Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o All-works

zdjecie uzytkownika
Zdzichu - 2013-09-13 22:11:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zgodzę się z warunkami jakie panują na tym zakładzie, ale szczerze powiedziawszy kto chce pracować i potrafi ciężką pracą zarobić na chleb, nie będzie miał problemu z utrzymaniem się i ewentualnym awansem w pracy. Tyle według mnie, prosto i na temat. Pozdrawiam i życzę powodzenia dla nowych rekrutów
zdjecie uzytkownika
ja88 - 2013-09-14 12:46:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Duinrell 1, 2242JP Wassenaar
zdjecie uzytkownika
zgadnij kto??? - 2013-09-14 12:48:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
z reguły nie pisze na takich mało ambitnych forach, ale to co napisała IWONA zagotowało mnie, ta kobieta nie wie i czym pisze. była tu 2 dni i zrobiła z siebie eksperta d/s pracy za granicą. że swoim zachowaniem to ja się dziwie ze jej nie wywalili po 15 minutach tylko trzymali cale półtora dnie, co jej się( usunięte przez administratora ) wydaje za granica pieniądze polakom za darmo dają,,,, nauczona była cale dnie stania pod sklepem monopolowym cale wieczory i nagle trafiła jej się szansa na wyjazd,,,,,,,,, wyjechała,,,,,,,, przyjechała do nas i nagle szok, bo tu trzeba pracować,,,, WOW,, jakaś nowość w jej życiu,,, To co napisała na temat BENA to w ogóle rewelacja jest opis postaciowy godny Fiodora Dostojewskiego przy pisaniu “Zbrodni i Kary”. Pracuje na kurczakach 5 miesięcy i to co napisała IWONA jest dla mnie nowością. Tego o nim nie wiedziałem, szkoda ze to kolejne kłamstwo Pani IWONY. o Marzenie pisał nie będę bo nie znam jej tak dobrze osobiście, jedyne co mogę powiedzieć to ze w pracy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tak jak inni bez żadnej taryfy ulgowej ze strony Bena. Prawda o All-works jest taka że ta firma nie oszukuje na kasie, pewne jest ze w piątek kasa jest na koncie, znam wiele firm które nie są tak uczciwe. Rada dla wszystkich, jeśli umiesz i naprawdę chcesz pracować to śmiało możesz przyjechać, ale jeśli wydaje ci się że my tu mamy wakacje i chcesz na nie przyjechać to lepiej zostań w Polsce i dalej stój sobie pod biedronką i zarabiaj na ( usunięte przez administratora )POZDRAWIAM>
zdjecie uzytkownika
Del Potro. - 2013-09-14 16:28:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Zależy mi na opinii kogoś kumatego jak to tam wygląda,Bo coś mi się wydaje że dużo tu osób pisze co pierwszy raz wyjechały za granicę do pracy i zatęskniły za domem, i wtedy wszystko staje się takie chore i nie normalne.
zdjecie uzytkownika
zgadnij kto??? - 2013-09-14 18:48:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam, jestem nie perwszy raz w pracy w holandii a 5 miesiac robie tu i all-works naprawde jest ok, prawda jest taka ze jak chcesz pracowac i jestes nauczony pracowac to bedziesz pracowal, prawda jest ze praca nie nalezy do najlzejszych, ale mozna to ogarnac i jest ok. z kasa nie ma zadnych problemów co tydzien w piatek rano jest kasa na koncie, dochodza dodatki wakacyjne i urlopowe, nie wierz w opinie ludzi, którzy byli tu 3 dni i jedyne na co ich teraz stac to pisanie bzdur, zraszko na kazda firme kego typu pisza takie rzeczy, pozdro
zdjecie uzytkownika
Szulerek - 2013-09-16 13:53:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czesc he powiem krotko pracowałem tam i nie jest tak zle jak to ludzie pisza ale z Benem bywa roznie zalezy jaki ma humor czasami cie poklepie po ramieniu a czasami opierd,,,Ben ma na karku prawie 60 lat a zapier,,, szybciej niz nie jeden mlody, prawda jest taka jesli jedziesz do pracy i chcesz zarobic to jest spoko a duzo osob mysli ze pojedzie i sie pobawi tak nie ma jezeli chcesz na wakacje jechac to nie przyjezdzaj do pracy na wakacje,,bo praca a zabawa to dwie rozne rzeczy,,,ogolnie praca latwa choc trzeba troche sie narobic ale za to w niedziele masz caly dzien na szalenstwa bo mieszkasz w aqua parku i wszystko masz darmowe, Ben jest spoko jezeli ty jestes spoko i tyle co tu wiecej pisac
zdjecie uzytkownika
hmm - 2013-09-19 21:04:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No fakt faktem że niektórzy ludzie potrafią nieźle dopiec, dlatego słabi psychicznie mogą sobie nie poradzić. Częściej ludzie stamtąd chyba odchodzą właśnie z tego powodu niż że coś ich boli (jeśli to oni podejmują taką decyzję). Jedno pocieszenie że to są jędnostki, i też im się kończą kontrakty lub sami zjeżdżają, ale pewnie na każdym stanowisku można takich znaleźć.
zdjecie uzytkownika
amin - 2013-09-20 20:53:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ja tobie powiem szczerze ze ta firma nie jest zla i nie ma tu tak jak pisza jednym sie podoba a drugim nie ja jestem 5 lat w holandi pracowalam w tej firmie i znam duzo osob ktorzy byli zadowoleni i chca tam wracac mam porownanie co do innych firm i duzo szczescia w nowej pracy tam kto sie wybiera wyplacaja wszysko i nie ma tak zle
zdjecie uzytkownika
sss - 2013-09-24 09:51:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
sss - 2013-09-24 09:32:16

Witam ja sie zastanawiam nad ta firma bo szukaja do pakowania piersi , co to za robota ciezko jak godziny i wypłata ?
do pakowanie piersi z kurczaka
zdjecie uzytkownika
TOM - 2013-09-25 17:59:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
w polsce jest jak jest i jest ciezko, ale wez nie polecaj tej firmy, t(usunięte przez administratora) bo w polsce kryzys, jak najbardziej oplaca sie wyjechac ale nie do tej FIRMY! NIE GADAJ GLUPOT ZE SIE ROBIC NIE CHCIALO PLACA CI DODATKOWO ZA WSTAWIANIE DOBRYCH OPINI?
zdjecie uzytkownika
- 2013-09-26 16:58:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najlepiej jest polecać nowej osobie tą pracę bo ci co tam już siedzą trochę czasu liczą tylko na takich naiwniaków którzy przyjadą tam i będą(usunięte przez administratora)! za te kłamstwa że jest good mam ochotę was rozszarpać bo tylko męcicie w głowie osobom nie świadomym!!!!
zdjecie uzytkownika
lukasz - 2013-09-27 03:30:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
eh brak slow co tu jest opisywane praca jak w drobiaskich lekka nie jest kasa jest na czasz ludzie jak ludzie tak jak i nasza polska brak kultury nawet za grania to i ludzie sa tacy jacy sa
zdjecie uzytkownika
- 2013-09-27 11:34:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem zażenowany powyższymi komentarzami, brak słów.
Wy jedziecie do pracy czy na wakacje? Firma jest bardzo wypłacalna, co piątek kasa na koncie, tyle co u nas przez miesiąc najniższa. Weekendy wolne, a u nas w Polsce w niekótorych zakładach do niedzieli się pracuje, za najniższą. Polecam bardzo, firma porządna, nie ma żadnych wad.
zdjecie uzytkownika
Jestgood - 2013-09-27 11:37:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A ludzie pisali, pisza i będą pisać złe komentarze, gdyż zostali po dwóch dniach zwolnieni, bo myśleli, że przyjechali na wakacje a nie do pracy.
zdjecie uzytkownika
Asiaaa - 2013-09-29 11:01:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam zamiar się tam wybrać :) Jacy są tam kierownicy? Proszę o szczerą opinię, dziękuję
zdjecie uzytkownika
wujek samo zło!! - 2013-09-29 12:24:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora) nie widzisz że tu są praktycznie same negatywy na temat warunków jakie są w wassenaar i oss!! zresztą twoja sprawa chcesz to jedź i daj się tak traktować jak nas potraktowali,(usunięte przez administratora)Więc dobrze się zastanów czy warto tam jechać.
Chcę zauważyć że ludzie tu bardziej opisują warunki pracy i traktowania ludzi niż firmę all works więc nie wiem czemu cały czas te pozytywy tyczą się all works.
zdjecie uzytkownika
- 2013-09-29 14:27:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
moze dlatego ze firma all works= ludzie ktorzy ja tworza i warunki jakie tam sa
zdjecie uzytkownika
- 2013-09-30 18:25:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak ktoś jest leniem to choćby mu kazali siedziec na krześle to też by było męczące.(usunięte przez administratora)zastanówcie sie co piszecie.Ja i tak będe jezdzić a dla obiboków polecam zbieranie puszek
zdjecie uzytkownika
- 2013-10-01 13:44:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
BZDURY PISZESZ WYPŁATA ZAWSZE CO PIĄTEK .CO TYDZIEŃ WPADA ZA 4 DNI PRACY 270 EURO I DO TEGO JEDEN DZIEŃ W TYGODNIU WOLNY A JAK ROBISZ DO SOBOTY BEZ DNIA WOLNEGO TO ZAROBISZ OK 360 EURO POZDRAWIAM I
zdjecie uzytkownika
Lidka - 2013-10-01 22:50:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja pierdziele jak człowiek nie wie gdzie jedzie do pracy to tak właśnie jest mi sie wydaje że gorzej nie można trafić niż do tego( usunięte przez administratora ) powiem jedno byłam widziałam nie miała bym co jeść to więcej bym tam nie pojechała wolę zbierać puszki albo pracować w Polsce za 1200 zł chcesz przeżyć najgorsze chwile w życiu to zgłoś sie do all works :)
zdjecie uzytkownika
Kazek - 2013-10-02 20:21:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
a ja miałem tam jechać dzienki ludzie za piszecie na takich forach Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Małolata - 2013-10-07 20:04:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
przepracowałam tam cały kontrakt (pół roku) wakacyjne urlopowe wypłacane. przelewy co piątek.
zgadzam się maści przeciwbólowa- najlepsza przyjaciółka: )
Fakt ludzie potrafią dopiec ale nie wolno pokazać że się tym przejmujecie
domki małe ale jak fajna zgrana ekipa na bungalu to idzie wytrzymać : ) pozdrawiam szczególnie nowych .
zdjecie uzytkownika
- 2013-10-13 12:28:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Ja tam pracuje 4 miesiące i jest ok. Jeśli ktoś chce pracować ichce zarobic to będzie zadwolony. Ci co pisza te negatywy, powinny wziasc do pracy. Wola opisywac pierdoly w necie niż pracować .
zdjecie uzytkownika
Mała Mi - 2013-10-14 20:47:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
moja opinia na temat firmy jest ok jeżeli ktoś chce i potrafi pracować ma szanse zostać tam na dłużej wypłaty są na czas i jeżeli jest coś nie tak od razu jest to sprawdzane i prostowane a nie tak jak piszą niektóre( usunięte przez administratora )nie oczerniajcie firmy skoro wy nie jesteście w porządku pracowałam tam i jeszcze nigdy nie spotkałam sie z żadną nieprzyjemnością a to że inni tak piszą to znaczy że z nimi było coś nie tak a nie z firmą...
zdjecie uzytkownika
roxxi - 2013-10-23 20:03:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zarobki to 4 euro na godzine all works jako firma w opolu so spoko miłe panie nic nie wiedzo potrzebna jest tam kontrol jak traktuje sie polaków (usunięte przez administratora) po potpisaniu umowy ma cie gdzies zgłosisz jakis problem to wylatujesz na ulice s znajdo sie nastepni i tak w kółkonie ma szału (usunięte przez administratora)
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie All-works
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x