brak logo

eurocent sp zoo

Kraków

Opinie o eurocent sp zoo

cdn 2017-06-08 18:03
No kto by się spodziewał braku środków. Nie martwmy się jednak na zapas. Na pewno mesjasz cudotwórca analityk zrobi z tym porządek i pieniądze się znajdą:)
4
KS 2017-06-08 22:50
Jedna z niewielu spraw na którą w 4 regionie nikt nie narzeka to współpraca z KR - bardzo dobry manager. Jak podołasz to składaj CV , tylko podobno po zwolnieniu poprzedniej kierowniczki odeszli wszyscy przedstawiciele, więc możesz mieć wizje jak wygląda teraz teren.
2
Hp 2017-06-09 10:20
Pisalam, KR, to jedyna "rzecz", ktora trzyma mnie jeszcze w tej firmie. Facet jest konkretny, wymagajacy, ale nie mobbujacy;), zycze wsztystkim takiego Szefa, szkoda tylko, ze pracuje w takiej firmie:(((.

Co do sytuacji firmy z wczoraj......... Ciekawe, czy nie dostaniemy, podobnego oswiadczenia o 18.00, w sprawie wyplat. I czy w takim wypadku, jest sens, zeby ktokolwiek przychodzil do pracy???
UNO 2017-06-09 11:11
Mam nadzieję, że Was to nie spotka.
Faktycznie - jak już ktoś trafnie tutaj zauważył. Dobrze by było - aby Zarząd przejrzał co się tu pisze i odniósł się do pytań ,wątpliwości itp.

Brak finansów na obligacje - to bardzo zły sygnał, pytanie czy jest to fatycznie kres - czy kwestia jakiś inwestycji itp.
Przy takich informacjach będących na forach publicznych - nawet jeżeli firma wyjdzie na prosta - bez jasnego przekazu co się dzieje, niełatwo będzie przywrócić wiarygodność - a co za tym idzie pozyskać nowych pracowników (czy utrzymać obecnych) - przy takim rynku pracy,
Niki 2017-06-09 15:46
Może mi ktoś wyjaśnić :) - Eurocent dzisiaj informuje, że sprzedał wierzytelności z tytułu udzielonych pożyczek (wartość nominalna ponad 6 mln PLN) za nieco ponad 700 tyś PLN...
Zielony listek 2017-06-09 19:33
Wyobraz sobie sytuacje: masz "noz na gardle" i musisz wplacic komus 700zl, a jedyne co masz w domu to telewizor o wartosci 6000zl, to co robisz? idziesz do lombardu i sprzedajesz go za tyle, ile Ci da wlasciciel lombardu, bo masz termin i kasa Ci jest potrzebna. Przykre ale tonacy brzytwy sie chwyta.
NIki 2017-06-09 20:21
Było to pytanie retoryczne. :)
aAle masz racje. Pytanie tylko po co zatrudnianie pracowników skoro wyglada to na to, ze faktycznie firma nie ma szans na przetrwanie.
Zielony listek 2017-06-09 21:27
???? wiem, obrazowo, w razie jakby zaplatal się tu potencjalny przyszły KS. A na poważnie, dobre pytanie i na prawdę nie wiem. I nie wiedzą tego pewnie też najstarsi Indianie, po co zatrudniać skoro nie ma do czego? Ale to pytanie raczej do Zarządu należałoby kierować. Mysle, ze z rozpędu poszlo????
NIki 2017-06-12 17:35
Jakie wieści z firmy? Czy coś się wyjaśniło? Jak komentowana jest sytuacja z obligacjami?
Pestka 2017-06-12 23:41
Niestety nas nikt nie informuje o niczym, co dotyczy sytuacji firmy, kondycji finansowej oraz jakiejkolwiek strategii. W ogole w firmie (czyt. "gora"), jak gdyby nigdy nic. Natomiast wypłaty wpłynęły na konta (o ile to mozna nazwać wypłatami, za to co robimy), zobaczymy jeszcze jak długo i czy za czerwiec wpłyną. Wszystcy siedzimy jak na minie, i tylko czekamy kiedy wybuchnie, nastroje sa raczej nieciekawe, i tak na prawdę nikt z nas już długo tak nie pociągnie, bo tu na prawdę jest niestabilnie, pomijając wszelkie inne aspekty.
zośka 2017-06-13 09:41
WYPŁATA??? To jest wypłata???? 1700????
Dla człowieka na stanowisku kierownika i zajmującym się wszystkim i jeszcze więcej???Pracującym od rana do wieczora???
Nie ujmując nikomu-Pani sympatyczna w Biedronce na 3/4 etatu tyle zarabia....Po pracy wraca do domu i ma gdzieś Biedronkę.... A TU?
SZOK!!!!
Wstyd firmo Eurocent...Wstyd....
Panowie w tej firmie na stanowiskach kierowniczych to chyba maja swoje biznesy,bo utrzymać z tego rodzinę,to cud!
Panie zresztą też,bo różnie życie się plecie.
Najważniejsze żeby osoby na "górze"miały dobre warunki do życia.
Bo na dole to tylko....
DRAMAT...
4
xxxx 2017-06-13 21:01
Hmmmm
Czytam to wszystko po bardzo długiej nieobecności i jedyne co mogę powiedzieć to to ,że sytuacja jaka jest obecnie w EC powstała na wskutek działań GK, PP, oraz pana Marcina T(analityka)
Było w firmie kilkoro (kilku) życzliwych ludzi którzy chyba znali się na tym co robili. Czemu nikt nie słuchał dobrych rad, jak było mówione że KRegionalny Tomasz M robi to a nie tamto. Czemu nie słuchało się ludzi którzy mówili że pan T analityk działa na szkodę firmy, czemu nie słuchało się życzliwych ludzi że polityka rozdawnictwa jest zła , czemu pozbyto się w firmie ludzi którzy nie raz udowadniali że można z tego bagna wyjść obronna ręką , czemu w końcu pozbyto się KRegionalnego ( najbardziej kompetentnego ) Macieja M i tego drugiego równie kompetentnego chyba z Lublina nazwiska nie pamiętam, czyli osób z pomysłami i chęciami. To Ci ludzie z tego co pamiętam mieli trzeźwe umysły i według mnie trzeba było słuchać dobrych rad.

pozdrawiam były KS
1
BYŁY KKSS 2017-06-14 19:04
widać że ludzie próbujecie tu coś wywalczyć - nie wywalczycie niestety - Łysy jest oderwny od terenu a Pan na P ......no cóż, jakby to napisać .... jemu jest dobrze :-) zwolnił tylu ludzi jakby miał na to cel :-)
nic nie wywalczycie .....przykro mi
jedynie zmiana pracodawcy
bo po co się pracuje ? chyba dla pieniędzy ? nie?
NIKI 2017-06-15 07:30
PAn Kolawa zrezygnował z funkcji Prezesa.
cdn 2017-06-15 20:56
Pan B. również odszedł z zarządu. Szczury zaczynają pierwsze uciekać z tonącego okrętu.
NIKI 2017-06-15 22:30
Takie numery a Pracownicy nadal w niewiedzy, co się dziejów firmie. To jest numer.
Jest ktoś z Eurocenta? Jak to wewnętrznie jest komentowane?
ks 2017-06-15 23:01
podwyżki dali
ale to chyba tylko zabieg
2
Obserwator 2017-06-15 23:10
Ja jestem z firmy i... Brak komentarza, i wiesz co? Z doświadczenia powiem, żadnego komentarza nie będzie. Prezes to w sumie figurant w każdej firmie. Przeważnie zmieniają się bez wiedzy pracowników niższego szczebla, krótkie oświadczenie i tyle, jak ktoś wcześniej określił, psy szczekaja, a karawana idzie dalej. Prawdę też napisał "cdn", szczury zawsze pierwsze uciekają. I tak jest, jak Prezes się zawija, to można spodziewać się gorszego (w tym przypadku najgorszego, bo gorzej chyba być nie moze). A w przypadku firmy Eurocent nawet tego oświadczenia się nie należy spodziewać. Czekam na napis końcowy w tym filmie bo to będzie najlepsze coś czuję z całego scenariusza, gdzie scenarzysta się pogubił i zaczyna nuda i naciąganym tekstem zaciągać.
ks 2017-06-15 23:19
pamiętaj że ten prezes to przede wszystkim właściciel
NIki 2017-06-15 23:30

Dokładnie. Jest właścicielem -ma akcje spółki. Jeżeli zbankrutują, akcje nic nie będą warte. Są notowane na NC. PŁynność jest znikoma - wiec nie będzie ich w stanie w żadnym razie sprzedać. Dziwne. Naprawdę ciekawe co planują.
Obserwator 2017-06-16 00:04
Czyżby? Hmmm chyba jednak większość akcji jest jednak w rękach innej firmy, a ta w rękach innej a ta jeszcze w rękach innej.... tak na prawdę nikt nie dojdzie kto jest "wlascicielem" i czego a o ile się nie mylę spółka żadna nie ma właściciela, a pakiet decyzyjny akcji firmy ma kto inny, nie GKS. Nie widzieliście????
NIKI 2017-06-16 07:24
Nie, jak prześledzisz dokładnie - w skrócie - Pan kolawa jest właścicielem.
Obserwator 2017-06-16 10:14
NIKI pozwól, że bez komentarza to zostawię.

Dodam mala dygresję, żadna spółka, niezależnie od formy prawnej, nie ma właściciela. Każdy jest wsółwłaścicielem, kto ma choć 1 akce firmy, a rządzi firmą Zarząd.

Jak powiedział ktoś powyżej "i tak d..a z tyłu"
NIKI 2017-06-16 11:16
Zgadza się. Ale jak ktoś ma pakiet akcji wiekszosciowy to decyduje. Możesz mieć 1 akcje i nie mieć wpływu na spółkę. Prześledź kto jest w akcjonariacie to zgodzisz się chyba że mną ze na jedno wychodzi. Możemy uznać ze to Pan polewą jest właścicielem. I w jego największym interesie jest coś zrobić by akcje były jesCze coś warte
Obserwator 2017-06-16 13:14
Nie będę udawać mądrzejszego niż jestem. W końcu skończyłem ekonomię ale widocznie są mądrzejsi, nie będę tego komentować.
Prawda natomiast jest jaka jest, niezależnie faktów i prawd, że nie jest dobrze. Ciekawe co dalej. Teraz to grzech odejść z firmy i nie zobaczyć na własne oczy pewnych rzeczy
NIKI 2017-06-18 00:16
Odsetki za obligacje wyplacili. Może powalczą jeszcze i nie składają broni.
1
cdn 2017-06-18 20:53
"Szanowni Państwo

Z uwagi na przejściowe problemy finansowe Eurocent SA w Krakowie, Spółka nie była w stanie uregulować swych zobowiązań wobec Obligatariuszy.

Sytuacja ta wynika z dwóch przyczyn.

Pierwsza, o charakterze doraźnym, jest związana z postawą naszego partnera finansowego, który złamał w ostatnim czasie warunki łączącej nas umowy oraz zaprzestał skupu wierzytelności, pozbawiając Spółkę części finansowania. Tą kwestię Zarząd Spółki zamierza rozwiązać dwutorowo : szukając innego inwestora w miejsce dotychczasowego oraz jednocześnie zmuszając obecnego do respektowania zapisów umowy. W tym zakresie efekty prac zarządu będzie można Państwu przekazać w najbliższym czasie. Jeżeli sytuację uda się rozwiązać, spłata obligacji nastąpi natychmiast po rozwiązaniu tego problemu.

Druga przyczyna jest związana z ogólną sytuacją na rynku pożyczek. Spółka odnotowała bowiem niepokojący trend w zakresie zwiększonej szkodowości udzielanych przez siebie pożyczek. Sytuacja ta jest związana z takimi zjawiskami jak chociażby rządowy projekt 500+, ale także ogólną sytuację na rynku podobnych usług. Efektem powyższego są słabsze wyniki spółki w ostatnim okresie. Niestety Zarząd Spółki nie ma wpływu na tego rodzaju okoliczności, zatem rozważane jest dokonanie zmian profilu klientów, którym udzielane są pożyczki. W tym zakresie Zarząd Spółki rozpoczął rozmowy z podmiotem, dysponującym odpowiednim kapitałem, w celu równoległego uruchomienia innej linii produktowej. Jednocześnie Spółka zatrudniła doradców prawnych, w celu zapewnienia całemu procesowi należytego merytorycznego wsparcia. Rozmowy są objęte tajemnicą, zatem Zarząd Spółki na tym etapie nie może podać Państwu więcej szczegółów.

Wobec powyższego zwracamy się do Państwa z prośbą o cierpliwość. Dotychczas Spółka nigdy nie zawiodła swych Obligatariuszy więc i w obecnej sytuacji jesteśmy przekonani, że tak się nie stanie.

Zespół Eurocent SA w Krakowie "

Nie trzeba było udzielać pożyczek na zasiłki z MOPS-u. Zasiłki nie są dochodem. Co za durne tłumaczenie.
tojapisalem 2017-06-19 10:54
Szkodowość nie zwiększa się przez 500+ , wręcz przeciwnie !!!!!!!!!!!!!!!!!Przez 500+ może być najwyżej mniej udzielanych pożyczek.
2
NIKI 2017-06-21 22:38
Wstrzymano sprzedaż przez platformę mintos. Czy tą firmę nawiedził jakiś pech?
oburzony 2017-06-25 12:24
Też nie rozumiem tego argumentu dotyczącego zwiększonej szkodowości pożyczek przez 500+ Chyba, że niekompetentne osoby w Eurocencie udzielały pożyczek uwzględniając w wyliczanym dochodzie pożyczkobiorcy pieniądze otrzymywane z 500+ gdzie oczywistym jest, że z tych pieniędzy komornikowi nie wolno tknąć nawet złotówki na spłatę udzelonej pożyczki. Ci pracownicy, którzy przy udzielaniu pożyczek brały pod uwagę jako dochody pożyczkobiorców pieniądze otrzymywane w ramach 500+ powinni być wywalaleni z pracy na zbity pysk a wcześniej powinni te pożyczki z własnej kieszeni zwrócić do spółki.
obligatoriusz 2017-06-25 15:58
Prezes zrezygnował, rozmawiają z mintosem o ponowieniy współpracy. Jakie nastroje w firmie? Może ktoś Z " jeszcze pracujących" podpowie co słychać w firmie i czy jest szansa na wyjście na prostą albo choć na przetrwanie.
1
NIKI 2017-06-27 13:53
Żyjecie tam w spółce? Co się dzieje?
1
cdn 2017-06-27 22:12
Firma dostała OPeEr od GPW za brak ujawnienia raportu kwartalnego. Tłumaczą się błędami systemu, ale raczej nie mają się czym chwalić:/
NIKI 2017-06-28 12:49
tu chodzi chyba o ten raport co był przekazany z jednodniowym opóźnieniem o ile dobrze pamiętam.
cdn 2017-06-30 18:06
Firma znalazła kolejnego cudotwórcę po ( usunięte przez administratora )Uczona i szkolona. Na pewno wyprowadzi (modne słowo ostatnio) firmę na prostą. A te 3,5 mln strat to się jakoś pokryje :)
3
Mila 2017-07-02 22:37
Przecież przy wniosku firma widzi skąd są dochody i sama się godzi na udzielenie pożyczki na dochody z 500plus. Pracownicy udzielają takich pożyczek bo firma się na to zgadza.
2
NIKI 2017-07-03 09:03
WIesz - kluczowe jest jaka jest teraz faktyczna postawa i plany samego Pana Prezesa (byłego - podał się do dymisji). Ma kilka mln akcji - których wartość topnieje z dnia na dzień.
Czy faktycznie będą próbować ratować spółkę, czy jednak jest limit strat, które są w stanie zaakceptować - a potem już bankructwo. Mieli rozmawiać z tą platformą o wznowienie sprzedaży wierzytelności na platformie (w zeszłym tygodniu) - brak informacji.
NIKI 2017-07-07 09:55
Spółka złożyła wniosek o upadłość.
amgk 2017-07-07 20:53
Weszłam na portal, bo znajomi niezwiązani z firmą podesłali mi linka. Tak jestem szeregowym pracownikiem Eurocent SA. Kompletnie nie rozumiem steku postów wypowiadających się na zasadzie "coś usłyszałem, ale nie do końca wiem o co chodzi, ale na pewno jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot;
Szanowni Państwo - jak szukacie sensacji i plotek to polecam "Plotek.pl" i "Pudelek.pl".
W działalności gospodarczej różnie bywa, czasami są spadki formy, czasami zmiany w reprezentacji, ale to niekoniecznie jest od razu jakaś sensacja. Ok, zgłoszono obecnie postępowanie układowe - sanacyjne czyli mamy nadzieję na spokojny dalszy ciąg. Dopiero jak to sąd odrzuci będzie postępowanie upadłościowe. I tak wynagrodzenia wyjdądo wszystkich. Więc po co tyle zamieszania ? Nie macie co robić ? Nie macie innych zainteresowań ? Współczuję....
3
tak po prostu 2017-07-07 22:39
A ja rozumiem, ze każdy powód dobry, żeby ponarzekać. Nawet w sumie lubię czytać te "pikantne ciekawostki", dlatego jak sie nudzę to chętnie tu zaglądam. Tylko to jest portal który z zasady ma informować jak sie pracuje w danej firmie. Natomiast przeradza sie to w cos w rodzaju kręgu ludzi którym w życiu nie wyszło i na kogoś trzeba zwalić wine. Ludzie ! Jak sie pracuje w EC ? Zobaczcie jak w sumie jest mało wpisów w stosunku do ilości pracowników przez 11 lat działalności firmy. I na ogol sa to te same osoby. Pewnie na innych pracodawców tez narzekali na tym samym portalu. Do sedna. Praca jak praca, kasa mogłaby byc większa no, ale kasy zawsze jest za mało ( no ale jeśli ktoś z Was zarabia za duzo to dajcie znac). Niezależnie co sie teraz dzieje jesi chodzi o decyzje zarządu w sprawach restrukturyzacji to klientów do obsługi jest mnóstwo tym samym i pracy raczej nikomu nie zabraknie, a naprawdę do obozu pracy nikt tu nikogo nie wywozi
były ks 2017-07-08 00:29

pewnie że praca jest w ec tyle tylko, że klienci do obsługi nie są wasi. Ec nawet już klientów nie ma. pytanie czy komuś sie jeszcze chce cokolwiek robić czy każdy ma inne priorytety np. szukanie innej pracy,
1
Moki 2017-07-09 14:07
Chyba za bardzo spłacasz temat. Powiedz to obligatoriuszom czy posiadaczom akcji.
Zielony listek 2017-07-09 16:18
Temat dobry, finał będzie jeszcze lepszy. Co do zarobków, zgadzam się, nigdy ich za dużo, zwróć jednak uwagę na fakt, że już nikt nie "narzeka" na zarobki... co do innych uwag, to nie są narzekania, tylko realia pracy w firmie EC, a ten portal jest po to żeby opisywać warunki pracy a nie lizać się po..... żeby było miło i przyjemnie. Tym bardziej, że nie jest
2
Ciekawy 2017-07-12 19:20
Czy firma funkcjonuje normalnie? Proszę o opinie od osób pracujäcych w Eurocent.
CYBORG 2017-07-13 19:19
Tak. Firma funkcjonuje normalnie.
klient 2017-07-13 20:28
a udziela pożyczek klientom?
Zielony Listek 2017-07-14 09:17
tak, udziela
1
obserwator 2017-07-22 18:51
Jak pracownicy Eurocentu. Trzymacie siē? Jest światełko w tunelu dla waszej Firmy?
1
Obligacje 2017-07-24 16:00
Witam. Jeśli termin wykupu obligacji tej (lub innej firmy) minął bądź nie wypłacają odsetek zapraszam do kontaktu mailowego pod adresem wsparcie@pomocobligacje.pl :)
Zainteresowany 2017-07-26 07:56
Czy Pan "były" Prezes aktywnie działa by faktycznie uratować spółkę, są dostrzegalne jakieś działania wewnątrz spółki (czy zniknął). Czy firma działa normalnie i udziela informacji?

proszę uprzejmie o informację
Zostaw swoją opinię o eurocent sp zoo - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie eurocent sp zoo