brak logo

S.O. "ZAMVINEX"

Łąkta Górna

Opinie o S.O. "ZAMVINEX"

sprawiedliwy 2014-11-01 20:45
Jak tam wyglądają zarobki w zamvinexie
pracuś 2014-11-01 20:53
Zależy kto bo prezes to emeryt i radny powiatu bocheńskiego tak że trzy źródełka dochodu są.
Kolejni nienachapani emeryci to kadrowa S.K czy kierowniczka działu handlowego H.G oraz kilku jeszcze emerytów zajmujących młodym miejsca pracy i hamulcowi rozwoju firmy. A pracownicy to cóż- można to w skrócie tak ocenić "oni udają że płacą, my udajemy że robimy" hehe.
5
sezenowa 2015-02-14 16:07
Witam wszystkich, ja robiłam w sezonie, roboty masa, raz w mrozie a to na hali, można nieźle zmoknąć lub wymarznąć a za minimum krajowe to nie warto, często zatrudniają niektórych na umowę zlecenie, czy z grupami byle ciąć koszta...ale na zwykłych ludziach a warunki ciężkie.
do pracuś 2015-02-14 18:57
Nienapchni emeryci ? A może każdy chce coś zarobić i nie chodzi o to że są nienapachni czy jest im mało...szkoda że takie słowa się słyszy pod adresem zarządu spółdzielni....napewno nie hamują oni rozwoju spółdzielni wręcz przeciwnie, udoskonalją to co jest tylko możliwe i wykazują duże zaangażowanie w sprawy firmy, bo któtoż może lepiej wiedzieć co potrzeba niż osoby z długoletnim stażem !
3
weteran do "do pracuś" 2015-02-15 20:58
oj człowieku co ty wiesz o zarządzie, jeśli masz na myśli wypłacanie sobie odpraw a potem ponowne zatrudnianie czy wypłacanie sobie jubileuszy a potem ich zawieszanie by inni nie wzięli- głównie pracownicy fizyczni czy wypłacanie sobie zaległych urlopów to faktycznie UDOSKONALAJĄ ALE SWOJĄ KIESZEŃ
2
pracujacy 2015-02-25 11:04
własnie, co ty wiesz, emeryci zamiast byc wdzięczni ,że moga sobie dorobic na stanowiskach / a wysokie emerytury doczekali dzieki niskim naszm zarobkom / to jeszcze podwyżki dostali około 500 zł netto od 01.06.103 kierownik A.G / ta maturzystka jakby kto nie wiedział/ a S.K. od -1.06.2014 / ta od plotek na zamvinexe/ . szlak nas trafia .Jakie korzysci mamy z emerytów - MY ZADNYCH oni nas tylko dołuja , sa hamulcem do dalszej pracy stosuja wobec nas mobing trując z ejest zle a my mamy a wy nic juz firma sie rozlatuje .Jedynie PIP moze nam pomoc Sprawdzi te wszystkie urlopy i te przekrety w kadrach
XYZ 2015-11-25 11:06
EMERYCI - DECYDENCI -POPRAWIAJĄ GŁÓWNIE SWOJA SYTUACJE FINANSOWĄ /ZNACZĄCE PODWYŻKI BEZ DODATKOWYCH ZAKRESÓW PRAC , NA TYCH SAMYCH STANOWISKACH/ I NIE ZAUWAŻAMY ŻEBY PRACOWNIKOM BYŁO LEPIEJ . Z KTÓREJ STRONY? NIE ZAUWAŻAMY ŻEBY DECYZJE / TE POMYSŁY??? / SZŁY W PARZE Z POPRAWĄ SYTUACJI PRACOWNIKÓW . BZDURA TOTALNA BZDURA
1
koko 2016-05-03 21:13
Pracowałam tam ale tylko przez chwilę bo mając studia i doświadczenie to i tak byłam za "głupia" pobawili się tylko moją osobą jak zresztą kilkoma innymi wcześniej również potem stwierdzili "nie nadajesz się" a Pani kierownik handlu maturzystka nie potrafi nawet komputera wyłączyć,brak znajomości języka angielskiego czy też niemieckiego porażka i śmiechu warte.Tam jest czas na wszystko tylko nie na robotę, byleby do 14 syrena zawyje i wszystkie Panie na wyścigi, która pierwsza za bramą.Nie polecam zdolnym młodym ludziom marnować tam czasu, bo i tak "prawdziwi fachowcy"-emeryci powiedzą, że się nie nadajesz. Żal mi tych biednych starych "specjalistów " od siedmiu boleści ha ha.
3
zupa z bobra 2016-06-08 16:14
herman
Ale jak to jest? Skoro oni podnieśli sobie pensje to i pozostali powinni je dostać, przecież pracują w tej samej firmie! Ale tam słyszałem wszystko możliwe z tą "wykształconą" kadrą kierowniczą. Ktoś ich w końcu rozliczy nie tutaj na ziemi to w innym miejscu choć im tego nie życzę bo każdego szkoda jednak nie powinni tak garnąć tylko pod siebie, bo inni też mają potrzeby, dzieci na utrzymaniu i ciężko pracują tam fizycznie a emeryt na co tyle hapa gdy ma emeryturę?
3
obcykany 2016-08-29 18:48
do ''alkhn"
dawniej liczyła się pozycja w partii a nie kompetencje i taki skostniały układ trwał do 1 czerwca 2016, teraz nastąpiły małe zmiany ale poprawy zarobków czy firmy nie widać (troszkę emerytów na stanowiskach troszkę ubyło ;) ).
3
kot 2016-09-14 13:39
Ale Ci emeryci "wcięli " się do Rady Nadzorczej i spotykają się ponoć tka często ile można, bo za parę godzin siedzenia do czego są przyzwyczajeni potarzam do siedzenia... można super zarobić. Czemu oni nie dadzą temu Zamvinexowi już spokoju i możliwości rozwinięcia skrzydeł, czemu?
3
wiedzący 2016-12-25 18:19
hahaha oj kocie kocie śmiech mnie ogarnia jak czytam jakie piszesz bzdury! Właśnie widać jak zamvinex rozwija skrzydła pod nowym kierownictwem...własnie widać ! Nie było jak dawna kadra...przynajmniej nikt się nie martwił czy zakład do pierwszego pociągnie czy też nie...
1
korek 2017-02-08 20:33
Bzdury to Wiedzący (może wszechwiedzący)piszesz, bo wszyscy wiemy jak jest była Pani kierownik handlu jest mi dobrze znana z wykazywania się w swojej pracy, prezes nie jest w gorącej wodzie kąpany i naprawdę pracuje " nie udaje" jak inni a to jak poprzednicy zostawili trzeba będzie przez parę lat aby naprawić. Były Prezes, kierownik handlu i kadrowa to osoby które niestety w dzisiejszych czasach nie mają miejsca bo tylko szkodzili moim zdaniem Firmie a wiem dużo bo była okazja widzieć. Co do pociągnięcia do pierwszego to już za czasów starej , złej moim zdaniem kadry bywało często, ale kadra wynikała z układów nie z umiejętności (a tak na marginesie czy była kierownik handlu umie już wyłączać komputer?). Kadrowa wciąż szukała plotek , kierownik handlu pisała pamiętnik, prezes zamykał się w swoim biurze i co tam robił nie wiadomo i to była kaaaaadraaaa? Mamy 21 wiek!!!
3
PP 2017-02-10 21:53
Za najniższą krajową można tam zapracować, ale na ciężkie choroby w późnym wieku. Za taką prace to powinni płacić minimum 2tys na czysto. Poza tym brak jakiegokolwiek ruchu w stronę rozwoju technologii. Zakład stoi w miejscu już od 15-20 lat i praktycznie nic się nie zmienia. I dziwota, że ludzie nie chcą tam pracować. Za kilkanaście lat z tych względów zakład upadnie.
4
murek 2017-02-13 18:20
Poprzednia władza niestety nie potrafiła wiele i mamy skutki za które teraz trzeba będzie płacić. Znany jest fakt osłabiania budżetu firmy poprzez pobieranie przez minione kierownictwo ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, który trwał latami. Mieli możliwość wykorzystać go, mogli iść na urlop bo nie byli aż tak potrzebni ale trochę ściemy i kasa dodatkowa jest prawda?
1
murek 2017-02-13 18:20
Poprzednia władza niestety nie potrafiła wiele i mamy skutki za które teraz trzeba będzie płacić. Znany jest fakt osłabiania budżetu firmy poprzez pobieranie przez minione kierownictwo ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, który trwał latami. Mieli możliwość wykorzystać go, mogli iść na urlop bo nie byli aż tak potrzebni ale trochę ściemy i kasa dodatkowa jest prawda?
1
Bibi 2017-02-14 22:34
A jak tam teraz z wypłatami poprawiło sie za nowego Prezesa
kolkociąg 2017-02-15 20:52
Nowy Prezes najpierw musi posprzątać po starych, bo wszystko tak zaniedbane, przez tyle lat nie robiło się tam nic. Bibi ale jak to Prezes ma wyciągnąć ze swojej kieszeni czy jak? Za pół roku ma wskrzesić Firmę?
2
Bibi 2017-02-15 23:43
kolkociąg nie muwie że ma wyciągnąć z własnej kieszeni W pół roku nie wskrzesi tej firmy tylko na takie warunki Firmie ludzie na produkcji w minusowych teperaturach dostają marne pensje
kolkociąg 2017-02-20 10:07
Bibi ale tak było jest i będzie bo czas kiedy można było dużo zrobić już minął i konkurencja wyrobiła sobie markę, więc teraz przebić ten mur jest ciężko. Była kadra kierownicza niestety nie potrafiła na tyle umocnić tej Firmy , bo skupiona była na innych rzeczach a zresztą brak kompetencji był głównym problemem. Nie dopuszczano ludzi doświadczonych z wiedzą , bo nowych traktowano jako intruzów nic nie umiejących. Ile to ludzi było w dziale handlu przyjętych na chwilę a potem zwalniali , była to pokazuwa by inni myśleli, że przecież zatrudniają i chcą a emerytki nawet nie miały zamiaru oddawać nowym swojego miejsca pracy. Tak się to ciągnęło kila lat a czas uciekał, konkurencja zaś nie traciła czasu i jest jak jest.
1
Bibi 2017-02-20 20:07
Kolkociąg mlodzi i tak nie leca do tego zimna wiec stara brygada nie ma sie czego bac a chociaż by poszli na sezon ta sa wytykani palcami i śmieją z nich za plecami
kolkociąg 2017-02-21 16:45
Bibi ale czytaj uważnie co piszę.Piszę o starej brygadzie kierowniczej nie o tych ludziach co pracują fizycznie w zimnie i dziwi mnie to, że nikt nie pomyślał o nich już dawno (myślę o np szkodliwym) Jak wiadomo bodajże w styczniu 2014 roku kadra kierownicza zadecydowała o podwyżkach w wynagrodzeniach ale tylko tyczyło się to prezesa i kierowników. W ..... mieli całą resztę. O pracownikach fizycznych zapomnieli jak zawsze. Było to chamskie i chore ale niech te podwyżki dla co poniektórych na zdrowie wyjdą i Szczęść Boże na "zapracowanej" emeryturze im życzę dla całej trójcy(ci co tam pracują wiedzą o kim piszę) Co do młodych to i tak wolą za granicę jechać na sezon a nie tutaj bo to trochę bez sensu...
1
Bibi 2017-02-22 20:12
kolkociąg to jasne że stara kadra Kierownicza chapła podwyżki dla sie siebie po co by miała dać pracownikom poprzyjmują ludzi na sezon na Umowe zlecenie i zadowoleni
1
kontroler 2017-02-26 22:58
Tak czytając (razem z tymi błędami ortograficznymi powyżej) to co tutaj niby ta pożal się Boże miernota ćwierćinteligenta pisze i wyśmiewa się z dorobku firmy praktycznie od początku jej powstania, kwestionując decyzje poprzedniej kadry i dorobek wieloletni zakładu, to dziw bierze że dobrze życzą zakładowi....A może jak sami jesteście tacy mądrzy to zasiądziecie za sterami kierowniczymi ? Każdy umie oceniać tylko i wymądrzać się bo Polak to ma doktorat w każdej dziedzinie przecież - jest lekarzem, biznesmenem, kierownikiem, i jak widać nawet cieciem...Nie widzieliście chyba i nie macie pojęcia co to jest prawdziwe działanie na szkodę firmy... Wypłatę urlopów traktujecie jako szkoda na firmę ? Pokaż mi zakład, gdzie sobie nie wypłacają ? Jeden Sędzia Rzepliński w TK wypłacił sobie za urlop ponad 150 tyś zł....bawicie się w ekspertów ds. rozwoju, marketingu, zarządzania a znając życie nie macie o tym nawet zielonego pojęcia. Znacie gotowe rozwiązania ? Przedstawcie... Mówicie że nowe kierownictwo musi wielce uzdrawiać firmę, posprzątać po poprzedniej ? Jedyne co musi, to trzymać w ryzach, to co udało się od samego początku osiągnąć, dzięki ciężkiej pracy wszystkich od powstania firmy. Śmiejcie się tylko z poprzedniej kadry...a jak obecna przejdzie do historii będziecie robić dokładnie to samo - będziecie się śmiać i wytykać kolejne błędy...tj. właśnie to wiejskie myślenie - nikt, nikomu, nigdy nie dogodzi. Miałem okazję współpracować z firmą i kadrą....i życzę szczerze aby była tak roztropna w rządach jak poprzednia, oraz aby była odporna na zgryźliwe i nieprzychylne komentarze - jak ta poprzednia. Zapewne większość komentarzy tuż po moim będzie typem pomyj wylewanych na mnie przez te wielce niezadowolone osoby...ale cóż poradzić taki mamy poziom inteligencji wśród polskiego narodu. Pozdrawiam Kierownictwo oraz Radę SO Zamvinex.
4
produkcja 13 2017-02-27 10:57
hahaha, zgadzam się z rozmówcą wyżej, nadają na poprzednią kadrę a sami nie lepsi, na produkcji jeszcze większa "bojcarnia" jak w biurze - jeden drugiego by w przysłowiowej łyżce wody utopił za 20zł i rozkradł do reszty to co pozostało !
5
sąsiad 2017-02-27 18:04
Panie kontorler, przedstawił Pan prawdziwy obraz firmy ale i całego chorego społeczeństwa lokalnego i polskiego, co podkreślę szczególnie niektórych osób tam pracujących. Niestety ale taka jest prawda w tym wszystkim. Na ocenę stać każdego. Pana wypowiedź jest jakże obrazowa.
4
laroj 2017-03-05 08:42
kontroler- to zapewne były pracownik kadry kierowniczej broniący się jak bidulek może, jednak fakty mówią same za siebie niestety. Za tyle lat rządzenia firmą co mamy? Jaką pozycję mamy na rynku? Wygląd budynku biura i nie tylko jest odpowiedzią. Proszą tutaj nie podawać przykładów chorej polityki , sędziów i td bo nie jest to żadne usprawiedliwienie byłej kadry kierowniczej. Mogli iść na urlop , ale nie skorzystali z wiadomych powodów(chodziło im o "dobro firmy")Tłumaczenie, że inni też tak robią jest prostackie .Faktem jest, że dużo spieprzyli za tyle lat . Biorąc się za zarządzanie taką firmą trzeba mieć naprawdę dobre doświadczenie nie czekać na gotowe rozwiązania. Ja też miałem okazję współpracować z kadrą kierowniczą i stwierdzam, że to ogromna pomyłka przede wszystkim była pani kierownik handlu nie mająca ochoty na wyjazdy do kontrahentów co buło jej obowiązkiem. Jej mocną stroną były codzienne zapiski w formie pamiętnika (jakoś czas trzeba było sobie zapełnić) Każda z Pań w dziale handlu miała roboty na max 3 godziny a pracowały po 8 i to kontroler uważasz dobrym zarządzaniem pracownikami? Uważasz się jak piszesz za inteligentnego człowieka i myślisz, że tylko ty masz rację i może trwaj sobie w tym przekonaniu jak ci z tym dobrze, ale czasem pomyśl jak Ci biedni pracownicy fizyczni ciężko pracują i marzną na produkcji a w 2014 roku podwyżki wynagrodzeń była kadra kierownicza zarządziła sobie tylko dla siebie ( i ci kontroler może napiszesz że przecież wszyscy tak robią? Żal mi ciebie, żyj długo i nie miej wyrzutów, że coś ci nie wyszło bo nie potrafiłeś ale pamiętaj zawsze o drugim człowieku nawet tym fizycznym bo on nie jest gorszy od ciebie tylko tobie się wydaje inaczej ale musisz sam dojść do tego jeśli cię wyrzuty nie zjedzą)
1
mitek 2017-03-05 16:42
To, że Sędzia Rzepliński w TK wypłacił sobie za urlop ponad 150 tyś zł...ma być wytłumaczeniem dla byłej kadry kierowniczej, której również wypłacono zaległy urlop? Nie rozumiem? To, że ktoś robi źle to i ja mam tak robić? Trochę to głupie tłumaczenie nie sądzisz? Ale bronić się trzeba nawet takimi argumentami bo nic innego nie pozostało. Brud po nich został i może uda się obecnym po nich posprzątać. Mało tego są w radzie co jest wielką porażką i dobrze dalej nie będzie, bo oni nie mają wiedzy -bo skąd?
1
lokalny 2017-03-05 17:49
Czytam i czytam i tak myślę sobie że jeśli już tak strasznie narzekacie na byłą ekipę rządzącą i na radę to poczekajcie może chwilę, będą kolejne wybory do rady, niech skończy się obecna kadencja...a nie od razu że nie mają wiedzy...gdyby nie mieli wiedzy toby zakład upadł i tyle by nie rządzili. Także nie zgodzę się z niektórymi komentarzami. "kontroler" ma dużo racji w tym co napisał... sam pracuję na produkcji i nie było tak źle za nich jak piszą niektórzy.
4
znam sprawy dobrze 2017-03-06 12:53
Laptasz tylko tyle co wiesz a wiesz człowieku mało. Wiedzy nie mieli i wszyscy o tym dobrze wiemy (to nie wiesz jakie ma wykształcenie była pani kierownik? A pani kadrowa skupiona na plotach. Skąd mogli mieć wiedzę bo nie wiem. Jeśli pracujesz na produkcji to wiesz co tam się wcześniej wyrabiało, teraz jest większa kontrol i co nie pasuje ci to? Kiedy będą kolejne wybory do rady bo ci nie popuszczą tych pieniędzy za parę godzin siedzenia. Wiesz po ile oni zarabiali? A co robili?
1
Fryderyk 2017-03-06 13:52
"Znam sprawy dobrze" a jakie ma wykształcenie obecna Pani Kierownik działu ? Niewiele więcej się różni od poprzedniej chyba tym że ma MGR i wiele nic nie robi...najchętniej to jeździć by potrafiła aż do zajechania samochodu jak to było niedawno. Już o jej statystykach i wyliczeniach, które nie potrafi zrobić nie wspomnę. Gdyby nie reszta działu handlowego to była by wielka porażka....Też znam sprawę dobrze więc nie musisz nas wielce uświadamiać...w swoim fałszywym przekonaniu. A v-ce prezes ? Wiesz co nawet nie będę opisywał jak wycackali niedawno na wielką sumę....oczywiście na szkodę firmy. Ukarał ktoś ? Są konsekwencje ? Tak więc szanowny czy szanowna nie moralizuj nas tutaj i sam/sama nie laptaj . Trwaj w swoich przekonaniach nadal....
4
znam sprawy dobrze 2017-03-06 15:25
Hi,HI jak ci człowieku tam nie pasuje to wylot do innej pracy. Dziwi mnie fakt, że to ty prezesem nie zostałeś albo chociaż kierownikiem handlu bo jak widzę marnujesz się tam okropnie . To nie jest moje fałszywe przekonanie, lecz problem tkwi w twoich klapkach na oczach i brak podstawowej wiedzy na temat prawidłowego funkcjonowania firmy podpartym wykwalifikowanymi pracownikami z czego potem wynikają sukcesy.Wykształcenia byłej pani kierownik jak widzę nie znasz to się doinformuj. Była pani kierownik na wyjazd w interesach potrzebowała kierowcy i fakturzystki więc jechali w trójkę na cały dzień i firma płaciła nie tylko za dniówki 3 osób ale także dodatkowo delegacje- wiesz coś na ten temat? Dodam, żeby chociaż z tych wyjazdów coś wynikało ale niestety...Fryderyk marnujesz się tam chłopie, marnujesz, ale czemu oni za prezesa cię nie chcieli??? hmmm
1
gogo 2017-03-10 18:46
Obecna Pani kierownik zna język angielski a była nie zna wcale a to ważne, a samochód czasem lubi się się psuć.
1
krokodyl 2017-03-11 21:30
Reszta działu handlowego jak zawsze narzeka a do roboty nigdy się nie weźmie, bo kto miał nauczyć? Czas zamknąć tam XIX wiek i niech szanowne Panie zabiorą się do roboty, bo po to przychodzą do pracy i za to im płacą. Zarządzaniem Firmy niech zajmie się Prezes. a Panie niech efekty swojej pracy pokażą i wszystko jest na miejscu.
2
mieciunio 2017-03-22 20:24
Jak możesz nazywać ludzi tutaj "miernota ćwierćinteligenta" to podobnie jakby ktoś napisał do ciebie "matoł do potęgi". Każdy ma prawo do wypowiedzi i meritum sprawy to nie to , że robi ktoś błędy ortograficzne (znasz pojęcie dysortografia?). Nikt nikogo nie zmusza do pracy za sterami kierowniczymi tym bardziej jeśli nie ma efektów i predyspozycji jak to było poprzednio niestety. Jest wiele osób, które potwierdzą jak z roku na rok coraz gorzej funkcjonowała Firma i są to ludzie pracujący tam po 20-30 lat. Przykład Sędziego Rzeplińskiego to naprawdę zły pomysł, bo tak naprawdę obnaża działania samego ciebie, twoje inspiracje, więc jak twój sąsiad wsiądzie pijany do samochodu to ty też tak zrobisz? A jak kogoś zabije to to weźmiesz z niego przykład? Odnośnie wiedzy na temat marketingu i zarządzania to przyjęli kolejno kilkanaście osób z wykształceniem i doświadczeniem, ale tylko po to by po kilku miesiącach ich zwolnić lub sami rezygnowali, bo widzieli co się dzieje. Nowo przyjęta osoba z góry traktowana była jak zagrożenie, bo może być lepsza. Przyjmowano tylko dlatego, aby rada widziała, że przecież działają, chcą ale nowo zatrudnieni to same matoły i oczywiście stara kadra niezastąpiona a to bzdura co aktualnie widać po nowym zarządzie.
1
Z Twojej wypowiedzi wynika, że należałeś do grupy 2017-03-28 20:25
Z Twojej wypowiedzi wynika, że należałeś do grupy tej nieudolnej byłej władzy i powiem żal mi Cię, bo ja też miałam możliwość współpracy z kadrą kierowniczą i mam dreszcze do dzisiaj a także nasuwa mi się pytanie jak tacy ludzie bez wykształcenia i doświadczenia dotrwali XXI wieku, ale potem zrozumiałam to możliwe tylko a Zamvinesie
2
kuba 2017-05-15 17:24
Witam , właśnie jest nabór do pracy na sezon mam kilka pytań może ktoś życzliwy napisze - na czym praca polega , na umowę o pracę czy zlecenie jakie zarobki , jaki system pracy ile trwa miesięcy sezon, mam zamiar złożyć CV będę wdzięczny , pozdrawiam wszystkich czytających.
bibi 2017-05-23 00:29
Praca polega na sortowaniu owoców i warzyw umowa jest o prace zarobki średnia krajowa system 3 zmianowy sezon trwa od czerwca bodajrze do końca pażdziernika
kuba 2017-05-23 10:52
Dzięki
Zostaw swoją opinię o S.O. "ZAMVINEX" - Łąkta Górna
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie S.O. "ZAMVINEX"