Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Aleksandra
Inne

O RPA mi cos napiszecie? wiem, że młodszy specjalista jest właśnie w tym zakresie poszukiwany. kiedyś już padały wzmianki o złym traktowaniu i tym podobnych. Czy to do dziś sprawdzone informacje są? na tym dziale jest podobnie? Może ktoś kto pracuje ocenić? I teraz jak będę iść na rozmowę to macie może przy tym jakieś porady?

Praca
Były pracownik

Witam wszystkich, Tak jak ktoś pisał wcześniej praca w SCB CC jest dobra dla ludzi, którzy nigdy wcześniej nie pracowali z klientem, lub zaczynają karierę w finansach. Pierwsze 2 tygodniowe szkolenie jest bardzo obszerne, pozwala poznać i zobaczyć ,,od kuchni" jak to wygląda. Po głównym szkoleniu szkolenia z innych procesów, znacznie krótsze, lecz nie mniej interesujące. Sama praca również jest dobrym testem czy osoba nadaje się do kontaktu z klientem. Z plusów na pewno dobry socjal(multi,Luxmed,ub.na życie,ppk,wczasy,dofinansowania i wiele innych) możliwość pogodzenia z studiami, zdobycie doświadczenia. Z minusów zarobki, które z jednej strony dla osoby początkującej są atrakcyjne, jednocześnie dla osoby z długim stażem uwłaczające, praktycznie każda osoba ma podobną wypłatę z różnicą 10-20% w zależności od otrzymanej premii niezależnie od stażu pracy. Obowiązki po kilku miesiącach strasznie monotonne, duże prawdopodobieństwo wypalenia zawodowego po kilku latach. Mała szansa na awans, szczególnie w ostrowskim CC, jeśli jednak dostaniesz się do innego departamentu to zarobki równie przykre, lecz bez kontaktu z klientem. Podsumowując praca dobra na start po szkole średniej do roku czasu. W czasie tych 12 miesięcy robić jak najwięcej kursów doszkalających, nauczyć się języka angielskiego i śmiało można iść do innych CC, w których za doświadczenie i język będziecie mieć godną wypłatę. Praca po roku czasu jest jak strzał w kolano, gdyż nic więcej się nie nauczycie, a wraz z kolejnymi szkoleniami niezwiązanymi że sprzedażą wasza premia a tym samym wypłata będzie niższa.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w Santander Consumer Bank S.A. szukają chętnych na staż?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

A jaki był argument co do tego, że wina leży po Pańskiej stronie? nie zostało to zawarte w wypowiedzi, a może to kluczowe? Czy jakiś regulamin banku odnosi się wprost do takich sytuacji? ogólnie to jest wyodrębniony specjalny dział do obsługi takich sytuacji czy może wszystko dzieje się poprzez doradcę?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Gaba
Kandydat

Hej, widziałam na stronie ofertę pracy dla speca od zarzadzania serwisami internetowymi na Legnicką, to stanowisko nie ma nic wspólnego z ta aplikacją na telefon, którą bank posiada? Do zespołu programistycznego można się zgłosić? Wzięliby juniora?

Pracownik
Pracownik

Polecam prace w tej firmie jeśli chcesz zdobyć doświadczenie na słuchawce. Praca na start dobrze uczy obycia z klientami banku. Szkoleniowcy bardzo dobrze przygotowuja do pracy i zawsze chętnie pomoga. Nie polecam jeśli szukasz pracy, w której chcesz dobrze zarabiać, im dłużej pracujesz tym mniej zarabiasz, bo masz coraz więcej zadań, które nie opieraja się na sprzedaży, a na twojej pensji zasadniczej (która jest conajmniej śmieszna). Jeżeli zależy ci na dobrej atmosferze to z tym bywa różnie. Atmosfera pomiedzy pracownikami jest super. Pomiędzy pracownikami, a koordynatorami już nie zawsze. Stabilnie i bezpiecznie możesz sie poczuć dopiero jak dostaniesz umowe na czas nieokreślony, czyli po jakiś 33 miesiacach pracy. Ostatnio było dużo sytuacji, że nie przedłużali pracownikom umów bez żadnych wyjaśnień i ludzie na ostatnia chwile zostawali bez pracy. Jeśli chodzi o rozwój to nie ma zbyt wielu dróg. Wiekszość osób zatrzymuje sie na etapie szkoleniowca. Z praktykami firmy też sie nie zgadzam, SCB dostało wielomilionowa karę od UOKiK. Podsumowujac, jeżeli szukasz stabilnej pracy z dobrym wynagrodzeniem i ścieżka rozwoju i awansu, która opiera się na twoim doświadczeniu i umiejętnościach (a nie lizaniu (usunięte przez administratora)) to nie tutaj.

Jak
Pracownik
@Pracownik

Chyba najbardziej rzetelny komwntarz i oddajacy realia, mozna dodac ze coraz wieksze cele stawiaja mimo ze kredyty z ich opricentowaniem sa bardzo malo atrakcyjne, kiedys to bylo 7.20 procetn i prowizja 19 procetn, a teraz 19 procent prowizji i 19 procent oprocentowania i masz robic wieksze limity i wieksze kwoty sprzedawac niz kiedys.

aaa
Inne

Czy da się pogodzić pracę w cc ze studiami dziennymi? Chciałlbym trochę dorobiś w czasie studiów, słyszałem też o możliwości zdalnej pracy po wdrożeniu. Próbował ktoś pogodzić taką pracę ze studiami dziennymi?

Loni
Pracownik
@aaa

Z tego co się orientuje to raczej praca dla osób, które chcą pracować cały etat. Sporo jest osób, które studiują zaocznie. Dziennie raczej trudno jest pogodzić prace ze studiami. Praca zdalna jest zazwyczaj do 3 msc od zatrudnienia.

Chyba kandydat
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie do pracowników cc, zastanawiam się czy aplikować, czy jest możliwość pracy zdalnej? Interesuje mnie praca z domu kilka razy w tygodniu. Jak to wyglada w santanderze? Z góry dzięki za odp.

Pracownica CC
Pracownik
@Chyba kandydat

Hej, tak, jest możliwość pracy zdalnej. Najczęściej po okresie wdrożeniowym i przedłużeniu umowy (po ok. 3 miesiącach) można dostać laptop i pracować z domu. Jeśli chodzi akurat o dział posprzedaży, to w biurze trzeba się pojawić raz na miesiąc (chyba, że są inne ustalenia z przełożonym). Ale proszę sobie nie wyobrażać, że się w domu włączy komputer i pójdzie na zakupy. To nie "tego typu" zdalna. Praca jest stale monitorowana, człowiek jest de facto "przywiązany" słuchawkami do lapka. Czasem jakieś ziemniaki, czy pranie uda się wstawić, ale jak jest młyn, to z krzesełka i tak nie wstaniesz :) Najzwyczajniej w świecie w godzinach pracy trzeba pracować :) Generalnie polecam, bo jest duża oszczędność czasu na dojazdach, nawet jak nie masz daleko, to i tak ponad godzina dziennie w kieszeni :)

Pracownik CC
Pracownik
 Pytanie

Opinie są tak różne, że jedna przeczy drugiej :) Ktoś pisze, że trzeba walczyć o miejsce a inna osoba pisze, że jest dużo miejsc bo dużo pracowników pracuje zdalnie. Ktoś pisze o mobbingu, zastraszaniu, inwigilacji a inna osoba, ze atmosfera jest super. Ile ludzi tyle opinii, nie wiem czy jest pracodawca, który ma tylko dobre opinie. Rotacja w CC to nic nadzwyczajnego. Często pracują tu studenci, którzy po studiach szukają pracy w swoim zawodzie. Jak w każdym zawodzie, występuje wypalenie zawodowe. Spotkałam, też osoby, które dopiero po zatrudnieniu i kilku rozmowach mogły stwierdzić, że to praca nie dla nich. Jak dla mnie super jest to, że mogę pracować zdalnie, że mogę zarobić jak się przyłożę. A zasady ? Ktoś już Tu napisał, że w każdej pracy są zasady, których trzeba przestrzegać.

Ekom
Pracownik
@Pracownik CC

Sama pracowałam tam przez ponad rok, praca nie jest łatwa, ale jak ktoś chce to może zarobić na prawdę spoko premie. Ja pracowałam zdalnie i tu raczej polecałabym prace z biura zupełnie inna atmosfera. W domu trochę trudno tak siedzieć cały tydzień z klientami. Jak ktoś lubi rozmawiać z klientami to polecam dział E-commerce. Minusem dla mnie były zmiany weekendowe ale tragedii tez jakoś nie było. Być może kiedyś wrócę jeszcze do cc pzdr!

Poszukujący
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie na początek może liczyć doradca klienta we Wrocławiu lub podobnym mieście? @Pracodawca

Były CC SCB
Były pracownik
 Pytanie

Pracowniku CC, owszem, jak zdążyłaś zauważyć, opinie tutaj wystawiane są tez wśród byłych pracowników i w opinii ta informacja jest uwzględniana. Trzeba szanować pracę? Owszem. Ale powinno działać to w dwie strony. Ja, czy wiele innych osób wśród moich znajomych, nagle nie dostali kontynuacji umów. Dlaczego? Bo l4, bo macierzyński, bo reklamacja, bo … No właśnie, bo? Nie dostajesz nawet konkretnej informacji dlaczego. Możesz brać udział w wielu dodatkowych rzeczach, reklamować bank, udzielać się w ich konkursach, akcjach, itp. Ale na końcu i tak zostaniesz potraktowany jakbyś był nikim. I uważam, że osoba która decyduje o umowach, podejmuje decyzje w niesamowicie losowy sposób. Pracownicy, którzy tam nadal pracują nie powiedzą tego głośno, bo no cóż, boja się. Ale sami między sobą, zadają pytanie „dlaczego ta osoba nie dostała umowy?”. Skoro pracodawca olewa starania pracownia, to po co się starać? Wyjdzie na to samo. Najpierw robią redukcje etatów, później nagle szukają osób na nadgodziny, bo brakuje. Telefon dzwoni co chwilę, a napiszą maila, że masz poprawić szybkość rozmowy, żeby nie było oczeków. Okej. Jak? Skoro milion rzeczy masz do powiedzenia, propozycję kredyty do zaproponowania, którą musisz koniecznie kilka razy, mimo odmowy, powtórzyć, bo dostaniesz po premii? Oczekują od Ciebie tego, żebyś powiedział wszystko, poprawnie, jeszcze zgodnie ze standardami, na tyle, żeby nie ucięli Ci z premii i na tyle, żeby klient zrozumiał. Powiedzieć mu o zaległości, jeśli je ma. Powiedzieć o kredycie kilka razy. Sprawdzić zgody i zachęcać do ich zmian. Zachęcać do bankowości internetowej. I to wszystko najlepiej zrobić w 30 sekund, bo przecież czeka kolejka klientów na linii… Gdyby nie nieracjonalne decyzje, linia pracowałaby szybciej i sprawniej. Teraz cześć osób sama odeszła, bo każdy widzi, co się dzieje, inni nie dostali umów, a jeszcze inni pobrali l4, bo maja dosyć. Później zostaje garstka osób, która musi ogarnąć całą robotę.

Pracownik CC
Pracownik

Pracuje w CC od jakiegoś czasu i łatwo nie jest ale ... Nigdy nie spotkałam się z mobbingiem ( to bardzo mocne słowo i lepiej znać definicje jak się o tym pisze ) atmosfera jest na medal, koordynatorzy pomocni. Można zarobić ( podstawa, dodatki, nagrody, premia ). Oczywiście trzeba przestrzegać zasad bo pracujesz dla Banku, raczej nie znajdziesz pracy w której jest brak zasad. Zastanawiam się kto pisze te komentarze i mam wrażenie, ze osoby z którymi się pożegnali. Jak chcesz pracować uczciwie i szanujesz pracę to polecam.

Xyz
Pracownik
@Pracownik CC

Najwyraźniej jeszcze za krótko pracujesz żeby się przekonać, spokojnie każdy na początku twierdził że jest spoko ???? uczciwa praca i szacunek oczywiście, natomiast z drugiej strony wypadało by też szanować pracownika a nie na każdym kroku dobijać i szukać problemu, byle tylko zapłacić mniej.

Administrator

Firma Santander Consumer Bank S.A. poszukiwała pracowników na stanowisko Koordynator. Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny? Czy komuś udało się podjąć tę pracę?

@Noname
Pracownik
 Pytanie

Dramat !!! ,W placówkach partnerskich słyszysz od partnera że on wcale premii nie musi wypłacać :/ … premia od 250-500 zł za 100% planu? Gdzie reszta tych pieniędzy ?

Santela
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam wszystkim osobą... Niestety praca w tej firmie wykańcza psychicznie.. Musisz pracować jak robot wszystko słowo w słowo powtarzać inaczej masz ucinaną premię za najmniejsze przejęzyczenie. Elastyczny grafik nie istnieje tak samo jak możliwość przesunięcia chociażby 1dnia urlopu. Urlop planujesz w styczniu na cały rok bez możliwości edytowania w trakcie. Jeżeli masz swoje zdanie i coś Ci się nie podoba jesteś uważany za osobę konfliktową i trafiasz na czarną listę :D Musisz być zadowolonym z każdej zmiany w firmie. Pracując na zmianę popołudniową 11-19 - radzę zaopatrzyć się w pampersy ponieważ między 16-19 jest zakaz wyjścia na przerwę inaczej po chwili masz już milion wiadomości i telefon dlaczego byłeś się wysikać i nie było Cię 2min. Mimo, że przełożony ma informację o przedłużeniu umowy miesiąc wcześniej to tak naprawdę informuje Cię na tydzień przed, że umowa nie została przedłużona - oczywiście z łaską, po płaszczeniu się i zadawaniu 100 000 pytań czy jest już informacja odnośnie umowy.. Co chwile są jakieś @ jak to jest wspaniała atmosfera, a tak naprawdę każdy siedzi cicho i boi się odezwać... Nie wspomnę o zarobkach najniższej krajowej na umowie pracując w Banku i otrzymując @ że Bank za dany kwartał pobił wszelkie rekordy to jakaś porażka... Raz w roku jest przegląd wynagrodzeń (nigdy nie wiadomo kiedy), jeżeli otrzymujesz umowę na stałe i zmieniasz stanowisko na wyższe to jest automatycznie większa podstawa, ale żeby nie było tak super musisz czekać do przeglądu wynagrodzeń.. Jeżeli przegląd był np. 16go lipca a Ty umowę dostałeś 18lipca to masz pecha bo nie otrzymasz od razu po zmianie stanowiska większej kasy tylko musisz czekać rok, 1,5roku do następnego przeglądu i jesteś okradany przez swojego pracodawcę tym bardziej, że osobą którym przedłużą umowę na 1 dzień przed przeglądem kasę otrzymują od razu. Gdzie jest to równe traktowanie pracownika ?? PORAŻKA !! Jeśli cenisz sobie spokój psychiczny, miłą atmosferę w pracy to zdecydowanie omijaj pracę na Call Center w tym Banku

Odradzam
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam pracę osobą, które chcą być doceniane, za zaangażowanie i obsługę infolinii. Znałem osoby, które pracowały i chciały pracować, ale na ich miejsce poszukają aktualnie nowych pracowników. Dlaczego? Bo zdarzyło im się wziąć l4. Tutaj absolutnie nie można chorować. Mimo, że czasami pracownicy, nawet Ci na umowę na nieokreślony, biorą l4, ponieważ psychicznie mają dosyć. Pracodawca mógłby przeprowadzić anonimową ankietę, ilu z tych pracowników korzysta z usług psychologa, lub bierze antydepresanty. Fakt, praca na infolinii, to głównie praca z klientem. Czyli wyczerpująca. Niestety kierownictwo przyczynia się do sytuacji konfliktowych, ponieważ zamiast postawić na dłuższego stażem pracownika, wolą zatrudnić kogoś nowego, na krótszy okres. Coraz częściej nowe osoby odchodzą po 3 miesiącach, ale po ich błędach, trzeba się srogo klientom tłumaczyć. Wiadomo, każdy z Nas się uczył. Każdy z Nas popełniał błędy, ale w tej firmie było dużo dobrych pracowników, którzy nagle dowiedzieli się o braku kontynuacji umowy. Co gorsza, zdarzało się to na tydzień przed końcem umowy. Możesz mieć 40 lat, dwójkę dzieci, dobrze pracować, ale czasami brać opiekę, czy l4 i nagle dowiadujesz się, ze przez to, nie dostaniesz przedłużenia umowy. Jeśli chcecie stabilizacji, pewności w zatrudnieniu, to zdecydowanie nie tutaj. O równości tez nie ma mowy. Tyle się o niej mówi w tej pracy, ale jedynie w teorii. W praktyce, no cóż. Pozostawia to wiele do życzenia. Przełożonymi zostają osoby, które urządzają sobie później tzw. prywatę i kolesiostwo. Jeśli ktoś Cię nie lubi, to dostajesz minusa za… głośne oddychanie w słuchawce podczas rozmowy. Dosłownie.

1
Były
Były pracownik
 Pytanie

Moja opinia będzie dotyczyć podejścia do pracownika, ponieważ jeśli chodzi o specyfikę pracy, to trzeba się liczyć z tym, że praca na infolinii polega na ciągłym odbieraniu połączeń i obsługiwaniu niekoniecznie samych miłych klientów. Cóż, praca z ludźmi taka jest. Wyczerpująca. Natomiast niemili klienci biorą się również stąd, że często dostają błędną informację. Dlaczego? Bo kierownictwo woli zatrudniać nowe osoby, które będą pracowały na umowy na czas określony. Zanim nowe osoby zostaną dobrze wdrożone, to przekazują lub powielają błędne informacje, które powodują sytuacje konfliktowe. Według kierownictwa, liczy się podejście do klienta i prawidłowe, rzetelne przekazywanie informacji. Szkoda, że robią takiego bubla, że wyszkolone osoby, które mają wiedzę produktową, zostają wysyłane na zieloną trawkę, a w ich miejsce zatrudniają osoby, po których trzeba poprawiać błędy i użerać się z klientami, świecąc oczami, a które w nie każdym, ale wielu przypadkach, odchodzą po 3 miesiącach. Dłużsi stażem pracownicy nie mają pewności co do swoich umów. Czasami dowiadują się na tydzień przed końcem umowy, czy dostaną nową, czy też nie. Jeśli ktoś szuka stabilizacji w zatrudnieniu i pewności, to na pewno nie tutaj. Santander Consumer stawia na równość. Ale tylko w teorii. W praktyce absolutnie równości nie widać. Nieobiektywne ocenianie pracowników przez przełożonych, brak informowania z jakich powodów dobry pracownik nie dostał kontynuacji umowy. Do tej pracy szukają tylko i wyłącznie „robotów”, którzy będą pracować bez korzystania z chorobowego. Jeśli zgłosisz l4, możesz się obawiać, ze prawdopodobnie nie dostaniesz umowy. W innej pracy, jeśli robisz coś więcej, lub jesteś dobrym pracownikiem jest to doceniane. Tutaj owszem, mówią Ci na odsłuchach rozmów od specjalisty ds.kultury, że rozmowy są idealne, ale nie warto robić nic ponad, czy brać tego do siebie, ponieważ ostatecznie i tak, i tak zostaniesz potraktowany jak ktoś, kto nie robił nic. Na zakończenie dodam tylko, że moja opinia nie jest bezpodstawna. Osoby na nieokreślony, które ciągną miesiącami l4, siedzą w tej pracy, bo wiąże się to z kosztami. Mimo że przez takie osoby, ruch na infolinii jest większy, a pracownik który ten ruch obsługuje, nagle z dnia na dzień się dowiaduje, że to on umowy nie dostanie. Mało tego, są również osoby, które były niejednokrotnie na „dywaniku”, za różne przewinienia, nie proklienckie zachowanie, krzyczenie na klienta itd. ale z powodów kosztów, nadal siedzą na swoim miejscu. Tak wyglada praca w banku, który szczyci się równością.

2
xyz
Inne

Serdecznie nie polecam pracy w dziale posprzedażowym, chyba że ktoś chce się nabawić nerwicy albo depresji. Firma ciągle szczyci się w mailach o wielkim wsparciu psychologicznym, i organizują jakieś webinary, z których końcowo i tak nie można skorzystać ponieważ "nie ma na to przestrzeni". Ciągłe parcie na wyniki, rozliczanie z tego czy klient będzie chciał wysłuchać oferty kredytu, gdzie trzeba namówić na przełączenie do działu sprzedaży i wyrobić ponad 40% skuteczności gdzie dla nich to i tak jest mało, nie wspominając że są to propozycje na kosmicznych warunkach i nie ma się co dziwić klientom że nie chcą nawet tego już słuchać. Nie wyrobisz celu-masz po premii. W rozmowach trzeba uważać na każde słowo bo jeżeli klient złoży reklamację albo rozmowa trafi do odsłuchu i coś się nie spodoba trenerowi albo koordynatorowi, to też oczywiście masz po premii z wytłumaczeniem że rozmowa na przykład była nie prokliencka. Brak odpowiednich narzędzi żeby tym klientom w ogóle pomagać, bo inne działy zawalają swoją robotę i na przykład odpisują na pisma po kilku miesiącach gdzie powinni w ciągu 30 dni, a ty musisz się za to tłumaczyć i prosić o to, żebyś mógł wysłać przyspieszenie czy wiadomość w tej sprawie, bo oczywiście jeśli zgłosisz to ich zdaniem "niesłusznie" to też masz po premii :) Wypłaty są niemiarodajne do pracy i obciążenia psychicznego jakie w tej firmie jest. Każdy jest traktowany inaczej zależy czy ktoś go lubi czy też nie, nie wspominając o śmiesznych zapisach pseudoregulaminu i ciągłych przypomnieniach o tym że "nie możemy współpracownikami rozmawiać na temat swojego wynagrodzenia" - co swoją drogą jest niezgodne z Kodeksem pracy i służy najwyraźniej jedynie do zatajenia tego, że ktoś ma więcej a druga osoba za tą samą pracę ma mniej. Wszystkie poniższe negatywne opinie są jak najbardziej prawdziwe, długo by można pisać na temat tej pracy i to niestety w samych negatywach. Pozytywne opinie są najwyraźniej nabijane przez kierownictwo lub pupilków którzy mają w tej pracy lepiej niż inni. Jeśli ktoś chce zachować zdrowie psychiczne to nie polecam tracić czasu w tej firmie.

Były pracownik
Były pracownik

Połączenia jedno za drugim a spróbuj sie wycofać na chwile to strażnicy grafiku dzwonią i wypisują dlaczego jesteś wycofany. Brak szacunku do zwykłego pracownika (np. nie odpowiadnie na cześć albo obgadywanie za plecami). Zrezygnowałem z pracy w tej firmie i to była świetna decyzja.

Zniesmaczony
Inne
 Pytanie

@Barbara wypytujesz o tą pracę od kilku miesięcy, jednocześnie zadajesz pytania jakbyś już tam dawno była. Pytasz o konkretnych ludzi, działania, wdrożenia, szkolenia. chcesz relacji a nawet pomyslow jak sprzedawać tą lichwę. BARBARA WHO ARE YOU? Czy jako kierowniczka chcesz opinii ludzi o swoich podwładnych, bo w ankietach wszyscy że strachu są zadowoleni? Przypomnij sobie swoje wypowiedzi i albo zmień nick, albo idź spać niech kto inny to przejmie tą fuchę. @Barbara: tylko czy przypadłości tego typu dotyczą bezpośrednio profilu banku? ja akurat widziałam, że Ecommerce ktoś przykładowo chwalił. czy te opinie są zależne od działu? który jeszcze jest polecany i dlaczego? bez doświadczania w którym kierunku iść? @Barbara: te maile dosłownie w ten sposób są skonstruowane czy jednak inaczej ubierają te prośby w słowa? czyli jak wszyscy są na miejscu to udaje się te godziny szczytu jednak jakoś ogarnąć? co w przypadku odpowiedniej liczby personelu? po prostu klient czeka i tyle z konsekwencji? @Barbara: Czyli dopiero start jakiś masz, że na spokojnie wypatrujesz dalszej perspektywy? opowiesz o swoim wdrożeniu? widziałam wcześniej negatywną opinię w tym zakresie. ciekawa jestem zdania innych osób. piszesz, że lekko nie jest, z czym są największe trudności, na co się nastawiać? @Barbara: jako doświadczony w temacie z tego co widzę, to masz może jakieś porady w tym zakresie? Jak skutecznie sprzedawać ich produkty, skoro stwierdzacie, że sa mało atrakcyjne? @Barbara: chodzi o doradcę klienta select? a skąd wiesz, ze dobrze płatna skoro wcześniej na forum i finanse pytałaś? o warunkach w praktyce już samej coś więcej wiesz? @Barbara: aha no jasne, chociaż ciekawa jestem gdzie to wyczytane zostało, tu na forum? w sumie to kiedy idziesz na rozmowę jakąś albo może już byłaś i pracujesz? zdasz relację z samej rozmowy i z tego na co w praktyce można liczyć?

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 176.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 122, z czego 8 to opinie pozytywne, 92 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii