brak logo

BOMBARDIER

Česká Lípa

Opinie o BOMBARDIER

anonim 2010-04-13 13:29:06
kto wie gdzi jeszcze mozna robic w normalnych firmach za wmiare normalna kase ?
1
spawacz z bomb.Wrocka 2010-04-13 13:43:25
c zy ta czeska lipa to naprawde lipa moze ktos zna lepszego pracodawce. niech da znac. [usunięte przez moderatora]
1
jasiu 2010-08-31 17:39:21
polecam GZWM GRODKOW,dobre zarobki ,standard europejski
jasiu 2010-08-31 17:40:18
tzn najnizsza krajowa haha
OLO 2013-06-22 09:36:22
CZY KTOŚ Z WROCKA WYBIERA SI Ę DO CZECKIEJ LIPY DO BOMBARDIERA ? [usunięte przez moderatora]
rym005 2014-07-18 15:25:26
wybieram się do ćeskiej lipy na spawanie magiem , jak chcesz to możemy jechać razem. Słyszałem od znajomego który że jest całkiem ok w tej firmie.Adam
rym005 2014-07-18 15:36:08
Witam, koledzy wybieram się do Czeskiej lipy na próbki spawalnicze za 10 dni. Mam pytanko czy odnośnie firmy i jakich zarobków mogę się spodziewać, Pozdrawiam Adam. mail, rembdach@interia.pl
spawacz22 2014-08-04 15:02:27
Adam, byłeś juz tam na próbkach? Ja też mam zamiar tam jechac jak możesz odezwij sie do mnie na maila: proggressive@gmail.com
1
mariuszz 2014-08-09 10:30:12
Witam, a ja wybieram się 28.08 z wrocka i mam wolne miejsce, jak ktos chętny mogę zabrać grabaz425@wp.pl
darekkojak 2014-08-14 11:13:32
czesc jade 17.08.2014 niedziela do tej LIPY na próbki,moge kogos zabrac ,okolice Paczkowa,ma ktos opinie o tej firmie?
rym005 2014-08-16 16:00:14
Witam , jestem z Jelcza-Laskowic jak masz jeszcze miejsce to bym pojechał, odezwij się(usunięte przez administratora) Adam
bonoek 2014-08-22 07:26:37
To nie lepiej Wam do Wrocławia do bombardiera przyjść? Przecież też potrzebuje spawaczy..i macie takie same stawki jak w tej Czeskiej Lipie..
informator 2014-09-13 11:13:32
Witam nie polecam czeskiej lipy ponieważ jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie ma normalnej spokojnej pracy tylko chaos!!!!!!! no i oszukują co do płac lepiej szukać coś innego
robo 2014-10-29 19:50:49
Witam. Jadę w poniedziałek 03-11-2014 na próbkę do Czeskiej Lipy. Jadę z okolic Katowic. Czy ktoś też się tam wybiera? Może moglibyśmy pojechać razem. Chwilowo nie jestem zmotoryzowany.
robo 2014-10-31 19:03:39
Oczywiście, że pomogę. Ogłoszenie dostępne na pracuj.pl.(spawacz, Czechy)
Wystarczy wypełnić zgłoszenie. Oddzwaniają i zapraszają. Powodzenia.
stach69 2014-11-02 19:04:14
czy moze ktoś się wybiera 10 listipada 2014 do czeskiej lipki z chęcią się zabiorę tel (usunięte przez administratora)
xxx 2014-11-02 21:11:05
Ja pracuje w bombardierze nie polecam tej firmy sam poszukuje czegoś innego zarobki takie same jak i w Polsce czeska lipa dobra nazwa dla miasta
jolka573 2014-11-06 10:39:36
A czy trudno jest zaliczyć te próbki?
piotrek 2014-11-06 17:52:55
ja jade do czeskiej lipy z malopolski na próbki jak ktos chetny zabiore email szczawka1@o2.pl
stach69 2014-11-06 21:12:37
z checia sie zabiore wysłałem email z nr tel
Krzysiek 2014-11-07 13:11:12
Ja też się wybieram na próbki 10 listopada a skąd jedziecie ???
pro 2014-11-13 15:49:33
witam .! ma ktos nr do Gabrieli (posredniczka)
spawacz ///// 2014-11-18 01:50:00
jakie sa próbki spawalnicze do wykonania w ceskiej lipie?
pozdrawiam
sebo 2014-11-24 09:21:59
Podłączam się do pytania, jakie próbki trzeba wyspawać? Czy może się ktoś podzielić rzetelną opinią na temat pracy w tej firmie? Pozro
Daniel 2014-11-27 19:24:20
Dość późno sprawdzam opinie ale 1 grudnia za 4 dni jadę na próbki do czeskiej lipy z jeleniej góry, Podzieli się ktoś jakie trzeba wyspawać ? napotkałem się z ofertą 23zł/h a u góry kolega pisze ze zarobki jak w polsce czyli mam się spodziewać tak ja teraz 2000 na reke. ??
luli 2014-12-01 13:09:08
probki spawalnicze to FW na 8-ce pionik do gory z przetopemna i wypelnieniem+lico do zarobkow to 160 koron na reke za h tylko ze nikt nie powiedzial ze to tylko 7,5 h w tygodniu i weekendy wolne.zeby zlapac nadgodziny trzeba ukonczyc szkolke spawalnicza i na produkcji ogarnac cykl produkcyjny danego podzespolu,przejsc pomyslnie audyt stanowiskowy i dopiero wtedy z laskawoscia czeskiego majsterka dopuszcza cie na godziny nadliczbowe .co do wyplaty to jest ona dopiero 25 nastepnego miesiaca
1
spawacz /// Opolskie 2014-12-06 02:57:31
Cześć spawacze wymiatacze :)
To do tego Bombardiera w Ceskiej Lipie zatrudnia tylko pośrednik?
czy można się dostać bezpośrednio do firmy?
Widziałem ,że jest ogłoszenie na necie i pisze,że zarobki 160-180 koron/h i praca 12 godzin dziennie,umowa na czas nieokreślony i to jest przez pośrednika,ciekawi mnie,czy to jest prawda :)
Warto tam jechać do pracy ?
jaś spawaś 2014-12-11 19:07:48
pewnie ze warto jak jesteś samobujcą.naprawde jest lipa tylko ze czeska
spawacz ///// 2014-12-12 13:12:38
Tak myślałem :)
Pozdrawiam !!!!
Daniel 2014-12-24 01:59:18
Być byłem na tych próbkach, próba tak jak kolega napisał wyżej pion doczołowy na hardoxie 8mm z przetopem. Zwracają uwagę na przetop i lico, próbka najlepiej jakby wyglądała tak jak pokazane wzory u nich na stole. zatrudnia polski pośrednik po przejsciu próbki nastepny etap to 2 tyg szkółki u nich w firmie. Chłopaki co pracują u tego pośrednika mają 23 na h ale już są po szkółce mają zdane próbki na rentgen i blache pow 20 mm na początki stawka mniejsza niestety jaka to już nie zdradzili tajemnice. Praca po 12 h od poniedziałku do piątku, hotel pracowniczy pokoje po 2 osoby (niby). ja mam zaledwie 130 km do ceskiej lipy i spróbowałem chłopaczek po przejechaniu 750 km żałował że gnał tyle km . Zatrudniają z polski bo przyjeżdzasz po to by tylko pracować z rodziną na weekend się zobaczysz wiecej pracuje sie od 6 do 18 lub od 18 do 6 na dwie zmiany
misiek 2014-12-31 15:18:39
No to czy jest w końcu ktoś kto tam pracuje i jest w miare zadowolony?
bo wypowiadaja sie tylko Ci którzy byli na próbkach.Same krytyczne uwagi. Prosze o jakąś w miare prawde!!!!
spawacz112 2015-01-05 15:20:18
Praca w tej firmie nigdy więcej . Nie masz pewności że będziesz tam pracować. I nie zgłaszajcie się przez agencję o nazwie JOB AGENCY właścicielem jest Wojciech Jablonecki złodziej pierwsza liga . Próbki wszelkie możliwe i nie wszyscy robią jednakowe to zależy od stanowiska . Na stanowisku gzie ja pracowałem przyszło nas 20 ludzi . Knedlom się nie podobało to bo nie mogli robić nadgodzin i zaczeli nas pomału podpieprzać i zwalniać .
1
misiek 2015-01-05 21:06:51
A długo tam pracowałeś? i jak wygladała umowa o pracę ? no stawka? i czy mozna było robic nadgodziny?
spawacz /////Opolskie 2015-01-05 21:31:02
Dzięki za uprzedzenie :)
nic pozostaje szukać pracy dalej...
Pozdrawiam !
misiek 2015-01-06 10:13:29
Ja próbuje przez inna agencję, nie mam doswiadczenia i pomyslałem że jak chociaż rok wytrzymam to je zdobedę.A ty długo tam robiłeś?
cl 2015-02-07 18:01:57
Możecie próbować bez pośrednika.Jak macie uprawnienia to za miesiąc 19320Czk netto.Przez agencje 120 CZK netto ( okres szkoły 14 dni) następnie 170 CZK netto.praca na 2( 11,5 godziny) lub 3 zmiany(7,5 godziny). Czasami po 10 godzin.Jezu nie jest wymagany.Hotel robotniczy ok 15 minut spacerem(pokoje 2 osobowe po dopłacić 1000 CZK 1 osobowy).Info tel.(usunięte przez administratora)
spawacz wymiatacz 2015-02-07 20:42:38
ja mam w Polsce 20zł netto na godzine,warto tam jechać do pracy?
misiek 2015-02-08 13:30:21
No ale teraz słyszałem, że nie mozna jechać tam na próbki? to prawda że wstrzymali przyjęcia?
Mich 2015-02-09 08:54:07
Witam ja pracuje i nie narzekam wiadmomo jak ktos nie ma pojęcia o spawaniu i wybiera sie tam zaraz po kursie to szczerze odradzam, ale jak ktos ma jakie kolwiek doświadczenie w spawaniu to powinien dac sobie radę. Płaca zalezy oczywiście od posrednika u jakiego jesteś począwszy od 25 do 30 zł na godz.Po czym zwiekszają Ci po 3 miesiącach o 3 zł na godz. Jeśli jestes dobrym spawaczem i nie podpadniesz to masz szanse też na prace po 12 godz Mieszkania są całkiem spoko internet darmowy. Nie ma problemu z przyjazdami do domu co 3,4 tygodnie na 1,5 tygodnia.
spawacz wymiatacz 2015-02-09 10:07:11
30 zł na godzine,całkiem atrakcyjnie brzmi przy systemie 12 godzinnym :)
Job 2015-08-28 11:01:22
Odpowiadając na komentarz jako JOB AGENCY, chcemy sprostować wypowiedź użytkownika "misiek", iż spawacze chcący pracować, są u nas w firmie do dnia dzisiejszego. Wypłaty mają zgodnie z ustaloną stawką za przepracowane godziny, zakwaterowanie za darmo. Komentarz tego użytkownika dotyczy kary finansowej nałożonej przez naszego kontrahenta na pracownika za nie dotrzymanie okresu wypowiedzenia (tzw. porzucenie stanowiska pracy z dnia na dzień). My ze swojej traktujemy ten komentarz jako pomówienie. JOB AGENCY
JOB 2015-08-28 11:14:52
Odpowiadając na komentarz jako JOB AGENCY, chcemy sprostować wypowiedź użytkownika "misiek", iż spawacze chcący pracować, są u nas w firmie do dnia dzisiejszego. Wypłaty mają zgodnie z ustaloną stawką za przepracowane godziny, zakwaterowanie za darmo. Komentarz tego użytkownika dotyczy kary finansowej nałożonej przez naszego kontrahenta na pracownika za nie dotrzymanie okresu wypowiedzenia (tzw. porzucenie stanowiska pracy z dnia na dzień). My ze swojej traktujemy ten komentarz jako pomówienie. JOB AGENCY
JOB 2015-08-28 11:16:09
Odpowiadając na komentarz jako JOB AGENCY, chcemy sprostować wypowiedź użytkownika "spawacz112", iż spawacze chcący pracować, są u nas w firmie do dnia dzisiejszego. Wypłaty mają zgodnie z ustaloną stawką za przepracowane godziny, zakwaterowanie za darmo. Komentarz tego użytkownika dotyczy kary finansowej nałożonej przez naszego kontrahenta na pracownika za nie dotrzymanie okresu wypowiedzenia (tzw. porzucenie stanowiska pracy z dnia na dzień). My ze swojej traktujemy ten komentarz jako pomówienie. JOB AGENCY
JOB AGENCY 2015-08-28 11:23:37
W chwili obecnej ruszył nabór na kontynuację projektu PH. Zapewniamy naszym pracownikom stawkę 190-200Kc za godzinę na rękę, umowę o pracę (czeską) oraz bezpłatne zakwaterowanie. Zachęcamy spawaczy z doświadczeniem oraz chęciami do pracy do bezpośredniego kontaktu z nami. Praca w systemie 2-3 zmianowym (zależnym od stanowiska). Bardzo dobre warunki mieszkaniowe.
Tomasz G 2015-09-29 10:01:34
Proszę o jakiś kontakt praca na spawacza czeska lipa dzięki.
2
jarecki 2015-10-18 18:34:17
Witam chłopy mam propozycje wyjechac do tej lipy za 30 zł za h praca po 12 godz czy to prawda czy warto i czy te 12 h pewne czy trzeba konczyc jakąs szkółke tak jak piszą odpiszcie bo nie wiem czy jechac pozdrawiam
1
miro 2016-01-03 21:49:07
Hej witam wszystkich. Mam takie pytanie , posiadam uprawnienia na mig,mag,tig od dwuch lat ale zero praktyki jedynie troche spawalem ale to tylko troche z 200h. Jak myslicie mial bym szanse dostac sie do tego zakadu ???????? A i jak wyglada praca chodzi mi o to czy spawa sie na akord ???????
miro 2016-01-06 21:09:05
A orjetuje sie ktos jak ta praca wyglada jakie czesci sie spawa i jakiej grubosci
oracz 2016-08-28 12:16:47
Chaos, chaos i jeszcze raz chaos pracowalem tam 3 miesiace to jest czeski film w czeskiej lipie...karaja za wszystko, aby tylko orznac na kasie...a juz agencja JOB AGENCY przechodzi sama siebie, kara za niewypracowanie godz a ty nie masz mozliwosci wypracowania tych nadgodzin, wymyslaja jakies swoje chore zasady aby tylko uprzykrzyc zycie...a koordynato pan Michal to kawal zwyklego dziada...nie polecam nikomu a JOB AGENCY omijajcie szerokim luki3m...nie wierzcie w te bajeczki pana MICHALKA bardziej durnego zakladu i agencji jeszcze nie widzialem
1
dr 2016-08-30 10:42:07
Skoro są już 6 lat na rynku to widać, że dbają o pozytywne zatrudnienie. Wiecie czy oprócz podstawy zarobków można dodatkowo liczyć na jakieś premie. Pozdrawiam
Zostaw swoją opinię o BOMBARDIER - Česká Lípa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BOMBARDIER