Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: HOTEL NIEDZWIADEK


Oceniono 119 razy
Otrzymuj powiadomienia
o nowych wpisach!
HOTEL NIEDZWIADEK
Elbląska 79B
80-718 Wdzydze Kiszewskie
Otrzymuj powiadomienia
o nowych wpisach!
zdjecie uzytkownika
REWELACJA - 2009-11-09 18:18:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Bardzo mile spędzonych kilka dni w tym hotelu, pyszne jedzenie, świetna lokalizacja, zarezerwowaliśmy przez telefon i wszystko było tak jak powinno bez rozczarowań.Jesteśmy tu z rodzinami niepierwszy raz i zawsze bedziemy tu przyjeżdżać.Ostatnio dowiedzielismy sie od Przesympatycznego pana kelnera ze ma powstac Basen kryty i nowy pawilon .Tu jes wszystko. korty tenisowe silownia basen jacuzzi BARDZO DOBRZE WYPOSAŻONY NOWOCZESNY KOMPLEKS SPA . Dookoła jeziora i lasy jest poprostu bajecznie.Dla stałych klientow karty rabatowe:> Nawet zdjęcia w folderach nie oddają piękna tego miejsca.Spędziliśmy miłe wakacje w tym hotelu. Musze to podkreślic raz jeszcze jedzenie bardzo smaczne , obsługa bardzo miła zawsze usmiechnieta. W hotelu nie ma animacji, więc jest cisza i spokój. w pokojach jest czysto. Pościel i ręczniki są czyste i zmieniane codziennie..Dla gosci internet Wi FI. Zadzwonilismy z pokoju na restauracje poniewaz dzieci byly glodne bylo bardzo pozno ale pan zrobil nam jedzonko dla dzieci i wszyscy byli zadowoleni.Rodzinna atmosfera wszyscy tacy mili uprzejmi Polecam to miejsce wszystkim , którzy w ciszy i spokoju chca wypocząć. Naprawde Zjawiskowa lokalizacja, przesympatyczny Właścicie( usunięte przez administratora )oraz obsługa. Pozdrawiam ( usunięte przez administratora ) z rodzina
zdjecie uzytkownika
obserwator - 2009-11-29 14:40:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co innego traktowanie klienta, a co innego pracownika, tu zostawia się opinie o pracodawcy, a nie o obiekcie wypoczynkowym.
zdjecie uzytkownika
lula - 2009-12-18 15:21:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panowie i Panie , czy możecie napisać coś więcej ? na jakich stanowiskach pracowaliście ?? , właśnie zamierzam podjąć tam pracę jako recepcjonistka i przestraszyłam się trochę Waszych opinii ?
zdjecie uzytkownika
michcio - 2009-12-23 05:03:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Njlepsza praca jaka mialem!:) Witam wszystkich. Chcialbym sprostowac pare opinii;) Otoz pracuje w Hotelu Niedzwiadek juz szmat czasu i jes naprawde przemiła Pani Dyrektor.O atmosferze nieWspomne jest super. Prezes( usunięte przez administratora )bardzo dba o swoich Pracownikow! bardzo dobry człowiek zawsze pomorze wysłucha doradzi jest poprostu Jak Ojciec ktory chce jak najlepiej dla Swojego dziecka.;) nigdy nieMiałem lepszego szefostwa! Pracownicy Hotelu maja przydzielone ładne pokoje sam w jedym mieszkam jest cieplusio milusio i przytulnie az chce sie mieszkac.:) Niewierzcie jakims co zostali dyscyplinarnie usunieci jak ( usunięte przez administratora )BYŁA BARMANKAWiem ze to ona dala te wpisy wraz z druga ( usunięte przez administratora )a niczym sie nieZnaly tak zwane ksiezniczki. szkoda slow na nie.. jak sami niesprawdzicie jak tu jest to sie niePrzekonacie;) naprawde warto. Praca fajna przyjemna owszem niekiedy jes ciezko ale dlatego ze jest nas tu malussio ;)Praca na kazdym stanowisku poczawszy na kelnerce a konczac na recepcji. Goraco polecam. Niewierzcie w te bzdury wiecie jak to jest jak ktos zostanie wyrzucony z pracy;) P.s przepraszam za bledy pisze z telefonu i mam glupia klawe jak i dziwny slownik w ktorym juz sa wprowadzone bledy.. pozdrawiam i serdecznie zapraszam sami sie przekonacie ze warto;):):)
zdjecie uzytkownika
max - 2010-04-16 11:36:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak wyglądają zarobki na poszczególnych stanowiskach? Prosze o informacje.
zdjecie uzytkownika
Nemo - 2010-04-26 15:56:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A gdzie chcesz pracowac :
zdjecie uzytkownika
..:) - 2010-05-18 17:42:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A dla mnie jest ok , kto chce pracować , ten prace znajdzie , a kto leseruje .......
zdjecie uzytkownika
max - 2010-05-28 18:45:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ale nawet największemu leserowi należy się szacunek i godziwe warunki do pracy i mieszkania. Jesli komuś nie odpowiada praca to się zwalnia, chyba że zostaje prędzej zwolniony.Kij ma zawsze dwa końce, nikt nikogo na siłe nie może zatrzymać i w drugą stronę bez uzasadnienia nie może zwolnić (są na to art. w kodeksie pracy).
Czytajcie umowy o pracę,regulamin zakładowy i zakres obowiązków stanowiskowych przed podpisaniem.
zdjecie uzytkownika
JaA - 2010-08-04 11:36:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a ktos powie jak jest na kosmetyce? i jak to wyglada ?
bo wiem ze szukaja i tak zachwalali w tel ale czy tak jest naprawde ? ;-/
prosze o odpowiedz
zdjecie uzytkownika
były pracownik. - 2010-09-03 09:59:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
( usunięte przez administratora )Czemu nie macie odwagi powiedzieć swojej wydumanej opini Szefowi.Jak się jest uczciwym to muwi się o swoich wadach.Proponuję poszukać gorszej pracy. np.na budowie.Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Tomasz - 2010-10-29 09:39:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Rozumiem, że anonimowo człowiek staje się odważniejszy, ale mam małą prośbę do byłych i obecnych pracowników, aby swoje opinie i uwagi pisali obiektywnie.
Proszę nie zniesławiać, nie pomawiać i nie używać wyzwisk przyjętych za obraźliwe.
Pracuję już dłuższy czas w niedźwiadku i poznawałem tu wielu ludzi. Gdy coś nie odpowiadało - odchodzili. To nie obóz pracy, gdzie trzyma się ludzi na siłę, pamiętajcie o tym. Część pracowników z kolei musiała się pożegnać za powtarzające się niewłaściwe zachowanie względem innych pracowników, bądź swojego stanowiska pracy. Jakimś cudem właśnie ci ludzie mają tutaj najwięcej do powiedzenia - dopiero teraz, w dodatku anonimowo.
Proszę nie obwiniać innych za własne postępowanie.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-06-15 18:31:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Słuchajcie,myślałem o pracy w tym hotelu,nie ukrywam mam szerokie doświadczenie w hotelarstwie w polsce i za granicami kraju z różnych stron,i mam spory dylemat co robić,może jest jakaś najnowsza opinia bo nie ukrywam że chyba nie zaryzykuje..
zdjecie uzytkownika
maly nie wielki - 2012-01-31 20:22:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
oj areczek areczek tylko duzi i chetni pracuja ... sam wiesz jak bys chcial pracowac to bys pracowal niczyja wina tylko twoja. 5 miesiecy ci sie podobalo teraz narzekasz?
zdjecie uzytkownika
Kierowca - 2012-02-15 21:55:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witajcie,byłem tam kierowcą zaopatrzeniowcem .
Wszystko było OK , cały zespół to fajni ludzie oprócz słynnej i nie najmądrzejszej (usunięte przez administratora).
Ale sam szef i pesonel byli fajni i miło wspominam ten okres .
Pamietacie mnie pewnie ,ale potem wyjechałem do Hiszpanii.
Pozdrawiam wszystkich
zdjecie uzytkownika
obecny pracownik - 2012-07-31 00:11:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A ja pracuję i nie żałuję :) Prezes pogonił obiboków i dobrze,
zdjecie uzytkownika
Magada - 2013-04-25 22:32:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie polecam !
zdjecie uzytkownika
Magada - 2013-04-26 10:55:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie będę komentowała twojej wypowiedzi-każdy ma swoje zdanie. Ale Ja się absolutnie nie zgadzam z żadną twoją wypowiedzią-ludzie którzy sie godzą tam na prace nie posiadają ambicji i swojego prywatnego życia.
zdjecie uzytkownika
Jolka - 2013-05-15 19:40:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałam, czasami było ciężko, przykro, ale jak ktoś chce to będzie pracował. Życia prywatnego się nie ma bo to miejsce gdzie wszyscy się znają i nie da się ukryć pewnych rzeczy. Miło wspominam.
zdjecie uzytkownika
lalka - 2013-06-22 14:21:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
też tak uważam
Ogłoszenia pracy odpowiedz
2014-08-24
Żródło: Gowork.pl
Wdzydze
(pomorskie)
W związku ze stałym rozwojem naszego Hotelu poszukujemy profesjonalnych kandydatów na stanowisko: Barman - Kelner Miejsce pracy: Wdzydze Kiszewskie Zadania: Przygotowywanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych Obsługa gości w barze i salach restauracyjnych zgodna ze standardami Hotelu Dbałość o pozytywny wizerunek Hotelu oraz wysoki poziom
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-22 21:00:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A napisze ktoś jakie jest wynagrodzenie jako recepcjonistka a jakie ma pokojowa? potrzeba dodstkowej pary rąk na sezon letni jak wygląda sytuacja w hotelu Niedźwiadek?
zdjecie uzytkownika
natka - 2014-06-24 14:12:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
z tego co widzialam to akuret kelnerek szukają. moze powie ktos czy da rade dosc dobrze wyciągnąć na napiwkach? w sumie zbliza sie sezon i zastanawiam sie jak duzy bedzie przepływ klientów. dzieki za odpowiedzi
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HOTEL NIEDZWIADEK
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x
Konkurs fryzjerski