Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Philips?
Żenada w obsłudze. Oczekiwanie na reklamowany na gwarancji telewizor już trwa miesiąc. oczekują na części. Ha ha
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Philips?
Tak są wyjazdy krajowe i zagraniczne, służbowe i spotkania integracyjne działowe i ogólne, ale wszystko zależy od tego do jakiego działu dołączysz.
Wyjazd zagraniczny bądź krajowy zależy od wyników pracownika czy to firma kieruje go w dane miejsce?
Aktualnie też za granicę ludzi zabierają? Za taką integrację trzeba dopłacić od siebie czy firma wszystko zapewnia?
obecnie w firmie jest tzw "travel freeze", co oznacza ze prawdopodobnie przez dlugi czas nie będzie żadnych wyjazdów
Czy w Philips odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Hej, jak wygląda praca na stanowisku RPA Business Analyst?
Brak współpracy z tą firma i serwisami niby autoryzowanymi opieszałość wylewka na klientów nie słowność szkoda zdrowia nigdy więcej nigdy nigdy nigdy za darmo nie kupiłbym tego nawet tv w szczególności
Nigdy więcej tej marki telewizora za darmo bym nie chciał bo są sprzedawane bez realnej gwarancji fikcja gwarancyjna
Nikomu bym nie polecił tej marki telewizor popsuty w sklepie zawsze ominę ten regał gdzie philips bo to szajs i brak reklamacji piszą że 24 miesiące nie ma reklamacji to kłamstwo i (usunięte przez administratora)
Philips.. brzmi fajnie ale to co dzieje się w tej Firmie niestety nie przystoi takiej marce. Atmosfera pracy fatalna, rządzą tylko układy i znajomosci -nie liczą się kompetencje, wiedza, doświadczenie -najważniejsze czy jesteś znajomym Pani Dyrektor Kosy!!! Ludzie przestali się do siebie uśmiechać. Wstyd dla takiej firmy, ze są ludzie zatrudniani na umowy B2B własna działalność po kilka lat a traktowani są jak etatowy pracownik! Tylu wartościowych ludzi odeszło w ciągu 2 ostatnich lat! Nie polecam!
Nieprawda. Wszyscy się cieszą ze ciebie już nie ma :-) Nikt nie jest zatrudniony na B2b z tego co wiem a wiele osób zrobiło w tej firmie fajną karierę, również w globalnych rolach. Wartościowi ludzie są właśnie doceniani. Oczywiście pewnie jak wszędzie tak i tutaj nikt nie lubi leni takich jak ty, ktorzy wielokrotnie pojawiaja sie na tym forum i psuja opinie fantastycznych ludzi, moich kolegow, pracujacych w tej organizacji. Atmosfera pracy jest własnie fajna, nawet podczas pracy zdalnej, dzieki ludziom, ktorzy sa czescia tego zespolu.
Nikt nie jest zatrudniony na B2B ?? Kłamstwo jakich wiele w tej firmie!! Proszę mnie nie wyzywać od leni - to właśnie jest kultura pracy w tej firmie, tak się właśnie traktuje ludzi na codzień! Szkoda słów na ten poziom a raczej jego brak!
Oczywiscie. Dla mnie jestes trolem, oczerniajacym bylych kolegow i firme, podajacym nieprawdziwe informacje aby oczernic bylych kolegow. Latwo jest robic to anonimowo prawda? Pojawiasz sie juz na tym watku nie od dzisiaj wiec albo przestan albo miej odwage sie podpisac nazwiskiem, dokladnie tak jak wymieniasz obecnych pracownikow klamco.
Telewizor popsuty serwis ma mnie w (usunięte przez administratora) dzwonione 15 razy omijać markę omijać. Nie kupować tego szmelcu kupić inne tańsze lepsze
Żelazko Philips Azur tragedia.Psuje się od początku.Zakupione w lipcu 2020 roku już 4 razy było w naprawie.Plami prasowane ubrania ,poparzyło mi dłoń .Reklamowałam go 4 raz i dzisiaj otrzymałam odpowiedz z działu reklamacji od specjalistki Pani A.Tyliszczak, że wszystko jest super z żelazkiem ,reklamacja odrzucona i to chyba moja wina że żelazko kapie i plami ,dostałam radę jak mam prasować.To jest po prostu bezczelność i arogancja ze strony tej Pani!!!! Dziwne że że do tej pory miałam żelazka z innych firm i nigdy nie miałam takiej sytuacji Pracownik rozpatrujący reklamację przypuszczam, iż nie zapoznał się z całą dokumentacja poprzednich napraw , dołączonych zdjęć do każdej reklamacji (poplamionych rzeczy z kapiącego żelazka) .Dbałość o klienta i próba rozwiązania tego problemu w tej sprawie dla tej Pani jest obojętna. Szkoda że firma Philips przez swoich pracowników traci zaufanie klientówdo swoich produktów
Ja mam to samo to kupilam zelazko 5 miesięcy temu z czego 3misiace w serwisie a cena 1500 zł to się nadaje na zbiorowy pozew ,śmiechu warta firma , obsługa klienta i ich produkty u chińczyka bym kupila to by dłużej wytrzymalo
Kupiłem kiedyś żelazko z funkcją strażak i faktycznie cały czas zalewało mi drewniane panele za 3000 do wymiany ta firma to szajs nie polecam a o telewizorach szkoda gadać szajs serwis 0 zainteresowania
Jeżeli ktoś chce pracować, umie współpracować i ma pozytywne nastawienie to Philips będzie bardzo dobrym miejscem. Jeżeli ktoś lubi udawać prace, jest kłótliwy i knuje intrygi, nie potrafi przyznać się do błędu i zwyczajnie nie ogarnia własnej kuwety to lepiej nich szuka pracy gdzie indziej. I to się głównie tyczy tych słynnych co cicho zniknęli.
Chcesz wmówić ludziom że wszyscy ci zniknęli byli nie ogarniętymi leniami i intrygantami? To zabawne, bo cześć z tych osób pracowała wiele lat a część nie umiała pracować w tej nowej "wspaniałej" atmosferze, część szybko zmieniła pracę bo Philips w cv nie był dla nich tak wspaniały jak im obiecano na rozmowie kwalifikacyjnej, a w kolejnej firmie czują że oni i ich praca jest doceniana. Twój komentarz jest mocno nie sprawiedliwy wobec tych osób co odeszły i widać że albo jesteś blisko opisanej poniżej pani dyrektor a może nią jesteś?
Porównanie do kuwety jest bardzo dobre (hahaha) bo prawdziwe, w Philips gdzieniegdzie jest czysto, a miejscami problem jest zasypany żeby nie śmierdział, a w innym miejscu problem jest widoczny i wszyscy wiedzą o nim, ale udają że nie śmierdzi. Gratuluję metafory...
To bardzo nie fair co piszesz, wobec tych osób, które jeszcze chwile temu tworzyły sukces firmy a teraz już ich w firmie nie ma. Być może nie znasz szczegółów, ale nie wierze, ze ktoś może udawać prace i z łatwością można wysnuć taki wniosek. Nie chciały się uczyć? Bzdura. Tworzyły ta firmę, były jej częścią. W moim przypadku przyszedłem do firmy z doświadczeniem, które zaowocowało fantastycznymi wynikami. Aż w firmie dokonały się zmiany na stanowisku zarządzającego polski oddziałem i wszystko się zmieniło: Szybkie zmiany personalne, niejasna strategia, załatwianie tematów po cichu, arogancja, popłoch jak ankiety wyszły złe, znikanie osób po cichu, odmawianie obecności osób na imprezach firmowych (znam przypadek imprezy świątecznej i własny, powód: bo okres wypowiedzenia, bo cytuje: to firma decyduje z kim chce się spotykać- informując na dzień przed impreza, ze sobie kogoś nie życzy) brak jakiejkolwiek decyzyjności przełożonych i ogólny strach. Odchodząc z firmy pożegnałem się z większością osób i wiele razy padało: jak znajdę miejsce to tez uciekam; jakbym coś miał, to jutro zmieniam. A czy firma, mój dział pożegnał się ze mną- nie. A jak zgłaszałem przez rok problemy z przełożonym, to ktoś pomógł- nikt!! Jak ci się nie podoba to sobie idz. To poszedłem. I trzymam kciuki za wiele fantastycznych osób, które zostały w Philips!
Kuweta zazwyczaj jest brudna, śmierdzi i wszyscy się w niej załatwiają. Jeśli traktujesz miejsce pracy i kolegów w ten sposób, to gratuluję. Najpewniej jesteś jedną z tych osób, które w innym miejscu pracy zostałyby dość szybko wyrzucone za toksyczne i nieprofesjonalne standardy pracy.
A nie jest tak, ze jest często nieprofesjonalnie? Jeżeli ktoś porównał miejsce pracy do kuwety, to jest to jego prawo do porównywania do czego sobie życzy. Pewnie to porównanie oddaje jego zszargane nerwy, tym nieprofesjonalnym podejściem do kolegów przez szefów.
Racja określenie kuweta dobre albo obsrane łajno badziew obsługa towar trefny omijać to logo wstyd szkoda nerwów nie słowność lamerstwo bezczelność walić tą firmę fora mówią prawdę trzymać się z daleka od tej marki
Witam popsuł się tv 55 cali miesiąc przed końcem gwarancji zgłosiłem fakt do Philips niedługo mija 2 tygodnie wykonane 15 lelefonow każdy ma na mnie (usunięte przez administratora) wolałbym naprawić ten tv w moim dodatkowym ubezpieczeniu bo to fachowcy i sprawnie to działa ale nie w Philips porażka nie polecam nigdy nie kupię już nic z tym logo nic nic nic nic nic omijać szerokim łukiem na wielu forach ostrzegają przed tą marką i to racja racja racja
Zamówione produkty nie docierają w wyznaczonym terminie , a panie w dziale obsługi klienta albo się rozłączają albo nie potrafią odpowiedzieć na pytania. Po prośbie o kontakt telefoniczny w sprawie żadnego odzewu. Totalne lekceważenie klienta ,żadnej informacji o opóźnieniu w dostawie i zero chęci na jakąkolwiek rekompensatę za niedotrzymanie terminów.Okaże się jeszcze jaka jest jakość produktu.
Czy Philips oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
raczej UoP, chyba, że zatrudnienie na dane stanowisko jest przez zewnętrzną agencję - wtedy nie wiem.
Pragnę osoby niezdecydowane na zakup towarów firmy Philips aby zastanowiły się poważnie nad kupnem czegokolwiek. Moim błędem było uwierzenie w wszechobecne reklamy jakoby produkt jeden czy drugi jest rewelacyjny. Tymczasem za te kłamliwe reklamy płaci klient bardzo drogo. Zakupiłam kilka produktów tej firmy w sklepie firmowym. Zauważyłam, że firma zajmuje się dokładnie wszystkim i dlatego jej towary są w danej kategorii fatalne. Firma Philips nie szanuje swoich klientów. Dostając towar dostajemy my Polacy instrukcję we wszystkich językach tylko nie w naszym. Jeżeli ktoś zarabia na nas Polakach to niech się pofatyguje aby do swoich produktów dołączać instrukcję obsługi danego produktu w języku gdzie ta sprzedaż jest dokonana inaczej wygląda to na całkowity brak szacunku. Na infolinii Philipsa dostaną Państwo poradę aby sobie poszukać instrukcji w internecie. Firma w swoich reklamach nie informuję o tym że dany produkt nadaje się dla pewnej grupy klientów np. kobiety które mają długie włosy to lokówka jest dla nich świetna natomiast te które mają krótsze włosy to muszą poszukać produktu odpowieniego np. z dłuższym wałkiem i tak jak w moim przypadku włosy mam cienkie średnia długość i można cały dzień usiłować zakręcić włosy stracić siły wytrzymałość i na końcu jeszcze mieć włosy lekko sfalowane za to przegrzane, zniszczone. Przy reklamacji dowiedziałam się że powinnam do takich włosów miec inny wałek ale niestety tą lokówkę mogę sobie wyrzucić bo nikt nie ponosi odpowiedzialności za brak informacji rzeczowych i prawdziwych odnośnie produktu. Jestem wielce niezadowolona z polityki firmy i każdemu odradzam. W innej opinii opiszę inny produkt po prostu fatalny tylko to jedno ciśnie się na usta.
No bardzo pomocna opinia na temat organizacji. Chyba się komuś pomylił GoWork z Pudelek.pl albo portalem dla zaangażowanych fryzjerek. Pretensje, ze się samemu źle produkt wybrało dla siebie samej :-) Mega. A jak kupisz w sklepie odzieżowym bluzkę z krótkim rękawkiem na zimę i będzie ci chłodno to tez bedziesz miała pretensje do sprzedawcy, ze nie poinformował? A może firma Philips powinna przed sprzedażą lokówki za 100 zł przyjechać do Jaśnie Pani i udzielić osobistej porady w domu? Producent prawdopodobnie po prostu zakłada, ze jego produkty będą kupowane przez osoby z odpowiednim ilorazem inteligencji. Brawo.
Co mnie obchodzi lokówka? To jest forum o pracy a nie o przepalonych włosach. Opamiętaj się...
w tej firmie miałam najbardziej nieprofesjonalną rozmowę kwalifikacyjną w mojej karierze zawodowej. Co za żenada.
Atmosfera w Philips w sprzedaży w Warszawie jest dobra, normalne podejście do pracownika, do benefitów, do czasu wolnego. Zrobisz swoje, zrobisz wynik, to możesz spać spokojnie. Ludzie też są w miarę stabilni emocjonalnie. Ale... można się tylko uczepić pewnych ogólnych kwestii funkcjonowania w korpo świecie. Firma jak najbardziej uważa, że trzyma się zachodnioeuropejskich standardów, ale z podejściem do początkujących pracowników trochę na bakier jak pewnie wszędzie. Zasłanianie się pandemią i nie podnoszenia płacy awansującym stażystom, utrzymywanie stanowisk tzw. trainee tylko po to, żeby po skończeniu umowy zatrudnić nowego naiwnego, któremu na początku mydli się oczy, że jest wielka możliwość awansu... Co do samych struktur trochę bije w oczy protekcjonalny ton starych wyjadaczy, którym się wydaje, że wszystko wiedzą i czasami strach do nich podejść zająć minutę. To też w sumie dobre miejsce, żeby panowie na wysokich stanowiskach, od których przecież wszystko w firmie zależy zaspakajali swoje pragnienia komentowali i podrywali młode dziewczyny. Mała różnorodność, stereotypowe środowisko pracy, a szkoda, bo potencjał drzemie w wielu byłych i niebyłych pracownikach.
Jeśli rekrutujesz się do działu w którym rządzi tzw. "Kosa", uciekaj. Brak umiejętności zarządzania, kompetencji zawodowych, zaburzenia osobowości, zarządzanie terrorem, plotkami, znikający ludzie, ploteczki ze swoimi koleżankami sprowadzonymi na miejsce "znikniętych", a dodatkowo brak znajomości podstaw pracy menedżera i marketera, wieczna nieobecność i bumelanctwo
@Nieśmiała 13 lata pracowałeś. Czy nie miałeś możliwości awansowania na wyższe stanowisko? Rozmawiałeś o tym z pracodawcą? Może taka szansa by była? Wszystkie opinie i informacje będą istotne dla osób, które chcą zatrudnić się w firmie.
O JEZU DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDŹ, GDZIE BYŁEŚ WCZEŚNIEJ, HR MANAGERZE PHILIPS ŻEBY MNIE OŚWIECIĆ. 13 LAT I NIE POMYŚLAŁAM ŻEBY POROZMAWIAĆ Z "PRACODAWCĄ" (TO JUZ ZDRADZA Z KTÓREGO DZIAŁU JESTEŚ) O AWANSIE.
Pracownicy w ramach działów i biznesów nie są równo traktowani, ich przyszłość i rozwój jest dyktowany przede wszystkim znajomościami i koneksjami. Procesy są pełne chaosu, a problemów strukturalnych i procesowych się nie rozwiązuje. Zamiast tego funkcjonuje polityka malowania trawy na zielono. Philips jest też bardzo hierarchiczny. Przełożeni odnoszą się do pracowników niższego szczebla bez szacunku, przelewają na nich swoje frustracje oraz niepowodzenia - zarówno profesjonalne jak prywatne. Nie wspominając już o fakcie, że często krytykują pracę, o której nie mają pojęcia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Philips?
Zobacz opinie na temat firmy Philips tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Philips?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!