Krispol

Psary Małe

Opinie o Krispol

mm 2014-11-23 10:25
Bolka - bez szans - kobiet nie przyjmuja w ogole, te co sa to albo sa specjalistkami albo z dawnej epoki albo po znajomosci, w sumie moze z 15 na dwa zaklady.
1
mm 2014-11-23 10:27
marketing w krispolu upadł już tak nisko?
2
konstruktor 2014-12-16 21:47
Witam, może ktoś się wypowiedzieć jak wygląda praca konstruktora w Krispolu? Potrzebują bardziej ludzi po studiach za 2 tys. czy konstruktor maszyn z dziesięcioletnim stażem znajdzie tam coś ciekawego?
Z góry dzięki za odpowiedź
2
Irma 2015-01-28 20:47
Nie wiecie jak sie ciesze, ze juz nie pracuje w Krispolu! Przestrzegam wszystkich przed ta firma! jest to zamordyzm i poganianie batem, a do tego wszyscy na wszystkich wszystko mowia! przewaznie mowia zle i tylko po to, zeby ukryc wlasne bledy i uchronic sie przed zwolnieniem z pracy. Umowy sa wylacznie smieciowe, na czas okreslony, okres wypowiedzenia 2 tygodnie, wypowiedzenia moga byc w kazdej chwili i - tak jak napisal ktos tutaj - nie trzeba niczego zawalic, zeby byc zwolnionym. Wystarczy, ze ktos powie szefowi, ze nie chce pracowac z dana osoba i juz. Osoba wylatuje.A szef? arogant bez umiejetnosci managera, nie umie zbudowac pracujacego zespolu, nie ma wlasnego zdania na temat pracownikow, slucha rad 'swoich'. Jezeli chcecie, zeby wam ktos szybko i brutalnie wytlumaczyl jaka mala wartosc przedstawiacie, to zatrudnijcie sie w Krispolu. Macie jak w banku, ze po kilku miesiacach nie bedziecie juz mogli patrzec na siebie w lustrze. Pozdrawiam wszystkich, ktorzy tam jeszcze pracuja w dziale handlowym - z wyrazami wspolczucia.
8
Adonix 2015-02-23 16:46
Mialem "przyjemnosc" popracowac w tej firmie i przyznam, iz czytam teraz posty moich poprzednikow, ktorzy naprawde pisza sama prawde :) w szczegolnosci tyczy sie to tych "pupili" kierownictwa, osly po zawodowce lub nawet bez niej, czesc sila oderwana od pluga ale co tam, tam wlasnie jest kims, kims docenianym bo Ty nawet nie zdazysz dokonczyc zdania a ten juz od godziny na dywaniku kwitnie cwierkajac wszysciutko nawet kto o ktorej do ubikacji poszedl. Jest grupa ludzi, z ktorymi naprawde fajnie sie pracowalo ale sa to jednostki. Co do dyrekcji produkcji (ludz dosc specyficzny o kilku zaburzeniach) klada nacisk masakryczny na jakosc, tempo no i jak uwazaja oni sami na ergonomie pracy, ktorej dla mnie bylo tam moze 10%... a gdzie pozostale 90%...? Kierownicy z usmiechami podchodza do kazdego zaprzyjazniajac sie i probujac wyciagnac jak najwiecej aby pozniej uzyc przeciwko Tobie plynnym haslem u pana dyrektora gdy tak jak tez ktos napisal zacznie zadawac sie zbyt wiele pytan i mowic glosno o niektorych sprawach. Zarobki jak na orke podczas sezonu kiepscizna, znam ludzi ktorzy po x-latach nawet 3 tysi nie zobaczyli i chyba juz nie zobacza bo krucjata na normalnych ludzi tam wciaz trwa...
3
niezadowolony 2015-02-26 20:25
Kilka informacji na temat tej firmy na podstawie własnego doświadczenia:
- zarobki beznadziejne
- znaczną część wynagrodzenia stanowi premia uznaniowa, która jest maksymalnie obcinana (panuje tam współodpowiedzialność tzn odpowiadasz za błędy nie tylko swoje ale i kolegów, a tym samym obcinaną masz premię za wyniki całego zespołu, choć sam orzesz jak osioł)
- kierownictwo bezduszne nastawione tylko na maksymalizację zysków, nie interesuje ich to że jesteś jedynym żywicielem rodzimy i tak Cię zwolnią
- wszystkie poprzednie opinie są jak najbardziej prawdziwe: wyzysk, ciągły stres, strach przed zwolnieniem to codzienność ludzi tam pracujących.
Pracowałem tam kilka lat, poświęcałem życie rodzinne dla tej firmy a zwolniono mnie bez wcześniejszego ostrzeżenia. Wypowiedzenie dostałem na 30 min przed końcem pracy w piątek, oczywiście umowa na czas określony więc 2 tyg wypowiedzenia bez obowiązku pełnienia obowiązków służbowych (czytaj: za 30 min. ma Cię tu nie być, a na wypowiedzeniu nie przychodzisz do pracy kryjąc to urlopem). Przez tych parę ładnych lat nigdy nie zwrócono mi uwagi, że coś jest nie tak, wszystkie obowiązki wykonywałem bez zastrzeżeń ze strony kierownika, ani razu nie byłem na L4. Idąc do kierownika po wypowiedzenie spodziewałbym się wszystkiego ale nie tego.
Kończąc taka moja mała rada: jeśli myślisz, że Ciebie tak nie potraktują bo zrobisz wszystko by tą pracę utrzymać - MYLISZ SIĘ. I tak prędzej czy później zostaniesz zwolniony.
5
łysy 2015-03-04 21:36
Jak ktoś posiada dobrą wazelina i charakter współgra z kierownikiem znajdzie tam pracę. Doświadczenie zawodowe w danym dziale się nie liczy. Jeszcze raz dobrą wazelina trzeba mieć i wiedzieć gdzie smarować.
3
kierowca 2015-03-08 10:03
Witam możecie mi powiedzieć ile zarabiają kierowcy w krispolu we wrześni ???
KK 2015-03-18 06:21
Nic, bo w Krispolu nie ma kierowców - to są firmy zewnętrzne.
3
obserwator 2015-05-10 23:25
Prawda kolego i jest coraz gorzej, premie są tam teraz tak ostro cięte że zeszłoroczne podwyżki szlak trafił! A te bony na święta to jedyne co ludzi trzyma, bo gołe pensje bez możliwości dorobienia to żenada.
I myślę że trzeba by było tę firmę po raz kolejny zgłosić do prześwietlenia przez inspekcję pracy gdyż sezon urlopowy się zbliża a oni jak zwykle kombinacje.
1
młoda 2015-06-12 12:17
możesz powiedzieć coś więcej? chciałam złożyć papiery do działu handlowego. jak ludzie, jak szefowie? jaka kaska?
Kakalud 2015-06-18 21:54
Poczytaj to co piszą i pomyśl bo to WSZYSTKO PRAWDA :(
jajo 2015-08-27 16:16
nie polecam tej firmy ze względu na to że jest tam bardzo rozwinięte KOLESIOSTWO.Brygadzista okien prędzej zna się na mieszaniu betonu niż na oknach ale ma swojego przyjaciela czyli pan dyr. Jajo. Beton czyli brygadzista okien co dzień się spowiada panu jajowi i wtedy już wiedza komu przyciąć premie, ale oni nie zabierają premii oni przecież dają.W biurach ludzie co nie maja pojęcia o tym co się robi w tej firmie.Ludzie na produkcji są w porządku. pozdrawiam pracowników z zakładu nr 1.
6
Ja 2015-08-30 10:22
Witam
Kiedyś też pracowałam w Krispolu,odniosę sie do wypowiedzi,że strzela się tam z bata...proponuje przejść do jednej nowej podwrzesińskiej zagranicznej firmy,tam dopiero sie strzela z bata Krispol to przedszkole w porownaniu do tego jak tam sie goni ludzi i jak sie ich nie szanuje,jaka obłuda nikt też nie patrzy na Ciebie czy masz na chleb czy nie,tak więc wszędzie dobrze gdzie nas nie ma,gdybym mogła z ogromna przyjemnościa wrociła bym do Krispolu
2
on 2015-09-25 01:41
Dobrze powiedziane @Ja. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.. Ja akurat nie znam firmy Krispol, bo w niej nie pracowałem, ale wydaje mi się, że w każdej firmie znajdą się wady i zalety, to samo dotyczy ludzi. Nie wszyscy będą jednocześnie zadowoleni.. A skoro kasa jest na czas i da się pracować, to chyba lepiej nie szukać dziury w całym.
niezadowolny 2015-09-29 15:03
masz racje hapol jak bedziesz zapierdzielał to bedziesz klepany po plecach ale jak nie mozesz przyjsc do pracy bo cos ci wypadlo to jest w twoja strone szydera ze strony kierownictwa. Zarobisz 50 zł więcej do wypłaty ale czy pomyslales czy kosztem zdrowia warto? Nowym pracownikom wmawia sie ze maja nie podnosic nic samemu bo sa od tego starsi pracownicy a zarobkowo młody ma 100 zł mniej na okresie próbnym od starego pracownika. Odkładaj hapol te zarobione pieniądze i hapaj dalej abys mial za co sie leczyc w pozniejszym czasie. Krispol odwroci sie do ciebie zadem bo nie raz juz tak bylo. co do wypowiedzi ON kasa na czas a szacunek dla pracownika? ciagle mało zrobione ciągła presja czychanie przez kierownika az ci sie lekko noga noga podwinie jakis maly blad i z usmiechem na twarzy do biura i zanotowany w tym miesiacu minus 5 procent. Zapierdzielasz caly miesiac starsz sie a nie wiesz za jakie pieniadze. reszta sie zgadza kolesiostwo układy picie wspólne piwa kierownika z niektórymi pracownikami brak kompetencji kierownika produkcji jedyna umiejętność kierownika produkcji to czytanie i wysyłanie meili oraz dyktatura i chamskie zachowanie w stosunku do drugiego człowieka. NIE POLECAM
1
gutek 2015-10-25 05:10
Juz nie przesadzajmy, że ucieczka to jedyny ratunek. to jest raczej kwestia indywidualna, jeden odnajdzie sie w strukturach firmy, a drugi bedzie narzekał choćby nie wiem co. Jak ktoś tu nie pasuje, to i owszem, może poszukac pracy gdzie indziej, ale chyba Krispol nie jest taki straszny, skoro ludzie wciąz pracują.
a:) 2015-12-10 20:01
Ta firma to porażka głównie przez co niektórych kierowników i dyrektorów!!! Którzy nie mają pojęcia o pracy. Nie polecam!!!!!!!!!!Zero podwyżek:@
2
Mn 2016-01-13 20:03
Faktycznie patrzą jak ci tu zabrać premie za blachostke
1
mały 2016-01-20 22:02
dyrektor wysługuje się swoimi przełożonymi działa cały czas tak samo, jak coś nie idzie i zarząd męczy dyrektora o wyniki to mydli się oczy i wyrzuca specjalistów mówiąc to on był winny ale teraz już będzie dobrze i dzieje się tak od lat. Panie prezesie Karolu zrób porządek aby firma znów miała dobre imię
3
Xd 2016-01-25 23:32
Tak narzekacie a wszyscy w d...e kierownictwu wchodzicie wstyd i po co to pisać ?
Sowa 2016-02-03 23:14
Witajcie, napiszcie czy są przyjęcia jaieś na dział Hurt dla osob z orzeczeniem, jak na tym dziale się pracuje, jakie warunki pracy i atmosfera oraz zarobki, napiszcie co wiecie? Pozdrawiam.
kudła 2016-07-15 20:56
Nie polecam! Ludzie uciekają a oni i tak zwalniają :( A wynagrodzenie marne nawet po 11 latach pracy !!!
3
liug 2016-07-15 22:43
@ kudła a czemu luzie uciekają no i co jest powodem że zwalniają? Prosze o informacje tez w kwestii tego wynagrodzenia, bo wiesz - dla kazdego słowo " marne " będzie oznaczało jednak co innego. Jesli mo,zesz podaj konkretne wysokości zarobków w Krispolu
kudła 2016-07-16 23:55
Powód do zwolnienia jest czasem śmieszny ! A ludzie uciekają bo dość że ciężko to nie liczą się z pracownikiem!
Po 11 latach pracy dostajesz 2300 zl a jak ktoś pyta kierownika o podwyżkę to on kończy rozmowę i odpowiada co ja mogę !!!
kudła 2016-07-17 11:29
A kto powiedział że ja tam jeszcze pracuje ?!
gość 2016-07-17 12:37
Praca jest ciężka to się zgadza ale idzie się oswoić.
A kasa faktycznie mogła by być lepsza, a podwyżki częściej a nie co 2-3 lata
2
Luk 2016-07-23 23:04
Właśnie kończę tam pracę !
Firma sie rozwija ale tylko pod względem rozbudowy , a pracodawca cały czas płaci tyle samo :(
Nie polecam!
1
Djabeł 2016-07-23 23:13
Zgadzam się!
Kierownictwo marudzi że mało ,mało a ty szarpiesz jak głupi! a podwyżek niema!!!!
1
Wachu 2016-07-23 23:24
Zgadzam się !!!
Ale Firma!!!
Jak ludzi chcą, to niech ich docenią!
1
Madamm 2016-07-26 21:36
Z odejściami, to nie koniec !
Wszyscy tam wymiękają , młodzi i doświadczeni pracownicy !
Jak czegoś nie zrobią to w tym ich sezonie ,sami rękawy podwiną do pracy !!!
4
Xd 2016-07-31 12:54
Wszyscy na dzień dobry chcieliby po 3000 zł podstawy niestety na taką podstawę trzeba pracować wiele lat .Wiedzą i doświadczenie kosztuje a jak się nie podoba to do Gibosia .To nie przedszkole według mnie dają dobre pieniądze ale ludziom nie dogodzisz dasz palec to ci rękę upi.......
1
bang 2016-07-31 13:53
Wydaje mi się, że ostatnio nie pokazało się żadne ogłoszenie pracy @majaja, bo widocznie wszystkim odpowiadają bieżące warunki w firmie jak i atmosfera.
Crisu 2016-07-31 21:32
Do tej pory nic sie nie zmieniło ludzie ;O ! Od początku do końca opinie sa prawdziwe...
Xd2 2016-08-02 09:00
I tak właśnie traktuję się tam ludzi !
Masz tu 2400 na rękę a jak ci się nie podoba to wyp....
A młody pracownik zanim się nauczy to sam zdąży się przekonać co to za praca i sam odejdzie .
1
ela 2016-08-02 12:03
Tak naprawdę @Xd2 to taka stawka nie jest najgorsza i każdy ci to powie, szkoda tylko, że właśnie ci młodzi tego nie doceniają
4
cela 2016-08-19 21:27
zastanów się dobrze co piszesz - a może najpierw skończ zawodówkę....
gfvhjjk08 2016-08-20 20:32
@ cela a konkretnie co ci nie odpowiadało w tym co napisał? A ja mam pytanie - jaka panuje atmosfera w Krispolu? Bo czytałam różne opinie.
Xd 2016-08-23 20:17
Super atmosfera
zuzu 2016-08-23 21:04
sezon trwa od maja same nadgodziny zapomnij o wyjściu z dzieciakami na basen, praca ciężka a jeśli chodzi o płace to zarobisz jeśli pracujesz w nadgodzinach do których cię zmuszają
1
basia90 2016-08-24 12:33
to z tymi nadgodzinami to konkretnie na jakie stawki wynagrodzenia mogłabym liczyć? tylko od razu uprzedzam, podajcie jak coś czy piszecie kwotę netto czy brutto bo zamieszanie się znowu zrobi. a tak w ogóle to te nadgodziny są obowiązkowe o których piszecie?
Dziewczyna99 2016-09-12 09:04
Firma która leci sobie w kulki z pracownikiem.. Aby wykorzystać z korzyścią dla siebie a nie dla pracownika.. Najchętniej zajechali by każdego kto tam pracuje najlepiej zero wolnego tylko praca bo po co pójdziesz do domu jak jest tyle roboty..
Alm 2016-09-12 13:53
Ogólnie z nadgodzinami problemu nie ma, jest wszystko dość ok
1
@xd2 2016-10-20 19:21
nic po prostu sama nie skończyła nic wiecej niż zawodówkę !
2
Adrian 2016-11-25 10:33
Jakie sa Zarobkii w Krispolu. chciałem złożyc podanie Cv
Guła 2017-02-07 21:38
Obecnie na rynku Wrześni jest tyle pracy że można znaleźć coś lepszego
2
Clavey 2017-02-09 14:11
Przyjdźcie do pracy do Clavey. Szukają tam mechaników i elektruków
4
gość 2017-04-01 23:02
Witam
Wie ktoś może ile zarabia księgowy w tej firmie? Jest oferta pracy i nie wiem jaką kwotę można na początek rzucić.
Kristech 2017-05-14 19:03
Witam w krospolu na ten czas jest teraz zakaz robienia jakichkolwiek nadgodzin wiec sama pensja jest lipna na wszystkich działach. Niestety nie docenia tutaj się nikogo czy to nowy pracownik czy stary podobno różnice miedzy nowymi a starymi pracownikami to 200 zł brutto i to niezależne czy ktoś jest miejscowy czy przyjezdny, czy pracuje 5 lat czy trzy miesiące a obowiązków coraz więcej pracownicy maja na głowie a nie przelicza się to na pensje pracowników. Tak to wszystko wyglada w firmie Krispol.
3
Gosć 2017-06-06 12:19
Witam
Aplikuję na stanowisko product managera. Czy ktoś może powiedzieć coś na temat pracy na tym stanowisku w tej firmie oraz na jaką kasę można liczyć.
Pozdrawiam,
Zostaw swoją opinię o Krispol - Psary Małe
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Krispol