brak logo

Franc-Textil

Żarów

Opinie o Franc-Textil

XXXX 2012-02-18 18:44:32
pracowalm kiedys w tym zakladzie w sumie zarobki nie byly takie zle ale faktycznie jak ktos trafil do Kowalskiej to jakby trafil do piekla to dopiero s....ka potrafila umilic zycie ,na stanowisko dostala sie za donoszenie bzdur wymyslonych przez siebie (czesto chodzili ludzie na tz dywanik dlatego ze franca zmyslala) o lepsza prace trzeba bylo walczyc bo niby byla dniowkowa stawka a i tak trzeba bylo zrobic okreslona ilosc sztuk na dzien ,czasami nie byl czlowiek tego zrobic bo ilosc dzienna byla tak wielka ze nie dalo rady zrobic NIE POLECAM
1
anonim 2012-05-31 12:11:51
Pracodawcy i kadra zarządzająca to ludzie bezwzględni.Nie zawachają się aby zniszczyć komuś życie.
1
nacka 2013-02-18 19:50:07
tez kiedys pracowalam w tym zakladzie i akurat u kowalskiej na zmianie ,to prawda ta kobieta to kawal francy ,jest glupia ale trzymaja ja tylko dla tego bo donosi szefostwu co sie dzieje w zakladzie ,jeszcze pol biedy gdyby mowila tylko prawde ale faktyvznie ponosi ja wyobraznia ,ma swoje pupilki lizusy ktorym daje dobra prace ,a jak ktos sie wypowie co mysli na jej temat i tej pracy to niestety ma juz pozamiatane i umilane zycie codziennie ,bylam raz przez nia na dywaniku u tomka a to dlatego ze kobieta nie umie liczyc ,z trojki kobiet w szyciu mialam najlepsza norme w danym dniu a jej jakims sposobem wyszlo odwrotnie ,ale jeszcze ja za to co robi ludziom ,jak ich traktuje zycie pokarze ,choc juz pokaralo glupim synkiem ,czyli ogolnie ja tez nie polecam tej pracy !!!!!!
1
jadzia 2013-06-24 22:00:31
to jest prawda co o tej pani jest napisane
ania 2013-11-23 16:32:29
''''''''''''''''''gratulacje z okazji rocznicy zakładu ,jak po imprezie
n/n 2013-12-01 12:05:04
fajna impreza
1
tomek 2015-01-07 17:48:13
mi też się wydaje, że wszystko ucichło, ale raczej wyszło wszystko na plus jak sądzę, bo jak ludzie piszą to znaczy, że coś jest nie tak i narzekają ciągle na wszystko, więc ja uważam, ejak jest dobrze to nie pisza, przynajmniej taka teoria sprawdza się na innyh frorach w innych firmach.. macie nowe informacje od nich?
viczi 2015-03-10 10:28:02
ciągły pęd życia wymusił abym zrezygnował z dotychczasowej szwalni i szukał pracy gdzie indziej, ze względu na szeroką ofertę i całkiem niezłe zaplecze wspomnianej firmy kieruję pytanie czy posiadają oni wbrew ttemu co na stronie (brak stanowisk) jakiś otwarty nieoficjalnie nabór. Przejście przez proces oficjalnej rekrutacji zazwyczaj bywa uciążliwy, pracownicy przemysłowi są godnie traktowani?
1
miro 2015-03-25 02:02:37
O taki własnie jakiś nieoficjalny nabór czy cos w tym stylu to chyba najlepiej byłoby się dopuyać u źródła, czyli w samej firmie. Może wysłać maila czy coś w tym stylu? Też chęnie bym się zatrudnił na pracownika przemysłowego do Franc-textil, tylko jakos nie mam odwagi zrezygnowąc z mojej obecnej choć słabej pracy
jan 2015-03-28 08:11:45
SŁYSZAŁEM ,ŻE POPRAWIŁA SIĘ ATMOSFERA W ZAKŁADZIE.
1
zoja 2016-08-29 19:38:24
zakład jest ok pieniążki są na czas i atmosfera spoko
er 2016-09-04 19:46:50
Widocznie nie ma żadnej oferty pracy, bo rotacji nie ma.
on22 2016-11-12 23:31:12
nie przyjmuja do fimry i nie maja w planach przyjmowac no chyba ze swoja rodzine znajomych itp... nie tak dawno zwolnili kilkanascie osob nie majac poszanowania dla nikogo. oprocz zarobkow bo sa dobre to jesli nie masz plecow w zakladzie to to zawsze jestes na wylocie. paraca spoko zarobki tez. ale niestabilnosc
111 2016-11-21 20:02:29
Prawda polecieli Ci co nie mieli plecow
Zostaw swoją opinię o Franc-Textil - Żarów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Franc-Textil