Opinie o Polskie Linie Telefoniczne w Warszawa

Polskie Linie Telefoniczne


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Polskie Linie Telefoniczne w Warszawa

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 59 dni.
 Pytanie

Czy w Polskie Linie Telefoniczne poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Onnn
Były pracownik

Najgorsza firma z jaka się spotkałem, problemy z wypłatami, czeka się po 3tyg od podpisania rachunku, co chwilę wstrzymywane są projekty i ludzie mają przymusowe wolne, prezes całej tej śmiesznej firmy jest(usunięte przez administratora)

Xyz Nowy wpis
Pracownik
@Onnn

Faktycznie tak jest

Renata Nowy wpis
Inne
@Onnn

3 tygodnie to sporo. To się zdarza co miesiąc? Co szef odpowiada gdy ktoś o to pyta?

er Nowy wpis
Były pracownik
@Renata

Raczej nic nie odpowiada, firma już zamknięta

Sebsonxp
Kandydat
 Pytanie

Czy kierownictwo dysponuje niezbędną wiedzą merytoryczną pozwalającą wykonywać stanowisko ? Tzn czy posiada odpowiednie wykształcenie wyższe z dziedziny marketingu czy zarządzania a może posiada certyfikat trenera ?

Pwpn
Były pracownik
@Sebsonxp

Nie posiada żadnych z wymienionych :)

Honorata
Inne
@Pwpn

To nie było pytanie tendencyjne? A w takim razie co innego posiada?

Popo
Pracownik
@Honorata

Kompleksy

Halina
Inne
@Popo

To jak niby kierownictwo stało się kierownictwem? No chyba muszą co nieco wiedzieć o swojej pracy?

Xxx
Były pracownik

Firma kolejny miesiąc nie wypłaca wynagrodzenia pracownikom. Nie polecam nikomu.

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

nic szczególnego, pracę dostanie każdy, mamy nawet ukraińców wyraźnie zaciągających słowa, podają między innymi termin wypłaty który jest abstrakcją, jeśli spóźnią się tylko tydzień to cud.

Pytania

czy przyjdziesz na następny dzień

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdynia
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Patologiczne linie telefoniczn
Były pracownik

Firma nie spieszy sie aby wypłacic zaległe pieniadze pracownikom, toz to kradziez w biały dzien

HHHHH
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam komu zycie mile, jest bardzo duzy problem aby pracownicy otrzymali swoje wynagrodzenie :))) trzeba czekac 2 mies na wyplate. Wniosek do PIP jak na razie nie przestraszył firmy i mimo to, dalej wypłaca wynagrodzenie pracownikom z ogromnym opoznieniem

Awokado
Były pracownik

Stanowczo odradzam pracy w tym miejscu! - najtańszy do pracy, brak słuchawek dla pracowników oraz brudne stanowisko pracy (klawiatura wygląda jakby nigdy była czyszczona, na muszlach biały paskudny nalot oraz pełno kurzu na biurkach co jest uporczywe dla osób z alergia) - grafik w planach miał być elastyczny polega to na tym że podajesz dyspozycje ale „kierownictwo” wpisze cię dosłownie inaczej. Bliższe towarzystwo kierownictwa zawsze jest wpisywane tak jak chce a ty masz cierpieć i przyjść jak cię wpisali - Częste opóźnienia z wypłatami. Jeżeli lubisz poczekać na wypłatę dodatkowe 2tyg to praca dla ciebie - Często zdarzają sie sytuacje że nagle twojego projektu nie ma przez 2tyg i nie masz informacji kiedy będzie. Zdarzały sie sytuacje że dowiesz sie o tym tego samego dnia przed praca. Zostajesz bez pracy i czekasz na informacje. - nie jest to stabilna praca mogą cię odsunąć w każdej chwili i wymagają okresu wypowiedzenia od ciebie ale w druga stronę to nie działa - kierownictwo nie nadaje sie do pracy kierowania ludźmi. Do takiego stanowiska trzeba mieć umiejętności!! Niedopuszczalny jest brak kultury osobistej oraz faworyzowanie pracowników ze względu na życie prywatne - jest to praca dla osób które skończyły szkołę średnia i chcą się nauczyć pracy ale tez można zyskać złe nawyki i mieć zupełne wyobrażenia ponieważ normalna praca wymaga przychodzenia do niej lecz niektórzy pracownicy czuja się jakby byli szkole. Jeżeli firma nie zatrudni wykwalifikowanych pracowników na wyższe stanowisko i nie zacznie traktować pracowników poważnie to długo nie będzie funkcjonować

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Polskie Linie Telefoniczne?

Lele
Pracownik
@Pytanie

Nie ma, możesz pracować w godzinach od 8 do 22

Patrycja
Inne

Polskie Linie Telefoniczne w chwili obecnej poszukują kandydatów na stanowisko Konsultanta telefonicznego. Ogłoszenia widnieją na ich oficjalnej stronie internetowej, do której Was odsyłam: http://plt.pl/3/kariera Macie do wyboru dwie lokalizacje - Żyrardów i Ostrołękę. A może był ktoś już na rozmowie rekrutacyjnej i zechce Nam powiedzieć, jak dokładnie się ona odbywa? Pamiętajcie, iż uwagi zawarte w Waszych postach, mogą okazać się przydatne innym osobom, dlatego zachęcam do dyskutowania o tym pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
terefere
Pracownik
@Patrycja

Klasyczna rozmowa o pracę trwająca chwilę, biorą każdego jak leci, więc nie trzeba się jakoś mocno starać

Kereszke
Były pracownik

Pracowałem w PLT kilka miesięcy i nie polecam każdemu. Wymienię plusy i minusy tej pracy. Plusy: - Ludzie (niektórzy). - Faktycznie elastyczny grafik . - Praca zdalna. Czas na wady :))) : - Wypłacanie pieniędzy z dużym opóźnieniem - najwcześniej 15 dnia każdego miesiąca. Zdarzały się przypadki, że ludzie czekali na pieniądze do końca miesiąca. - Jeśli ktoś chodzi tutaj rekreacyjnie po 20h w tygodniu ze statusem studenta/ucznia to spoko, ale jeśli ktoś nie ma takich udogodnień i chce się utrzymać wtedy życzę powodzenia. - Nagminne oszukiwanie na czas pracy, polecam każdemu liczyć samemu godziny i podczas wypłaty upewniać się czy zgadza się ich liczba - umowa zlecenie, 19,70/h brutto (zapomnij o umowie o pracę). - Aplikacje, z którymi pracuje się na co dzień zaniżają rzeczywisty czas spędzony przed stanowiskiem dzięki czemu wychodzi mniejsza liczba h. - Zamiast porozmawiać z pracownikiem, któremu idzie słabiej proponują mu odsunięcie bądź zwolnienie. - Ogromnie monotonna praca, powtarzanie tego samego tekstu przez kilka h dziennie oraz trzymanie się sztywnych formułek. Dzięki takiemu "pakietowi" macie zagwarantowane wypalenie życiowe jak i zawodowe co może się skończyć depresją :D!. - Ciasne klitki zwane stanowiskami, najtańszy sprzęt jaki tylko dało się kupić, żeby przyoszczędzić na pracowniku. - Bóle głowy spowodowane dużym hałasem. - Szkolenia na "odwal się" albo ich brak - później niech pracownik radzi sobie sam i dopytuje się wszystkiego w trakcie trwania pracy - Przygotujcie się na to, że pracujecie na danym projekcie, on kończy się w niespodziewanym momencie, a wy potraficie zostać bez pracy na okrągłe dwa tygodnie :) (Pracując zdalnie dowiadujesz się o tym pocztą pantoflową albo jakimś cudem oficjalnie) - Faworyzowanie innych - Ty musisz wyrobić normę, ale kolega, który jest klakierem już niekoniecznie i ma większe przywileje ;). - Kochany przez samych zainteresowanych projekt InPost, od którego każdy ucieka i nikt nie ma ochoty na nim pracować. - Przygotuj się mentalnie, że może trafić się projekt np. związany z pożyczkami przez co będziesz musiał/a naciągać nieświadome niczego osoby. Oczywiście za każdego "klienta" będziecie dostawać prowizję, ale po tym będzie straszny moralniak no chyba, że nie masz sumienia niczym niektórzy tutaj zatrudnieni. - Teoretycznie jest kilku Supervisorów, a w praktyce tylko jeden z nich ma ostateczny głos do wszystkiego związanego z firmą, a inni mogą jedynie odesłać do niego. Niektórzy z nich dostając tę śmieszną ''rangę" zaczęli się mocno poczuwać. - Kaprysy jednego z Superviosrów polegające na tym, że inni mieli pisane na czacie, żeby nie śmiali się za głośno po czym za niedługo następowała fala śmiechu zza biurka - Śmiech jest dla zarządu, panie Jareczku :). - Praca nie dla ludzi ze słabymi nerwami - "klienci" zza słuchawki potrafią dać w kość, ale miejscami trzeba ich zrozumieć, gdyż mówili poprzedniej osobie, że nie życzy sobie więcej telefonów, a oni ją wrzucają do bazy na ponowny kontakt, a ty później słuchaj jej żalów z tego powodu. Reasumując - ODRADZAM przez duże O

chetny
 Pytanie

jaka atmosfera na projekcie inpost? czy jest duzó telefonów? jacy są koordynatorzy?

Xyz
@chetny

Fajny projekt tylko licz sobie sam/a godziny bo możesz mieć wypaczone inaczej

Bożena
Inne
@Xyz

Często się zdarza, że przepracowane godziny nie zgadzają się później z wypłatą czy to jednostkowe sytuacje? Czy w PLT są nadgodziny? Jeśli tak to jak się jest z nich rozliczanym?

Wojciech
Inne
@Xyz

Wspominasz o godzinach pracy. Czy oznacza to że grafik jest elastyczny i można układać go pod siebie żeby połączyć pracę ze studiami? Są ekstra płatne nadgodziny? Ile miesięcznie można zarobić?

givenchy777
Były pracownik
@chetny

Jak życie ci miłe to nie radze

weert
Były pracownik
@chetny

Telefon za telefonem. Nie ma nawet sekundy przerwy. Musisz sie trzymac sztywnych regułek, które są bezsensowne. W wiekszosci sytuacji nie mozesz pomoc klientowi, tylko cos zmyslac bo oddzial albo kurier zawinili

Popopo
Pracownik
@weert

Warto dodać, że Inpost lubi odsunąć pracownika za tak zwaną pierdołę albo nawet nie do końca z jego winy

kora123
Były pracownik

Długie oczekiwanie na wynagrodzenie. Na tyle dlugie, ze trzeba czekac 2 miesiace na wyplate. Odradzam kazdemu

Kwnkak
Były pracownik

nie polecam nikomu komu życie miłe

givenchy777
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam dla ludzi, którzy chcą otrzymać wynagrodzenie za pracę. Jest 26 czerwca, a pieniędzy z maja na koncie nie widać i nie słychać. Termin w umowie na zaksięgowanie pieniędzy dawno minął. Grupa pracowników po prostu pracowała za darmo. Zdecydowanie nie polecam PLT dla ludzi o słabych nerwach. Co do samej kwestii pracy- oprócz wypłaty są mi również winni leczenie psychiatryczne

Prada 666
Pracownik
@givenchy777

Niestety to prawda, spotkało mnie dokładnie to samo. Odradzam każdemu.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Polskie Linie Telefoniczne motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

gunia5594
Pracownik
@Pytanie

nie motywuje wręcz zniechęca, bo zamiast podbudowywać kogoś komu słabiej idzie, sprawdzać co agent może mówić źle podpowiedzieć mu metody sprzedaży / obsługi wspominane jest jedynie odsunięcie bądź zwolnienie.

Inposciak
Pracownik
@Pytanie

Sama firma jak najbardziej przykładnie motywuje i pomaga pracownikom , jednak często jako podwykonawca dla innej większej firmy nacisk jest z góry co nie jest żadnym minusem dla samego pracodawcy o którym mowa. A co do wcześniejszej odpowiedzi faktycznie można być odsuniętym ale to tylko za jakieś naprawdę duże krytyczne błędy. Więc raczej osoba która zamieściła wcześniejszą odpowiedź naprawdę musiała (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Polskie Linie Telefoniczne?

pracownik były
Były pracownik
@Pytanie

nie obowiązuje

1
pracownik- już były

Niestety firma wypłaca wypłaty z dużym opóźnieniem. Najwcześniej 15 każdego miesiąca. Zleceniodawca płaci terminowo a oni przy każdym projekcie płacą później. Kierownictwo pod tym kontem lekceważy swoich pracowników

Były pracownik

Firma zatrudnia na podstawie umowy zlecenie, której przepisy są łamane właściwie na każdym kroku. Pracownik musi się tłumaczyć z każdej nieobecności, nawet jeśli jest wpisany w grafik bez jego wiedzy, a kierownictwo pociąga to pod porzucenie miejsca pracy. Zdecydowanie warunki jakie musi pracownik spełniać noszą znamiona umowy o pracę. Trzeba przynosić zwolnienia od lekarza czy ciągłość pracy i trudności w wzięcia dnia wolnego w tygodniu. Dodatkowo na początku mówią, o pracy w jedną sobotę w miesiącu a jak przychodzi co do czego to wymagają przepracowania minimum 2 sobót. W mojej ocenie to taki (usunięte przez administratora), gdzie to pracodawca łaskawie daje ci możliwość pracy a ty masz robić tak jak oni sobie tego życzą.

aaa
@Były pracownik

zapomniałeś wspomnieć że teraz wprowadzili obowiązkowe pracujące niedziele do tego, i że potrafią za bezsensowną procedurą, nijak mającą się do twojej pracy, a wręcz przeszkadzającą w niej, uciąć prowizję która i tak jest istnym mitem

Były pracownik
@aaa

Zgadza się, procedury są niejasne, zmiany przedstawiane na ogólnym spotkaniu a później oczekują niewiadomo czego. Jedyne co ratuje to miejsce to ludzie, którzy pracują na słuchawkach!!! Mogłoby to być naprawdę dobre miejsce pracy, gdyby traktowali pracownika jak człowieka(usunięte przez administratora)

Izabela
Inne
@Były pracownik

A może warto doprowadzić do jakichś rozmów z pracodawcą - może takie spotkania uświadomiłyby mu, jak wygląda sytuacja w firmie z perspektywy pracowników. Czy takie zebrania może były już organizowane, czy raczej nie ma na nie przestrzeni?

Arek
Inne

Rzadko ostatnio pialiście na forum. Słyszałem sporo dobrego o firmie , podpowie ktoś czy rekrutują?

ameno
@Arek

nie wiem gdzie słyszałeś cokolwiek dobrego, ale napewno to nie jest prawda, jedyne co dobre to praca w młodym zespole i nic poza tym

Weronika
Inne
@ameno

A jak z umową i wypłacalnością? Pieniądze są na czas? Można liczyć na umowę o pracę?

Patrycja
Inne

@M. ale jak dawno to było? Bo może firma Polskie Linie Telefoniczne się zmieniła i już nie dochodzi do takich sytuacji? Czy w końcu odzyskałaś swoje pieniądze? Warto to wszystko ustalić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ
@Patrycja

NIESTETY JAK KTOŚ SZUKA DZIURY W CAŁYM TO ZAWSZE JĄ ZNAJDZIE. PIENIĄDZĘ SĄ WYPŁACANE I KAŻDY OTRZYMUJE SWOJĄ PENSJE. GRAFIK JEST ELASTYCZNY.

M.
@Patrycja

Nie, nie zmieniła się. Nie polecam nikomu.

ameno
@Patrycja

nadal dostać swoje pieniądze to cud, sprzęt nie nadaje się do niczego, beznadziejne "couchingi" kiedy przez błędy systemu wynik jest niski

Zostaw merytoryczną opinię o Polskie Linie Telefoniczne - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Polskie Linie Telefoniczne?

    Zobacz opinie na temat firmy Polskie Linie Telefoniczne tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie Linie Telefoniczne?

    Kandydaci do pracy w Polskie Linie Telefoniczne napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Polskie Linie Telefoniczne
Przejdź do nowych opinii