brak logo

Groemix Sp. z o.o.

Nowy Dwór Mazowiecki

Opinie o Groemix Sp. z o.o.

nnn 2009-07-01 12:14:39
Nie polecam tam pracy. Zatrudnią Cię na okres próbny i ostatniego dnia przed końcem pracy powiedzą Ci że Cię nie zatrudnią jak jakiegoś śmiecia. Zwolnili już tam tak 4 dziewczyny
niunka 2009-08-30 17:00:44
miałam to samo zatrudnili mnie najpierw na 3 m-ce a 15 min przed końcem pracy powiedzieli że nie przedłużają ze mną umowy.. jestem jedną z wielu takich osób. Zawiodłam się strasznie tym bardziej, że zrezygnowałam z innej stałej pracy żeby tu pracować bo obiecywali złote góry. Uważajcie!
anonim 2010-05-23 13:41:01
szukaja przedstawicieli jak wyglada współpraca z firma??
majka 2010-12-09 20:57:24
Również nie polecam. Właściciel to totalny debil.
anonim 2010-12-26 00:16:04
ja tam nie wiem o co wam chodzi, mi bardzo dobrze pracuje sie w tej firmie, a pracuje juz jakis czas. Widocznie sie nie nadawaliscie ,dlatego was zwolnili. Okres probny jest jak sama nazwa wskazuje po to zeby sprawdzic czy ktos nadaje sie do pracy czy nie.
simi 2016-04-22 11:31:57
firma od lat tworzy piękne wnętrzna na terenie Poznania, a ich strona jest naparwde bardzo ładna i przejrzysta, można spokojnie u nich zamówić takie aranżacje czy do salonu czy do łazienki, w zasadzie zajmuja się aranżacją całego wnętrzna mieszkanlego no i biurowych też.
Zostaw swoją opinię o Groemix Sp. z o.o. - Nowy Dwór Mazowiecki
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Groemix Sp. z o.o.