brak logo

Adanex

Radlin

Opinie o Adanex

ex 2010-04-21 14:40
Rekrutacja to wieczny mit - trwa ponad rok i ciągle jedno i to samo ogłoszenie. Pytania na rozmowie momentami zbyt prywatne. Mam wrażenie, że nie mogłem mieć ambicji, a to, że się uczę to wstyd.
7
zainteresowany 2010-05-25 09:30
A na jakie stanowisko aplikowałeś " ex ". Bo jestem zainteresowany pracą u nich i chciałbym się dowiedzieć ?
janek 2010-10-19 00:18
to po co tam skladacie podania i aplikujecie jak tam sama rodzina pracuje!
2
anonim 2010-11-02 18:47
Bardzo łatwo krytykować i oceniać,jednak ta firma nie może być taka zła jesli ludzie tam pracują po kilkanaście lat!
1
grumbii 2010-11-03 20:59
a no faktycznie tak jest jak piszą powyżej nic więcej nie dodając...:)
1
Klicjk 2010-11-19 08:31
Widzę, że ktoś broni honoru firmy - pewnie rodzina albo ktoś ze spółki. Po tej wypowiedzi widać, że podejście do pracowników nie zmieniło się ? jak się nie podoba to wypad..... 'Zdecydowani pracownicy' - chyba ZDESPEROWANI i na takich najwięcej można zarobić a co do wypłat to muszą być na czas bo inaczej to łamanie prawa.
prac 2011-02-21 11:43
Jestem zainteresowany pracą w Adanexie na satnowisku przedstawiciela.Mam tan rozmowę kwalifikacyjną. Czy może ktoś powiedzieć jak wygląda praca w tej firmie? Czy warto? Jak wyglądają zarobki i praca? Będe wdzięczny za każdą podopowiedź.
anonim 2011-02-22 20:01
Odradzam duża rotacja pracowników. Nie realne plany a nawet jak je wyrobisz to i tak znajdą powód by nie zapłacić !!!!!!!!!
1
ruda małpa 2012-11-26 12:45
Szefowa firmy dno dno dno
1
Tuptus 2013-02-04 13:04
Ja dostałem pilota o nazwie Gość fajnie cha-cha i już zdążyłem zaprzyjaźnić się z "maszynką"no tak ale co zrobić [usunięte przez moderatora] , też nie popracowałem długo bo kable poleciały do pani [usunięte przez moderatora] która powiedziała papa.Fajna stara komedia
1
Prawda 2014-01-13 22:50
Płacą mało .
pap 2014-01-19 14:48
Praca za grosze.
4
serio 2014-02-19 10:17
6.88 na początek.
serio 2014-02-27 07:28
Nie myśl sobie że my tu robimy po 160 godzin . haha
anonim 2014-02-27 21:22
lipa firma
fałszywi 2014-08-30 08:19
220godz soboty niedziele wsio sie robi poza Tym kierownictwo dno Fałszywe oszuści i nic wiecej
2
miśko 2015-01-07 02:46
Lalla, mnie włąsnie też ciekawi jak to jest w tym Adanexie, bo wiesz, ja też może myślałbym o zadrudnieniu u nich ale mnie chodzi o to, żeby mieć szanse na umowe o prace, nie mówię że od razu, bo jestem świadomy jak wygląda rynek, ale chociaż żeby powiedzieli że jak się sprawdzę po okresie próbnym to mi ją dadzą. ktoś ma doświadczenie jak to jest?
tomek 2015-02-10 14:31
na pewno jak się sprawdzisz to po okresie próbnym jest możliwość zatrudnienia, bo niby dlaczego szef miałby nie przyjmować na stałe pracownika, który jest ambitny, może się wykazać itd? To taka osoba jest raczej na miare złota moim zdaniem, więc czemu by nie próbować @miśko, jak jesteś zainteresowany branża to próbuj.
eudezet 2015-02-13 17:01
Ogolnie praca ciezka kasa zawsze byla pracownicy w porzadku. Pozdrowienia dla p. Hiacynty
szwaczka 2016-09-12 21:04
Zastanawiam się nad pracą jako szwaczka w Getexie lub w Adanexie. Co polecacie? Gdzie więcej zarobie?
Odproa 2016-10-09 22:08
No ogólnie z tego co mi wiadomo to całkiem sensownie firma sobie poczyna, czytam same plusy o Adanex, ja też mam pytanie jakie tam są zarobki i co wybrać, które stanowisko, czy ktoś pracuje i może powiedzieć czy często wyrzucają ludzi czy nie wyrzucają?
Faginn 2016-12-29 13:57
pracowałem i wiem co nieco odradzam masakra i wyzysk.
1
zainteresowany 2017-03-23 16:20
Witajcie
Pojawiło się ogłoszenie że szukają Przedstawiciela Handlowego na mazowieckie
Wie ktoś może:
-jaka jest podstawa netto
-jaka jest premia netto
-czy plany są realne
-ile wizyt dziennie
-jakie auto obrandowane/gps/można korzystać prywatnie
Z góry dziękuję i proszę tylko o info osoby które pracują lub pracowały i mogą udzielić kompetentnych odpowiedzi
Zybi 2017-04-07 12:55
I co aplikowales zainteresowany , zaprosili cie w srode na rozmowe , wiesz cos wiecej o tej firmie?
zainteresowany 2017-04-10 17:09
Nie aplikowałem. A Ciebie zaprosili? Gdzie odbyła się rozmowa? Jak warunki?
Anonim 2017-04-12 12:49
Hej podobno dzis rozmowa z Panem kierownikiem Adamem jak przejdzie sie ten etap to za 2 tygodnie ponowna rozmowa bedzie juz tylko trzech najlepszych i z nich zostanie wybrany tylko jeden na mazowieckie i łodzkie.
1
Olek 2017-04-12 22:43
Witam

Rozmowa była w hotelu Bella Vista w Wesołej z Panem Adamem , rozmowa może być ,ale że będzie jeszcze jeden etap jak się przejdzie tą rozmowę to się nie spodziewałem . Więcej szczegółów odnośnie tego stanowiska będzie podane na następnym etapie rozmowy.
Pozdrawiam
2
zainteresowany 2017-04-13 20:35
Witaj
Dziękuję za informację. Jak pisałem nie zdecydowałem się wysłać swojego CV ze względu na teren. Dwa województwa to naprawdę duży teren więc noclegi w hotelu, Ja muszę być codziennie w domu. Życzę powodzenia na kolejnym etapie :-)
... 2017-06-09 12:01
Co sadzicie ( usunięte przez administratora )Pracowal u was?
... 2017-06-14 15:37
Cenzura na maxa.
1
Nn 2017-06-16 10:46
Co bylo zlego w tym pytaniu,kto ma cos do ukrycia.
Zostaw swoją opinię o Adanex - Radlin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Adanex