zauważyłam teraz wśród dostępnych ofert na stronie na Polskę, że w zasadzie szukają tylko kasjerów, ale także pojawiło się jedno ogłoszenie dla asystenta kierownika sklepu. Zastanawiam się czy sam kasjer nie może po prostu przejść na to stanowisko? i czy ktoś może wie jak w praktyce praca na nim wygląda i by opisał?
Jakie warunki pracy są w Stradivarius Polska Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Kierownik Sklepu?
Czemu jest tak, że nie da się mieć nadgodzin? Taki komentarz jeszcze w zeszłym roku się pojawił a właśnie chciałam sobie sprawdzić jak się u was zarabia. zastanawiałam się czy tutaj do sklepu się nie przenieść, u mnie akurat można sobie dobić nadgodzinami jeśli wystąpią. tu wszystko jest tak dobrze zorganizowane ze nie ma na nie szans?
Mogą być dopełnienia godzinowe do etatu i one są normalnie płatne. Nadgodziny to co innego, powyżej całego etatu, czegoś takiego nie ma. Zobacz sobie ogłoszenia na inditexcareers tam są podane stawki Doradcy Klienta
„ja tu tylko pracuję”? :D ciekawi mnie co przełożony by powiedział na takie podejście do klienta, które zostało jakiś czas temu opisane. Nie ma w zasadzie jakiś szkoleń lub czegokolwiek by jednak wiedzieć jak w danej sytuacji zareagować? I co z sama kultura pracy? jak ja oceniacie?
Wiem, że to portal dla pracowników, ale nie ma na stronie opcji złożenia reklamacji innej niż ta dotycząca produktu. Nie chcecie wiedzieć, jak w sklepach traktowany jest klient? Pracownica sklepu, po wprowadzeniu klienta w błąd, nie poczuwa się do odpowiedzialności i jedyna reakcja to rozłożenie rąk i tekst: "trudno, zdarza się" i "ja tu tylko pracuję" (kierowniczka sklepu, na której łaskę podejścia do klienta trzeba czekać ponad 10 minut). Gratulacje, macie świetną, kompetentną i zdecydowanie nastawioną na pozbycie się klienta, kadrę.
hej, jestem z Katowic i zauważyłam, że szukają Kierownika Sklepu, ta oferta z ich strony jest aktualna? wymagają znajomości angielskiego, czy na rozmowie jego poziom jest sprawdzany? No i na jakim poziomie najlepiej znać ten angielski wystarczy podstawowy komunikatywny, czy raczej poziom minimum B1? dajcie też znać czy kierownik pracuje u nich codziennie w stałych godzinach, czy może zgodnie z grafikiem jak pozostali pracownicy?
To, w jaki sposób pracownicy w Tarnowie traktują klientów, to PORAŻKA. Naprawdę dawno nie spotkałam się z tak nieprofesjonalną i niemiłą sytuacją. Pani A. (nie podam danych ze względu na to, iż sama sprzedawczyni zasłoniła się RODO łącznie z plakietką xd to już świadczy o jej wysokim "PROFESJONALIZMIE" - dane uzyskałam od stojącej za mną w kolejce innej klientki, która słyszała, w jaki sposób zostałam potraktowana, a już to powinno dać do myślenia) w momencie, w którym chciałam zwrócić produkt już była niezwykle miła. O "dzień dobry" można pomarzyć, ale okej, to zostawmy ;) Problemy zaczęły się, kiedy okazało się, że przyłożyłam do czytnika nie tą kartę, którą płaciłam. Na jej tekst, że "Karta jest niewłaściwa", powiedziałam, że nie ma problemu, zaraz przyłożę drugą, na co pani A. dodała z wielką obrazą: "No przecież już zaakceptowałam". No cóż, nie jestem jasnowidzem :) Przy kolejnej rzeczy było jeszcze ciekawiej... Zapytałam już na wstępie, że może sprawdzi, jaką kartą płaciłam, wtedy przyłożę właśnie ją - dodam, że wszystko zrobiłam z uśmiechem (jeszcze miałam dobry humor). Tym razem pozwolę sobie jej wypowiedź przytoczyć: "To nie leży w moim interesie, żeby sprawdzać, jaką kartą pani płaci. Pani sama powinna wiedzieć takie rzeczy. Ja nie mam na to czasu.". W tym momencie postanowiłam zwrócić jaśnie pani uwagę, że chyba ta wypowiedź była nie na miejscu i że jestem jej klientką - sama wiele lat pracowałam w sklepie i w życiu nie pozwoliłam sobie na takie teksty w stosunku do klienta. Powiedziałam, że chciałam wyłącznie ułatwić jej pracę, a sprawdzenie karty raczej nie zajęłoby więcej czasu. Usłyszałam wtedy: "To jest pani sprawa. Ja mam towar do wyłożenia na sklep. Nie mam czasu zajmować się Pani kartą. Najwyżej pani nie obsłużę." Uznałam to już za naprawdę grubą przesadę i zapytałam, czy przypadkiem w jej obowiązkach nie leży obsługa klienta i czy w związku z tym znajdzie czas, aby przynieść moje zamówienie internetowe. Pani oczywiście poszła po nie wielce obrażona, po czym walnęła przesyłkę na ladę i bez słowa czekała aż sobie pójdę. Ani proszę, ani do widzenia. No cóż, obsługa pozostawia wiele do życzenia, ale jak to się mówi "OBSŁUŻYĆ TEŻ TRZEBA UMIEĆ" - a pani ekspedientka w Tarnowie najwidoczniej się tego nie nauczyła. Przykre.
A są tu premie od obrotu w końcu? Zastanawia mnie ten wątek ciągnący się od lat już dotyczący tego, że pewna Pani nie rozmieniła kasy którą klient przyniósł. Czy często się to zdarza? W jaki sposób odbija się na wynikach finansowych?
Czy rotacja pracowników w Stradivarius Polska Sp. z o.o. na Kierownik Sklepu jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 1 grudnia na Praca.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
No właśnie, ile tej roboty tu się ma, jako zwykły pracownik? I czy mimo wszystko, jak się człowiek przykłada do pracy to może mieć spokój, że nie będzie zwolniony? Bo jaki miałby być cel roszad w zespołach?
Jeśli się przykładasz do roboty, nie odwalasz nagłych nieobecności i masz podstawowe poczucie obowiązku pracy to jest naprawdę ok. Zależy też od kierownika, ale ceni się zaangażowanie.
Ale czemu tu wyżej ktoś zasugerował jakieś dziękowanie komuś za współpracę? To fałszywy alarm? Chyba ze różnicy współpracy się trafiają? Jaka jest taka ogólna atmosfera? pracodawca o nią dba w jakiś sposób?
Padło zapytanie o wystawianie świadectwa pracy osobom zwolnionym, lecz bez odpowiedzi. Były wtedy jakieś większe redukcje? zastanawia mnie to zainteresowanie tym tematem. A w drugą stronę to co o aktualnej pracy wiecie? Wcześniej pisali coś o tym, że nie ma nadgodzin i że występuje jakaś praca na niepełny etat. Czy aktualnie można robić na całym i sobie dobijać nadgodzinami? Są też może premie?
Około 2 miesięcy temu kupiłam czarne spodnie. Spodnie śmierdzą ropą/plastikiem/barwnikiem Nie mogę pozbyć się tego zapachu
Czy firma wystawia zwolnionym pracownikom świadectwa pracy w formie papierowej?
Ej a jak wygląda te modowy uniform na każdy sezon? Jakie to są części garderoby i ile zestawów dostaje każdy pracownik? Chodzi mi o posadę Kierownika sklepu. Czy jest tych zestawów tyle, aby swobodnie prać i miec na zmianę?
Chce delikatnie zaznaczyć, że jest to miejsce do zostawiania opinii na temat tego jak się pracuje w tej firmie z punktu widzenia pracownika. Zostawię więc swoją opinię: oferują umowę o pracę, prywatną opiekę Luxmed i to by było na tyle jeśli chodzi o plusy w tej firmie. Ciągłe nadgodziny, grafik zmieniający się z prędkością światła, telefony z samego rana czy się przyjdzie do pracy wcześniej, bo brakuje pracowników. Ogólny chaos i zapieprz, a przy tym sztuczna uprzejmość kierowników regionalnych.
A nadgodziny to jak są rozliczane? Płatne czy można odebrać potem? Jak często te nadgodziny się trafiają w skali miesiąca, bo trochę mnie przeraziło słowo ciągłe?
To nie są nadgodziny, nikt nie ma nadgodzin. Tylko jeśli ktoś ma niepełny etat, ma dopełnienia do etatu, jeśli chce, więc tak normalnie płatne.
Witam, w wątku przeczytałam, że firmie brakuje ludzi do pracy. Jest ktoś w stanie określić z jakiego powodu? Ile w takim razie wychodzi wynagrodzenia na stanowisku kasjera? Jaki rodzaj umowy preferują? Jakieś dodatki pracownicze?
Oferują umowę o pracę, z dodatków pracowniczych prywatna opieka Luxmed i chyba też Multisporta (chyba się dopłaca ze swojej kieszeni, nie jestem pewna) no i zniżki na zakupy dla wszystkich sklepów inditex. Wynagrodzenie minimalna. Brakuje ludzi do pracy, bo praca jest głównie.. fizyczna. Do tego bardzo powtarzalna (możesz na całej zmianie roznosić przymierzalnie z przerwami na wydawanie paczek) i wyczerpująca bo spędza się cały dzień chodząc/stojąc.
(usunięte przez administratora) Chciałam zapłacić za bluzke.Dałam ekspedientce 100zł. Pani odpowiedziała że nie ma wydać reszty,ja że nie ma problemu, zaczekam aż rozmieni po czym usłyszałam że to ja mam iść gdzieś rozmienić pieniądze,że powinnam dać odliczoną kwotę Po długiej wymianie zdań ,że to nie jest mój problem niech idzie ktoś z pracownikow odeszłam bez zakupów (usunięte przez administratora) Tak traktuje się klienta w galerii Wileńska w Warszawie.
Następnym razem zanim się pani wybierze na zakupy warto zaznajomić się z prawem. Wg prawa to klient ma obowiązek mieć odliczona kwotę. Pracownik sklepu miał prawo odmówić rozumiany.
Dobrze, że zechciałaś sprecyzować tę kwestię. Jak wnioskuję - sama pracujesz w Stradivarius Polska, co dobrze się składa, ponieważ chciałabym uzyskać pewne informacje, dotyczące pracy w tej firmie. Interesuje mnie mianowicie, czy nowy pracownik może liczyć na jakieś specjalne szkolenia przez rozpoczęciem pracy? To bardzo istotny aspekt, a więc mam nadzieję, iż mi odpowiesz.
Zgodnie z polskim prawem kasjer nie musi mieć pieniędzy na wydanie reszty dla klienta ,klient powinien mieć odliczoną gotówkę lub płacić karta ,
No co racja to racja ale wyobrażasz sobie uświadamiać tak kolejnego każdego klienta o tym? Już chyba łatwiej byłoby dla świętego spokoju samemu pójść i rozmienić?
Też się muszę negatywnie wypowiedzieć na temat Stradivariusa, 2 tygodnie temu zamawiała spodnie a one dalej nie przyszły, weszłam na stronę i pisze, że powinno już być w sklepie a wczoraj byłam i paczka nie była dostarczona, a zamawiałam stacjonarnie przy odbiorze w sklepie
Już doszła ci ta paczka? Moja miała być wczoraj a na stronie dalej widnieje ze jest w trakcie realizacji
Brak kontaktu. Brak możliwości zwrotu towaru, zablokowali konto. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
Opinie chyba dla różnych lokalizacji a ja chciałabym wiedzieć jak pracuje się w Warszawie, możecie dodać konkretne miejsce w którym pracujecie, na pewno wszędzie nie jest tak samo. Chciałabym dołączyć ale oczywiście zależy mi na dobrym dogadaniu się z ekipą i elastycznym grafiku bo studentka. Jaka umowa? Ktoś pisał że proponują o pracę od razu na rok, to prawda? I tak z ciekawości - podejmują jakieś kroki żeby przetrwać ciężkie czasy, dają podwyżki? :D
23 09 2022 kupiłam w sklepie internetowym spodnie z odbiorem w sklepie stacjonarnym dzisiaj upłynęło ponad 20 dni a ja nie mam żadnej informacji a strona z możliwoscia sprawdzenia statusu zamówienia nie działa nigdzie nie moge sie dodzwonić a do najbliższego sklepu mam 50 km skandal beznadziejna firma
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Stradivarius Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Stradivarius Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Stradivarius Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!