brak logo

Ad-Expert

Poznań

Opinie o Ad-Expert

obecny pracownik 2010-08-09 16:17:42
Firma prowadzona przez Pana [usunięte przez moderatora] - siedziba Krośnieńska 1- jeszcze w zeszłym miesiącu firma Tee in - więc wszystko jasne
pracownik 2010-08-12 15:18:49
Super firma, fajna praca polecam!!!
były pracownik 2010-09-07 14:59:21
nie polecam -poblem z terminowością wypłaty pensji -nawet do 2 miesiecy po czasie
były zadowolony pracownik 2010-09-20 15:18:34
chyba nie wiesz w jakiej firmie pracowales/aś TEE IN??? haha
anonim 2010-09-20 15:19:39
obecny pracownik - 2010-08-09 16:17:42

Firma prowadzona przez Pana T.N. - siedziba Krośnieńska 1- jeszcze w zeszłym miesiącu firma Tee in - więc wszystko jasne

chyba nie wiesz w jakiej firmie pracowales/aś TEE IN??? haha
joanna zawiślak 2010-09-30 10:50:46
jestem bardzo zadowolona z pracy goraco polecam wszystkim zainteresowanym. praca niestety wymaga myslenia ale poza tym wszystko ok
rubaszny 2016-05-19 18:22:02
Znajomy który pracuje w tej firmie mówił , że czuje się spełniony pracą tutaj. Przede wszystkim dlatego , że w pewien sposób może się rozwijać i uczyć przy okazji łapiąc doświadczenie. Co do kasy to do średniej krajowej jednak jeszcze trochę ludziom brakuje
Zostaw swoją opinię o Ad-Expert - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ad-Expert