Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Hej, wiecie czy jest szansa, żeby teraz u nich znaleźć zatrudnienie? W końcu trzeba dbać o pozytywne relacje między sobą, to od razu atmosfera opiera się na dość dobrych relacjach. To dobry kierunek, żeby odnieść sukces. Pewnie i socjale dorzucają do zarobków.
Nie polecam pracy w EO. Trzeba się prosić kierownika o wypłatę należnej wypłaty. Do głównych zadań należy głaskanie słusznie niezadowolonych klientów. Istnieją chyba tylko dzięki nieświadomości ludzi, którzy nie sprawdzają opinii w Internecie.
(usunięte przez administratora)
Równiez nie polecam tego serwisu oddałam sprzęt w listopadzie wyświetlał się komunikat err zepsuty naciąg lustra po wieloktrotnych próbach odzyskania sprzetu odzyskałam sprzęt po ingerencji policji. Oddałam do innego serwisu i zostałam poinformowana że sprzęt jest w fatalnym stanie po ingerencji serwisu ze Św Marcina teraz okazuje sie że mnie okradli wykręcili płyte główną z mojego aparatu. Nie pozwólny aby inni ludzie zostali oszukani i aby ich sprzet został zniszczony jak nasz. Pomóżcie jest nas więcej
Omijać szerokim łukiem.Jeśli przyjdzie Państwu myśl by naprawiać sprzęt w tym zakładzie proponuję przespać się z tą myślą, a na drugi dzień poszukać innego serwisu. Ja niestety popełniłem ten błąd i w sierpniu 2015r. zostawiłem im sprzęt fotograficzny do naprawy. Do tej pory nie oddano mi obiektywu. Pracownicy nie są w stanie mi powiedzieć co się z nim stało i nie przejmują się problemem. Dla mnie to zwykli (usunięte przez administratora) br /> Do tych co ich bronią: Może komuś coś naprawili, ale mi ukradli i mam na to dokumenty i faktury.
Najgorszy serwis na świecie!!! Ludzie unikajcie jak ognia, bo stracicie jak ja czas, nerwy i pieniądze. Wprost ciężko uwierzyć, że firma z takim serwisem jest w stanie utrzymać się na rynku.
Po kontakcie z tą nędzną "firmą" nasuwa się jedno pytanie: jak takie coś może istnieć w XXI-szym wieku? Kpina z klienta, partactwo, oszustwo. Mają jeszcze klientów tylko dlatego, że ludzie nie czytają opinii w internecie...a często czytają już po fakcie. Tak też było i w moim przypadku...pośpiech,lokalizacja blisko miejsca zamieszkania. Fakt, lokal dość obskurny i wygląający mało profesjonalnie (Warszawa, puławska), no ale pomyślałem sobie, że może nadrabiają profesjonalną naprawą i miłą obsługą. Gdzieee tam...nietety , wszytskie przytoczone poniżej( a i pewnie niedługo powyżej:) opinie, są prawdziwe... Także jeśli cenicie Państwo swoje zdrowie, czas i pieniądze, omijajcie tą szemraną firemkę jak największym łukiem. Na naprawę swojego aparatu czekałem ponad 3 miesiące. Dzowniłem kilka razy, za każdym razem obsługa była niemiła, wręcz opryskliwa. Naprawa przesuwana z tygodnia na tydzień, raz aparat był już naprawiony (podobno) po czym po przyjśćiu do serwisu okazało się,że "coś tam jeszcze wykryli i musiał wrócić na serwis". W regulaminie napisanie jest, że naprawa trwa do 14 dni, przy czym może wydłużyć się o 30 dni roboczych w przypadku czekania na części. W praktyce nawet drobna naprawa trwa przynajmniej 3 miesiące...i to tylko wtedy kiedy bardzo się upominamy. Poza tym kłamią i robią z klienta głupa, że dzownili, że wysłali sms, poza tym po odebrnaiu sprzętu, nie dostałem gwarancji na naprawę, bo "Skończył się tusz w tonerze". Ot i cały profesjonalizm, mieli dosłać mailem,oczywiśćie wiadomo jak to się skoćżyło, czekam do dziś. Zresztą w życiu nie oddałbym im aparatu raz jeszcze bo podobno potrafią go trzymać i pół roku. SAma naprawa sprzętu niedbała,niechlujna brak np. śrubki przy wizjerze - odpadł, poza tym drogo. Aparat póki co działa...Wygląa to tak, jakby w ogole robili łaskę,że naprawiają sprzęt,a klient to intruz i skaranie boskie. Wierzyć się nie chce jak oni traktują ludzi a mino to jezcze istnieją..Na rynku jest wiele firm, dla których klient, profesjonalizm i miła obsługa to piorytety, ta niestety do nich nie należy...
Bede pozywac ta firme bo zepsuli mi lustrzanke. Ma ktos ochote na pozew zbiorowy? Prosze o kontakt idabrowska@aam.net.pl
Aż dziwne,że tyle negatywnych opinii tu krązy. Ja oddałam swój aparat 2 tygodnie temu, trafil do mnie już na początku tygodnia, wszystko działa,a poszłam tam właśnie z polecenia znajomej... Jestem zadowolona, obsługa przyjemna, udzielają informacji, koszta też uzyskałam, tak jak było mówione. PEwnie bym go nie oddała gdybym te opinie przed przeczytała, ale jestem zadowolona. Pozdrawiam.
Oddałam aparat do punktu w Poznaniu jeśli chodzi o obsługę to okey, termin kpina ponad miesiąc czekania za zwykłym czyszczeniem aparatu !!!
Potwierdzam! Usługa robiona przez Elektro optyka Gdańsk. Na swój aparat czekam trzy miesiące - wymiana soczewki, wg serwisu powinnam mieć sprzęt zrobiony w 14 dni. Zero kontaktu, na moje cotygodniowe telefony otrzymywałam informację, że już jest zrobiony... i tak trzy miesiące. Bezczelny sprzedawca, firma nadająca się do likwidacji!!!!
Oddałam do naprawy aparat ((zepsuta lampa błyskowa)). Aparat po odebraniu okazało się że jest bardziej zepsuty bo: [[[NIE działa wyświetlacz , nie można zrobić zdjęcia a obiektyw jest uszkodzony]]]. Czekałam na aparat 3 miesiące ponieważ części do lampy miały przyjechać z Chin ponieważ tych części nie ma na rynku. Dzwoniąc do serwisu e.optyki panie powtarzały z tygodnia na tydzień że części są w drodze. Za tą usługę przyszło mi zapłacić 200 zł, Pani powiedziała że na aparat muszę poczekać 10 min ponieważ jest odpakowywany ale mogę juz zapłacić. Kiedy zapłaciłam okazało się że jest zepsuty. Kiedy oddałam aparat do sprawdzenia do innego serwisu okazało się że: {{{ Lampa błyskowa jest spalona a kabelki są odłączone , w obiektywie brakuje silniczka a w body są uszkodzone jakieś przewody do wyświetlacza }}} stwierdzenie jakie padło było jasne " Ten kto chciał naprawić aparat chciał być fachowcem ale mu nie wyszło ..... najprawdopodobniej aparat poszedł w ręce człowieka który się dopiero UCZYŁ " ----- przestrzegam wszystkich nie dajcie się zrobić w balona tym partaczom ..... !!!!
Witam. Z tego co tutaj czytam nie oddałbym aparatu do naprawy w tej firmie lecz jednak oddałem do punktu w Poznaniu i jestem mile zaskoczony, otrzymałem dobrze naprawiony obiektyw chociaż czekałem dosyć długo poniewaz ponad 2 tygodnie.
Po zgłoszeniu i interwenci Policji aparat mi odesłali.Poszedł na naprawę migawki a przysłali bardziej zepsuty bo teraz nie działa jeszcze wyswietlacz.Pozostało mi przeznaczyc go na straty ale chociaz go odzyskałem.Podsumowując ta pseudo firma to DNO. Nigdy wiecej takiej firmy. Jeszcze raz NIE POLECAM NIKOMU!!!!!!!!!!!
Tragedia złodzieje dwa miesiace mnie zwodzili z naprawa aparatu a teraz go sobie przywłaszczyli nie moge go odzyskac Fakt ten zgłosiłem juz na POLCJI zobaczymy co bedzie dalej Konkretnie okradli mnie w SERWISIE ELEKTRO OPTYKA POZNAN przy ul sw.Marcin 45 ale punkty maja w paru miejscach w Polsce Z opini co czytam ten przestepczy proceder trwa Jeszcze raz przestrzegam to sa ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak mnie też oszukali nie zamierzam im tego odpuścić już złożyłam zawiadomienie na policji zobaczymy co będzie dalej.
Ja tez zostałam oszukana. Okradli mnie z płyty głównej aparat w fatalnym stanie. Nie wiem co robic dalej. Pomóżcie nie możemy tego odpuścić
Za każdym razem dzwonią lub wysyłają SMS z innego nr telefonu, 535 224 466; 531 531 961; 518 518 985; 794 794 411 to z tych numerów się kontaktują i za każdym razem z innego, natomiast jak dzwonie do nich na poprzednie to nie odp!!!Pewnie mają jeszcze inne nr! Nie wierzę że jeśli firma jest nie w porządku co do klienta, to będzie w porządku do pracownika!!!! Jak ktoś jest oszustem to nie dla wybranych osób, których jest zresztą sporo, trudno nie wierzyć w w/w opinie, wszystkie przypadki sa podobne, sama się przekonałam. ....szkoda czasu, nerwów i pieniedzy
Oszuści, kretacze (usunięte przez administratora) aparat został wysłany do naprawy wymiany bagneta, przyszedł z wymienionym LCD i zepsuta lub podmieniona bateria, serwis zabrał aparat jeszcze raz i po dwóch tygodniach stwierdził że jest dobry, ale nie chcą mi odesłać aparatu, kłamią ze juz odesłali, że nie mają listu przewozowego, po czym nie odbierają telefonow, boje się ze jeżeli aparat wróci to w jakim stanie????? Odradzam, my nie mieliśmy wyboru, bo to ubezpieczyciel korzysta z ich usług. ...po najmniejszej linii oporu!!!!!!
Ludzie omijajcie z daleka tych krętaczy. Oddałem aparat za dwa dni miał skontaktować się technik z wyceną.Po tygodniu zadzwoniłem na Kijowska w Warszawie odebrała panna z ul. Puławskiej. Takiego grubiaństwa i buractwa w stosunku do klienta nie spotkałem prze 58 lat. Oczywiście wybieg stary jak świat, wysłali zapytanie o cześć do Nikona i czekają. Ludzie XXI wiek a te łachy czekają tydzień na odpowiedź. Co to za serwis który nie ma podglądu części i ceny producenta. To jeden z najbardziej popularnych aparatów na Świecie. Obsługa tragiczna, nadęte pannice robią łaskę że odpowiadają. Podobno 2 miliony ludzi jest bez pracy. Pytam się właściciela tego żałosnego serwisu czym trzeba sobie zasłużyć żeby u Pana pracować.Firma działa na zasadzie że maja otwarte kilka zgrzebnych lokali, zbierają graty a potem pętają się u producenta o jakieś części Tragedia omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Aż się boję co odbiorę bo jak czytam te wpisy to drżę. Ja bym się wstydził pracować w tej firmie, to robota podwyższonego ryzyka bo ja znam takich którzy w sposób prosty i krótki dochodzą swoich krzywd i boli jak cholera tego co się pierwszy nawinie
PRZESTRZEGAM Przed tym serwisem. Oddałem w Gdańsku canona 60D. nie podnosiła się wbudowana lampa błyskowa. Stwierdzono uszkodzenie taśmy komunikacyjnej, zgodziłem się na naprawę. Aparat dostałem po 44 dniach roboczych, lampa działała. Po podłączeniu aparatu do komputera okazało się że numer seryjny się nie zgadz, były nawet wpisane dane osobowe poprzedniego właściciela (na obudowie był nr. ser. mojego aparatu).
TRAGEDIA !!!!! Oszuści i partacze. Do naprawy oddany obiekty Nikkor - tylko i wyłącznie wymiana bagnetu. Nie dość, że połamali prowadnicę, zamontowali nieoryginalny bagnet (co potwierdził autoryzowany serwis Nikon Polska) to jeszcze usunęli numer seryjny z obiektywu, dzięki czemu nie wiem czy to co mi odesłali jest moim obiektywem. Obsługa (usunięte przez administratora), która odbiera telefony chamska do granic. Dodatkowo podmienili dekielek obiektywu (albo i cały obiektyw). Zniszczyli też maskownicę, którą wkleili kropelką, albo innym klejem topiącym plastik. Oczywiście nie polecam.