te wyjazdy ,że podobno ma ważne zebranie .Tak za każdym razem było ,gdy przychodziło do wyjazdu w towarzystwie [usunięte przez moderatora] produkcie jej wiedza też jest znikoma,co to za kierownik ,który nie służy radą czy też poradą.Ciekawe że dawni pracownicy HSBC w innych instutucjach są teraz liderami a pod skrzydłami tej kobitki mieli tak kiepskie wyniki.Jedyne jej słowa jakie można było usłyszeć , to wychodzimy na fajke i ile umów .Można by było opisać tutaj wiele pikantnych szczegółów.
wrrrrrrrrrrrrr 2011-05-16 16:35:39
Wszystko to prawda a nie bzdury.Co macie problemy, kombinatorstwo utrudnione.Bank teraz będzie monitorować konta ,nie da się po kilka razy w roku zakładać konta dla tej samej osoby.
1
zadowolona Klientka 2011-05-18 17:21:53
Drodzy Państwo,

Chcę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona zarówno z usług Banku HSBC jak również z pracowników, zarówno doradców mobilnych jak ich kierownika, których miałam przyjemność poznać. Jestem Klientką tego Banku od przeszło roku, w swoim życiu korzystałam z usług wielu instytucji finansowych natomiast z tak kompetentnymi i sympatycznymi osobami rzadko miałam możliwość obcować.
Mam wielką nadzieję, że dane mi będzie współpracować z Państwa Bankiem oraz z tymi miłymi ludźmi jak najdłużej.
Pozdrawiam
1
eee 2011-06-14 12:03:01
Konstruktywna dyskusja na poważny temat,ale nie wszysktim to pasuje,a nawet dla niektórych jest to bardzo niekorzystne,bo w końcu prawda wyszła na jaw.Trzeba być człowiekiem a nie tyranem
sesese 2011-07-08 20:59:16
Spox nie rozsmieszaj mnie. Po pierwsze każdy kto dostał się do HSBC (oczywiscie nie poznajomosci jak co niektorzy) umie sprzedawać, każdy z nas miał duże doświadczenie wcześniej i za sobą sukcesy mniejsze bądź większe. Nie da się pracować z osobą która nie traktuje Cię poważnie, poniża na forum, traktuje jak powietrze. Niestety praca Team Leadera nie polega na tym, że siedzi za biurkiem ,ALBO NA NIM LEŻY i ma wszystko w .... tak jak ona. Team Leader tak jak sama nazwa niesie ma ciągnąć za sobą zespół, ma być "koniem zaprzęgowym" zespołu. ( usunięte przez administratora )potrafi tylko zrzędzić jaki świat jest chory, jak strasznie chce być już w domu, jak nie może na nas patrzeć, jak to jest nieszcześliwa bo nie ma wyników, jest beznadziejnie bo jest gorąco, jest bezsensu bo jest zimno. Cech lidera tu nie dostrzegam. Pozdrawiam wszystkich lizusów i dobrych sprzedawców.
lizus 2011-07-09 08:17:10
To musi być strasznie smutne i upokarzające siedzieć w weekend w sobotę o 21 i jedyne co mieć do roboty to wpisywanie na forum. No ale cóż niektórzy tak wyglądają że muszą siedzieć w domu, nie?;) Więcej sportu polecam. Tobie może się przydać. Kup sobie książkę jakąś będzie Ci weselej może ta żółć nawet zniknie. Poszukaj nowej pracy a jeśli ją już masz to pracuj i Spokoju ducha życzę:)
eLAAAs 2011-07-15 16:30:16
Niedługo ją wywalą ,HSBC oficjalne info ma zwolnić 700 doradców więc Team Leader też poleci .Na każdego przyjdzie czas ,a gdy spotka się z tymi którym zalazła za skóre ,będzie w opałach .Zła opinia idzie w świat
Maciej 2011-07-19 10:42:38
Jestem byłym pracownikiem tego oddziału i sporo z wytaczanych dział jest prawdą, przynajmniej zgadza się z moimi doświadczeniami z zeszłego roku. Presja na wynik jest w każdej firmie, w szczególności w branży finansowej. Menager, w HSBC zwanym Team Leaderem powinien być wsparciem, inspiracją i czasem batem. W przypadku [usunięte przez administratora] była tylko batem, choć często wynikało to z faktu zajmowania się pierdołami narzuconymi przez Centralę (przykładowo kilka raportów dziennie, które należy uruchamiać na dysku wspólnym, a czas otwarcia potrafił dochodzić do 60 minut), problemów osobistych, które przekładały się na specyficzne zachowanie (stresowe obgryzanie paznokci, [usunięte przez administratora]) . Nie będę wchodził w ocenę personalną bo nie ma to najmniejszego sensu, nie utrzymywałem poza zawodowych relacji z Team Leaderem, więc nie będę wiarygodny. Moje najbardziej "dziwne" doświadczenie w HSBC to zbiór kilku faktów: na działającą kartę SIM do telefonu czekałem 3 tygodnie, podobnie na laptopa. Otrzymany laptop nie był przygotowany do użytkowania i "próby" jego uruchomienia trwały kolejne 3 tygodnie, tokena nie otrzymałem do ostatniego dnia, pieczątkę odebrałem w dniu oddania sprzętu. Nadmieniam, że po 2 miesiącach nie wytrzymałem i złożyłem wypowiedzenie umowy o pracę, cóż wypadło to w dniu urodzin [usunięte przez administratora], więc oficjalnie dokument otrzymała następnego dnia. Po rozwiązaniu umowy, kontakt z [usunięte przez administratora] nie należał do "miłych" w trakcie rozmowy telefonicznej potraktowała mnie lekko mówiąc bardzo zimno. Po 2 ostatnie RMUA miałem sobie sam przyjechać, umawiając się wcześniej na "audiencję". W związku z tym, że ja siebie szanuję to również tego oczekuję od innych. Listy z zaległymi dokumentami otrzymałem (jak dobrze pamiętam) pod koniec roku 2010, 5 miesięcy po opuszczeniu firmy. Nadmieniam, że mieszkam 1 km od [usunięte przez administratora] więc mogła mi to nawet przywieść. Odnosząc się do braku działającego telefonu. Mogłem korzystać z prywatnego lub czasem z telefonu Team Leadera, jak na największy bank na świecie (już nie) to żenujące. Podsumowując praca jak praca, limity wyssane z palca więc prowadzące do nadużyć, płaca przeciętna jak na tego typu pracę. Premie zadowalające, to się zmieniło, ale nie wiem jak bardzo. Relacje międzyludzkie zależne od ludzi nie miejsca pracy, do dzisiaj utrzymuję kontakty z byłymi współpracownikami (przynajmniej z częścią) Celowo też nie ukrywam imienia, ponieważ opisuję własne doświadczenia, a nie zasłyszane opowieści. Nie zamierzam też kolorować rzeczywistości.
www 2011-07-20 19:48:23
Bo to taki kierownik,najlepiej jakbyś za nią wszystko załatwił ,bo ona ciągle rozmarzona,nie panowała nad niczym.Kompletnie nieporadna życiowo.
ironia losu 999 2011-07-27 21:28:36
Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada i Team Leder [usunięte przez administratora] z banku wywalona.Opinia z nią poszła w świat.
spoko 2011-08-22 22:12:50
To korporacja a nie instytucja charytatywna.Choć tak pięknie mówili o możliwościach kariery w tym banku ,ale co by tu nie mówić ,sami podcięliście gałąź na której siedzieliście.Nie było takich klientów w takiej ilości pozyskanych ,jakich HSBC chciał mieć w swoim banku.Przecież ludzie myślący wiedzą ,ze kombinacje mają swój koniec.Kiedy Team Leader zorganizowała jakieś zebranie,promocję aby bardziej ludzi zapoznać z tym bankiem?Hmmmm,słyszałeś tylko słowa "Ile umów masz?Jak bank miał więcej takich ,kierowników to tak właśnie się kończy.Prezesi to nie idioci ,choć teraz tak możesz o nich myśleć.Jak chcesz być prezesem Seba to załóż firmę ,nikt Cię nie wywali.Masz potencjał.
kasztan 2011-08-29 13:44:12
Cóż zrobić jeżeli menadżer nie ma cech przywódcy, za to cechy outsidera.
Ogólnie rzecz ujmując, życzę [usunięte przez administratora] żeby została doradcą, chętnie zmierzyłabym się z nią na wyniki :)

Pozdrawiam
anonim 2011-09-22 19:44:01
Trener - 2011-09-22 19:38:02

Oto lista grzechów ,jakich dopuściła się .

1. Zgubienie prawdziwego celu pracy

2. Utrata realizmu

3. Nierówne traktowanie i złe motywowanie

4. Zaniedbywanie obowiązków wzgl.wszystkich podwładnych


5. Utrata kontaktu z podwładnymi i rynkiem

6. Grzech lenistwa

7. Zaniechanie własnego rozwoju

8.Dawanie złego przykładu na szkoleniach [usunięte przez administratora].



Przełożony powinien znać na tyle swoich podopiecznych, by umieć dobrać właściwe motywatory dla każdego pracownika. Znalezienie i zastosowanie bodźców odpowiadających każdemu sprzedawcy wydatnie poprawia jakość ich pracy, nie załatwia jednak wszystkiego. Kierownik zespołu nie może w tym momencie spocząć na laurach. Powinien nadal poszukiwać nowych pomysłów, ponieważ stałe powtarzanie tych samych zachęt z czasem traci swoją moc.Wyróżnianie tylko poszczególnych pracowników ,demotywuję pozostałych ,gdy widzą nierówną walkę.
Andzia 2014-02-11 14:05:42
Hejka, jak wygląda rekutacja na stanowisko customer support associate? ile można zarobić? jak wygląda praca?
falla 2014-03-12 18:32:48
jeżeli dasz sobie wejść na głowę i nie będziesz wystarczająco asertywna to tak to się może skończyć
Mati 2014-04-05 21:21:33
Tej niekompetentenej osoby o której tutaj ostro pisano ,już w tym banku nie ma.Może przyjęli osoby z wykształceniem i doświadczeniem,choć znając polski grajdołek(usunięte przez administratora)
Dociekliwy 2014-05-12 22:21:49
Hej,
Mam pytanie - orientuje się ktoś czy to prawda, że centrala HSBC w Warszawie kurczy się w oczach - masowe zwolnienia grupowe?
Pozdrawiam
Patryk 2014-11-16 01:46:46
No co Ty mówisz, przecież HSBC to poważny bank, chyba muszą mieć konkretne powodu do zwolnień, a nie jakies widzi mi się. Jesli sa to zaplanowane akcje, to może to restrukturyzacje, zastąpienie wypalonych pracowników świeżym i zmotywowanym narybkiem. W końcu piszą, że dla nich ważne jest wspieranie pracy zespołowej i pogłębianie integracji. Jak dla mnie to tez nie opłaca im sie zwlaniać wyszkolonych pracowników..
arek 2015-01-15 02:08:06
Witam, czemu tak duży bank jak HSBC ma tutaj tak mało aktualnych komentarzy? Czy aby przypadkiem nie powinno być ich trochę więcej, bo raczej nie stoją chyba w miejscu i co jakiś czas robią rekrutacje prawda? Możecie przybliżyć jak tutaj wyglądają rozmowy rekrutacyjne? W sensie ile jest etapów i o co pytają?
ogórek stefan 2015-01-29 12:27:50
mam nadzieję że jest tak jak piszesz Arek i nie stojąc w miejscu robią jak najcześciej rekrutacje. akurat się zastanawiam nad podjęciem pracy w HSBC Bank Polska S.A. i zastanawiam się jak ten temat rekrutacyjny uryźć, tak oczywiście żeby zwyciężyć. podobno bardzo ciężko się tam dostać, takie słyszałem plotki, prawda to?
kamil 2015-02-12 16:05:02
w tym banku to zatrudniaja studentów na staże czy nie za bardzo? bo mój znajmy teraz koneicznie musi ogarnąc jakieś praktyki, a jest na sgh na bankowości i na pewno by się do nich nadał, bo spokojnie ogarnia wszytsko co z finansami jest związane i szybko sie uczy, więc mam andzieje, ze by się dostał do nich.
roem 2016-05-13 20:50:55
no własnie teraz dopiero zaczęło się u nich ruszać z praca.
Zostaw swoją opinię o HSBC Bank Polska S.A. - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HSBC Bank Polska S.A.