brak logo

Bank Pocztowy

Warszawa

Opinie o Bank Pocztowy

b unia 2015-06-25 14:46:27
ja jakoś nie mogę zrozumieć narzekania z waszej strony, firma jak firma, w każdej trzeba się starać. może to nie jest jakiś wielki bank ale na pewno gwarantuje dobre zarobki i stabilną pracę. a tak przy okazji to rozwijają sioę bo w całej Polsce szukają teraz opiekunów i doradców klienta. nie wiem jak wy ale ja spróbuję i narzekać nie będę
Pracownik 2015-06-29 03:04:55
No asystentki prezesów opłacane są wyśmienicie.
3
Aa 2015-07-24 17:43:01
Czy BP zwalnia pracowników bez podania przyczyny? Bez wyjaśnień?
Pracownik 2015-07-28 07:11:49
Złośliwe kadrówki, wprowadzające niemiłą atmosferę w banku.
5
rezon 2015-07-29 21:02:22
nie wiem czemu nie potraficie przeżyć tego że komuś może być pocztowym dobrze. Widocznie w przeciwieństwie do większości z Was którzy się tutaj wypowiadacie to pozostali starają się , aby uzyskiwać te dobrą pensje... też spróbujcie tak do tego podejść. Jest szansa bo pocztowy ma co jakiś czas nowe oferty
3
stryk 2015-08-07 23:05:49
Fakt. Zarządzanie zasobami ludzkimi to najsłabszy punkt tego banku.
3
pracownik 2015-08-17 22:02:59
Ta firma to dno - zarobki katastrofa; warunki pracy beznadziejne (brud, smród i ubóstwo) - nie działa to dobrze ani na pracownika ani na klienta...No i oczywiście trzeba uważać (jak zresztą wszędzie) na (usunięte przez administratora)..Oczywiście obiecują CUDA na kiju nowemu pracownikowi....TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEGO "BANKU", zwłaszcza z daleka od rejonu mazowieckiego...
2
Miodek 2015-08-19 18:18:31
"te dobrą pensje" ???? - a co to za stylistyka? Kali jeść, kali zrobić, Kali sprzedać "nowe oferty" ????
pracownik na wykonczeniu 2015-08-24 19:25:57
Nie polecam pracy w Pocztowym,dyrektorzy i kadra, oprócz jednej czy dwóch trenerów, niekompetętna zupełnie. W załozeniu dyrektorzy maja pomagać w realizacji planu natomiast w praktyce jest to banda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stosujących mobbing i nie wiedzących kompletnie nic. Szkolenia budujace pozytywną opinie banku odbywają się co jakiś czas, rotacja ogromna i nikt sie tym nie przejmuje.Odgórne przyzwolenie na rolowanie kredytów przy czym doradca bierze wszystko na siebie, masz zrealizować plan nie ważne jakim kosztem, jak nie zostajesz dłuzej to usłyszysz, ze jesteś niezaangażowana, pomoc ze strony dyrektora wygląda tak ze przez cały dzień piszesz i tłumaczysz sie co robiłaś, układasz plan dnia potem plan tygodnia itp.Sprzet co najmniej awaryjny, laptopy stare wieszaja sie ciągle, systemy to jakas porażka, centrala gubi dokumenty, po prostu paranoja. Dyrektorami sa jacys troglodyci, atmosfera okropna, zawisc i zazdrosc, zero pomocy, jezeli ktos nie musi to nie polecam, szkoda nerwów
3
mirek 2015-08-29 00:14:48
czyli generalnie jest ciężko jak to na poczcie zwykle bywa. Wydaj mi sie, że można u nich dobrze zarobić , ale na innym stanowisku, a konkretnie jako opiekun klienta. Patrząc na ich oferte wydaje mi się być atrakcyjna, ale chyba nie ma się od razu umowy o prace, nie było takiej informacji podanej niestety w ofercie.
Niezadowolony Klient Banku Pocztowego 2015-09-01 12:47:18
Bank dużo obiecuje a mało daje!!!
Mam u nich konto i korzystam z usług Poczty Polskiej co przekłada się na 10% premię naliczaną i zwracaną co miesiąc od kwot wydanych na paczki i listy. Cóż z tego skoro Bank i Pocztą nie potrafią systematycznie i terminowo przekazywać sobie informacji o moich zakupach i w konsekwencji premia naliczana jest mi od czasu do czasu.
Reklamacje nie dają nic bo Bank twierdzi, że wina po stronie Poczty a Poczta, że po stronie Banku.
1
jorbenb1 2015-09-24 13:11:34
Witam. A ile zarabiasz ??
drenaż 2015-09-28 03:19:10
Najważniejsze żeby wynagrodzenie było o czasie, b nikt nie lubi jak jest problem przy wypłacie. Jeśli atmosfera ułatwia wypełnianie obowiązków i nie ma żadnych konfliktów, to można się zainteresować. Rotacja wśród pracowników jest, bo poszukiwani są głównie opiekuni klienta. Fajnie, że jest umowa o pracę i zapewniony pakiet socjalny.
sowa 2015-11-19 16:34:56
no z tego co widze to dalej sa rotacje do banku pocztowego. i powiem ze sama sie natknelam na oferte ktora mi sie spodobala czyli Doradca ds. klientów segmentu mieszkalnictwa. tak jak wspomnial @drenaż oferuja umowe o prace, pakiet socjalny, opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny. wiec chyba warto sprobowac
izos 2015-11-21 19:43:40
Może to nie rotacja, tylko bank pocztowy jest na tyle duży, że najzwyczajniej potrzebują ludzi, zauważcie, że stanowiska sa w różnych miastach.
jankos 2015-11-23 22:47:08
Powiem wam, że jest to na tyle duża firma, że ogłoszenia są różnorodne, sama ich ilość również nie może dziwić.
Martat 2015-11-25 00:05:01
Dokładnie tez czekam na ta wymianę. Juz niedługo.
Czarek 2015-11-26 14:25:23
@jankos to prawda, choć według mnie takie miejsca powinny prowadzić rekrutację bezpośrednio w lokalnej prasie czy telewizji, na stronach internetowych. Dziwię się, że zasypują tak praca.pl czy gowork.pl
patrzeipatrze 2015-12-20 09:43:04
Ostatnio była rekrutacja na praca.pl na stanowisko doradcy klienta instytucjonalnego. Nie wiecie, czy taki dordaca może liczyc na wyższą podstawę, niż normalnie w mikrooddziale ( czytaj- lekko ponad minimalną krajowa na sali na poczcie:))
kosik 2015-12-20 12:45:33
Oni mają ciągle jakieś wolne etaty, obecnie to dla przykładu Inspektor ds. Kontroli w Departamencie Bezpieczeństwa, Opiekun Klienta, Ekspert, Konsultant Telefoniczny, czy Specjalista w obszarze wynagrodzeń w Wydziale Administracji Personalnej i Wynagrodzeń.
1
Magdalena 2015-12-30 13:30:11
Witam,
zostałam zaproszona na rozmowę na stanowisko Eksperta. Na jakie zarobki można liczyć na tym stanowisku?
pozdrawiam
9
mali 2015-12-30 19:32:26
nie wiem dlaczego tak negatywnie oceniacie prace tam, przecież to znany bank, majakas renomę i prestiż i konkuruje z innymi, nie oceniałabym ich tak, a deoceniała bardziej
1
superlatio 2016-01-08 18:29:35
Czy warto otworzyć konto w Banku Pocztowym ?

To zależy, jeśli tylko przebrniemy czasochłonny i trudny proces zakładania rachunku (moja umowa drukowała się na drukarce igłowej, bo laserowa była oczywiście popsuta) i nie będziemy zmuszeni do kontaktu z pracownikami tej instytucji to jak najbardziej warto. Korzystam już kilkanaście miesięcy z konta zawsze darmowego, na składane reklamacje odpowiadają sprawnie i szybko, żadnych nieoczekiwanych i dodatkowych opłat, poza tymi, które widnieją w TOiP. Dzięki płatnością kartą na kwotę co najmniej 300zł. miesięcznie Konto to jest nie tylko darmowe, ale w połączeniu z usługą eNvelo i zgłoszeniem do Programu Pocztowego można wyrwać miesięcznie dodatkowe 30zł. z Banku.

Jednakże w celu skorzystania z tych dobrodziejstw trzeba niestety już porozumieć się z pracownikiem banku, a nawet jeszcze gorzej bo często z pracownikiem Poczty Polskiej i to wtedy zaczyna się prawdziwy pokaz niekompetencji, indolencji, a nawet zniechęcania klienta do niektórych usług:

1) Panienka z pocztowego okienka nie potrafi zrozumieć co to jest Program Pocztowy i gdzie ona ma ten pesel i kwotę za zakup znaczków wpisać - wysyłając oczywiście do okienka Banku Pocztowego - a co z usługą na Pocztach, gdzie tego banku niema? - przecież to program ogólno-pocztowy, ale Panie z Poczty tego nie wiedzą?, nie chcą wiedzieć?

2) Panienki z okienek pocztowych na widok przesyłek ofrankowanych przez system eNvelo dostają co najmniej migreny. Jeszcze nie odmówiono mi przyjęcia takiej przesyłki, ale za to z jakim fochem! i komentarzami typu: "po co w ten sposób nadawać, Pan wie ile ja mam przez to roboty???, muszę się zalogować do sytemu i zatwierdzać każdą przesyłkę...... itp, etc... - co jest pewną schizofrenią, gdyż chwilę wcześniej wraz z koleżanką nalepiały reklamy eNvelo - BEZ KOLEJEK !!!

3) Już nie wspomnę o sytuacji kiedy musiałem dokonać wpłaty na konto w kasie, oczywiście z dowodem osobistym, a po wszystkim słyszę pytanie - Ale podpisał się Pan tak jak na karcie podpisów w banku ???? - a co to za różnica - jeśli nie to bank wycofa wpłatę ??? Ta pani nie potrafiła zrozumieć że podpis poświadcza wypłatę gotówki z banku, a nie wpłatę.

Konto na razie zostawię, bo nic za nie nie płace, ale niech tylko będzie jakakolwiek podwyżka opłat, czy nowy kolejny warunek do spełnienia dla darmowości konta to natychmiast je zamykam. No i Boże chroń mnie przed kontaktem z pracownikami tej instytucji.
fvbgh 2016-01-08 22:05:07
hej, warto sprobowac moze teraz zaaplikowac d firmy Bank Pocztowy S.A. gdyz nadal szukaja opiekuna klienta oraz specjalsity do spraw analiz w Warszawie
DobraWrozkaa 2016-01-15 23:28:10
Mam pytanie, udało Ci się dostać do BP na stanowisko eksperta? miałaś rozmowę kwalifikacyjną? jakie wrażenia? jeśli nie z pracy, to może chociaż z samej rozmowy? będę wdzięczna za wszelkie informacje. Zostałam zaproszona na rozmowę w najbliższy poniedziałek. Czytam opinie na tym banku, ale są tragiczne! zwłaszcza w kwestii zarobków... jestem ciekawa jak jest na stanowisku eksperta. Pozdrawiam
mali 2016-01-16 19:23:22
przede wszystkim mozesz zalatwic u nich swoje sprawy pocztowe i finansowe to jest ok,bo nie musisz chodzic do banków, jezeli chodzi o doradce to wiem,ze oferuja umowe o prace oraz prowizje,szkolenia i dobry socjal,musisz aplikowac i sie przekonac jak zadzwonia do ciebie
ilalal 2016-01-20 19:48:17
widziałem oferte jako opiekun klinta i faktycznie warunki super, ale za to praca jest pod wływem stresu i presją czasu niestety. Wiec to zalezy kto jak pracuje.
rezon 2016-02-10 21:45:39
opiekunów klienta to bank pocztowy poszukuje w całym kraju. Jeśli chodzi o początek pracy w tym banku to praktycznie ciężko od czegoś innego zacząć ...
hitas 2016-02-15 17:38:31
@rezon no jak to ciężko od czegoś innego zacząć u nich? Jeśli ktoś ma 2 lata doświadczenia to może spokojnie ubiegać się o stanowisko eksperta w banku pocztowym. Nie trzeba iść na opiekuna klienta jak ktoś nie chce, bo ofert mają sporo.
bp 2016-02-21 12:56:31
chociaż dobrze jest zacząć od opiekuna klienta bo później można piąć się w górę :) fajnie, że szkolą i nie trzeba mieć dużego doświadczenia, żeby się u nich zatrudnić, ważne jest poważne podejście do pełnionych obowiązków
Oren 2016-03-07 12:39:03
Tak czytam te wszystkie wasze wypowiedzi i stwierdziłem, że muszę się tu wypowiedzieć. Pracuję o września 2015.
1) na rozmowie kwalifikacyjnej mówią ci ile będziesz mieć podstawy, więc nie bardzo rozumiem biadolenie na pensję. Nie obiecują cudów na kiju tylko mówią ile mżna zarobić robiąc plany i powyżej planów. To samemu trzeba pomyśleć czy jest się w stanie osiągnąć taki wynik czy nie. Bazy może nie są super ale są tzw. limity gwarantowane z wysokimi kwotami, które klient może otrzymać na dowód, czasem jeden limit wystarczy na połowę planu i niezłą premię.
2) Ja już od kilku lat w bankowości siedzę i w kilku Bankach byłem, stres i nacisk jest wszędzie, w każdym banku, jeżeli ktoś mi powie, że jest inaczej to albo ma szefa szykującego sie do zwolnienia albo zwyczajnie ściemnia. To jest sprzedaż, w każdym banku to się liczy, Bank nie zarabia na obsłudze klienta z przelewami i wypłatami. Kto tego nie rozumie wogóle się za sprzedaż nie powinien brać.
3)Socjal jest naprawdę duży i różnorodny, prywatna opieka medycza, grupowe ubezpieczenie, PPE- super sprawa i niewielu pracodawców to ma, Multisport
4) osobiście uważam, że Bank Pocztowy jest miejsce bardzo dobrym na START żeby się nauczyć i sprawdzić czy umie się pracować pod presją czasu, czy m się dryg sprzedażowy czy też nie. Molochy, które nie muszą bić się o klienta, do których sami przychodzą to miejsce dobre do ustatkowania się, nie nauki.
5) nacisk ze strony dyrekcji jak pisałem wyżej jest w każdej instytucji finansowej. Jeżeli ktoś uważa, że jest mobbingowany sprawę może dać do sądu, do związków czy władz Banku ale prawda jst taka, że nikt cię nie zwolni jeżeli robisz plan, bo plany są miesięczne. Jeżeli ktoś uważa, że nierealne jest wykonanie planu to niech idzie sprzedawać warzywa i mięso, nie kredyty. Nikt nie mówi, że nasza branża tylko złotem płynie, są i gorsze strony, wyrzeczenia, ciśnienie jednak taką pracę wybraliśmy i albo chcemy się uczyć i rozwijać albo siedzieć i podbijać stęplem wypłatę w kasie. Skończcie z tym hejtem, bo mam wrażenie, że tu się nie wypowiadają poważni sprzedawcy tylko ludzie, którzy nie mają pojęcia o branży. Cześć i czołem wszystkim
3
Adasie 2016-03-08 23:15:25
Panie dyrektorze proszę się nie ośmieszac każdy kto pracuje tu wie jak jest a premii nikt od pół roku nie widział. Proszę się nie podszywac pod pracownika.
1
Beatka 2016-03-08 23:18:15
Nie można przechodzić do innych departamentów jedynie w teorii
Oren 2016-03-09 07:34:32
Heh bardzo mi miło, że mnie tak wysoko stawiasz ale nie jestem dyrektorem ani nawet ekspertem. Ja swoją widzę wtedy kiedy ja wypracuje, w czym problem?
Makia 2016-03-17 13:16:56
A mi się wydaje, że można przechodzić pomiędzy departamentami, trzeba miec tylko trochę talentu i nie być osobą, której się wszystko z góry należy bo tak
rezon 2016-05-07 22:38:06
Witam użytkowników i powiązanych z tą firmą. Poszukuje informacji na temat tego jak wygląda sytuacja z umowami tutaj. @makia niestety niektórych osób nie oduczysz zachowań do których się przyzwyczaili
Kamil 2016-05-18 13:40:19
Cała organizacja to totalna patologia 80% rotacji w śród pracowników. Wypisują głupoty jeśli chodzi o system prowizyjny, plany sprzedażowe wzięte z kosmosu, nie posiadają żadnych baz do obdzwonki "telemarketing", musisz sobie sam stowrzyć taką bazę. Klientela tego banku to ludzie starsi średnia wieku to 75 lat. Praca na poczcie całymi dniami musisz roznosić ulotki wynagrodzenie to 1850 brutto lub 2100 opiekun klienta itd. na premie nie liczcie! Oszukują z każdej strony, tam tylko prezes i regionali dobrze zarabiają reszta to dla nich nic nieznacząca chołota i pospulstwo! Jest taki gamoń dyrektor z regionu który każe doradcą sprzedawać fundusze inwestycyjne jako lokaty jak im brakuje do planu. Biedni klienci strzeżcie się (..)Przyjmują zazwyczaj już byłych pracowników z innych banków bo liczą na to że im podniesiesz średnią w sprzedaży i za tobą przyjdzie twoja Klientela. System we wszystkich obszarach tej organizacji jest patologiczny, jesteś portierem, sprzątaczem, ulotkarzem i lucyferem "jak zapętlić Klienta i wcisnąć mu f.inwestycyjny lub kredyt nieoplacalny! Musisz co godzinę wysyłać e maile do dyr. ile i co sprzedałeś, a jesli masz "0" to idziesz na dywanik i się tłumaczysz, a pózniej słyszysz że jesteś debil i do tej roboty się nie nadajesz. Cała prawada o banku pocztowym. Koleśostwo, kumoterstwo, nepotyzm w tej organizacji
3
Marzena 2016-05-18 15:57:23
Rzeczywiście stosują mobbing?
Możesz proszę podać przykłady?

Zastanawiam się nad ich ofertą, mam u nich rozmowę w biurze projektów.
I niestety ale inni kierownicy projektów oraz rekruterzy mówią że praca tam to patologia, duża rotacja, fatalna atsmofera .... ---> czyli to prawda? :(


Pracowałam w poczcie polskiej 2 tyg w jednym z działów i odeszłam przez mobbing. Szef wyzywał i poniżał pracowników, gnębił i obrażał. Nie wyobrażam sobie że tacy ludize mogą pracować, ale cóż... pewnie temu że ma POLSKA w nazwie i należy do spółki skarbu państwa to nikt do tyłków im się nie dobirze i trzyma takich niekompetenych managerów, zamiast zatrudnić kompetentne, profesjonalne osoby. :(

aaaaaa 2016-05-18 19:41:36
A mnie się wydaje źe nie moźna
Szukam opinii o dziale projektow 2016-05-30 14:04:18
Czy ktos podzieli sie opinia pracy w dziale projektow IT? Jako Kierownik Projektow / PMO?
Opinie ktore slyszalem od innych PMow to ze kiepsko sie pracuje i jest chamsko i niemilo miedzy pracownikami. Prawda czy nie?
Nie pytam czy jest stres i nerwy w projektach bo to rozumiem i umiem tak pracowac. Chodzi mi o rotacje, pracownikow i atmosfere.
Pracownik 2016-06-06 16:35:35
Zgadzam się w całej rozciągłości szczególnie w kwestii braku wsparcia merytorycznego od przełożonego, a to dlatego, że długoletni pracownicy są pomijani w awansach. Dyrektorem placówki zostaje osoba, która nie ma pojęcia ani o zarządzaniu ludźmi ani tym bardziej wiedzy merytorycznej. TRAGEDIA.
wtajemniczony 2016-06-08 21:43:34
Dokładnie tak jest. Co który regionalny/a to mądrzejszy/a, żeby zabłysnąć stosują metodę "a pozwalniam na starcie i pokażę jaki to jestem boss" ale niestety po 3 msc wszyscy kończą tak samo i dostają kwit za mobing. Zwalniają bo mają taki kaprys i sami nie są w stanie powiedzieć czemuzwalniają.
wtajemniczony 2016-06-08 21:45:47
Dokładnie tak jest. Co który regionalny/a to mądrzejszy/a, żeby zabłysnąć stosują metodę "a pozwalniam na starcie i pokażę jaki to jestem boss" ale niestety po 3 msc wszyscy kończą tak samo i dostają kwit za mobing. Zwalniają bo mają taki kaprys i sami nie są w stanie powiedzieć czemu zwalniają.
wtajemniczony. 2016-06-08 22:01:08
Ha ha ha ha no to akurat że jest pełno ogłoszeń na doradców itp to na pewno świadczy o ich rozwoju, Człowieku zejdź na ziemię. Połowa pracowników zatrudnia się na chwilę i szuka czegoś w między czasie, część osób siedzi na L4, a część się sama zwalnia nie licząc już tego że polowa mikro zamkniętych bo albo brak obsady bo nikt nie chce przyjsc za 1400 zl albo pracownicy na L4 bądź wypowiedzeniach. Bank jedna wielka porażka o ile w ogóle można w stosunku do tej instytucji użyć określenia bank. Jeśli mieszkasz w wypiździejewie dolnym może i wystarcza Ci 1400 zł na rękę ale w wwa uwierz to jest po prostu brak szacunku dla pracownika pensja 1400 zł i plan 170 tys kredytu przy założeniu - brak współpracy z posredniakmi, połowa klientów to zasiłek z mopsu (juz oni zasilku niemalze wiecej dostaja niz pracownik BANKU pocztowego) i komornik na koncie - perspektywa zrobienia planu hmm 50 % ale zapomniałbym o drugiej połowie czyli Klienci hipoteczni którzy nie mogą niczego od nikogo się dowiedzieć bo osoba odpowiedzialna jest albo jej nie ma a jak jest to jest zajęta kilkoma innymi województwami które ma pod sobą....Szczerze? Jako były pracownik i jako Klient szczerze odradzam a ten pseudo bank mogę szczerze porównać do parabanku, choć i tak to za wiele bo i tak parabanki mają więcej placówek w ktorych coś załatwisz niż pseudo bank pocztowy z jedną w zasadzie placówką w wawrszwie bo reszta jest bo jest ale hmm bez obsługi. szczerze odradzam . pozdrawiam.
1
vb bbbb 2016-06-16 19:22:44
hej hej wszystkim noo ja to widze ze ze teraz poszukuja do pracy opiekuna klienta w kilku miastach w Polsce oferuja stabilne warunki zatrudnienia bogaty pakiet benefitów ,mozna pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku, rozwijać się w ramach ścieżki kariery
cgjg 2016-06-22 09:14:40
Nie zgadzam się. Praca jest stabilna dla osób, które chcą pracować. Oczywiście rotacja jest - jak wszędzie. Premia jest realna i duża w stosunku do malutkich planów. Jak ktoś nie potrafi sprzedawać to tylko jego problem. Bazy są duże i wystarczają. Polecam jako pracownik.
tomek 2016-06-22 11:03:40
no i jest nowa oferta pracy jako Zastępca Dyrektora Departamentu Rozwoju Aplikacji, a wymagań jest sporo, bo np.wykształcenie wyższe,minimum 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych IT,doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu systemów informatycznych w sektorze finansowym.
Artur 2016-07-02 12:27:18
Jak większość firm także i oni deklarują informację zwrotną po rozmowie kwalifikacyjnej, niestety ich deklaracje nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości .... Szkoda czasu
2
bomber 2016-07-07 15:07:10
W kasie stefczyka to bardzo fajnie działa, odzywają się do wszystkich osób, które wzięły udział w rekrutacji, fajna spraw bo przynajmniej się nie czekam z nieciepliwością, czy się udało.
mirek 2016-07-08 23:17:46
Znajomośc angielskiego nie stanowi dużego wymogu do spełnienia @arbot, a zobacz, że i tak warto się do nich załapać ze względu na zarobki.
Zostaw swoją opinię o Bank Pocztowy - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bank Pocztowy