Czy w Polskie Linie Telefoniczne poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Najgorsza firma z jaka się spotkałem, problemy z wypłatami, czeka się po 3tyg od podpisania rachunku, co chwilę wstrzymywane są projekty i ludzie mają przymusowe wolne, prezes całej tej śmiesznej firmy jest(usunięte przez administratora)
Czy kierownictwo dysponuje niezbędną wiedzą merytoryczną pozwalającą wykonywać stanowisko ? Tzn czy posiada odpowiednie wykształcenie wyższe z dziedziny marketingu czy zarządzania a może posiada certyfikat trenera ?
Firma kolejny miesiąc nie wypłaca wynagrodzenia pracownikom. Nie polecam nikomu.
nic szczególnego, pracę dostanie każdy, mamy nawet ukraińców wyraźnie zaciągających słowa, podają między innymi termin wypłaty który jest abstrakcją, jeśli spóźnią się tylko tydzień to cud.
czy przyjdziesz na następny dzień
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma nie spieszy sie aby wypłacic zaległe pieniadze pracownikom, toz to kradziez w biały dzien
Zdecydowanie nie polecam komu zycie mile, jest bardzo duzy problem aby pracownicy otrzymali swoje wynagrodzenie :))) trzeba czekac 2 mies na wyplate. Wniosek do PIP jak na razie nie przestraszył firmy i mimo to, dalej wypłaca wynagrodzenie pracownikom z ogromnym opoznieniem
Stanowczo odradzam pracy w tym miejscu! - najtańszy do pracy, brak słuchawek dla pracowników oraz brudne stanowisko pracy (klawiatura wygląda jakby nigdy była czyszczona, na muszlach biały paskudny nalot oraz pełno kurzu na biurkach co jest uporczywe dla osób z alergia) - grafik w planach miał być elastyczny polega to na tym że podajesz dyspozycje ale „kierownictwo” wpisze cię dosłownie inaczej. Bliższe towarzystwo kierownictwa zawsze jest wpisywane tak jak chce a ty masz cierpieć i przyjść jak cię wpisali - Częste opóźnienia z wypłatami. Jeżeli lubisz poczekać na wypłatę dodatkowe 2tyg to praca dla ciebie - Często zdarzają sie sytuacje że nagle twojego projektu nie ma przez 2tyg i nie masz informacji kiedy będzie. Zdarzały sie sytuacje że dowiesz sie o tym tego samego dnia przed praca. Zostajesz bez pracy i czekasz na informacje. - nie jest to stabilna praca mogą cię odsunąć w każdej chwili i wymagają okresu wypowiedzenia od ciebie ale w druga stronę to nie działa - kierownictwo nie nadaje sie do pracy kierowania ludźmi. Do takiego stanowiska trzeba mieć umiejętności!! Niedopuszczalny jest brak kultury osobistej oraz faworyzowanie pracowników ze względu na życie prywatne - jest to praca dla osób które skończyły szkołę średnia i chcą się nauczyć pracy ale tez można zyskać złe nawyki i mieć zupełne wyobrażenia ponieważ normalna praca wymaga przychodzenia do niej lecz niektórzy pracownicy czuja się jakby byli szkole. Jeżeli firma nie zatrudni wykwalifikowanych pracowników na wyższe stanowisko i nie zacznie traktować pracowników poważnie to długo nie będzie funkcjonować
Ile jest zmian w Polskie Linie Telefoniczne?
Polskie Linie Telefoniczne w chwili obecnej poszukują kandydatów na stanowisko Konsultanta telefonicznego. Ogłoszenia widnieją na ich oficjalnej stronie internetowej, do której Was odsyłam: http://plt.pl/3/kariera Macie do wyboru dwie lokalizacje - Żyrardów i Ostrołękę. A może był ktoś już na rozmowie rekrutacyjnej i zechce Nam powiedzieć, jak dokładnie się ona odbywa? Pamiętajcie, iż uwagi zawarte w Waszych postach, mogą okazać się przydatne innym osobom, dlatego zachęcam do dyskutowania o tym pracodawcy.
Klasyczna rozmowa o pracę trwająca chwilę, biorą każdego jak leci, więc nie trzeba się jakoś mocno starać
Pracowałem w PLT kilka miesięcy i nie polecam każdemu. Wymienię plusy i minusy tej pracy. Plusy: - Ludzie (niektórzy). - Faktycznie elastyczny grafik . - Praca zdalna. Czas na wady :))) : - Wypłacanie pieniędzy z dużym opóźnieniem - najwcześniej 15 dnia każdego miesiąca. Zdarzały się przypadki, że ludzie czekali na pieniądze do końca miesiąca. - Jeśli ktoś chodzi tutaj rekreacyjnie po 20h w tygodniu ze statusem studenta/ucznia to spoko, ale jeśli ktoś nie ma takich udogodnień i chce się utrzymać wtedy życzę powodzenia. - Nagminne oszukiwanie na czas pracy, polecam każdemu liczyć samemu godziny i podczas wypłaty upewniać się czy zgadza się ich liczba - umowa zlecenie, 19,70/h brutto (zapomnij o umowie o pracę). - Aplikacje, z którymi pracuje się na co dzień zaniżają rzeczywisty czas spędzony przed stanowiskiem dzięki czemu wychodzi mniejsza liczba h. - Zamiast porozmawiać z pracownikiem, któremu idzie słabiej proponują mu odsunięcie bądź zwolnienie. - Ogromnie monotonna praca, powtarzanie tego samego tekstu przez kilka h dziennie oraz trzymanie się sztywnych formułek. Dzięki takiemu "pakietowi" macie zagwarantowane wypalenie życiowe jak i zawodowe co może się skończyć depresją :D!. - Ciasne klitki zwane stanowiskami, najtańszy sprzęt jaki tylko dało się kupić, żeby przyoszczędzić na pracowniku. - Bóle głowy spowodowane dużym hałasem. - Szkolenia na "odwal się" albo ich brak - później niech pracownik radzi sobie sam i dopytuje się wszystkiego w trakcie trwania pracy - Przygotujcie się na to, że pracujecie na danym projekcie, on kończy się w niespodziewanym momencie, a wy potraficie zostać bez pracy na okrągłe dwa tygodnie :) (Pracując zdalnie dowiadujesz się o tym pocztą pantoflową albo jakimś cudem oficjalnie) - Faworyzowanie innych - Ty musisz wyrobić normę, ale kolega, który jest klakierem już niekoniecznie i ma większe przywileje ;). - Kochany przez samych zainteresowanych projekt InPost, od którego każdy ucieka i nikt nie ma ochoty na nim pracować. - Przygotuj się mentalnie, że może trafić się projekt np. związany z pożyczkami przez co będziesz musiał/a naciągać nieświadome niczego osoby. Oczywiście za każdego "klienta" będziecie dostawać prowizję, ale po tym będzie straszny moralniak no chyba, że nie masz sumienia niczym niektórzy tutaj zatrudnieni. - Teoretycznie jest kilku Supervisorów, a w praktyce tylko jeden z nich ma ostateczny głos do wszystkiego związanego z firmą, a inni mogą jedynie odesłać do niego. Niektórzy z nich dostając tę śmieszną ''rangę" zaczęli się mocno poczuwać. - Kaprysy jednego z Superviosrów polegające na tym, że inni mieli pisane na czacie, żeby nie śmiali się za głośno po czym za niedługo następowała fala śmiechu zza biurka - Śmiech jest dla zarządu, panie Jareczku :). - Praca nie dla ludzi ze słabymi nerwami - "klienci" zza słuchawki potrafią dać w kość, ale miejscami trzeba ich zrozumieć, gdyż mówili poprzedniej osobie, że nie życzy sobie więcej telefonów, a oni ją wrzucają do bazy na ponowny kontakt, a ty później słuchaj jej żalów z tego powodu. Reasumując - ODRADZAM przez duże O
jaka atmosfera na projekcie inpost? czy jest duzó telefonów? jacy są koordynatorzy?
Często się zdarza, że przepracowane godziny nie zgadzają się później z wypłatą czy to jednostkowe sytuacje? Czy w PLT są nadgodziny? Jeśli tak to jak się jest z nich rozliczanym?
Wspominasz o godzinach pracy. Czy oznacza to że grafik jest elastyczny i można układać go pod siebie żeby połączyć pracę ze studiami? Są ekstra płatne nadgodziny? Ile miesięcznie można zarobić?
Telefon za telefonem. Nie ma nawet sekundy przerwy. Musisz sie trzymac sztywnych regułek, które są bezsensowne. W wiekszosci sytuacji nie mozesz pomoc klientowi, tylko cos zmyslac bo oddzial albo kurier zawinili
Warto dodać, że Inpost lubi odsunąć pracownika za tak zwaną pierdołę albo nawet nie do końca z jego winy
Długie oczekiwanie na wynagrodzenie. Na tyle dlugie, ze trzeba czekac 2 miesiace na wyplate. Odradzam kazdemu
nie polecam nikomu komu życie miłe
Zdecydowanie nie polecam dla ludzi, którzy chcą otrzymać wynagrodzenie za pracę. Jest 26 czerwca, a pieniędzy z maja na koncie nie widać i nie słychać. Termin w umowie na zaksięgowanie pieniędzy dawno minął. Grupa pracowników po prostu pracowała za darmo. Zdecydowanie nie polecam PLT dla ludzi o słabych nerwach. Co do samej kwestii pracy- oprócz wypłaty są mi również winni leczenie psychiatryczne
Czy pracodawca Polskie Linie Telefoniczne motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
nie motywuje wręcz zniechęca, bo zamiast podbudowywać kogoś komu słabiej idzie, sprawdzać co agent może mówić źle podpowiedzieć mu metody sprzedaży / obsługi wspominane jest jedynie odsunięcie bądź zwolnienie.
Sama firma jak najbardziej przykładnie motywuje i pomaga pracownikom , jednak często jako podwykonawca dla innej większej firmy nacisk jest z góry co nie jest żadnym minusem dla samego pracodawcy o którym mowa. A co do wcześniejszej odpowiedzi faktycznie można być odsuniętym ale to tylko za jakieś naprawdę duże krytyczne błędy. Więc raczej osoba która zamieściła wcześniejszą odpowiedź naprawdę musiała (usunięte przez administratora)
Jaki dress code obowiązuje w Polskie Linie Telefoniczne?
Niestety firma wypłaca wypłaty z dużym opóźnieniem. Najwcześniej 15 każdego miesiąca. Zleceniodawca płaci terminowo a oni przy każdym projekcie płacą później. Kierownictwo pod tym kontem lekceważy swoich pracowników
Firma zatrudnia na podstawie umowy zlecenie, której przepisy są łamane właściwie na każdym kroku. Pracownik musi się tłumaczyć z każdej nieobecności, nawet jeśli jest wpisany w grafik bez jego wiedzy, a kierownictwo pociąga to pod porzucenie miejsca pracy. Zdecydowanie warunki jakie musi pracownik spełniać noszą znamiona umowy o pracę. Trzeba przynosić zwolnienia od lekarza czy ciągłość pracy i trudności w wzięcia dnia wolnego w tygodniu. Dodatkowo na początku mówią, o pracy w jedną sobotę w miesiącu a jak przychodzi co do czego to wymagają przepracowania minimum 2 sobót. W mojej ocenie to taki (usunięte przez administratora), gdzie to pracodawca łaskawie daje ci możliwość pracy a ty masz robić tak jak oni sobie tego życzą.
zapomniałeś wspomnieć że teraz wprowadzili obowiązkowe pracujące niedziele do tego, i że potrafią za bezsensowną procedurą, nijak mającą się do twojej pracy, a wręcz przeszkadzającą w niej, uciąć prowizję która i tak jest istnym mitem
Zgadza się, procedury są niejasne, zmiany przedstawiane na ogólnym spotkaniu a później oczekują niewiadomo czego. Jedyne co ratuje to miejsce to ludzie, którzy pracują na słuchawkach!!! Mogłoby to być naprawdę dobre miejsce pracy, gdyby traktowali pracownika jak człowieka(usunięte przez administratora)
A może warto doprowadzić do jakichś rozmów z pracodawcą - może takie spotkania uświadomiłyby mu, jak wygląda sytuacja w firmie z perspektywy pracowników. Czy takie zebrania może były już organizowane, czy raczej nie ma na nie przestrzeni?
Rzadko ostatnio pialiście na forum. Słyszałem sporo dobrego o firmie , podpowie ktoś czy rekrutują?
@M. ale jak dawno to było? Bo może firma Polskie Linie Telefoniczne się zmieniła i już nie dochodzi do takich sytuacji? Czy w końcu odzyskałaś swoje pieniądze? Warto to wszystko ustalić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polskie Linie Telefoniczne?
Zobacz opinie na temat firmy Polskie Linie Telefoniczne tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie Linie Telefoniczne?
Kandydaci do pracy w Polskie Linie Telefoniczne napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.