Opinie o jubitom.pl - JUBITOM Kazimierz Tomasiewicz w Rumia

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Jubitom. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Jubitom o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jubitom w Częstochowa

Pytanie
 Pytanie

Czy w Jubitom jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Nickt
Pracownik
@Ktoś

Tak czytam Wasze wpisy i jestem w szoku. Może firmie zależy na takim "#@$&" jeżeli go trzymają i niereagują. Przecież na pewno centrala czyta te wpisy. Ja co prawda z innej branży - też sieciówka porąbana na maksa gdzie pracownikiem się poniewiera jak tylko można i są wakaty ale centrala doskonale wie co się dzieje bo to dzięki nim tak jest. Pytanie retoryczne: czy gdzieś jeszcze jest normalnie...

Antoni
Inne

W wątku pojawiły się sprzeczne opinie jeśli chodzi o wysokość wynagrodzenia i premie i już nie wiem co myśleć, napisze ktoś z pracowników jak rzeczywiście wyglądają zarobki na start, bo ktoś pisał, że minimalna, faktycznie tak jest? Od czego są zależne premie jeśli są i jaka jest ich wysokość? Proszę o odp.

Alicja
Inne
@Iga

To kto teraz objął stanowisko dyrektora firmy ? Akurat mi zależy na Częstochowie bo tutaj mieszkam a widzę ze na stronie szukają na wawe i Rumie. Możesz powiedzieć jak wyglada możliwość rozwoju w firmie, w sensie po czasie jakoś się awansuje na kierownika ?

Virut
Pracownik

Pracowałem w tej firmie 5 lat i co mogę powiedzieć. Dobre zarobki, jeśli chce się pracować, pełno konkursów, benefitów. Naprawdę polecam

Obiektywnie
Były pracownik

Pracowałam w kilku różnych firmach, u prywaciarzy i w korpo - tą jest absolutnie najgorsza ze wszystkich. Hmmm wręcz nierealnie popaprana. Możesz dobrze, sumiennie pracować, wyrażać chęć nauki, nawet proponować jak ulepszyć prosperowanie firmy (np. pomoc przy rozwijaniu social mediów, które tutaj leżą etc.). Wzamian trafiasz na regionalną z kryzysem osobowości, taką jak Dorotę Ś.której - jeśli nie liżesz tyłka pytając co u jej dzieci i jak spędziła wakacje - traktuje Cię jak powietrze, a nie inteligentnego, zaangażowanego pracownika. Gdy pani Dorota stwierdzi, że dobro firmy i interesy salonu są mniej istotne niż jej osobowe animozje, zwyczajnie wyrzuca ludzi na śmietnik, osadzając w miejsce świetnego kierownika z wiedzą i wieloletnim doświadczeniem na poczet wiejskiej małej osóbki z kompleksami, które zrobi dosłownie wszystko, by zostać przy korytku z poczuciem szczątkowej władzy, pozbędzie się bez zmrużenia oka w najbardziej odrażający sposób ludzi, którzy są świetni w tym co robią, mają pasję do tej branży i ogrom wiedzy oraz kompetencji. Przychodzą jak (usunięte przez administratora) po haracz - pod koniec zmiany, bez zapowiedzi, nawet o kilkunastu latach pracy by dać do wyboru dyscyplinarkę lub wypowiedzenie za p.s. ale tu i teraz, bez namysłu i konsultacji. Uważam, że karma musi ich ukarać za takie postępowanie, nie godzi się tak traktować człowieka, wieloletniego pracownika, tylko że względu na swoje kompleksy. Z naszego salonu poleciało w ten sposób 6 głów w ciągu roku w myśl zasady "na każdego coś się znajdzie". Nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem pracownika, człowieka. Ludziom z serdecznie i dobrze pracującą głową nie polecam - ani do pracy, ani zakupów...

2
Bardziej obiektywnie Nowy wpis
Inne
@Obiektywnie

Czytając opinie klientów na wasz temat, śmiem twierdzić, że nie robiliście tego z "pasją". Zainteresowanych odsyłam do ciekawej lektury jaką jest Jubitom Galeria Jurajska Częstochowa opinie.

Iga Nowy wpis
Pracownik
@Bardziej obiektywnie

Z doświadczenia wiemy że negatywne opinie piszą ci którzy albo są sfrustriwani, albo naprawdę nie mają problemów życiowych, albo jest to ich pasją Z doswiadczenia wiemy że klient osobiscie wróci i podziękuję, kupi dobrą czekoladę, albo kawę i nie chce mu się siedzieć przed komputerem i wypisywać pochlebne slowa. Lepiej to zrobić osobiscie. Tyle w temacie.

Obiektywnie Nowy wpis
Były pracownik
@Bardziej obiektywnie

@Bardziej obiektywnie za to teraz opinie są doskonałe, bo pisane przez samych pracowników ???? Niestety nie przyszło im do głowy choćby zmiana pseudonimu, równie wiarygodne, co żenujące ???? Cóż...powodzenia w zabawie w Jubitomowej piaskownicy, karma i tak wróci gdzie trzeba ????????

Bardziej obiektywnie Nowy wpis
Inne
@Obiektywnie

Żenujący jest poziom waszego tłumaczenia się . Nikt nie zwalnia pracowników za nic. I Dobrze o tym wiecie .

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 54 dni.
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Jubitom?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Jubitom zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Nie ma umowy zlecenie, każda umowa jest umową o prace :)

anonim
Inne
@Pracownik

Super! A na jak długo dostaje się tę umowę o pracę? Najpierw jest jakiś okres próbny? Po jakim czasie można się spodziewać umowy na czas nieokreślony?

Elo
Pracownik
@anonim

Jak przepracujesz 33 miesiące ma czas określony.

Antoni
Inne

W wątku pojawiły się sprzeczne opinie jeśli chodzi o wysokość wynagrodzenia i premie i już nie wiem co myśleć, napisze ktoś z pracowników jak rzeczywiście wyglądają zarobki na start, bo ktoś pisał, że minimalna, faktycznie tak jest? Od czego są zależne premie jeśli są i jaka jest ich wysokość? Proszę o odp.

Micus
Były pracownik
@Antoni

Ja miałem więcej niż minimalna i tak nawet około 1 tyś premii/nagrody. Zależy od miesiąca

Gutek
Inne
@Micus

O to sporo tej premii. Dobrze że napisałeś i sprostowałeś info co do zarobków. Premia jest od wyników że co miesiąc może się zmienić?

Iga
Pracownik
@Micus

1 tysiąc to chyba Warszawa na innych salonach między 200 a 350 jeśli wyrobisz to co w zeszłym roku bo jak nie to nagroda jest pomniejszona a pensja tak najzsza krajowa i nie ma wizji podwyżek bo skoro brakuje towaru na salonach to znaczy że firma ma spory problem. Za życia szefa było na bogato w towrze a teraz braki braki braki nawet w srebrze...

Sprzedawca
Pracownik
@Antoni

Podstawa dla sprzedawcy 2750 - 2900 w porywach w zależności od stażu/doświadczenia. Premie zależne od miasta/wyrobionego targetu. Najmniej 200, najwięcej 1000 i więcej. Są salony które oscylują wokół premii 200-400. A są takie, które robią 600-800. Ale to zależy tylko i wyłącznie od obrotu. Więc zarobki niskie, ale wymagań też nie ma za dużo. Z tym, że jest odpowiedzialnośc materialna. Za każdą jedna brakującą rzecz. Więc jak ukradną coś za 5 tys to spłacacie to po równo z zespołem. Jak zaginie paczka też splacacie. Więc to dodatkowy minus do wypłaty. Więc obecnie w całej Polsce pracują ludzie tacy, jacy pracują - jaka płaca, taka praca. Więc jeśli szukasz pracy gdzie pracodawca ma Cię w nosie (to znaczy zarówno twoje wynagrodzenie, ale tez nie interesuje się funkcjonowaniem salonu i wynikami) to praca dla Ciebie. Czyli praca na minimum ale za minimum. To taka szczera opinia.

Dawid
Inne
@Sprzedawca

Odpowiedzialność materialną się podpisuje w umowie? To bardziej taki martwy przepis czy zdarzają się kradzieże i trzeba spłacać? Pisząc z zespołem to znaczy że jak jednemu sprzedawcy coś zginie spłacają solidarnie wszyscy?

Dorota
Inne

A często zdarzają się sytuacje, gdzie pracownicy muszą spłacać daną rzecz? Czy raczej sporadycznie?

Robo
Pracownik
@Dorota

To zależy od salonu od zespołu dobrze mieć swoje procedury których każdy przestrzega. Wtedy jest pewność że nic nie zginie.

Ala
Inne
@Robo

A te procedury są ustalane między pracownikami, czy ustala je kierownik sklepu? Ogólnie to ile pracowników jest w sklepie na zmianie? Bo jeśli jeden lub dwóch to może ciężko być z upilnowaniem kradzieży...pytam też dlatego, że zastanawiam się nad aplikacją na Doradcę Klienta, bo szukają do kilku lokalizacji.

Robo
Pracownik
@Ala

Są procedury ogólne i takie ustaline w zespole. W jkazdej pracy masz procedury więc dziwnie się że o to pytasz ...tutaj to nie tylko sprzedaż ale i pelno papierologi którą musisz ogarnąć i oczywiście system do sprzedaży który co chwilę się zawiesza i zmienia bez przeszkolenia. Uczysz się na podstawie wydrukowanych instrukcji gdzie w praktyce wygląda i tak inaczej....

Maryśka
Inne
@Robo

No a jak toś się zna na temacie to też dostaje instrukcję czy może raczej można trochę własny tryb pracy sobie wyrobić? Jaka papierologia jest do ogarnięcia, musisz się zawsze z tym wyrobić w czasie?

Robo
Pracownik
 Pytanie
@Maryśka

Na jakim temacie się znasz? Program sprzedaży musisz ogarnąć według instrukcji. Jaki własny tryb pracy? Pracujesz w zespole i ty jako nowa dostosowujesz się do pozostałych. Tak zwana papierologia musi być na czas tu nie ma odkladania na potem. I pamietaj oblsluga klienta zawsze na pierwszym miejscu bo jak cyferki nie będą się zgadzać do zeszłego roku to nagroda ucieta...

Alicja
Inne
@Iga

To kto teraz objął stanowisko dyrektora firmy ? Akurat mi zależy na Częstochowie bo tutaj mieszkam a widzę ze na stronie szukają na wawe i Rumie. Możesz powiedzieć jak wyglada możliwość rozwoju w firmie, w sensie po czasie jakoś się awansuje na kierownika ?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Jubitom spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Częstochowa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Częstochowa
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Monter Konstrukcji Stalowych
Częstochowa
COMMERCECON
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Częstochowa
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Virut
Pracownik

Pracowałem w tej firmie 5 lat i co mogę powiedzieć. Dobre zarobki, jeśli chce się pracować, pełno konkursów, benefitów. Naprawdę polecam

Kinga
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie Czy to prawda że firma Jubitom zamyka salony? Słyszałam że zaczyna zamykać i czy te w Auchan będą też zamykane. Pytam bo jestem zainteresowana pracą ale w takim wypadku to się wstrzymam...

anonim
Inne
@Kinga

Skąd to słyszałaś? Widziałem na ich stronie że szukają doradców klienta w salonie w różnych lokalizacjach więc chyba by się nie ogłaszali jakby zamykali. Co myślisz?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Jubitom jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Miton
Były pracownik
@Pytanie

Akurat tutaj nic nie można Jubitom, nic zarzucić, każdy ma kontakt z kierownikiem regionalnym, ma telefon do Dyrektora Generalnego.

Ala
Pracownik
 Pytanie
@Miton

Yhyyym tak jasne. Kierownik regionalny nigdy NIC NIE WIE ,zalatwienie np:podwyzki ciagnie się miesiacami, zaś do dyrektorka jak już człowiek się dodzwoni i przedstawia problem to wielce obrażony bo jak to?! Podrzędny pracownik dzwoni bezpośrednio do niego?! Jak śmie . Regionalni odnoszę wrażenie, że boją się odezwać a chyba tak nie powinno być.

Ola
Były pracownik
@Ala

Haha też tak kiedyś mialam- zakończyłam pracę tam niedługo po tym jak przyszedł pan Gąsior. Nie mogłam doprosić się wypłaty na nadgodziny dla zespołu od regionalnej, więc napisałam do niego maila i dostałam opieprz że obowiązuje droga służbowa i w oglle jak taki plebs śmie do niego pisać. Po 4 latach nie przedłużyli mi umowy, informując mnie o tym 30min przed jej koncem, przez telefon. I teraz wiem, że nic lepszego spotkać mnie nie mogło:)

Agnieszka
Inne
@Miton

ale to kontakt telefoniczny, a anonimowo sa jakieś drogi zgłaszania problemów?

Załamany
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

Co znaczy anonimowo? I ktoś miał by poważnie potraktować w jakiejkolwiek firmie jakieś zgłoszenie osoby, która nawet nie ma odwagi się pod swoimi słowami podpisać?

Iga
Pracownik
 Pytanie
@Załamany

Jak ktoś ma odwagę się podpisać i pytać o cokolwiek to jest się przez dyrektora nazywanym plebsem i dostaje sie wypowiedzenie.... Czy wlascicielka nie widzi co to za prosty czlowiek? Przecież on nawet nie zba się na biżuterii i na zegarkach .Jeździ na spotkania i ośmiesza firmę. Wystarczy popytać tu i ówdzie i czlowiek za głowę się chwyta jak słyszy co mówią o nim na " salonach"

Kin
Pracownik
@Agnieszka

Wyżej (usunięte przez administratora) niż (usunięte przez administratora) ma. Proponuje zgłoszenie zbiorowe. To co on robi… to nie może pójść mu płazem!!!

Obiektywny
Były pracownik
@Iga

Piszecie bzdury. Dla mnie i wielu to autorytet, zna się na pracy. Sprawił że Jubitom to lider branży jubilerskiej. Nie ma lepszego menadżera od niego. To potwierdzają wyniki i wdzięczność jego pracowników.

Miniuś
Były pracownik
@Obiektywny

Popieram przedmówce, jest naprawdę dobrze. Góra, jak my to mówimy wyciągneła wnioski. Pozbyła się (usunięte przez administratora)

Elo
Pracownik
 Pytanie
@Obiektywny

Tak tak wszyscy piszą bzdury tylko ty prawdę....ciekawe który to z kurierów pisze?

Obiektywny
Pracownik
@Elo

Albo szalony z Ciebie, zawistny, albo konkurencja. W Jubitomie wszyscy chcą pracować i każdy zadowolony. Najlepsza opcja ever.

Inika
Były pracownik
@Obiektywny

Pewnie poszła osoba do kruka pracowac to narzeka.... W Jubitomie było i jetst dobrze

bb
Pracownik
@Pytanie

skuteczna. kierownictwo skutecznie zniechęca pracowników żeby ich nie zgłaszać ????

Jania
Były pracownik
@bb

Co za bzdurstwo. Nie znam bardziej empatycznego i nastawionego propeacowniczo kierownictwa. Dyrdymały zawistników, którym się nie udało w Jubitomie.

Karam
Były pracownik
@Iga

Pan Dyrektor to naprawdę złoty i dobry człowiek. Jeden z najlepszych osób w dziedzinie zarządzania. Prawdziwy lider. Osoba, która wysłucha, szkoda że zawistne osóbki o niskim ego się tak wypowiadają.

Majk
Były pracownik
@bb

Takich bzdur dawno nie czytałem u mnie na Salonie wszyscy się pośmiali i wyśmiali takie wypowiedzi

Jolka
Pracownik
@Karam

Dyrektorek to akurat ma wybujałe ego, chyba go z łapanki wzięli bo jedyne co robi to jeździ po salonach i towarzystwie koleżków z branży śmieje się z pracowników płci damskiej głupimi seksistowskimi tekstami

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@Karam

Dobry człowiek????? Może jak dojdzie do zbiorowego zgłoszenia z obecnie zatrudnionymi i już nie pracującymi to prawda wyjdzie na jaw jak traktuje nas plebsow……… !! On jest plamą na honorze firmy!!!!!

Wrrrr
Pracownik
 Pytanie
@Obiektywny

Pracujesz w centrali, ze znasz wyniki? Jesteś w kadrze zarządzające? Czy Gąsiorek jesteś teraz Iga. Pamiętaj, ze Jubitom to lider bo założyciel miał głowę na karku…. A Ty…. Co ty potrafisz…. Myślisz ze jesteś good i konkurencja chciałaby Cię podkupić??? Wątpię…. Idź odśnieżać ulice bo nawet zegarków byś nie sprzedał na salonie

Milut
Były pracownik
@Jolka

Ty masz chyba chorą obsesję. Pan Dyrektor to człowiek o największej kulturze, osoba wybitnie uzdolniona jeśli chodzi o kontakty interpersonalny jest najlepszym tym co mogło spotkać jeśli chodzi o Jubitom.

Jup
Były pracownik
@Jolka

Wybujałe nie ego a kompleksy to Ty masz. Albo jesteś w stanie pomroczności jasnej. Piszę jako były pracownik więc zachowam obiektywność, Pan Dyrektor jest moim zdaniem najlepszym liderem i menadżerem jakiego spotkałem na swojej drodze.

Ilona
Inne
@Jup

Jakby nie patrzeć Twoja wersja zapowiada się znacznie bardziej pozytywnie. Można prosić o podparcie jej jakimś argumentem już tak dla wyobrażenia czemu taki najlepszy? ;)

Iga
Pracownik
@Jup

Taki najlepszy ale wasze drogi się rozeszły No no no.... Daj przykład tego co robi dja pracowników

Jup
Były pracownik
@Iga

- jasna i przejrzysta droga awansu - służenie radą i pomocą - każdy pracownik ma telefon do Pana Dyrektora - miła i uprzejma atmosfera konwersacji - wysoki poziom kultury i eleokwencji- bijąca charyzma - kiedy przychodził Pan Dyrektor Jubitom był firmą małao rozpoznawaną na rynku, to on swoimi działaniami wprowadził ją na wyższy level - poszerzył np. portfolio zegarków o takie marki jak Eberhard czy Baume -Mercier - charyzma bijąca od osoby Pana Dyrektora - kiedy nie było Pana Dyrektora, nie udawało się sproadzać najlepszych, teraz pracują w Salonach abolutny Top itd

Iga
Pracownik

Tak tak dzięki Panu Dyrektorowi bardzo wielu bardzo dobrych pracowników odeszło bo już nie dalo się pracować z takim czlowiekiem zapatrzonym w swój portfel .

Zbyszek
Pracownik
@Iga

Trafione w punkt...praca co raz gorsza ceny podnoszą na asortymencie a pensje mierne jeszcze nagrody ucinane. Firma nigdy nie zyska dobrej opini niestety .... Dobrzy oddani pracownicy odchodzą a to nie koniec niestety, nowi ludzie przerazeni biurokracją nie ogarniają pracy wieczne pomyłki wymagania duże kasa kiepska jak na obecne czasy. Inne firmy podnoszą pensje o inflację szanują pracowników Pan Dyrektor niestety nie... Nawet widać to po tym, że nie potrafi odpowiedzieć na maile od pracowników ,a to już świadczy o niskiej jego kulturze. Najbardziej go śmieszą głupie jego żarty które naprawdę nie są śmieszne tylko upokarzające.

MaxiMajk
Były pracownik
@Zbyszek

Praca jest naprawdę dobra, pensje również> Jakoś większość nie narzeka. Oczywiście każdy chciałby zarabiać jeszcze więcej, ale jest po prostu bardzo, ale to bardzo dobrze. Są i też nagrody. Tylko trzeba się starać. Nie znam żadnego wybitnego sprzedawce, który sam z siebie lub pieniędzy odszedł ( nie mówie, bo mogą być wyjątki). Poza tym Jubitom stanowi wzór pracodawcy. Jest to wskazówka jak postępować w każdym przedsiębiorstwie. Pan Dyrektor stanowi natomiast wzorzec osoby, która potrafi zjednoczyć pod swoimi pomysłami tłumy pracowników i stanowi kierunkowskaz jak podążać by być najlepszym w swojej dziedzinie. Oczywiście osoby małe, które publicznie nie potrafią powiedzieć słowa wprost, tylko w zakamarkach też się znajdą, ale to nie ludzie to wilki

Jarek
Były pracownik
@Iga

Bo to jest kompletny ignorant

Zbyszek
Pracownik
@Pytanie

Pracownik jeśli zgłasza problemy to albo jest ignorowany albo zwalniany ot cała prawda o Jubitom

Nickt
Pracownik
@Ktoś

Tak czytam Wasze wpisy i jestem w szoku. Może firmie zależy na takim "#@$&" jeżeli go trzymają i niereagują. Przecież na pewno centrala czyta te wpisy. Ja co prawda z innej branży - też sieciówka porąbana na maksa gdzie pracownikiem się poniewiera jak tylko można i są wakaty ale centrala doskonale wie co się dzieje bo to dzięki nim tak jest. Pytanie retoryczne: czy gdzieś jeszcze jest normalnie...

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Jubitom w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać jak wyglądają zarobki oraz system zmianowy. Praca jest po 12h? Premia jest indywidualna czy razem wszyscy pracują na premię oraz ostatnie pytanie czy jak wygląda podstawa i mniej więcej jakich premii jeśli chodzi o kwoty można się spodziewać. Pozdrawiam

Maniuś
Były pracownik

Jest dobrze, dobra płaca, bardzo dobre premie, nie ma co narzekać. tylko trudno się dostać

Elo
Pracownik
@Maniuś

Oj Maniuś ty się ogarnij. Przecież w Jubitom już dawno premii nie ma. Są nagrody ucinane przez dyro....I każdy kto chce może pracować za najniższą krajową bo tak tutaj płacą tak więc nie jest dobrze. Ceny podnoszą nawet o 500 zł ty sie musisz nagimnastykować żeby coś sprzedać a i tak ci dyro utnie nagrodę bo nie wyrobiłeś tego co w zeszłym roku. Ot taka sytuacja...

Antoni
Inne
@Elo

Czyli opinia @Maniuś to opinia nieprawdziwa? A co się stało, że zabrali premię? Nie zanosi się, żeby wróciła? Szkoda, że tylko najniższa ... A są nadgodziny, dzięki czemu można sobie trochę dorobić?

Iga
Pracownik

Premi nie ma są nagrody i to ucinane plus najnizsza krajowa. Nadgodzin nie ma . Obowiązków coraz więcej , ceny produktów wzrosły i to bardzo, trzeba się nieźle nagimnastykować żeby sprzedać a nagroda będzie wypłacona w 100% wtedy jak sprzedaż będzie taka sama jak w zeszłym roku ,albo wyższa jak nie zrobisz tego to ci pan dyrektor utnie nagrodę i dostaniesz tak zwany " ochlap" ...niewiem gdzie są te dużże profity finansowe nikt tego nie widzi prócz pracowników centrali ...pozdrawiam

Marta
Inne
@Iga

Piszesz, że trzeba się nagimnastykować, żeby sprzedać.A czy jest jakiś plan miesięczny sprzedażowy dla każdego pracownika? Jakaś norma sprzedaży, którą pracownik musi zrobić w danym miesiącu?

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie czy ktoś pracował lub pracuje w Gdańsku na salonie galeria Przymorze ? Co chwile wisi karta o poszukiwania pracownika , chętnie bym złożyła Cv gdyż mieszkam w pobliżu :) . Widzę dość duża ilość różnych wypowiedzi na temat firmy i chciałabym wiedzieć czy warto składać na ten salon . Z góry dziękuje

Irka
Były pracownik

Bardzo dobre zarobki, duże możliwości awansu, konkursy, nagrody, socjal ....

Miki
Pracownik
@Irka

Jaro uspokój się.

Prawda
Były pracownik
@Miki

Konkurencjo daj spokój ;) Nikt z Jubitomu do Was nie odejdzie.

Konia
Pracownik
@Prawda

Jasne , każdy marzy by mieć najniższa krajowa jak w Jubitom . Gdy tylko ukaże się negatywny czyli prawdziwy komentarz na Jubitom to zaraz ze konkurencja haha . Pracownicy uciekają bo nikt na śluza metę nie da rady żyć za te grosze co płaci Jubitom

Miki
Pracownik
@Konia

Info potwierdzone, jedyne pozytywne komentarze piszą pracownicy centrali, bo mają problem z zatrudnianiem osób na salony. Jeśli ktoś czyta ten wpis bo chce wziąć udział w rekrutacji, to uwierz mi. Nie jest tutaj dobrze, i nie zapowiada się żeby było lepiej!

Ala
Pracownik
@Miki

Potwierdzam , jest tragicznie

Liter
Były pracownik
@Miki

Info potwierdzone...konkurencja. W Jubitomie chcą wszyscy pracować.

Pracownik
Były pracownik
@Liter

No jest to prawda Jubitom dba o swoich pracowników.

Czesław
Inne
@Pracownik

W jaki niby sposób? Napisz ile płacą. Konkret. Stanowisko i pensja. Niech zainteresowani sami ocenią.

Ed
Były pracownik
@Czesław

Kierownik Salonu 3500, Zastępca Kierownika 3000

Etat
Pracownik
 Pytanie
@Ed

Gdzie?

Edyta
Inne
@Irka

fajnie, że są możliwości awansu... ale co w takim razie trzeba zrobić żeby awansować? :>

Miton
Były pracownik
@Edyta

Właściwie nic, dłużej popracujesz i zostajesz kierownikiem

Ela
Pracownik
@Ed

Chyba brutto

Barbara
Inne
@Irka

Dobre zarobki czyli jakie konkretnie? Jakie konkretnie są możliwości awansu? Możesz napisać konkrety?

Ilona
Inne
@Miton

A co wtedy z tym wcześniejszym?

Rikardo
Pracownik
@Barbara

W ramach premii od szefostwa dostaliśmy zgrzewkę wody.Chyba lekko gazowanej.

Monika
Były pracownik
 Pytanie
@Rikardo

Zupełnie za darmo?

Rikardo
Pracownik
@Monika

Tak. Ciężko w to uwierzyć ale to prawda.Takie rzeczy się pamięta

Ilona
Inne
@Rikardo

Dobrze, że chociaż lekko gazowana, zawsze coś. A są jeszcze jakieś inne szczególne momenty z nim związane, które zapamiętaliście tak jak tę wodę?

Lanosa
Pracownik
 Pytanie
@Ilona

Tak bardzo dobrze , pamietam mail o konkursie ze jak wyrobimy dany obrot za listopad , grudzień 2019 oraz styczeń 2020 do końca lutego 2020 otrzymamy nagrody finansowe ….. I co ? Salony wyrobiły plany , a kasy do tej pory na koncie nie ma

Majk
Były pracownik
@Lanosa

Nudzisz, co było a nie jest nie pisze się w rejestr

Ilona
Inne
@Majk

Ale faktycznie obiecali i nie dali? Ktoś poruszał jeszcze ten temat czy udają, że go nie było?

Korka
Pracownik
@Ilona

Niestety udają ze nie było sprawy :( nikt nie otrzymał wypracowanych pieniędzy . Firma nie dotrzymał słowa i uznali ze to wina covida który zaczął się w marcu 2020 czuły kilka miesięcy po ogłoszeniu konkursu

Ilona
Inne
@Korka

Nie no covid mógłby się przyczynić do pewnych spraw, tego nie idzie zanegować, no ale faktycznie przydałoby się, żeby to jakieś sprójne było. Czyli tych pieniędzy to raczej nikt nie zobaczy już?

Elo
Pracownik
@Ed

Bzdura na konto taka kwota nigdy nie wpłynęła w przypadku zastępcy.... Ogarnijcie się i albo wyrównajcie wszystkim albo nie piszcie bzdur.

Kirab
Pracownik
@Elo

Bzdury to Ty wypisujesz.... cóż konkurencja się denerwuje że Jubitom jest najlpeszy

Elo
Pracownik
@Kirab

Jaka konkurencja człowieku ogarnij się ....zróbcie w końcu godne pensje pracownikom a nie ciągle inwentury i brak pracowników na salonach...a porównywanie utargów do zeszłorocznych w dobie kryzysu to już (usunięte przez administratora) 0.3% od kwoty netto (usunięte przez administratora) w biały dzień ,ale nie lepiej zrobić 0.2% i zabrać pracownikowi a nie go wynagrodzić...

Cirra
Były pracownik
@Elo

Jubitom jakoś trzyma wciąż najlepsza kadrę. Odeszli tylko i wyłącznie przecietniaki i słabi pracownicy Takich Jubitom nie potrzebuje.

Iga
Pracownik
@Cirra

Co za bzdury.....

Cirra
Były pracownik
@Iga

To są fakty a nie bzdury. Prawda boli...

Elo
Pracownik
@Cirra

Boli to ciebie ale ptawda że praca u prywaciarza jest fatalna. Ty patrzysz żeby jak najwięcej dostać kosztem pracownika i brakiem szacunku do niego pamiętaj tylko że zaufanych ludzi jest coraz mniej i licz się z tym że to Ty więcej stracisz swoim skąpstwem.... I nie pisze to konkurencja panie dyrektorze....

Elo
Pracownik
 Pytanie
@Irka

Jaki socjal??????? Przecież podpisane było że firma socjalu nie ma!!!!!!!! Kim jesteś że piszesz takie klamstwa!!!!!!!

Elo
Pracownik
 Pytanie
@Irka

W styczniu 2023 będzie podwyższana najniższą krajowa i okaże się że ponad połowa pracowników -doradców Jubitom będzie pracować na najniższej krajowej. Wstyd Panie dyrektorze. Praca w dobrach luksusowych sprzedaż bardzo drogiego adortymentu bo podwyżki nawet po tysiac zł na asortymencie i placa minimalna.???? Jubitom niestety spada z rynku ludziom już sie nie chce starać.... Brawa dla tych którzy wytrwale tkwią w tym (usunięte przez administratora)

Oko
Pracownik
@Elo

Osoby nowo zatrudnione dostają tyle samo co pracownicy z 2/3 letnim stażem. Więc jaki sens się starać...jeżeli podwyżki to dla wszystkich. Odrazu zobaczyliby wyniki...

Niezdecydowany
Inne
 Pytanie

Myślę o podjęciu pracy w tej firmie. Jedno co mnie zastanawia to nazwa " w spadku" . Co to oznacza dla pracowników? Czy nie jest tak że firma jest w likwidacji?

Czesław
Inne
@Niezdecydowany

Skąd pomysł, by się tu zatrudnić? Masz jakieś wiadomości ile płacą?

Klementyna
Pracownik
@Niezdecydowany

Powinno być w upadku.

Ja Łódź
Inne

Dzień Dobry Widziałem, żeJubitom poszukuje pracownika do salonu w Manufakturze ,czy może macie wiedzę jaka panuje tam atmosfera pracy i jak kształtować mogą się zarobki ,jeżeli ktoś przechodzi z branży. Dzięki za odpowiedź.

Barbara
Inne
@Ja Łódź

Sama się zastanawiam. Na jakie stanowisko planujesz aplikować? Masz w planach wysyłać cv? Akurat szukam pracy. Jak zaproszą Cię na rozmowę dasz znać jakie pytania zadawali ?

Janek
Były pracownik
@Barbara

Nie polecam praca mało stabilna dwie osoby które uważają się za kierownika nie wiadomo kto jest decyzyjny mało płacą i brak szacunku do człowieka nie dotrzymują słowa wręcz lekceważą zobaczymy jak na tym wyjdą

Janek
Były pracownik
@Janek

Mowa oczywiście o Łódź Manufaktura zapomniałem zaznaczyć

Tu Łódź
Były pracownik
@Ja Łódź

Szkoła czasu tam ciągle rotacje płacą marne grosze itp. Pani która podobno jest kierownikiem zero kompetencji ale siedzi tam bo gdzie znajdzie pracę myśli że złapała pana Boga za ogon a 3 tyś.to dla niej chyba szczyt marzeń zero ambicji itp.

Cyrk
Były pracownik
@Tu Łódź

I znowu poszukują pracowników jest ogłoszenie na Łódź Manufaktura widać jak bardzo ludzie chcą tam pracować jeden wielki cyrk istny wyzysk za najniższą krajową...Brawo Wy... powodzenia

P
Pracownik

Dokładnie powinno być to zgłoszone nikt nie ma prawa nagrywać bez waszej zgody. Kamery są w każdym salonie więc jak ktoś ma ochotę sprawdzić co robimy podczas 12 godzin pracy to nie jest problem.

Nanana
Pracownik
@P

Jestem zszokowany, trzeba to zgłosić w centrali, na takie praktyki jest paragraf, jestem przekonany, że szefowa nie pozwoli na takie akcje w swojej firmie.

Mitrud
Były pracownik

A co ściska Ciebie. Trzeba pracować a nie leniuchować. Za coś ta dobra kasę Ci płaci firma. On jeden ma ciągnąć ten wózek.

Sucram
Pracownik
 Pytanie

Co to ma do tego, nie powinien nagrywać, nie ma prawa, nie umiejszam jego zasług dla firmy, ale serio? Nagrywa pracowników? (usunięte przez administratora)

Ja
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ogłoszenie o rekrutacji w salonie w Manufakturze w Łodzi. Mam pytanie. Czy wiecie jaką atmosfera panuje w zespole i jak Jubitom zapatruje się na zatrudnienie ludzi z branży?

Premia grudniowa
Pracownik
@Ja

Słuchajcie bierzemy się do pracy.Grudzień przed nami.Znów dostaniemy super premie od szefostwa!!!No chyba ze coś się wydarzy to nam nie zapłacą…Jaro stwierdzi że zima jest za zimna i z tego powodu figa z makiem.

M.M
Kandydat
@Premia grudniowa

Firma idzie na dno początek końca tyle w temacie

Czesław Michniewicz
Pracownik
@M.M

Początek końca był wtedy kiedy za sterami usiadł nikomu nieznany mega menager i lider Gonzalez Jeremy

Zbyszek
Pracownik
@Premia grudniowa

No i wykrakales. Koniec miesiąca wypłata na koncie a nagrody nie ma. Dyrektor ma ból (usunięte przez administratora) że musi większe nagrody wypłacić. Znowu nas traktują jak (usunięte przez administratora) Zero informacji. A manager czytaj kurier telefonu nie odbiera. Brak szacunku do nas którzy ciężko nagrodę wypracowali. Wstyd!!!!!!!!!

Nikt
Pracownik
@Zbyszek

No i teraz wszyscy na l4 na tydzień powinni iść to by się nauczyli. Co roku ta sama sytuacja nie dadzą premii albo czekać trzeba i upominać się o swoje. Patologia w tej firmie nie zna granic. Kierownicy mniej niż najniższa krajowa na umowie, bo podwyżka nie należy się przez dodatek. Jeden salon właśnie zamknęli ciekawe, który następny będzie.

Andrzej Bobola
Pracownik
 Pytanie

Podpisuje się imieniem męczennika bo to doskonale odzwierdciedla prace w tej firmie. Jeśli chodzi o plusy to naprawdę zgrany zespół, ale do czasu.. Rotacja ludzi jest bardzo duża, czym to jest spodwodowane to każdy może sobie dopowiedzieć. Pomijając zarobki to regionalni dość mocno zadufani w sobie, jeśli pracownik popełni błąd to można oczekiwać maili z wielką, czerwoną czcionką, natomiast błędy centrali których jest naprawdę dużo zostają "olane" bo to przecież wszyscy znajomi. Ciągle zmieniające się procedury o których pracownicy nawet nie są na bieżąco informowani. Jeśli chodzi o plan godzin to nie możesz mieć 3 dni wolnych pod rząd jeśli wyjdzie ci tak z grafiku, jeszcze byś się rozbestwił i co? Premia na czas i niejednokrotnie dosyć znośna, ale co z tego jak w połączeniu z podstawą suma jest bardzo kiepska. Ukrywanie zarobków pracowników, nowy pracownik otrzyma takie samo wynagrodzenie jak inna osoba po 2 latach pracy (zależenie od tego jak ktoś przypasuje regionalnemu, nie ma na to wpływu przykładanie się do pracy.) Umowę otrzymasz w dniu zakończenia poprzedniej, "z zaskoczenia" dowiesz się o zarobkach, jeśli zechcesz wcześniej porozmawiać o umowie usłyszysz, "że jeszcze jest czas". Tak to niech sobie traktują znajomych, o większej ilości minusów nawet nie chce mi się pisać bo i tak za dużo czasu zajmuje już ta firma..

Agnieszka
Inne
@Andrzej Bobola

O zgranym zespole zawsze miło się czyta. Szukają właśnie Doradcy klienta - salon w Galerii Janki. Masz info jak wygląda szansa na awans z salonu w galerii do biura?

Ilona
Inne

Czemu tak sceptycznie? Tobie się po prostu nie udało, bo tak trudno czy ogólnie nie przewidują tutaj tego typu przejść? Jedynie rekrutacja zewnętrzna wchodzi w grę?

NN
Były pracownik
 Pytanie

Relacja z Jubitomem jest trochę jak życie w toksycznym związku - jest kilka rzeczy, które Cię w nim trzymają: fajny zespół, dobra lokalizacja, czyste warunki pracy, UOP. Ale jak zajrzysz głębiej, to nie jest tak kolorowo. Jeszcze kilka lat temu, była to naprawdę konkurencyjna oferta dla potencjalnych kandydatów - nawet jeżeli podstawa nie była zachwycająca, to niezależnie od wysokości utargu miało się zagwarantowaną premię. Często niedużą, ale była motywacja do działania. Przychodziła w tym samym dniu, co pensja i niepotrzebne były magiczne wyliczenia - człowiek na bieżąco wiedział czego może się spodziewać. Od czasu do czasu odbyło się jakieś szkolenie, było sporo konkursów, co w skali roku również przynosiło jakieś pieniądze (lub przynajmniej fajny zegarek/biżuterię). Wiem, że mamy czas pandemii, że nasze życie się zmieniło, ale nie jest tajemnicą, że Jubitom wziął za ten czas zapomogę od Państwa (enigmatyczne informacje o RODO, z którymi mieliśmy się zapoznać). Pomimo wprowadzanych obostrzeń/limitów, pomimo niedziel niehandlowych i uszczuplonej w stosunku do poprzednich lat kadry pracowniczej oraz jeszcze kilku innych czynników, swoistych dla konkretnych salonów, które w teorii powinny powodować obniżenie utargów - paradoksalnie te są albo na bardzo zbliżonym poziomie, albo są wręcz wyższe niż w ubiegłych latach. Dlatego nie rozumiem, dlaczego obniża nam się premie, traktując nas przy tym bez szacunku, sugerując, że upominanie się o swoje, wypracowane pieniądze zakrawa o tupet i bezczelność. Wypłaca się nam jakieś randomowe kwoty, albo nie wypłaca się nic, zasłaniając się sławetną już definicją "premii uznaniowej". My wiemy, co to znaczy "uznaniowa", ale też przychodząc do pracy dostawaliśmy pewną gwarancję, że ta uznaniowa premia jest poniekąd po prostu jednym ze stałych składników wynagrodzenia - zmiana zasad w połowie gry nie jest oznaką zdrowego podejścia. Rezygnacja ze współprac konkursowych z markami, bo według najwyższego szczebla Jubitomu, nosi to znamiona korupcji, to parodia westernu. O premii świątecznej 19/20 nie wspomnę... Inną jeszcze sprawą jest zmiana systemu rozliczania wypracowanych godzin z kwartalnego na 10-miesięczny, poparta głosem tajemniczej grupy reprezentantów, przez którą musimy odpracować wszystkie zaległe godziny, które "stworzył" lockdown. Przez niedobór pracowników te godziny poniekąd "odrabiają się" same, bo nie jesteśmy w stanie stworzyć grafiku nie wyrabiając ich. Pomijam fakt, że śmieszne godziny wypracowywane w lockdownie powodowały, że człowiek i tak był uzależniony od pracy, musiał być dostępny i wydawał na dojazdy do niej tyle samo, co w "normalnych" czasach. Dodatkowo pragnę przypomnieć kadrze Biura w Rumii - Wy w większości jesteście takimi samymi parobkami, jak my w Salonach, tylko siedzicie w Centrali. Szanuję Waszą pracę, ale uświadomcie sobie, że ostatecznie to my, ostatnie ogniwo w kontakcie z Klientem, zarabiamy na Wasze pensje, więc miło byłoby, gdybyście zamiast kopać nam dołki pod nogami, po prostu z nami współpracowali, a nie obrabiali to i owo, dokładając wciąż dodatkowych pierdozadań. Panu prezesowi IT oraz Pani z logistyki polecam zapoznać się z pojęciem "netykiety" i wykrzykniki, caps lock oraz czcionkę w rozmiarze 72 wsadzić sobie głęboko w kieszeń. A groźby kar za nieopatrznie niewyłączony wieczorem komputer są zwyczajnie żenujące. Nie chcąc uogólniać - pracują tam też oczywiście osoby pomocne i uczciwe, ale one będą wiedziały, że ten zarzut nie jest kierowany do nich. Trollom, którzy twierdzą, że 2500 zł na rękę, to jakaś magiczna kwota powyżej której nie wypada wnioskować o podwyżki, proponuję zajść do sklepu, bo chyba dawno nie byli oraz zaciągnąć się do jakiegoś wolontariatu - chociaż taki pożytek z Was będzie. Za doświadczenie i zaangażowanie należą się pieniądze. Nie psujcie rynku - argument, że przecież w każdym innym miejscu pracy jest tak samo, albo gorzej, do mnie nie przemawia - to nie znaczy, że tak powinno być. To jest patologia i powinno się z nią walczyć. Btw. Czy w Centrali naprawdę myślicie, że my opakowaniami biżuteryjnymi handlujemy gdzieś na boku? Że jeżeli składamy zamówienie na konkretną liczbę opakowań to dlatego, że mamy takie widzimisię, czy jednak bazujemy na sprzedaży z analogicznego okresu w zeszłym roku? Wy chyba nie macie świadomości, jakie czasami fikołki musimy robić przy Klientach, bo nie wystarcza nam tych Waszych luksusowych opakowań. Jak Wam się budżet na nie nie skleja, to podnieście ceny o złotówkę, doliczcie sobie je do marży i przestańcie dziadować, bo taka bagatelna z pozoru pierdoła, jak opakowanie, powoduje, że następnym razem Klient idzie do Kruka, w którym zapłaci albo trochę więcej, albo tyle samo, ale później nie będzie miał problemu z przepakowywaniem prezentu i dokupowaniem toreb, bo nasze nadają się co najwyżej to zapakowania truskawek na targu...

4
Kurier
Pracownik
@NN

Pięknie napisane, powinien to przeczytać każdy "członek" zarządu, każdy w centrali z szefową włącznie

Basia
Pracownik
@NN

Naprawdę w punkt brawo!!!!!

Elo
Pracownik
@NN

Wielkie brawa dla Ciebie jeśli stworzysz związki zawodowe idę zaraz za Tobą jak nic .Napisane tak jak jest obecnie w firmie wspomniał bym jeszcze o koszulach z których śmieją się już klienci ...

Gosia
Pracownik
@NN

W punkt brawo ! Dodałabym jeszcze tylko temat koszul , wstyd żeby pracownicy chodzili w takich starych spranych koszulach ,

Dżordż
Inne
@Gosia

Ja tam mam beke jak widzę wasze stroje :D !!!! salony dla ubogich :D

Ola
Pracownik
@Dżordż

Taaaa haha szaro-żółte . Chwała się ze są renomowana firma a żałują na koszule dla pracowników , którzy reprezentują firmę

Jula
Kandydat
 Pytanie
@Ola

Brawo, brawo postawa godna pracownika stulecia;) Czy w Yesach dają Wam koszule:) Hahaha Tacy silni, tacy odwaźni a jak mysz pod miotłą. Czy zgłosiliście to kierownikowi i wysłał on jakiegoś oficjalnego maila? Czy tylko narzekać potraficie?? Z takimi sprawami trzeba zgłaszać się do kierownika

Twoja stara
Były pracownik
@Jula

Tak, zgłosiliśmy zapotrzebowanie 2 lata temu. Potem musieliśmy używać własnych ubrań, żeby nie wyglądać na menelów. Jubitom jest w tej branży jak upośledzony brat, z którego wszyscy się śmieją i dźgają patykiem, jak gruby kuzyn, który puszcza śmierdzące bąki przy stole, jak Zajączek z "Chłopaki nie płaczą". Jesteście tak samo profesjonalni i kompetentni jak psia kupa na chodniku. Parodia zarządzania. Zapłaccie obiecane pieniądze i skończcie robić z siebie pajaców, wszyscy się z was śmieją. Błaźnijcie się dalej, a każdy potencjalny pracownik dowie się gdzie nie próbować szczęścia.

Elo
Pracownik
 Pytanie
@Jula

No wyobraź sobie że było zgłaszanie i to nie jeden raz ba nawet były podawane rozmiary managerom i co? Odpowiedź brzmiała jest pandemia są ważniejsze sprawy niż koszule....Odpowiedź z ust szanownego dyrektora. A porównanie Jubitom do Yesa jest śmieszne od razu powinnaś wylecieć z branży... Więc brawa dla Ciebie skoro Yes jest dla Ciebie firmą do porównywania, jak nisko upadłaś....

BER
Pracownik
@Jula

Zgłaszane było prawie co spotkanie z managerem regionu. Żałosne jest w ogóle to ,że to pracownik musi się upominać o reprezentacyjne koszule ( niby szyte z najlepszych tkanin i w świetnych hurtowniach ,a pękają w nich szwy po kilku założeniach ), nie poklejone ,czyste opakowania. To chyba firmie powinno zależeć na tym by klient nie pomyślał, że same sklejałysmy te pudełka na zapleczu oraz ,że firma jest solidna i prestiżowa. Niestety w firmie Jubitom jest odwrotnie ,to pracownicy o wszystko muszą walczyć ,żeby utrzymać standard marki. Szkoda ,że zamiast doceniać to dostajemy po d. Pamiętam jeszcze czasy jak Panowie dostawali budżet na koszule - stary ,porządny jubitom.

Była
Były pracownik
@NN

Kocham ten komentarz... Wszystko co jest w nim napisane odbywało się 2 lata temu i jest adekwatne do obecnej sytuacji. Firma opiera się na kłamstwach, kłamstwach i jeszcze raz kłamstwach. Inaczej tego nazwać nie można. Życzę wszystkim, aby w końcu otworzyli oczy, że lepiej nie będzie i otworzyli się na rynek pracy, ponieważ wcale nie jest tak, że nie ma w czym wybierać. Pozdrowienia dla Pana H. - pseudokierownika z pomorza.

XYZ
Były pracownik
 Pytanie
@NN

2500? Chyba z tymi premiami, tfu, nagrodami. Najniższa krajowa i nagrody, gdzie zobaczyć więcej niż 300zl to święto. Ciekawa jestem czy regionalny z Pomorza dalej mąci. Czy dalej obiecuje jedno a wychodzi zupełnie coś innego. Firma tak januszowa, że aż boli. Zostawianie pracowników samych sobie z problemami na salonach. Pojedyncze zmiany i później wielkie zdziwienie „ale jak to?!”. A jak się zgłaszało braki kadrowe to głusi byli. Ile razy trzeba było oczami świecić przed klientami. Czy to właśnie przez pojedyncze zmiany, czy przez piękne opakowania albo ich brak. Centrala faktycznie ma się za lepszych od zwykłych sprzedawców w salonach. Arogancki ton niektórych pań jasno pokazywał co o nas myślą. Chociaż były tez osoby z centrali, które były miłe i pomocne, ale te osoby można policzyć na palcach jednej ręki.

Alex
Były pracownik
@NN

Napisane w punkt! Jednak to nie wszystko. Na nowe koszule firmowe czekalismy ok. 8 miesiecy. Szkolenia - wpisują ci w grafik tyle godzin ile trwa szkolenie (zazwyczaj 4, max 6h), nie licząc się z faktem, że jedziesz z Krakowa, Łodzi czy innego miasta kilka godzin, poświęcając swój własny czas. Nieustanna rotacja pracowników - warto zadać regionalnemu pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej z czego wynika. Najniższa krajowa przez długi czas, tłumaczona premiami. Z calym szacunkiem, ale nawet 1000 premii nie rekompensuje wymagań i umiejętności, które trzeba posiadać, by sobie poradzić z asortymentem który mają sklepy w dużych miastach. Brak szacunku do pracownika, tony papierów, tabel i procedur. Ktoś zapomniał,ze to sklep nie korpo. Krótko mówiąc, firma traktuje pracownikow jak tania sile roboczą. I te stanowiska regionalnych, pozal się boże, których cała moc to zatwierdzanie grafików i zatrudnianie non stop ludzi i ich jęki na salonie, że już mają dośc szukania w koło kogoś do pracy. Ludzie (kierownicy regionalni) bez jakiejkolwiek odwagi cywilnej, by porozmawiać z właścicielami, by coś polepszyć. Firma straszna, omijać szerokim łukiem, bo wszystko co się dzieje w salonie, to zawsze wina pracownika.

Agnieszka pracownik od roku
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś coś wie na temat tej dziwnej sytuacji w firmie? Towaru braki, artykuły biurowe braki, ludzi w centrali braki... Jakaś upadłość czy co? Premie opłakane, nie wiem czy szukać nowej pracy..

Bu
Były pracownik
@Agnieszka pracownik od roku

Zapytaj regio a nie tu info szukasz.

Ilona
Inne
@Bu

A myślisz, że szczerze odpowie?

Pracownica
Były pracownik

Firma dramat.. praca sama w sobie bardzo w porządku , jeżeli ktoś się w tym widzi i lubi to jak najbardziej. Sama się w niej uwielbiałam no ale... atmosfera beznadziejna, brak szacunku , brak możliwości wyrażenia własnego zdania. Pracownicy nie są doceniani wręcz przeciwnie. Wolą zwolnić stałą osobę ,która już coś więcej wie i zatrudnić nową na jej miejsce. Opinie nie są obiektywne względem pracownika. Zgłaszanie jakiegokolwiek problemu Regionalnej nie jest rozwiązywane a wręcz przeciwnie wykorzystywane przeciwko tej osoby. Ręka , rękę myje. Ludzie nie są traktowani tak samo wręcz są dzieleni na lepszych i gorszych. Szczerze nie wspominam dobrze tej pracy wręcz przeciwnie uważam , że straciłam szmat czasu niepotrzebnie . Nawet po szczerej rozmowie i ujawnieniu problemów w pracy nie zostały podjęte żadne konsekwencje i działania.

Ilona
Inne
@Pracownica

No słabo to brzmi niestety wszystko. Chociaż zastanawiam się z kim konkretnie ta wspomniana szczera rozmowa była przeprowadzana?

Pracownica
Były pracownik
@Ilona

Z osobą decyzyjną . Chociaż widać, że w tej firmie nie warto się nic odzywać. Potrafią się tylko bawić w tej swojej zakłamanej piaskownicy. Jedno jest mówione drugie robione .

Olga
Pracownik

Fatalna praca , płaca i kierownictwo zarządzające . Premie mało widoczne

Kos
Były pracownik
@Olga

Konkurencja pewnie....

Olga
Pracownik
 Pytanie
@Kos

Czemu konkrecja ? Jubitom płaci najniższa krajowa , (usunięte przez administratora) na premie . Zarząd nie umie prowadzić firmy to prawda nie konkrecja !

Misiek
Były pracownik
@Olga

Zarobki są bardzo dobre, jeśli by nie było tak to nie byłoby tylu pracowników o tak dużym stażu pracy

Aldona
Pracownik
 Pytanie
@Misiek

Gdzie są pracownicy z dużym stażem ? Chyba w centrali bo nie na salonach

Michał
Pracownik
 Pytanie
@Misiek

Gdzie w Jubitom płaca więcej niż najniższa krajowa ?

Stary
Pracownik
 Pytanie
@Michał

A gdzie mniej?

Michał
Pracownik
 Pytanie
@Stary

Kto napisał że nniej ? Napisałem ze płaca najniższa krajowa nniej się nie da przecież . Jubitom płaci najniższa stawkę jaka jest dopuszczalna przez rząd na polskim rynku pracy . Nic nie było napisane w mojej wypowiedzi ze mniej ! Było pytanie gdzie dokładnie płaca więcej niż najniższa i brak odpowiedzi czyli wszędzie płaca minimalna

Stary
Pracownik
@Michał

Zle się wyraziłem. Chodziło o to, gdzie niby płaca najniższa. U nas w mieście ( a mamy więcej niż jeden salon) nikt chyba na najniższej nie siedzi ( a w salonie to już na pewno:))

Michał
Pracownik
@Stary

Jakie miasto i salon , nic mi nie mówi mi odpowiedz u nnie w mieście :)

Stary
Pracownik
@Michał

To może Ty napis kim jesteś i z jakiego salonu. Piszesz anonimowo i oczekujesz konkretów…

Michał
Pracownik
 Pytanie
@Stary

Ja pierwszy zadałam pytanie jaki salon zarabia więcej niż najniższa krajowa i w odpowiedzi pytanie ? Nie ładnie , jakaś tajemnica czyżby kłamstwo ze się dostaje wyżej niż najniższa krajowa :) nie pozdrawiam Cię Jarku

Jaba
Były pracownik
@Olga

Fatalny to Ty jesteś !!!!

Ilona
Inne
@Jaba

Może bardziej konstruktywnie będzie uargumentować czemu się nie zgadzasz?

Zostaw merytoryczną opinię o Jubitom - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jubitom?

    Zobacz opinie na temat firmy Jubitom tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 261.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jubitom?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 242, z czego 9 to opinie pozytywne, 147 to opinie negatywne, a 86 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Jubitom
Przejdź do nowych opinii