brak logo

Marwit

Zławieś Wielka

Opinie o Marwit

Południe 2017-02-22 20:52
Kto mieczem wojuje od miecza ginie. Pan Dariusz jesli mysli ze ta "bomba" nie wybuchnie to jest w błedzie. Potrzeba tylko czasu a wszystko wyjdzie na jaw. Wszystko.
3
GOŚĆ 2017-02-23 07:49
Panie Darku niech sie pan nie przejmuje tym kolesiem cobpod tóżnymi nickami wpisuje bzdury ... od kąd pracuje w Warszawie nigdy nie wystawiałem takich wysokich faktur ...
Ps
Jak sie coś zwolni to my z bratem traski chętnie przytulimy :)
8
Wawa 2017-02-23 08:23
Słabe to na maxa co piszesz.
Potem sie dziwisz ze mają takie zdanie na nasz temat a nie inne .... przez takich jak Ty.
Masz coś do powiedzenia ? To idź i mu to prosto w twarz powiedz , a nie pod przykrywką internetu cwaniakujesz. Wstyd .. po prostu jedt mi ciebie żal.
9
KATOSY 2017-02-24 18:20
Jesteśmy po spotkaniu w Katowicach.
Chyba wpisy pomogły , bo Marwit traktuje nas jak partnerów a nie niewolników .
Mamy jasno określone zadania na dwa miesiące i każdy wie co ma robić .
A kasa wreszcie taka za którą można tyrać 6 dni w tygodniu .
Nawet pączki były !
5
KATOSY 2017-02-24 18:20
Jesteśmy po spotkaniu w Katowicach.
Chyba wpisy pomogły , bo Marwit traktuje nas jak partnerów a nie niewolników .
Mamy jasno określone zadania na dwa miesiące i każdy wie co ma robić .
A kasa wreszcie taka za którą można tyrać 6 dni w tygodniu .
Nawet pączki były !
4
KATOSY 2017-02-24 18:21
Jesteśmy po spotkaniu w Katowicach.
Chyba wpisy pomogły , bo Marwit traktuje nas jak partnerów a nie niewolników .
Mamy jasno określone zadania na dwa miesiące i każdy wie co ma robić .
A kasa wreszcie taka za którą można tyrać 6 dni w tygodniu .
Nawet pączki były !
6
MARCHEWA 2017-02-25 18:31
KOLEDZY !!! WEZCIE WY SIE W KONCU DO UCZCIWEJ ROBOTY !!! BO PRZED KOMPUTEREM TO KAZDY MADRY !!! JAKBYSCIE WAM CHCIALO UCZIWIE PRACOWAC TO I W MARWICIE DOBRA KASE MOZNA ZAROBIC !!! A ZE ZA KRETACTWO I ZLODIZEJSTWO NA ZWROTACH NIKT KOKOSOW NIE ZAROBI TO CHYBA NIUE NOWOSC !!!
A POWIEM WAM JESZCZE JEDNO I DZEKUJE PANIE DARIUSZU OD LUTEGO KAZDY W ODDZIALE KTUREMU CHCE SIE ROBIC WYSTAWIA WIEKSZE FAKTURY !!! JAK KTOS MARUDZI NIECH SOBIE POSZUKA INNEJ ROBOTY ALBO IDZIE ODRAZU DO MOPSU BO NIKT KAST ZA FRAJER KASY NIE DA.
PANIE DARIUSZ JAKBY JAKIES TRASKI SIE ZWALNIALY PROSZE DAC ZNAC !!!
8
Włocławiak 2017-02-26 12:14
Witam. Od prawie trzech miesięcy Marwit szuka kierowcy - dostawcy na Włocławek. Zadzwoniłem, żeby dowiedzieć się jak wygląda praca i po przeanalizowaniu stwierdziłem, że to słaby interes jak na własną działalność. Na potwierdzenie tego obecny dostawca rezygnuje z trasy. W chwili obecnej liczba wyświetleń ogłoszenia sięga prawie 7 tysięcy i ciągle jest ono porównanie. Zastanawia mnie dlaczego? Znacie odpowiedz?
4
NOWY 2017-02-26 13:15
Odpowiedz jest prosta ... Soki sprzedają się dużo lepiej w dużych miastach , w małych trzeba się więcej napracować . Dlatego tłuste pączki sa w Warszawie , Wrocławiu i Gdańsku , słyszałem , że w dobrych miesiącach potrafią 15000 zł faktury za miesiąc wystawić... to chyba jest o co biegać.
3
Włocławiak 2017-02-26 17:47
A to ciekawe? Na Gdańsk też szukają dostawcy. Ogłoszenie jest od dłuższego czasu i ma prawie 2500 wyświetleń. Na Poznań jest podobnie
2
Włocławiak 2017-02-26 17:48
A to ciekawe? Na Gdańsk też szukają dostawcy. Ogłoszenie jest od dłuższego czasu i ma prawie 2500 wyświetleń. Na Poznań jest podobnie
2
pytający 2017-02-28 20:54
Pozytywne teksty na temat zarobków w tej firmie piszą albo ludzie z kierownictwa albo osoby co matematykę w szkole zdawały do skutku... na pewno nie ktoś kto umie liczyć przychody i koszty. Co chwilę zmieniają warunki płac ! grunt albo raczej sylogis pali im się pod nogami! raz mają kierowców za kretynów którzy nie mają prawa wypowiadania się i wprowadzania zmian w systemie a raz wszystko kretyńscy kierowcy maja ustawiać. Jak długo jeszcze będziecie się dawać pomiatać za te marne grosze?
5
nowy 2017-03-01 06:53
Albo już nie pracujesz w tej firmie , albo po prostu nie wiesz co piszesz .
U nas zawsze mogliśmy poprawiać tam gdzie czuliśmy że może być lepiej i to działa.
Nie mam stresu ze skanerem i jest o wiele prościej , oprócz owoców bo to się źle skanuje ..
a co do zarobków , to potwierdzam od 3 lat nie było tak wysokich danych .
Wiec chyba nie ma powodów to nażekania .
4
Marek 2017-03-01 15:13
Czyli kierowcy ile wyciągają na czysto
3
VALDI 2017-03-01 17:27
ciezko powiedziec , ale skoro chlopaki sami nie jezdza tylko zatrudnia kierowce i jeszce mu sie to oplaca to sam sobie odpowiedz.. da sie cos zarobic.. tylko nie spodziewaj sie kokosow , wchodzisz do sklepu pan z jednym soczkiem to i milionow na koncie nie bedzie , za to robota lekka tyle ze w nocy 5 , 6 godzin musisz popykac. w sumie jako dodatkowa , bo jednak potem masz czas na inne tematy , u nas wiekszosc w kurierce dorabia i marwit sie na to zgadza.
2
Włocławiak 2017-03-02 19:34
Ciekawe jak chcesz dorobić w kurierce? Kobitka z marwitu powiedziała mi że pracę zaczyna się o 4 rano, kończy o 10-11 a o 13-14 masz załadunek na następny dzień i zdanie zwrotów z poprzedniego dnia. Ciekawe jak chcesz dorobić gdzieś skoro cały dzień masz rozwalony?
2
Valdi 2017-03-03 07:15
U nas ładujemy sie od 3 w nocy do 5 i ok 10 jedteśmy po robocie .
Jskiś bzdur Ci nagadała ..
a moze przez to nie ma chętnych ?
1
prawdomówca 2017-03-03 20:09
hahahaha od 3 lat nie było tak wysokich faktur? takie cos to mogł tylko któryś fałszywy kierownik oddziału napisać !!!! rotacja kierowców na trasach od 2 lat jak wszedl kretynsko zarządzany system ze skanerami jest jak w supermarkecie! Ze wzgledu na daremne zarobki!! pracując na swoją działalność dostaje sie po 4-5 tys netto z czego trzeba sobie zatankowac samochod, zaplacic zus, naprawic auto jak sie pospuje i oplacac ubezpieczenie, przeglady, wymiany filtrow, oleju. zostaje po odliczeniu tych kosztow moze z 2 tys. Za tyle to lepiej pracowac w biedronce i sie nie przejmowac samochodem a do tego miec urlop co pracujac jako osoba swiadczaca uslugi transportowe w marwicie nie istnieje. Chce ktos walic od pon do soboty caly rok bez urlopu za 2 tys to prosze bardzo ;)))
7
Valdi 2017-03-04 08:23
Masz racje !
Jak Ty wystawiasz fakturę 4000 to zdecydowanie lepiej wyjdziesz na magazynie w Tesco :)
Ale skoro masz 2000 kosztów , to zapewne jeździsz rowerem do pracy z przyczepką i obsługujesz 5sklepów przy magazynie , bo nie masz pojęcia jaki jest koszt i pieprzysz głupoty. Koszt jest dwa razy wyższy i wtedy mozesz mówić co kto i za ile jeździ!!!!
I skoro tu jeździmy od wielu lat , to chyba nie za frajer!
3
Kiero 2017-03-04 09:07
Od nas trzech poszło do konkurencji bo omamili ich duuuuużymi zarobkami po trzech miesiącach jeden wrócił a dwóch już nie pracuje bo zmienili im stawki i zabierając 200 soczków dziennie i połowa wraca to jak myślicie tysiaka na dekadę ?
DzieńDobry się zamknął bo nie mieli gdzie sprzedawać i produkt tez był do bani.
Wiec jak zawsze potwierdza sie stare powiedzenie ... wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
3
Włocławiak 2017-03-04 09:11
Prawdomowca ma rację. Pani z marwitu powiedziała mi że najgorszy dostawca wystawia faktury za 4500 zł netto a najlepszy za 9000 zł netto, nie licząc kosztów ( ZUS, paliwo, itd). Więc skąd wy bierzecie faktury za 15000 zł netto? Dodatkowo powiedziała mi że dostawca na Włocławku wystawia faktury za około 5000 zł netto.
1
Wawa 2017-03-04 13:15
Zastanawia mnie co za oszolom pisze ze zarabia 1000 czy 2000 na miesiąc , wiec ja pytam po co jeździsz ?
Jam bym nie wyszedł mniej niż 3000 tylko z Marwitu , to bym nawet palcem nie kiwnął... a jednak kiwam i mam doe dobrze. Prawda ze większość z nas coś po robocie robi innego , ale tylko po to by żyło się lepiej.
W Marwicie robota jest nudna i Taka Sama cały rok , wkurza mnie ze w soboty trzeba wstać nie ma l4 i nie na urlopow ( choć niedawno byłem na nartach tydzień) bo potrafię sobie to zorganizować, wiele rzeczy mnie wkurza a mimo to wiem ze robota pewna nikt mnie stad nie wyrzuci i jutro za miesiąc i dwa dalej bedxie, ale na pewno nie za tysiska.
4
heheszek 2017-03-04 22:03
haha widze, że kierownicy działają i starają się upiększać szarą rzeczywistość wpisami o zarobkach 9 tys netto :))) takich pieniędzy w Marwicie nikt z kierowców jak długo pracowałem nie widział. Koszt paliwa na trasę zazwyczaj jest 1200 - 1500 zł + zus 1200 plus inne koszty... łącznie spokojnie 3 tys kosztów a faktury średnio oscylowały zawsze w granichach 5000 - 6000 netto przy bardzo dobrych trasach. Gra nie warta świeczki. Walić na okrągło bez urlopów, bez L4, bez wolnych weekendów (sobota obowiązkowo pracująca a w poniedziałek o 3 w nocy fru na magazyn) - super weekend :)) za 3 tys zł - gratuluję desperatom. Zorganizować sobie pracę tak aby mieć urlop? tzn zatrudnić kogoś mając z tego zysku 3 tys miesięcznie zakładając że nie ma awarii samochodu? P - o - w - o - d - z - e - n - i - a :)
7
Stary wyga 2017-03-04 22:17
Wawa dobrze piszesz. Jak ktoś pisze, że zarabia 1000 czy 2000 to po co jeździ? Lepiej zarobi idąc za ciecia. Tylko zawsze tak jest, że Ci co napieprzają to zazwyczaj myślą, że im manna z nieba sama spadnie i kasa za frajer. Sorry ale żeby zarobić trzeba się narobić - nie ma nic za darmo !!!! I pozdrawiam przy okazji tych co myślą, że jeżdżąc po 5 godzin dziennie po 30 punktach skasują coś więcej niż 2 koła na rękę. Ja jeżdżę codziennie od 2 do 11 rano do 53 sklepów, w sobotę dwie godziny krócej i wychodzę na łapkę 3500-4000 zależy od miesiąca po odliczeniu kosztów samochodu, paliwa, księgowej i innych. Trzeba się niestety narobić ale osobiście mnie wku**** jak jesteśmy na spotkaniu z kierownikiem, a najbardziej niezadowoleni i najbardziej krzyczą Ci co guzik robią, wyjeżdżają o 5, kończą o 10 i tyle... potem dziwota, że "nie zarabiają"... takich to do sprzątania w markecie albo najlepiej na bezrobocie... żeby się nie przemęczył przez przypadek !!!
8
City go 2017-03-04 22:56
Masz w 100% racje !!!
Ktoś pracuje po 4-5 godzin czyli na pół eteru , a chce zarabiać tyle co my !
A jak kolega wcześniej piszący nie widział nikogo co zarabia 9000 to chyba po prostu w d..., był i gów.... widzisł.. tyle w temacie . Koleś na bank z konkurencji :(
9
Adam 2017-03-08 21:54
Zławieś Wielka (Toruń) - poszukują planisty produkcji. Czy ktoś może powiedzieć coś więcej, jaka atmosfera pracy, odpowiedzialność, zarobki, ogólnie czy warto się fatygować?
1
Prawdomowny kierowca 2017-03-12 00:13
Mialem w tej firmie dwie trasy, poza tym dobry kontakt z wieloma kierowcami w oddziale i nikt z nas nigdy nie dostawal nawet 8 tys nie mowiac o 10 tys wiec takie bajki szanowny pan wyzej powinien czytac swoim dzieciom na dobranoc. Dodam ze kazda z tras ktorych zarobki znam jezdzila minimum 7 godzin wiec prosze innym oczu nie mydlic super warunkami jak sie solidnie pracuje bo takie w tej firmie nie
Istnieja. Trasa wywozaca najwieksze ilosci na nowym systemie wystawia faktury w granicach 6 tys. Wyjatki zarabiajace wiecej to przypadki w ktorych ktos obsluguje duze hurtownie na pasterke. Reszta klepie biede bo pozaciagali kredyty na samochody i teraz nie maja wyjscia, musza zap... za marne grosze zeby je splacic
4
Bardziej prawdomówny kierowca 2017-03-12 05:55
Diwne rzeczy piszesz . Bo obecnie ani jedna trasa nie wystawia mniej niż 2000 na Dakar a są trasy które pewnie dwa razy więcej , to ciekawe w której konkurencji jeździsz że tak słabo płacą.
Od pewnego czaubzarobki mocno sie poprawiły a i sama praca zdecydowanie spokojniejsza , tylko te piepszonevskanery , jak Nubijczycy nie było , to by było idealnie.
2
UT 2017-03-12 13:38
Nie wciskaj ciemnoty kolego bo mam trasę na południu i ani ja ani inni znajomi nie wystawiają 2000 za dekadę. Tyle to może się uda wystawić JEDNORAZOWO jak jest 9-10 dni pracy w dekadzie a takie dekady się zdarzają raz na 2 miesiące. I wcale nie pracujemy po 5 godzin tak jak to stwierdził "znawca" trochę wyżej tylko o wiele więcej a wynagrodzenia nam tego nie rekompensują !
4
Kierowca 2017-03-12 16:03
Na Południu ? Chyba Czech.
Prostu rachunek ! Robisz 50 pkt , wystarczy dwa razy w tygodniu obsłużyć i system nalicza , wiec masz 50*15 =750 zł teraz jak dobrze zakręcisz z kiero to ja np mam 200 km razy 0,6 tj 120 dziennie i z samych tych dwóch pozycji mam na dekadę 1600 do 1900 zł a gdzie prowizja?
To albo nie umiesz liczyć albo chcesz komuś ciemnotę wcisnąć!
Dobrze koledzy piszą ze teraz zarobi są o niebo lepsze i spokojnie 2500 na dekadę miżna wyciągnąć i na pewno nie za 5 godzin , bo ja po 7-8 dziennie napierdzielam , ale wiem za co!
6
STAN 2017-03-12 19:07
nie ma co opowiadać , bo z tego co się orientuję w każdym oddziale są różne zarobki , ale nie powinniśmy tu pisać , czy zarabiamy 1000 zł czy 10000 , bo przecież , każdy wie za co pracuje i nikt nie został przywiązany drutem do marwitu .
bo jak ktoś nie zarabia , to nie pracuje , a tu jak widzę piszą rozgoryczeni ludzie którzy nawet nie wiedzą co to ciężka praca , a z drugiej strony chyba kierownicy , agituja jak jest zajefajnie w tych soczkach.

a prawda jest taka że dla jednych jest dobrze a dla drugich nie i jest tak wszędzie czy nam się podoba to czy nie w każdej firmie ludzie zarabiaja różne pieniiadze i sztuka jest tak poukładać sobie pracę by zarabiać i mieć ochotę do pracy - tak niewiele a tak wiele...
7
umiejący liczyć 2017-03-28 08:23
sam przyznałeś, że w tej firmie można wystawić fakture max 7500 miesięcznie a i tak z prowizji 600 zl na dekadę jest mało realne no ale niech Ci będzie... robiąc 200 km dziennie masz ok 100 zł dziennie na paliwo więc miesięcznie ok 2400 zl. Zostaje Ci już tylko 5000 z ktorych trzeba odjąc zusu 1300, księgową 200, naprawy (amortyzacja) minimum 300, ubeezpieczenie 150. Po odjęciu zostaje 3000. Wiem, wiem zaraz napiszesz jak to sobie nie wykombinowałes z zusem, księgowa i ze paliwo kupujesz od tirowcow na lewo... ale nie na tym to ma polegac zeby kombinowac na lewo i prawo i krecic z kierownikiem zeby co kolwiek zarobic. Majac swoja dzialalnosc bez urlopu, bez L4 i jezdzac swoim autem - miec po oplatach 3000 optymistycznie liczac to lekko smieszne pieniadze bo na wymiane auta na nowsze za kilka lat nie uzbierasz.
7
bezrobotny 2017-04-01 23:51
Słyszałem od znajomego, że przedstawiciele aby "robić" wyniki nie męcząc się za bardzo (bo znają po 3-4 sklepy na trasie) wpadli na super pomysł - kasowania zamówień, które zrobił kierowca i przepisywania ich na swoje konto tak aby w systemie widniało, że te zamówienie swoją "ciężką" pracą zrobił przedstawiciel. Chyba muszę aplikować na takie stanowisko, Panie prezesie.... znajdzie się miejsce dla jeszcze jednego nieroba?
7
george 2017-04-10 16:53
Widziałem ogłoszenie na brygadzistę w dziale produkcji w Marwicie. Czy możecie powiedzieć coś więcej o tym. Jakie orientacyjne zarobki, jaka atmosfera pracy?
5
Rok do roku 2017-04-18 20:21
Jak ja lubię te niezapomniane chwilę po okresie poswiatecznym.... Co roku to samo, ale generalnie nic się nie stało... Kierowcy nie mogą zabrać zwrotów, sklepikarze patrzą z niedowierzaniem z lekką ironią... Ale cóż nic się nie stało, nic się złego nie dzieje
. System działa, jest dobrze.
5
prawdomówny 2017-04-18 22:40
Ja to się dziwię, że jeszcze żadne media nie zainteresowały się tym jak duże ilości towaru są wyrzucane i marnowane w tej firmie... a Panu prezesowi dziwię się, że jeszcze nie wypie.... tych wszystkich kierowników oddziałów i regionalnych za to jak podbijają zamawiane ilości generując tak duże zwroty... a z przedstawicielami potwierdzam !! praktykują teraz zasadę, że kierowca nie ma wysyłać zamówień ze swojego konta tylko wszystko co chce zamówić ma przekazywać telefonicznie przedstawicielowi aby on z własnego konta to zamawiał bo podobno w centrali mają dość nieróbstwa przedstawicieli... więc PH czyt. nieroby znalazły sobie sposób na to aby dalej być nierobami i wymyśliły że wprowadzają kierowcom zakaz zamawiania przez skaner pasterek i będą wykorzystywać pracę kierowcy - kierowca zbiera zamówienia - przekazuje je telefonicznie nierobowi a nierób zamawia ze swojego konta tak aby było że nierób coś robi.
6
Stary 2017-04-19 08:13
Jak PH może coś kazać. Nigdy nic takiemu nierobów nic nie przekazałem i nic nieprzekaze
4
południowy sok 2017-04-24 10:37
Potwierdzam!! powinno sie tym nierobom zabrac telefony! moze wtedy by sie zabrali do roboty bo teraz ich praca polega tylko na dzwonieniu po sklepach aby zebrac zamowienia i nękaniu UT telefonami czy juz zamowil, gdzie zamowil, ile zamowil i ile jeszcze MUSI zamówić.. a ja sie pytam od czego jest przedstawiciel? od czego oni są? od czego są oni?!? od wydzwaniania do UT czy od wizyt na sklepach?!
5
Karlik 2017-04-25 12:52
Co Ty za bzdury wypisujesz ?
U nas Handlowcy wykonują kawał dobrej roboty ! Załatwiają wszystkie tematy z trudnym klientami , dokładają asortyment i co najważniejsze zdobywają nowych klientów . Mnie średnio dwóch w miesiącu przybywa i tych najsłabszych wywalam.
Wiec to co piszesz to albo bzdura , albo Twój handlowiec jest do wymiany!
3
Poszukujący 2017-04-25 12:59
Witam
Szukają kierowcy z chłodnią do Warszawy.
Podpowiedzcie , czy warto się starać ?
Czy praca jest stała , czy trzeba samemu szukać klientów ? Bo jak czytam tu forum to opinie są tak skrajne jakbym o dwóch różnych firmach czytał.
1
Wawa 2017-04-25 13:24
Spoko jest. Trzeba ogarnąć traskę, zaprzyjaźnić się z systemem bo zrozumieć go ciężko. Praca nie jest ciężka tyle że nudna-codziennie to samo i te same gęby.
Ale na koniec jak nie robisz byków w dostawach to przyzwoicie zarobisz.
3
załamany 2017-04-26 18:08
opinie są skrajne bo szczere piszą kierowcy na własnej działalności a fałszywe pracownicy na etacie tzn kierownicy lub przedstawiciele wychwalając jak to super jest i jakie przyzwoite warunki panują a tak na prawdę rotacja jest wśród kierowców coraz większa co wszystko wyjaśnia tzn to że 90 % jezdzi wkurzonych na to ze pracuja za marne grosze... (bo warunki są co chwilę zmieniane) a praca po calych nocach i ciezko sie z tego bagna wyrwac jak juz sie zadłużyło na auto i podpisało umowę z zakazem przejscia do konkurencji...
8
agent 2017-04-27 12:26
każdy ma taki zapis a odszkodowanie się płaci tylko w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę więc kochany "Szymonku" nie wprowadzaj ludzi w błaąd że nikt takiego zapisu nie ma bo tto mają wszyscy kierowcy na własnych działalnościach.
2
Bolomanolo 2017-04-27 21:12
Skończmy może wreszcie temat systemu, są e-maile, telefony, prośby, sztuczne spotkania, zebrania i nic to nie zmienia. Jest super, nic złego się nie dzieje. Ten sylogis to bubel, niewypał, w całej historii firmy. Nikt głośno się nie przyzna, ale zwroty to masakra, zero logicznego myślenia, ale kto jest winien kierowcy, kierowcy, kierowcy....
7
STiG 2017-05-05 08:28
Popieram!!
Bez sensu klepać o systemie skoro go nie zmienimy. Jest i pewnie bedzie , ale jedyne co dobre w tym systemie to skaner i brak papierów! Siedziałem godzinę po przyjeździe do domu a teraz luzik...no chyba ze nie skanują sie zwroty , to masakra .
Ogólnie mówiąc ja nie ruszam systemu a system mi nie szkodzi, klientów przekonałem i teraz jest spokój , choć kilku straciłem szkoda..
8
Zainteresowana 2017-06-02 16:50
Witam,
Możecie coś napisać o pracy na produkcji? Jak wyglądają zmiany, czy weekendy wolne? Na czym dokładnie polega praca?
1
Bolek 2017-07-10 12:30
A z czego wynika tak duża rotacja na stanowiskach średniego i wyższego szczebla???
1
Imbir 2017-07-20 10:10
Może słowniczek ortograficzny pożyczyć ??????
1
Edyta 2017-07-20 20:52
@Bolek, w takich dużych firmach nie sposób o to by rotacje nie istniały. Firma posiada wiele oddziałów na terenie kraju więc pracownicy wszędzie są potrzebni, poza tym nie tylko w sezonie prowadzone są rekrutacje z uwagi na to ,że firma jest producentem żywności. Aktualną ofertą pracy jest obecnie Przedstawiciel Handlowy.
1
Były. Handlowiec 2017-07-25 02:01
Nikomu nie polecam! Handlowiec zarabia marne grosze. Praca charytatywna. Atmosfera w firmie bardzo nie przyjemna. Kierownik obiecuje gruszki na wierzbie, a potem 1500 zł netto. A wymagania jakbyś conajmniej 4000 tys zarabiał. Rotacja handlowców jest ogromna, bo każdy ucieka za lepszą pensją. W momencie odejścia z firmy, same problemy i traktowanie jak wroga. Tragedia
3
Zostaw swoją opinię o Marwit - Zławieś Wielka
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Marwit