brak logo

Marwit

Zławieś Wielka

Opinie o Marwit

Wawa 2016-06-24 07:55
Tak , zresztą pierwsze dane są w miarę ok , zobaczymy wakacje , ale kiero mówił że jak nie wyjdzie to dołoży , tak jak w maju ..... Chyba bedzie ok , a jak u Was ?
Gda 2016-07-11 18:32
Nie no tak pogratulować :) bo te 2 tysiące z wcześniejszymi Ci niebwyleczylas potrzebne , trzeba było oddać je na cele charytatywne nie do kieszeni Marwitu :)
Leszno 2016-09-17 13:48
Porażka pracowałem w Marwicie pod LES-01 poszedłem po wypłatę a koleś mi jej dać nie chce pracowałem 2 tygodnie za darmo a jak poszedłem po wypłatę to pretensje że wogule poszedłem po nią ...zastanowice się zanim ktoś będzie tutaj pracować :)
3
Quick fresh 2016-09-26 12:28
A u nas w dzien dobry kokos sam płynie.bez sobot,bez hipermarketów.bez tracenia czasu,bez skanerów,bez nerwów.dodatki na paliwa,same rarytasy.pozdrawiam marwit
11
Pawlo 2016-10-06 23:23
Niestety ale w Marwicie człowiek jest kosztem w exelu i tyle. Dotyczy to kierowców jak i szeregowych pracowników. Firma w swoich ogłoszeniach nigdy nie podaje zwrotu: dobre zarobki etc. Takowe są tylko dla wąskiej grupy menadżerów i tylko dla nich.

Góra swoją skuteczność pokazuje w generowaniu oszczędności na kierowcach, za to sama nie potrafi wygenerować większej sprzedaży.

Prezes tego nie ogarnia bo ma to w poważaniu. Większe tematy go interesują aniżeli kierowcy.
1
marcin 2016-10-07 09:59
Hej! a nie wiem czy ktoś z Was aplikował albo pracował jako Specjalista ds. rozwoju sprzedaży, bo pojawiła się ciekawa oferta?
Power 2017-01-05 04:44
Oj od osob tam pracujacych sie naslyszalo ja rozumiem ciezka praca itd ale jesli slysze ze prezes ma.wszystko nie powiem gdzie odnosnie swoich pracownikow z ktorymi w ogole.sie.nie liczy a ktorzy pracuja na jego zacny ty...ek powiem krotko Panie Prezesie to nie Pan pracuje na nich tylko oni na Pana i jeszcze jedno wiecej wiedzy na temat wykonywanej pracy przez swoich pracownikow!!!! Szacunek jesli ktos tego nie posiada´´ Panem tego swiata´´nie bedzie... zycze milych odwiedzin ktore pokaza jaki ta firma z Panem Prezesem to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i syfff.
2
nostradamus 2017-01-11 20:49
Jak tam w innych częściach Polski?!??!?! południe tragedia! kierownik oddziału nadaje się tylko do wywalenia! ciągły mobbing !! ciągłe straszenie karami!! cały oddział chodzi wkur*** chorymi zasadami które szanowna pani kierownik co chwilę zmienia!!!!!!!!!! w ostatnim czasie wielu ziomków wypracowanych premii nie mogło się doczekać i doprosić bo byli zwlekani co dekadę !!! pieniądze najpewniej poszły do prywatnych kieszeni darmozjadów (kierownik i przedstawiciele) i dla tych co odwalają największą robotę (kierowców) zabrakło... a do tego nie można nawet dostaw na inny punkt przerzucić jak klient czegoś nie przyjmie!!! system zamówień wcale nie działa!!! towar jest marnowany!!!!!! ta firma albo raczej ludzie zarzadzajacy to dnooo! zwolnijcie sie dla dobra firmy!
11
Rzeczoznawca 2017-01-18 22:59
Nic dziwnego jak firmą zarządzają ludzie zza biureczka, którzy o pracy dostawcy nie mają pojęcia. Ich praca polega na otwarciu laptopa i kontrolowaniu cyferek. Mało tego, wspierają się tzw. przedstawicielami handlowymi... którzy co najlepsze w tej firmie nie znają nawet 15% sklepów na trasach którymi się "opiekują". Odwiedzą lub co lepsze obdzwonią w sprawie zamówienia 4-5 marketów i do domku... Panie prezesie nie szkoda pieniędzy na nich?
7
ZŁY PIES 2017-01-21 14:37
U nas w oddziale pseudo przedstawiciele,to ludzie przecwani.
jest ich teraz tak dużo,że nikt ich chyba nie policzy i co tydzień ktoś nowy , bo jak gadamy z chłopakami , to nikt nie wie co oni robią... a jak zrobią zamówienie przeważnie z czapki ., to ja muszę prosić na sklepie by ktoś to przyjął - bo kiero straszy karami za zwroty , oczywiście nas , a nie tych leserów . WTF
Sam kierownik nie reaguje na nasze uwagi , ma to w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] liczą się tylko koledzy , a nas traktuje jak złodziei i bandytów, Kiedyś go koledzy przewiozą.na taczkach.
12
POŁUDNIE 2017-01-23 19:16
Cała prawda
7
szkoda kasy na nich 2017-01-23 22:48
"Mojego" przedstawiciela na 80% sklepach ludzie na oczy nie widzieli więc się pytam na co ten delikwent komu w tej firmie? z tego co sie orientowałem tak samo sprawa wygląda u innych... no ale firma bogata wiec co rok nowa fura, komóra, tablecik musi być tylko czy oni chociaz na utrzymanie swojego stanowiska pracy zarabiaja ta swoja prowizoryczna robota? czy przynosza firmie straty odwiedzajac 4 sklepy na kazdej trasie ?! a najbardziej cierpia kierowcy bo musza zarobic na tych ktorzy najmniej w firmie robią.
15
bajabongo 2017-02-01 16:04
Nie polecam tej firmy, będziecie zmuszeni do podpisania umowy o odpowiedzialności materialnej za braki w towarze które zginą w firmie. Wyzysk, bałagan, na nowe samochody stać a na wyposażenie firmy juz nie. Brak organizacji, lipa, idz tam jak chcesz zdrowie i nerwy stracić.
5
kiler 2017-02-01 17:19
i jak widać BEZ QUICK FRESH-a .... coś Wam poszło nie tak , że się zawinęliście z rynku ?
2
michał 2017-02-06 22:27
To co można przeczytać to jakieś nieporozumienie. Pracownicy szkodzą firmie i na odwrót firma pracownikom.
1
Andrzej 2017-02-20 23:35
W Marwit to jedna wielka gra. Nie ma sensu harować dla tej firmy. Tam tylko zarabia prezes i kilka osób wokół niego. Za to na te kilka robi poniżej kolejne kilka i zamyka się liczba osób którym się płaci rozsądnie. Reszta pracuje za naprawdę śmieszne pieniądze.

Kto ma dobrą trasę ten się jej trzyma. Wszelkie rekrutacje na inne trasy znaczą tyle ze były one słabe.

Kochani szukajcie czegoś lepszego.

ps prezes i zarząd mają wasze i nie tylko wasze opinie w poważaniu. Pamiętajcie ze liczą się czyny a nie słowa. Słowa są nic nie warte.
2
wawa 2017-02-21 18:13
Warszawa beznadzieja kerownik Pan szanowny niedorozwiniety kuś myśli ze damy się tak wyzyskiwac to jest w błędzie powiem krótko kierując słowa do KR pana darka kusia przyjdzie pora ..... ..a wtedy siodziesz sam do bryczki I bedziesz rozwozil soczki jak tak dalej bedziesz cwaniakowal
5
były niewolnik 2017-02-22 20:36
Na południu też od dłuższego czasu cwaniakował i odzywki miał jak zarozumiały bufon, którego na wszystko stać i który wszystko może.. na szczęście już długo nie mam z tą pseudo firmą do czynienia ale z tego co wiem nic się nie zmieniło i kierownictwo dalej ma kierowców za kretynów a do tego co chwilę zmienia zasady, sposoby wynagradzania i zwalają wszystkie swoje niepowodzenia związane z tym kretyńsko zarządzanym systemem na złą pracę kierowców. Rotacja jest, że hej... nikt za te marne grosze i wieczny mobbing w mailach nie chce pracować na dłuższą metę
4
Południe 2017-02-22 20:52
Kto mieczem wojuje od miecza ginie. Pan Dariusz jesli mysli ze ta "bomba" nie wybuchnie to jest w błedzie. Potrzeba tylko czasu a wszystko wyjdzie na jaw. Wszystko.
1
GOŚĆ 2017-02-23 07:49
Panie Darku niech sie pan nie przejmuje tym kolesiem cobpod tóżnymi nickami wpisuje bzdury ... od kąd pracuje w Warszawie nigdy nie wystawiałem takich wysokich faktur ...
Ps
Jak sie coś zwolni to my z bratem traski chętnie przytulimy :)
8
Wawa 2017-02-23 08:23
Słabe to na maxa co piszesz.
Potem sie dziwisz ze mają takie zdanie na nasz temat a nie inne .... przez takich jak Ty.
Masz coś do powiedzenia ? To idź i mu to prosto w twarz powiedz , a nie pod przykrywką internetu cwaniakujesz. Wstyd .. po prostu jedt mi ciebie żal.
8
KATOSY 2017-02-24 18:20
Jesteśmy po spotkaniu w Katowicach.
Chyba wpisy pomogły , bo Marwit traktuje nas jak partnerów a nie niewolników .
Mamy jasno określone zadania na dwa miesiące i każdy wie co ma robić .
A kasa wreszcie taka za którą można tyrać 6 dni w tygodniu .
Nawet pączki były !
5
KATOSY 2017-02-24 18:20
Jesteśmy po spotkaniu w Katowicach.
Chyba wpisy pomogły , bo Marwit traktuje nas jak partnerów a nie niewolników .
Mamy jasno określone zadania na dwa miesiące i każdy wie co ma robić .
A kasa wreszcie taka za którą można tyrać 6 dni w tygodniu .
Nawet pączki były !
4
KATOSY 2017-02-24 18:21
Jesteśmy po spotkaniu w Katowicach.
Chyba wpisy pomogły , bo Marwit traktuje nas jak partnerów a nie niewolników .
Mamy jasno określone zadania na dwa miesiące i każdy wie co ma robić .
A kasa wreszcie taka za którą można tyrać 6 dni w tygodniu .
Nawet pączki były !
6
MARCHEWA 2017-02-25 18:31
KOLEDZY !!! WEZCIE WY SIE W KONCU DO UCZCIWEJ ROBOTY !!! BO PRZED KOMPUTEREM TO KAZDY MADRY !!! JAKBYSCIE WAM CHCIALO UCZIWIE PRACOWAC TO I W MARWICIE DOBRA KASE MOZNA ZAROBIC !!! A ZE ZA KRETACTWO I ZLODIZEJSTWO NA ZWROTACH NIKT KOKOSOW NIE ZAROBI TO CHYBA NIUE NOWOSC !!!
A POWIEM WAM JESZCZE JEDNO I DZEKUJE PANIE DARIUSZU OD LUTEGO KAZDY W ODDZIALE KTUREMU CHCE SIE ROBIC WYSTAWIA WIEKSZE FAKTURY !!! JAK KTOS MARUDZI NIECH SOBIE POSZUKA INNEJ ROBOTY ALBO IDZIE ODRAZU DO MOPSU BO NIKT KAST ZA FRAJER KASY NIE DA.
PANIE DARIUSZ JAKBY JAKIES TRASKI SIE ZWALNIALY PROSZE DAC ZNAC !!!
5
Włocławiak 2017-02-26 12:14
Witam. Od prawie trzech miesięcy Marwit szuka kierowcy - dostawcy na Włocławek. Zadzwoniłem, żeby dowiedzieć się jak wygląda praca i po przeanalizowaniu stwierdziłem, że to słaby interes jak na własną działalność. Na potwierdzenie tego obecny dostawca rezygnuje z trasy. W chwili obecnej liczba wyświetleń ogłoszenia sięga prawie 7 tysięcy i ciągle jest ono porównanie. Zastanawia mnie dlaczego? Znacie odpowiedz?
4
NOWY 2017-02-26 13:15
Odpowiedz jest prosta ... Soki sprzedają się dużo lepiej w dużych miastach , w małych trzeba się więcej napracować . Dlatego tłuste pączki sa w Warszawie , Wrocławiu i Gdańsku , słyszałem , że w dobrych miesiącach potrafią 15000 zł faktury za miesiąc wystawić... to chyba jest o co biegać.
3
Włocławiak 2017-02-26 17:47
A to ciekawe? Na Gdańsk też szukają dostawcy. Ogłoszenie jest od dłuższego czasu i ma prawie 2500 wyświetleń. Na Poznań jest podobnie
2
Włocławiak 2017-02-26 17:48
A to ciekawe? Na Gdańsk też szukają dostawcy. Ogłoszenie jest od dłuższego czasu i ma prawie 2500 wyświetleń. Na Poznań jest podobnie
1
pytający 2017-02-28 20:54
Pozytywne teksty na temat zarobków w tej firmie piszą albo ludzie z kierownictwa albo osoby co matematykę w szkole zdawały do skutku... na pewno nie ktoś kto umie liczyć przychody i koszty. Co chwilę zmieniają warunki płac ! grunt albo raczej sylogis pali im się pod nogami! raz mają kierowców za kretynów którzy nie mają prawa wypowiadania się i wprowadzania zmian w systemie a raz wszystko kretyńscy kierowcy maja ustawiać. Jak długo jeszcze będziecie się dawać pomiatać za te marne grosze?
4
nowy 2017-03-01 06:53
Albo już nie pracujesz w tej firmie , albo po prostu nie wiesz co piszesz .
U nas zawsze mogliśmy poprawiać tam gdzie czuliśmy że może być lepiej i to działa.
Nie mam stresu ze skanerem i jest o wiele prościej , oprócz owoców bo to się źle skanuje ..
a co do zarobków , to potwierdzam od 3 lat nie było tak wysokich danych .
Wiec chyba nie ma powodów to nażekania .
4
Marek 2017-03-01 15:13
Czyli kierowcy ile wyciągają na czysto
2
VALDI 2017-03-01 17:27
ciezko powiedziec , ale skoro chlopaki sami nie jezdza tylko zatrudnia kierowce i jeszce mu sie to oplaca to sam sobie odpowiedz.. da sie cos zarobic.. tylko nie spodziewaj sie kokosow , wchodzisz do sklepu pan z jednym soczkiem to i milionow na koncie nie bedzie , za to robota lekka tyle ze w nocy 5 , 6 godzin musisz popykac. w sumie jako dodatkowa , bo jednak potem masz czas na inne tematy , u nas wiekszosc w kurierce dorabia i marwit sie na to zgadza.
2
Włocławiak 2017-03-02 19:34
Ciekawe jak chcesz dorobić w kurierce? Kobitka z marwitu powiedziała mi że pracę zaczyna się o 4 rano, kończy o 10-11 a o 13-14 masz załadunek na następny dzień i zdanie zwrotów z poprzedniego dnia. Ciekawe jak chcesz dorobić gdzieś skoro cały dzień masz rozwalony?
2
Valdi 2017-03-03 07:15
U nas ładujemy sie od 3 w nocy do 5 i ok 10 jedteśmy po robocie .
Jskiś bzdur Ci nagadała ..
a moze przez to nie ma chętnych ?
1
prawdomówca 2017-03-03 20:09
hahahaha od 3 lat nie było tak wysokich faktur? takie cos to mogł tylko któryś fałszywy kierownik oddziału napisać !!!! rotacja kierowców na trasach od 2 lat jak wszedl kretynsko zarządzany system ze skanerami jest jak w supermarkecie! Ze wzgledu na daremne zarobki!! pracując na swoją działalność dostaje sie po 4-5 tys netto z czego trzeba sobie zatankowac samochod, zaplacic zus, naprawic auto jak sie pospuje i oplacac ubezpieczenie, przeglady, wymiany filtrow, oleju. zostaje po odliczeniu tych kosztow moze z 2 tys. Za tyle to lepiej pracowac w biedronce i sie nie przejmowac samochodem a do tego miec urlop co pracujac jako osoba swiadczaca uslugi transportowe w marwicie nie istnieje. Chce ktos walic od pon do soboty caly rok bez urlopu za 2 tys to prosze bardzo ;)))
4
Valdi 2017-03-04 08:23
Masz racje !
Jak Ty wystawiasz fakturę 4000 to zdecydowanie lepiej wyjdziesz na magazynie w Tesco :)
Ale skoro masz 2000 kosztów , to zapewne jeździsz rowerem do pracy z przyczepką i obsługujesz 5sklepów przy magazynie , bo nie masz pojęcia jaki jest koszt i pieprzysz głupoty. Koszt jest dwa razy wyższy i wtedy mozesz mówić co kto i za ile jeździ!!!!
I skoro tu jeździmy od wielu lat , to chyba nie za frajer!
3
Kiero 2017-03-04 09:07
Od nas trzech poszło do konkurencji bo omamili ich duuuuużymi zarobkami po trzech miesiącach jeden wrócił a dwóch już nie pracuje bo zmienili im stawki i zabierając 200 soczków dziennie i połowa wraca to jak myślicie tysiaka na dekadę ?
DzieńDobry się zamknął bo nie mieli gdzie sprzedawać i produkt tez był do bani.
Wiec jak zawsze potwierdza sie stare powiedzenie ... wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
3
Włocławiak 2017-03-04 09:11
Prawdomowca ma rację. Pani z marwitu powiedziała mi że najgorszy dostawca wystawia faktury za 4500 zł netto a najlepszy za 9000 zł netto, nie licząc kosztów ( ZUS, paliwo, itd). Więc skąd wy bierzecie faktury za 15000 zł netto? Dodatkowo powiedziała mi że dostawca na Włocławku wystawia faktury za około 5000 zł netto.
1
Wawa 2017-03-04 13:15
Zastanawia mnie co za oszolom pisze ze zarabia 1000 czy 2000 na miesiąc , wiec ja pytam po co jeździsz ?
Jam bym nie wyszedł mniej niż 3000 tylko z Marwitu , to bym nawet palcem nie kiwnął... a jednak kiwam i mam doe dobrze. Prawda ze większość z nas coś po robocie robi innego , ale tylko po to by żyło się lepiej.
W Marwicie robota jest nudna i Taka Sama cały rok , wkurza mnie ze w soboty trzeba wstać nie ma l4 i nie na urlopow ( choć niedawno byłem na nartach tydzień) bo potrafię sobie to zorganizować, wiele rzeczy mnie wkurza a mimo to wiem ze robota pewna nikt mnie stad nie wyrzuci i jutro za miesiąc i dwa dalej bedxie, ale na pewno nie za tysiska.
4
heheszek 2017-03-04 22:03
haha widze, że kierownicy działają i starają się upiększać szarą rzeczywistość wpisami o zarobkach 9 tys netto :))) takich pieniędzy w Marwicie nikt z kierowców jak długo pracowałem nie widział. Koszt paliwa na trasę zazwyczaj jest 1200 - 1500 zł + zus 1200 plus inne koszty... łącznie spokojnie 3 tys kosztów a faktury średnio oscylowały zawsze w granichach 5000 - 6000 netto przy bardzo dobrych trasach. Gra nie warta świeczki. Walić na okrągło bez urlopów, bez L4, bez wolnych weekendów (sobota obowiązkowo pracująca a w poniedziałek o 3 w nocy fru na magazyn) - super weekend :)) za 3 tys zł - gratuluję desperatom. Zorganizować sobie pracę tak aby mieć urlop? tzn zatrudnić kogoś mając z tego zysku 3 tys miesięcznie zakładając że nie ma awarii samochodu? P - o - w - o - d - z - e - n - i - a :)
6
Stary wyga 2017-03-04 22:17
Wawa dobrze piszesz. Jak ktoś pisze, że zarabia 1000 czy 2000 to po co jeździ? Lepiej zarobi idąc za ciecia. Tylko zawsze tak jest, że Ci co napieprzają to zazwyczaj myślą, że im manna z nieba sama spadnie i kasa za frajer. Sorry ale żeby zarobić trzeba się narobić - nie ma nic za darmo !!!! I pozdrawiam przy okazji tych co myślą, że jeżdżąc po 5 godzin dziennie po 30 punktach skasują coś więcej niż 2 koła na rękę. Ja jeżdżę codziennie od 2 do 11 rano do 53 sklepów, w sobotę dwie godziny krócej i wychodzę na łapkę 3500-4000 zależy od miesiąca po odliczeniu kosztów samochodu, paliwa, księgowej i innych. Trzeba się niestety narobić ale osobiście mnie wku**** jak jesteśmy na spotkaniu z kierownikiem, a najbardziej niezadowoleni i najbardziej krzyczą Ci co guzik robią, wyjeżdżają o 5, kończą o 10 i tyle... potem dziwota, że "nie zarabiają"... takich to do sprzątania w markecie albo najlepiej na bezrobocie... żeby się nie przemęczył przez przypadek !!!
7
City go 2017-03-04 22:56
Masz w 100% racje !!!
Ktoś pracuje po 4-5 godzin czyli na pół eteru , a chce zarabiać tyle co my !
A jak kolega wcześniej piszący nie widział nikogo co zarabia 9000 to chyba po prostu w d..., był i gów.... widzisł.. tyle w temacie . Koleś na bank z konkurencji :(
8
Adam 2017-03-08 21:54
Zławieś Wielka (Toruń) - poszukują planisty produkcji. Czy ktoś może powiedzieć coś więcej, jaka atmosfera pracy, odpowiedzialność, zarobki, ogólnie czy warto się fatygować?
1
Prawdomowny kierowca 2017-03-12 00:13
Mialem w tej firmie dwie trasy, poza tym dobry kontakt z wieloma kierowcami w oddziale i nikt z nas nigdy nie dostawal nawet 8 tys nie mowiac o 10 tys wiec takie bajki szanowny pan wyzej powinien czytac swoim dzieciom na dobranoc. Dodam ze kazda z tras ktorych zarobki znam jezdzila minimum 7 godzin wiec prosze innym oczu nie mydlic super warunkami jak sie solidnie pracuje bo takie w tej firmie nie
Istnieja. Trasa wywozaca najwieksze ilosci na nowym systemie wystawia faktury w granicach 6 tys. Wyjatki zarabiajace wiecej to przypadki w ktorych ktos obsluguje duze hurtownie na pasterke. Reszta klepie biede bo pozaciagali kredyty na samochody i teraz nie maja wyjscia, musza zap... za marne grosze zeby je splacic
3
Bardziej prawdomówny kierowca 2017-03-12 05:55
Diwne rzeczy piszesz . Bo obecnie ani jedna trasa nie wystawia mniej niż 2000 na Dakar a są trasy które pewnie dwa razy więcej , to ciekawe w której konkurencji jeździsz że tak słabo płacą.
Od pewnego czaubzarobki mocno sie poprawiły a i sama praca zdecydowanie spokojniejsza , tylko te piepszonevskanery , jak Nubijczycy nie było , to by było idealnie.
2
UT 2017-03-12 13:38
Nie wciskaj ciemnoty kolego bo mam trasę na południu i ani ja ani inni znajomi nie wystawiają 2000 za dekadę. Tyle to może się uda wystawić JEDNORAZOWO jak jest 9-10 dni pracy w dekadzie a takie dekady się zdarzają raz na 2 miesiące. I wcale nie pracujemy po 5 godzin tak jak to stwierdził "znawca" trochę wyżej tylko o wiele więcej a wynagrodzenia nam tego nie rekompensują !
3
Kierowca 2017-03-12 16:03
Na Południu ? Chyba Czech.
Prostu rachunek ! Robisz 50 pkt , wystarczy dwa razy w tygodniu obsłużyć i system nalicza , wiec masz 50*15 =750 zł teraz jak dobrze zakręcisz z kiero to ja np mam 200 km razy 0,6 tj 120 dziennie i z samych tych dwóch pozycji mam na dekadę 1600 do 1900 zł a gdzie prowizja?
To albo nie umiesz liczyć albo chcesz komuś ciemnotę wcisnąć!
Dobrze koledzy piszą ze teraz zarobi są o niebo lepsze i spokojnie 2500 na dekadę miżna wyciągnąć i na pewno nie za 5 godzin , bo ja po 7-8 dziennie napierdzielam , ale wiem za co!
5
STAN 2017-03-12 19:07
nie ma co opowiadać , bo z tego co się orientuję w każdym oddziale są różne zarobki , ale nie powinniśmy tu pisać , czy zarabiamy 1000 zł czy 10000 , bo przecież , każdy wie za co pracuje i nikt nie został przywiązany drutem do marwitu .
bo jak ktoś nie zarabia , to nie pracuje , a tu jak widzę piszą rozgoryczeni ludzie którzy nawet nie wiedzą co to ciężka praca , a z drugiej strony chyba kierownicy , agituja jak jest zajefajnie w tych soczkach.

a prawda jest taka że dla jednych jest dobrze a dla drugich nie i jest tak wszędzie czy nam się podoba to czy nie w każdej firmie ludzie zarabiaja różne pieniiadze i sztuka jest tak poukładać sobie pracę by zarabiać i mieć ochotę do pracy - tak niewiele a tak wiele...
6
umiejący liczyć 2017-03-28 08:23
sam przyznałeś, że w tej firmie można wystawić fakture max 7500 miesięcznie a i tak z prowizji 600 zl na dekadę jest mało realne no ale niech Ci będzie... robiąc 200 km dziennie masz ok 100 zł dziennie na paliwo więc miesięcznie ok 2400 zl. Zostaje Ci już tylko 5000 z ktorych trzeba odjąc zusu 1300, księgową 200, naprawy (amortyzacja) minimum 300, ubeezpieczenie 150. Po odjęciu zostaje 3000. Wiem, wiem zaraz napiszesz jak to sobie nie wykombinowałes z zusem, księgowa i ze paliwo kupujesz od tirowcow na lewo... ale nie na tym to ma polegac zeby kombinowac na lewo i prawo i krecic z kierownikiem zeby co kolwiek zarobic. Majac swoja dzialalnosc bez urlopu, bez L4 i jezdzac swoim autem - miec po oplatach 3000 optymistycznie liczac to lekko smieszne pieniadze bo na wymiane auta na nowsze za kilka lat nie uzbierasz.
2
Zostaw swoją opinię o Marwit - Zławieś Wielka
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Marwit