brak logo

Agrobud BHP S.A.

Koszalin

Opinie o Agrobud BHP S.A.

anonim 2009-03-11 23:08:01
Pracowałem pół roku w Agrobudzie i jestem zadowolony. Stawki są akordowe ale jak się chce zarabiać to można zarabiać tam naprawdą dobre pieniądze. Lecz przestrzegam wszystkich w tej firmie nie ma miejsca dla kombinatorów prezes oraz kierownictwo prędzej czy puziniej wychwycą taką osobę. Jak ktoś sumiennie wykonuje swoje obowiązki i przykłada się do roboty to może tam zarobiać dobre pieniądze. Ja pracowałem tam jako kierowca ale z tego co wiem to operatorzy czy nawet pracownicy fizyczni mają tam dobrze.
z koszalina 2009-10-04 20:39:49
ta sami oszuści i nic więcej . praca na akort po 10 lub 14 godzin przez 6 dni w tygodniu , wykorzystywanie ludzi i nic więcej. tam tylko brakuje porządnej kontroli. przestrzegać się tylko takich wykorzystujących firm .
3452 2009-10-17 17:49:06
to ile tam mozna zarobic w ciągu miesiaca.
ardi 2010-01-31 17:43:40
Wiecie morze czy beda potrzebować tam kierowców ?
SZMAL@R 2010-02-05 20:12:57
Obecnie jest bardzo ciężko i nie słyszałam aby zatrudniano kogokolwiek. Firma przegrła wszystkie możliwe przetargi i chyba nie ma koncepcji co dalej. Pensje spadły na łeb i szyję.Nie ma czego tam szukać. Trzeba być desperado żeby tam być i pracować.
2
admin 2010-02-09 21:17:59
Gdzie w takim wypadku sprubować szcześcia?na stanowisko kierowca?
GOŚĆ 2010-02-16 14:58:06
NIE PLEĆ GŁUPOT BO KOLEŚ JEST TAM KIEROWCĄ I ZARABIA TAM NAWET PO 7-8 TYŚ
1
anonim 2010-02-18 21:52:34
7-8 tys.to ja nawet na miendzynarodowce nie wyciagnolem.w agrobudzie jezdze od 1.5roku.zarobki kreca sie w granicy 3 tys.zarobic lepiej mozna na pompach lub hds(tacho) ale zaczyna sie o 5 konczy sie o 21.jezeli nic sie nie kombinuje to i szefem i z calym biurem idzie zyc w zgodzie.pozdrawiam
fachowiec 2010-08-18 13:30:45
robię tam unikajcie tej firmy,wykorzystują ludzi
fachowiec 2010-08-18 13:33:11
może 7-8 tysięcy ale ile godzin.wiem co piszę
1
ddddew 2010-12-28 17:32:21
Pracowałem :)) więc nie ma mowy że kierowca pompogruszki zarobi 7 tys
- to było dobre :))))))))
Max ale to max 3 tyś i to w sezon .
Kierowca pompy do betonu fakt więcej ale nie przekroczyło to 6 tyś zl i to tez tylko w sezon.
W tym momencie to tylko obniżają pensję, bo kryzys :)to dobra wymówka.
Faktem jest że w koszalinie i okolicach jest dużo firm produkujących beton towarowy.
A od nie dawna pojawił się : DURABET.
Słyszałem od kierowców którzy tam pracowali i pracują że nie zbyt fajnie tam jest.
anonim 2011-09-09 00:41:44
wiecie co pracować w Agrobudzie jako kierowca to trzeba mieć stalowe nerwy.nigdy nic nie wiadomo a już czas pracy to zostawiam bez komentarza 200-350godzin to norma i wiecznie mmmmmmmaaaałłłłłooooooooooooooo. nerwosol i mięta przydała by się.nie doceniali kierowców 2-3 lata temu teraz świeżaki kładą się po rowach
1
:D 2012-02-17 12:10:48
wlasnie sie zwolnilem jak dobrze :D
czeresniak 2012-11-21 06:57:14
pracowalem kiedys w agrobudzie piszecie bzdury.gdybym sie nie poroznil kiedys z prezesem [usunięte przez moderatora] to bym dalej pracowal.300 godzin to fakt ale kasa na czas wszystko ustalone od pierwszwgo dnia,wszystok na papierze.zarabialem kiedys ok.8 tys.miesiecznie srednio jako operator pompy.
ku przestrodze 2013-09-18 13:12:22
jeżeli jakaś firma przez cały rok daje ogłoszenie o pracę i ciągle nikt się nie zgłasza to coś musi być nie tak z tą firmą
szybkilopez 2013-10-07 12:27:27
Witam. Ile w Agrobudzie pracownicy fizyczni dostaja na godzinę? Pozdrawiam
z ustronia 2013-10-08 19:31:43
anonim. w tej firmie to bym 1/2 osób zwolnił bym zwłaszcza sprzedaż na połczyńskiej. Kupywałem beton na telefon w biurze mówili , że nie da rady - tam tylko jeden przedstawiciel może chyba wszystko ma dobry dostęp do szefa, kupywałem u niego beton było drogo ale sprawa załatwiona w 100% w ciągu 3 godzin. (faktura i beton na budowie).
fachowiec 2013-10-11 03:39:16
jakie jaja staremu chyba brakuje kasy bo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] po 100 za jakieś porządki
gosc 2013-10-11 20:25:27
Drogi Panie z Ustronia czasami bywa tak iż nagle klientowi brakuje pieniędzy na budowie, bardzo się ciesze że sprawa została pomyślnie dla Pana załatwiona
wyrobnik 2013-11-30 19:42:46
firma nie daj się,to wielkie nieporozumienie,praca w okropnych warunkach,właściciel ciągle niezadowolony,obcina wypłaty-jednym słowem wielki cyrk w fabryce betonu-(usunięte przez administratora)
wyrobnik 2014-01-01 21:53:32
jeszcze raz ci piszę że v-ce prezes( usunięte przez administratora ) to super gość, przedewszystkim super inteligent /przyszłość narodu/wiec warto znim rozmawiac,myślę że potrzebuja ludzi do pracy-najlepiej bez wykształcenia ale silnych fizycznie.Poprzedni post...został usunięty,nie bardzo rozumiem dlaczego-przecierz piszę same pozytywy ???
andrzej 2014-02-23 01:18:59
nigdy nie idz do roboty do tej firmy-tu jest wielki cyrk.Najlepszy prezes to p.Łukasz to jest gosc-Pan inzynier po Politechnice , myślę ze pociagnie ta firme!!!!
sebastian 2014-03-09 22:51:57
ale to co wiem maja stawiać następną hale i podwoić produkcję gruzu.
paweł 2015-02-25 16:36:42
a ta firma to chyba już jakiś czas się zajmuje tą branżą budowlaną, prawda? bo teraz to sm nie wiem co robić, czy iść do nich czy nie, bo też nie chce, zeby było tak, ze potem dowiaduje się, ze jednak mają jakieś niepłynności finansowe i cos jest nie tak z wypłatami. Dajcie mi jeszcze znać jak sprawa wygląda.
2
Alf 2015-08-12 14:36:59
Witam pracowałem,niedawno i w pierwszy miesiąc otrzymałem małą pensję,kierownik to tłumaczył i postanowiłem zostać bo po tym co mi obiecał miało być nawet dobrze.a gdy się z spostrzegłem co tam się dzieje postanowiłem pracować tylko do końca miesiąca i pan kierownik postanowił mnie ukarać ponieważ nie ma ludzi i wypłacił mi najniższą krajową za 216 godzin.Więc nie jestem pewien czy warto tam pracować może kiedyś było dobrze.Pozdrawiam
Anonim_UA 2016-08-21 23:32:47
Agrobud to duża firma, ale wykorzystuje się w niej pracowników z Ukrainy. Obiecano mi, że zarobię 3000 pln miesięcznie netto (pensja podstawowa + premia), a w rzeczywistości za przepracowane sumiennie ponad 200 godzin w ciągu jednego miesiąca otrzymałem 1100 pln netto (1850 pln brutto, czyli pensja minimalna, bez żadnej premii). Od tego odjęto mi jeszcze 200 pln za mieszkanie w nędznym baraku. Ponadto, przed rozpoczęciem pracy i podpisaniem umowy musiałem przelać 100 USD na konto Prezesa firmy za zaproszenie do pracy (jako obcokrajowiec). Szczerze radzę Ukraińcom omijać tę firmę szerokim łukiem, ponieważ nie oni są w niej szanowani i traktowani na równi z pracownikami z Polski.
dfs 2016-09-03 23:04:39
Dobrze, że oprócz podstawy zarobków jest tutaj szansa na jeszcze dobre benefity. A wypłata terminowa? Dzięki
Zostaw swoją opinię o Agrobud BHP S.A. - Koszalin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Agrobud BHP S.A.