brak logo

Trio Line Polska Sp. z o.o.

Stęszew

Opinie o Trio Line Polska Sp. z o.o.

no name 2014-02-23 18:55:17
Witam

Niestety po krótkiej przygodzie z TRIO LINE muszę stwierdzić, że większość negatywnych opinii o TRIO LINE to prawda. Kadra menedżerska to osoby bez doświadczenia w kierowaniu zespołami , bez odpowiednich kompetencji. Wszelkie przejawy ludzi ambitnych, próbujących wprowadzić zmiany są " duszone w zarodku" chyba z obawy że zwykły pracownik administracyjny lub produkcyjny " bardziej myśli aniżeli menedżerowie tej firmy. (usunięte przez administratora)
1
acotam 2014-03-04 21:00:33
Firma jako taka jest O.K.zarobki na stanowisku fizycznym dobre w porównaniu z innymi firmami, do tego ubezpieczenia, dodatki, na święta itp.
Jest jedno "ALE" !!!
...ale dostaniesz się tam (zresztą jak w całym Stęszewie) jeśli masz "plecy" tj. rodzinkę na stanowisku (przez duże "s") w tym mieście, tudzież w samej Trioline, inaczej można pomarzyć...
no name 2014-03-05 19:34:31
Witam

Odp. dla him & fokal. Trio Line jest w tym miejscu gdzie jest tzn. produkcja bo byłym " kórniku" w Stęszewie i wynajętej za grube pieniądze hali w Komornikach.
Wynajęcie hali w Komornikach i wzrost zatrudnienia przez kadrę menedżerska spowodował straty finansowe z początkiem roku i są aktualnie wprowadzone cięcia kosztów. Cały biznes się " kręci" dlatego że dobrzy wykfalifikowani np. tapicerzy, którzy potrafią " zrobić" te luksusowe - drogie meble w Trio Line ale dla klientów Trio Line to cały czas tanio ponieważ sprzedają te meble bardzo drogo i Trio Line jest dla nich tanią - wykfalifikowaną siłą roboczą. Oto cały know - how Trio Line + nieudolna kadra menedzerska na czele z prawą ręką w Polsce V- ce president odpowiedzialnym min. za jakości, wdrożenia nowych wyrobów, BHP, środowisko itp. itd.
1
tulip 2014-03-07 16:29:07
Kurnik- to doskonałe miejsce dla produkcji w tej firmie, po prostu KURNA CHATA!
A dokładnie jest tak jak napisał no name- interes kręci się bo jesteśmy tanią siłą roboczą i mamy dość blisko do innych krajów, żeby coś wysłać (transport też zresztą tańszy niż gdzie indziej), a pan viceprezes, no cóż, wybił się szkoda mówić w jaki sposób...
3
no name 2014-03-07 20:48:27
Jak sie wybil?
no name 2014-03-10 14:04:25
Do no name z postu 2014-03-07 20:48:27
Proszę nie podszywaj się pod mój nick bo te nieładnie i wymyśl coś innego chyba że jesteś tym V-ce Prezesem o którym tu mowa i chcesz się dowiedzieć jak się wybiłeś i co inni o tym myślą a jak wiadomo jesteś do wszystkiego zdolny....
1
she 2014-03-15 22:26:39
Powiem szczerze,że jako pracownik tej firmy czytając te posty to aż mi się niedobrze robi. Widocznie niektórzy ludzie lubią wylewać swoje frustracje pisząc anonimowe posty na forach, cóż... być może naprawdę się im nudzi. Z własnego doświadczenia mogę stwierdzić, że Trio naprawdę nie odbiega od wielu innych firm pod względem ładu bądź nieładu i że pracuje tu naprawdę sporo kompetentnych i fajnych ludzi, dla których te wypowiedzi są krzywdzące. Tyle mam do dodania.
1
kurna chata 2014-03-18 22:05:40
Piszesz jako pracownik tej firmy i robisz to w godzinach pracy tj. 14:04 ?? chyba że jesteś pracownikiem zaliczanym do kadry zarządzającej i bronisz tak naprawdę siebie.... Z mojego doświadczenia jest to nieprawda że w tej firmie pracuje sporo kompetentnych i " fajnych" ludzi, a jeśli już się pojawią to są eliminowani lub odchodzą bardzo szybko widząc chaos i bałagan panujący w tej firmie np. rotacja w dziale zakupów lub tzw. produkt menedżerów.
bezrobotna 2014-03-24 09:46:23
Zgadzam się,w Stęszewie pracy nie znajdziesz jak nie masz znajomości. Sama szukam jakiejkolwiek pracy w Stęszewie, już od dłuższego czasu. Cv każą zostawić na portierni i że oddzwonią a człowiek czeka na telefon...i nic, tak to trwa już 3 lata
1
anastazja 2014-04-04 18:35:19
w tej firmie jesli trzymasz palec w tylku odpowiedniej osobie, to juz po roku pracy mozesz awansowac na szefa dzialu. a jak nie trzymasz to nie awansujesz. :) bez pleckow nie macie czego tam szukac!
4
wazelina 2014-04-07 21:16:27
tak zgadza się w 100% dla przykładu: kierowniczka zakupów, kierownik jakości, który o jakości uczył się na biznesie międzynarodowym w praktyce i teorii zarządzaniu jakości, zapewnieniu i kontroli jakości nie ma pojęcia!
Trio Line polecam tylko osobom zdesperowanym!
she 2014-04-07 22:11:36
Sorry, ale gościu chyba czytać ze zrozumieniem nie umiesz - uwaga odnośnie godziny odpisywania (
"she - 2014-03-15 22:26:39")
Produkcja 2014-04-15 20:48:11
Trio jak Trio, sa tu rzeczy dobre i zle, ale jesli ktos przychodzi do pracy na pierdoly to nie zarobi, pracuje na produkcji i zapierdalam po 9h 10h i niemoge narzekac na wynagrodzenie, 4tys to nie jest az tak malo. ale trzeba sie narobic zeby zarobic, ale tak jest wszedzie. a zeby awansowac to wystarczy jedynie byc Kibicem (L)egłej. i tyle w temacie
2
Robo 2014-05-31 17:26:27
Powiem krótko zwolniłem się z Trio w tym tyg. po 2,5 mies pracy. Co moge powiedzieć to chyba tylko prawde. Na produkcji ludzie spoko fajnie sie gada mozna sie posmiac i pozartowac. Byłem zdziwiony organizacją tej firmy bo zadko spotyka si eby byly tak wysokie standardy europejskie ( nadgodziny, swieta, dodatki przepisy bhp itp) jezeli chodzi o zarobki to na okresie probnym kokosow nie ma i z tym sie trzeba liczyc. Dlaczego się zwolnilem bo ta firma nie chce dawać umów tylko najlepiej bys robil na umowie smieciowej przez agencje pracy. Nie masz urlopu dodatkow a najlepsze jest to ze potrafia przyjsc w dzien kiedy konczy ci sie umowa i powiedziec bys jutro nie przychodzil juz. Co do kadry managerskiej to banda niedoucznych i niemajacych kompetencji i nie znajacych sie na tym co robi de...i !!! Sa fałszywi zaklamani i najlepiej jak po tyg bedziesz juz akort wyrabial dlatego odszedlem krótka pilka nie szanuja ludzi to sami na to nie zasluguja. A jak o cos sie spytasz co do umowy to nie moga nic powiedziec badz nic nie wiedza tak wiec chcesz pracy na lato idz do trio chyba ze na smieciowce bez niczego chcesz robic z 8 mies badz rok i nie byc pewnym pracy . (usunięte przez administratora)
3
Lumia 2014-07-07 15:53:54
tak, z miesiąca na miesiąc, nigdy nie wiesz co sie wydarzy,jak się pytasz managiera to nic nie wie, a na drugi dzień juz wszystko jasne, niestety mało profesjonalna kadra managerska.
szninkiel 2014-09-04 18:24:39
Z firmą trioline w Komornikach zawarłem ustną umowę na temat warunków mojego zatrudnienia. Miałem zacząć 08.09.14 na umowie o pracę.Otrzymałem wszystkie potrzebne dokumenty i zrobiłem badania lekarskie na ich koszt. Zwolniłem się ze starej firmy żeby poprzednia umowa wygasła w odpowiednim momencie. Drugiego września otrzymałem wiadomość od przyszłego szefa, że szefostwo firmy zablokowało wszystkie nowe angaże. Jestem bezrobotny bez prawa do zasiłku przez trzy miesiące. To realna strata i można ją przeliczyć na odszkodowanie. Jeżeli postąpiono z Tobą podobnie proszę o kontakt szninkiel76@tlen.pl
1
do szninkiel 2014-09-05 11:11:53
Hej,
kiedyś był juz taki przypadek, dokładnie ta sama sprawa, dziewczyna miła być zatrudniona do działu zakupów,dostała niezbędne dokumenty , skierownai na badania lekarskie, zwolniła sięz poprzedniej firmy ico- to samo- dostała informację ze wszelkie nowe zatrudnienia są wstrzymane:(

Marek 2014-09-05 20:46:30
Witam wszystkich. Czytając Wasze komentarze widzę, że za wiele się w firmie nie zmieniło. A z tego co piszecie, Pawełek dalej szaleje.
Mówiąc ogólnie firma nie jest aż taka zła, a przynajmniej nie była póki byli tam tam Duński Szefowie. Nie twierdze, że byli idealni, ale kto pamięta Mads' a, ba, nawet Rikke ten wie o co chodzi. Na każdego szefa da się narzekać wiec proszę o trochę wyrozumiałości w tym temacie.
Wszystko zależy w jakim dziale człowiek pracuje. Jeżeli ma się dobre czasy na produkcji to można ładnie zarobić- nawet więcej jak kadra menadżerska. Ale trzeba mieć tutaj stałą umowę, o co obecnie trudno. Rotacja w dziale zakupów to historia stara jak sama firma. Potrzeba czasu aby poznać produkty, a to coś czego pracownik nie ma. Dodatkowo ambitni ludzie na zbyt wysokich stanowiskach nie ułatwiają zadania. Jedyna konkretną sobą był Kuba, jednak, po jego zwolnieniu nie udało się znaleźć nikogo kto by go dobrze zastąpił. Kolejne osoby wprowadzały tylko więcej problemów, co dokładnie było widać na rocznych inwenturach. No tak, prawie bym zapomniał o tych pięknych inwenturach z pizza dla każdego. Ludzie liczą produkty których samych nie znają, ba, pierwszy raz na oczy widzą. A potem wielki płacz, że się rozliczenie nie zgadza.
Mógłbym tak wyliczać, a wyliczać, ale czy to ma sens? Podobnie jest w innych firmach, jak to mówią wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Jednak jest jedno ale, jak dla mnie dość bardzo istotne. Firma ta nie szanuje pracownika. Zgadzam się, jest Bhp, są płatne nadgodziny, wypłata ha czas, wsio na papierze wygląda idealnie, tylko czy jest się czym chwalić? Tak powinno być w każdej normalnej firmie (A tak poza tematem ,w ten sposób kiedyś ktoś tak właśnie zachwalał firmę :-) dobre, prawda). Po co to wszystko gdy człowiek nie może się wykazać. Nie zgadzasz się z przełożonym, masz większą wiedzę niż on, uważaj jutro możesz już nie pracować. I właśnie oto w tym wszystkim chodzi. A na dodatek od czasu "polskiego" szefa wszystko się jeszcze bardziej popsuło, co większość osób podkreśla na tym portalu.
Cały post wyszedł dość negatywnie, choć przyznam, że nie taki był cel. Zastanawia nie tylko jak długo będzie on na portalu. Swojego czasu wszystkie negatywne posty zostały usunięte przez administratora, a to moi drodzy powinno dać co nie co do myślenia ;-)
Do norbi 2014-09-15 10:07:57
Cześć Norbi, uważaj jeśłi chcesz sietam zatrudnić. pamiętaj, żeby podpisali ci umowę przedwstęną z wyznaczoną karą piniężną, gdyby jednak nie doszło do zatrudnienia. Były już takie przypdaki, że obiecali komuś zatrudnienie, skierowali na badania a jak przyszło do zatrudnienia to zadzwonili, że niestety zatrudnienia są wstrzymane. Sorry, taki tam mają klimat.
123 2014-09-23 17:56:00
Ogólnie w porównaniu z innymi firmami w okolicy jest nieźle. Ogólnie ludzie fajny. A kierownictwo mogłoby być lepsze ale i tak nie jest źle bo nikt raczej nie ma dziwnych widzi mi się. Ogólnie w niektórych działach nie raz jest bajzel organizacyjny. Natomiast zarobki są niezłe jak na polskie standardy, choć trzeba się trochę narobić. Natomiast jak się robi na produkcji i choć jeden weekend się przyjdzie to można w sumie sobie fajnie zarobić. W sumie pracowałem tam kilka miesięcy i jedyne co mnie naprawdę wpieniło to sposób jaki mnie zwolniono. Lakoniczny telefon. "Proszę nie przychodzić w poniedziałek do pracy, bo postanowiliśmy pana zwolnić". To mogli chociaż to powiedzieć jak człowiek wychodził z pracy. No i fakt że jak się jest zatrudnionym przez agencje to duża szansa jest na to że się tam dłużej nie popracuje.
komorniki 2014-10-06 21:13:41
Ruszylo obcinanie minut na calej firmie.Kierownictwo mysli o tym by na calej firmie ludzie zarabiali gora 1.800 zl. podwyzki jakies bujdy a tak naprawde robia z Nas bialych murzynow. Na 10 pracownikow fizyczych przypada ok 6 biurowych przeciez to smiech na sali... i zgadzam sie z przedmowca aby dostac sie na jakiekolwiek stanowisko w biurze wystarczy kibicowac Leglej.amen
1
xxx 2014-10-07 20:48:13
To prawda obcinaja minuty na kazdym produkcie,a produkty nowe ktore wchodza na produkcje maja takie czasy, ze trzeta by bylo robic 2 dni zeby wyrobic norme.Wiec zapraszamy KOZE i spolke na produkcje niech sie wykaza bo jezyk angielski to nie wszystko.
1
xl 2014-10-08 17:42:44
Masz w 100% racja KOZA i spółka podstępnie oszukują,kłamią,kręcą z minutami.Do spółki dołączył WALDUŚ to dopiero będzie.Ludzie za chwilę będą się zwalnić
szninkiel 2014-10-15 20:09:47
Hej, jedziecie wszyscy po Trio Line tak jednostronnie, że i ja muszę wtrącić swoje trzy grosze co by przegląd sytuacji był całkowicie obiektywny dla zainteresowanych. Pierwszy fakt jest taki, że firma wywiązała się z umowy ustnej i od miesiąca jestem zatrudniony na umowie o pracę. Wychodzi na to, że "góra" Trio Line w moim przypadku jednak zauważyła, że ma do czynienia z istotą ludzką a nie tylko z cyferką w statystyce. Nie wiem jak jest na produkcji ale po tym krótkim okresie mogę stwierdzić, że na magazynie jest ok. Praca nie jest lekka ale wszyscy ludzie w porządku i warunki także nie odbiegają od normy. Jak ktoś chce może zarobić na nadgodzinach. Ogólnie moja ocena jest pozytywna. Oczywiście ktoś może pomyśleć, że musiałem to napisać żeby utrzymać tę pracę ale ja tylko stwierdzam fakty : pracuję w Trio Line mimo ogromnych problemów na samym starcie i nie jest źle, jeśli coś się zmieni w tym temacie nie omieszkam Was poinformować:) Pozdro, szninkiel
2
xxx 2014-10-26 20:28:58
powiem ci tak jeszcze sie zdziwisz
2
szninkiel 2014-11-11 12:25:27
Umowę o pracę na okres próbny trzech miesięcy otrzymałem z chwilą podjęcia pracy w Trio Line, nie byłem wcześniej zatrudniony przez agencję. Nie odbyło się to bez problemów ale nie będę już o tym pisał, zainteresowanych odsyłam do mojego pierwszego postu z piątego września. Oczywiście, że nie zdążyłem poznać firmy w tak krótkim okresie czasu, opisywałem tylko wrażenia z pierwszego miesiąca pracy. Co będzie dalej czas pokaże:) Pozdro.
onasteszew 2014-12-05 18:02:48
Witam. Możecie mi napisać jakie biuro pracy zatrudnia pracowników do Trio line i czy tez zatrudnia kobiety??? Proszę o odp
1
Project Manager 2015-02-05 07:31:54
Ostrzeżenie dla kandydatów na to stanowisko. Kompetetna i posiadająca kwalifikacje osoba, która zajmowało to stanowisko została zwolniona,w głównie jest to zasługa V-ce Prezesa , który na pozostałych stanowiskach z jego obszaru zatrudnił rodzinę, kolegów i koleżanki - osoby bez kompentencji i doświadczenia.
Trudno więc Project Managerowi w Trio Line realizować z sucksem wiele projektów jeśli nie ma się odpowiednich ludzi. Zresztą widać to po samych kiepskim ogłoszeniu - pewnie autorstwa W-ce Prezesa, ponieważ szanujący się manager nie powinień tworzyć BOM i Routing!.
3
gość 2015-02-05 21:27:25
A czym zajmował się ostatni produkt manager?
Odpowiadał za nowe wzory?
gość 2015-02-05 22:21:28
miałem na myśli projekt manager?
xxx 2015-02-10 20:22:20
To prawda zatrudniaja rodzine i przyjaciol jednym slowem stosuja prywate a uczciwych i zetelnych ludzi maja za nic.Pytanie kiedzy to sie skaczy, kiedy ktos przejzy na oczy oby nie bylo zapozno
Wasyl 2015-02-17 00:07:53
Viceprezesie z rodzina to najlepiej do FAMILIADY!!!
elohim 2015-03-20 13:06:52
Witam. Zatrudnili już kogoś na Projekt Menadżera? Wysłałem CV, mieli się ze mną kontaktować i nic, cisza...
2
Familiada 2015-03-23 13:39:12
Witam, pewnie wybrali kogoś z familii V-ce prezesa tj. rekrutacja zewnętrzna
ZUZ85 2015-04-09 15:42:18
Pan V-c prezes zarzadzał kiedyś szwalnią i krojownią i cuda sięwtedy tam działy. Kto dobrze żył z obecnym V-ce to dostawal dobre produkty, itd. Potem doszło już do takich kłótni pośród ludzi, że pana V-ce o mało nie zwolniono z pracy, w końcu trafił do działu jakości.
elohimm 2015-04-10 09:27:16
a zatrudnili kogoś na project managera?
jan 2015-06-18 22:06:10
A tego vice nie żonka to nie ta bezrobotna z programu na polsta cafe co laski sie ubierają shoping cos tam odcinek z poznania taka blondyna ( takie samo nazwisko
tapicer 2015-06-20 19:57:41
tak to ona dokładnie z Imielina czy jakoś tak wiocha jak w okolicach gniezna
Olka 2015-07-06 09:03:43
HE, HE Fajny news!!! Widziałam!!! Nie wiedziała co to śpiąca królewna :))
A ja robię już tyle czasu w Trio i płakać mi się chce jak widzę jak firma jest rozwalana od środka :(
kandydat 2015-07-13 11:09:34
Witam, znalazłem ogłoszenie na stanowisko tapicera, proszę o informację na temat premii, podstawy, nadgodzin i sposobu oceny jakości mojej pracy. Z góry dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi
3
pracownik 2015-07-14 22:22:00
Jeśli chodzi o stawki to jest to praca na akord. Przez pierwsze 3 lata kazdy pracownik obojętnie co robi dostaje 0,244gr/min brutto. Po 3 latach pracy jest podwyżka na 0,289gr/min brutto. Jesli chodzi o zarobki to jest różnie bo zależy na jaka produkcję trafisz bo możesz wyrobic tylko 480min a na innej nawet ponad 600min na dzien. Jak kierownik ogarnia dobrze robote i towar do produkcji to i pracownik może w miare dobrze zarobic. Jest jeszcze premia 8% co miesiąc za brak chorobowego. Ja wyrabiam średnio 13000 minut bez nadgodzin i sobót i na wyższej stawce wychodze 3tys na ręke. Jak wpadnie jakaś sobota i troche nadgodzin to około 3,5tys.
kandydat 2015-07-15 20:27:37
dzięki za wyjaśnienie, wiec zależy czy mam kierownika inteligencika w okularkach który nic nie rozumie czy chłopa z kochones :) i czuje blusa :) ale spoko za rozjasnienie w kilku tematach
1
USD 2015-12-16 09:35:46
a co Amerykanie robią w TLPL?
1
tatatę 2016-01-13 16:56:45
jedno co mogę powiedzieć to rzeczywiście ci pseudo manager-owie powinni się troch doszkolić. Generalnie powinno być tak że to manager powinien lepiej znać się na wykonywanych zajęciach niż jego podwładni a nie odwrotnie. Niektórzy z nich to tylko są chyba od dobrego wrażenia:) Ale cóż w każdej firmie jest jakaś patologia. Na umowie chociaż jest wszystko tak jak powinno być a to plus.
Ps. niech firma nie zatrudnia ludzi którzy nie nadają się do wykonywania swojego zajęcia(chodzi o pracowników sektora produkcji)albo nie chcą się nadawać lepiej czasami dołożyć trochę więcej a ściągnąć pracownika z predyspozycjami i zapałem.
news 2016-03-15 14:06:01
wykupili 70% udziałów
USD 2016-03-29 12:25:11
a polepszyło się jak Amerykanie wykupili?
Mario 2016-04-08 08:41:05
Wszystko zostało po staremu
Moze 2016-08-23 17:51:59
Witam, jak zarania tapicer? Jakie normy czy sa wygórowane czy da się radę zrobić?
Pani Jaworska 2016-10-03 19:40:54
Należy rozdzielić firmę na 2 lokalizację czyli Komorniki-duża powierzchnia tutaj firma dość dobrze zarządzana, ale "szału" nie ma, pracuje się jak wszędzie. Natomiast lokalizacja Stęszew to mniejsza powierzchnia i inne kierownictwo i tutaj dzieje się naprawdę niedobrze. Pracownik jest tam nikim. Faworyzowane jest donosicielstwo i wazeliniarstwo na wielką skalę. Ja co prawda jeszcze tutaj pracuję ale w tym miejscu nie znasz dnia ani godziny, a każdego zwolnionego traktuje się jak złodzieja..Jeśli chcecie zachować trochę swojej godności omijajcie to miejsce z DALEKA!!
12
Obeliksie Gdzie jesteś!!! 2016-10-11 18:06:07
Firmy nie polecam gdyż pracownik okłamywany i oszukiwany jest na każdym kroku przez nieudolne kierownictwo. Praca jest zasadniczo 5 dni w tygodniu ale dochodzą jeszcze soboty i bywa ze i niedziele takie o "dobrowolne" bo powiedzieć możesz ze nie przyjdziesz ale wtedy raczej szukaj pomału innej pracy. Do tego dochodzą nadgodziny. Organizacja w firmie leży i kwiczy, jak to się kończy wiadomo- pracowniku ratuj(tzn. zapierniczaj cały tydzień po 10-12h). Z wszystkiego co dostajesz jesteś rozliczany, nawet zwykły nóż jest "na kartkę". Dochodzą do tego ludzie wbijający sobie szpile i wyskakujący z "mordą"cały czas, ciągłe dogryzanie sobie sprawia ze jest to środowisko mocno toksyczne(pozdrawiam Mareczek!). Pracę w tej firmie odradzam o ile nie lubisz pracować 6-7 dni w tygodniu po 10h+ i nie masz problemów z pyskówkami.
14
Zostaw swoją opinię o Trio Line Polska Sp. z o.o. - Stęszew
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Trio Line Polska Sp. z o.o.