Opinie o Dino Polska S.A. w Krotoszyn

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Dino Polska S.A.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Dino Polska S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dino Polska S.A. w Krotoszyn

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam mam pytanie Mam jeszcze miesiąc umowy czy mogę złożyć wypowiedzenie wcześniej? Czy muszę czekać jeszcze do końca upływu umowy? Nie wiem co robić, planuje zwolnić się z pracy bo mam dość nie będę tu wypisywać swoje żale ale innym słowem wolałabym zamiatać ulice niż dalej się męczyć psychicznie w tej pracy

Pio
Były pracownik
@Pracownik

Możesz zawsze. Okres wypowiedzenia zależy od Twojego stażu. 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy, 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy, 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.

Animka
Pracownik
 Pytanie
@Pio

A jak wygląda porozumienie stron?podobno mają swoje formularze do tego?Czemu nie można swojego pisemka dać o wypowiedzenie za porozumieniem stron?

Pracownik
Pracownik
@Pio

Mam do 28 lutego umowę a jestem przyjęta od 1 grudnia :/

Pio
Były pracownik
@Animka

W tej chorej firmie raczej nie zgadzają się na porozumienie stron z powodu braku pracowników. Lepiej iść na L4 jeżeli komuś mało zostało do końca umowy.

Pracownik
Pracownik
@Animka

Z tego co wiem, to oni dołączają do twojej umowy w razie czego jeśli bys chciał/a zrezygnować papier :/ odpowiedni o wypowiedzenie ale też jak się powie do chyba kierownika czy do tych rejonowych, że planujesz się zwolnić to drukują papier podpisujesz i kończysz :/ tak mi się zdaje a ja tego czegoś nie dostałam :|

Pio
Były pracownik
@Pio

Lub najprościej porzucić pracę z dnia na dzień. I tak muszą Ci wypłacić pensję + chyba za 2 tygodnie dodatkowo i za niewykorzystany urlop. Ja rzuciłem z dnia na dzień z powodu głupoty regionalnej i chamstwa liderki. Nie docierały do nich moje uwagi na temat potwornych kradzieży w sklepie i braku ochrony. Na wielki sklep najczęściej było 2 osoby (kasa i mięso). Pełno złodziei którzy śmiali nam się w twarz, straszyli (usunięte przez administratora), wywózką do lasu, popychali dziewczyny Wiele razy zgłaszałem regionalnej i liderce. Miały to w (usunięte przez administratora) Nie wytrzymałem tej głupoty i rzuciłem z dnia na dzień. Jedynie kierownik sklepu był bardzo w porządku, ale kierownik niestety nic nie może w swoim sklepie. Jest tylko "do bicia" przez górę. Mam nadzieję, że też rzucił ten bajzel. Był bardzo pracowity i lubiany przez załogę. Ogólnie góra całkowicie bez pojęcia. Wrocław.

1
Pio
Były pracownik
@Pracownik

Masz 2 tygodnie wypowiedzenia. Tylko pamiętaj, że: Momentem rozpoczęcia biegu wypowiedzenia umowy o pracę jest pierwsza niedziela występująca po dniu złożenia wypowiedzenia przez Ciebie. Okres wypowiedzenia kończy się po upływie dwóch pełnych tygodni kalendarzowych, zatem sobota zawsze jest ostatnim dniem okresu wypowiedzenia.

Klient
Pracownik
 Pytanie

Ogólnie jako klient do niedawna byłem zadowolony z mojego sklepu ale ostatnio coś się popsuło, kasjerka siedzi na kasie na telefonie odpisując na mess, krojone wędliny rzucane jak ochłapy że po otwarciu w domu nie wiadomo czy to wędlina czy jakaś mielonka, promocje niby są ale brak produktu przez cały tydzień lub brak ceny promocyjnej albo wiszą 2 tyg po promocji, pracownicy w trakcie pracy zabierają sobie na magazyn produkty w promocji by im nie brakło(zwłaszcza piwo jak jest po 1.49) do tego kierowniczka i pracownicy parkują na pierwszych miejscach tuż przy wejściu i klient musi parkować na końcu, nagle przyjeżdża dostawa i zaczyna się rozładunek i muszę czekać 20 min bo kierowca nie przerwie rozładunku bym sobie odjechał. Czyżby poczuły się na tyle pewnie że nikt tego nie widzi i nie zgłosi? podobno ktoś im robi zdjęcia źle odstawionych koszyków :) a nie widzi prawdziwych problemów bo co klienta obchodzą koszyki skoro idzie po promocyjne produkty a ich nie ma bo są na magazynie a po zamknięciu pracownice wynoszą pełne torby

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Klient

Witam, muszę niestety odnieść się do Pani/Pana postu bo ludzie czasem przesadzają a zwłaszcza klienci to,że produkt idzie na magazyn nie oznacza to, że pracownicy sobie zabierają to czy no nie wiem żeby dla każdego pracownika starczyło, jest coś takiego jak produkt po terminie :) produkty przed upływem terminu mają swoją datę ważności może Pan lub Pani przychodzi akurat w późniejszym terminie gdzie akurat pracownicy marketu zabierają do magazynu. 2. Nie wiem co się dzieje z tymi pracownikami marketu ale jeżeli jest coś takiego to się zgłasza do odpowiednich osób co wyprawiają pracownicy na sklepie, a nie pisać skargę gdzie i tak na tej stronie nikt nie będzie wiedział o jaki Panu sklep z miasta/woj pochodzi ;) 3. W jeden dzień nie ogarnie się całego sklepu ze ściąganiem wiadomo cenników promocyjnych. 4. Jeżeli przyjeżdża dostawa to klient ma obowiązek zaczekać :) 5. Parkingi nie obowiązują tylko klientów ale i również pracowników sklepu :) także nie wiem co za problem tu widzę jaki Pan/Pani opisał/a Czasem potrafią parkować osoby które nie przyjeżdzają na zakupy tylko byle gdzie postawić auto, potrafią być nawet tacy klienci gdzie podjeżdżają swoim autem pod miejsce gdzie przyjeżdża dostawa i zagradza tylko ruch :) 6. Owszem robią zdjęcia ale nie klienci aczkolwiek osoby które zajmują porządek tym marketem, klienci też czasem potrafią być na tyle chamscy, że widząc iż jest full koszyków pod kasą i zamiast położyć w odpowiednie miejsce gdzie powinny być koszyki to kładą mimo to koszyk gdzie jest multim koszyków pod kasą ;) i taki klient który stoi i widzi jak pracownik odkłada koszyk w odpowiednie miejsce mimo to i tak postawi pod kasą bo za ciężko też podejść odstawić i wrócić do zakupów, nie mówię o wszystkich osobach bo potrafią czasem klienci zachowac kulturę i szanują czyjąś prace i odstawiają koszyki :) dotyczy tak samo wózki. 7. To, że widzi Pan/Pani pracownika z pełną torbą zakupów nie oznacza to, że sobie wynosi produkty za darmo Pracownik to też jest po/w swojej pracy jako klient i musi zrobić zakupy :) klient przychodzi robi zakupy i wychodzi i ma dużo czasu później dla siebie, pracownik zostaje w pracy i w między czasie tez musi zrobić zakupy :) i musi za nie zapłacić także za darmo sobie tego w 100% nie wynosi :) Co do produktów promocyjnych :) zdarza się czasem tak, że produkt zszedł także oczywiste jest to, że produkt nie będzie cały dzień stał każdy korzysta z promocji pracownik tez ma takie prawo to też są ludzie czego inni nie rozumieją?

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Czy ktoś z Państwa pracował w biurach łobeskiego magazynu? Jak z zarobkami i ogólnymi wrażeniami? Warto zgłaszać kandydaturę?

Sara
Pracownik

Szkoda tylko że w Dino jest tak zimno bo oszczędzają na ogrzewaniu a pracownicy z zimna są chorzy.Nawet przychodzący klienci mówią że mają cieplej w innych miejscach pracy niż my.Wiec może trochę podkręcić ogrzewanie na sklepie bo niedługo zmarzniemy razem z klientami.Nawet już woda w kranie zimna.Wiec pomyscie o ciepłe na sklepie bo nawet w biedronkach mają ciepło a otwierające się drzwi jeszcze pogarszają sytuację przy kasie.Wiec Dino może pomyśli o tym.

ola
Były pracownik
@Sara

Dino nie podwyższy ogrzewania bo otwrte chlodnie musialyby wiecej prądu pobierc aby utrzymac niska temp. a nie zamknie ich bo twierdzi ze przy otwarej chlodni klient wiecej weźmie, wiec wszyscy pracownicy sa skazani na przejmujace zimno i raczej sie to nie zmieni.

Paweł Nowak
Pracownik
@ola

Co to ma do rzeczy wszędzie są otwarte lodówki : Auchan, Lidl itd i(usunięte przez administratora)nie marzną klienci i obsługa jak psy w nieocieplonej budzie. Wystarczy tylko podkręcić nawiewy nad wejściem do sklepu,do min 26 st aby zimne powietrze nie wpadało co chwilę i będzie dużo cieplej. No tak Firma nie płaci za leki za pracownika, to ma to w(usunięte przez administratora) A później mają pretekst do zwolnienia cię z pracy,a to już jest ostre dziadostwo.

Beata
Były pracownik
@Paweł Nowak

Racja. W Biedronce czy Lidlu ciepło aż za bardzo a w Dino zimnica. Wiem bo pracowałam. Najgorszy pracodawca jakiego miałam. Zwiewać gdzie pieprz rośnie.

Goja
Pracownik
@Paweł Nowak

No właśnie wystarczy podkręcić tak jak w wyżej wymienionych sklepach .Jednak w Dino tego nie zrobią i tyle.zysk ponad wszystko a do marketów i tak ludze będą chodzić.

Dinusia
Pracownik
@Paweł Nowak

Jestem kasjerką i powiem Wam, że te nawiewy nad wejściem to kompletna katastrofa. Owszem, coś tam zimna z zewnątrz nie przepuszczą, ale praca przy nich to ogromny problem. Straszny huk, buczenie, bardzo głośny szum powodują, że po parunastu minutach masz dosyć. Nie słyszysz co klienci mówią, ból głowy, ten nawiew wiucha tak, że wszystko wiruje, kurz, jakieś przypadkowe (usunięte przez administratora), typu liście, to wszystko jeszcze przy okazji wdychasz, koszmar. A przecież i tak przez grudzień, czy część stycznia nie możesz tego używać bo stoją obok fajerwerki. W Lidlu, czy innym Aldi są przedsionki, w Dino pracujesz bezpośrednio przy często otwartych drzwiach. Przeziębienie, czy gorzej murowane.

Janina
Były pracownik
@Beata

Masakra Niedoceniaja pracownika Ciągle nagany kontrole i zimno Mało pracowników masz chodzić jak robot Jak jeszcze trafi się kierownik wiarę to jakoś leci

Viki
Inne
@Sara

Dokładnie zimno jak (usunięte przez administratora)i nie dość że już tak duża sieć to nawet pracownikom ani paczki ani bonów na święta nie dadzą tylko kierownikom.Kiedys zrzekli się socjali bo nie wiedzieli czy sieć się rozrośnie ale teraz jak tak bogaty Polak szczedzi na pracownikach jako jedyny market nie dają nic,na święta, to jest nie halo. Brakuje ludzi do pracy pracowników nie doceniają,wypłaty też nie dadzą normalnej jaka przysługuje bo odejmują krajowa wypłate a do niej doliczaja za pranie i czasem jakąś premie marna . (usunięte przez administratora). Bo dużo jest nieścisłości.Robia co im pasują .

Asd
Kandydat
 Pytanie
@Janina

Czy nie ma problemu z otrzymaniem urlopu jeśli wcześniej się zgłosi ?

Do @Pracodawca @DinoPolska
Inne
@Sara

Właściciel jak i zarząd Dino Polska powinni rozważyć i wdrożyć w życie plan przebudowy/dobudowy wiatrołapu 2m na 2m aby oddzielić stefy wejścia do sklepu z strefą hali sprzedaży,. Taki wiatrołap powinienem skutecznie ograniczyć przedostanie wiatru do hali sprzedaży i oszczędzić kasjerski, które są na pierwszej linii wejścia/wyjścia do sklepu i z sklepu.po za tym podnieść temp ogrzewania w okresie zimowym. Zainteresowanych prosze o przesłanie pomysłu wyżej. Musicie działać w tym kierunku aby wan pracowało się lepiej i w dogodnych warunkach. W kupie siła. Razem możecie więcej. To wy tworzycie Dino, wy pracownicy marketu, dlatego wy musicie zadbać o swoje miejsce pracy, jak się nie odezwiecie do góry to góra uzna, że problemu nie ma, a ty i twoje koleżanki i koledzy z pracy będziecie nadal marznąć w zimie ...(usunięte przez administratora). Powodzenia życzę i zacznijcie działać.

Tak to ja
Pracownik
@Do @Pracodawca @DinoPolska

Od tego są BHP owcy zatrudnieni w Dino i oni dokładnie wiedzą jaka jest sytuacja . Dadzą dywanik pod nogi dodatkowy polar i ocieplacz i myślą że to wystarczy otóż nie,a jeśli któryś podskoczy to już w firmie nie pracuje większość urządzeń to chyba trzecia kategoria, psują się nagminnie dotyczy to maszyny do mycia podłogi, paleciakow wrażliwych na deszcz noży które są tempe po trzech dniach

Prawdawoczy
Kandydat
@Tak to ja

BHPowcy to tylko słupy w Dino, tylko z nazwy i stanowiska. Sami nie mają pojęcia co dzieje się na marketach bo siedzą w centrali w Krotoszynie. Szkolenie BHP dla pracowników marketu to fikcja. Dają stos segregatorów do podpisu i czytaj sobie przez godzinę i podpisują kartę szkolenia BHP. A jeśli coś się stanie markecie to wina pracowników, wyrzucają go z pracy i zamiatają sprawę pod dywan

Sara
Inne
@Sara

Zimnica na 1 kasie człowiek grubo ubrany i jeszcze się trzęsie, przeziębionym się obsługuje, nie da się wytrzymać.. inspekcja pracy powinna się zająć tym oraz normami plac bo nie dostaje się tyle ile powinno być tylko oni zabierają z wypłaty a Dają jako premie i to nie jest. Właściwie rozliczane powinno się więcej wypłacac. .

Pola
Inne
@Prawdawoczy

I za to ktoś się powinien ktoś wziąść! Segregatorów dużo i tylko bhp domaga się podpisów, a pracownik nie ma szans tego przeczytać fikcja dbają o siebie! Ostatnio był bhp rozłożył się s socjalu włączył ogrzewanie i siedział, pracowbik który zaczął przerwę nie miał szans zrobić sobie śniadania ani usiąść stał na zapleczu na stojąco jadł kanapkę powiem żenada z takim bhp wstyd

Sylwia
Inne
@Sara

Pracowałam w DINO 2lata i 3 miesiące. Najgorszy pracodawca ze wszystkich jakich miałam a było ich co prawda tylko 3 w 20 latach pracy ale DINO to najgorszy (usunięte przez administratora) Praca ciągle pod presją. ZIMNICA że człowiek na kasie marznie. CZĘSTO na drugiej zmianie 3 osoby bo ktoś choruję masakra. Pracuję teraz w Biedronce. Pracy bardzo dużo jak to w sklepie wysokoobrotowym wale nie pracuję w zimnie i trochę socjalnych dodatków mamy a i pensja większa może nie tak jak za taką się należy ale w porównaniu z wyzyskiem w DINO to przepaść. UCIEKAĆ gdzie się da oczywiście jak jest taka możliwość bo nie zawsze jest gdzie czy wiek czy miejsce zamieszkania pozwalają na zmianę ale jak się da to nie ma się co trzyamć

Mała
Inne
 Pytanie
@Sara

To dlaczego tego nie zgłosicie do pip? Wylewanie zali w necie mic nie da,napisac pismo i wysłać do państwowej inspekcji pracy.

Kasjer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kierowniczka beznadziejna nawet się nie przedstawiła i nie potrafiła powiedzieć jaka jest najniższa krajowa

Pytania

Brak pytań ze strony Pani Kierownik siedziała jak słup

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Dino czy Kostnica
Inne

Witam ja napiszę jako klijent sklepu Dino , ogólnie sklep mega mi się podoba ceny przystępne czysto personel nie trafiłem na nie miły wręcz przeciwnie personel bardzo pomocny miły , ale jak zawsze musi być gdzieś ale ,,,,,, dlaczego w tych Dinach jest tak(usunięte przez administratora) zimno ,,,, to jakaś paranoja może właściciel ma więcej wspólnego z zakładem pogrzebowym niż z handlem , Mega podziwiam pracowników tej sieci , przecież tam jest jak w Kostnicy to nie są warunki do pracy ja wchodzę na kilkanaście minut na zakupy i marznę w kurtce zimowej a personel pracuje po naście godzin w tej kostnicy gdzie są służby BHP , gdzie Pip jak można pozwalać pracownika wykonywać pracę w temperaturze tak niskiej , czy w centrali w biurach mają tak samo zimno jak personel z marketu to jakaś paranoja .Pozdrawiam

Wiola
Inne

@Dino Śląsk. Praca jak w każdym sklepie.....w latach 80. Brak podstawowych narzędzi do pracy , nie mówiąc o sprzątaniu. Wynagrodzenie to najniższa krajowa plus 50 zł. Zero premii. Regionalna bez kultury osobistej. Wchodząc na sklep nie potrafi przywitać się z pracownikami. Kompletny brak wiedzy na temat BHP. Nadgodziny to normalka za które wypłacają normalnie bez 150. Wiecznie zmieniany grafik bo na sklepie jest tak zimno że dziewczyny chorują. Pracujesz w Dino to żyjesz z Dino. Telefony po pracy w dniu wolnym. Kompletny sajgon jak u zwykłego Janusza.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anna
Inne

To samo pomyślałam wchodząc do sklepu, kasy usytuowane są przy samych drzwiach, może trzeba pomyśleć i innym położeniu kas

Pracodawca
Pracownik

Wstyd na dworze minu 12 a pracownicy zmarznięci na kosc Właściciel jeden z bogatszych ludzi w Polscu a w marketach zimno(usunięte przez administratora)

Pola
Inne
@Anna

Oni się ludźmi nie przejmują! Ostatnio było - 20C na dworze a drzwi do sklepu się nie zamykały możesz wierzyć jak zmarzlam a w sklepie zimno!

Klient
Inne

@dino Dziewierzewo pan Kasjer Jacek bardzo często się myli na szkodę sklepu jak i na szkodę klienta. Nie idzie się z nim dogadać ignoruje klienta jego prośmy czy pytania. Poprostu unikam fam zakupów jak widzę że ten kasjer obsługuje’

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Anka

Były pracownik

17.01.2024 07:01

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Anka ikona wywiad

Pracowałam w Dino. Mam niepełnosprawności, więc lekarz zaznaczył, że nie mogę wchodzić na wysokości, ale nie powiedział przy rekrutacji, że jestem chora. Niedawno dowiedziałam się, że przy innej rekrutacji odmówiono zatrudnienia osoby z padaczką. To dyskryminacja.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?

Anka ikona wywiad

Pracowałam jako sprzedawca, moim zadaniem była obsługa klientów i wykładanie towaru.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?

Anka ikona wywiad

Moja umowa nie została przedłużona - prawdopodobnie przez to, że chorowałam. Nikt nie podał mi żadnego innego powodu.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?

Anka ikona wywiad

Od 2800 do 3400 złotych.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Anka ikona wywiad

16 miesięcy.

Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Anka ikona wywiad

Pracodawca wypłacał dodatkowe środki za pranie odzieży, oferował też ubezpieczenie grupowe.

Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Anka ikona wywiad

Niska płaca, nienaprawione drzwi od chłodni - było trzeba dźwigać 150 kg mięsa z chłodni warzywnej, żeby je przetransportować do chłodni mięsnej. Bezpośredni przełożeni czepiają się, że za często wychodzi się skorzystać z toalety. Zakaz palenia całkowity, nawet na przerwie.

Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.

Anka ikona wywiad

Pierwsze szkolenie, w jakim wzięłam udział, odbyło się po roku pracy.

W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?

Anka ikona wywiad

Myślę, że brak szkoleń wynika z tego, że firma po prostu nie dopilnowała tematu.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Anka ikona wywiad

Współpracownicy obgadują się za plecami wzajemnie, a osoby pracujące w sklepie na wyższych stanowiskach dogadują pracownikom, rzucają nieprzyjemne uwagi.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

Anka ikona wywiad

Atmosfera była dobra pomiędzy mną a przełożonymi na wyższym szczeblu. Nigdy nie miałam żadnych większych kłopotów, które musiałabym zgłaszać gdziekolwiek wyżej.

Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Anka ikona wywiad

Uważam, że największy wpływ na tę atmosferę miało zachowanie osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych.

Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?

Anka ikona wywiad

Wywiązywał się, nie mam żadnych zastrzeżeń.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Anka ikona wywiad

Zasugerowałabym, aby firma przestała gorzej traktować osoby niepełnosprawne podczas rekrutacji. Nie można tego robić, to jest niezgodne z obowiązującym prawem.



Franio
Inne

@PracodawcaDino Radomin masakra. Na kasie osoba z bardzo wolnymi ruchami nawet nie potrafi się uśmiechnąć. Druga zaś bardzo opryskliwa wobec klientów. Pozostałe osoby to tylko potrafią obgadywać koleżanki między półkami. Jedna pani co widzę rano od 6 to potem o 17 wracając z pracy też jest jeszcze na markecie . Prawie 12 godzin. Osoby które były mile do klijentow I pomagały starszym osobom zostały zwolnione lub same odeszły. Moim zdsniem powinno sie przyjrzec kierownikowi regionalnemu .Zimno na sklepie że szok brak słów. Potem dziewczyny chore.

Franio
Inne

Ale chyba uczono kasierki mówić zwroty grzecznościowe. A widząc taka kasierke to się nawet zakupów nie chce robić. Jakby łaskę robiła ze tam wogole jest .

Ludzik123
Pracownik
 Pytanie

Jest tu ktoś z działu kontroli? Mam kilka pytań, chce się przenieść i zastanawiam się czy warto?

Kamil
Inne

@PracodawcaDino Radomin, Niesty tak jak 3 miesiące moja opinia była wzorowa tak teraz wielkim sercem jestem bardzo negatywnie nastawiony, proponował bym skontrolować kamery na panie kasjerki ponieważ trzeba bardzo uważnie patrzeć na paragon i na to co wydają bark chęci do życia jak by chciały a nie mogły ani be ani me to znaczy nie ma powitania nie ma podżegania brak kultury rozumiem że czasem gorszy dzień zmęczenie ale no ciągle jest taka sytlacja. Nie którzy pracownice pracują jak należy a nie którzy rozkładają towar nie na tych etykietach cenowych co trzeba też na to bardzo mocno przykładać uwagę bo ludzie patrzą na cenę a nie na opis bo niektórzy nie widzą dobrze i nie jest w stanie doczytać. Osoby które pracują najlepiej znikają a te co nic nie robią, zostają czas na zmianę głównego kierownika.

Pracownik
Pracownik

Człowiek pracuje jak(usunięte przez administratora)Zimno na sklepie, nawet klienci ubrani w czapkę i kurtkę skarżą się na temperaturę. Premie dostajesz jak sklep wyrobi, a na święta żadnej dodatkowej kasy (inne sklepy mają bony, prezenty). Okres zimowy daje w kość. Palety, których nie da się wciągnąć dziś PÓŁ GODZINY wciągaliśmy jedną paletę. Dobrze, że tylko jedna, a nie jak czasami bywa z 15 bo chyba wciągalibyśmy do porannej zmiany. Oczywiście ile osób na zmianie: trzy, bo po co więcej. Sklep, który ma duże obroty ma tyle samo osób w zatrudnieniu co ma trzykrotnie mniejsze obroty. KARY PIENIĘŻNE za złą kontrole to chyba jakieś żarty… Człowiek tyle stresu ma przez to wszystko, a i tak zawsze źle.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Viki
Inne

Nie, a jak pewna osoba ma orzeczenie i ma juz kilka dni nadgodzin za 2023r,bo normalne osoby wzięły sobie w czas świąteczny l4 i nie miał kto pracowac i pracodawcy kazali -prosili by zostali po godz plus te okresy różne że uzbierały się pełne dni to kiedy odebrać skoro zapłacić nie chcą a odebrać nie ma kiedy bo nie ma ludzi.

Anonimowy
Pracownik
@Viki

Oni ci łaski żadnej nie robią muszą ci zapłacić lub dać wolne przecież mówią że nie może pracować na nadgodziny z orzeczeniem a jeżeli pracowałaś to za pracę muszą ci zapłacić a jak nie to postraż że pójdziesz z tym do sądu pracy i wtedy co zapłaća lub dadzą . wolne dni I wtedy polecą głowy niema co się żałować bo oni nas się nie żałują

Kasia
Inne

Dino Ornontowice pani która jest teraz kierowniczką to bardzo nie sympatyczna osoba,(usunięte przez administratora)pracowników ,wrzeszczy po nich źle sie do nich odnosi,goni jak (usunięte przez administratora),a sama nic nie robi,mam wrażenie że tak się panoszy jakby była właścicielem tego sklepu,ona poprostu nie nadaje się na prace z ludźmi ,a napewno nie na stanowisko kierownika.

Ornontowice
Inne
@Kasia

Czy na pewno piszesz o Ornontowicach , ja byłem wczoraj i widziałem że pani kierowniczka na równo pracowała z resztą pracowników . Jak i dokładała towar i siadała na kasę , więc wydaje mi się że pomawiasz kogoś po złości albo z zazdrości , dziewczyny zawsze uśmiechnięte i pomocne , więc albo ja byłem na innym Dino albo są dwa różne sklepy w Ornontowicach

Człowiek
Inne

Pani która napisała że pracownicy narzekają i powinni poszukać innej pracy jest bezwzględna pozbawiona wszelkich człowieczych uczuć karykatura !!!!!!! Ludzie ciężko pracują i wymagają godnej zapłaty za ich ciężka pracę czy to takie trudne do pojęcia !!!!!! Szef firmy Dino nie dziwne że jest najbogatszym człowiekiem w Polsce skoro , pracownika są ucinane pensje . Polecam ludziom którzy tam pracują aby założyli związki zawodowe aby ktoś to kontrolował i dbał o dobro pracowników którzy ciężko pracują i chcą godnie żyć . A pani która proponuje szukać innej pracy , napisze tyko tyle Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kojot
Inne

To prawda,jest tragicznie zimno,robisz zakupy jak najszybciej się da,żeby tam nie marznąć, współczucia dla pracowników ????????

Dno
Inne
 Pytanie

Nie polecam pracy w Dino Wikielec. Panuje tam ciężka atmosfera. Do tego kierowniczką jest osobą która nie zna się na tym co robi. Ciągłe zmiany grafiku. Człowiek nie może nic zaplanować bo nie wie czy na następny dzień mu się grafik nie zmieni. Cały czas nadgodziny bo przecież towaru jest pełno. Co z tego że ani na sklepie ani na magazynie się nie mieści. Zakaz palenia? Tylko dla pracowników. Kierowniczka co godzinę może wyjść zapalić ale ty nie masz takiego prawa. Jesteś w delegacji na drugiej zmianie? To nic. Możesz przyjść następnego dnia na rano. Nie polecam pracy tutaj. Chyba że chcecie się wykończyć psychicznie.

Grazyna
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do ludzi z dino. Czy u was też nie ma premii bo niskoobrotowy sklep ponoć? Pracujemy jak wszyscy inni.

Kamila
Pracownik
@Grazyna

Słyszałam, że u nas ponoć tez nie będzie premii ale nie wiem nic na ten temat :/ niby są niby nie także nie wiadomo..

Kaacha
Pracownik
@Grazyna

U nas tak jest goła pensja i (usunięte przez administratora)na nadgodzinach jak mogą ,wyzysk w biały dzień ,szukam innej pracy .

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Kiedy wyślą wynagrodzenie za grudzien ?

Zostaw merytoryczną opinię o Dino Polska S.A. - Krotoszyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dino Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dino Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2040.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dino Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1741, z czego 199 to opinie pozytywne, 636 to opinie negatywne, a 906 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Dino Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Dino Polska S.A. napisali 18 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Dino Polska S.A.
2/5 Na podstawie 1252 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Dino Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii