logo Hipermarket REAL

Hipermarket REAL

Wałbrzych

Opinie o Hipermarket REAL

kituś 2010-01-31 02:25:37
praca jak w (usunięte przez administratora) szczególnie gdy na zmianie jest ta nowa kierowniczka (usunięte przez administratora) co jej sodówka do głowy uderzyła jak została z pracownika z-cą kierownika na suchych
anonim 2010-07-07 20:45:30
może tak najwyzsze kierownictwo tego marketu zainteresowalo sie tym co sie dzieje w tym miejscu...toz to zenada - opinie niezbyt pochlebne bo i traktowanie pracownikow jak i klentow pozostawia bardzo,bardzo wiele do zyczenia z reszta real to teraz przwie najdrozszy market w naszym miescie
anonim 2010-07-21 18:51:10
a Fisaszki:P sami analfabeci i ciągle pogotowie przyjeżdża? Znajomy ze szpitala mówił że teraz raz w miesiącu kogoś zabiera. Dziwne strach sie bać
anonimP 2011-06-19 14:35:30
Nie wiem kto to napisał ale z miłą chęcią zapraszam na jeden dzień na dział mięso wędliny zamiast mojej żony to byś buraku lub ćwikło przestała (usunięte przez administratora) głupoty i wieczorem było by lulu o 17:00 żeby na rano znów wstać a nie wypisywać brednie .
Pozdrawiam nierobów.
/// 2011-08-31 16:33:01
dyrektorzy zmieniaja sie jak pogoda tego lata i mamy nastepnego .... poprzedni zwolnil mnostwo osob, zmienil funkcjonowanie dzialow sery,warzywa i mieso - pytanie komu chcial rzekomo to ulepszyc- pracownikom?klientom? napewno nie !!! pensje- koszmar! srednia to jakies 1300zl z premia za niechorowanie w kwocie 270 zlbrutto nieliczni maja prawie po 2000 zl- a ci nieliczni to ...domyslcie sie kto to taki :( jak wyzyc za 1300? na podwyzki nie ma kasy z centrali ale na nowe auta dyrektorow i ich spotkania a i owszem nigdy nie brakuje . wczasy pod grusza z wielkiej laski to 300 zl o piornikowym jak gdzie indziej nawet nie ma mowy premia za nie chorowanie 270 brutto - pracownik chory i na czworakach idzie do pracy bo zal mu tych pieniedzy bo zabieraja calosc nawet za jeden dzien zwolnienia lekarskiego (usunięte przez administratora) i nic wecej
magazynier inne sieci sklepow 2011-09-23 10:37:12
/// - 2011-08-31 16:33:01

dyrektorzy zmieniaja sie jak pogoda tego lata i mamy nastepnego .... poprzedni zwolnil mnostwo osob, zmienil funkcjonowanie dzialow sery,warzywa i mieso - pytanie komu chcial rzekomo to ulepszyc- pracownikom?klientom? napewno nie !!! pensje- koszmar! srednia to jakies 1300zl z premia za niechorowanie w kwocie 270 zlbrutto nieliczni maja prawie po 2000 zl- a ci nieliczni to ...domyslcie sie kto to taki :( jak wyzyc za 1300? na podwyzki nie ma kasy z centrali ale na nowe auta dyrektorow i ich spotkania a i owszem nigdy nie brakuje . wczasy pod grusza z wielkiej laski to 300 zl o piornikowym jak gdzie indziej nawet nie ma mowy premia za nie chorowanie 270 brutto - pracownik chory i na czworakach idzie do pracy bo zal mu tych pieniedzy bo zabieraja calosc nawet za jeden dzien zwolnienia lekarskiego (usunięte przez administratora) i nic wecej

Chryste Panie ale grosze! Wstyd taka pensja to 10 lat temu by była zadawalająca ale nie teraz gdy wszystko jest 2 razy droższe! To (usunięte przez administratora)strzeżcie się pracy w hipermakietach.
były pracownik/magazynier 2014-07-17 17:40:02
Robiłem tam na magazynie(przyjęcie towaru) w ofercie pracy było 1680 brutto a na rozmowie dowiedziałem się, że zatrudniają na 0,75 etatu i płacą 1260 brutto. Papierologi od pigmeja, trzeba wózkiem pojeździć, rozpakować towar, policzyć. I tak trzeba całe 8 godzin a czasem więcej siedzieć bo kierowca tira później przyjedzie i to wszystko za 1000 zł bo za nadgodziny nie płacą. NIE POLECAM.
4
były pracownik/magazynier 2014-09-04 15:55:04
Miałem normalną umowę zawartą z realem... i to był jedyny plus bo przynajmniej kasę dostawałem. Biedrę koło nich wybudowali więc pewnie niedługo ten market powoli będzie zdychać... czego mu życzę. Nie wierzysz to idź sam tam porobić to się przekonasz.
4
real-illusion 2014-10-26 10:08:28
http://praca.money.pl/oferta/pracownik;zespolu;logistyki;magazynier,walbrzych,opis,12099326.html

znów te zbiorowisko inwalidów z II-III stopniem poszukuje frajerów którzy za nich całą robotę odwalą... wynagrodzenie? Bardzo zacne. 1000 zł. Brać póki jest!!!
3
Ona 2014-11-01 07:04:43
Jak nie wierzysz to się zatrudnijcie tam ! Co myślisz,że ludzie tutaj bajki piszą??? Nadgodziny to ewentualnie z łaski w wolnym odbierzesz.
1
były pracownik 2014-11-03 19:22:11
Jakie płatne nadgodziny? Nic takiego nie ma gościu. Robisz za darmo. Czyżby ktoś z tego mega "fajnego" reala te durnoty pisał o płatanych nadgodzinach? hehe też wymyślił.
2
veneryhora 2014-11-22 17:03:39
Od nowego roku mają zzusować śmieciówki hehe także jak ktoś na kasie zarabiał 800 zł. to teraz będzie zarabiać 700 hehe bo państwo dba o jego przyszłość i odkłada(hahaah) jego pieniądze na emeryturę. No... także spoko robota na kasie.
2
remigiusz934 2015-07-01 17:38:44
To może już od przedszkola niech sobie stawia odpowiednie wymagania... a jak przewidzieć jaki kierunek studiów będzie kiedyś opłacalny? Nie da się. Już wiele osób wyjechało z tego kraju... każdy był złym pracownikiem? Nie bo wszędzie niemal w tym kraju dają pigmejowe wypłaty.

Co do reala to nie polecam się tam zatrudniać. Chyba tylko jako student aby dorobić do bułki z chlebem hehe
1
haha 2015-09-08 06:45:41
Ta zmiana na lepsze... real zdycha i tyle. NIE POLECAM tam pracować. Syf!!!
1
jupiter 2015-09-23 15:52:10
Kolejny który nabija pozytywne opinie o tym rozpadającym się markecie... weź koleś skończ

baryga i wieśka to największe kaflary tam pracujące hehe
Ona 2015-10-22 11:51:30
Ludzie nie narzekają??? Właśnie, że narzekają.... Jeszcze trochę i będzie to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] porozamawiaj z pracownikami to się dowiesz i nie pieprz,że nie narzekają.
Ona 2015-10-22 11:51:33
Ludzie nie narzekają??? Właśnie, że narzekają.... Jeszcze trochę i będzie to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] porozamawiaj z pracownikami to się dowiesz i nie pieprz,że nie narzekają.
Ona 2015-12-08 10:18:20
1300 zł wpłaty uważasz, że to dużo? To, że mama koleżanki nie narzekała nie znaczy, że wszystkim się tam podoba traktowanie pracowników. A wogóle po co zabierasz głos? Nie pracujesz i nic nie wiesz
Ona 2015-12-08 10:18:25
1300 zł wpłaty uważasz, że to dużo? To, że mama koleżanki nie narzekała nie znaczy, że wszystkim się tam podoba traktowanie pracowników. A wogóle po co zabierasz głos? Nie pracujesz i nic nie wiesz
haa 2016-04-28 15:12:02
No i real zdechł :)
1
Taajasne 2016-05-25 15:33:44
Taa... polepszyła się... może jeśli chodzi o klienta bo sytuacja pracownika... hehe połowę wyjebali, a zostawili tych co mają grupę inwalidzką i jeszcze paru pracowników którzy są od początku tego bajzlu z nadania przez dyrektora haaa... a skąd to wiem? A no stąd, że moja znajoma właśnie podczas tej śmiesznej transformacji real vs auchan została zwolniona. Prosty i znany motyw aż do wyrz**nia. Ot POlsza... tylko nie gadajcie, że teraz PiS rządzi... bo je**ne śmiechem. Owa transformacja zdechłego reala zaczęła się jeszcze za rządów donalda i spółki.
1
Zostaw swoją opinię o Hipermarket REAL - Wałbrzych
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hipermarket REAL