logo Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.

Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.

anonim 2009-03-10 17:46:32
Praca ciężka, ale dobrze płatna.
1
anonim 2009-03-13 15:56:32
praca w firmie deichmann jesy b ciężka!!!!! szczerze nie polecam!!!!!!!!!!a pieniążki słabe!!!!
2
anonim 2009-04-21 19:25:12
Praca tam to tyrania ,a zamknięcia....to dopiero wyczyn [usunięte przez admina]i pucowania....Nikomu nie polecam pracy tam to wyzysk i nic więcej !
2
royalzserem 2010-01-29 22:42:21
Praca w sklepie firmy Deichmann jest faktycznie dosyć ciężka.
Z płacą bywa różnie, ale w gruncie rzeczy nie jest żle.
Stawka godzinowa zalezy od miasta, w Wawie to 9,50 zł na start.
Godziny pracy są przystępne.
Zmiany są 6,5 godzinne bądź 8 godzinne. Zależy od dnia.
Osobiście uważam że warunki pracy są dużo lepsze niż chociażby w konkurencyjnym CCC.

Pozdrawiam
1
wielokolorowa 2010-04-21 20:33:37
pracuje w Deichmannie w Małopolsce i powiem tak jest ciężko mała kasa i niemiła atmosfera w pracy i to przez kierowniczkę która wiecznie nas pogania i z niczego jest niezadowolona!!!nie polecam nikomu pracy w Deichmannie!!!
1
ELA 2011-02-14 12:59:17
NIE POLECAM ,NOWY NA BEMOWIE .PRACA MIAŁA BYĆ 6-7 GODZ, OKAZAŁO SIĘ ŻE PRACUJEMY 40 GODZ NA MIESIĄC ZA 400 PLN ,DRAMAT .NA SZKOLENIU O TYM NIE BYŁO MOWY CHOĆ SIĘ PYTALIŚMY
1
ona 2011-02-17 18:13:23
......i jak tu żyć...chcesz pracowac i godnie żyć mało tego socjal w tej firmie z tradycjami chrześcijańskimi poniżej innych firm....zapomogi jak masz zadłuzenie za zapłącenie mieszkania przeciez jakbyś godnną płace otrzymał to by tego niebyło...szkoda ze klienci tego do konca nie znaja sądzą ze tu jest taka dobra płaca i praca....moze by zaczeli bojkotowac Deichmann jak swego czasu Biedronke
żenująca chrześcijanska firma 2011-05-19 20:31:19
bardzo duze oszczedności na godzinach minimalna obsada mało godzin pracy za to duze wymagania....brak motywacji i dowartościowania pracownika zwykłego pracownika
1
ja 2011-10-26 11:21:19
Nikt ci nie kazał brać roboty na część etatu. Mam wrażenie, że sporo niezadowolonych osób zapomina, że za pracę na część etatu nie można się utrzymać. Za to krótszych godzin pracy nikt jakoś nie docenia.
Janusz 2013-04-23 17:10:26
ona - 2011-02-17 18:13:23

......i jak tu żyć...chcesz pracowac i godnie żyć mało tego socjal w tej firmie z tradycjami chrześcijańskimi poniżej innych firm....zapomogi jak masz zadłuzenie za zapłącenie mieszkania przeciez jakbyś godnną płace otrzymał to by tego niebyło...szkoda ze klienci tego do konca nie znaja sądzą ze tu jest taka dobra płaca i praca....moze by zaczeli bojkotowac Deichmann jak swego czasu Biedronke
Dziadowska firma, robi buty z tektury i weź to chłopie sprzedaj
2
vb93 2013-08-03 23:05:22
Oddałam sandałki do reklamacji dosłownie miałam je na nogach 1 raz. Podeszwa butów wytarła się. Panienka z okienka sama napisała opinię nie wysyłając obuwia do producenta. Znalazła się ekspertka od obuwia. To jest najgorszy sklep obuwniczy nie kupujcie nigdy tam obuwia ponieważ panienka z okienka - ekspedientka - ekspert od produkcji obuwia nie uzna reklamacji informując, że swoich praw można się domagać poprzez ochronę konsumenta. To są chyba jawne żarty. Buty kosztowały 59,99 zł. Mogę jej pokazać sandałki, które kosztowały połowę mniej, w których chodzę codziennie i nic się z nimi nie dzieje. Sandałek nie odbiorę niech chodzi sobie w nich sama skoro są dobre, zasponsoruję jej to skoro to taki ekspert- ekspedientka ze sklepu Deichmann w Łodzi, ul. Pojezierska
2
Ania 2013-08-09 12:00:11
Ja pracuję od 1,5 roku w Deichmanie i mnie osobiście się podoba. Cisza spokój , wypłata ok. Idż zobacz i się przekonaj bo ile praowników tyle opini
ja 2013-10-01 22:48:25
Pracowałam prawie 3 lata i łączyłam tą pracę razem ze studiami dziennymi. Praca na 1/4 etatu a godziny zależały od ilości kupujących, jak był ruch to i kasa ładna wychodziła. Pilnują nadgodzin, miałam zapłacone za każde 15 minut, pod tym względem firma naprawdę ok, nie wykorzystują. ale praca ciężka i klienci często okropni, zwłaszcza jesli chodzi o reklamacje- psyche trzeba miec mocną:)
S-dz-anka 2013-11-27 23:27:53
buty słabej jakości ,można powiedzieć chińskiej,personel miły jak kupujesz gdy reklamujesz to już nie. Klient ,ale były.
były pracownik 2014-07-22 22:00:04
Pracowałam tam 2 tygodnie. Umowa na 1/4 etatu .w rzeczywistości to 7 godzin dziennie. Praca cięzka ,kierownik tobą pomiata. Niestety nie dało się tam wytrzymać. Miałam wątpliwą przyjemność brać udział w zatowarowaniu sklepu. NAJWIĘKSZY MOBING BYŁ WŁAŚNIE TAM.SZKODA ŻE NIE PAMIĘTAM NAZWISKA ALE BYŁA TAM JEDNA KIEROWNICZKA REGIONALNA -TAKA RUDA BABA. ZERO SZACUNKU DLA LUDZI I ICH PRACY. PRZYDAŁ BY SIĘ JEJ PORZĄDNY KOP W DUPĘ.
9
andzia 2014-09-21 21:37:11
Witam,pracowałam w deichmanie prawie rok, byłam bardzo zadowolona, i gdyby tylko było miejsce to chętnie bym wróciła. praca jak każda,za siedzenie nikt nie płaci, fakt 1/4 etatu ale wypłata była przyzwoita jak na ilość godzin przepracowanych. dużo zależy od kierownika,ja akurat trafiłam na bardzo wyrozumiałego i jak widział że się starasz to nie było problemu, pracownik ma rabaty na zakupy, bony świąteczne. mogę powiedziec z mojego doświadczenia że firma jest bardzo prorodzinna,nigdy nikt nie robił mi wyżutu jak zachorowało mi dziecko czy potrzebowałam wolne na jakieś wydazenie w szkole, a do forumowiczów: jak ktoś przywykł do dużych pieniędzy w Anglii to po co wracał,przecież oczywistym jest że Polska to nie Anglia. A co do zatowarowania to faktycznie praca na pełnych obrotach (zatowarowanie czyli otwieranie nowego sklepu)ale było miło,ba i nawet katering z obiadkiem był:))
foch 2014-11-23 20:48:27
fakt ta firma to oszust i nie polecam =nigdy!!!!!!!!!!!!!
1
KUPUJĄCA 2015-03-03 14:02:38
Kupuję u was buty.Zauważyłam ,że pani w starszym w wieku około 60lat ciemny blond włosy nie daje paragonu za zakupione buty.Nie tylko ja się z tym spotkałam ,ale inne klientki też to zauważyły.Co się dzieje z tymi paragonami,jak póżniej reklamować buty.Mówi ,że paragon do niczego nie jest potrzebny.PROSZĘ SIĘ Z TYM ZAINTERESOWAĆ !!!
KUPUJĄCA 2015-03-03 14:09:49
GALERIA ŁÓDZKA.Kupuję u was buty.ZAUWAŻYLAM,że pani w starszym w wieku około 60lat,ciemny blond włosy nie daje paragonu za zakupione buty.Nie tylko ja się z tym spotkałam,ale inne klientki też to zauważyły.Co się dzieje z tymi paragonami,jak póżniej reklamować buty.Mówi,że paragon do niczego nie jest potrzebny.PROSZĘ SIĘ Z TYM ZAINTERESOWAĆ !!!
2
gość 2015-03-03 19:34:02
Nie wierzę , aby jakikolwiek sprzedawca powiedział klientowi , że paragon nie jest do niczego potrzebny. Bzdura !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
eloss 2015-07-17 12:29:28
Daichmann Wrocław Arkady Wrocławskie - Pracownice biegają po sklepie robiąc za ochronę, sprzątaczki i kasjerki. Gdy któraś idzie za wolno (!?) po sklepie, to dostaje ochrzan, gdy na chwilę się zatrzyma - to samo. Zatrudniony ochroniarz siedzi 12h w pracy, a gdy na chwilę przystanie, to teksty kierowniczek w stylu "wyobraź sobie on sobie stanął i się oparł" Do tego podpisują umowy na 1/4 etatu, aby oszczędzić, podczas gdy pracownice tyrają więcej. ogólnie gnojenie pracownika, ale o tym się nie mówi bo to nie jest skupisko pracowników a wiele mniejszych komórek. ogólnie praca jak w obozie. Po pracy trzeba myć podłogi w sklepie !? oczywiście bezpłatnie bo nie można w godzinach otwarcia sklepu. I co tutaj coś z tym ktoś robi ?
4
eloss 2015-07-17 12:31:52
Wszędzie mają 1/4 etatu, ale jeśli chcesz pracować w obozie zagłady to to jest najlepsze miejsce.
3
eloss 2015-07-17 12:34:00
Nice try .. żałosne. nie idźcie ludzie do tego syfu bo tylko niepotrzebnie nerwów się najecie. Debilne kierowniczki nie mające pojęcia o zarządzaniu, wymyślają coraz to głupsze pomysły!
2
były klient 2015-08-18 14:43:48
Nic nowego ja oddałem buty w których odkleiła się podeszwa po 4 ubraniach na nogi. Oddałem aby naprawili. Po tygodniu zwrócili sklejone ale cały materiał nad podeszwą został zabrudzony jakimś żółtym klejem. Nie przyjąłem reklamacji poprosiłem aby prawy but wyglądał jak lewy był tam widoczny pasek kleju fabryczny niewielki. Po kolejnym tygodniu poszedłem odebrać i okazało się że klej został zamalowany markerem czarnym nadodatek ma fioletową poświatę. Kierowniczka powiedziała że lepiej sie nie da zrobić a co najgorsze to na lewym bucie zdarto ten fabryczny klej i pozaciągano materiał. Zażądałem zwrotu pieniędzy - powiedziała że nie można a wogole to mam szczęście że przyjęli mi buty bo stwierdziła że były prane. tak nagle wyczuła zapach proszku. Nie polecam tej dziadowskiej firmy nasłać na nich wszytkie inspekcje jakie się da. Złodzieje i oszuści. Sklep w Stalowej woli omijajcie z daleka. Jak się żąda swojego to robią nazłość.
kasia 2015-08-30 18:34:27
Zgadzam się z tą opinią. Ja też pracowałam z kierowniczką, której mobbing sprawiał wielką przyjemność. Ponadto musiała dostać to stanowisko po znajomości. Brak wszelkich umiejętności w zarządzaniu, zero szacunku dla pracownika. Miały z nią dobrze tylko lizusy.
3
gosc 2015-09-04 16:34:17
dyscyplina a co to oboz jakis wojsko... pracowac kazdy musi wiadomo ale trzeba pracownikow traktowac jak ludzi i szanowac pracownika a nie traktowac jak wlasnosc. trzeba byc czlowiek a nie tyranem ... ty chyba nie wiesz co to znaczy mobing...chyba ze dla ciebie trzymanie rygoru pomiatanie pracownikiem i traktownie go jako debila od pierwszego dnia jest trzymaniem rygoru to mam nadzieje ze nad toba ktos trzyma taki rygor :) a kierownik ktory nie szanuje pracownikow to i oni go nie beda szanowac a pamietaj kierownik bez ludzi (usunięte przez administratora)zrobi bo to kierownik nie pracuje tylko oni...
2
kasia 2015-09-11 23:14:55
Gość - Jeśli w wielkiej firmie trzeba spełniać określone standardy to kierownik chyba też powinien je spełniać. Nie mylę mobbingu z ciężką pracą, ponieważ ciężkiej pracy się nie boję. Z wielu opinii wynika, że firma powinna niektórym kierownikom dać kopa w d..., albo nauczyć ich tych zawodowych standardów!!
1
kasia 2015-09-11 23:26:14
Przepraszam, powyższa opinia (odpowiedź) jest do miśka, a nie do gość, dziwnie zaznaczone te opinie..
Franz 2015-10-11 21:51:12
Chciałbym podzielić się złą opinią na temat tej firmy z innymi użytkownikami.
Chciałbym zacytować hasło, które znajduje się w opisie firmy Deichmann na facebooku, że „Deichmann kocha buty”.
Całkowicie się z nimi zgadzam, że kochają buty, bo już z klientami bywa różnie i niekoniecznie o nich właściwie dbają.
Chodzi o to, że do tej pory (od dobrych kilkunastu lat) kupowaliśmy wraz z żoną około 20 par butów rocznie (wydaje mi się więc, że moje zakupy nie były okazjonalne). Za każdym razem byliśmy bardzo zadowoleni z dużego wyboru butów męskich, damskich i dziecięcych dlatego, że były to buty ładne, w dobrej cenie, a przede wszystkim się nie psuły i nie trzeba ich było reklamować. Niestety, ale to się zmieniło. W marcu tego roku (czyli całkiem niedawno) kupiłem kolejne buty sportowe firmy Nike za 219 zł, gdyż były mi potrzebne na siłownię, a później do okazyjnej jazdy na rowerze. Tak jak do tej pory, myślałem że teraz też będzie wszystko OK, niestety, ale się pomyliłem. We wrześniu musiałem je oddać do reklamacji, gdyż przetarły się zapiętki w obu butach.
Niestety, ale nie uznano mi mojej reklamacji. Poniżej cytuję całe uzasadnienie odrzucenia mojej reklamacji:
„w obuwiu zastosowano materiał o właściwych parametrach wytrzymałościowych. Zgłaszane usterki to zmiany użytkowe, wynikające ze sposobu użytkowania oraz dopasowania obuwia zbyt luźno zasznurowanego. W obuwiu prawidłowo dopasowanym i zasznurowanym w okolicy pięty nie występuje tarcie, mogące uszkodzić materiał w sposób, w jaki nastąpiło to w reklamowanym towarze.”
Jak to się mówi w przysłowiu: i (pewne samochody z najwyższej półki – nie będę cytować firmy) się psują. W tym wypadku też tak jest, że obuwie które kupiłem o rozmiarze 42 (gdyż taką mam stopę) też się popsuło i wcale to nie jest dobór niewłaściwego rozmiaru obuwia, bo pasowały idealnie, ani złego użytkowania, gdyż były używane 3-4 razy w tygodniu po około 2 godziny na treningu i około 1 raz w tygodniu do jazdy na rowerze, więc nie ma mowy o tym, że buty były za słabo sznurowane, bo byłoby niewygodne ich użytkowanie.
Oczywiście będę się odwoływał od ekspertyzy jaką wydał Deichmann w orzeczeniu, bo się z tym nie zgadzam. Czytałem na forach internetowych, że często tak postępują z klientami. Jak kupują to dobrze, ale jak już przychodzi do reklamacji, to zaczynają się robić problemy, a wydaje mi się, że buty kupuje się po to aby były użytkowane, a nie stały w domu na piedestale.
Z przykrością muszę stwierdzić, że to były w mojej rodzinie ostatnie zakupy w tej firmie, a szkoda bo byłem bardzo zadowolony i tylko tam kupowałem buty. No ale cóż, nie jest to jedyna firma sprzedająca obuwie w Polsce.
antonux 2015-10-11 23:38:48
Szanowna Pani. Byłem klientem tego sklepu do czasu jak nie przyszło mi reklamować butów, które kupiłem za ponad 300 zł. Po dwóch dniach od zakupu pękła mi podeszwa w prawym bucie.But zaczął przeciekać. Jak bym dał za nie 30 zł to bym nie robił z tego afery, ale nie za buty za ponad 300 zł. Dodam,ze to były męskie ocieplane buty na sezon jesień -zima.
Pani przy reklamacji powiedziała mi,że niewłaściwie użytkowałem buty i że to uszkodzenie nie podlega reklamacji i że mam, tu cytat "PECHA". Po ponad 30 minutowej karczemnej awanturze z kierowniczką sklepu i po tym jak zagroziłem, że wezwę policję i że obsmaruje ich w internecie i w gazecie dostałem zwrot gotówki. A co do kwestii paragonu. to jestem przekonany, że pracownicy sieci DEICHMANN w całym kraju mają ciche przyzwolenie na to aby nie wydawać ludziom paragonów. A według ustawy o prawie konsumenta to paragon( jak się nie mylę) jest podstawą do jakiejkolwiek reklamacji. Czyli nie ma paragonu, nie ma rozmowy o zwrocie kasy. Trzeba pamiętać o zabieraniu paragonów z DEICHMANNA i patrzeć pracownikom na ręce czy aby na pewno włożyli go do pudełka z butami lub czy dali nam go do ręki.
kasia 2015-11-02 22:03:10
To prawda, że pracują tam debilne kierowniczki nie mające pojęcia o zarządzaniu.
1
kasia 2015-11-08 19:02:03
Czasem opinia jednej nieudolnej i ograniczonej kierowniczki świadczy o całej firmie. Niestety w tym przypadku jest inaczej, ponieważ czytałam już wiele opinii o sklepach Deichmann z których wynika, że w całej Polsce pracownicy narzekają na kierowniczki. Kiedyś myślałam, że tylko ja trafiłam na takiego przygłupa.Pozdrawiam
1
kasia 2015-11-08 19:02:05
Czasem opinia jednej nieudolnej i ograniczonej kierowniczki świadczy o całej firmie. Niestety w tym przypadku jest inaczej, ponieważ czytałam już wiele opinii o sklepach Deichmann z których wynika, że w całej Polsce pracownicy narzekają na kierowniczki. Kiedyś myślałam, że tylko ja trafiłam na takiego przygłupa.Pozdrawiam
1
olaf 2015-11-30 16:30:12
Nie polecam tam zakupów i pracy, na stanowiskach menagerskich są osoby, które nie mają pojęcia o prowadzeniu zespołu. Zakomleksione, sflustrowane Panie, które nastawiają się na chamski stosunek do pracownika. Kalisz tutaj jest tego dobrym przykładem, ciemna Pani która ma ewidentne problemy z prowadzeniem zespołów.Myśli, że chamstwo, bezczelność załatwi sprawę. Dziwie się , że firma sobie pozwala na takie osoby, to przecież one w pierwszej kolejności reprezentują Firmę. Ich poziom jest karygodny. Dziś klient ma prawo wyboru. Nie wrócę już na pewno do Daichmana. Szacunek do pracownika to podstawa, chyba że firma nastawia się na ciągłą rotację.
2
kasia 2015-12-03 20:57:49
Widzę, że te beznadziejne kierowniczki to chyba norma w Deichmanie. Ja pracowałam z taką jedną w Krakowie. Nie miała żadnego pojęcia o prowadzeniu zespołu. Prostaczka z chamskim nastawieniem do pracownika. Musiała być też nieźle zakompleksiona i rozgoryczona chyba życiem prywatnym, skoro wyżywała się na pracownikach. To rzeczywiście dziwne, że firma zatrudnia tak nieudolne kierowniczki.
1
sklepowa 2016-01-10 19:35:51
Szanowna Pani jako pracownicy sklepu mamy obowiązek wydać paragon za zakupy a nie "wkładac" go w karton lub pilnowac czy go weźmiecie z lady. pozdrawiam
1
xxbouncexx 2016-04-15 23:28:21
Nie polecam, nie szanują klienta bezczelne zachwanie podczas odbioru reklamacji ...porażka..
Weronika 2016-05-31 20:27:29
(usunięte przez administratora) Bardzo proszę o wypełnienie ankiety, która potrzebna jest mi do napisania pracy licencjackiej :)
Kafeteria 2016-08-24 00:37:06
Wejdzcie na forum deichmana na kafeterii i zobaczcie jakie klimaty w tej chrzescijańskiej firmie ....
Kc 2016-08-29 13:23:23
Najgorszy sklep nie uznają reklamacji nawet po trzech miesiacach od zakupu butów. A gwarancja na dwa lata
ghy 2016-09-07 23:07:53
@ zxzxzxzx - sądziłąm że taka firma jak Deichmann i tak szeroko reklamowana przez gwiazde Margaret szanujeswoich pracowników i zapewnia im godny byt - mam na mysli każdy aspekt tego słowa - bszanowani e pracowników i godziwe wynagrodzenie. Jestem zaskoczona
kat 2016-11-11 20:28:44
Nigdy więcej , buty z grubą podeszwą , pękła po dwóch miesiącach , reklamacja -oczywiście moja wina bo chodziłem i na pewno celowo uszkodziłem .Ok 150 zł jakoś przeżyję ale tym państwu już dziękuję .
Zostaw swoją opinię o Deichmann-Obuwie Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.