Uber Poland Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Uber Poland Sp. z o.o.

Księgowa 2016-11-23 20:42
Jeśli nie ma płatności gotówką tylko przez konto, paragon nie jest potrzebny. W uber nie ma możliwości płacenia gotówką.
ser 2016-11-24 08:27
Przestań , mam gdzies "patriotyzm" w pisowskim bagnie . Wazna jest rodzina i tylko rodzina .
6
ser 2016-11-24 08:43
Każdy hejt działa w druga stronę , napędza biznes opluwanego . Od dzisiaj tylko UBER .
1
vin 2016-11-24 11:18
Napisałem do nich maila z zapytaniem czy w przypadku kontroli ITD lub podobnej instytucji zapewnią mi w umowie klauzulę o zwrocie wszystkich kosztów z tytułu mandatów, kosztów sądowych itp.? Odpisali mi tylko że zapraszają mnie na spotkanie informacyjne na którym rozwieją wszystkie moje wątpliwości. Czyli będą próbować prania mózgu. Żenada.
6
sas 2016-11-24 18:19
Generalnie kokosów nie ma się co spodziewać, jeżdżę kilka miesięcy okazjonalnie tak naprawdę, reklama 30 zł brzmi ładnie, ale trzeba myśleć, w reklamie podana jest stawka maksymalna jaką może cudem kiedyś uda się zarobić, standardowo jest to dużo dużo mniej i ogólnie opłacalność tego interesu jest oględnie mówiąc średnia, najbardziej oburza mnie prowizja Ubera 25%, przy tak niskich stawkach w związku z wojną cenową choćby z przewozami i tańszymi taksówkami. Kim Panowie szefowie Ubera chcą w Polsce jeździć, Ukraińcami? Obniżcie tą prowizję do 10-15%, kierowcy nie będą tak rezygnować jak teraz. Przy tej prowizji to jest bandytyzm. Jeśli już ktoś jednak chce zacząć to najlepiej rejestrować się z linku polecającego, Uber daje po 50 przejazdach zawsze jakiś bonus 100 lub 150 zł bez żadnych warunków, bez polecenia bonusu nie ma. Mój link fb.com/bonusuber
5
Pol 2016-11-24 20:01
a w Anglii, kierowca Uber musi miec licencje, ubezpieczenie, dzialalnosc, sprawdzona przeszlosc ,
koniec kropka
2
Tadeusz 2016-11-24 20:36
Obecnie jest tragedia, 2 godziny przestoju bez kursu to norma. Zarobek żaden, czekasz dwie godziny i dostajesz kurs 2km z dojazdem 3km za 6zł. Klienci w ciagu dnia to praktycznie sami obcokrajowcy, robisz za autobus lub tramwaj dla Ahmeda, Mohameda, Jorge itd i otrzymujesz za to 8 zł. uber zabiera 2, paliwo 2 zl placisz podatek i zostaje ci 2zł. jak ktoś słusznie zauważył kierwcy są traktowani jak szmaciarze i murzyni. Muszą placic zus, podatki itd a zarabiają nedznie. Szkoda nerwów i życia totalna porażka.
10
Karol J. 2016-11-25 22:08
W 4W Drive nie mamy żadnych przestojów.
Za ostatni tydzień zarobiłem 2000,00 zł. na rękę przy trzech zmianach.
Dostaliśmy nowe samochody Tesla.
8
koniec ubera 2016-11-26 13:03
Bo fantazja, bo fantazja...
9
massa 2016-11-27 22:56
Pierwsze od czego trzeba zacząć to obniżenie prowizji dla Ubera 1/4 z każdego kursu, to jest kpina, kierowca po obniżce przedwakacyjnej ledwo na auto zarabia, a kierownictwo, które tak naprawdę za nic nie odpowiada ma z tej prowizji autentycznie miliony dziennie, sam czasem się loguję, rzadko bo zarzynanie auta jeżdżąc po 12 godzin żeby coś zarobić to nieporozumienie. Ma wejść albo już weszła konkurencja dla Ubera Taxify, zapowiadali 10-15% prowizji od kursu, na pewno się przepnę do tej aplikacji, poza tym to firma estońska, działa gł. we wschodniej Europie i kilku innych krajach, np na Węgrzech zastąpiła całkowicie Ubera, który się stamtąd wycofał, całym sercem będę popierał przeciwwagę dla amerykańskich korpo typu Uber czy niemieckiej Mytaxi
8
KRK 2016-11-28 03:48
Witam. Znalazłem w internecie wiele artykułów i opinii na temat pracy jako kierowca dla Ubera, ale żadna nie była na tyle szczegółowa aby mnie zadowoliła. Postanowiłem więc podzielić się tym jak to wygląda na podstawie mojej kilkumiesięcznej pracy dla tej korporacji. Obliczenia podaję z moich średnich zarobków dla około 180 godzin pracy (odpowiednik pełnego etatu) w miesiącu. Przy tej ilości godzin miesięcznie mój przebieg roczny to około 60 tys. km. Prowadzę działalność gospodarczą na zasadach ogólnych (NIP europejski) – tego wymaga Uber. Stawki, dla których robiłem to zestawienie to 4 zł + 1.30 zł / km + 0.30 zł / min, miasto Kraków.

PRZYCHÓD
- 6 000 zł – czyli suma pieniędzy jaką płacą pasażerowie.

MOJE KOSZTY MIESIĘCZNE:
- 1 500 zł – PROWIZJA DLA UBERA, czyli równe 25% z 6 000 zł
- 1 150 zł – PALIWO (gaz), średnie spalanie mojego samochodu to 11 litrów / 100km
- 345 zł – to VAT, który muszę zapłacić za 25% prowizji dla Ubera. Tak, kierowca musi zapłacić 23% stawki VAT-owskiej od tej prowizji (25%) którą kierowca oddaje Uberowi.
-1 500 zł – AMORTYZACJA SAMOCHODU. W skład tej kwoty wchodzi wartość mojego samochodu około 30 000 zł + instalacja gazowa 3 000 zł + ubezpieczenie OC i AC + przeglądy rejestracyjne + opony (kupno i wymiany sezonowe) + przeglądy instalacji gazowej + myjnia samochodowa (bezdotykowa) i jakieś kosmetyki + naprawy. Suma kwot rozłożona na trzy lata. Mój samochód ma około 90 tys. km przebiegu + przewidywane 180 tys. km (przez trzy lata jazdy zawodowej) plus około 60 tys. km przebiegu w celach prywatnych daje około 330 tys. km całkowitego przebiegu. Po trzech latach ciężkiej eksploatacji samochodu muszę się liczyć z koniecznością kupna „nowego” samochodu. Trzy lata to 36 * 1 500 zł = 54 000 zł. Tak, wiem to wiele, ale tyle kosztuje utrzymanie samochodu przez taki okres (z moich obliczeń).
- 1 121 zł – ZUS, lub około 250 zł za KRUS.
- Do tego trzeba zapłacić podatek dochodowy, jeśli jest z czego płacić

-------RAZEM: 6000-1500-1150-345-1121 = ZAROBEK 384 zł na miesiąc, lub 1255 zł jeśli ktoś płaci KRUS.-------

Są też inne formy współpracy z Uberem, jak np. podpisanie umowy z tzw partnerem i zapłacenie mu około 200 zł miesięcznie, a w zamian (chyba – ja tego nie sprawdzałem) nie musimy opłacać składek ZUS. Jeśli nawet tak to bez składki ZUS pozostaje nam około 1500 zł.

Przez te kilka miesięcy pracy dla Ubera rozmawiałem z wieloma kierowcami (tzw partnerami) Ubera. Tylko dwoje z nich twierdziło, że są zadowoleni i że „wychodzą na swoje”. Cała reszta po najdłużej kilku miesiącach pracy rezygnowała z niej twierdząc, że nie było to opłacalne dla nich.

Są też inne formy zarabiania pieniędzy na współpracy z Uberem. Powstaje wiele firm, które biorą (zazwyczaj) po kilka samochodów w leasing i zatrudniają kierowców, którzy pracują w cyklach 12-sto godzinnych (12g pracy potem 12g odpoczynku). Mają płacony procent od wypracowanego zysku (często jest to 40% od tego co płacą klienci – paliwo i prowizja dla Ubera) lub stawkę godzinową (ja słyszałem o 10 zł od jednego z tych dwóch kierowców, którzy byli zadowoleni). Te informacje mam z tzw. „pierwszej ręki”, bo od samych właścicieli tych firm, którzy zatrudniają kierowców na tzw umowy „śmieciowe”. Bardzo często są to kierowcy - obcokrajowcy.

Trzeba przyznać, że Uber potrafi się reklamować. Podczas szkoleń w swojej siedzibie roztacza wizję mnożnika stawki podstawowej (4zł + 1.30zł + 0.30zł) dochodzącego nawet do trzykrotności. Prawda jest jednak taka, że jeśli w danej chwili jest jakiś mnożnik, to klienci czekają aż opadnie do kwoty standardowej i dopiero wtedy zamawiają kierowcę. Rzadko zdarzają się kursy z jakimś mnożnikiem, a jeżeli już to rzędu 1.2x lub 1.4x. Przedstawiają również perspektywę zamawiania kursów do innych miast np. do Katowic (z Krakowa) za 300 zł i do Zakopanego lub Oświęcimia za jakieś podobne stawki. Problem w tym, że podczas kilku miesięcy pracy nie miałem żadnego takiego kursu i od żadnego z kierowców z którymi rozmawiałem nie słyszałem, aby takowy miał. Napominają również o napiwkach, które można brać od pasażerów jeśli oczywiście sami chcą dać :-). Ja otrzymałem tylko raz taki napiwek = 20 zł chociaż moja ocena przez te kilka miesięcy (wystawiana przez pasażerów) utrzymywała się na poziomie przynajmniej 4.8.

APLIKACJA UBER – do zamawiania kierowców
Sam pomysł stworzenia takiej aplikacji jest dobry. Problem jest jednak w tym jak działa zwłaszcza w weekendy, kiedy serwery Ubera są przeciążone. Myślałem, że Uber po kilku latach funkcjonowania na całym świecie będzie miał tą aplikację dopracowaną – a nie jest. Aplikacja ma tendencje do mieszania adresów odbioru pasażerów tzn. przyjeżdżam pod wskazany adres a po chwili dzwoni klient, że on wpisał zupełnie inny adres jego odbioru - wyjątkowo irytujące dla obydwu stron. Często też, źle po
45
Wojtek 2016-11-28 13:44
Bardzo dobrze to wszystko wyliczyłeś. Miałem to wszystko opisać ale już to zrobiłeś. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk a kredyty trzeba płacić i utrzymać rodzinę.
12
Wojtek 2016-11-28 14:21
Ciągle reklama w radiu i na plakatach ile to się niby nie zarabia. 30 zł na godzinę haha. Jak Ci 5zł na godzinę zostanie to będzie sukces. Ostatnio gdzieś natrafiłem na informację jako by kierownik tej firmy na Polskę wypowiadał się że kierowcy Uber nie muszą dostawać napiwku bo niby tak znakomicie zarabiają hahaha. Jak tak dobrze zarabiają to niech wsiada w auto i jedzie za tą złotówkę za kilometr. Kolega "KRK" bardzo dobrze to wszystko podliczył tylko muszę poprawić stawka za minutę jazdy wynosi nie 0,30 gr tylko 0,25 gr a mnożniki jak są to bardzo sporadycznie na poziomie 1,2 i 1,4 to i tak jest nie opłacalne. A co do tych kursów z opłatą stałą to też przez kilka miesięcy jazdy tez takiego nie miałem. Ciekawe jak by się zachowali jak by ktoś otrzymał mandat od Itd na 8 tyś bo w sumie jak tak kasują każdego po 2-3 tyś miesięcznie to mieli by z czego zapłacić choć nie zdziwił bym się jak by się wypieli. Najbardziej to mi żal tych co pobrali samochody w leasingi i bawią się w partnerów zatrudniając Ukrainców lub innych desperatów za 40% lub 50% obrotu bo nie wiem czym oni się mają niby dzielić. Ja kończę tą farsę bo taka jazda to faktycznie jazda żebrakowozem. I jeszcze te oceny. Pojedzie za 6 zł i bedzie Cie wielce oceniał czy go nie przewiozłeś 200m dłuższą trasą albo czy auto masz czyste i w odpowiednim standardzie. Kur... już mam tego serdecznie dosyć. Dosyć kur... robienia za murzyna. Dosyć kur... tego wyzysku!!!!!!!
27
KRK 2016-11-28 21:00
Wklejam ciąg dalszy mojego podliczenia pracy dla Ubera, bo coś to forum nie przyjęło tak długiego tekstu :-).
"Wojtek" masz rację. Te 0.30 zł / minutę to mi się pomyliło chyba ze stawką UberSELECT.
A oto moja reszta podsumowania, jeżeli znowu coś jej nie obetnie....

Aplikacja ma tendencje do mieszania adresów odbioru pasażerów tzn. przyjeżdżam pod wskazany adres a po chwili dzwoni klient, że on wpisał zupełnie inny adres jego odbioru - wyjątkowo irytujące dla obydwu stron. Często też, źle podaje czas oczekiwania na kierowcę w wyniku czego pasażer jest rozczarowany i przekłada się to na negatywną ocenę kierowcy. Są też inne problemy, ale teraz tylko te dwa przychodzą mi do głowy.

LEGALNOŚĆ PRACY DLA UBERA:
Urząd Skarbowy „stoi na stanowisku”, że kierowca powinien mieć taksometr i kasę fiskalną, Uber z kolei, że nie potrzeba. Urząd Miasta Krakowa twierdzi, że kierowca powinien mieć licencje do przewozu osób (taksówkarską), a Uber twierdzi, że nie. Policja urządza łapanki na kierowców i tym co zostali zatrzymani daje mandaty za każdy brak w wyposażeniu samochodu i za każde przewinienie na drodze. Prawdopodobnie mają taki „odgórny” nakaz. Słowem każdy ma swoje stanowisko, a jeśli już ktoś ma problemy to tylko kierowcy. Uber chwali się, że daje każdemu prawnika aby reprezentował kierowcę przed sądem – mam poważne wątpliwości. Wiem natomiast, że są już wyroki skazujące kierowców na grzywny i to nawet takie na kwotę paru tysięcy złotych – czy są one już prawomocne, tego nie wiem. Pozytywną rzeczą jest to, że ja nie miałem żadnych problemów z taksówkarzami i nie słyszałem (od innych krakowskich kierowców Ubera) o takich problemach w Krakowie – w Warszawie, tak.

Założenie (Ubera) jest takie, że kierowcy decydują się na tą pracę dla przyjemności poznawania nowych ludzi i rozmowy z nimi. OK, ja pracowałem dla pieniędzy i nie spotkałem innego kierowcy, który twierdziłby inaczej. Zaryzykuję porównanie, że równie dobrze można zaproponować komuś prace na sklepowej kasie, bo też można poznać dużo ciekawych ludzi i porozmawiać z nimi przez chwilę. Jak by tego było mało, to kasjerzy powinni sami sobie zapewnić sprzęt do wykonywania tego zajęcia na swój koszt. Można tak? Pewnie, że można. Ale wydaje mi się, że jest to uzasadnienie „trochę” nie na miejscu, żeby nie powiedzieć obraźliwe. Podobno (wg Ubera) kierowcy to osoby zrealizowane zawodowo i ustawione finansowo - tacy trochę pozytywnie zakręceni ludzie, którzy po swojej głównej pracy chcą rozwozić ludzi po mieście po kosztach. No dobra. A czy Wy w takiej sytuacji po swojej dobrze opłacanej pracy poszlibyście do kolejnej rozwozić ludzi po to aby pogadać? Czy może wolny czas przeznaczylibyście dla rodziny, przyjaciół, realizowanie własnego hobby? Ja zdecydowanie to drugie. Fakt, Uber miał dobry pomysł na aplikację, a pasażerowie są zazwyczaj przyjemni lub nawet bardzo przyjemni.

Jaka jest moja opinia na temat Ubera? Nie wiem, czy inni kierowcy „wychodzą na swoje” z tej pracy ale Uber tak. Inaczej po co by to robił na całym świecie od wielu lat? Korzyści mają również pasażerowie, ponieważ przewóz jest tani i zazwyczaj na dobrym poziomie. Jednak (wg mnie) cel jaki przyświeca Uberowi, to chce „wygryźć” konkurencje (taksówki) i zdominować prawdopodobnie cały świat w sektorze przewozu osób wszędzie tam gdzie go wpuszczą lub nie wypędzą. A gdy osiągnie pozycję monopolisty, to będzie dyktować warunki. Więc ktoś się pewnie zapyta po co pracuję dla Ubera skoro się nie opłaca? Odpowiedź jest krótka. Docelowo planowałem zdać licencję i jeździć jako taksówkarz, a do czasu kiedy to się nie stanie to jeździć dla Ubera – poznawać miasto i tzw zawód taksówkarza. Teraz jednak widzę, że przestaje to (jazda taksówką) być opłacalne i za niedługo kończę „przygodę” z Uberem i zajmę się inną pracą.

Tak to wygląda z mojej perspektywy kierowcy (partnera) Ubera. Jeżeli to komuś pomogło w podjęciu decyzji to jestem zadowolony, bo ja takiego rozliczenia kosztów i opinii szukałem w internecie przed rozpoczęciem pracy dla Ubera ale jej nie znalazłem.
Powodzenia
46
Adrian 2016-11-29 02:34
Taki numer mogła zrobić firma 4W Drive LTD rzekomy partner Ubera.
Sprawdź to ponieważ specjalizują się w tego typu numerach.
5
Karol i Tomasz 2016-11-29 03:01
Dlatego proponuję Partnera Biznesowego Ubera firmę 4W Drive LTD.
Zarobki to minimum 3000,00 zł. tygodniowo.
Mam umowę o pracę na czas nieokreślony.
Dodatkowo prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
Samochody wymieniane co trzy miesiące na nowe.
Chcesz jechać na wczasy?
Zgłaszasz tydzień wcześniej i jedziesz na koszt firmy.
Cóż chcieć więcej?
Zapraszam do współpracy.
9
eths 2016-11-29 07:48
Tak naprawdę paradoksalnie Uber robi teraz przysługę szefom korporacji taksówkarskich (nie szeregowym Januszom, którzy się zwykle pienią bo mają trochę mniej kursów przez Ubera, choć nie przesadzałbym z tym mniej), bo po krótkim czasie jazdy dla Ubera okazuje się że to się kompletnie nie opłaca (ostatnio podali zarobki kierowców - śmiać mi się chciało bo podane kwoty były bez żadnych kosztów, nawet bez 1/4 prowizji dla Ubera, więc z 6 czy 8 tys jakie oni podali zostaje 2-3 tys. zł - naprawdę żałosne jak na taką w sumie ciężką i odpowiedzialną pracę) i ludzie przechodzą do firm z normalnymi taksówkami, czytałem gdzies artykuł, w którym szef korpotaxi bardzo chwalił Ubera, bo dostarcza mu już przeszkolonych pracowników którzy poznali miasto, znają specyfikę pracy i wystarczy tylko zdać egzamin, a umówmy się że nie jest to nic trudnego, dostają oznakowany samochód i zarabiają w miarę normalnie, na pewno więcej niż w Uberze. Uber teraz bazuje na dużej rotacji ludzi i tak naprawdę ma w poważaniu kierowców, byle wydoić ile się da
9
buster 2016-11-29 10:09
po co ty to piszesz? stuknij sie w pusty cymbał, ktokolwiek przeczytał ze zrozumieniem kilka prawdziwych opinii z tego forum wie że to zwykłe nieśmieszne kłamstwo
7
Nowy 2016-11-29 10:24
Karol I Tomasz- podajcie adres tej firmy
1
Farmazony 2016-11-29 12:50
BUAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!! Co ty bierzesz?
4
Kuba 2016-11-29 18:40
Mało kto tym uberem jeździ wogule oprócz żebraków i obcokrajowcow a kasują tak kierowców jak by byli najwieksza korporacja i zapewniali jakieś kokosy a tak naprawdę to jeżdżąc tam dokładasz do interesu i jesteś w plecy. Ludzie nie dajcie się oszukać i nie wierzcie to co widzicie na reklamach czy słyszycie w radiu. Moje zdanie jest takie ze Uber to wielkie oszustwo. Firma jest zagraniczna ale inspekcja pracy dawno się tym powinna zając. Nie dziwie się taksówkarzom bo psują rynek śmiesznymi cenami wykorzystując i oszukując kierowców którzy podejmowali ta prace wiążąc z nią nadzieje a zostali oszukani. Ta firma powinna ponieść konsekwencje swoich działań bo to jest normalne oszustwo kogoś kto w Polsce nawet nie płaci podatków.
16
steven69 2016-11-29 22:54
80% postów piszą taksiarze oraz naganiacze na Ubera.

Stawki są niskie.
Obroty ostatnio spadły, w tygodniu o 30%.
Nikt nie wywali Ubera z Polski, znający temat wiedzą dlaczego.

Generalnie ostatnio jest słabo z kasą.
5
arek 2016-11-30 19:55
Wymuszają odszkodowania rej WE 169KC szukaj na YT '' WYMUSZENIE KRAKÓW. STRACH Z NIMI JEŹDZIĆ
1
Zapraszam 2016-11-30 23:32
mqzshw28ue Kod na darmowy przejazd Uberem (20zł), lub 150 zł ekstra przy zarejestrowaniu się jako kierowca i przejechaniu pierwszych 50 kursów. Jak by ktoś chciał spróbować :) Ja jestem zadowolony :)
metyl 2016-12-01 03:53
arek 2016-11-30 19:55:44
to akurat był taksówkarz kłamco, wyłudzacz i oszust tyle że dziwnym trafem to taksówkarz
1
Olga 2016-12-02 02:31
4W DRIVE LTD . Wielka Brytania, Londyn.
2
John 2016-12-02 02:37
Potwierdzam. Pan Karol J. uratował mnie jak złapało mnie ITD. Taki prawnik to skarb.
Panie Mecenasie Karolu- dziękuję.
2
deyk 2016-12-05 12:21
ale roman sciemniasz pracowałem w tej firmie 4wdrive w krakowie. pan karol to zwykły oszust do chwili obecnej zalega mi z wypłatą kwote 400 zł. za system 12 godzinny płacili 100 zł po przekroczeniu progu 200 zł zarobku. uważajcie na nich poniewaz mozna sie przejechac solidnie poza tym umowa o wynajem a nie oprace jak romek pisze. ten roek to chyba pan oszust czyli frajer Karol z warszawy.
4
Conrado$ 2016-12-05 18:57
czlowieku z 4 W Drive moze ci kupili Ferrari Modene jak spałeś i sie jeszcze nie obudziłeś ;-) kto w to wierzy?

Tesla, jutro napiszesz ze samolotem latasz...odstaw te dragi
4
Zenon 2016-12-06 15:52
Totalna porażka od rana 3 kursy w ciagu 6h i 25 zl uciułane. Jak śmią 30 zl za godzinę obiecywać. Mi dzisiaj dniowka wychodzi 3zl za godzine minus koszty paliwa podatki itd jedzenie w pracy to dokładam grubo. Co to za praca wogule, tragikomedia.
16
Tymoteusz 2016-12-09 23:33
W poniedziałek wielKi ogólnopolski strajk kierowców . Bardzo slusznie. Będą sie wypierac bezczelnie ze pierwszeństwa do zleceń kierowcy spółdzielni nie maja, jasne. Dochody to chyba z kosmosu podali w oświadczeniu na temat protestu a czas oczekiwania to w ciagu dnia duzo powyzej godziny a nie srednio 2.5 minuty no moze dla uprzywilejowanych ze spółdzielni.
4
dw 2016-12-12 09:59
PROSZE O PILNA POMOC . W Niedziele nad ranem zostawilam telefon w taxowce reno megan kurs godz. 4:47 z pod Multipubu na ulice Bora Komorowskiego 35 przez wiatraczna 13 - kurs zamawiany przez Pana Łukasza T. telefon firmowy własciciel telefonu z Krakowa przebywal tylko w weekend w Warszawie, Dzis jest 2 dzien nikt z Uber sie nie kontaktuje z nami , nie mozna sie tam asolutnie dodzwonic , laczenie z kierowca konczy sie tym ze on zrzuca polaczenie albo nie odbiera - jest to niedopuszczalne. W Takie sytuacji powinno istniec jakies biuro obsugi klienta jak w kazdej innej sieci taksowek ,z telefonu nikt nie skorzysta bo po zgloszeniu na policje bedzie calkowicie zablokowany - Prosze znalazce lub wlasciciela taxowki o zwrot zagubionego telefonu - sa tam bardzo wazne telefony do lekarzy ktore cizeko bedzie odzyskac - dorota
3
Jacko123 2016-12-14 06:23
Co Ty za pierdoły gościu opowiadasz. Ja jeżdząc w czwartek w Krakowie między 19:00 a 4:15 miałem 42 kursy. 9 godzin z haczykiem.
2
TT 2016-12-14 10:20
Dorota, nie jezdzij uberem, to po pierwsze!
Po drugie - nie używaj słowa taxi mając na myśli ubera!
Po trzecie - nikt z ubera Ci nie pomoże, nie odda telefonu, zapomnij. Zapłaciłaś i do widzenia.
7
korektor 2016-12-14 12:23
Witam szanownych uberowcow ,
Uber ma wiecej spraw sadowych niz zatrudnia ludzi .
Po 3 latach tzw "partnerzy " zrozumieli ,ze sa nabijani w butelke . Jutro tj 15 go grudnia 2016 , organizuja wielka manifestacje w Paryzu , Jezeli chcecie domagac sie waszych praw dolaczcie do niej .
poczatek porte maillot godz 6 ta rano . pozdrawiam
8
Nikodem 2016-12-16 00:20
To chyba nowy jestes albo jezdzisz dla spółdzielni
3
Good 2016-12-31 15:27
Witam, jestem nowym kierowcą ubera dopiero od 2 miesięcy. I jak narazie jestem bardzo zadowolony. Działalność mam zarejestrowaną na członka rodziny pracującego na etacie, wiec 290zł ZUS tylko składka zdrowotna. Mam 24 lata kupiłem auto w leasing za 40000zł. Jeżdżę sporadycznie ok 10h w tyg i po odliczeniu prowizji uber mam jakies 700zł/tyg. Z ubera spłacam sobie autko i mam na ZUS i drobne wydatki. Przez to ze to DG odliczam sobie koszty których robie całkiem sporo tel w domu wszystkie na firmę, paliwo cześć opłat za media, generalnie wszystko kupuje na firmę i nie płacę podatku. Faktura uber to koszt, leasing koszt. Na codzień pracuje w dużej korpo ale nie na zleceniu tylko na działalności. Może dla mnie jest to bardziej opłacalne bo próbuje wykorzystać to ze mam działalność a uber nie jest głównym źródłem kasy. Ale jak by nie patrzeć 2000 zł tego nie wysiedzisz a jestem raczej pewny ze jeżdżąc więcej jest się wstanie więcej zarobić. Generalnie dla mnie fajna opcja. Co do kas fiskalnych, uber w PL wszedł w sierpniu 2014 i podlegał zwolnieniu z obowiązku posiadania kas fiskalnych. Od 1 stycznia 2015 zmiana w prawie i wypadł z tego wyjątku pomimo każdy kurs to faktura i nie ma tu mowy o robieniu lewizny. Licencje w Polsce dwie, jedna typowa TAXI, druga okazjonalny przewóz z koniecznością podpisania umowy w siedzibie. Jaki to problem zrobić trzecią? Kwestia prowizij, na trochę smutek bo faktyczne dużo i boli. Co do podatku oni sa zarejestrowani w Holandii wiec podatek zostaje w europie. Ale dlaczego nie zarejestrowali się w pl, hmm.... Polska to nie raj podatkowy nikt tu się rejstrowac nie chce.
7
joga 2016-12-31 15:52
czyste dziadostwo, chcą by świadczyć usługi na wyśrubowanym poziomie a zalecają nawigację Waze która się najczęściej się zawiesza i chodzi jakby była na ciężkim kacu - czysta kpina z ludzi - jakie narzędzia taka usługa i jej ocena
mało tego mój przypadek nie jest odosobniony od pasażerów dopiero dowiedziałem się że sporo kierowców korzysta z własnej nawigacji - w takich okolicznościach Uber Polska powinien powiadamiać od jeszcze przed rozpoczęciem współpracy - inaczej nie masie co dziwić że są niskie średnie - pasażer długo oczekując na dojazd w stosunku do sugerowanego nigdy nie wystawi wysokiej oceny

Szefostwo z Uber Polska - spotkamy się w sądzie - skrzynka mailowa wszystko przyjmie i ktoś łaskawie odczyta albo i nie odczyta - w sądzie już łaski nikomu nie będziecie robić - to jest biznes - jak oczekujecie profesjonalizmu to sami bądźcie profesjonalni w obsłudze kierowców bo dzięki nim istniejecie
jak ktoś na podobne doświadczenia z dziadowską nawigacją Waze - chyba nie jestem wyjątkiem - telefon nowy z androidem 6.0, samochód nówka z wypożyczalni - kasę za wynajem trzeba było załatwić i mam na sylwestra zablokowaną aplikację - wysłałem kilka wiadomości i nic - tak dbają o swoich kierowców
4
joga 2016-12-31 16:46
cześć,
czy oprócz zalecanej waze korzystasz z własnej nawigacji ?
- u mnie waze zupełnie się nie sprawdza - no chyba że mam coś ze smartfonem (nówka z androidem 6.0)
- z mojego doświadczenia mogę stwierdzić że warunkiem sensownej współpracy z uber konieczne jest bazowanie na własnej dobrej nawigacji - inaczej to średnia leci szybko w dół i jest pewne że zablokują dostęp do aplikacji
2
joga 2016-12-31 20:50
Czy Pani mieszka/jest obecnie w Warszawie ?
jogin 2016-12-31 21:07
Zgadam się w 100%. Najpierw nie u nas zrobią Amerykę a później żądają utrzymania standardów. Tym bardziej że dają/sugerują badziew a nie nawigację. Jakie narzędzie pracy i informacja taka praca - dziadowskie oceny praktycznie można traktować że są wystawianie uberowi a nie kierowcom. Jak z powodu oczywistych zaniedbań Uber Polska nie potrafi zapewnić profesjonalnej informacji przy naborze na kierowców to takie ma wyniki. Nikt nie będzie tolerował takiego dyletanctwa - jak dla mnie to całe kierownictwo Uber Polska kwalifikuje się do wymiany. Wcale nie są zainteresowani pomocą dla kierowców. Kierowcy do dla nich element przejściowy byle tylko nabili im kabzy i do wymiany - przyjdą nowi zanim wylecą to trochę kasy wygenerują i tak w kółko.
6
Sebastian 2016-12-31 22:00
Co Ty bierzesz?? Zmień dealera!
1
Sebastian 2017-01-01 16:38
Co Ty bierzesz? Zmień dealera! (Wcześniej pisałem ale nie poszło jako odpowiedź)
byly uber 2017-01-01 23:30
prosze nawet nie zartowac .... ;)))) kpina z ludzi ktorzy ludza sie fajna praca i zarobkami, jezdzilem jako uber w wakacje, akurat jak obnizyli ceny ale byly jeszcze stawki gwarantowane, przy tej prowizji na prawde ciezko bylo cokolowiek zarobic, nie liczac podatkow i amortyzacji samochodu... wspolczuje wszystkim ktorzy nabrali samochodow w leasing za obietnice, reklamy zarobkow i komentarze pisane z biura uber, wyzysk i smiech na sali pozdrawiam.
20
Kierowiec 2017-01-02 18:49
Jeżdżę od miesiąca, i stwierdzam że uber jako główne źródło utrzymania to jest klapa totalna. Reklamki wszędzie w koło 30pln/brutto to wielka ściema. Dla mnie brutto znaczy netto plus podatki. Ale te brutto, to jest stawka od której oprócz podatków trzeba odjąć koszty paliwa, oraz napraw i amortyzacji pojazdu. Zrobiłem 6k obrotu. A teraz liczymy. 6000-2000 paliwo. 4000-1125 ZUS. 2875. Teraz tą sumkę to trzeba dalej okroić kosztami napraw i amortyzacją pojazdu. A na koniec jeszcze podatek dochodowy 19%. Kto nie jest vat-owcem, to musi jeszcze 8,5% vaciku odprowadzić. Więc gdzie tu biznes? Pracowałem 26 dni,i poświęciłem ponad 270h na tą "pracę". Czytając tutaj te opinie,byłem przekonany że większość z nich to piszą sfrustrowane "zety",ale niestety jest to szara uberowa rzeczywistość. Sam miałem po paru dniach kontrolę/wystawkę ITD. Postępowanie w toku. Uber prawnika zapewnia,i podobno zwraca kary, ale to nie tak powinno wyglądać. Szefostwo uber zapewnia że działa legalnie... i tak w sumie jest, bo cała odpowiedzialność spada na kierowców. Oni umywają ręce od wszystkiego w tej swojej umowie którą się zawiera z jakąś firmą słupem z Holandii. Według umowy ktorą sie zawiera( bo oczywiscie nie podpisuje)to zobowiązujesz się do posiadania wszelkich licencji. I jak już tu ktoś napisał to na tych wstępnych spotkaniach jak zadacie pytanie czy te licencję trzeba mieć,to usłyszycie że nie a w razie kontroli prawnik uber pomoże. Więc temat legalności ubera to zostawię bez komentarza. Uber postawił na tzw. spółdzielnie które mają wiele aut. Spółdzielnie zatrudniają studentów i ukr-ów którzy jeżdżą za biedronki,i ich auta są obsadzone całą dobę. W takim przypadku jest tu pewnie jakąś kasa do zarobienia z auta, kiedy ono kursuje 24h. Tylko jak to ma się do ekonomii współdzielenia, czyli sztandarowego hasła którym uber tak bardzo się legitymuje? Dla mnie to jest totalna porażka finansowa, ale Wy jesli chcecie to próbujcie szczęścia.
32
Kierowiec 2017-01-02 20:26
No to jak prawdziwa faceta byś się zachowała. Gazem w ryj i kopa w jaj.
Kolo 2017-01-02 22:43
Każdy kowalem swojego losu. Jak potrafisz sobie zorganizować pracę i minimalizować koszty to będziesz miał luz. Tak jak w każdym biznesie dobry szef ma efekty a słaby plajta. Firma jest ok. ale każdy musi orać żeby było dobrze tym bardziej jeśli masz auto w leasingu.
1
Goster 2017-01-03 00:32
Jestem praktykiem.
Jeżdżę dla Ubera 6 mies. i prowadzę statystykę każdego dnia.milem kursy do Modlina)lotnisko i terney pod Warszawa . Jezdze hybryda 4,9 l-100 km
WYNIKI :
sredni 1 przejazd to 12,60 zl dla mnie netto
stawka netto za godzine to 20,91 zl ( bez kosztow amortyzacji)

wykonalem 350 kursow
11
Goster 2017-01-03 00:50
zaloz arkusz Excell i wpisuj na biezaco koszty i przychody
Goster 2017-01-03 00:54
Mamy dwa zle zjawiska

1. kierowcy w spoldzielniach nie znajcy miasta + najczesniej Ukraincy
2. zmasownay atak taksowkarzy zarejstrowanyych w Uberurze+ anulowanie przejazdu bo pasazer sie nie pojawil '+ 10 zl
1
Zostaw swoją opinię o Uber Poland Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Uber Poland Sp. z o.o.